Ухвала
від 09.12.2019 по справі 120/3769/19-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про відкриття провадження у адміністративній справі

м. Вінниця

09 грудня 2019 р. Справа № 120/3769/19-а

Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Богоніс М.Б., перевіривши матеріали

за позовом ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 )

до Богданівської сільської ради Липовецького району Вінницької області (вул. Волинська, 1а, с. Богданівка, Липовецького району Вінницької області, індекс - 22534, код ЄДРПОУ 20089090)

про визнання дій та бездіяльності протиправними та стягнення коштів

УСТАНОВИВ

У Вінницький окружний адміністративний суд надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Богданівської сільської ради Липовецького району Вінницької області. У позовній заяві позивач просить:

- визнати протиправним дії відповідача щодо не включення до списку осіб, які мають право на отримання дотації на утримання молодняку великої рогатої худоби та визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо не направлення документів до Липовецької районної державної адміністрації на отримання дотації на утримання молодняку великої рогатої худоби;

- стягнути 5000 грн. в якості втраченої дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що проживає в с. Богданівка Липовецького району Вінницької області і у своєму господарстві утримує молодняк великої рогатої худоби, яка ідентифікована та зареєстрована в установленому порядку. В серпні 2019 подав документи до відповідача з метою отримання бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби, виплата якої передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 107 Про затвердження порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва .

Однак відповідачем протиправно не направлено до Липовецької районної державної адміністрації документи для отримання бюджетної дотації.

Не погоджуючись із діями відповідача щодо не включення до списку осіб, які мають право на отримання дотації, позивач з метою захисту свої прав та законних інтересів звернувся із цим адміністративним позовом до суду.

Ухвалою від 20.11.2019 позовну заяву ОСОБА_1 залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви, зазначених в мотивувальній частині ухвали суду.

29.11.2019 та 05.12.2019 до суду надійшли заяви позивача про усунення, вказаних в ухвалі від 20.11.2019, недоліків.

З урахуванням заяв про усунення недоліків позовної заяви, вважаю, що позовна заява відповідає вимогам статей 160, 161, 172 КАС України, підсудна Вінницькому окружному адміністративному суду та подана з дотримання строку звернення до адміністративного суду. Підстав для повернення позовної заяви чи відмови у відкритті провадження в адміністративній справі не встановлено.

Враховуючи викладене, доходжу висновку про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в адміністративній справі.

Пунктом 4 ч. 9 ст. 171 КАС України регламентовано, що про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначаються за якими правилами позовного провадження (загального чи спрощеного) буде розглядатися справа.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 262 КАС України розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі.

Враховуючи характер спірних правовідносин, предмет доказування, вважаю що ця справа підлягає розгляду в порядку спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з повідомленням сторін.

У прохальній частині позовної заяви, позивач просить стягнути з Богданівської сільської ради Липовецького району Вінницької області 5000 грн. в якості втраченої дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби.

Згідно Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки тваринництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції, аквакультури (рибництва), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 107 (далі - Порядок № 107), головним розпорядником бюджетних коштів і відповідальним виконавцем бюджетної програми виплати дотацій є Мінекономіки. Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є структурні підрозділи облдержадміністрацій, що забезпечують виконання функцій з питань агропромислового розвитку (п. 2 Порядку № 107).

Системний аналіз норм п. 9 Порядку № 107, дає підстави для висновку, що суб`єктами правовідносин які виникають у процедурі виплати дотації за молодняк є: орган місцевого самоврядування, основними завданнями якого є прийняття документів від осіб, що претендують на виплату дотації, ведення журналу обліку фізичних осіб - власників тварин; Мінекономіки - Головний розпорядник бюджетних коштів і відповідальний виконавець бюджетної програми; структурні підрозділи облдержадміністрацій, які є розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня, завданням яких є узагальнення отриманої від органу місцевого самоврядування інформації, подання до Мінекономіки зведеної відомості та розподіл бюджетних коштів між фізичними особами.

З огляду на викладене, та беручи до уваги, що позовна вимога про стягнення коштів адресована єдиному відповідачу - Богданівській сільській раді, яка не наділена повноваженнями із виплати сум дотації, суд на підставі ч. 5 ст. 159 КАС України, пропонує позивачу надати пояснення щодо процесуального питання пов`язаного із належністю відповідача за позовною вимогою про стягнення 5000 грн. в якості втраченої дотації на утримання молодняка великої рогатої худоби.

Відповідно до ч. 4 ст. 9 КАС України, суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

В силу ч. 3 ст. ст. 77 КАС України, докази суду надають учасники справи. Суд може пропонувати сторонам надати докази та збирати докази з власної ініціативи, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Про витребування доказів за власною ініціативою суд постановляє ухвалу (ч. 3 ст. 80 КАС України).

Тому, з метою з`ясування всіх обставин у справі, доходжу висновку про наявність підстав для витребування за ініціативою суду у Богданівської сільської рада Липовецького району Вінницької області належним чином засвідчених копій документів з якими в серпні 2019 звернувся ОСОБА_1 з метою отримання бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби; копії Журнал обліку фізичних осіб - власників тварин для отримання дотації на молодняк, який народився у господарствах фізичних осіб; докази направлення відповідної інформації до структурних підрозділів облдержадміністрації.

Керуючись ст. 171, 248, 256, 262 КАС України, суд

УХВАЛИВ

1. Прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Богданівської сільської ради Липовецького району Вінницької області про визнання дій та бездіяльності протиправними та стягнення коштів.

2. Розгляд справи здійснюватиметься суддею Богоносом Михайлом Богдановичем одноособово за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.

3. Призначити справу до судового розгляду на 14.01.2020 о 10:00 год. в залі судового засідання № 1 Вінницького окружного адміністративного суду, що знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Брацлавська, 14.

4. Встановити відповідачу 15-денний строк з дня копії цієї ухвали для подання відзиву на позовну заяву в порядку ст. 162 КАС України.

5. Встановити позивачу 3-денний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив в порядку ст. 163 КАС України.

6. Встановити відповідачу 3-денний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення в порядку ст. 164 КАС України.

7. Запропонувати ОСОБА_1 надати пояснення щодо належного відповідача у справі, за вимогою про стягнення коштів.

8. Витребувати за ініціативою суду у Богданівської сільської рада Липовецького району Вінницької області належним чином засвідчені копії документів з якими в серпні 2019 звернувся ОСОБА_1 з метою отримання бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби; копії Журнал обліку фізичних осіб - власників тварин для отримання дотації на молодняк, який народився у господарствах фізичних осіб; докази направлення відповідної інформації до структурних підрозділів облдержадміністрації.

9. Копію ухвали суду надіслати (надати) учасникам справи.

10. Копію позовної заяви з додатками направити відповідачу.

11. Повідомити, що учасники справи можуть отримати інформацію по даній справі на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі інтернет за посиланням: "http://court.gov.ua/fair/".

Ухвала суду набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 294 КАС України ухвала про відкриття провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду, лише у випадку її постановлення з порушення правил підсудності.

Суддя Богоніс Михайло Богданович

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.12.2019
Оприлюднено10.12.2019
Номер документу86193499
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/3769/19-а

Рішення від 27.02.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

Ухвала від 07.02.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

Ухвала від 14.01.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

Ухвала від 09.12.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

Ухвала від 20.11.2019

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Богоніс Михайло Богданович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні