Постанова
від 16.10.2019 по справі 300/195/19
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 жовтня 2019 рокуЛьвів№ 857/8750/19

Восьмий апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Обрізко І.М.,

суддів Іщук Л.П., Онишкевича Т.В.,

за участю секретаря судового засідання Лутчин А.М.,

за участю прокурора Шимін Н.М.,

за участю представників відповідача Семчука В.М., Шешурак О.В.

за участю представників третьої особи Лущак М.М., Косар М.Є.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові апеляційні скарги приватного підприємства Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс та Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23 травня 2019 року, прийняте суддею Біньковською Н.В. о 10 годині 49 хвилині у місті Івано - Франківську, повний текст складений 19.06.2019 року у справі за позовом першого заступника прокурора Івано - Франківської області в інтересах держави в особі Міністерства екології та природних ресурсів України до Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, приватне підприємство Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс про визнання дій протиправними,-

встановив:

Перший заступник прокурора Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Міністерства екології та природних ресурсів України (далі - позивач, прокурор) звернувся до суду з адміністративним позовом до Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі - відповідач, управління), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс (далі - приватне підприємство, СЛМНДПЗГ Чорний ліс ), просить визнати дії по затвердженню 23.11.2018 лімітів на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік для приватного підприємства Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс , протиправними.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23 травня 2019 року позов задоволено.

Визнано протиправними дії Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації по затвердженню 23.11.2018 ліміту на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік приватному підприємству Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс .

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що згідно Положення про управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації, саме на відповідача покладено обов`язок з управління та регулювання у сфері охорони і використання територій та об`єктів природно-заповідного фонду на території області, розгляд матеріалів, наданих для затвердження ліміту на використання природних ресурсів.

З матеріалів справи не вбачається, що право постійного користування земельною ділянкою загальною площею 8531 га Загально-зологічного заказника місцевого значення Чорний ліс у встановленому порядку за ІІІ особою СЛМНДПЗГ Чорний ліс не зареєстроване, акт на право постійного користування відповідною земельною ділянкою у останнього відсутній, тому відповідно до ст.17 Лісового кодексу України, приватне підприємство не є постійним лісокористувачем, коли подібне необхідне для прийняття рішення про затвердження ліміту на використання природних ресурсів.

Не погодившись із зазначеним судовим рішенням, приватне підприємство Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс подало апеляційну скаргу. Вважає, що судом першої інстанції ухвалено рішення із неправильним застосуванням норм матеріального права, порушенням норм процесуального права, неповного з`ясування обставин справи.

В обґрунтування апеляційної скарги покликається на те, що серед переліку в ч.5 ст.51 Закону №2456-ХІІ, тих кому передаються об`єкти природно-заповідного фонду, не значиться постійний землекористувач чи лісокористувач, а йдеться про підприємства, установи, організації, до того ж, незалежно від форм власності. Подібного не передбачено в рішенні обласної Ради від 26.04.1995 про створення Загально-зоологічного заказника Чорний ліс та Положенні про Загально-зоологічного заказника Чорний ліс , а також щодо передачі та використання постійним земле- чи лісокористувачем.

Отже, висновок суду, що затвердження ліміту на використання природних ресурсів є одним із етапів спеціального їх використання, який здійснюється власниками лісів, постійними лісокористувачами, ґрунтується не на правильному застосуванні закону, який регулює спірні правовідносини.

Не звернута увага, що спір виник внаслідок дій по затвердженню лімітів на спеціальне використання природніх ресурсів в межах території та об`єкту природно-заповідного фонду місцевого значення, а не лісових відносин та ведення лісового господарства.

Також, виходячи з обставин справи, судом не враховано, що приватне підприємство фактично є постійним лісокористувачем (виходячи з рішення Івано-Франківської обласної Ради від 14.03.2000 №273-12/2000, зведеного акту прийому - передачі земель лісового фонду від 25.05.2000 та судових рішень).

Крім того, незважаючи, що набув чинності 01.01.2002 Земельний кодекс України, перехідні положення якого зобов`язували переоформити у встановленому порядку право власності чи оренди земельних ділянок. Рішенням Конституційного Суду України за №5-рп/2005 від 22.09.2005 року подібне визнано неконституційним.

Звертається увага, що в позові ставиться визнати неправомірними дії по затвердженню лімітів, коли затвердження таких на 2018 рік є актом і мова могла стояти про визнання протиправними ліміту.

Поряд з наведеним, використання природних ресурсів здійснюється на підставі дозволів в межах затвердженого ліміту, тому дозвільним документом є дозвіл.

Судом не звернута увага, що заступник прокурора позов подав в інтересах Міністерства екології та природних ресурсів України, тому останній, згідно ч.5 ст.53 КАС України набуває статусу позивача, тоді як не вчинено жодних процесуальних дій на предмет його участі в якості позивача.

Просить скасувати рішення та ухвалити нове, яким в задоволенні позову відмовити.

Не погодившись із зазначеним судовим рішенням, Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації подало апеляційну скаргу. Вважає, що судом першої інстанції ухвалено рішення із неправильним застосуванням норм матеріального права, неповного з`ясування обставин справи.

В обґрунтування апеляційної скарги покликається на те, що судом не враховано, що затвердженням ліміту забезпечено захист інтересів держави від незаконного, шкідливого для суспільства і держави використання природних ресурсів.

Правовими нормами, на які покликається суд, не передбачено необхідність наявності статусу постійного лісокористувача для затвердження ліміту.

Управління при затвердженні ліміту керувалось нормами Закону України Про природньо-заповідний фонд України (далі - Закон №2456-ХІІ). Зазначений Закон не передбачає, що в даній ситуації приватне підприємство має бути постійним користувачем земельної ділянки.

Норма Положення про Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації не уповноважує апелянта вимагати від суб`єктів звернення як приватне підприємство підтверджувати наявність статусу власника лісу, лісокористувача, природо-користувача чи землекористувача.

Крім того, ліміт не є документом дозвільного характеру та не надає можливість здійснювати використання природних ресурсів, а тільки виступає однією з підстав для видачі дозволу.

З покликанням на рішення ЄСПЛ Щокін проти України , Шпачек s.r.o. проти Чеської Республіки , Бейелер проти Італії , зроблено висновок, що відсутній закон, який уповноважує визначати статус заявника.

Просить скасувати рішення суду.

Прокуратурою подано відзив на апеляційну скаргу, зазначивши, що суб`єкт отриманих лімітів ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс взагалі не мав права на будь-яке природокористування на території заказника.

З аналізу ч.5 ст.9-1, 12, 26, 46 Закону №2456-ХІІ, ст.ст.16, 17, 100 Лісового кодексу України, відсутність права постійного користування землею вимагає право користування лісами та природними ресурсами.

Крім того, приватне підприємство, яким є ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс , згідно ст.ст.57, 92 Лісового кодексу України, правом постійного землекористування не наділені.

Апелянтом проведено підміну понять державного акту на право постійного землекористування та рішення суду, щодо видачі державних актів , причому останнє не виконано бо чинне законодавство не передбачає такого права. Подібне вбачається із судових рішень на які маються покликання.

Врешті обґрунтування подібні мотивам судового рішення.

Крім того, вказується, що є незрозумілим покликання відповідача на Податковий кодекс України та практику ЄСПЛ. Є помилковим і покликання ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс на рішення Конституційного Суду України.

Заявлена вимога в позові обґрунтована ст.5 КАС України щодо диспозитивності права позивача та спростовано процесуальні порушення щодо відсутності у судовому засіданні Міністерства екології та природних ресурсів України, яке в засідання викликалось, однак не з`являлось.

Просить апеляційні скарги залишити без задоволення, а рішення суду - без змін.

Колегія суддів заслухавши доповідь судді-доповідача, прокурора, який просить залишити без змін рішення суду, представників відповідача та третьої особи, які просять задовольнити апеляційні скарги, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, приходить до наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є, зокрема, неповне з`ясування судом обставин, що мають значення для справи; недоведеність обставин, що мають значення для справи, які суд першої інстанції визнав встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні суду першої інстанції, обставинам справи; неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права.

Розглядаючи спір, судова колегія вважає, що місцевий суд не в повній мірі дослідив і оцінив обставини по справі, надані сторонами докази.

Судом встановлено, що рішенням Івано-Франківської обласної ради народних депутатів від 26.04.1995 Про утворення загально-зоологічного заказника Чорний ліс оголошено територію земель лісового фонду, які є в тимчасовому користуванні Івано-Франківського військового промислового комбінату Міністерства оборони України, загально-зоологічним заказником місцевого значення Чорний ліс згідно із додатком. Державному управлінню екологічної безпеки в області доручено розробити в місячний термін положення про загально-зоологічний заказник Чорний ліс , разом з управлінням лісового господарства облвиконкому організувати належний контроль за дотриманням на його території заповідного режиму (т.1 а.с.67).

Рішенням Івано-Франківської обласної ради № 278-12/2000 від 14.03.2000 ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс затверджено проект відведення земельних ділянок лісового фонду для ведення лісового господарства, вилучено із землекористування Івано-Франківського військового лісгоспу Міністерства оборони України землі лісового фонду загальною площею 8531 га та надано їх в постійне користування ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс . Зобов`язано ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс у місячний термін замовити виготовлення документів, що посвідчують право користування землею відповідно до чинного законодавства (т.1 а.с.42).

Директором Івано-Франківського ліспромкомбінату Міністерства оборони України та першим заступником голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації затверджено зведений акт прийому - передачі земель лісового фонду від 25.05.2000 (т.1 а.с.69-71).

01.10.2002 начальником Держуправління екології та природних ресурсів в Івано-Франківській області затверджено Положення про загально-зоологічний заказник місцевого значення Чорний ліс (т.1 а.с.27-32).

Рішенням господарського суду Івано-Франківської області у справі №12/2063 від 12.11.2003 зобов`язано Івано-Франківський філіал інституту землеустрою виконати договір №147-99 від 26.11.1999 і видати ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс проект відведення земель лісового фонду та державні акти на право постійного користування. Вказане рішення суду зверталось до примусового виконання. (а.с.77-80 т.1).

Згідно наданих суду інформаційних даних державних реєстрів право постійного користування за ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс не зареєстровано, що сторонами не заперечується (т.1 а.с.44-47).

29.03.2018 Головним управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області, за наслідками розгляду листа прокуратури Івано-Франківської області від 28.03.2018 повідомлено, що правоустановчі документи на землю по ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс до 2013 року не видавалися, нормативно-грошова оцінка земельних ділянок не розроблялася, відомості про наявність правовстановлюючих документів відсутні (т.1 а.с.33).

13.06.2018 ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс звернулось до Івано-Франківської обласної державної адміністрації із заявою про затвердження ліміту на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік. До заяви додано проект ліміту на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік; перелік заходів з поліпшення санітарного стану лісів на 2018; план ведення лісового господарства на 2018 (т.1 а.с.136).

У відповідь на заяву від 13.06.2018, Івано-Франківською обласною державною адміністрацією направлено приватному підприємству лист від 16.07.2018 (т.1 а.с.81).

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23.10.2018 у справі №0940/1431/18 визнано протиправною бездіяльність Івано-Франківської обласної державної адміністрації щодо не розгляду по суті клопотання Спеціалізованого лісомисливського науково-дослідного природно-заповідного господарства Чорний ліс від 13.06.2018 про затвердження лімітів на використання природних ресурсів у межах територій та природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік. Зобов`язано Івано-Франківську обласну державну адміністрацію повторно розглянути клопотання Спеціалізованого лісомисливського науково-дослідного природно-заповідного господарства Чорний ліс від 13.06.2018 №03-78 про затвердження лімітів на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік та прийняти за наслідками його розгляду рішення про затвердження відповідного ліміту або про вмотивовану відмову у його затвердженні. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено (т.1 а.с.122-127).

12.11.2018, ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс звернулось до Івано-Франківської обласної державної адміністрації із заявою, повторно затвердити ліміт на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік, зазначивши, що рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду у справі № 0940/1431/18 та Господарського суду Івано-Франківської області у справі 909/548/18 прийняті на його користь (т.1 а.с.19).

23.11.2018 Управлінням екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації за №05-15/5111, за наслідками розгляду клопотання щодо затвердження ліміту на використання природних ресурсів, на підставі ст.9-1 Закону України Про природно-заповідний фонд України , Положення про управління екології та природних ресурсів ОДА, та враховуючи рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23.10.2018 у справі №0940/1431/18, затверджено ліміт на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік для ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс (т.1 а.с.20).

Вважаючи такі дії Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації протиправними перший заступник прокурора Івано-Франківської області в інтересах держави звернувся до суду із позовом.

Апеляційний суд не погоджується з висновком суду першої інстанції, що дії відповідача по затвердженню 23.11.2018 ліміту на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на 2018 рік ПП СЛМНДПЗГ Чорний ліс , який не є постійним лісокористувачем, є протиправними, виходячи з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України Про природно-заповідний фонду України від 16 червня 1992 року №2456-ХІІ визначає правові основи організації, охорони, ефективного використання природно-заповідного фонду України, відтворення його природних комплексів та об`єктів.

Частиною 1 - 6 статті 9-1 Закону України Про природно-заповідний фонд України визначено, що спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду здійснюється в межах ліміту та на підставі дозволу на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду. Перелік встановлених цим Законом видів використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду і порядок їх використання визначаються режимом територій та об`єктів природно-заповідного фонду. Спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення здійснюється в межах ліміту на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, а також на підставі дозволів. Спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення здійснюється в межах ліміту на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду, затвердженого органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, а також на підставі дозволів. Спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення (крім корисних копалин) здійснюється на підставі дозволів, що видаються місцевими радами за погодженням з органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями.

У відповідності до п.3.2 Положення про управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням обласної державної адміністрації №609 від 16.10.2018, до галузевих завдань управління належить реалізація державної політики у ведені заповідної справи, формування, збереження та використання екологічної мережі, здійснення управління та регулювання у сфері охорони і використання територій та об`єктів природно-заповідного фонду України на території області.

Управління здійснює розгляд матеріалів та затверджує ліміти на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення - п.5.12.8 Положення.

Затвердження ліміту є однією із стадій і форм контролю за законним і раціональним використанням природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду місцевого значення. Видача місцевою радою дозволу на спеціальне використання природних ресурсів не припиняє дії затвердженого ліміту на використання природних ресурсів і згідно вказаного документу, поряд із іншими, проводяться рубки формування і оздоровлення лісів та інші види рубок.

Зазначеними нормами не визначено кола осіб та вказівки, що відповідними особами повинні бути постійні користувачі земельної ділянки. Тобто, законодавець не передбачив можливості та потреби визначати право землекористування, не передбачивши перелік документів необхідних для затвердження ліміту.

Ліміт затверджується для територій та об`єктів природно-заповідного фонду та відповідно до норм Закону України Про природно-заповідний фонд України жодним чином не пов`язується із правом постійного лісокористування або землекористування.

23.11.2018 Управлінням екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації затверджено розроблений ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс ліміт на використання природних ресурсів із здійснення вибіркових санітарних рубок, а також рубок формування і оздоровлення лісів - рубки догляду (освітлення) та інших заходів з формування і оздоровлення лісів. Дане було прийнято на підставі поданих ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс документів: перелік заходів з поліпшення санітарного стану лісів на 2018 рік та план ведення лісового господарства на 2018 рік.

Апеляційний суд не погоджується з висновком суду першої інстанції, що затвердження ліміту на використання природних ресурсів є одним із етапів спеціального їх використання, який здійснюється власниками лісів, постійними лісокористувачами, і вважає правильним твердження ПП Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс , що спір виник внаслідок дій по затвердженню лімітів на спеціальне використання природніх ресурсів в межах території та об`єкту природно-заповідного фонду місцевого значення, а не лісових відносин та ведення лісового господарства, виходячи з того, що ліміт на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду є документом, що встановлює максимальні обсяги використання природних ресурсів на територіях та об`єктах природно-заповідного фонду. Однак, ліміт не є документом та не дає можливості здійснити використання природних ресурсів, а тільки виступає однією з підстав для видачі дозволу.

За змістом частини 8 статті 9-1 Закону №456-ХІІ - видача дозволів здійснюється на підставі клопотання (заявки) природокористувача, погодженого із власником або постійним користувачем земельної ділянки та заінтересованими органами. Дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів видається після затвердження лімітів, підставами для відмови у видачі дозволу є відсутність затвердженого в установленому порядку ліміту, порушення умов природокористування та режиму території природно-заповідного фонду.

Таким чином, використання природних ресурсів здійснюється на підставі дозволів в межах затвердженого ліміту, тому дозвільним документом є дозвіл.

В матеріалах справи наявний дозвіл, який стороною позивача не оскаржений. Відтак має місце реалізованість того, що оскаржується позивачем.

Також, в рішенні Івано-Франківської обласної Ради від 26.04.1995 про створення Загально-зоологічного заказника Чорний ліс та Положенні про Загально-зоологічного заказника Чорний ліс не передбачено, що передаються об`єкти природно-заповідного фонду, не значиться постійний землекористувач чи лісокористувач, а йде мова про підприємства, установи, організації, до того ж, незалежно від форм власності, як і не зазначено в ч.5 ст.51 Закону №2456-ХІІ, щодо тих кому передаються об`єкти природно-заповідного фонду.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Підсумовуючи вищевикладене, апеляційний суд вважає, що Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації як структурний підрозділ органу державної влади, затверджуючи ліміт, діяло в межах повноважень, що передбачені Конституцією та законами України, оскільки відсутній закон, який уповноважує визначати статус заявника, що звертається за затвердженням ліміту і в Управління відсутній чіткий і передбачуваний у своєму застосуванні нормативно-правовий акт, який визначає порядок затвердження ліміту та підстави для відмови.

Крім того, стороною позивача не звернута увага яке законодавство є спеціальним, а яке загальним у спірних правовідносинах.

Апеляційний суд вважає, що висновки суду першої інстанції ґрунтуються на неправильному застосуванні норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи, а також наявна невідповідність висновків суду обставинам справи, а тому рішення суду підлягає скасуванню, з прийняттям постанови про відмову у задоволенні позову.

Керуючись ст.ст. 308, 315, 317, 321, 322 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

постановив:

Апеляційні скарги приватного підприємства Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс та Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації задовольнити.

Скасувати рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23 травня 2019 року у справі № 300/195/19 та прийняти постанову, якою в задоволенні позову першого заступника прокурора Івано - Франківської області в інтересах держави в особі Міністерства екології та природних ресурсів України до Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, приватне підприємство Спеціалізоване лісомисливське науково-дослідне природно-заповідне господарство Чорний ліс про визнання дій протиправними - відмовити.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддя І. М. Обрізко судді Л. П. Іщук Т. В. Онишкевич Повний текст судового рішення виготовлено 21.10.2019 року.

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2019
Оприлюднено23.10.2019
Номер документу85058370
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/195/19

Постанова від 17.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 17.05.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 23.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Ухвала від 05.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Желєзний І.В.

Постанова від 06.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Постанова від 16.10.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 11.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні