Постанова
від 07.10.2009 по справі 2-а-199
ЖМЕРИНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

№ 2-а-199

2009 р.

         

П О С Т А Н О В А

Іменем України

07 жовтня 2009 року                                 Жмеринський міськрайонний суд Вінницької області в складі:

головуючого   –     судді   КАМІНСЬКОГО В.П.

               з участю -  секретаря   РОСОВСЬКОЇ О.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Жмеринка справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 та ОСОБА_2 до Барської районної державної адміністрації про скасування наказу про звільнення з роботи, стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу, стягнення моральної (немайнової) шкоди.

В С Т А Н О В И В:

Позивачі звернулися до суду з цим позовом і вказали, що ОСОБА_1 наказом № 106 від 18.10.1978 року був прийнятий на роботу у Барське госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро на посаду інженера, а ОСОБА_2 наказом № 13 від 01.10.1980 року був прийнятий на роботу у Барське госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро на посаду інженера.

Наказом № 1 від 09.09.2004 року завідуючого відділу в справах будівництва та архітектури Барської райдержадміністрації позивачі були звільнені з роботи за ст..40 п.1 КЗпП України.

Вважають, що їх звільнення є незаконним, так як рішенням Жмеринського міськрайонного суду від 08.06.2005 року (а.с. 49-50 т.1) наказ № 1 від 20.06.2004 року начальника відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Барської райдержадміністрації визнано неправомірним і зобов’язано керівника відділу містобудування архітектури та житлово-комунального господарства Барської райдержадміністрації здійснити заходи реорганізації бюро згідно з наказом № 248 від 01.11.2000 року Державного комітету будівництва,архітектури і житлової політики України і їх – позивачів звільнення було не погоджено з профспілковим комітетом (а.с. 80-82, 94-96 т.2).

Незаконним звільненням позивачам була спричинена моральна шкода, так як вони – позивачі більше 20 років працювали на посаді інженерів, робота давала сталий щомісячний заробіток,а в зв’язку з звільненням погіршилось відносини у їх сім’ях.

17.09.2009 року позивач ОСОБА_1, який діє у власних інтересах та в інтересах позивача ОСОБА_2, письмово  уточнив позовні вимоги і просив  скасувати наказ № 1 від 09.09.2004 року про їх – позивачів звільнення, стягнувши на користь --ОСОБА_1  21297,22 грн. і ОСОБА_2 28899,21 грн. – середній заробіток за час вимушеного прогулу, з відповідними відрахуваннями до Пенсійного Фонду України для збереження трудового стажу кожному; стягнути з відповідача моральну шкоду в сумі 50000 грн. кожному (а.с. 162, 163 т.2), а також судові витрати.

В судовому засіданні позивач ОСОБА_1, який діє і  в інтересах ОСОБА_2, підтримав заявлені вимоги і просив суд їх задовольнити, а судові витрати по справі оцінив в розмірі по 1000 грн. на користь кожного з позивачів.

Представник Барської райдержадміністрації – ОСОБА_3 позов не визнала повністю і пояснила, що рішенням Жмеринського міськрайонного суду від 08.06.2005 року наказ № 1 від 30.06.2004 року про ліквідацію госпрозрахункового проектно – виробничого архітектурно-планувального бюро при відділі містобудування та архітектури барської райдержадміністрації визнано неправомірним. Позивачі працювали інженерами у госпрозрахунковому бюро, яке згідно свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності – юридичної особи є суб’єктом підприємницької діяльності, внесено до Єдиного державного реєстру, а тому відношення до Барської райдержадміністрації і до відділу містобудування та архітектури райдержадміністрації немає. Позивачі перебували у трудових відносинах з госпрозрахунковим бюро. Позивач ОСОБА_2 04.09.2006 року звільнився з госпрозрахункового бюро за власним бажанням, про що свідчить запис у його трудовій книжці, а позивач ОСОБА_1, як начальник госпрозрахункового бюро, як працював так і працює, представляє інтереси бюро у господарському суді Вінницької області. Барська райдержадміністрація і відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації не є власником госпрозрахункового бюро і не являється роботодавцем  позивачів. Просила відмовити у задоволенні позову.

Начальник відділку містобудування та архітектури Барської райдержадміністрації – ОСОБА_4 позов не визнала повністю. Підтримала пояснення представника ОСОБА_3

Заслухавши сторін, дослідивши матеріали справи і надані  сторонами суду письмові докази суд вважає, що позов задоволенню не підлягає, так як згідно ст. 21 КЗпП України – трудовий договір є угодою між працівником та керівником підприємства, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу визначену цією угодою.

В судовому засіданні встановлено, що між позивачами, як працівниками Барського госпрозрахункового проектно-виробничого архітектурно-планувального бюро та Барською райдержадміністрацією чи відділом містобудування, архітектури Барської райдержадміністрації не укладалися трудові угоди, вони-позивачі не перебували у трудових відносинах з Барською райдержадміністрацією  і  вони – позивачі  не були звільненні з роботи Барською райдержадміністрацією.

Це стверджується сукупністю доказів.

З архівної довідки № 85 від 18.03.2008 року видно, що у складі Барської райдержадміністрації передбачений структурний підрозділ -- відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Барської райдержадміністрації в якому передбачено дві штатні одиниці, а структурний підрозділ -- госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро не передбачений..

З свідоцтва від 04.03.1997 року виданого Барською райдержадміністрацією видно, що проведено державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності – юридичної особи – госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно - планувальне бюро державно-комунальне підприємство, присвоєно ідентифікаційний код 20098716, внесено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій.

З рішення Жмеринського міськрайонного суду від 08.08.2005 року (а.с.49-50 т.1), яке вступило в закону силу, видно, що госпрозрахункове бюро взято на облік у податковій адміністрації як платник податків; госпрозрахункове бюро отримало ліцензію на будівельну діяльність і воно – бюро є юридичною особою, госпрозрахунковим підприємством, а наказ № 1 від 20.06.2004 року начальника відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Барської районної держадміністрації про ліквідацію госпрозрахункового проектно-виробничого архітектурно - планувального бюро визнано неправомірним, тобто бюро продовжує існувати на законних підставах (ухвала Жмеринського міськрайонного суду від 07.03.2006 року про роз’яснення рішення суду від 08.06.2005 року), а також зобов’язало керівника відділу містобудування, архітектури і житлово-комунального господарства Барської райдержадміністрації здійснити заходи реорганізації бюро згідно з наказом № 248 від 01.11.2000 року Державного Комітету будівництва, архітектури і житлової політики України.

З рішенням Барської районної ради від 25.01.2006 року видно, що відділу містобудування та архітектури Барської райдержадміністрації відмовлено щодо створення на базі Барського госпрозрахункового проектно-виробничого архітектурно-планувального бюро комунального підприємства «Архітектурно-планувальний інженеринг» (а.с. 130 т.1).

З ксерокопії Барської  газети «Подільський край» від 08.04.2006 року видно, що оголошення про ліквідацію госпрозрахункового проектно-виробничого архітектурно - планувального бюро вважати недійсним.

З ксерокопій трудових книжок – видно, що:

 ОСОБА_1 01.01.1980 року переведений на посаду інженера Барського техбюро, а подальші записи щодо його роботи - відсутні (а.с.17-20 т.1);

 ОСОБА_2 01.10.1980 року прийнятий на посаду інженера техбюро, а 04.09.2006 року звільнився з посади інженера за власним бажанням і даний запис у трудовій книжці посвідчений начальником бюро ОСОБА_1 і скріплений печаткою Барського госпрозрахункового проектно-виробничого архітектурно - планувального бюро.

З довідки № 148 від 21.02.2008 року видно,що ОСОБА_1 зареєстрований як суб’єкт підприємницької діяльності – фізична особа від 03.07.1992 року; вид діяльності -  виготовлення проектно-кошторисної документації.

З  робочого проекту реконструкції квартири під магазин АДРЕСА_1 м ОСОБА_5 області видно, що ОСОБА_1, та ОСОБА_2 виготовили 04.06.2006 року місто-будівне обґрунтування, як працівники Барського госпрозрахункового проектно-виробничого архітектурно - планувального бюро.

Ці докази суд приймає до уваги так як вони зібрані з дотриманням вимог закону, не суперечать один одному і проти них не заперечують сторони.

Суд не приймає до уваги пояснення позивача про те, що вони - ОСОБА_1 та ОСОБА_2 були незаконно звільнені Барською райдержадміністрацією з Барського госпрозрахункового проектно-виробничого архітектурно-планувального бюро, так як це спростовуються вищенаведеним.

З урахуванням викладеного суд доходить висновку, що заявлені позивачами вимоги є неправомірними і задоволенню не підлягають.

  Керуючись ст.8,9,14,86,159-163 КАС України, ст.21 КЗпП України, суд

П О С Т А Н О В И В:

   

   У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 та ОСОБА_2 відмовити.

    Заява про апеляційне оскарження постанови може бути подана до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня складання постанови у повному обсязі, тобто з 13.10.2229 року.

    Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження або без попереднього подання про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження, Київському апеляційному адміністративному суду через Жмеринський міськрайонний суд.

     

    СУДДЯ:

З оригіналом  згідно :

СУДДЯ ЖМЕРИНСЬКОГО

МІСЬКРАЙОННОГО СУДУ                                               ОСОБА_6

СЕКРЕТАР

СудЖмеринський міськрайонний суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення07.10.2009
Оприлюднено04.01.2010
Номер документу8406433
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-199

Постанова від 10.12.2010

Адміністративне

Коломацький районний суд Харківської області

Лосєв Д. К.

Ухвала від 07.10.2010

Адміністративне

Іванківський районний суд Київської області

Яковенко В. С.

Постанова від 22.10.2010

Адміністративне

Іванківський районний суд Київської області

Яковенко В. С.

Постанова від 29.06.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 27.01.2011

Адміністративне

Ружинський районний суд Житомирської області

Руденко З. Б.

Ухвала від 05.02.2011

Адміністративне

Ружинський районний суд Житомирської області

Руденко З. Б.

Постанова від 24.01.2011

Адміністративне

Приморський районний суд Запорізької області

Каряка Дмитро Олександрович

Ухвала від 10.02.2011

Адміністративне

Єланецький районний суд Миколаївської області

Патрик Юрій Юрійович

Постанова від 14.12.2010

Адміністративне

Томашпільський районний суд Вінницької області

Пилипчук Олег Володимирович

Ухвала від 01.12.2010

Адміністративне

Томашпільський районний суд Вінницької області

Пилипчук Олег Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні