Ухвала
від 11.01.2020 по справі 281/13/20
ЛУГИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Лугинський районний суд Житомирської області

Справа № 281/13/20

Провадження по справі № 2-а/281/1/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 січня 2020 року смт Лугини

Суддя Лугинського районного суду Житомирської області Данчук В. В., вирішуючи питання про прийняття до розгляду та відкриття провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лугинської селищної ради, Лугинської селищної ради Лугинського району Житомирської області про визнання протиправними та скасування рішення конкурсної комісії,

ВСТАНОВИВ:

У січні 2020 року до Лугинського районного суду Житомирської області надійшли матеріали позову ОСОБА_1 до Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лугинської селищної ради, Лугинської селищної ради Лугинського району Житомирської області про визнання протиправними та скасування рішення конкурсної комісії про допущення до участі в конкурсі на заміщення вакантної посади директора Остапівського навчально - виховного комплексу Загальноосвітній заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Лугинської селищної ради Лугинського району Житомирської області Борисюк Л. ОСОБА_2 , оформленого протоколом засідання конкурсної комісії № 2 від 05.12.2019 року, та рішення конкурсної комісії про призначення на посаду директора Остапівського НВК ЗНЗ І-ІІІ ступенів - ДНЗ Борисюк Л. ОСОБА_2 , оформленого протоколом засідання конкурсної комісії № 4 від 17.12.2019 року.

Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах щодо оскарження рішень атестаційних, конкурсних, медико-соціальних експертних комісій та інших подібних органів, рішення яких є обов`язковими для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інших осіб.

Згідно з ч. 1 ст. 20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні: 1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності; 2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму; 3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України; 4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті; 5) адміністративні справи щодо оскарження рішень Національної комісії з реабілітації у правовідносинах, що виникли на підставі Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років".

Відповідно до ч. 2 ст. 20 КАС України окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.

Згідно з ч.5 ст. 171 КАС України, якщо за результатами отриманої судом інформації буде встановлено, що справа не підсудна цьому суду, суд надсилає справу за підсудністю в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу.

Оскільки заявлений позивачем адміністративний позов не підсудний місцевому загальному суду як адміністративному суду, тому він підлягає розгляду в окружному адміністративному суді.

Кодекс адміністративного судочинства України не визначає порядок дій суду, якщо адміністративний позов подано з порушенням предметної підсудності.

В той же час, Кодекс адміністративного судочинства України не визначає порядок дій суду першої інстанції у разі подання до суду позову, який предметно не підсудний цьому суду, не визначає можливості повернення такого позову заявнику чи направлення його до суду, до предметної підсудності якого віднесено розгляд справи.

Частиною 6 ст. 7 КАС України встановлено, що у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону).

Пунктом 2 ч. 1 ст. 29 КАС України визначено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 30 КАС України спори між адміністративними судами щодо підсудності не допускаються. Адміністративна справа, передана з одного адміністративного суду до іншого в порядку, встановленому статтею 29 цього Кодексу, повинна бути прийнята до провадження адміністративним судом, до якого вона надіслана.

Оскільки належним та компетентним судом у розумінні процесуального закону є суд, який розглядає та вирішує справу за позовною заявою, поданою із дотриманням правил предметної, інстанційної та територіальної підсудності, суд першої інстанції, встановивши, що спір за правилами предметної підсудності встановленої законом належить до юрисдикції іншого суду, доходить висновку про необхідність направлення справи для розгляду до адміністративного суду до предметної юрисдикції якого належить її розгляд, а саме до Житомирського окружного адміністративного суду.

Керуючись ст. 7, 19, 20, 29, 30 КАС України, суд

УХВАЛИВ:

Справу за позовом ОСОБА_1 до Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лугинської селищної ради, Лугинської селищної ради Лугинського району Житомирської області про визнання протиправними та скасування рішення конкурсної комісії передати за підсудністю до Житомирського окружного адміністративного суду.

Ухвала може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Лугинський районний суд Житомирської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом п`ятнадцяти днів з дня її підписання.

Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя: В. В. Данчук

СудЛугинський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення11.01.2020
Оприлюднено12.01.2020
Номер документу86838325
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —281/13/20

Рішення від 17.06.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

Ухвала від 10.04.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

Ухвала від 06.03.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

Ухвала від 17.02.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

Ухвала від 11.01.2020

Адміністративне

Лугинський районний суд Житомирської області

Данчук В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні