Ухвала
від 10.10.2019 по справі 924/35/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


УХВАЛА

"10" жовтня 2019 р. Справа № 924/35/19

м. Хмельницький

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Виноградової В.В.,

за участю секретаря судового засідання Баськової Л.В., розглянувши скаргу на дії органу державної виконавчої служби у справі

за позовом Державного агентства резерву України, м. Київ

до дочірнього підприємства ДАК "Хліб України" "Богданівецький комбінат хлібопродуктів", с. Богданівці Хмельницької області

про зобов`язання повернути до державного резерву матеріальні цінності - пшеницю, стягнення 2475458,80 грн. штрафних санкцій, з яких 2341572,20 грн. штрафу, 133886,60 грн. пені

за участю представників:

позивача: Лук`янов В ОСОБА_1 - згідно з довіреністю від 04.03.2019 р.

відповідача: не з`явився

органу ДВС: Пікало І.Л. - згідно з довіреністю від 09.01.2019 р.

У засіданні оголошено вступну і резолютивну частини ухвали.

встановив: рішенням господарського суду Хмельницької області від 12.03.2019 р. у справі №924/35/19 задоволено позов Державного агентства резерву України, м. Київ до дочірнього підприємства ДАК "Хліб України" "Богданівецький комбінат хлібопродуктів", с. Богданівці Хмельницької області про зобов`язання повернути до державного резерву матеріальні цінності - пшеницю, стягнення 2475458,80 грн. штрафних санкцій, з яких 2341572,20 грн. штрафу, 133886,60 грн. пені. Вирішено дочірньому підприємству ДАК "Хліб України" Богданівецький комбінат хлібопродуктів повернути до державного резерву матеріальні цінності - пшеницю 3 класу в кількості 254,564 тон та пшеницю 4 класу в кількості 144,815 тон. Стягнуто з дочірнього підприємства ДАК "Хліб України" Богданівецький комбінат хлібопродуктів на користь Державного агентства резерву України 2341572,20 грн. штрафу, 133886,60 грн. пені, а також на користь Державного агентства резерву України 72255,47 грн. витрат зі сплати судового збору.

15.05.2019 р. на виконання вищезазначеного рішення видано наказ про повернення дочірнім підприємством ДАК "Хліб України" Богданівецький комбінат хлібопродуктів до державного резерву матеріальних цінностей - пшениці 3 класу в кількості 254,564 тон та пшениці 4 класу в кількості 144,815 тон.

03.10.2019 р. до суду надійшла скарга Державного агентства держрезерву України на дії органу ДВС, в якій просить скасувати постанову ВП №59321525 від 29.08.2019 як таку, що не відповідає чинному законодавству України; визнати дії щодо закінчення виконавчого провадження державного виконавця Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області незаконними; зобов`язати Хмельницький районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області прийняти до виконання наказ господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 у справі №924/35/19 щодо повернення дочірнього підприємства ДАК «Хліб України» Богданівецький комбінат хлібопродуктів до державного резерву матеріальні цінності, а саме: пшеницю 3 класу в кількості 254,564 тон та пшеницю 4 класу в кількості 144,815 тон.

Ухвалою суду від 04.10.2019 р. скаргу Державного агентства держрезерву України (вх. від 03.10.2019 р.) на постанову державної виконавчої служби призначено до розгляду в судовому засіданні на 10.10.2019 р.

Представник позивача у судовому засіданні вимоги скарги підтримав у повному обсязі, звернув увагу на те, що спір, за результатами якого прийнято рішення суду та видано відповідний наказ щодо повернення матеріальних цінностей, носить майновий характер.

Представник органу ДВС у судовому засіданні проти скарги заперечила, посилаючись на зобов`язальний характер дій, визначених наказом господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19. В наданих поясненнях (від 08.10.2019 р.), зокрема зазначено, що оскільки виконавче провадження №59321525 полягає у виконанні рішення немайнового характеру, а саме: зобов`язання повернути матеріальні цінності, державним виконавцем було винесено вимогу про зобов`язання повернути матеріальні цінності, тим самим виконати рішення суду протягом 10 робочих днів, однак вимога боржником у встановлений термін не виконана. У подальшому державним виконавцем винесено постанову про накладення на боржника штрафу, повторну вимогу про зобов`язання повернути майно, постанову про накладення на боржника штрафу у подвійному розмірі, подання до Хмельницького РВП Хмельницького ВП ГУНП у Хмельницькій області про притягнення боржника до кримінальної відповідальності.

Згідно зі ст. 342 ГПК України скарга розглядається у десятиденний строк у судовому засіданні за участю стягувача, боржника і державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця, рішення, дія чи бездіяльність яких оскаржуються. Неявка стягувача, боржника, державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця, які належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду скарги, не перешкоджають її розгляду.

З поданих матеріалів справи слідує, що Державне агентство резерву України звернулось до Хмельницького РВ ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області із заявою про прийняття до виконання наказу господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19.

У ході виконання вищезазначеного наказу старшим державним виконавцем Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області (далі - державним виконавцем) 11.06.2019 р. винесено вимогу ДП ДАК "Хліб України" Богданівецький комбінат хлібопродуктів, якою останнього зобов`язано повернути до держрезерву матеріальні цінності - пшеницю 3 класу в кількості 254,564 тон та пшениці 4 класу в кількості 144,815 тон, тим самим виконати рішення суду протягом 10 робочих днів - в строк до 21.06.2019 р.

Також 11.06.2019 р. державним виконавцем винесено постанову (ВП №59321525) про стягнення з боржника виконавчого збору в сумі 16692,00 грн.

Крім того, державним виконавцем отримано Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єктів (від 11.06.2019 р. №170107196) щодо ДП ДАК "Хліб України" Богданівецький комбінат хлібопродуктів.

Додатково до матеріалів надано Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна (від 09.04.2019 р. №59015601) щодо боржника.

За невиконання рішення суду, керуючись ст. ст. 63, 75 Закону України "Про виконавче провадження", державним виконавцем накладено на боржника штраф на користь держави в розмірі 5100,00 грн. У постанові зазначено, що станом на 27.06.2019 р. рішення суду боржником не виконано, виконавчий збір не сплачено, причини невиконання державному виконавцю не повідомлено.

У подальшому державним виконавцем винесено повторну вимогу (від 01.08.2019 р.), якою зобов`язано боржника повернути до держрезерву матеріальні цінності - пшеницю 3 класу в кількості 254,564 тон та пшениці 4 класу в кількості 144,815 тон, тим самим виконати рішення суду протягом 10 робочих днів - в строк до 11.08.2019 р.

16.08.2019 р. державним виконавцем складено акт, яким встановлено, що в ході примусового виконання наказу №924/35/19 від 15.05.2019 р. державним виконавцем було винесено постанову про накладення штрафу за невиконання законних вимог державного виконавця. Вказана постанова була направлена для виконання та відома на адресу ДП ДАК "Хліб України" 27.06.2019 р. та згідно зворотного поштового повідомлення вказана постанова боржником отримана, але з невідомих державному виконавцю причин не виконана.

20.08.2019 р. державним виконавцем винесено постанову про накладення штрафу, якою встановлено, зокрема, невиконання боржником рішення та повторне невиконання законних вимог державного виконавця та накладеного штраф на користь держави в розмірі 10200,00 грн., зобов`язано боржника виконати рішення протягом 10 робочих днів та попереджено про кримінальну відповідальність за умисне невиконання рішення.

29.08.2019 р. державний виконавець звернувся до начальника Хмельницького РВП Хмельницького ВП ГУНП у Хмельницькій області з поданням про притягнення боржника до кримінальної відповідальності за ухилення від виконання рішення суду.

Старшим державним виконавцем Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області при примусовому виконанні наказу господарського суду Хмельницької області у справі №924/35/19 від 15.05.2019 винесено постанову про закінчення виконавчого провадження (ПВ №59321525) від 29.08.2019 р. У постанові зазначено, що дочірнім підприємством ДАК "Хліб України" Богданівецький комбінат хлібопродуктів рішення суду про повернути до державного резерву матеріальні цінності - пшеницю 3 класу в кількості 254,564 тон та 4 класу в кількості 144,815 тон, самостійно не виконано, в результаті чого державним виконавцем було винесено постанову про накладення на боржника штрафу, в якій також повторно вимагалось виконати рішення протягом 10 робочих днів та попереджено боржника про кримінальну відповідальність. Повторно боржник рішення суду не виконав, про що державним виконавцем складено відповідний акт та відповідно до вимог статей 63, 75 Закону України "Про виконавче провадження" на боржника накладено штраф у подвійному розмірі за повторне невиконання рішення суду. За повторне невиконання без поважних причин боржником рішення державним виконавцем до органу досудового розслідування було направлено повідомлення про вчинення боржником кримінального правопорушення.

Постанова винесена на підставі п. 3 ч. 3 ст. 63, п. 11 ч. 1 ст. 39, ст. 40 Закону України "Про виконавче провадження".

Відповідно до супровідного листа Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області від 29.08.2019р. №20754/14.-21-32/3 зазначена постанова направлена на адресу стягувача та отримана останнім 26.09.2019р. (згідно з відміткою про вхідну кореспонденцію).

При розгляді поданої скарги судом враховується таке.

Конституцією України передбачено, що держава забезпечує захист прав усіх суб`єктів права власності і господарювання; усі суб`єкти права власності рівні перед законом; права і свободи людини і громадянина захищаються судом; однією з основних засад судочинства є обов`язковість судового рішення (ч. 4 ст. 13, ч. 1 ст. 55, п. 9 ч. 1 ст. 129 Конституції України).

Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.

Аналогічні приписи містяться у ст. 326 ГПК України, а саме: судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, - і за її межами.

Згідно зі ст. 1 Закону України "Про виконавче провадження" виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

У ст. 2 Закону України "Про виконавче провадження" зазначено, що засадами виконавчого провадження є, зокрема, обов`язковість виконання рішень, гласність та відкритість виконавчого провадження.

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про виконавче провадження" примусове виконання рішень покладається на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) та у передбачених цим Законом випадках на приватних виконавців, правовий статус та організація діяльності яких встановлюються Законом України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів".

Зокрема, ст. 3 вищезазначеного Закону встановлено, що завданням органів державної виконавчої служби та приватних виконавців є своєчасне, повне і неупереджене виконання рішень, примусове виконання яких передбачено законом.

Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження" виконавець зобов`язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії.

Відповідно до ст. 339 ГПК України сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права.

Обґрунтовуючи подану скаргу, позивач посилається на те, що державним виконавцем в порушення положень ст. 37 Закону України Про виконавче провадження наказ господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19 про повернення боржником майна не було надіслано стягувачу, що призводить до порушення наданого ст. ст. 12, 37 Закону України Про виконавче провадження права повторно пред`явити наказ до виконання. Також зауважив, що державним виконавцем не вжито заходів, передбачений ст. 18 вищевказаного Закону.

Як убачається з оскарженої постанови, остання винесена, зокрема на підставі п. 3 ч. 3 ст. 63 Закону України "Про виконавче провадження", яка регулює порядок виконання рішень, за якими боржник зобов`язаний вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення, та п. 11 ч. 1 ст. 39, ст. 40 Закону України "Про виконавче провадження".

Так, за приписами ч. 1 ст. 63 Закону України Про виконавче провадження за рішеннями, за якими боржник зобов`язаний особисто вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення, виконавець наступного робочого дня після закінчення строку, визначеного частиною шостою статті 26 цього Закону, перевіряє виконання рішення боржником. Якщо рішення підлягає негайному виконанню, виконавець перевіряє виконання рішення не пізніш як на третій робочий день після відкриття виконавчого провадження.

У разі невиконання боржником рішення, яке не може бути виконано без участі боржника, виконавець надсилає до органу досудового розслідування повідомлення про вчинення боржником кримінального правопорушення та виносить постанову про закінчення виконавчого провадження (абзац 3 ч. 3 ст. 63 Закону України Про виконавче провадження ).

Згідно з п. 11 ч. 1 ст. 39 Закону України "Про виконавче провадження" виконавче провадження підлягає закінченню у разі надіслання виконавчого документа до суду, який його видав, у випадку, передбаченому частиною третьою статті 63 цього Закону.

Постанова про закінчення виконавчого провадження з підстав, передбачених частиною першою цієї статті, виноситься в день настання відповідних обставин або в день, коли виконавцю стало відомо про такі обставини. У випадках, передбачених пунктами 1-3, 5-7, 9-12, 14, 15 частини першої цієї статті, виконавчий документ надсилається разом із постановою про закінчення виконавчого провадження до суду або іншого органу (посадовій особі), який його видав (ч. ч. 2, 3 ст. 39 Закону України "Про виконавче провадження").

Статтею 40 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що у разі закінчення виконавчого провадження (крім офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, закінчення виконавчого провадження за судовим рішенням, винесеним у порядку забезпечення позову чи вжиття запобіжних заходів, а також, крім випадків нестягнення виконавчого збору або витрат виконавчого провадження, нестягнення основної винагороди приватним виконавцем), повернення виконавчого документа до суду, який його видав, арешт, накладений на майно (кошти) боржника, знімається, відомості про боржника виключаються з Єдиного реєстру боржників, скасовуються інші вжиті виконавцем заходи щодо виконання рішення, а також проводяться інші необхідні дії у зв`язку із закінченням виконавчого провадження. Виконавче провадження, щодо якого винесено постанову про його закінчення, не може бути розпочате знову, крім випадків, передбачених цим Законом.

Разом з тим, судом враховується, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 163 ГПК України у позовах про визнання права власності на майно або витребування майна ціна позову визначається вартістю майна.

Що ж до позовних вимог немайнового характеру, то до них відносяться вимоги, які не підлягають вартісній оцінці.

Виходячи зі змісту та предмету позовних вимог та беручи до уваги визначення позивачем вартості матеріальних цінностей, які мають бути повернені до державного резерву (2341572,20 грн.), а також зміст наказу господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19, відповідно до якого боржнику присуджено передати майно стягувачу, рішення суду у справі №924/35/19 носить майновий характер (повернення майна). Крім того, рішення суду у справі №924/35/19 не відноситься до рішень, які не можуть бути виконано без участі боржника (чим, зокрема, обґрунтовано оскаржену постанову).

З сукупності наведеного слідує, що виконання наказу господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19, згідно з яким стягувачу підлягає поверненню визначене в наказі майно, не підпадає під регулювання ст. 63 Закону України "Про виконавче провадження".

При цьому згідно з ч. 2 ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження" виконавець зобов`язаний здійснювати заходи примусового виконання рішень у спосіб та в порядку, які встановлені виконавчим документом і цим Законом.

За приписами ч. 1 ст. 47 Закону України "Про виконавче провадження" звернення стягнення на майно боржника полягає в його арешті, вилученні (списанні коштів з рахунків) та примусовій реалізації. Про звернення стягнення на майно боржника виконавець виносить постанову.

Відповідно до ч. 8 вищенаведеної статті виконавець проводить перевірку майнового стану боржника у 10-денний строк з дня відкриття виконавчого провадження. У подальшому така перевірка проводиться виконавцем не рідше ніж один раз на два тижні - щодо виявлення рахунків боржника, не рідше ніж один раз на три місяці - щодо виявлення нерухомого та рухомого майна боржника та його майнових прав, отримання інформації про доходи боржника.

Статтею 56 Закону України "Про виконавче провадження" врегульовано порядок арешту і вилучення майна (коштів) боржника.

Крім того, відповідно до ч. ч. 3, 5 ст. 18 вищевказаного Закону виконавець під час здійснення виконавчого провадження має право: 1) проводити перевірку виконання боржниками рішень, що підлягають виконанню відповідно до цього Закону; 3) з метою захисту інтересів стягувача одержувати безоплатно від державних органів, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, посадових осіб, сторін та інших учасників виконавчого провадження необхідні для проведення виконавчих дій пояснення, довідки та іншу інформацію, в тому числі конфіденційну; 5) безперешкодно входити на земельні ділянки, до приміщень, сховищ, іншого володіння боржника - юридичної особи, проводити їх огляд, примусово відкривати та опечатувати їх; 6) накладати арешт на майно боржника, опечатувати, вилучати, передавати таке майно на зберігання та реалізовувати його в установленому законодавством порядку; 14) викликати фізичних осіб, посадових осіб з приводу виконавчих документів, що перебувають у виконавчому провадженні. У разі якщо боржник без поважних причин не з`явився за викликом виконавця, виконавець має право звернутися до суду щодо застосування до нього приводу; 15) залучати в установленому порядку понятих, працівників поліції, інших осіб, а також експертів, спеціалістів, а для проведення оцінки майна - суб`єктів оціночної діяльності - суб`єктів господарювання; 16) накладати стягнення у вигляді штрафу на фізичних, юридичних та посадових осіб у випадках, передбачених законом; 17) застосовувати під час примусового виконання рішень фото- і кінозйомку, відеозапис; 18) вимагати від матеріально відповідальних і посадових осіб боржників - юридичних осіб або боржників - фізичних осіб надання пояснень за фактами невиконання рішень або законних вимог виконавця чи іншого порушення вимог законодавства про виконавче провадження; 22) здійснювати інші повноваження, передбачені цим Законом. Під час виконання рішень виконавець має право на безпосередній доступ до інформації про боржників, їхнє майно, доходи та кошти, у тому числі конфіденційної, яка міститься в державних базах даних і реєстрах, у тому числі електронних. Порядок доступу до такої інформації з баз даних та реєстрів встановлюється Міністерством юстиції України разом із державними органами, які забезпечують їх ведення.

Вимоги виконавця щодо виконання рішень є обов`язковими на всій території України. Невиконання законних вимог виконавця тягне за собою відповідальність, передбачену законом (ч. 4 ст. 18 Закону України "Про виконавче провадження").

При цьому відсутність у боржника майна, на яке може бути звернено стягнення, за умови, що здійснені виконавцем відповідно до цього Закону заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними, є підставою для повернення виконавчого документа стягувачу. Про наявність обставин, зазначених у пунктах 2-6 частини першої цієї статті, виконавець складає акт (п. 2 ч. 1, ч. 2 ст. 37 Закону України "Про виконавче провадження").

Отже, виходячи з наведеного, винесення постанови від 29.08.2019 р. на підставі ст. ст. 63, 39, 40 Закону України "Про виконавче провадження" про закінчення виконавчого провадження ВП №59321525 з виконання наказу господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19, відповідно до якого майно підлягає поверненню, не відповідає вищезазначеним приписам щодо виконання рішення, що носить майновий (а не зобов`язальний) характер.

Згідно зі ст. 343 ГПК України у разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов`язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника).

Таким чином, з огляду на вищезазначене, суд доходить висновку про обґрунтованість скарги в частині визнання дій щодо закінчення виконавчого провадження державного виконавця Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області незаконними та, відповідно, скасування оскарженої постанови ВП №59321525 від 29.08.2019 р. як такої, що не відповідає чинному законодавству України.

З приводу вимог скарги про зобов`язання Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області прийняти до виконання наказ господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 у справі №924/35/19, суд враховує, що у п. 7 постанови Пленуму ВСУ Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернень учасників виконавчого провадження від 26.12.2003 р. №14, п. 9.13 постанови Пленуму ВГСУ Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України №9 від 17.10.2012 р. зазначено, що суд не вправі зобов`язувати державного виконавця чи іншу посадову особу державної виконавчої служби до вчинення тих дій, які згідно із Законом можуть здійснюватися тільки державним виконавцем або відповідною посадовою особою державної виконавчої служби. Крім того, доказів про повторне звернення до органу ДВС із заявою про виконання наказу господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19 та неприйняття останнього до виконання суду не подано. Натомість наказ господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19 на час розгляду скарги перебуває у стягувача.

З огляду на наведене вище зазначена вимога є передчасною та не підлягає задоволенню.

Враховуючи вищезазначене у сукупності, суд доходить висновку, що скарга на дії органу ДВС підлягає частковому задоволенню, а саме: в частині визнання дій щодо закінчення виконавчого провадження державного виконавця Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області незаконними та скасування постанови ВП №59321525 від 29.08.2019 р. як такої, що не відповідає чинному законодавству України; у задоволенні вимог скарги в частині зобов`язання Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області прийняти до виконання наказ господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 у справі №924/35/19 щодо повернення дочірнього підприємства ДАК «Хліб України» Богданівецький комбінат хлібопродуктів до державного резерву матеріальні цінності, а саме: пшеницю 3 класу в кількості 254,564 тон та пшеницю 4 класу в кількості 144,815 тон. необхідно відмовити.

Керуючись ст.ст. 234, 235, 339, 342, 343 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Скаргу (вх. від 03.10.2019 р.) Державного агентства резерву України на дії органу державної виконавчої служби задовольнити частково.

Визнати неправомірними дії державного виконавця Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області щодо закінчення виконавчого провадження ВП №59321525 з виконання наказу господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19 , скасувати постанову старшого державного виконавця Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області про закінчення виконавчого провадження ВП №59321525 від 29.08.2019 р.

У задоволенні скарги в частині вимог про зобов`язання Хмельницького районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області прийняти до виконання наказ господарського суду Хмельницької області від 15.05.2019 р. у справі №924/35/19 щодо повернення дочірнього підприємства ДАК «Хліб України» Богданівецький комбінат хлібопродуктів до державного резерву матеріальні цінності, а саме: пшеницю 3 класу в кількості 254,564 тон та пшеницю 4 класу в кількості 144,815 тон. відмовити.

Ухвала набирає законної сили 10.10.2019 р.

Ухвала може бути оскаржена у строки та порядку, встановлені ст. ст. 256, 257 ГПК України, з урахуванням п. 17.5 розділу XI «Перехідні положення» ГПК України.

Повний текст ухвали складено 11.10.2019.

Суддя В.В. Виноградова

Віддрук. 5 прим.: 1 - до справи, 2 - позивачу (01601, м. Київ, вул. Пушкінська, 28), 3, 4 - відповідачу (31345, Хмельницька область, смт. Богданівці, вул. Привокзальна, 1; 31345, Хмельницька область, селище Богданівці), 5 - Хмельницькому РВ ДВС ГТУЮ у Хмельницькій області (29000, м. Хмельницький, вул. Тернопільська, 13/2. Всім рек. з пов. про вруч.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення10.10.2019
Оприлюднено11.10.2019
Номер документу84879656
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/35/19

Ухвала від 02.10.2020

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 15.09.2020

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Саврій В.А.

Ухвала від 04.09.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 26.08.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 17.08.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 13.07.2020

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 27.11.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Дужич С.П.

Ухвала від 06.11.2019

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Дужич С.П.

Ухвала від 10.10.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

Ухвала від 08.10.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Виноградова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні