Тарутинський районний суд Одеської області
Справа № 514/37/20
Провадження по справі № 1-кс/514/12/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 січня 2020 року смт Тарутине
Слідчий суддя Тарутинського районного суду Одеської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 розглянувши внесене в кримінальному провадженні № 12020160430000004 від 03 січня 2020 року заступником начальника СВ Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області старшим лейтенантом поліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором Білгород-Дністровської місцевої прокуратури ОСОБА_4 клопотання про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів,
В С Т А Н О В И В :
За фактом розтрати державних коштів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 03.01.2020 року внесені відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020160430000004 за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
В ході проведення досудового розслідування, встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП « ОСОБА_5 » укладено три договори про закупівлю послуг з підключення доступу до мережі Інтернет, та забезпечення мережеюWi-Fi навчальні заклади ІНФОРМАЦІЯ_2 , а саме: договір №1551 від 29.10.2019, договір №1552 від 29.10.2019 та договір №1850 від 16.12.2019.
20.12.2019 посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП « ОСОБА_6 », достовірно знаючи, що роботи по підключенню доступу до мережі Інтернет та забезпечення мережею Wi-Fi, виконані не в повному обсязі, з метою заволодіння бюджетними коштами підписали завідомо неправдиві офіційні документи акти приймання виконаних робіт на загальну суму 447 000, 00 грн., 716 000,00 грн. та 269 137 грн., в результаті чого 21.12.2019 на розрахунковий рахунок ФОП « ОСОБА_6 » перераховані грошові кошти в повному обсязі, однак роботи на теперішній час не виконані в повному обсязі.
Відповідно до умов Договору №1850 від 16.12.2019 про закупівлю послуги, укладеного між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі голови ОСОБА_7 , що діє на підставі Положення про відділ освіти від 01.03.2018 №108/А -2018, з однієї сторони (ЗАМОВНИК), та ФОП « ОСОБА_5 » в особі ОСОБА_6 , що діє на підставі виписки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ААВ № НОМЕР_1 , з другої сторони (ВИКОНАВЕЦЬ), зобов`язується виконати Замовнику телекомунікаційні послуги, з підключення доступу до мережі Інтернет, та забезпечити мережею Wi-Fi навчальні заклади ІНФОРМАЦІЯ_1 відповідно до ІНФОРМАЦІЯ_4 (додаток №1 до Договору), а Замовник зобов`язується їх прийняти та оплатити.
Предмет закупівлі згідно договору №1850 від 16.12.2019 є «Придбання послуг з доступу до Інтернету» Код ДК 021:2015 72410000-7 (Послуги провайдерів) Послуги з підключення до Інтернету швидкістю 100Мбіт/с Красненського НВК; 30Мбіт/с: Богданівського НВК, Ганнівського НВК, Єлизаветівського НВК, ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 та покриття 100 відсотків площі навчальних закладів мережею Wi-Fi.
Згідно п.3.1 Ціна договору становить 269 137,44 грн. (двісті шістдесят дев`ятьтисяч сто тридцять сім гривень 44 копійки (без урахування ПДВ).
Згідно п.3.3 зазначеного Договору, розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів.
Згідно п.3.4 зазначеного Договору, Замовник протягом 10 робочих днів з дня підписання Договору сплачує Виконавцю попередню оплату для надання послуг у розмірі, що не перевищує 30% від ціни договору, в межах графіку фінансування, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Згідно п.3.4.1 зазначеного Договору, розрахунки здійснюються не пізніше 15 банківських днів після підписання Сторонами відповідного Акту про належне надання послуги.
Згідно п.10.10 зазначеного Договору, цей Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу і зберігаються у кожної із сторін.
Згідно п.11.1 Договору №1850 від 16.12.2019, невід`ємними частинами Договору є: додаток №1 до Договору Специфікація; додаток №2 до Договору Перелік навчальних закладів ІНФОРМАЦІЯ_1 ; додаток №3 до Договору Технічні вимоги до предмету закупівлі.
Договори №1551 від 29.10.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1850 від 16.12.2019 про закупівлю послуг, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП « ОСОБА_6 », мають однакові умови.
Згідно платежу за номером транзакції 158220835 від 20.12.2019,21.12.2019 ІНФОРМАЦІЯ_1 (Код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , рах. № НОМЕР_3 , МФО: НОМЕР_4 ) сплачено 269 137,44 грн.отримувачу ФОП « ОСОБА_5 » (РАХУНОК НОМЕР_5 , МФО: НОМЕР_6 ) за призначенням платежу: 0611020; 2240; за оплатою послуги підключення до мережі інтернет; згідно договору №1850/16.12.2019р. та реєстраційного акту №3/19.12.2019р.; без ПДВ.
Крім вищезазначеного, згідно платежу за номером транзакції 158221841 від 20.12.2019, 21.12.2019 ІНФОРМАЦІЯ_1 (Код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , рах. № НОМЕР_3 , МФО: НОМЕР_4 ) сплачено 674 190,00 грн. отримувачу ФОП « ОСОБА_5 » (РАХУНОК НОМЕР_5 , МФО: НОМЕР_6 ) за призначенням платежу: 0611020; 2240; за оплатою послуги підключення до мережі інтернет; згідно договору №1552/29.10.2019р. та реєстраційного акту №1/19.12.2019р.; без ПДВ.
З метою встановлення всіх обставин кримінального правопорушення, передбачених ст.91 КПК України, є необхідність у дослідженні договорів№1850 від 16.12.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1551 від 29.10.2019 про закупівлю послуги,укладених між ІНФОРМАЦІЯ_3 , в особі голови ОСОБА_7 , що діє на підставі Положення про відділ освіти від 01.03.2018 №108/А -2018, з однієї сторони (ЗАМОВНИК), та ФОП « ОСОБА_5 » в особі ОСОБА_6 , що діє на підставі виписки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ААВ №8475136, з другої сторони (ВИКОНАВЕЦЬ), разом з невід`ємними частинами Договорів: додаток №1 до Договору Специфікація; додаток №2 до Договору Перелік навчальних закладів ІНФОРМАЦІЯ_1 ; додаток №3 до Договору Технічні вимоги до предмету закупівлі; додаткові угоди та додатки до вищевказаних договорів; реєстраційних актів від 19.12.2019, акти прийому-передачі виконаних робіт до договорів №1850 від 16.12.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1551 від 29.10.2019, фінансові документи щодо перерахування бюджетних коштів за оплатою послуги підключення до мережі інтернет; право установчі документи ІНФОРМАЦІЯ_7 (свідоцтво про реєстрацію, про сплату податків, статут, ліцензію, тощо); наказипро призначення на посаду голови ІНФОРМАЦІЯ_8 ОСОБА_8 ;положення про відділ освіти від 01.03.2018 №108/А -2018та іншої документації щодо.
Слідчий в судове засідання не з`явилася, надала суду заяву про підтримання клопотання та розгляд справи за її відсутності.
Відповідно до ст. 107 КПК України фіксування кримінального провадження за допомогою технічних засобів під час розгляду клопотання слідчого не здійснювалося.
Так, відповідно до ч.ч. 2, 5, 6 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
У зв`язку з тим, що слідчий довів у своєму клопотанні, що вищезазначені документи мають суттєве значення для встановлення обставин по кримінальному провадженню, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 131, 132, 163, 164 КПК України, слідчий суддя,
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання заступника начальника СВ Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про здійснення тимчасового доступу до речей та документів - задовольнити.
Зобов`язати ІНФОРМАЦІЯ_9 в особі ІНФОРМАЦІЯ_7 , розташовану за адресою: АДРЕСА_1 , (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), надати заступнику начальника СВ Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ з правом огляду та вилучення оригіналів наступних документів:
- договір №1850 від 16.12.2019 про закупівлю послуги, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП « ОСОБА_6 », разом з невід`ємними частинами Договорів: додаток №1 до Договору Специфікація; додаток №2 до Договору Перелік навчальних закладів ІНФОРМАЦІЯ_1 ; додаток №3 до Договору Технічні вимоги до предмету закупівлі;
- договір №1552 від 29.10.2019 про закупівлю послуги, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП « ОСОБА_6 », разом з невід`ємними частинами Договорів: додаток №1 до Договору Специфікація; додаток №2 до Договору Перелік навчальних закладів ІНФОРМАЦІЯ_1 ; додаток №3 до Договору Технічні вимоги до предмету закупівлі;
- договір №1551 від 29.10.2019 про закупівлю послуги, укладених між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП « ОСОБА_6 », разом з невід`ємними частинами Договорів: додаток №1 до Договору Специфікація; додаток №2 до Договору Перелік навчальних закладів ІНФОРМАЦІЯ_1 ; додаток №3 до Договору Технічні вимоги до предмету закупівлі;
- додаткові угоди та додатки до договорів №1850 від 16.12.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1551 від 29.10.2019;
- реєстраційні акти від 19.12.2019;
- акти прийому-передачі виконаних робіт до договорів №1850 від 16.12.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1551 від 29.10.2019.
З правом огляду і вилучення засвідченних копій наступних документів:
- фінансові документи щодо перерахування бюджетних коштів за оплатою послуги підключення до мережі інтернет;
- право установчі документи ІНФОРМАЦІЯ_7 (свідоцтво про реєстрацію, про сплату податків, статут, ліцензію, тощо);
- наказ про призначення на посаду голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_7 ;
- положення про відділ освіти від 01.03.2018 №108/А -2018;
- та іншої документації яка має відношення до договорів №1850 від 16.12.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1551 від 29.10.2019.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення, а саме до 13 лютого 2020 року.
Оригінал ухвали виготовлено у двох примірниках.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тарутинський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2020 |
Оприлюднено | 06.02.2023 |
Номер документу | 86892818 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Тарутинський районний суд Одеської області
Кравченко П. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні