Ухвала
від 06.11.2019 по справі 766/21950/19
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/21950/19

н/п 1-кс/766/16402/19

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.11.2019 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження №42019230000000058 прокурора Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -

В С Т А Н О В И В:

В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження №42019230000000058 прокурора Херсонської місцевої прокуратури Херсонської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), та вилучення їх оригіналів, а саме:

- договори № 180 від 29.11.2018; № 191 від 11.12.2018; № 192 від 11.12.2018; договір № 26 від 17.01.2019; № 88 від 12.02.2019; № 92 від 12.02.2019; № 30 від 17.01.2019; № 31 від 17.01.2019 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору): платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, також надати доступ до речей та документів, вилучення їх оригіналів (здійснення виїмки), а саме: договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період за період 2018 - 2019 років; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

Мотивуючи клопотання, прокурор вказує, що в провадженні СВ ХВП ГУ Національної поліції в Херсонській області перебуває кримінальне провадження № 42019230000000058 від 25.07.2019, за фактом заволодіння майном з зловживання службовим становищем службовими особами АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за попередньою змовою з іншими суб`єктами господарювання, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 Кримінального кодексу України.

В ході досудового розслідування встановлено, що службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 проводилась документальна планова виїзна перевірка АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за період діяльності товариства з 01.07.2017 по 31.03.2019. В ході вказаної перевірки встановлено відомості, які можуть свідчити про факти розтрати коштів службовими особами при проведенні фінансово господарських операцій з придбання товарів та виконання ремонтних робіт.

Крім того, службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 при проведенні документальна планова виїзна перевірка АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », використано відомості ревізії ІНФОРМАЦІЯ_4 (акт від 26.02.2019 № 15-21-05-13/2 за період з 01.01.2012 по 01.10.2018).

Так, в ході ревізії встановлено факти завищення робіт по договорам підряду, у тому числі по взаємовідносинам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ). Так, в ході ревізії було встановлено, що за період 2018-2019 років АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » наступні договори з ремонту теплових мереж, пароохолджувачів та для котлоагрегату та інш., а саме:

-договір № 180 від 29.11.2018 на капітальний ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 7 від будівлі старого адмінкорпусу ІНФОРМАЦІЯ_2 до ТК 701 по вул. Кримська;

-договір № 191 від 11.12.2018 на ремонт теплових мереж АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »: ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 1:9 АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від ІНФОРМАЦІЯ_5 до ОП № 107 по Бериславському шосе м. Херсон;

-договір № 192 від 11.12.2018 на капітальний ремонт теплової ізоляції тепломагістралі № 1 від ІНФОРМАЦІЯ_2 до ІНФОРМАЦІЯ_5 по вул. Бериславське шосе;

-договір № 26 від 17.01.2019 на капітальний ремонт із зміною прохолоджувачів 1 ої ступеня для котлоагрегату БКЗ 200-100 ст. № 7;

-договір № 88 від 12.02.2019 на впровадження (технічне переоснащення) обладнання для вимірювання витрат, тиску і рівня ТГ-4;

-договір № 92 від 12.02.2019 на розробку проектної документації по об`єкту «Автоматизована система візуалізації та збереження параметрів роботи турбіні генератора;

-договір № 30 від 17.01.2019 на капітальний ремонт генератора ТВС 30 (турбогенератор ТГ-4);

-договір № 31 від 17.01.2019 на капітальний ремонт ПР -25/30-90/10/0,9 ст. № 4 (турбогенератор ТГ-4).

Згідно до висновків ревізії, у тому числі встановлено, що до актів виконаних робіт за вказаними договорами зазначено витрати на будівельні матеріали, вироби та конструкції, витрат на роботу будівельних машин та механізмів, які начебто використовувались в ході їх проведення. Однак, за даними ЄРПН встановлено, що у податковому кредиті ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період: січень 2017 року-лютий 2019 відсутнє придбання вказаних матеріалів. Аналогічно відсутні відомості щодо придбання товарів у податкових деклараціях ПДВ за даний період.

Важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні мають оригінали документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ) як виконавця робіт, а саме:

- договори № 180 від 29.11.2018; № 191 від 11.12.2018; № 192 від 11.12.2018; договір № 26 від 17.01.2019; № 88 від 12.02.2019; № 92 від 12.02.2019; № 30 від 17.01.2019; № 31 від 17.01.2019 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору): платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

Крім того, у разі використання у проведені зазначених робіт субпідрядних організацій, документи що підтверджують зазначений факт (договори субпідряду з підтверджуючими документами щодо надання погодження на їх залучення до робіт та їх подальше виконання, листування з замовником з відповідями, акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку за період з грудня 2018 року по сьогоднішній день; договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані договору субпідряду) та документами, які підтверджують перерахунок кошті залученим субпідрядним організаціям.

Вказані документи мають важливе значення для встановлення обставин та оцінки фактам, які досліджуються в рамках вказаного провадження та можуть зберігатись у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », як виконавця робіт по договорам.

Необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судових експертиз, в ході якої будуть дослідженні їх оригінали та надана оцінка щодо повноти та якості проведених робіт. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998 року, необхідно надати оригінали документів. Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи не можливо забезпечити їх дослідження під час проведення експертизи.

Посилаючись на вищевикладені обставини, прокурор просить клопотання задовольнити.

На підставі ч. 2 ст. 163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, з огляду на наявність достатніх підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення таких документів.

В судове засідання прокурор не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.

Обґрунтовуючи внесене клопотання прокурор зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що речі і документи, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), мають суттєве значення для всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин зазначеного кримінального провадження.

Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання прокурора, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню частково, в частині надання тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), а саме: договори № 180 від 29.11.2018; № 191 від 11.12.2018; № 192 від 11.12.2018; договір № 26 від 17.01.2019; № 88 від 12.02.2019; № 92 від 12.02.2019; № 30 від 17.01.2019; № 31 від 17.01.2019 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору): платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ, та вилучення їх копій, оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо, однак в частині надання тимчасового доступу до інших документів, що стосуються виконання зазначених робіт субпідрядними організаціями, клопотання задоволенню не підлягає, оскільки в матеріалах клопотання відсутні відомості на підтвердження того, що вказані документи знаходяться за зазначеною у клопотанні адресою, також не підлягає задоволенню клопотання в частині надання тимчасового доступу до оригіналів вищевказаних документів, оскільки прокурором в клопотанні не обґрунтовано необхідність вилучення саме оригіналів вищевказаних документів.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити частково.

Надати стороні кримінального провадження №42019230000000058 слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_4 , прокурору Херсонської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_5 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_6 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_7 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_8 , слідчому СВ ГУНП в Херсонській області ОСОБА_9 дозвіл на тимчасовий доступ до речей та документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 , АДРЕСА_1 ), та можливість вилучення їх копій, а саме:

- договори № 180 від 29.11.2018; № 191 від 11.12.2018; № 192 від 11.12.2018; договір № 26 від 17.01.2019; № 88 від 12.02.2019; № 92 від 12.02.2019; № 30 від 17.01.2019; № 31 від 17.01.2019 з додатковими угодами до вказаних договорів та документами, які підтверджують їх виконання та оплату (окремо по кожному договору): платіжних доручень, актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в; довідки про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3; дефектні акти; проектно-кошторисна документація; договірні ціни із розрахунками загальновиробничих витрат, журнали виконання робіт; акти на закриття прихованих робіт; паспорти; календарні графіки; авансові звіти та виписки банку по рахунками з яких перераховувались кошти за період 2017- 2018 років (окремо по роках); договорів технічного нагляду на проведення зазначених робіт з відповідними додатками та документами про їх виконання; комісійних актів огляду та контрольних обмірів робіт; документи, які підтверджують вартість матеріалів, які були використанні при виконані вказаних договорів; наказів якими закріплено відповідальних працівників за здійсненням контролю (нагляду) за проведенням робіт, договорів технічного нагляду з підтверджуючим; штатний розклад, про склад працівників, які були задіяні при виконанні будівельних робіт, звіти форми 1 ДФ за період 2017-2018 років; цивільно-правові договори з працівниками, трудові договори, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції керівника, головного бухгалтера, працівників бухгалтерського відділу, накази про прийом на роботу працівників, їх звільнення з роботи, накази про надання відпусток працівникам, табелі обліку робочого часу; відомості по нарахуванню заробітної плати, відомості по виплаті заробітної плати; підтверджуючі документи про проведення виплат за цивільно правовими договорами; журнал обліку руху-трудових книжок працівників, особові карточки на працівників форми 1 ДФ.

В іншій частині клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

СудХерсонський міський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення06.11.2019
Оприлюднено12.06.2023
Номер документу85451618
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —766/21950/19

Ухвала від 17.01.2022

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 22.07.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 22.01.2021

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 23.06.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 23.06.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Черниш О. Л.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні