Постанова
від 06.11.2019 по справі 280/5010/18
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

06 листопада 2019 року м. 0Дніпросправа № 280/5010/18

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Білак С.В. (доповідач), суддів: Малиш Н.І., Шальєвої В.А., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за апеляційною скаргою

Головного управління Держпраці у Запорізькій області

на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 25.04.2019 року в адміністративній справі №280/5010/18 (головуючий суддя у 1 інстанції Максименко Л.Я.)

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сенді Парк-Київ"

до Головного управління Держпраці у Запорізькій області

про скасування припису та постанов,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сенді Парк-Київ" звернулося до суду з позовом до Головного управління Держпраці у Запорізькій області, в якому просило:

- скасувати припис від 03.09.2018, складений головним державним інспектором Скуріхіною Тетяною Володимирівною;

- скасувати постанову від 18.09.2018 про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами на TOB «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» , з підстав порушень ч.1 та 2 ст. 107 КЗпП України, штрафу у розмірі 409530 (чотириста дев`ять тисяч п`ятсот тридцять грн. 00 коп.) грн., складену першим заступником головного управління Держпраці у Запорізькій області Дановським Володимиром ОСОБА_1 ;

- скасувати постанову від 18.09.2018 про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами на TOB «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» , з підстав порушень ч.1 та 2 ст. 115 КЗпП України, та Закону України «Про оплату праці» , штрафу у розмірі 3723 (три тисячі сімсот двадцять три гривні 00 коп.) грн., складену першим заступником головного управління Держпраці у Запорізькій області, Дановським ОСОБА_2 ;

- скасувати постанову від 18.09.2018 про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами на TOB «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» , з підстав порушень ч.1 ст. 21, ч.1 та ч.3 ст. 24 КЗпП України, штрафу у розмірі 1228590 (один мільйон двісті двадцять вісім тисяч п`ятсот дев`яносто гривень 00 коп.) грн., складену першим заступником головного управління Держпраці у Запорізькій області Дановським Володимиром ОСОБА_1 .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані рішення є безпідставними та незаконними, оскільки органами Держпраці не перевірена обґрунтованість акту перевірки, а при вирішенні питання про накладення штрафу неповно з`ясовано обставини справи. Під час інспекційного відвідування 14.08.2018 інспекторами ГУ Держпраці у Запорізькій області проведено незаконно фото та відео фіксація приміщень, працівників, відвідувачів закладу без повідомлення та отримання дозволу керівництва та фізичних осіб на проведення такої фіксації, відтак інформація, отримана внаслідок таких дій, не може бути розцінена як належний та допустимий доказ будь-яких обставин. Крім того, відповідач не мав здійснювати перевірку по тих питаннях, які виносилися на попередній інспекційний захід та відповідно притягати до відповідальності. Крім того, перевіряючими не враховано наявність договорів про надання послуг відповідно до норм цивільного законодавства.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 25.04.2019 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправною та скасовано постанову Головного управління Держпраці у Запорізькій області від 18.09.2018 року № ЗП1579/1150/АВ/ТД-ВС про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами на TOB «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» в частині накладення штрафу у розмірі 781830,00 грн. В іншій частині позовних вимог відмолено.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на неповне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції в частині задоволення адміністративного позову та ухвалити нове рішення про залишення позовної заяви без задоволення в повному обсязі.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначив, що суд першої інстанції в оскаржуваному рішенні дійшов висновку, що відповідачем не було ідентифіковано 7 осіб з 11, які працювали у позивача без укладення трудового договору, що стало наслідком скасування постанови про накладення штрафу в частині та сумі відносно цих 7 осіб. Водночас, факт трудової діяльності не ставиться під сумнів судом першої інстанції, а лише той факт, що цих осіб не було ідентифіковано. Проте, ідентифікація цих осіб, встановлення їх прізвищ, імен та по-батькові ніяким чином не впливала би на наслідки які наступили в результаті порушення трудового законодавства позивачем.

Справа судом розглянута в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що

у період з 15.08.2018р. по 31.08.2018р. інспектором праці Головного управління Держпраці у Запорізькій області Скуріхіною Тетяною Володимирівною (службове посвідчення №1150), відповідно до статті 259 Кодексу законів про працю України, частини третьої статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , пунктів 19, 31 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017р. №295, у присутності заступника директора ОСОБА_3 , проведено інспекційне відвідування Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» за адресою м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 115, за результатами якого складено акт інспекційного відвідування юридичної особи, яка використовує найману працю №ЗП1579/1150/АВ від 31.08.2018р. Акт підписано заступником директора ОСОБА_3 31.08.2018р.

На підставі акту від 31.08.2018р. № ЗП1579/1150/АВ інспектором праці Скуріхіною Т.В. 03.09.2018р. складено Припис №ЗП1527/1150/АВ/П про зобов`язання заступника директора ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» ОСОБА_3 усунути виявлені порушення до 15.10.2018р. та надати письмове повідомлення із дорученням копій первинних документів за підписом уповноваженої особи об`єкта відвідування до Головного управління Держпраці у Запорізькій області.

18.09.2018р. першим заступником начальника Головного управління Держпраці у Запорізькій області ОСОБА_4 , за результатами розгляду справи про накладення штрафу та на підставі акта інспекційного відвідування від 31.08.2018р. №ЗП1579/1150/АВ щодо порушень ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» :

вимог частин 1,2 статті 115 КЗпП України, частини 1 статті 24 Закону України «Про оплату праці» , а саме: заробітна плата виплачується з порушенням строків, які визначені чинним законодавством, складено Постанову про накладення штрафу уповноваженими особами №ЗП1579/1150/АВ/ІП-ВС, відповідно до якої на ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» накладено штраф у розмірі 3723 грн.;

вимог частин 1, 2 статті 107 КЗпП України, а саме: згідно вибіркових даних оплата за роботу у святкові дні не проводиться у подвійному розміру 11 працівникам, складено Постанову про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами №ЗП1579/1150/АВ/МР-ВС, відповідно до якої на ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» накладено штраф у розмірі 409530 грн.;

вимог частини 1 статті 21, частин 1 та 3 статті 24 КЗпП України, а саме допущення до роботи без укладення трудового договору, складено Постанову про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами №ЗП1579/1150/АВ/ТД-ВС, відповідно до якої на ТОВ «Санді Парк-Київ» накладено штраф у розмірі 1228590 грн.

18.10.2018 р. за вих. №08/03.4-06/8121 Головним управлінням Держпраці у Запорізькій області надано відповідь за результатами розгляду звернення директора ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» , відповідно до якої повідомлено, що дії ОСОБА_5 відповідають процедурі проведення контрольних заходів посадовими особами Держпраці України та її територіальними органами, відповідають Положенню про ГУ Держпраці, затвердженого наказом державної служби України з питань праці від 22.06.2017р. №17 та Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю.

16.11.2018р. за вих. №9210/3/4.3-ДП-18 Державною службою України з питань праці надано відповідь за результатами розгляду скарги ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» на припис про усунення виявлених порушень від 03.09.2018р. №ЗП1527/1150/АВ/П та постанови про накладення фінансових санкцій. Відповідно до вказаного листа підстави для скасування припису відсутні, а постанова про накладення штрафу може бути оскаржена в судовому порядку.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 259 КЗпП України державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 1 Положення про Державну службу України з питань праці (далі - Положення № 96), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96, Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Згідно пункту 2 Положення № 96 Держпраця у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.

За приписами підпункту 9 пункту 4 Положення № 96 Держпраця відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за дотриманням вимог законодавства про працю, зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування.

Підпунктом 6 пункту 4 Положення № 96 встановлено, що Держпраця, здійснює державний нагляд (контроль) за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

Державна служба України з питань праці (Держпраця) відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю. (п. п. 6 п. 6 Положення № 96).

Пунктом 7 Положення № 96 передбачено, що Держпраця здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом.

Відповідно до зазначених норм Головного управління Держпраці в Запорізькій області делеговано повноваження щодо здійснення на території області державного контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.

Процедуру проведення Управліннями Держпраці перевірки стану додержання законодавства про працю, визначено Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 р. № 877-V (далі - Закон № 877-V) та Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017р. № 295 (далі - Порядок № 295).

Відповідно до ст. 1 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Згідно ч. 4 ст. 2 Закону № 877-V заходи контролю здійснюються, в т. ч., органами державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.

Зазначені у частині четвертій цієї статті органи, що здійснюють державний нагляд (контроль) у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами, зобов`язані забезпечити дотримання вимог статті 1, статті 3, частин першої, четвертої, шостої - восьмої, абзацу другого частини десятої, частин тринадцятої та чотирнадцятої статті 4, частин першої - четвертої статті 5, частини третьої статті 6, частин першої - четвертої та шостої статті 7, статей 9, 10, 19, 20, 21,частини третьої статті 22 цього Закону.

Державний нагляд (контроль) здійснюється за принципами, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) лише за наявності підстав та в порядку, визначених законом (ст. 3 Закону № 877-V).

Відповідно до п. 2 Порядку № 295 державний контроль за додержанням законодавства про працю здійснюється у формі проведення інспекційних відвідувань та невиїзних інспектувань інспекторами праці, зокрема: Держпраці та її територіальних органів.

Інспекційні відвідування проводяться, зокрема за рішенням керівника органу контролю про проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин, прийнятим за результатами аналізу інформації, отриманої із засобів масової інформації, інших джерел, доступ до яких не обмежений законодавством, та джерел, зазначених у підпунктах 1, 2, 4 - 7 цього пункту (п. п. 3 п. 5 Порядку № 295).

Згідно п. п. 8, 9 Порядку № 295 про проведення інспекційного відвідування інспектор праці повідомляє об`єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі. Про проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин інспектор праці повідомляє об`єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі, якщо тільки він не вважатиме, що таке повідомлення може завдати шкоди інспекційному відвідуванню.

Під час проведення інспекційного відвідування інспектор праці повинен пред`явити об`єкту відвідування або уповноваженій ним посадовій особі своє службове посвідчення.

Відповідно до п. 11 Порядку № 295 інспектори праці за наявності службового посвідчення безперешкодно, без попереднього повідомлення мають право, зокрема під час проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин за наявності підстав, визначених пунктом 5 цього Порядку, самостійно і в будь-яку годину доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об`єкта відвідування, в яких використовується наймана праця.

Відповідно до пункту 2 даного порядку, штрафи накладаються Головою Держпраці, його заступниками, начальниками управлінь і відділів Держпраці та їх заступниками (з питань, що належать до їх компетенції), начальниками територіальних органів Держпраці та їх заступниками, керівниками виконавчих органів міських рад міст обласного значення, сільських, селищних, міських рад об`єднаних територіальних громад та їх заступниками (далі - уповноважені посадові особи).

За результатами розгляду справи уповноважена посадова особа на підставі акта, зазначеного в пункті 3 цього Порядку, складає постанову про накладення штрафу.

Постанова про накладення штрафу складається у двох примірниках за формою, встановленою Мінсоцполітики, один з яких залишається в уповноваженої посадової особи, що розглядала справу, другий - надсилається протягом трьох днів суб`єктові господарювання або роботодавцю, стосовно якого прийнято постанову, або видається його представникові, про що на ньому робиться відповідна позначка, засвідчена підписом такого представника. У разі надсилання примірника постанови поштою у матеріалах справи робиться відповідна позначка (пункти 7 та 8 Порядку №509).

Відповідно до ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Так, відповідач оскаржує рішення суду першої інстанції лише в частині щодо скасування постанови про накладення штрафу в частині та сумі відносно 7 осіб, які на його думку працювали на позивача без укладення трудового договору, проте вході інспекційного відвідування їх не було ідентифіковано, а отже з урахуванням ч.1 ст.308 КАС України вказані обставини і є предметом розгляду цієї апеляційної скарги.

Відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.

Згідно зі статтею 21 КЗпП України визначено, що трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов`язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов`язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.

Відповідно до статті 2 частини 1 КЗпП України основними трудовими правами працівника є право громадян України на працю, - тобто на одержання роботи з оплатою праці не нижче встановленого державою мінімального розміру, - включаючи право на вільний вибір професії, роду занять і роботи, забезпечується державою. Держава створює умови для ефективної зайнятості населення, сприяє працевлаштуванню, підготовці і підвищенню трудової кваліфікації, а при необхідності забезпечує перепідготовку осіб, вивільнюваних у результаті переходу на ринкову економіку.

Частиною 1 статті 24 КЗпП України передбачено, що трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі; додержання письмової форми є обов`язковим: 1) при організованому наборі працівників; 2) при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров`я; 3) при укладенні контракту; 4) у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі; 5) при укладенні трудового договору з неповнолітнім; 6) при укладенні трудового договору з фізичною особою; 7) в інших випадках, передбачених законодавством України.

Відповідно до статті 24 частини 3 КЗпП України працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно з статтею 4 частиною 1 Закону України "Про зайнятість населення" до зайнятого населення належать особи, які працюють за наймом на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, особи, які забезпечують себе роботою самостійно (у тому числі члени особистих селянських господарств), проходять військову чи альтернативну (невійськову) службу, на законних підставах працюють за кордоном та які мають доходи від такої зайнятості, а також особи, що навчаються за денною формою у загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах та поєднують навчання з роботою.

Тобто, обов`язковою умовою допуску працівника до роботи є укладання трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу.

Відповідно до змісту оскаржуваної постанови та акту інспекційного відвідування від 31.08.2018 року відповідачем встановлено порушення вимог частини першої статті 21, частин першої та третьої статті 24 КЗпП України, а саме: в ході інспекційного відвідування встановлено, що працівники ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , які виконували роботу офіціантів, допущені до роботи без укладання трудового договору, оформленого наказом директора ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Крім того, ОСОБА_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 ), ОСОБА_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) які виконували роботу офіціантки на час інспекційного відвідування 15.08.2018р. є неповнолітніми особами.

Також, в ході інспекційного відвідування виявлено 7 осіб, які були одягнені в уніформу з логотипом «Дитяча планета» та виконувала роботу офіціантів та аніматорів на території ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» , що підтверджено відеозаписом. Таким чином, без укладення трудового договору, оформленого наказом директора ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» встановлено 11 осіб.

Так, з відеозапису, здійсненого під час інспекційного відвідування, представник відповідача вказав на сім осіб, які за його твердженням були допущені до роботи без укладення трудового договору.

Разом з тим, колегія суддів погоджує висновок суду першої інстанції, що з наданого відеозапису не можливо ідентифікувати цих осіб, встановити яку роботу вони виконували та на кого останні працювали, з урахуванням того, що на території розважального центру працює ще декілька суб`єктів господарювання, а тому стверджувати про те, що вказані особи є працівниками саме ТОВ «СЕНДІ ПАРК-КИЇВ» відсутні правові підстави.

За таких обставин, в матеріалах справи відсутні докази які у їх сукупності дають можливість встановити, що зафіксовані на відеозапису 7 осіб виконували роботу саме позивачу, в той час як на відповідача, як суб`єкта владних повноважень, покладено обов`язок довести правомірність винесеної останнім спірної постанови.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції вірно встановлено обставини справи та правильно застосовано до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують. Підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні.

Керуючись статтями 241-245, 250, 315, 316, 321,322, 327, 328 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Держпраці у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 25.04.2019 року в адміністративній справі №280/5010/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сенді Парк-Київ" до Головного управління Держпраці у Запорізькій області про скасування припису та постанов - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 25.04.2019 року в адміністративній справі №280/5010/18 - залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий - суддя С.В. Білак

суддя Н.І. Малиш

суддя В.А. Шальєва

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2019
Оприлюднено10.11.2019
Номер документу85492216
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/5010/18

Ухвала від 13.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Постанова від 06.11.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 16.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 12.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 27.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Рішення від 25.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

Рішення від 25.04.2019

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Максименко Лілія Яковлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні