ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 598/779/16-а
18 листопада 2019 рокум.Тернопіль
Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючого судді Баранюка А.З.
за участю:
секретаря судового засідання Габрилецькій С.Є.
позивача: ОСОБА_1
представників позивача: Зварича О.Б., Осадчук В.Т.;
представника відповідача: П`єх Л.Я.;
третіх осіб Вдовиченко ОСОБА_2 А ОСОБА_3 , Довбенко І.Д ОСОБА_3 ;
розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом за позовом ОСОБА_1 до Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , Збаразьке районне бюро технічної інвентаризації про визнання протиправними рішення, дій та бездіяльності та зобов`язання вчинити дії, -
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 звернулася до Збаразького районного суду із позовом до Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області про визнання дій та бездіяльності протиправними і зобов`язання вчинити певні дії.
Ухвалою від 12 травня 2016 року відкрито провадження у справі.
Ухвалою суду від 23.05.2017 залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_4 та ОСОБА_5 .
Ухвалою суду від 02.03.2018 вирішено проводити розгляд справи за правилами загального позовного провадження.
Ухвалою судді від 03.01.2019 адміністративну справу №598/779/16-а передано на розгляд Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області судді.
Ухвалою судді Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 24.01.2019 адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4 , ОСОБА_5 про визнання протиправним та скасування рішення передано до Збаразького районного суду Тернопільської області.
Ухвалою судді від 03.04.2019 адміністративну справу №598/779/16-а передано на розгляд Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області судді.
Ухвалою судді Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області від 15.04.2019 адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4 , ОСОБА_5 про визнання протиправним та скасування рішення передано на розгляд до Тернопільського окружного адміністративного суду.
Дана справа надійшла до Тернопільського окружного адміністративного суду 16.05.2019 та за результатами автоматизованого розподілу судової справи між суддями передана на розгляд головуючому судді Баранюку А.З.
Ухвалою судді від 21.05.2019 адміністративну справу №598/779/16-а прийнято до провадження та призначено до судового розгляду.
03.06.2019 представник відповідача подав до суду відзив на позовну заяву (т.2 а.с. 239-241).
18.06.2019 представник позивача подав до суду відповідь на відзив (т.2 ст.247-251).
25.06.2019 представник відповідача подав до суду заперечення на відповідь на відзив (т.3 а.с. 1-2).
09.07.2019 позивач подала до суду заяву про уточнення позовних вимог (т.3 а.с. 14-15), в якій просить:
- зобов`язати Чернихівецьку сільську раду Збаразького району Тернопільської області внести зміни в п.1 рішення №414-34/2015 від 08.07.2015 і надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення, з метою набуття у власність, земельної ділянки площею 0,12 га, розташованої в с.Чернихівцях Збаразького району;
- визнати незаконною бездіяльність Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області, що виразилась в несвоєчасному розгляді заяви позивачки від 01.03.2016 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення, з метою набуття у власність, земельної ділянки площею 0,12 га, розташованої в с.Чернихівцях Збаразького району;
- визнати незаконним рішення Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області №32-4/2016 від 12.05.2016, яким позивачці відмовлено в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення, з метою набуття у власність, а також зобов`язати Чернихівецьку сільську раду Збаразького району Тернопільської області надати дозвіл на розроблення такого проекту землеустрою;
- визнати незаконними дії та бездіяльність Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області, які виразилися в непогодженні графічних матеріалів та акта прийомки-передачі межових знаків на зберігання під час виготовлення проекту землеустрою щодо відведення позивачці, з метою набуття у власність, спірної земельної ділянки, і які позбавили позивачку можливості приватизувати дану ділянку;
- зобов`язати Чернихівецьку сільську раду Збаразького району Тернопільської області погодити графічні матеріали та акт прийомки-передачі межових знаків на зберігання і затвердити проект землеустрою щодо відведення позивачці з метою набуття у власність земельної ділянки площею 0,12 га, розташованої в с.Чернихівцях Збаразького району;
- стягнути з Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області в користь позивачки 100000,00 грн моральної шкоди, завданої незаконними діями відповідача (т.3 а.с. 14, 15).
Представник відповідача 09.07.2019 подав до суду заперечення на заяву про уточнення позовних вимог (т.3 а.с. 16-18).
Ухвалою суду від 24.07.2019 в судовому засіданні без виходу до нарадчої кімнати до участі у справі, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача залучено Збаразьке районне комунальне бюро технічної інвентаризації.
Ухвалою суду від 25.07.2019 витребувано у Збаразького районного комунального бюро технічної інвентаризації для огляду у судовому засіданні інвентарну справу на будинок їдальні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: с.Чернихівці Збаразького АДРЕСА_1 та правовстановлюючі документи на це приміщення.
Ухвалами суду від 16.09.2019 та 25.09.2019 року розгляд справи відкладено у зв`язку із неявкою третіх осіб.
Ухвалою суду від 15.10.2019 року в судовому засіданні оголошено перерву за клопотанням представника позивача з метою ознайомлення з додатковими доказами.
Ухвалою суду від 22.10.2019 в судовому засіданні без виходу до нарадчої кімнати підготовче засідання закрито та призначено справу до судового розгляду по суті.
Ухвалою суду від 18.11.2019 позовну заяву ОСОБА_1 до Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , Збаразьке районне бюро технічної інвентаризації про визнання протиправними рішення, дій та бездіяльності та зобов`язання вчинити дії залишено без розгляду в частині позовної вимоги про зобов`язання відповідача внести зміни до п.1 рішення Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області від 08 липня 2015 року № 414-34/2015.
В судовому засіданні позивач та представник позивача уточненні позовні вимоги підтримали, просили їх задовольнити.
Представник відповідача уточнені позовні вимоги частково визнала, вказала, що під час розгляду заяви позивачки від 01.03.2016 про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою отримання її у власність для ведення особистого селянського господарства на сесії були присутні 10 депутатів, однак участь у голосуванні приймало лише 6, відтак по суті розгляду заяви рішення не прийнято.
Треті особи ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , в судовому проти уточнених позовних вимог заперечили.
Представник Збаразького районного комунального бюро технічної інвентаризації в судове засідання не прибув, причин неприбуття суду не повідомив, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Відповідно до п.1 ч.3 ст.205 КАС України, якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки.
Суд, заслухавши в судовому засіданні пояснення позивача, представників позивача, представника відповідача та третіх осіб, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали, що містяться у справі, встановив наступне.
Позивачка неодноразово зверталася до відповідача щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,12 га на території Чернихівецької сільської ради з метою отримання її у власність для ведення особистого селянського господарства, що було предметом розгляду судів різних інстанцій.
Серед іншого, постановою Збаразького районного суду Тернопільської області від 01.11.2012 у справі №1906/1523/2012, залишеною без змін ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 08.04.2015, визнано протиправною бездіяльність Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області при розгляді заяви ОСОБА_1 від 11.05.2012 про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки з метою набуття її у власність; зобов`язано Чернихівецьку сільську раду Збаразького району Тернопільської області розглянути заяву ОСОБА_1 на розроблення проекту відведення земельної ділянки з метою набуття її у власність в установленому законом порядку з постановленням рішення по суті поданої заяви (т.1 а.с. 16-22). Ухвалою Збаразького районного суду Тернопільської області від 20.11.2015 у справі №1906/1523/2012 роз`яснено постанову Збаразького районного суду Тернопільської області від 01.11.2012 та зазначено, що Чернихівецька сільська рада Збаразького району Тернопільської області зобов`язана розглянути заяву ОСОБА_1 про надання їй дозволу на розроблення проекту землеустрою відведення земельної ділянки з метою набуття її у власність від 11.05.2012 на пленарному засіданні в установленому законом порядку з прийняттям рішення по суті поданої заяви (т.1 а.с. 31-32).
Предметом справи, що розглядається є неналежний, на думку позивачки, розгляд відповідачем заяви позивачки від 01.03.2016 з якою вона звернулася до Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення у власність зазначеної земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства із врахуванням попередніх її звернень та прийнятих судових рішень, зокрема постанови Збаразького районного суду Тернопільської області від 01.11.2012 у справі №1906/1523/2012 (т.1 а.с. 63-64).
Розглянувши подану заяву, рішенням четвертої сесії сьомого скликання Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області від 12.05.2016 №32-4/2016 відмовлено ОСОБА_1 в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,12 га у власність для ведення особистого селянського господарства у зв`язку із тим, що ця земельна ділянка відноситься до земель житлової та громадської забудови і на ній знаходиться будівля, що перебуває у власності громадян ОСОБА_4 та ОСОБА_5 (т.1 а.с.230).
Не погодившись із бездіяльністю відповідача та вказаними рішення позивач звернулася до суду із відповідним позовом.
Вирішуючи позовні вимоги по суті, суд виходить з наступного.
Статтею 14 Конституції України закріплено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Згідно зі ст. 121 Земельного кодексу України (далі - ЗК України), кожен громадянин України має право на безоплатне отримання земельної ділянки із земель державної або комунальної власності.
Відповідно до статті 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст, зокрема, належить: розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства; підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу; інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок; вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.
Частиною 1 статті 116 Земельного кодексу України передбачено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.
Відповідно до частин шостої та сьомої статті 118 Земельного кодексу України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства).
Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Відповідно до ч.1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.
Частиною 1 ст. 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Відповідно до частини 2 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.
Як встановлено судом та не заперечується відповідачем рішення з розгляду заяви позивачки від 01 березня 2016 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо передачі у власність земельної ділянки площею 0,12 га на території Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області фактично прийнято не було у зв`язку із відсутністю кворуму на сесії сільської ради.
Відповідач у своїх запереченнях від 25.06.2019 позовні вимоги щодо визнання дій неправомірними та скасування рішення Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області від 12 травня 2016 року № 32-4/2016 визнав, що не суперечить ч.4 ст.47 КАС України.
Суд бере до уваги пояснення представника відповідача в судовому засіданні про те, що у протоколі сесії сільської ради від 12 травня 2014 року (т.1 а.с. 229) вказано інформацію про присутніх депутатів в кількості 10 чоловік, однак не вказано, що у голосуванні брало участь лише 6 чоловік. Тобто, при загальній чисельності депутатів сільської ради 14 чоловік при розгляді заяви позивачки не було кворуму, а тому рішення не могло бути прийнято. Представник відповідача також пояснила, що оскаржуване рішення були виготовлено помилково працівниками сільської ради.
З урахуванням вищенаведеного, суд приходить до висновку, що така бездіяльність суперечить вимогам чинного законодавства та є протиправною.
В судовому засіданні представник відповідача та треті особи додатково пояснили, що на вказаній земельній ділянці знаходиться належне третім особам на праві власності приміщення їдальні Черемшина , що підтверджується правовстановлюючими документами (т.3 а.с. 100-102).
В судовому засіданні судом була оглянута інвентарна справа на це приміщення, з якої слідує, що ОСОБА_4 , ОСОБА_5 придбали приміщення їдальні Черемшина у 2001 році.
Позивачка та її представники пояснили, що вказане приміщення демонтовано, що підтверджується долученими до матеріалами справи фотографіями (т.3 а.с. 51, 52). Додатково позивачка та її представники вказали, що при зверненні до відповідача їм не було відомо, що треті особи придбали приміщення їдальні ІНФОРМАЦІЯ_1 , проте це не позбавляє відповідача обов`язку прийняти рішення за заявою позивачки.
Враховуючи пояснення учасників справи та наведені положення законодавства суд вважає, що належним способом захисту порушеного права позивача є визнання неправомірними дій відповідача щодо нерозгляду заяви позивачки, визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення та зобов`язання Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області розглянути заяву ОСОБА_1 від 01 березня 2016 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо передачі у власність земельної ділянки площею 0,12 га на території Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області та прийняти відповідне рішення.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
Частиною 14 статті 123 Земельного кодексу України передбачено, що підставою відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.
Згідно із ч. 10 ст. 118 Земельного кодексу України відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
Тобто вимога про затвердження проекту землеустрою може бути заявлена лише у разі відмови у його затверджені, або ж залишення клопотання без розгляду. Таким чином у задоволенні цієї позовної вимоги слід відмовити як передчасно заявленої.
Відповідно до ч.3 ст. 50 Закону України Про землеустрій проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, серед іншого, включають акт приймання-передачі межових знаків на зберігання (у разі формування земельної ділянки) та матеріали погодження проекту землеустрою.
Таким чином, суд вважає, у задоволенні позовних вимог про визнання протиправними дій відповідача, які виразилися в непогодженні графічних матеріалів та акта прийомки-передачі межових знаків на зберігання під час виготовлення проекту землеустрою та зобов`язання вчинити такі дії слід відмовити, як передчасно заявленим, оскільки відповідач не розглядав проект землеустрою.
Щодо позовної вимоги про стягнення з Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області в користь позивачки 100000,00 грн моральної шкоди, завданої незаконними діями відповідача суд зазначає наступне.
На підставі ч.1 ст. 23 Цивільного кодексу України особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її права. Моральна шкода полягає: 1) у фізичному болю та стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров`я; 2) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім`ї чи близьких родичів; 3) у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку із знищенням чи пошкодженням її майна; 4) у приниженні честі та гідності фізичної особи, а також ділової репутації фізичної або юридичної особи.
Відповідно до ч. 1 ст. 1167 ЦК України моральна шкода, завдана фізичній або юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності її вини, крім випадків встановлених частиною другою цієї статті.
Обов`язковому з`ясуванню при вирішенні спору про відшкодування моральної (немайнової) шкоди підлягають: наявність такої шкоди, протиправність діяння її заподіювача, наявність причинного зв`язку між шкодою і протиправним діянням заподіювача та вини останнього в її заподіянні. Суд, зокрема, повинен з`ясувати, чим підтверджується факт заподіяння позивачеві моральних чи фізичних страждань або втрат немайнового характеру, за яких обставин чи якими діями (бездіяльністю) вони заподіяні, в якій грошовій сумі чи в якій матеріальній формі позивач оцінює заподіяну йому шкоду та з чого він при цьому виходить, а також інші обставини, що мають значення для вирішення спору.
В даному випадку посилання позивача на те, що незаконні дії відповідача викликали у неї негативні психоемоційні зміни та погіршення стану здоров`я жодним доказом не підтверджено, що свідчить про недоведеність понесення нею моральних страждань. Враховуючи наведене, в задоволенні позовної вимоги про стягнення моральної шкоди слід відмовити.
Відповідно до частини другої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до статті 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
У відповідності до частини першої та другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії, чи бездіяльності покладається на відповідача.
З урахуванням вищенаведеного, суд приходить до переконання, що позов підлягає до часткового задоволення.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити частково.
2. Визнати протиправною бездіяльність Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області щодо нерозгляду заяви ОСОБА_1 від 01 березня 2016 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо передачі у власність земельної ділянки площею 0,12 га на території Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області.
3. Визнати протиправним та скасувати рішення Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області від 12 травня 2016 року № 32-4/2016.
4. Зобов`язати Чернихівецьку сільську раду Збаразького району Тернопільської області розглянути заяву ОСОБА_1 від 01 березня 2016 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо передачі у власність земельної ділянки площею 0,12 га на території Чернихівецької сільської ради Збаразького району Тернопільської області та прийняти відповідне рішення.
5. У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Реквізити сторін:
позивач - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_1 );
відповідач - Чернихівецька сільська рада Збаразького району Тернопільської області (вул. Шкільна, 28, с.Чернихівці, Тернопільського району Тернопільської області, 47370, код ЄДРПОУ 04393404);
Повне судове рішення складено 27 листопада 2019 року.
Головуючий суддя Баранюк А.З.
копія вірна
Суддя Баранюк А.З.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2019 |
Оприлюднено | 28.11.2019 |
Номер документу | 85922931 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні