Тарутинський районний суд Одеської області
Справа № 514/37/20
Провадження по справі № 1-кс/514/39/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 січня 2020 року смт Тарутине
Слідчий суддя Тарутинського районного суду Одеської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши внесене в кримінальному провадженні № 12020160430000004 від 03січня 2020 року, клопотання про арешт майна,
В С Т А Н О В И В :
До Тарутинського районного суду Одеської області надійшло клопотання заступника начальника СВ Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 за погодженням прокурора Білгород Дністровської місцевої прокуратури Одеської області ОСОБА_4 про накладання арешту на майно.
Клопотання обґрунтувала тим, що 03.01.2020 року до Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області, надійшов рапорт ДОП Тарутинського ВП капітана поліції ОСОБА_5 про те, що посадові особи відділу освіти Тарутинської РДА допустили розтрату державних коштів.
За даним фактом 03.01.2020 внесені відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020160430000004 за ознаками кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
В ході проведення досудового розслідування, встановлено, що між відділом освіти Тарутинської РДА та ФОП « ОСОБА_6 » укладено три договори про закупівлю послуг з підключення доступу до мережі Інтернет, та забезпечення мережею Wi-Fi навчальні заклади відділу освіти Тарутинської РДА Одеської області, а саме: договір №1551 від 29.10.2019, договір №1552 від 29.10.2019 та договір №1850 від 16.12.2019.
20.12.2019 року посадові особи відділу освіти Тарутинської РДА та ФОП « ОСОБА_7 », достовірно знаючи, що роботи по підключенню доступу до мережі Інтернет та забезпечення мережею Wi-Fi, виконані не в повному обсязі, з метою заволодіння бюджетними коштами підписали завідомо неправдиві офіційні документи акти приймання виконаних робіт на загальну суму447 000, 00 грн., 716 000,00 грн. та 269 137 грн., в результаті чого 21.12.2019 на розрахунковий рахунок ФОП « ОСОБА_7 » перераховані грошові кошти в повному обсязі, однак роботи на теперішній час не виконані в повному обсязі.
Ухвалою слідчого судді Тарутинського районного суду Одеської області від 14.01.2020 у справі № 514/37/20 стороні обвинувачення надано тимчасовий доступ до оригіналів документів, а саме: до Договорів №1850 від 16.12.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1551 від 29.10.2019, додаткових угод та додатків до договорів №1850 від 16.12.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1551 від 29.10.2019, реєстраційних актів від 19.12.2019, актів прийому-передачі виконаних робіт до договорів, фінансових документів щодо перерахування бюджетних коштів за оплатою послуги підключення до мережі інтернет, право установчих документів відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області (свідоцтво про реєстрацію, про сплату податків, статут, ліцензію, тощо), наказу про призначення на посаду голови відділу освіти Тарутинської РДА Одеської області ОСОБА_8 , положення про відділ освіти від 01.03.2018 №108/А -2018 та іншої документації яка має відношення до договорів №1850 від 16.12.2019, №1552 від 29.10.2019 та №1551 від 29.10.2019 з правом вилучення оригіналів документів та засвідчених копій, які зберігаються в Тарутинській районній державній адміністрації Одеської області в особі відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області, розташованої за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт. Тарутине, Проспект Миру, 18, (код ЄДРПОУ 02145292).
На підставі вказаної ухвали 23.01.2020 заступником начальника СВ Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області старшим лейтенантом поліції ОСОБА_3 у відділі освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт. Тарутине, Проспект Миру, 18, вилучено оригінали наступних документів: Договір №1551 від 29.10.2019; Додаток 1 до Договору №1551 від 29.10.2019; Додаток 2 до Договору №1551 від 29.10.2019; Додаток 3 до Договору №1551 від 29.10.2019; Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.10.2019 зі ідентифікатором договору №1551; Попередження №10 від 08.11.2019; Платіжне доручення №9 від 15.11.2019 на суму 41 210 грн.; Акт № 8 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 44 210 грн.; Платіжне доручення №10 від 15.11.2019 на суму 44 210 грн.; Акт № 9 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 44 210 грн.; Платіжне доручення №11 від 15.11.2019 на суму 50 580 грн.; Акт № 10 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 50 580 грн.; Платіжне доручення №8 від 15.11.2019 на суму 41 410 грн.; Акт № 7 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 41 410 грн.; Платіжне доручення №7 від 15.11.2019 на суму 47 160 грн.; Акт № 6 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 47 160 грн.; Платіжне доручення №5 від 15.11.2019 на суму 53 560 грн.; Акт № 4 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 53 560 грн.; Платіжне доручення №6 від 15.11.2019 на суму 47 160 грн.; Акт № 5 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 47 160 грн.; Платіжне доручення №4 від 15.11.2019 на суму 44 110 грн.; Акт № 3 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 44 110 грн.; Платіжне доручення №3 від 15.11.2019 на суму 38 800 грн.; Акт № 2 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 38 800 грн.; Платіжне доручення №2 від 15.11.2019 на суму 38 800 грн.; Акт №1 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 38 800 грн.; Договір №1552 від 29.10.2019 про закупівлю послуги; Додаток 1 до Договору №1552 від 29.10.2019; Додаток 2 до Договору №1552 від 29.10.2019;Додаток 3 до Договору №1552 від 29.10.2019;Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.10.2019 зі ідентифікатором договору №1552;Попередження №11 від 08.11.2019;Додаток 3 до Договору №1552 від 29.10.2019;Платіжне доручення №1 від 15.11.2019 на суму 41 810 грн.;Акт № 1 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 41 810 грн.;Платіжне доручення №12 від 20.12.2019 на суму 674 190 грн.;Реєстр актів №1 від 19.12.2019 на суму 674 190 грн.; Акт № 2 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 42 600 грн.;Акт № 3 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 52 940 грн.; Акт № 4 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 38 540 грн.;Акт № 5 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 42 590 грн.; Акт № 6 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 49 400 грн.;Акт № 7 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 28 700 грн.,Акт № 8 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 46 290 грн., Акт № 9 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 46 090 грн.,Акт № 10 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 42 540 грн.,Акт № 11 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 46 240 грн.,Акт № 12 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 47 100 грн., Акт № 13 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 49 300 грн.,Акт № 14 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 44 280 грн.,Акт № 15 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 48 440 грн.,Акт № 16 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 49 140 грн.; Договір №1850 від 16.12.2019 про закупівлю послуги; Калькуляція/ Додаток 4 до Договору №1850 від 16.12.2019; Додаток 2 до Договору №1850 від 16.12.2019; Додаток 3 до Договору №1850 від 16.12.2019; Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.12.2019 зі ідентифікатором договору №1850; Платіжне доручення №13 від 20.12.2019 на суму 269 137,44 грн.; Реєстр актів №3 від 19.12.2019 на суму 269 137,44 грн.; Акт № 1 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 55 040 грн.; Акт № 2 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 40 717, 44 грн.; Акт № 3 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 42 650 грн.; Акт № 4 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 41 650 грн.; Акт № 5 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 43 540 грн.; Акт № 6 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 45 540 грн.
З метою збереження вилучених в ході проведення огляду місця події документів та необхідності їх дослідження в ході слідчих дій відповідних судових експертиз, за результатами проведення яких вказані предмети можуть бути використані як речові докази, засобом чи предметом вчинення кримінального правопорушення, а їх знищення унеможливлює встановлення всіх істотних обставин кримінального правопорушення виникла необхідність у накладенні арешту.
Слідчий в судове засідання не з`явилась, надала суду заяву про підтримання клопотання та розгляд справи за її відсутності.
В судове засідання Тарутинська районна державна адміністрація Одеської області в особі відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області не з`явились, представник відділу освіти Тарутинської РДА Одеської області, надав заяву про розгляд справи без його участі.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутністю осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснюється.
Слідчий суддя, дослідивши клопотання та матеріали додані до нього, дійшов наступних висновків.
Так, відповідно до приписів ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
У випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.
Статтею 98 КПК визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення. Документи є речовими доказами, якщо вони містять ознаки, зазначені в частині першій цієї статті.
На підставі викладеного слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання про накладення арешту на зазначене майно, підлягає задоволенню з метою його збереження задля проведення відповідних експертиз та подальшого використання в процесі доказування.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 131, 132, 170, 172, 173 КПК України, слідчий суддя,
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання заступника начальника СВ Тарутинського ВП Арцизького ВП ГУНП в Одеській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про накладення арешту на майно задовольнити.
Накласти у кримінальному провадженні №12020160430000004, відомості про яке 03.01.2020 були внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України, арешт на оригінали документів, вилучених у відділу освіти Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Тарутинський район, смт. Тарутине, Проспект Миру, 18, а саме:
1. Договір №1551 від 29.10.2019;
2. Додаток 1 до Договору №1551 від 29.10.2019;
3. Додаток 2 до Договору №1551 від 29.10.2019;
4. Додаток 3 до Договору №1551 від 29.10.2019;
5. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.10.2019 зі ідентифікатором договору №1551;
6. Попередження №10 від 08.11.2019;
7. Платіжне доручення №9 від 15.11.2019 на суму 41 210 грн.;
8. Акт № 8 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 44 210 грн.;
9. Платіжне доручення №10 від 15.11.2019 на суму 44 210 грн.;
10. Акт № 9 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 44 210 грн.;
11. Платіжне доручення №11 від 15.11.2019 на суму 50 580 грн.;
12. Акт № 10 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 50 580 грн.;
13. Платіжне доручення №8 від 15.11.2019 на суму 41 410 грн.;
14. Акт № 7 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 41 410 грн.;
15. Платіжне доручення №7 від 15.11.2019 на суму 47 160 грн.;
16. Акт № 6 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 47 160 грн.;
17. Платіжне доручення №5 від 15.11.2019 на суму 53 560 грн.;
18. Акт № 4 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 53 560 грн.;
19. Платіжне доручення №6 від 15.11.2019 на суму 47 160 грн.;
20. Акт № 5 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 47 160 грн.;
21. Платіжне доручення №4 від 15.11.2019 на суму 44 110 грн.;
22. Акт № 3 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 44 110 грн.;
23. Платіжне доручення №3 від 15.11.2019 на суму 38 800 грн.;
24. Акт № 2 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 38 800 грн.;
25. Платіжне доручення №2 від 15.11.2019 на суму 38 800 грн.;
26. Акт №1 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 38 800 грн.;
27. Договір №1552 від 29.10.2019 про закупівлю послуги;
28. Додаток 1 до Договору №1552 від 29.10.2019;
29. Додаток 2 до Договору №1552 від 29.10.2019;
30. Додаток 3 до Договору №1552 від 29.10.2019;
31. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30.10.2019 зі ідентифікатором договору №1552;
32. Попередження №11 від 08.11.2019;
33. Додаток 3 до Договору №1552 від 29.10.2019;
34. Платіжне доручення №1 від 15.11.2019 на суму 41 810 грн.;
35. Акт № 1 прийому-передачі виконаних робіт від 15.11.2019 на суму 41 810 грн.;
36. Платіжне доручення №12 від 20.12.2019 на суму 674 190 грн.;
37. Реєстр актів №1 від 19.12.2019 на суму 674 190 грн.;
38. Акт № 2 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 42 600 грн.;
39. Акт № 3 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 52 940 грн.;
40. Акт № 4 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 38 540 грн.;
41. Акт № 5 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 42 590 грн.;
42. Акт № 6 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 49 400 грн.;
43. Акт № 7 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 28 700 грн.,
44. Акт № 8 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 46 290 грн.,
45. Акт № 9 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 46 090 грн.,
46. Акт № 10 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 42 540 грн.,
47. Акт № 11 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 46 240 грн.,
48. Акт № 12 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 47 100 грн.,
49. Акт № 13 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 49 300 грн.,
50. Акт № 14 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 44 280 грн.,
51. Акт № 15 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 48 440 грн.,
52. Акт № 16 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 49 140 грн.;
53. Договір №1850 від 16.12.2019 про закупівлю послуги;
54. Калькуляція/Додаток 4 до Договору №1850 від 16.12.2019;
55. Додаток 2 до Договору №1850 від 16.12.2019;
56. Додаток 3 до Договору №1850 від 16.12.2019;
57. Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16.12.2019 зі ідентифікатором договору №1850;
58. Платіжне доручення №13 від 20.12.2019 на суму 269 137,44 грн.;
59. Реєстр актів №3 від 19.12.2019 на суму 269 137,44 грн.;
60. Акт № 1 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 55 040 грн.;
61. Акт № 2 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 40 717, 44 грн.;
62. Акт № 3 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 42 650 грн.;
63. Акт № 4 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 41 650 грн.;
64. Акт № 5 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 43 540 грн.;
65. Акт № 6 прийому-передачі виконаних робіт від 19.12.2019 на суму 45 540 грн. - з метою запобігання псування, пошкодження, знищення, перетворення.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Одеського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її проголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тарутинський районний суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 28.01.2020 |
Оприлюднено | 06.02.2023 |
Номер документу | 87212307 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Тарутинський районний суд Одеської області
Кравченко П. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні