П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
28 серпня 2019 р.м.ОдесаСправа № 540/1172/19
Суддя П`ятого апеляційного адміністративного суду Вербицька Н.В., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДФС у Херсонській області Автономній Республіці Крим та м.Севастополі на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 11 липня 2019 року по справі за адміністративним позовом приватного підприємства "Гілея-Інвест" до Головного управління ДФС у Херсонській області Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення,-
В С Т А Н О В И В :
Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 13 серпня 2019 року, апеляційну скаргу ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі залишено без руху та надано строк на усунення недоліків апеляційної скарги на протязі 10 днів з дня отримання копії ухвали.
27 серпня 2019 року до П`ятого апеляційного адміністративного суду, на виконання ухвали, надійшло клопотання апелянта, в якому ставиться питання щодо відстрочення сплати судового збору, а у випадку відмови його задоволення, щодо продовження строку виконання ухвали суду.
Розглянувши клопотання щодо відстрочення сплати судового збору, вважаю, що воно не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Згідно ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
У статті 129 Конституції України однією із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, у тому числі й органів державної влади. У зв`язку із цим обставини, пов`язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у ньому коштів, призначених для сплати судового збору, не можуть вважатися достатньою підставою для звільнення від такої сплати.
В обґрунтування клопотання про відстрочення сплати судового збору апелянт зазначає про відсутність можливості своєчасної сплати судового збору у зв`язку з зупиненням операцій на рахунках.
За правилами частини другої статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюється законом.
Частиною 1 ст. 8 Закону України «Про судовий збір» встановлено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або позивачами є військовослужбовці; батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; члени малозабезпеченої чи багатодітної сім`ї; особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров`ю.
З матеріалів справи не вбачається та апелянтом не надано доказів існування умов, визначених ст. 8 Закону України «Про судовий збір» , що були б підставою для відстрочення сплати судового збору, а також доказів неможливості сплатити судовий збір.
Стаття 5 Закону України "Про судовий збір" наводить перелік осіб, які звільняються від сплати судового збору при звернені до суду. Вказана стаття не наділяє органи ДФС пільгами щодо сплати судового збору.
З урахуванням викладеного, можливо прийти до висновку, що законодавцем визначений обов`язок суб`єкта владних повноважень, зокрема апелянта, сплачувати судовий збір.
Відповідно до ч.2 ст.121 КАС України встановлений судом процесуальний строк може бути продовжений судом за заявою учасника справи, поданою до закінчення цього строку, чи з ініціативи суду.
Враховуючи, що копію ухвали про залишення апеляційної скарги апелянтом отримано 16.08.2019 року, а клопотання передано до суду 27.08.2019 року, тобто в межах строку, встановленого ч.2 ст.121 КАС України, вважаю за можливе подовжити апелянту строк для усунення недоліків апеляційної скарги.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 121, 169, 296, 298 КАС України, суддя,-
У Х В А Л И В :
Відмовити Головному управлінню Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору.
Продовжити Головному управлінню Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі строк на усунення недоліків апеляційної скарги, шляхом надання документу про сплату судового збору за її подачу, терміном 10 днів з дня отримання копії цієї ухвали.
Роз`яснити, що у разі не усунення недоліків апеляційної скарги у визначений строк, відповідно до ст.169 КАС України апеляційна скарга буде повернута скаржнику.
Ухвала в самостійному порядку оскарженню не підлягає.
Суддя: Вербицька Н. В.
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.08.2019 |
Оприлюднено | 30.08.2019 |
Номер документу | 83883049 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Вербицька Н. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні