Ухвала
від 28.11.2019 по справі 923/1091/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

28 листопада 2019 року м. Херсон Справа № 923/1091/18

Господарський суд Херсонської області у складі судді Немченко Л.М. за участю секретаря судового засідання Степанової Н.Д., розглянувши справу

за заявою: Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (пр-т.Ушакова,75, м.Херсон, 73026, ідентифікаційний номер 43143201)

до: Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" (Семенівське шосе, 3, м. Каховка, Каховський район, Херсонська область, 74800, ідентифікаційний номер 36191471)

про банкрутство

за участю учасників судового процесу:

від кредитора:

ГУ Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі - Кромп О.П., представник, довіреність № 185/9/21-22-10-03-04 від 05.09.2019;

арбітражний керуючий Гуцал Т.М.

Заінтересовані особи стосовно боржника, з правами третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні боржника:

гр. ОСОБА_1 , гр. ОСОБА_2 , гр. ОСОБА_3 , гр. ОСОБА_7 - керівник товариства боржника: не прибули.

в с т а н о в и в:

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 16.01.2019 відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Зелений гектар".

Ухвалою суду від 26.02.2019 затверджено реєстр вимог кредиторів, призначено збори кредиторів, зобов`язано учасників провадження утворити комітет кредиторів та вирішити питання, що віднесені до його компетенції, надати пропозиції щодо подальших процедур у справі.

Справа знаходиться в процедурі ліквідації, введеній постановою Господарського суду Херсонської області від 26.04.2019, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Гуцал Тамару Михайлівну .

Постановою Господарського суду Херсонської області від 26.04.2019 зобов`язано ліквідатора Гуцал Т.М. забезпечити виконання вимог, передбачених ст.ст.38, 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", звіт та ліквідаційний баланс подати суду.

Ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". За результатами проведеної роботи 09.10.2019 ліквідатором подано суду звіт та ліквідаційний баланс боржника. Крім того, 09.10.2019 ліквідатор звернувся до суду з клопотанням про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 22.10.2019 постановлено призначити підсумкове судове засідання на 07.11.2019 для розгляду заявлених клопотань арбітражного керуючого - ліквідатора.

З 21.10.2019 введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства. Однак, суд розглядає заявлені клопотання про затвердження звітів та ліквідаційного балансу з застосуванням норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оскільки ліквідаційна процедура в межах справи про банкрутство проводилась за правилами Закону про банкрутство, а клопотання, звіти та ліквідаційний баланс подані до суду 04.10.2019 до набрання чинності Кодексу України з процедур банкрутства.

Згідно ст. 20 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом.

За приписами ч. 1 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (чинним до 21.10.2019) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ст.2 Кодексу України з процедури банкрутства провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 26.04.2019 боржника визнано банкрутом, введено ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором арбітражного керуючого Гуцал Т.М., якого зобов`язано здійснити ліквідацію банкрута і подати до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до вимог ч.ч. 1, 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку (чинного під час проведення ліквідаційної процедури до 21.10.2019).

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню, на строк не менше п`яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для введення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства.

Виходячи із положень ст.ст. 41, 44, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідаційна процедура направлена на здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів, шляхом продажу майна банкрута.

Згідно ч. ч. 1, 5 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

На виконання вимог постанови Господарського суду Херсонської області від 26.04.2019 ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та за результатами проведеної роботи, відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", подано на розгляд та затвердження суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар".

Як слідує зі звіту, ліквідатором було вжито заходів щодо проведення ліквідаційної процедури банкрута з урахуванням вимог, передбачених ст.ст.41-48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (чинного під час здійснення ліквідаційної процедури до 21.10.2019).

В наданому до суду звіті ліквідатор зазначив наступне.

Ліквідатором надано пояснення, що нею проводились дії передбачені Законом "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" на стадії ліквідаційної процедури: надіслані запити до державних установ та інших організацій та отримані відповіді від:

- Відповідно до Відомостей з реєстру прав власності на нерухоме майно від 10.04.2019 року будь-яке майно у ТОВ "Зелений гектар" відсутнє.

- Державного космічного агентства України, що зареєстрованих унікальних об`єктів космічної діяльності, космічної техніки у ТОВ "Зелений гектар" немає (лист №2034/10-16 ДОЗ.3/19 від 11.04.2019 року).

- Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції у м. Києві про те, що

згідно з даними реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів відсутня інформація щодо видачі/реєстрації ТОВ "Зелений гектар" (лист №10/26-21/1204/07 від 12.04.2019.).

- Філії "Головного інформаційно-обчислювального центру" ПАТ "Українська залізниця" про те, що інформації про вагони за ТОВ "Зелений гектар", як власника АБД ПВ не має. Зазначене товариство відсутнє у довіднику "Власники вантажених вагонів держав-учасників Співдружності", відсутня інформація про зареєстровані локомотиви зазначеного підприємства (лист №72/1265 від 15.04.2019.).

-Національної комісії з цінних паперів про те, що інформація про власників голосуючих акцій 5 відсотків і більше знаходиться на відповідному сайті . Згідно інформації на цьому сайті - пошук інформації про власника пакетів (10 відсотків і більше) акцій приватних акціонерних товариств та про власників пакетів (5 відсотків і більше) акцій ПАТ не знайдено жодного результату щодо ТОВ "Зелений гектар" (лист №10/10/9240 від 16.04.2019.).

-Управління містобудування та архітектури Херсонської ОДА про відсутність інформації про перелік об`єктів на які складалася проектно-кошторисна документація ТОВ "Зелений гектар"(лист №290-01-10/0/19/318.2-228 від 16.04.2019).

- Управління Держпраці у Миколаївській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" великовантажних та інших транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування (лист №09/1778 від 17.04.2019.).

- Регіонального відділенню Фонду державного майна в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, що запит розпорядника майна направлено до Фонду Державного майна України (лист №218-06-01461 від 17.04.2019.).

- Управління Держпраці у Харківській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" великовантажних та інших транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування (лист №27/6124/05-20/4292 від 19.04.2019.).

- Регіонального сервісного центру в Херсонській області про те, що за ТОВ "Зелений гектар" транспортні засоби не зареєстровані (лист №31/21/7-1803 від 22.04.2019).

- Центру обслуговування платників Каховської ДПІ Новокаховського управління

Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крит та м.

Севастополі про те, що поточні рахунки ТОВ "Зелений гектар" відкриті у АТ "РайффайзенБанк Аваль", за період з 01.01.2018 року податкова звітність не надавалася (в т. ч. ЄСВ)(лист№ 17 80/арб.кер./21-22-50-20 від 22.04.2019.).

- Управління Держпраці у Сумській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" великовантажних та інших транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування (лист №24102/18-27/06/2019/3804 від 22.04.2019.).

- Управління Держпраці у Вінницькій області про відсутність реєстрації за ТОВ

"Зелений гектар" великовантажних та інших транспортних засобів, що не підлягають

експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування (лист №21813/17-11/11 від 2.04.2019.).

22.04.2019 ГУ НП в Херсонській області Каховського відділу поліції про те, що інформація про місцезнаходження керівника ТОВ "Зелений гектар" відсутня (лист№61А2 від 24.04.2019.)

Управління Держпраці у Запорізькій області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №08/02.6-21/3931 від 24.04.2019.).

- Управління Держпраці у Хмельницькій області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №2025/19 від 25.04.2019.).

- Управління Держпраці у Херсонській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №01-08/1/1389 від 26.04.2019.).

- Управління Держпраці у Тернопільській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №1686/01-05-8.3/19 від 07.05.2019.).

- Регіональне відділення Фонду Державного майна в Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі про те, що об`єкти державної власності, які належать до інших органів управління, в Регіональному відділенні не зареєстровані (лист №18/04-01628 від 08.05.2019.).

- Головного управління Держпраці у Херсонській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №01-08/2845 від 08.05.2019.).

- Головного управління Держпраці у Черкаській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №4037/10-27/2892 від 08.05.2019.).

- Головного управління Держпраці у Кіровоградській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №01-20-09/2604-19 від 11.05.2019.).

- Головного управління Держпраці у Київській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортніа засобів (лист №11/3/13/7699 від 14.05.2019.).

- Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області про відсутність

реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №4310-21/04 від 14.05.2019.).

- Головного управління Держпраці у Полтавській області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №08-11/3270 від 15.05.2019.).

- Головного управління Статистики у Херсонській області про те, що ТОВ "Зелений гектар" протягом 2017-2018 років до ГУ статистики не звітувало (лист №20-14/1114-19 від 15.05.2019.).

-Головного управління Держ:праці у Луганські області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №01-15/1809 від 27.05.2019.).

Арбітражним керуючим - розпорядником майна ТОВ "Зелений гектар" Івановим В. М. передані арбітражному керуючому Гуцал Т.М. наступні відповіді від:

- ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі про те, що остання

податкова звітність ТОВ "Зелений гектар" по фіксованому с/г податку подавалася у лютому 2015 року, фінансова звітність 25.02.2016.; декларація з податку на додану вартість 21.06.2016.; реєстрацію платника ПДВ анульовано; згідно звіту ГДФ за 1 кв. 2016 року отримувала доходи одна особа (лист №834/арб.кер./21-22-08-01-17 від 21.02.2019).

- ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі про те, що останній звіт з ЄСВ ТОВ "Зелений гектар" подано 19.04.2019.; згідно останнього розрахунку форми ГДФ в трудових відносинах перебувала 1 особа - керівник (лист №4552/10/21-22-50-13 від 28.02.2019).

- ГУ Держгеокадастру у Херсонській області про те, що ТОВ "Зелений гектар" орендує 4 земельні ділянки у Херсонській області до 2030 року (лист №33-21-0.301-778/2-19 від 14.02.2019 року.

- ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі копію Акту перевірки ТОВ "Зелений гектар" №187/21-15-22-016/36191471 від 18.09.2019 року..

- Головного управління Держпраціу Волинські області про відсутність реєстрації за ТОВ "Зелений гектар" технологічних, транспортних засобів (лист №1621/01-06 від 21.05.2019.).

- Державної служби морського та річкового транспорту України про те, що за наявною інформацією відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ "Зеленийгектар" (лист№2632/03/15-19 від 13.06.2019.)

-Відповідно до відкритого доступу на онлайн-версій державних реєстрів щодо об`єктів права інтелектуальної власності - розширеного пошуку на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України відсутня будь-яка інформація щодо ТОВ "Зелений гектар".

-РВФДИ в Херсонській області, АР Крим та в м. Севастополі про те, що відомості про ТОВ "Зелений гектар" та нерухоме майно, яке перебуває на його балансі, від суб`єктів управління до фонду з метою внесення до Єдиного реєстру об 'єктів державної власності не надавалися (лист №18-04-02116 від 21.06.2019.)

-Міськрайонного управління у Каховському районі та м. К Каховка відділ у Каховському районі перелік орендованій ТОВ "Зелений гектар" земельних ділянок та власників цих земельних ділянок з якими боржник уклав договори оренди (лист без номера та дати) за підписом в.о. начальника А. Растпірової №472/86/19 від 27.06.2019 року.

Відповідно до інформації наданої Міськрайонним управлінням у Каховському районі та м. Н. Каховка відділом у Каховському районі про власників орендованих ТОВ "Зелений гектар" земельних ділянок з якими укладено договори оренди, ліквідатором 08.07.2019 року, відповідно до ст. 31 Закону України "Про оренду землі" були надіслані пропозиції власникам цих земельних ділянок про дострокове розірвання договору оренди за згодою сторін, якщо інше не передбачено у самому договорі оренди.

Однак жодної відповіді не отримано.

У разі відмови власниками земельних ділянок достроково розірвати договір оренди землі, такий договір, відповідно до абз. 5 ст. 31 Закону України "Про оренду землі", припиняється в разі ліквідації юридичної особи-орендаря.

Відповідно до статті 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Постанови Господарського суду Херсонської області від 26.04.2019 року, "Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах" ліквідатором ТОВ "Зелений гектар" подана заява від 14.05.2019 року Акціонерному Товариству "Райффайзен банк Аваль" про закриття банківських рахунків ТОВ "Зелений гектар" та залишення одного банківського рахунку для використання його в ліквідаційній процедурі.

АТ "Райффайзен банк Аваль" на адресу ліквідатора надіслало довідку Банку №Д2-388/62-211 від 20.05.2019 року про закриття рахунків ТОВ "Зелений гектар":

- 26001396186 - 840 Дол. США;

- 2604942596 - 980 Українська гривня;

- НОМЕР_1 - 643 Російський рубль.

- 2604850819 - 980 Українська гривня.

Рахунок 26008306555 - 980 Українська гривня залишено відкритим з метою використання його в ліквідаційній процедурі.

У зв`язку з тим, попередній керівник ТОВ "Зелений гектар" ОСОБА_6 не виходить на зв`язок та не виконує вимоги ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Постанови Господарського суду Херсонської області від 26.04.2019 року, ліквідатором надіслана вимога ОСОБА_6 про передачу всієї господарсько - фінансової документації, печаток, штампів та матеріальних цінностей товариства "Зелений Гектар" (лист №11/06 від 11.06.2019.).

Також ліквідатором був направлений запит Каховському відділу поліції ГУНП у Херсонській області про місцезнаходження ОСОБА_6 та його розшук з метою притягнення до відповідальності за невиконання Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (лист №12/16 від 12.06.2019.).

Головним Управлінням Національної поліції в Херсонській області. Каховським відділенням поліції надісланий лист від 02.07.2019 року №9662 в якому повідомлялося, що за заявою ліквідатора ТОВ "Зелений гектар" встановити місцезнаходження попереднього керівника боржника та господарсько-фінансової документації не надалося можливим, та до повноважень Національної поліції не входить зазначене в заяві ліквідатора прохання.

Отримавши відповідь від Головного Управління Національної поліції в Херсонській області, Каховським відділенням поліції ліквідатор звернулася із заявами від 12.07.2019 та від 19.07.2019 року до Каховської міської прокуратури про розшук майна та господарсько-фінансової документації та внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та почати розслідування.

Каховська місцева прокуратура своїм листом від 18.07.2019 повідомила ліквідатора, що звернення до Каховської прокуратури щодо розшуку та притягнення до відповідальності попереднього керівника боржника ОСОБА_6 направлено Головному Управлінню Національної поліції в Херсонській області. Каховському відділенню поліції, а також: повідомила ліквідатору про те, що органи прокуратури згідно чинного законодавства позбавлені повноважень щодо розшуку керівників підприємств.

Головне Управління Національної поліції в Херсонській області, Каховське відділення поліції своїм листом від 06.08.2019 року повідомило, що за результатами розгляду матеріалів, зареєстрованих 26.07.2019 року, в журналі ЄО№6102 за матеріалами які надійшли з Каховської місцевої прокуратури за фактом заяви ліквідатора ТОВ "Зелений гектар" прийнято рішення подальшу перевірку закінчити. Прийнятими заходами встановити місце знаходження ОСОБА_6 не надалося можливим, також до повноважень Національної поліції не входять прохання ліквідатора.

Відповідно до абз. 8 ч. 1 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до ліквідатора ТОВ "Зелений гектар" звернулося Головне управління ДФС у Херсонській області, автономній Республіці Крим та м. Севастополі із заявою від 29 травня 2019 року про приєднання кредиторських вимог у сумі 1672943,65 грн.

Кредиторські вимоги були розглянуті і надіслані повідомлення Господарському суду Херсонської області та Головному управлінню ДФС у Херсонській області, автономній Республіці Крим та м. Севастополі про те, що заявлені Головним управлінням ДФС у Херсонській області, автономній Республіці Крим та м. Севастополі кредиторські вимоги визнані арбітражним керуючим - ліквідатором ТОВ "Зелений гектар" у сумі 1.672.943,65 грн. та відповідно до ст. ст. 23, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" віднесені до VI черги реєстру кредиторів. Судовий збір у сумі 3842,00 грн. віднесено до І черги.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 04 липня 2019 року суд постановив:

1. Заяву Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про включення до реєстру кредиторів поточні вимоги на суму 1 672 943 грн. 65 коп. задовольнити.

2.Арбітражному керуючому - ліквідатору Гуцал Т.М. включити до реєстру кредиторів вимоги Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі у сумі 1 672 943 грн.65 коп. до 6 черги та 3842 грн. (судовий збір) до першої черги.

На виконання Ухвали Господарського суду Херсонської області від 04.07.2019 року арбітражним керуючим внесені кредиторські вимоги Головного управління ДФС у Херсонській області. Автономній Республіці Крим та м. Севастополі у сумі 1 672 943 грн.65 коп. до 6 черги та 3 842 грн. (судовий збір) до першої черги, складений реєстр кредиторів і направлений Господарському суду Херсонської області.

Ухвалою Господарського суду Херсонської області від 26.02.2019 по справі № 923/1091/18 постановлено розпоряднику майна включити до реєстру вимог кредиторів вимоги Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області, АРК та м. Севастополі у загальній сумі 8339 052 грн.63 коп., із них 17620 грн. 00 коп. - перша черга, 3843 714 грн. 49 коп. - третя черга, 1 494 271 грн. 14 коп. - шоста черга., 3001067 грн. - 6 черга.

Згідно з Ухвалою Господарського суду Херісонської області від 07.08.2019 року, ліквідатором перерахована Головному управлінню Державної фіскальної служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі кількість голосів, яка дорівнює - 10029, що становить -100% від загальної кількості голосів.

Таким чином, станом на 27 вересня 2019 року, за ТОВ "Зелений гектар" не зареєстроване будь-яке майно. На банківських рахунках кошти також відсутні.

Окрім того, за інформацією ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі остання податкова звітність ТОВ "Зелений гектар" по фіксованому с/г податку подавалася у лютому 2015 року, фінансова звітність 25.02.2016.; декларація з податку на додану вартість 21.06.2016.; реєстрацію платника ПДВ анульовано; згідно звіту 1-ДФ за 1 кв. 2016 рок у отримувала доходи одна особа (лист №834/арб.кер./21-22-08-01-17 від 21.02.2019); останній звіт з ЄСВ ТОВ "Зелений гектар" подано 19.04.2019.; згідно останнього розрахунку форми 1-ДФ в трудових відносинах перебувала 1 особа-керівник (лист№4552/10/21-22-50-13 від 28.02.2019).

Також ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі повідомило, що І останній звіт з ЄСВ ТОВ "Зелений гектар" подано 19.04.2019.; згідно останнього розрахунку форми 1-ДФ в трудових відносинах перебувала 1 особа. Інформація щодо заборгованість із заробітної плати відсутня.

Кредиторські вимоги щодо заборгованості по заробітній платі ні в стані розпорядження майном, ні в ліквідаційній процедурі не пред`являлися.

На неодноразове звернення ліквідатора ТОВ "Зелений гектар" Головне Управління Національної поліції в Херсонській області, Каховське відділення поліції та Каховська місцева прокуратура надали відповідь про неможливість розшуку попереднього керівника боржника ОСОБА_6 та фінансово-господарську документацію ТОВ "Зелений гектар", а також, що до повноважень поліції та прокуратури не входять прохання ліквідатора.

Відповідно до ч. 9 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором надавався звіт комітету кредиторів про свою діяльність про фінансове становище і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів боржника, що підтверджується протоколом комітету кредиторів від 27.05.2019 року та 27.06.2019 року та звіту Господарському суду Херсонської області.

Ліквідатором проведена робота з інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, готової продукції. Майна немає. Відомість інвентаризації додана до звіту.

В ході ліквідаційної процедури продаж майна банкрута не здійснювався.

Кошти на рахунках відсутні.

Реєстр вимог кредиторів складає загальну суму 10 033 458,28 грн. В результаті проведеної ліквідаційної процедури, непогашеними залишились вимоги кредиторів підприємства-банкрута, які включені до реєстру вимог кредиторів, перелічені вимоги не можуть бути задоволені в зв`язку з відсутністю майна підприємства-банкрута. Рахунки закрито.

Також до звіту ліквідатор додав ліквідаційний баланс, який був складено станом на 01.11.2019 ( т.5 а.с.92)

В результаті проведеної ліквідаційної процедури, не погашеними залишились вимоги кредиторів підприємства-банкрута, які включені до реєстру вимог кредиторів, перелічені вимоги не були задоволені в зв`язку з відсутністю майна підприємства-банкрута.

Відповідно до ст.45 п.5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними (чинний до 21.10.2019).

Згідно п.6 ст.45 цього Закону, вимоги не задоволені за відсутністю майна, вважаються погашеними (чинний до 21.10.2019).

Відповідно до п.7 ст.64 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги, не погашенні у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними (чинними з 21.10.2019).

Судом встановлено, що 30.10.2019 звіт ліквідатора - арбітражного керуючого Гуцал Т.М. про виконану роботу, яка була проведена з 26.04.2019 по 31.10.2019, відомості про фінансовий стан банкрута розглядався на засіданні комітету кредиторів, що відображено у протоколі №3. ( т.5 а.с 82-90).

За рішенням звіт ліквідатора про виконану роботу, яка була проведена з 26.04.2019 по 31.10.2019, схвалений.

Враховуючі наведений звіт, керуючись ст. ст. 42, 46 ГПК України, дорученням за рішенням комітету кредиторів, ліквідатор просить суд затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс ТОВ "Зелений гектар"; ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю Зелений гектар ( ЄДРПОУ 36191471); провадження у справі закрити.

За таких обставин, звіт та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута ліквідації і виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Провадження у справі у зв`язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу закривається.

Судом розглянуто клопотання ліквідатора щодо затвердження звіту нарахування основної грошової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) по справі №923/1091/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" за період з 26.04.2019 по 31.10.2019.

Як вбачається із розрахунку основної грошової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) по справі № 923/1091/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" за період з 26.04.2019 по 31.10.2019, проведеного з розрахунку дві мінімальні заробітні плати за кожен місяць виконання арбітражним керуючим Гуцал Т.М. повноважень ліквідатора у справі № 923/1091/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар", який є додатком до Звіту про основну грошову винагороду ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" та витрати по справі № 923/1091/18 за період з 26.04.2019 по 31.10.2019 загальна сума нарахованої оплати послуг арбітражного керуючого Гуцал Т.М. за виконання повноважень ліквідатора в ліквідаційній процедурі ТОВ "Зелений гектар" за період з 26.04.2019 по 31.10.2019 складає 50076,00 грн., із розрахунку мінімальної заробітної плати в Україні з 26.04.2019 по 31.10.2019, яка встановлена в розмірі 4 173 грн. з 01.01.2019.

Також ліквідатор надав розрахунок окрім основної грошової винагороди арбітражного керуючого (ліквідатора) по справі № 923/1091/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" за період з 26.04.2019 по 30.10.2019 витрати по справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар".

Як вбачається із реєстру витрат по справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" витрати арбітражного керуючого-ліквідатора склали поштові витрати, канцелярські витрати поштові відправлення, квитки, папір, тощо, витрати на проїзд до господарського суду на судове засідання на загальну на суму 2 946,30 грн.

Відповідно до п.1 та п.3 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Вказаним Законом встановлено розмір основної та додаткової грошових винагород ліквідатора.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора.

Згідно п.п. 4,5 Закону сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі про банкрутство здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних в результаті господарської діяльності боржника або коштів, одержаних від продажу майна боржника. Також передбачено можливість створення кредиторами фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.

Постановою Господарського суду Херсонської області від 26.04.2019 № 923/1091/18 не встановлено джерело оплати грошової винагороди арбітражного керуючого Гуцал Т.М. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Зелений гектар" та кредиторами банкрута не створено відповідний фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого в ліквідаційній процедурі.

При розгляді звіту про нарахування винагороди та відшкодування витрат суд використовує Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", який був чинний під час проведення ліквідаційної процедури до 21.10.2019.

Згідно із п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі по тексту - Закон про банкрутство) арбітражний керуючий - фізична особа, призначена господарським судом у встановленому порядку в справі про банкрутство як розпорядник майна, керуючий санацією або ліквідатор з числа осіб, які отримали відповідне свідоцтво і внесені до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Відповідно до ч.1 ст.41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Частиною 1 статті 98 Закону про банкрутство передбачено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого та відшкодування його витрат, понесених під час виконання повноважень у справі про банкрутство, визначено положеннями статті 115 Закону про банкрутство.

Відповідно до частин 1, 2 статті 115 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.

Частиною 3 статті 115 Закону про банкрутство грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.

Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Частиною 4 статті 115 Закону про банкрутство витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов`язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Відповідно до частини 5 статті 115 Закону про банкрутство: сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Тобто надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі, оскільки безпосередньо Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлені мінімальні гарантії щодо оплати послуг арбітражного керуючого - ліквідатора на рівні двох мінімальних заробітних плат.

Звіт про основну грошову винагороду ліквідатора та витрати був погоджений комітетом кредиторів на засіданні 15.11.2019.

Із огляду на наданий звіт про нарахування грошової винагороди та у зв`язку з виконанням арбітражним керуючим Гуцал Т.М. повноважень (ліквідатора) у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" основна грошова винагорода арбітражного керуючого (ліквідатора) не виплачувалась за відсутності майна та грошових коштів у підприємства-банкрута, тому останній просить стягнути їх з Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі як єдиного кредитора у справі.

Ініціюючий кредитор заперечує проти задоволення клопотання саме за рахунок коштів ініціюючого кредитора ГУ ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі, оскільки в Законі про банкрутство така норма відсутня.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого під час виконання повноважень у справі про банкрутство визначено положеннями ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

За ч. 5 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв`язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюється за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Згідно з ч. 6 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Так, оплата послуг ліквідатора за період виконання ним своїх повноважень здійснюється за рахунок коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу його майна (майнових прав), або із фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, якщо такий створено комітетом кредиторів боржника. При цьому, керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів на зборах кредиторів кількості їх грошових вимог відповідно до статті 26 Закону про банкрутство, господарський суд вправі застосувати такий принцип до розподілу між кредиторами витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури (в тому числі на виплату грошової винагороди ліквідатора), за відсутності у боржника коштів від господарської діяльності, від реалізації його майна та рішення комітету кредиторів про утворення фонду для оплати грошової винагороди ліквідатору чи відшкодування його витрат, оскільки законодавцем виключається можливість безоплатного надання послуг арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Отже, у випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам.

При цьому законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Тобто, не виявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, чи інших його активів та грошових коштів, жодним чином не впливає на оплату його послуг.

Закон про банкрутство визначає декілька джерел для здійснення оплати послуг ліквідатора, в тому числі і за рахунок коштів кредиторів.

Аналогічну правову позицію підтримує Верховний Суд у постанові від 01 серпня 2018 року у справі № 912/1783/16.

Зазначені висновки також випливають з усталеної практики Верховного Суду України (постанова від 24 квітня 2018 року у справі № 910/2923/15-г, постанова від 1 березня 2018 року у справі № 910/32824/15).

Вирішуючи питання щодо розміру оплати послуг арбітражного керуючого за конкретний період виконання ним повноважень ліквідатора, господарський суд має визначити, який саме період виконання арбітражним керуючим обов`язків ліквідатора підлягає оплаті, яка саме сума та з яких джерел підлягає до сплати на користь арбітражного керуючого, оскільки фактичне отримання арбітражним керуючим оплати послуг неможливо без затвердження ухвалою господарського суду розміру, періоду, джерела та порядку оплати послуг арбітражного керуючого.

При визначенні розміру оплати послуг ліквідатора під час здійснення ним ліквідаційної процедури у справі про банкрутство, господарський суд має досліджувати не тільки період здійснення ліквідатором ліквідаційної процедури, а й дії, які вчинялись ліквідатором в цей період.

Саме такі висновки наведені й у постанові Верховного суду України від 01 березня 2018 року у справі № 910/32824/15.

Положення статті 115 Закону про банкрутство дозволяють визначення джерел з оплати грошової винагороди розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, як за рахунок особи, що ініціювала порушення провадження у справі про банкрутство, так за рахунок конкурсних кредиторів, які не припиняють своє існування, як юридичні (фізичні) особи по завершенню провадження у справі про банкрутство. Відтак, визначення судом у справі про банкрутство конкретних джерел оплати праці арбітражного керуючого поза межами активів боржника, має наслідком виконання такого судового рішення поза межами процедури банкрутства, яка припиняється затвердженням звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу та припинення провадження у справі про банкрутство.

Аналогічну правову позицію підтримує Верховний Суд у постанові від 24 квітня 2018 року у справі № 910/2923/15-г.

За приписами ч. 6 ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.

Частиною 4 статті 236 ГПК України передбачено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Згідно з ст. 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

Широке тлумачення Європейським судом з прав людини даної норми покладає на суд обов`язок захистити право особи (по даній справі конституційне право ліквідатора на оплату праці) в такий спосіб, щоб порушене, не визнане або оспорюване право отримало ефективний та справедливий спосіб захисту.

Суд прийшов до висновку, що підхід до інтересу кредитора при вирішенні питання про стягнення оплати послуг ліквідатора має відповідати положенням не лише Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", але й міжнародним правовим актам, забезпечувати в такий спосіб єдиний підхід до застосування положень закону про банкрутство, втілювати принципи правової визначеності та верховенства права.

Відсутність чіткого нормативного регулювання у профільному законі питання оплати праці ліквідатора за рахунок коштів кредиторів не може бути підставою для відмови у задоволенні вимог про оплату праці, які також ґрунтуються на положеннях нормативних актів, котрі мають вищу юридичну силу.

В силу ч. 1 ст.4 ГПК України, господарський суд вирішує господарські спори на підставі Конституції України, цього Кодексу, інших законодавчих актів України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Так, права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (ст. 3 Конституції України), права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані (ст. 22 Основного Закону).

Крім того, статтею 43 Конституції України встановлено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

При цьому, відсутність виробничої діяльності боржника, відсутність майна у боржника або ж відсутність інших джерел для покриття витрат на оплату послуг арбітражного керуючого слід вважати, як примушування до безоплатної праці, що забороняється та прирівнюється до рабства в контексті ст.4 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950р., а також інших міжнародних правових актів, та суперечить ст.43 Конституції України.

Таким чином, норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", які визначають право арбітражного керуючого на оплату послуг, надання яких в рамках даної справи не заперечувалось, конкретизують положення Основного Закону, є правовою підставою для отримання арбітражним керуючим винагороди за виконану роботу.

Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачена певна сукупність дій, яку необхідно вчинити розпоряднику майна, ліквідатору в ході відповідних судових процедур, що застосовуються до боржника.

Як вбачається з матеріалів справи, підсумкового звіту ліквідатора, арбітражним керуючим Гуцал Т.М. в статусі ліквідатора ТОВ "Зелений гектар" вчинено ряд дій та заходів у відповідності з вимогами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

При цьому будь-які скарги чи заперечення з боку кредитора у справі, інші обставини, які б свідчили про неналежне виконання ліквідатором своїх повноважень, в матеріалах справи відсутні.

Слід зазначити, що ліквідатор не є кредитором у даній справі та особою, яка заінтересована в банкрутстві та ліквідації ТОВ "Зелений гектар", а відтак вимоги по виплаті основної грошової винагороди ліквідатора безпідставно залишати без задоволення та вважати погашеними відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Таким чином, арбітражний керуючий Гуцал Т.М. має право на оплату основної грошової винагороди та на відшкодування витрат за здійснення повноважень арбітражного керуючого (ліквідатора) у справі за рахунок майна (коштів) єдиного кредитора у справі.

Статтею 169 ГПК України встановлено, що при розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань. Заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, або на вимогу суду заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі. Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.

Частиною 1 ст. 73 ГПК України встановлено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Із огляду на викладене, суд дійшов до висновку про задоволення клопотання ліквідатора щодо стягнення суми основної винагороди та витрат на стадії ліквідаційної процедури з єдиного кредитора - Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі.

Вищезазначений аналіз чинного законодавства спростовує заперечення кредитора щодо задоволення цього клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ч. 5 ст. 45, ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 65, п. 5 ч. 1 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 234 ГПК України, суд

п о с т а н о в и в :

1.Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" (вул. Семенівське шосе,3 км м. Каховка Херсонської області , ідентифікаційний номер 36191471).

2.Юридичну особу банкрута- Товариство з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" (вул. Семенівське шосе,3 км м. Каховка Херсонської області , код ЄДРПОУ №36191471) ліквідувати та виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

3. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

4. Провадження у справі закрити.

5.Затвердити звіт ліквідатора - арбітражного керуючого - Гуцал Тамари Михайлівни про нарахування та виплату основної грошової винагороди за період з 26.04.2019 по 31.10.2019 на загальну суму 50076 грн. та 2946 грн.30 коп. - витрати по справі.

6.Стягнути з Головного управління Державної податкової служби у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі (пр-т Ушакова, 75, м. Херсон, 73026, ідентифікаційний номер 43143201) на користь ліквідатора - арбітражного керуючого - Гуцал Тамари Михайлівни (розрахунковий рахунок № НОМЕР_2 , що відкритий в ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" МФО 380805, ІПН НОМЕР_3 , м. Київ, пров. Бєхтєрєвський, б. 14, блок "Д", ТЕ-2 поверх) за виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора у справі № 923/1091/18 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Зелений гектар" в період з 26.04.2019 по 31.10.2019 заборгованість у сумі 50076 грн. 00 коп., та 2946 грн. 30 коп. - витрати по справі.

7.Видати наказ.

8.Зобов`язати ліквідатора арбітражного керуючого - Гуцал Тамару Михайлівну виконати вимоги законодавства щодо збереженості документів банкрута, надавши відповідну довідку державному реєстратору.

9.Ухвалу надіслати: кредитору, ліквідатору, державному реєстратору, Головному управлінню статистики у Херсонській області, Головному управлінню юстиції у Херсонській області.

Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття та може бути оскаржена відповідно до ст.ст. 255, 256 ГПК України.

Повний текст ухвали оформлено і підписано 05.12.2019

Суддя Л.М. Немченко

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення28.11.2019
Оприлюднено05.12.2019
Номер документу86107166
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/1091/18

Ухвала від 06.02.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 20.01.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Ухвала від 27.12.2019

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Богатир К.В.

Судовий наказ від 06.12.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 28.11.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 06.11.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 22.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 18.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 18.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 16.10.2019

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні