УХВАЛА
06 грудня 2019 року
Київ
справа №466/1264/18
адміністративне провадження №К/9901/33688/19
Верховний Суд у складі судді Касаційного адміністративного суду Тацій Л.В., розглянувши заяву Виконавчого комітету Львівської міської ради про зупинення виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28 жовтня 2019 року по справі № 466/1264/18 за адміністративним позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Малоголосківська 8д до Виконавчого комітету Львівської міської ради про визнання протиправним і скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Верховного Суду від 06 грудня 2019 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Виконавчого комітету Львівської міської ради на постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28 жовтня 2019 року по справі № 466/1264/18.
04 грудня 2019 року до Верховного Суду надійшла заява Виконавчого комітету Львівської міської ради про зупинення виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28 жовтня 2019 року по справі № 466/1264/18 до закінчення її перегляду в касаційному порядку з посиланням на те, що у випадку визнання протиправним і нечинним рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 18 серпня 2017 року № 737, у органу державного архітектурно-будівельного контролю є усі підстави для скасування виданих раніше містобудівних умов та обмежень, які були надані заявникам з врахуванням чинної на цей час містобудівної документації на місцевому рівні, зокрема, детального плану території, та як наслідок скасування дозволу на виконання будівельних робіт.
Відповідно, у випадку виникнення вищенаведених обставин(скасування містобудівних умов та обмежень та дозволу на виконання будівельних робіт), забудовники, які здійснювали будівництво будуть змушені зупинити проектування та будівництво обєктів, чим буде завдано незворотної шкоди як самим забудовником, так і третім особам (власникам житлових квартир).
Окрім цього, забудовники та треті особи, яким буде завдана шкода внаслідок скасування містобудівних умов та обмежень і дозволу на виконання будівельних робіт, не обмежені правом на звернення до Львівської міської ради про відшкодування збитків.
Отже, за вищенаведених умов існує високий ризик завдання збитків Львівській міській ради, що може негативно вплинути на бюджет міста та призвести до неможливості провести фінансування вкрай важливих проектів для міста та його громадян.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 340 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя-доповідач в порядку підготовки справи до касаційного розгляду вирішує питання про зупинення виконання судових рішень, які оскаржуються.
Згідно із частиною 1 статті 375 КАС України суд касаційної інстанції за заявою учасника справи або за своєю ініціативою може зупинити виконання оскаржуваного судового рішення або зупинити його дію (якщо рішення не передбачає примусового виконання) до закінчення його перегляду в касаційному порядку.
Про зупинення виконання або зупинення дії судового рішення постановляється ухвала (частина 2 статті 375 КАС України).
Вирішуючи зазначену заяву, суд виходить з того, що відповідно до статті 129 1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Для зупинення виконання судових рішень, яке допускається як виняток, повинні бути вагомі причини.
Сподівання і припущення скаржника не можуть бути підставою для зупинення дії судового рішення, яке набрало законної сили.
Аналіз матеріалів касаційної скарги та зазначені в заяві мотиви, не є такими, що в розумінні наведених законодавчих приписів можуть слугувати підставою для зупинення виконання оскаржуваних судових рішень, а тому заява Виконавчого комітету Львівської міської ради задоволенню не підлягає.
На підставі вищенаведеного та керуючись статтями 248, 340, 375 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Відмовити у задоволені заяви Виконавчого комітету Львівської міської ради про зупинення виконання постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 28жовтня 2019 року по справі № 466/1264/18.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею, є остаточною та оскарженню не підлягає.
Суддя Тацій Л.В.
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2019 |
Оприлюднено | 09.12.2019 |
Номер документу | 86162310 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Тацій Л.В.
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Пліш Михайло Антонович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні