Ухвала
від 23.09.2019 по справі 335/8794/18
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/8794/18 1-кс/335/6101/2019

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 вересня 2019 року м. Запоріжжя

Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні у залі суду у м. Запоріжжі клопотання слідчого СУ ГУНП України в Запорізькій області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018080000000207 від 30 травня 2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

З наданих суду матеріалів вбачається, що Слідчим управлінням ГУНП в Запорізькій області здійснюється досудове розслідування по кримінальному провадженню, зареєстрованому в Єдиному реєстрі досудових розслідувань під № 42018080000000207, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , внаслідок чого завдано тяжкої шкоди державному бюджету у вигляді стягнення штрафних санкцій за неналежне виконання умов договорів підряду.

Згідно рапорту прокурора відділу забезпечення представництва в суді, відділом забезпечення представництва в суді управління представництва інтересів громадянина або держави в суді прокуратури області під час виконання завдання про надання інформації щодо стану додержання вимог законодавства при виявленні, реєстрації, розслідування та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадження за фактами злочинів у сфері безпеки дорожнього руху, законності використання коштів, виділених на будівництво та ремонт автомобільних доріг опрацьовано відомості розміщені в Єдиному державному реєстрі судових рішень, за наслідками чого встановлено наступне.

Господарським судом Запорізької області протягом 2016-2017 років постановлено ряд рішень про стягнення зі ІНФОРМАЦІЯ_1 заборгованості за договорами на надання послуг з ремонту дорожнього покриття та поточного середнього ремонту автопавільйонів на автомобільних дорогах області.

Зокрема, у п`ятнадцяти справах за позовами Виробничо-будівельного кооперативу « ІНФОРМАЦІЯ_2 » зі ІНФОРМАЦІЯ_1 стягнуто 914 883 гривні суми основного боргу, 73802 гривні три відсотки річних та 740499 гривень втрат від інфляції.

Крім того, за позовом ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » зі ІНФОРМАЦІЯ_1 стягнуто 4832103,65 гривень основного боргу, 244 319,10 гривень - три відсотки річних та 1 955 555,55 гривень втрат від інфляції.

Під час судових розглядів, судом були досліджені правові норми, які підлягають застосуванню у спірних відносинах сторін. За своєю правовою природою між сторонами було укладено договори будівельного підряду. Відповідно до вимог Господарського кодексу України договір вважається укладеним у випадку досягнення сторонами умов щодо його предмету, строку та ціни. Сторони досягли всіх суттєвих умов відносно вказаного виду договорів, тобто встановили його предмет, визначили ціну, строк дії договорів, порядок здачі та приймання робіт, а тому відповідно до вимог ст. ст. 638, 639, 875 ЦК України та ст. ст. 180, 181 ГК України, договори вважаються укладеним згідно частини 7 статті 181 ГК України, а саме події, до яких прагнули сторони відбулася.

Крім того, суд визнав, що позовні вимоги Виробничо-будівельного кооперативу « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » про стягнення зі ІНФОРМАЦІЯ_1 заборгованості за договорами про надання послуг обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Під час судових розглядів, відповідач ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ) в запереченнях на позовні заяви, посилався на зміни бюджетного фінансування та відсутність бюджетних асигнувань на оплату робіт за договорами підряду, однак судом вказані заперечення не були прийняті з огляду на те, що відсутність бюджетного призначення на фінансування робіт за договорами підряду не може бути підставою для звільнення замовника від обов`язку оплати відповідних робіт, оскільки в разі відсутності коштів для оплати замовник був вправі та мав фактичну можливість призупинити виконання умов договору з моменту виявлення відсутності коштів для оплати робіт, а не приймати їх результати.

Згідно з частиною першої статті 96 ЦК України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов`язаннями, а статтями 525, 526 названого Кодексу і статтею 193 ГК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов`язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відсутність бюджетних коштів не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення договірного зобов`язання (п. 5 Оглядового листа Вищого господарського суду України від 18.02.2013 року № 01-06/374/2013 «Про практику вирішення спорів, пов`язаних із виконанням договорів підряду (за матеріалами справ, розглянутих у касаційному порядку Вищим господарським судом України»). Аналогічна правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 23.08.2012 року у справі № 15/5027/715/2011. Разом з тим аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 15.05.2012 року у справі № 11/446 та в рішенні Європейського суду з прав людини у справі "ОСОБА_1 ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" від 18.10.2005 року.

Відповідно до положень ч. 2 ст. 625 ЦК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Таким чином, у зв`язку із неналежним виконанням посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 умов договорів, в частині повноти та своєчасності оплати за надані послуги, із державного бюджету додатково стягнуту штрафних санкцій на суму 3 014 176 гривень.

З метою вирішення питань, які мають суттєве значення для встановлення обставин вчиненого кримінального правопорушення, використання у проведенні судових експертиз, необхідно вилучити в повному обсязі документи, які є предметом розгляду господарських справ за позовами ВБК " ІНФОРМАЦІЯ_2 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " до ІНФОРМАЦІЯ_1 , плани фінансування дорожнього господарства, звіти про наджодження та використання коштів на дорожнє господарство, реєстри бюджетних та фінансових зобов`язань на оплату тощо.

Вказані документи на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києві по справі № 752/7869/18 від 19.09.2018 вилучені слідчими слідчого ІНФОРМАЦІЯ_5 під час проведення досудового розслідування по кримінальному провадженню № 12018100000000058 від 23.01.2018. Станом на теперішній час кримінальне провадження № 12018100000000058 направлено до суду з обвинувальним актом відносно посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_6 за ч. 2 ст. 367 КК України, а матеріали документів, вилучені у ІНФОРМАЦІЯ_1 виділені в окреме провадження № 12019100000000034 від 18.01.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України. Післідність по вказаному кримінальному провадженню визначено за ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Для повноти та неупередженості розслідування кримінального провадження, а також з метою встановлення всіх обставин, які мають значення для проведення досудового розслідування слідчий звернувся до суду з клопотанням та просить надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення всі наявних документів, вилучених в ході проведення обшуку 27.09.2018 в ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , який проводився на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва по справі № 752/7869/18 від 19.09.2018 в рамках кримінального провадження № 12018100000000058 від 23.01.2018, та які перебувають у в ІНФОРМАЦІЯ_7 за адресою: АДРЕСА_2 .

Слідчий підтримав подане клопотання, надавши відповідну заяву.

Представник особи, у володінні якої перебувають зазначені у клопотанні документи, у судове засідання не з`явився, про час та місце розгляду клопотання повідомлявся належним чином, про що свідчить поштове повідомлення. Заперечень щодо клопотання на адресу суду не надходило.

Неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання, що передбачено ч. 4 ст. 163 КПК України.

У відповідності до ч. 4 ст. 107 КПК України, розгляд клопотання проведено без фіксації судового процесу.

Відповідно до ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

При цьому, ч. 3 та ч. 5 ст. 132 КПК України передбачено, що під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, сторони кримінального провадження повинні подати суду докази обставин, на які вони посилаються.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши надані докази, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити та надати дозвіл на тимчасовий доступ до зазначених у клопотанні документів, оскільки вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні і зазначені у клопотанні обставини іншими способами довести неможливо.

Беручи до уваги, що клопотання про вилучення документів обґрунтовано тим, що без такого вилучення неможливо проведення судових економічних та почеркознавчих експертиз, а також використання у проведенні перевірки співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_8 , та їх вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів, слідчий суддя, у відповідності до ч. 7 ст. 163 КПК України, вважає за необхідне надати дозвіл на їх вилучення.

На підставі викладеного, керуючись ст. 159-163, 369, 372 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати старшому слідчому СУ ГУ НП в Запорізькій області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 , заступнику начальника відділу СУ ГУ НП в Запорізькій області майору поліції ОСОБА_4 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області капітану поліції ОСОБА_5 , старшому слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області підполковнику поліції ОСОБА_6 , старшому слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області капітану поліції ОСОБА_7 , слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області майору поліції ОСОБА_8 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУНП в Запорізькій області капітану поліції ОСОБА_9 , старшому слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області майору поліції ОСОБА_10 , старшому слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області капітану поліції ОСОБА_11 - дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів та копій документів, з можливістю їх вилучення, що перебувають в матеріалах кримінального провадження № 12019100000000034 від 18.01.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, досудове слідство по якому здійснюється ІНФОРМАЦІЯ_7 , адреса: АДРЕСА_2 , а саме:

- всі наявних документів, вилучених в ході проведення обшуку 27.09.2018 в ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , який проводився на підставі ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва по справі № 752/7869/18 від 19.09.2018 в рамках кримінального провадження № 12018100000000058 від 23.01.2018, в тому числі:

1. Протокол № 14 засідання комітету з конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо розгляду та затвердження додатку до річного плану на 2013 рік із змінами від 26.11.2013 на 2 арк, додаток до річного плану закупівель на 2013 рік ІНФОРМАЦІЯ_9 на 33 арк, протокол № 11 засідання комітету з конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо розгляду та затвердження додатку до річного плану на 2013 рік із змінами від 10.10.2013 на 3 арк, додаток до річного плану закупівель на 2013 рік ІНФОРМАЦІЯ_9 на 31 арк, протокол № 12 від 18.05.2012 засідання комітету з конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо розгляду та закупівель на 2012 рік із змінами на 1 арк, річний план закупівель на 2012 рік ІНФОРМАЦІЯ_9 на 5 арк, лист № 14/965 від 18.05.2012 з додатком на 1 арк., лист № 14/966 від 18.05.2012 на 1 арк., лист № 14/967 від 18.05.2012 з додатком на 2 арк, протокол № 12 від 01 червня 2012 року засідання комітету з конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_9 зі змінами на 2арк., додаток до річного плану закупівель на 2012 рік ІНФОРМАЦІЯ_9 на 12 арк., протокол № 19 від 10 серпня 2012 року засідання комітету з конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_9 щодо розгляду та затвердження додатку до річного плану на 2012 рік із змінами на 4 арк, додаток до річного плану закупівель на 2012 рік ІНФОРМАЦІЯ_9 на 23 арк, додаткова угода № 11 ДУ/425М12 до договору № 425М12 від 30 серпня 2012 на 1 арк, додаткова угода № 10 ДУ/425М12 до договору № 425М12 від 30 серпня 2012 року на 1 арк, повідомлення про внесення змін до договору від 22.12.2015 на 1 арк, лист від 22.12.2015 за № 14/2099 на 1 арк, витяг на 2 арк, додаткова угода № 9 ДУ/425М12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 1 арк, опис на 1 арк, повідомлення про зміну найменування на 1 арк, повідомлення про внесення змін до договору від 25.12.2014 на 1 арк., лист від 25.12.2014 за № 14/2159 на 1 арк, витяг на 1 арк, додаткова угода № 8 ДУ/425М-12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року, додаткова угода № 7 ДУ/425М-12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 1 арк., лист від 19 червня 2014 року № 2, додаткова угода № 6 ДУ/425М-12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 1 арк., додаткова угода № 5 ДУ/425М-12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 2 арк., додаткова угода № 4 ДУ/425М-12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 1 арк., календарний графік на надання послуг до договору № 425М-12 від 30.08.2012 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/425М-12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/425М-12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 1 арк, аркуш погодження до додаткової угоди № 2ДУ/425м-12 від 29.04.2013 на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/425м-12 до договору № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 на 1 арк, договір № 425М-12 від 30 серпня 2012 року на 7 арк, календарний графік на надання послуг до договору № 425М-12 від 30.08.2012 на 1 арк., додаткова угода № 9 ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 8 ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 7 ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 4 від 31.12.2013 на 1 арк., додаткова угода № 3 ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до договору № 422М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 1ДУ/422М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк, лист на 1 арк, Договір № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 5 арк, календарний графік надання послуг до договору № 442М-12 від 09.11.2012 на 1 арк, додаткова угода № 7 ДУ/447Д-13 до договору № 447Д-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, М-12 до договору № 442М-12 від 09 листопада 2012 року на 1 арк,, додаткова угода № 6 ДУ/447Д-13 до договору № 447Д-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/447Д-13 до договору № 447Д-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/447Д-13 до договору № 447Д-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/447Д-13 до договору № 447Д-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/447Д-13 до договору № 447Д-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/447Д-13 до договору № 447Д-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/447Д13 від 31.12.2013 на 1 арк, договір № 447Д- 13 від 18 жовтня 2013 року на 3 арк, календарний графік надання послуг до договору 447Д-13 від 18.10.2013 на 1 арк, додаткова угода № 7 ДУ/446Д-13 до договору № 446Д-13 від 29 грудня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/446Д-13 до договору № 446Д-13 від 29 грудня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/446Д-13 до договору № 446Д-13 від 29 грудня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/446Д-13 до договору № 446Д-13 від 29 грудня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/446Д-13 до договору № 446Д-13 від 29 грудня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/446Д-13 до договору № 446Д-13 від 29 грудня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/446Д-13 до договору № 446Д-13 від 29 грудня 2013 року на 1 арк., календарний графік надання послуг до дотаткової угоди № 1 ДУ/446Д-13 від 31.12.2013 на 1 арк, Договір № 446Д-13 від 18 жовтня 2013 року на 3 арк, календарний графік надання послуг до договору № 446Д-13 від 18.10.2013 на 1 арк, додаткова угода № 7 ДУ/444Д-13 до договору № 444Д-13 від 18 жовтня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/444Д-13 до договору № 444Д-13 від 18 жовтня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/444Д-13 до договору № 444Д-13 від 18 жовтня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/444Д-13 до договору № 444Д-13 від 18 жовтня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № З ДУ/444Д-13 до договору № 444Д-13 від 18 жовтня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/444Д-13 до договору № 444Д-13 від 18 жовтня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/444Д-13 до договору № 444Д-13 від 18 жовтня 2016 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/444Д-13 від 31.12.2013 на 1 арк, договір № 444Д- 13 від 18 жовтня 2013 року на 3 арк, календарний графік надання послуг до договору № 444Д-13 від 18.10.2013 на 1 арк, додаткова угода № 7 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № З ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/439Д-13 від 31.12.2013 на 1 арк, договір № 439Д-13 на 3 арк, календарний графік надання послуг до договору № 439Д-13 від 18.10.2013 на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/437Д-13 до договору № 437-13 від 18 жовтня 2013 року на 1арк, додаткова угода № 5 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк,, додаткова угода № 3 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/439Д-13 до договору № 439-13 від 18 жовтня 2013 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/437Д-13 від 31.12.2013 на 1 арк, договір № 437Д-13 від 18.10.2013 на 3 арк., календарний графік надання послуг до договору № 437Д-13 від 18.10.2013 на 1 арк., додаткова угода № 7 ДУ/452Д-13 до договору № 452-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/452Д-13 до договору № 452-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/452Д-13 до договору № 452-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/452Д-13 до договору № 452-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № З ДУ/452Д-13 до договору № 452-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/452Д-13 до договору № 452-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк. додаткова угода № 1 ДУ/452Д-13 до договору № 452-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/452Д-13 від 31.12.2013 на 1 арк, договір № 452Д-13 від 27 листопада 2013 на 3 арк, календарний графік надання послуг до договору № 452Д-13 від 27.11.2013 на 1 арк, додаткова угода № 7 ДУ/453Д-13 до договору № 453-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/453Д-13 до договору № 453-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/453Д-13 до договору № 453-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/453Д-13 до договору № 453-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/453Д-13 до договору № 453-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/453Д-13 до договору № 453-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/453Д-13 до договору № 453-13 від 27 листопада 2013 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/453 від 31.12.2013 на 1 арк, договір № 453Д-13 від 27 листопада 2013 року на 3 арк. календарний графік надання послуг до договору № 453Д-13 від 27.11.2013 на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/454Д-13 до договору № 454-13 від 09 лютого 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/454Д-13 до договору № 454-13 від 09 лютого 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/454Д-13 до договору № 454-13 від 09 лютого 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/454Д-13 до договору № 454-13 від 09 лютого 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/454Д-13 до договору № 454-13 від 09 лютого 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/454Д-13 до договору № 454-13 від 09 лютого 2016 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/454-13 від 31.12.2013 на 1 арк, договір № 454Д-13 від 27 листопада 2013 на 3 арк, календарний графік надання послуг до договору № 454Д-13 від 27.11.2013 на 1 арк, додаткова угода № 8 ДУ/423М-12 до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 7 ДУ/423М-12 до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/423М-12 до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/423М-12 до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/423М-12 до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/423М-12 до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/423М-12 до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/423М-12 до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до договору № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк, лист на 1 арк, договір № 423М-12 від 10 серпня 2012 року на 5 арк, календарний графік надання послуг до договору № 423М-12 від 10.08.2012 на 1 арк., додаткова угода № 7 ДУ/455Д-13 до договору № 455Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/455Д-13 до договору № 455Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/455Д-13 до договору № 455Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/455Д-13 до договору № 455Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/455Д-13 до договору № 455Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/455Д-13 до договору № 455Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/455Д-13 до договору № 455Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, календарний графік надання послуг на 1 арк, договір № 455Д-13 від 27 листопада 2013 року на 3 арк, календарний графік надання послуг до договору № 455Д-13 від 27.11.2013 на 1 арк., додаткова угода № 6 ДУ/456Д-13 до договору № 456Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/456Д-13 до договору № 456Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк., додаткова угода № 4 ДУ/456Д-13 до договору № 456Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/456Д-13 до договору № 456Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/456Д-13 до договору № 456Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/456Д-13 до договору № 456Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/456Д-13 від 31.12.2013 на 1 арк, договір № 456Д-13 від 06 грудня 2013 року на 3 арк, календарний графік надання послуг до договору № 456Д-13 від 06.12.2013 на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/459Д-13 до договору № 459Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 5 ДУ/459Д-13 до договору № 459Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 4 ДУ/459Д-13 до договору № 459Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 3 ДУ/459Д-13 до договору № 459Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 2 ДУ/459Д-13 до договору № 459Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 1 ДУ/459Д-13 до договору № 459Д-13 від 29 грудня 2016 року на 1 арк, календарний графік надання послуг до додаткової угоди № 1 ДУ/459Д 12.2013 на 1 арк, договір № 459Д-13 від 06.12.2013 на 3 арк., календарний графік надання послуг до договору № 459Д-13 від 06.12.2013 на 1 арк, додаткова угода № 7 ДУ/415М-12 до договору № 415М-12 від 07 червня 2016 року на 1 арк, додаткова угода № 6 ДУ/415М-12 до договору № 415М-12 від 07 червня 2016 року на 1 арк., додаткова угода № 5 ДУ/415М-12 до договору № 415М-12 від 07 червня 2016 року на 1 арк., додаткова угода № 4 ДУ/415М-12 до договору № 415М-12 від 07 червня 2016 року на 1 арк., додаткова угода № 3 ДУ/415М-12 до договору № 415М-12 від 07 червня 2016 року на 1 арк., додаткова угода № 2 ДУ/415М-12 до договору № 415М-12 від 07 червня 2016 року на 1 арк., додаткова угода № 1 ДУ/415М-12 до договору № 415М-12 від 07 червня 2016 року на 1 арк., календарний графік надання послуг до договору № 415М-12 від 07 червня 2012 року, договір №415М-12 від 07 червня 2012 року, додаткова угода № 8 ДУ/422М-12 до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк., додаткова угода № 7 ДУ/422М-12 до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк., додаткова угода № 6 ДУ/422М-12 до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк., додаткова угода № 5 ДУ/422М-12 до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк., додаткова угода № 4 ДУ/422М-12 до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк., додаткова угода № 3 ДУ/422М-12 до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк., аркуш погодження № 3/ДУ/422М-12 від 31.12.2013 на 1 арк., додаткова угода № 2 ДУ/422М-12 до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк., додаткова угода № 1 ДУ/422М-12 до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 1 арк., календарний графік надання послуг до договору № 422М-12 від 10 серпня 2012 року, лист на 1 арк, договір № 422М-12 від 10 серпня 2012 року на 4 арк., календарний графік надання послуг до договору № 422М-12 від 10.08.2012 на 1 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2014 року від 28.02.2014 на 8 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2014 року від 28.02.2014 на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2013 року на 2 арк., акт № РТМ-19 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2013 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2013 року на 2 арк., акт № РТМ-20 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2013 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за грудень 2013 року на 2 арк., акт № РТМ-8 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2013 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року в 2 екз., акт № РТМ-8д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-1д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-4д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-6д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-7д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 5 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-9д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-10д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-5д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 6 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-11д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 5 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-12д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 5 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за лютий 2014 року на 2 арк., акт № РТМ-3д приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за лютий 2014 року на 5 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень

2013 року на 2 арк., акт № РТМ-13 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2013 року на 5 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2013 року на 2 арк., акт № РТМ-14 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2013 року на 5 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2013 року на 2 арк., акт № РТМ-15 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2013 року на 5 арк., довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за квітень 2013 року на 2 арк., акт № РТМ-12 приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) за квітень 2013 року на 5 арк.,

2. Головна книга САД у Запорізькій області за 2014 рік на 29 арк., Головна книга САД у Запорізькій області за 2015 рік на 28 арк., Головна книга САД у Запорізькій області за 2016 рік на 28 арк., Головна книга САД у Запорізькій області за 2017 рік на 36 арк., виписка по рахунках від 30.11.2016 на 2 арк., про запит до боржника від 29.11.2016 № 02-08.1/746-1605 на 1 арк., щодо виконання виконавчого документа від 29.11.2016 № 15/1887 на 1 арк., про вжиття заходів від 29.11.2016 № 02-08.1/747-1609 на 1 арк., про вжиття заходів від 29.11.2016 № 15/1888 на 1 арк. виписка по рахунках від 06.06.2017 на 1 арк., про запит до боржника від 02.06.2017, № 02-08.1/194-500 на 2 арк., про запит до боржника від 02.06.2017 № 02-08.1/195-501 на 1 арк., про вжиття заходів від 02.06.2017 № 15/920 на 1 арк., виписка по рахунках від 17.03.2017 на 1 арк., про запит до боржника від 15.03.2017 № 02-08.1/104-251 на 1 арк., про вжиття заходів від 16.03.2017 № 15/395 на 1 арк., виписка по рахунках від 02.03.2017 на 3 арк., про запит до боржника від 01.03.2017 № 02-08.1/80-190 на 2 арк., про вжиття заходів від 01.03.2017 № 15/310 на 1 арк., виписка по рахунках від 15.02.2017 на 2 арк., про запит до боржника від 14.02.2017 № 02-08.1/54-136 на 1 арк., про вжиття заходів від 14.02.2017 № 15/216 на 1 арк., виписка по рахунках від 10.02.2017 на 7 арк., про запит до боржника від 03.02.2017 № 02-08.1/36-106 на 1 арк., про вжиття заходів від 09.02.2017 № 15/187 на 1 арк., про запит до боржника від 10.01.2017 № 02-08.1/6-29 на 1 арк., про вжиття заходів від 13.01.2017 № 15/43 на 1 арк.

3. Форма № 2Д 2016 рік на 51 арк, Форма № 2Д за 2015 рік на 75 арк, Форма № 2Д за 2017 рік на 51 арк;

4. Оборотна сальдова відомість по рахунку Бахчисарайське дорожньо-будівельне управління № 631 за 2011 рік на 1 арк, картка рахунку № 631 на 22 арк, оборотна сальдова відомість по рахунку Ритм № 631 на 29 арк;

5. Акти звіряння взаємних розрахунків на 11 арк;

6. Наказ №68 від 27.02.2014 року на 1 аркуші, лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №574/1/6.2-4 від 12.01.2015 року на 1 аркуші, на лист №5.2-9-01 від 12.01.2015 року на 2 аркушах, лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 України 397/1/5.1-4 на 2 аркушах, на лист №5.2-9-01 від 12.01.2015 року на 2 аркушах від 26.02.2015, наказ №203 від 21.07.2016 року на 1 аркуші, лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №6.2-4-181 від 09.12.2016 року на 1 аркуші, лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №11-11-6 від 17.01.2017 року на 2 аркушах, наказ №167 від 19.05.2017 року на 2 аркушах, окреме доручення №179-ОД від 31.05.2017 року на 2 аркушах, окреме доручення №191-ОД від 13.06.2017 року на 2 аркушах, окреме доручення №202-ОД від 21.06.2017 року на 1 аркуші, окреме доручення №237-ОД від 14.07.2017 року на 1 аркуші, окреме доручення №274-ОД від 23.08.2017 року на 2 аркушах.;

7. Положення про ІНФОРМАЦІЯ_11 на 5 аркушах, положення про ІНФОРМАЦІЯ_11 (нова редакція) на 5 аркушах, наказ №81 від21.06.2013 на 6 аркушах, наказ №15 від 04.02.2013 року на 4 аркушах, наказ №1 від 03.01.2012 року на 7 аркушах, наказ №212-ВК від 05.10.2011 року на 1 аркуші, наказ від 15.07.2010 року на 7 аркушах, наказ №259-ВК від 15.07.2010 року на 1 аркуші, наказ №109-ВК від 15.07.2013 року на 1 аркуші, наказ №119-К від 04.05.2018 року на 1 аркуші, наказ №41-11 від 07.05.2018 року на 1 аркуші, наказ №234-К від 06.05.2014 року на 1 аркуші, наказ №9-П від 13.05.2014 року на 1 аркуші, наказ №24-П від 12.06.2017 року на 1 аркуші, наказ №232-К від 08.06.2017 року на 1 аркуші.;

8. Звіт про надходження та використання коштів на дорожнє господарство за 2011 рік на 3 аркушах, звіт про надходження та використання коштів на дорожнє господарство за 2012 рік на 3 аркушах, звіт про надходження та використання коштів на дорожнє господарство за 2013 рік на 3 аркушах, звіт про надходження та використання коштів на дорожнє господарство за 2014 рік на 3 аркушах, звіт про надходження та використання коштів на дорожнє господарство за 2015 рік на 3 аркушах, звіт про надходження та використання коштів на дорожнє господарство за 2016 рік на 3 аркушах, звіт про надходження та використання коштів на дорожнє господарство за 2017 рік на 3 аркушах.;

9. Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №3/6.1-11-382 від 17.02.2012 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2012 рік №1/8 від 16.02.2012 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів №1 від 20.02.2012 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №944/3/6.1-11 від 05.04.2013 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2013 рік №8/8 від 05.04.2013 на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2013 рік №1 від 08.04.2013 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №3693/3/6.1-11 від 28.11.2013 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2013 рік №29/8 від 02.12.2013 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2013 рік №8 від 04.12.2013 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №3669/3/6.1-11 від 28.11.2013 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2013 рік №30/8 від 02.12.2013 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2013 рік №9 від 04.12.2013 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2013 рік №36/8 від 30.12.2013 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2013 рік №12 від 30.12.2013 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2013 рік №35/8 від 30.12.2013 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2013 рік №11 від 30.12.2013 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №714/3/6.1-11 від 12.03.2014 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №582/3/6.1-11 від 26.02.2014 на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2013 рік №1/8 від 26.02.2014 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2014 рік №1 від 26.02.2014 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №1517/1/6.1-11 від 23.06.2014 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2014 рік №13/8 від 23.06.2014 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2014 рік №14/8 від 23.06.2014 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №1541/1/6.1-11 від 23.06.2014 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2014 рік №31/8 від 29.12.2014 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2014 рік №30/8 від 29.12.2014 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №1855/2/6.1-11 від 19.10.2015 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2015 рік №23/8 від 16.10.2015 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2015 рік №4 від 16.10.2015 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2013 рік №32/8 від 24.12.2015 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2015 рік №7 від 23.12.2015 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №1691/2/6.1-11 від 01.08.2016 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №360/1/6.1-11 від 23.02.2016 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №1241/1/6.1-11 від 31.05.2016 року на 1 аркуші, витяг з плану фінансування дорожнього господарства у 2017 році затвердженого 31.05.2017 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2017 рік №29/7 на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2017 рік №10/7 на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2017 рік №1к від 01.06.2017 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2017 рік №2к від 23.08.2017 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №2776/1/6.1-11 від 14.11.2017 року на 1 аркуші, витяг із скоригованого плану фінансування дорожнього господарства у 2017 році затвердженого 14.11.2017 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2017 рік №41/7 на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2017 рік №3к від 15.11.2017 року на 1 аркуші, Лист з ІНФОРМАЦІЯ_10 №3135/1/6.1-11 від 21.12.2017 року на 1 аркуші, витяг із скоригованого плану фінансування дорожнього господарства у 2017 році затвердженого 21.12.2017 року на 1 аркуші, зміни до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2017 рік №50/7 на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2017 рік № 4к від 22.12.2017 року на 1 аркуші, довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2017 рік №5к від 28.12.2017 року на 1 аркуші.

10. Баланс (звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2017 року на 10 аркушах, Баланс (звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2016 року на 10 аркушах, Баланс (звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2015 року на 10 аркушах, Баланс (звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2012 року на 10 аркушах, Баланс (звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2013 року на 10 аркушах, Баланс (звіт про фінансовий стан) на 31 грудня 2012 року на 9 аркушах.

11. Наказ № 74 від 24.05.2012 про затвердження функціональних повноважень на 1 арк, функціональні повноваження керівництва ІНФОРМАЦІЯ_9 на 8 арк.

Встановити строк дії вказаної ухвали суду до 23.10.2019 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

У випадку вилучення речей і документів, за відсутністю яких юридична особа позбавляється можливості здійснювати свою діяльність ухвала може бути оскаржена до Запорізького апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення23.09.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу84717729
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —335/8794/18

Ухвала від 25.05.2020

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 28.11.2019

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 23.09.2019

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 24.09.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 14.09.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соляник А. В.

Ухвала від 06.09.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Геєць Ю. В.

Ухвала від 06.09.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Геєць Ю. В.

Ухвала від 10.09.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

Ухвала від 03.09.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Рибалко Н. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні