П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
20 листопада 2019 р.м.ОдесаСправа № 540/632/19 Головуючий в 1 інстанції: Ковбій О.В.
Судова колегія П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:
Головуючого: Градовського Ю.М.
суддів: Крусяна А.В.,
Яковлєва О.В.
розглянувши в порядку письмового провадження в м.Одесі апеляційні скарги Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 22 травня 2019р. по справі за адміністративним позовом Дочірнього сільськогосподарське підприємства "АГРО-ФОРУМ-2" до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И Л А:
У березні 2019р. ДСП АГРО-ФОРУМ-2 звернулося в суд із позовом до ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі, в якому просило:
- визнати протиправними дії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі щодо відмови у прийнятті та невизнання податковими деклараціями, декларацій платника єдиного податку четвертої групи на 2019р.: - нова загальна за вх.№9026539732 від 19.02.2019р., - нова звітна за вх.№9026537659 від 19.02.2019р., - розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018р. вх.№9025127361 від 18.02.2019р., - уточнюючої звітної уточнюючої загальної вх.№9037719295 від 5.03.2019р., - уточнюючої звітної вх.№9037719279 від 5.03.2019р., поданих ДСП "АГРО-ФОРУМ-2";
- визнати декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2019р.: - нова загальна за вх.№9026539732 від 19.02.2019р., - нова звітна за вх.№9026537659 від 19.02.2019р., - розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018р. вх.№9025127361 від 18.02.2019р., - уточнюючої звітної уточнюючої загальної вх.№9037719295 від 5.03.2019р., - уточнюючої звітної вх.№9037719279 від 5.03.2019р. такими, що подані ДСП "АГРО-ФОРУМ-2" у день їх фактичного отримання податковим органом, ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі;
- визнати протиправним та скасувати рішення №7/21-22-5212/30903960 від 11.03.2019р. про анулювання ДСП "АГРО-ФОРУМ-2" реєстрації платника єдиного податку четвертої групи;
- зобов`язати ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі поновити в Єдиному державному реєстрі платників єдиного податку відомості щодо ДСП "АГРО-ФОРУМ-2" як платника єдиного податку четвертої групи на 2019р. та надати відповідний витяг (довідку) з Єдиного державного реєстру платників єдиного податку.
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив, що ДСП АГРО-ФОРУМ-2 з 2015р. є платником податку четвертої групи.
У березні 2019р. керівництвом ДСП АГРО-ФОРУМ-2 отримано рішення ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі за №4231/10/21-22-08-04-03 від 22.02.2019р. про невизнання податкових декларацій за №9026539732, 9026537659 від 19.02.2019р. поданих платником податку четвертої групи на 2019р., оскільки до них не додано Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва, що є невід`ємною частиною податкової декларації платник податку.
Окрім того, в отриманому 5.03.2019р. листі знаходилось рішення за №4232/10/21-22-08-04-03 від 22.02.2019р. про невизнання податковою декларацією Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва на 2019р., який подано 18.02.2019р. та зареєстровано за №9025127361.
В подальшому, ДФС проведено перевірку, щодо порушення платником єдиного податку умов перебування на спрощеній системі оподаткування, на підставі якої 11.03.2019р. складено Акт за №7/21-22-5212/30903960, у висновках якого встановлено порушення п.п.295.9.1 ст.295 ПК України, а саме підприємством не подано у термін до 20.02.2019р. звітної податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи за 2019р..
На підставі встановлених порушень, податковим органом 11.03.2019р. прийнято рішення за №7/21-22-52-12/30903960, яким ДСП АГРО-ФОРУМ-2 анульовано реєстрацію платником податку четвертої групи.
Позивач вважає дії та рішення ГУ ДФС протиправними, оскільки ним не було допущено порушень, вказаних в акті перевірки, а податкова звітність подавалась вчасно та в повному обсязі.
Посилаючись на вказані обставини просило позов задовольнити.
Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 22 травня 2019р. адміністративний позов задоволено.
Визнано протиправними дії ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі щодо відмови у прийнятті та невизнання податковими деклараціями, декларацій платника єдиного податку четвертої групи на 2019р.: нова загальна за вх.№9026539732 від 19.02.2019р., нова звітна за вх.№9026537659 від 19.02.2019р., розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018р. вх.№9025127361 від 18.02.2019р., уточнюючої звітної уточнюючої загальної вх.№9037719295 від 5.03.2019р., уточнюючої звітної вх.№9037719279 від 5.03.2019р., поданих ДСП "АГРО-ФОРУМ-2".
Визнано декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2019р.: нова загальна за вх.№9026539732 від 19.02.2019р., нова звітна за вх.№9026537659 від 19.02.2019р., розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018р. вх. №9025127361 від 18.02.2019р., уточнюючої звітної уточнюючої загальної вх.№9037719295 від 5.03.2019р., уточнюючої звітної вх.№9037719279 від 5.03.2019р. такими, що подані ДСП "АГРО-ФОРУМ-2" у день їх фактичного отримання податковим органом, ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі.
Визнано протиправним та скасовано рішення №7/21-22-5212/30903960 від 11.03.2019р. про анулювання ДСП "АГРО-ФОРУМ-2" реєстрації платника єдиного податку четвертої групи.
Зобов`язано ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі поновити в Єдиному державному реєстрі платників єдиного податку відомості щодо ДСП "АГРО-ФОРУМ-2" як платника єдиного податку четвертої групи на 2019р. та надати відповідний витяг (довідку) з Єдиного державного реєстру платників єдиного податку.
Стягнуто з ГУ ДФС у Херсонській області, АРК та м.Севастополі за рахунок його бюджетних асигнувань на користь ДСП "АГРО-ФОРУМ-2" судовий збір у сумі 13 447грн.. В апеляційній скарзі апелянт просить рішення суду скасувати та прийняти нову постанову, якою у задоволенні адміністративного позову відмовити в повному обсязі, посилаючись на порушення норм права.
Представник податкового органу в судове засіданні не прибув, про причини неявними не повідомив. Представник платника податку в судове засідання прибув, дав пояснення по суті справи, не заперечував про розгляд справи в порядку письмового провадження.
З урахуванням належного сповіщення сторін, судова колегія вважає, що у відповідності до п.1 ч.1 ст.311 КАС України, апеляційну скаргу можливо розглянути в порядку письмового провадження, оскільки в матеріалах справи достатньо доказів для вирішення справи по суті.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідь судді-доповідача, доводи апеляційної скарги, пояснення не неї, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку про залишення апеляційної скарги без задоволення, рішення суду без змін, з наступних підстав.
Відповідно до ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що податковий орган приймаючи оскаржувані рішення не надав належну оцінку документам, які були подані підприємством та не врахував того факту, що вони подані у відповідності до норм податкового законодавства, а тому підстав для прийняття спірних рішень не було.
Вирішуючи спір судова колегія вважає, що суд першої інстанції повно та об`єктивно дослідив обставини по справі, надані докази, правильно визначив юридичну природу спірних правовідносин і закон, який їх регулює.
Так, судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що з 2015р. ДСП АГРО-ФОРУМ-2 є платником податку четвертої групи.
На протязі лютого-березня 2019р. ДСП АГРО-ФОРУМ-2 засобами електронного документообігу із накладенням ЕЦП подавало податкову звітність до ДФС.
Проте, листами податкового органу за №4231/10/21-22-08-04-03 та за №4232/10/21-22-18-04-03 від 22.02.2019р. ДСП АГРО-ФОРУМ-2 повідомлено про те, що Розрахунок частки сільського господарського товаровиробництва на 2019р., який прийнято 18.02.2019р. не вважається податковою звітністю, оскільки поданий окремо від Податкової декларації платника податку четвертої групи (станом на 18.02.2019р. декларація відсутня). Також в листах повідомляється про те, що нові звітні податкові декларації платника єдиного податку четвертої групи, подано 19.02.2019р. без Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва, що є невід`ємною частиною декларації, а тому податкова звітність не вважається податковою декларацією.
В подальшому, 11.03.2019р. посадовими особами податкового органу складено акт про результати перевірки щодо порушення платником єдиного податку умов перебування на спрощеній системі оподаткування за №7/21-22-52-12/30903960, у висновках якого встановлено порушення вимог пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 ПК України, а саме у термін не пізніше 20 лютого поточного року не подано загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019р. та звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019р. до Нововоронцовської ДПІ Бериславського управління ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.
На підставі встановлених порушень, ДФС прийнято рішення за №7/21-22-52-12/30903960 про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи з 1.01.2019р..
Перевіряючи правомірність та законність дій та рішень податкового органу, з урахуванням підстав, за якими позивач пов`язує їх протиправність та скасування, судова колегія виходить з наступного.
Приписами ч.2 ст.19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями п.291.3 ст.291 ПК України встановлено право юридичної особи чи фізичної особи-підприємця самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Приписами п.291.3 ст.291 ПК України визначено, що юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Пунктом 291.4 ст.291 ПК України визначено, що суб`єкти господарювання, сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75%, належать до 4 групи платників єдиного податку.
За правилами пп.298.8.4 п.298.8 ст.298 ПК України, у разі коли у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва становить менш як 75%, сільськогосподарський товаровиробник сплачує податки у наступному податковому (звітному) році на загальних підставах.
Аналізуючи вищевказане, судова колегія зазначає, що ПК України закріплено право платника податків обирати механізм справляння податків і зборів, в разі наявності у особи права на його застосування відносно себе. Так, до платників 4 групи єдиного податку можуть належати сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75%.
У відповідності до пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України, сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:
- загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);
- звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки;
- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику;
- відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок. У відомостях (довідці) про наявність земельних ділянок зазначаються дані про кожний документ, що встановлює право власності та/або користування земельними ділянками, у тому числі про кожний договір оренди земельної частки (паю).
Водночас пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 ПК України передбачено, що платники єдиного податку 4 групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 цього Кодексу.
Згідно з п.299.10 ст.299 ПК України, реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу, зокрема, у разі - якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 цього Кодексу.
Отже, судова колегія зазначає, що для підтвердження статусу платника єдиного податку, особа має до 20 лютого поточного року подати до контролюючого органу податкову звітність, передбачену пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 цього Кодексу. Неподання такої звітності, в свою чергу, має наслідком - анулювання відповідної реєстрації шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу.
У відповідності до ст.36 ПК України, податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим кодексом, законами з питань митної справи.
Податковий обов`язок виникає у платника за кожним податком та збором.
Податковий обов`язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов`язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.
Виконання податкового обов`язку може здійснюватися платником податків самостійно або за допомогою свого представника чи податкового агента.
Відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим кодексом або законами з питань митної справи.
Приписами п.46.1 ст.46 ПК України визначено, що податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Положеннями п.46.5 ст.46 ПК України встановлено, що форма податкової декларації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Відповідно до п.48.1, 48.2 ст.48 ПК України, податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями п.46.5 ст.46 цього Кодексу та чинному на час її подання.
Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов`язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору.
Обов`язкові реквізити - це інформація, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений цим Кодексом статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків.
Порядок подання податкової декларації до органів державної податкової служби регулюється ст.49 ПК України.
За правилами п.49.1 ст.49 ПК України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.
Приписами п.49.8 ст.49 ПК України визначено, що прийняття податкової декларації є обов`язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов`язкових реквізитів, передбачених п.48.3 та 48.4 ст.48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.
У відповідності до п.49.9 ст.49 ПК України, за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом.
Таким чином, процедура прийняття податкової декларації полягає у вчиненні посадовою особою податкового органу фактичних дій з:
1) перевірки наявності та достовірності заповнення обов`язкових реквізитів, передбачених п.48.3 та 48.4 ПК України;
2) реєстрації податкової декларації у день її отримання органом державної податкової служби.
Одночасно, положеннями п.49.10 ст.49 ПК України встановлено, що відмова посадової особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від`ємного значення об`єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов`язань тощо) забороняється.
Форму податкової декларації платника єдиного податку четвертої групи (надалі - Декларація) затверджено наказом Міністерства фінансів України за №578 від 19.06.2015р. "Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку" (надалі - Наказ №578).
Відповідно до наведеної форми та пп.298.8.1 п.298.8 ст.298 ПК України вбачається, що до декларації, окрім іншого, додається розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (надалі - розрахунок), який є невід`ємною частиною декларації.
Також, з наведеної форми декларації слідує, що про виконання обов`язку щодо подачі до декларації додатку - розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва платник податків робить відмітку в спеціально відведеному полі за №2 в графі "До декларації додаються".
Форма розрахунку затверджена окремим документом - наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України "Про затвердження Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва" за №772 від 26.12.2011р..
Аналізуючи вищевикладене, судова колегія зазначає, що на платника єдиного податку четвертої групи покладено обов`язок до 20 лютого поточного року подати до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи разом з обов`язковими до неї додатками. Тобто, для встановлення факту невиконання зазначеного обов`язку відповідач, має після 20 лютого поточного року перевірити чи подані платником податків (прийняті податковим органом) всі передбачені законом документи. Податковий кодекс та інші згадані судом норми не містять вимоги, щодо подання декларації та додатків до неї "пакетом". А тому й контролюючий орган позбавлений можливості на власний розсуд трактувати чи є подача розрахунку за день до подачі декларації підставою для відмови в прийнятті податкової звітності, через відсутність повного пакету документів.
З матеріалів справи вбачається, що податковий орган не визнав податковою декларацією Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва на 2019 рік, прийнятий контролюючим органом 18.02.2019р. за №9025127361, оскільки він є невід`ємною частиною Податкової декларації платника податку четвертої групи, яка станом на 18.02.2019р. відсутня. Водночас, в цей же день, згідно реєстраційного номеру - раніше за наведений лист (лист про невизнання розрахунку (реєстраційний №4232/…) складений пізніше за лист про невизнання податкової декларації (№4231/…)) ДФС не визнано податковою звітністю нову звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи на 2019р. (J0103803), які подано 19.02.2019р. за №9026539732, 9026537659. Підставою для цього стало те, що зазначена декларація не містила обов`язкового додатку - розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва.
Апеляційний суд вважає, що оскільки фактично має місце ситуація, за якою вповноважена особа контролюючого органу в один день, знаючи про наявність в податковому органі двох електронних документів (декларації та розрахунку), які в сукупності свідчать про подачу ДСП "Агро-Форум-2" повного комплекту звітності, передбаченої пп.298.8.1. п.298.8. ст.298 ПК України, надала їм оцінку окремо один від одного, відмовивши в визнанні податковою звітністю обох документів, фактично, на підставі подання цих документів окремо.
Окрім того, обставина прийняття ГУ ДФС Розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва - 18.02.2019р. підтверджується квитанціями про отримання електронного документа за №1,2 (Т.1 а.с.198-199), листом відповідача за №4232/10/21-22-08-04-03 від 22.02.2019р. (Т.1 а.с.30).
Враховуючи вищевказане, судова колегія вважає, що ДСП "Агро-Форум-2" в порядку та у спосіб, передбаченими п.49.3 ст.49 ПК України подало до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019р..
Податкова декларація містила всі передбачені п.п.48.3, 48.4 ст.48 ПК України обов`язкові реквізити, а тому дії контролюючого органу щодо відмови в прийнятті відповідної декларації є протиправними та незаконними.
У відповідності до п.49.9 ст.49 ПК України, за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом.
Отже, декларації платника єдиного податку четвертої групи на 2019р.: нова загальна за вх. №9026539732 від 19.02.2019р., нова звітна за вх. №9026537659 від 19.02.2019р., розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018р. вх. №9025127361 від 18.02.2019р. мають бути прийняті відповідачем датою їх фактичного отримання контролюючим органом - 19.02.2019р. та 18.02.2019р. відповідно.
З урахуванням того, що встановлено вище, апеляційний суд вважає, що рішення про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи за №7/21-22-52-12/30903960 втрачає єдину підставу, на якій воно базується. А тому, ДСП "Агро-Форум-2" в передбачений ПК України строк - до 20 лютого 2019р. подано повний пакет податкової звітності, передбачений пп.295.9.1 п.295.9 ст. 295, пп. 298.8.1.п.298.8. ст.298 ПК України, а тому підстави для анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи - відсутні.
Враховуючи вищевикладене, апеляційний суд погоджується із висновком суду першої інстанції про задоволення адміністративного позову ДСП "Агро-Форум-2".
В доводах апеляційної скарги апелянт посилається на неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права. На думку судової колегії, викладені у скарзі доводи не дають підстав для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального чи порушення норм процесуального права, яке призвело або могло призвести до неправильного вирішення справи по суті.
За таких обставин, судова колегія вважає, що рішення суду ухвалена з додержанням норм процесуального та матеріального права, а тому не вбачає підстав для її скасування.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.311,315,316,322,325 КАС України, колегія суддів, -
П О С Т А Н О В И Л А:
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі - залишити без задоволення.
Рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 22 травня 2019р. - залишити без змін.
Стягнути з Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (73026, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259) на користь Державної судової адміністрації України (рахунок отримувача коштів УК у м.Одесі/Приморський р-н/22030101; код отримувача (ЄДРПОУ) 38016923; банк отримувача Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998; рахунок отримувача №UA628999980000034315206081007; код класифікації доходів бюджету 22030101) судовий збір у розмірі 20 170,5грн..
Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня отримання судового рішення.
Головуючий: Ю.М. Градовський
Судді: А.В. Крусян
О.В. Яковлєв
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2019 |
Оприлюднено | 22.11.2019 |
Номер документу | 85773532 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Градовський Ю.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні