ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"29" жовтня 2019 р. справа № 300/1401/19
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Суддя Остап`юк С.В.,
за участю секретаря Котик Д.М.,
представника позивача Витвицької В.Д.,
представника відповідача Бондара О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Державної установи "Долинський виправний центр (№18)" до Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, вимоги про сплату боргу (недоїмки), рішень про застосування штрафних санкцій, -
ВСТАНОВИВ:
27.06.2019 Державна установа "Долинський виправний центр (№18)" (далі - позивач) звернулася в суд з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області (далі - відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, вимоги про сплату боргу (недоїмки), рішень про застосування штрафних санкцій .
22.07.2019 ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду відкрито провадження в даній адміністративній справі, ухвалено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче судове засідання.
13.08.2019 відповідач подав відзив на позовну заяву, а позивач, 30.08.2019, відповідь на відзив.
За результатами підготовчого засідання закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач протиправно, в порушення положень Податкового кодексу України, Кримінально-виконавчого кодексу України всупереч фактичним обставинам, на підставі помилкових висновків за наслідками проведеної перевірки виніс оскаржувані податкові повідомлення-рішення за №№ 0009431306, 0009421306, 0009441306 , 0009411306 від 19.04.2019, рішення про застосування штрафних санкцій за №№0009451306, 0009391306 від 19.04.2019, вимогу за № Ю-0009401306 від 19.04.2019. Вважає вказані рішення відповідача протиправними та просить їх скасувати.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримала із вказаних у позовній заяві та відповіді на відзив мотивів.
Представник відповідача в судовому засіданні не визнав заявлених позовних вимог, з мотивів, викладених у відзиві на позовну заяву пояснень.
Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, суд робить висновок, що адміністративний позов підставний та підлягає до задоволення, виходячи з таких мотивів.
Державна установа "Долинський виправнй центр (№118)" зареєстрована Долинською районною державною адміністрацією 29.11.1999. Взято на податковий облік у Долинській державній податковій інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області 14.12.2000.
В період з 01.03.2019 до 22.03.2019 Головним управлінням Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області здійснено планову виїзну документальну перевірку позивача щодо правильності справляння податку на доходи фізичних осіб, військового збору за період з 01.01.2016 до 31.12.2018 та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01 січня 2011 року по 31 грудня 2018 року, за наслідками якої складено акт за № 262/09-19-13-06-14316927 від 29.03.2019 (а. с. 11 - 31).
Висновками проведеної перевірки встановлено порушення: пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України - подання з недостовірними даними податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платник податків, суми утриманого з них податку (форма №1ДФ) за період з 01.01.2016 до 30.09.2018; пункту 168.1 статті 168, пунктів 171.1, 171.2 статті 171, пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України - несвоєчасне перерахування в бюджет податку на доходи фізичних осіб з сум грошового забезпечення військовослужбовців в сумі 212 253, 50 гривень за що нараховано 125, 74 гривень пені та встановлено заборгованість по сплаті даного платежу в бюджет станом на 01.01.2019 в сумі 76 559, 01 гривень; пункту 168.1 статті 168, пунктів 171.1, 171.2 статті 171, пункту 176.2 статті 176 Податкового кодекс України - несвоєчасне перерахування в бюджет податку на доходи фізичних осіб з сум заробітної плат вільнонайманим працівникам та особам, які відбувають покарання в сумі 1 023 725, 18 гривень за що нараховано 24 211, 04 гривень пені та встановлено заборгованість по сплаті даного платежу в бюджет станом на 01.01.2019 в сумі 290 510, 31 гривень; пункту 167.1 статті 167 Податкового кодексу України - неправильне застосування ставки податку на доход фізичних осіб із заробітної плати осіб, які відбувають покарання, за січень 2016 року внаслідок чого перевіркою донараховано 2 542, 82 гривень податку на доходи фізичних осіб; пункту 1 частини першої статті 7, пункт 4 частини другої статі 6, пунктів 1 та 2 частини другої статті 6, частини другої статті 9, частини восьмої статті 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" в результаті чого перевіркою донараховано єдиний внесок за період з 01.10.2016 до 30.05.2018 в сумі 1 064 951, 23 гривень; пункту 8 статті 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" - несвоєчасне подання звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за шість податкових (звітних) періодів; порушення пункту 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу України - несвоєчасне перерахування в бюджет військового збору з сум заробітної платі вільнонайманих працівників, грошового забезпечення військовослужбовців та осіб, які відбувають покарання в сумі 248 660, 37 гривень, за що нараховано 326, 78 гривень пені та встановлено заборгованість по сплаті даного платежу в бюджет станом на 01.01.2019 в сумі 13 432, 89 гривень.
За наслідками розгляду акту перевірки за № 262/09-19-13-06-14316927 від 29.03.2019 Головне управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області винесло: податкові повідомлення-рішення за: № 0009431306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені: за податковим зобов`язанням в розмірі 76 559, 01 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 215 841, 66 гривень та пеня в розмірі 125, 74 гривень; № 0009421306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені за: податковим зобов`язанням в розмірі 293 053, 13 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 985 028, 54 гривень та пеня в розмірі 24 211, 04 гривень; № 0009441306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені за: податковим зобов`язанням в розмірі 13 432, 89 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 195 773, 25 гривень та пеня в розмірі 326, 78 гривень; №0009411306 від 19.04.2019 про застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 510 гривень за платежем податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів податку у вигляді заробітної плати; рішення за №0009451306 від 19.04.2019 про застосування штрафних санкцій за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в розмірі 1 020 гривень; рішення за №0009391306 від 19.04.2019 про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску в розмірі 461 523, 43 гривень та вимогу про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску в розмірі 1 064 951, 23 гривень.
Пунктом 162.1 статті 160 Податкового кодексу України платниками податку на доходи фізичних осіб є фізична особа - резидент, яка отримує доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи; фізична особа - нерезидент, яка отримує доходи з джерела їх походження в Україні; податковий агент.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування платниками єдиного внеску, серед іншого, є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами; підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, військові частини та органи, які виплачують грошове забезпечення, допомогу по тимчасовій непрацездатності, допомогу у зв`язку з вагітністю та пологами, допомогу, надбавку або компенсацію відповідно до законодавства.
Відповідно до статті 23 Кодексу законів про працю України трудовий договір може бути: безстроковим, що укладається на невизначений строк; на визначений строк, встановлений за погодженням сторін; таким, що укладається на час виконання певної роботи.
Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.
Відповідно до частини 1 статті 24 Кодексу законів про працю України трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Додержання письмової форми є обов`язковим: при організованому наборі працівників; при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров`я; при укладенні контракту; у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі; при укладенні трудового договору з неповнолітнім (стаття 187 цього Кодексу); при укладенні трудового договору з фізичною особою; в інших випадках, передбачених законодавством України.
При укладенні трудового договору громадянин зобов`язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров`я та інші документи (частини 2 статті 24 Кодексу).
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (частини 1 статті 24 Кодексу).
Відповідно до статті 253 Кодексу законів про працю України особи, які працюють за трудовим договором (контрактом) на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання або у фізичної особи, підлягають загальнообов`язковому державному соціальному страхуванню.
Відповідно до частини 1 статті 1 Кримінально-виконавчого кодексу України кримінально-виконавче законодавство України регламентує порядок і умови виконання та відбування кримінальних покарань з метою захисту інтересів особи, суспільства і держави шляхом створення умов для виправлення і ресоціалізації засуджених, запобігання вчиненню нових кримінальних правопорушень як засудженими, так і іншими особами, а також запобігання тортурам та нелюдському або такому, що принижує гідність, поводженню із засудженими.
Згідно з статтею 2 Кримінально-виконавчого кодексу України кримінально-виконавче законодавство України складається з цього Кодексу, інших актів законодавства, а також чинних міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Згідно з частиною 1 статті 8 Кримінально-виконавчого кодексу України засуджені мають право на оплачувану працю згідно із законодавством про працю. Законодавство про працю поширюється на засуджених у частині, що стосується умов праці.
Частиною 1 статті 60 Кримінально-виконавчого кодексу України засуджені до обмеження волі залучаються до суспільно корисної оплачуваної праці за строковим трудовим договором, як правило, на виробництві виправних центрів, а також на договірній основі на підприємствах, в установах чи організаціях усіх форм власності за умови забезпечення належного нагляду за їхньою поведінкою.
Відповідно до частини 2 статті 60 цього Кодексу праця засуджених до обмеження волі регулюється законодавством про працю, за винятком правил прийняття на роботу, звільнення з роботи, переведення на іншу роботу.
Відповідно до частини 1 статті 61 даного Кодексу адміністрація виправного центру веде облік засуджених, роз`яснює порядок і умови відбування покарання, організовує трудове і побутове влаштування засуджених; забезпечує додержання умов праці засуджених, порядку та умов відбування покарання; здійснює нагляд і заходи попередження порушень порядку відбування покарання; проводить із засудженими соціально-виховну роботу; застосовує встановлені законом заходи заохочення і стягнення; здійснює роботу щодо підготовки засуджених до звільнення.
Позивач, в періоді, що підлягав перевірці, на добровільній основі використовував працю засуджених до обмеження волі робочими: в їдальні установи (кухар, пекар, різноробочий, хліборіз); в майстерні установи; підсобному господарстві установи; різноробочими; машиністами котельних та насосних установок, слюсарями, днівальними; робочими на підприємствах, з якими ДУ "Долинський виправний центр (№118)" укладено договори про надання послуг та виконання робіт, ТзОВ "АртТранс" (навантажувально-розвантажувальні роботи), ТзОВ "Унібрук" (господарські та навантажувально-розвантажувальні роботи), ФГ "Нава" (господарські роботи), ТзОВ "Ромен Долина Плюс" (підсобні роботи), ТзОВ "Уніплит" (господарські та навантажувально-розвантажувальні роботи), ДУ "Івано-Франківська установа виконання покарань (№12)" (господарські та ремонтно-будівельні роботи), МПП "Таля" (виробничо-господарські роботи), ДП "Підприємство КВСУ (№118)" (виробництво продукції надання послуг); у центрах трудової адаптації; у майстернях, підсобних господарствах установ та слідчих ізоляторів; на підприємствах установ виконання покарань; на підприємствах державної або інших форм власності відповідно до укладених угод між позивачем замовником; на роботах з господарського обслуговування установ.
Таким чином, суд зазначає, що Державна установа "Долинський виправний центр (№18)" в даних правовідносинах, в розумінні пункту 162.1 статті 160 Податкового кодексу України, не є платником податку на доходи фізичних осіб та, в розумінні частини 1 статті 4 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , не є платником єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, так як не є роботодавцем засуджених до обмеження волі, і як наслідок не несе обов`язків щодо сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Виплата коштів не є компенсаціє за виконану роботу засуджених до позбавлення волі, оскільки особи, які відбували покарання у Державній установі "Долинський виправний центр (№18)" засуджені до обмеження волі.
За таких обставин, є протиправним нарахування Державній установі "Долинський виправний центр (№18)" грошових зобов`язань зі сплати податку на доходи фізичних осіб, застосування штрафних (фінансових) санкцій та нарахування пені, та протиправним нарахування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, застосування штрафних санкцій за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску.
Щодо сплати податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат військовослужбовців та інших осіб, з якими у позивача наявні трудові відносини і щодо яких позивач виконував обов`язки роботодавця за лютий 2016 року та квітень, травень 2018 року, то виявлені перевіркою відповідача несплачені суми грошових зобов`язань в розмірі 57 848, 66 гривень згідно висновків про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань та пені за №№ 24/54768-50, 23/54167-50 від 30.09.2019 зараховані на належні рахунки Державної казначейської служби у Долинському районі з інших рахунків Державної казначейської служби у Долинському районі, куди були помилково перераховані (а. с. 179, 180, 194 - 196).
Враховуючи, що праця засуджених до обмеження волі регулюється законодавством про працю, за винятком правил прийняття на роботу, звільнення з роботи, переведення на іншу роботу, обставини про неможливість укладення з засудженими до обмеження волі строкового трудового договору за відсутності їх реєстраційних номерів облікової картки платника податків (ідентифікаційних номерів), та враховуючи право засуджених на працю, позивачем здійснено їх працевлаштування на роботу наказами, то відсутні порушення позивачем вимогу пункту 167.1 статті 167, пункту 168.1 статті 168, пунктів 171.1, 171.2 статті 171, пункту 176.2 статті 176, пункту 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX Податкового кодексу України, пункту 1 частини 1 статті 7, пункт 4 частини 2 статі 6, пунктів 1 та 2 частини 2 статті 6, частини 2 статті 9, частини 8 статті 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування".
Як наслідок, є протиправними та підлягають скасуванню винесені Головним управлінням Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області Державній установі "Долинський виправний центр (№18)" податкові повідомлення-рішення за: № 0009431306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені: за податковим зобов`язанням в розмірі 76 559, 01 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 215 841, 66 гривень та пеня в розмірі 125, 74 гривень; № 0009421306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені за: податковим зобов`язанням в розмірі 293 053, 13 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 985 028, 54 гривень та пеня в розмірі 24 211, 04 гривень; № 0009441306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені за: податковим зобов`язанням в розмірі 13 432, 89 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 195 773, 25 гривень та пеня в розмірі 326, 78 гривень; №0009411306 від 19.04.2019 про застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 510 гривень за платежем податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів податку у вигляді заробітної плати; рішення за №0009451306 від 19.04.2019 про застосування штрафних санкцій за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" в розмірі 1 020 гривень; рішення за №0009391306 від 19.04.2019 про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску в розмірі 461 523, 43 гривень; вимога за № Ю-0009401306 від 19.04.2019 про сплату боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску в розмірі 1 064 951, 23 гривень.
За таких обставини, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення.
Частина 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Документально підтвердженими судовими витратами в даній справі є витрати позивача на сплату судового збору в розмірі 19 219 гривень, згідно платіжного доручення за № 27 від 15.07.2019.
Таким чином, враховуючи, що заявлені позовні вимоги підлягають до задоволення, суд робить висновок про стягнення на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області судовий збір в розмірі 19 219 гривень.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати, винесені Головним управлінням Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області (індекс 76018, вулиця Незалежності, будинок 20, місто Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ 39394463) Державній установі "Долинський виправний центр (№18)" (індекс 77512, село Тростянець, Долинський район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 14316927), податкові повідомлення-рішення за:
- № 0009431306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені: за податковим зобов`язанням в розмірі 76 559, 01 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 215 841, 66 гривень та пеня в розмірі 125, 74 гривень;
- № 0009421306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені за: податковим зобов`язанням в розмірі 293 053, 13 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 985 028, 54 гривень та пеня в розмірі 24 211, 04 гривень;
- № 0009441306 від 19.04.2019 про збільшення грошового зобов`язання з податків та зборів, у тому числі з податку на доходи фізичних осіб, пені за: податковим зобов`язанням в розмірі 13 432, 89 гривень, штрафними (фінансовими) санкціями в розмірі 195 773, 25 гривень та пеня в розмірі 326, 78 гривень;
- №0009411306 від 19.04.2019 про застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 510 гривень за платежем податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів податку у вигляді заробітної плати;
- рішення за №0009451306 від 19.04.2019 про застосування штрафних санкцій за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування в розмірі 1 020 гривень.
- рішення за №0009391306 від 19.04.2019 про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску в розмірі 461 523, 43 гривень.
Визнати протиправною та скасувати вимогу Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області (індекс 76018, вулиця Незалежності, будинок 20, місто Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ 39394463) за № Ю-0009401306 від 19.04.2019 про сплату Державною установою "Долинський виправний центр (№18)" (індекс 77512, село Тростянець, Долинський район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 14316927) боргу (недоїмки) зі сплати єдиного внеску в розмірі 1 064 951, 23 гривень.
Стягнути на користь Державної установи "Долинський виправний центр (№18)" (індекс 77512, село Тростянець, Долинський район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 14316927) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області (індекс 76018, вулиця Незалежності, будинок 20, місто Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ 39394463) сплачений судовий збір в розмірі 19 219 (дев`ятнадцять тисяч двісті дев`ятнадцять) гривень.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку. Відповідно до статтей 255, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції або через Івано-Франківський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення рішення в повному обсязі.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Суддя Остап`юк С.В.
Рішення складене в повному обсязі 08 листопада 2019 р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2019 |
Оприлюднено | 10.11.2019 |
Номер документу | 85489246 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні