Ухвала
від 30.01.2020 по справі 639/9022/19
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа №639/9022/19

Провадження №1-кс/639/258/20

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 січня 2020 року м. Харків

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю: секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , слідчого ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові клопотання прокурора прокуратури Харківської області ОСОБА_3 про арешт майна, подане у кримінальному провадженні №42019220000000565 від 28.08.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -

в с т а н о в и в:

27.01.2020 року на розгляд до Жовтневого районного суду м. Харкова надійшло клопотання прокурора прокуратури Харківської області ОСОБА_3 про накладення арешту на виявлені та вилучені під час обшуку документи та речі, а саме:

- вилучені в ході проведення обшуку 27.12.2019 року на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова за адресою: м. Харків, вул. Гімназійна Набережна, буд. 16, 2 поверх, власником яких являється КП «Обласний інформаційний технічний центр».

В обґрунтування клопотання зазначено, що в провадженні СВ Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42019220000000565 від 28.08.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом привласнення бюджетних коштів посадовими особами ТОВ «Індіго Груп» та Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп`янської міської ради Харківської області, під час виконання робіт по технічному переоснащенню котелень за адресами: вул. Лікарняна, 2 та вул. Тополина, 4, м. Куп`янська.

Також, в ході досудового розслідування встановлено ряд об`єктів по будівельним та ремонтним роботам, які виконуються ТОВ «Індіго груп» за рахунок бюджетних коштів на замовлення органів місцевого самоврядування, державних установ, підприємств та організацій, де вбачаються ознаки кримінальних правопорушень, передбачених ст. 191 КК України.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні №42019220000000565 від 28.08.2019 року проводилось СУ ГУНП в Харківській області, 16.12.2019 відповідно до постанови прокурора відділу прокуратури Харківської області визначена підслідність у кримінальному провадженні за СВ Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області.

16.12.2019 року постановою т.в.о. начальника СУ ГУНП в Харківській області створено слідчу групу, до складу якої включені слідчі Слідчого управління ГУНП в Харківській області та слідчі слідчого відділу Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області, відповідно до витягу з ЄРДР.

В ході досудового розслідування встановлено, що за результатом проведення відкритих торгів по закупівлі робіт з «Технічного переоснащення котельні по вул. Лікарняна, 2, м. Куп`янськ Харківської області» та по закупівлі робіт з «Технічного переоснащення котельні по вул. Тополина, 4, м. Куп`янськ Харківської області», замовником яких є Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп`янської міської ради (код за ЄДРПОУ 22726737), переможцем виявилось ТОВ «Індіго Груп» (код ЄДРПОУ 35408021). В результаті чого між Управлінням та ТОВ «Індіго груп» укладено договори №219 від 11.09.2018 по технічному переоснащенню котельні по вул. Лікарняній, 2, м. Куп`янська та № 229 від 27.09.2018 по технічному переоснащенню котельні по вул. Тополина, 4, м. Куп`янська. Фінансування здійснюється за рахунок субвенції обласного бюджету.

Встановлено, що для проходження експертизи для подальшого проведення конкурсних торгів, посадові особи Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп`янської міської ради, використали кошториси із завідомо завищеними цінами на проведення робіт, які були виготовлені у 2018 році працівником ТОВ «Індіго Груп» та не мали жодного відношення до проектно-кошторисної документації, яка виготовлялась генеральним проектувальником АТ «ІЦ «Укргазтехніка», яке після передачі у 2017 році проектно-кошторисної документації не мало ніяких господарських взаємовідносин з Управлінням житлово-комунального господарства.

В подальшому, після проведення державних закупівель та обрання переможцем ТОВ «Індіго груп», дане підприємство закупило технічне устаткування за явно-завищеними цінами, що підтверджується проведеною судово-товарознавчою та судово-економічною експертизами, згідно висновків експерта завищення вартості робіт становить 665 тис. гривень.

Також, відповідно до матеріалів, які маються в кримінальному провадженні, в органу досудового розслідування є підстави вважати, що працівниками ТОВ «Індіго груп» взагалі не виконувались роботи по технічному переоснащенню котелень, а виконувались працівниками комунального підприємства «Обласний інформаційний технічний центр».

В ході досудового розслідування встановлено ряд об`єктів по будівельним та ремонтним роботам, які виконуються ТОВ «Індіго груп» за рахунок бюджетних коштів на замовлення органів місцевого самоврядування, державних установ, підприємств та організацій, в ході проведення яких з боку посадових осіб ТОВ «Індіго груп» вбачаються ознаки кримінальних правопорушень, передбачених ст. 191 КК України.

Слідчим суддею Жовтневого районного суду м. Харкова було винесено ряд ухвал на проведення обшуків за місцем здійснення господарської діяльності суб`єктів господарювання, які фігурують в матеріалах кримінального провадження та проведено обшуки.

Так, 27.12.2019 в період часу з 09 год. 47 хв. до 17 год. 05 хв. на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова проведено обшук у приміщенні за адресою: м. Харків, вул. Гімназійна Набережна, буд. 16, 2 поверх, де здійснює діяльність Комунальне підприємство «Обласний інформаційно-технічний центр».

В ході проведення обшуку було виявлено та вилучено наступні речі та документи, власником яких являється ТОВ «Індіго груп», а саме:

1.Розпорядження від 06.11.2019 р. № 70-К на 2 арк. (1 стор. - розпорядження, 2 стор.-службова).

2.Наказ від 22.11.2019 р. № 55-В на 2 арк. (3,4 сторінка).

3.Розпорядження від 25.10.2018 р. № 69 на 2 арк. (5 стор. розпорядження, 6 стор. додаток).

4.Розпорядження від 30.08.2019 р. № 51-К на 2 арк. (7 стор. розпорядження, 8 стор. службова записка).

5.Розпорядження від 08.11.2018 р. № 71 на 1 арк. (9 сторінка).

6.Розпорядження від 19.11.2018 р. № 73 на 2 арк. (10,11 сторінка).

7.Розпорядження від 08.02.2019 р. № 13 на 2 арк. (12 стор. розпорядження, 13 стор. службова записка).

8.Наказ від 28.02.2019 р. № 14/1 на 1 арк. (14 сторінка).

9.Наказ від 29.03.2019 р. № 19-КД на 1 арк. (15 сторінка).

10.Розпорядження від 27.05.2019 р. № 37 на 1 арк. (16 сторінка).

11.Розпорядження від 03.06.2019 р. на 1 арк. (17 сторінка).

12.Розпорядження від 24.10.2019 р. № 68 на 2 арк. (18,19 сторінка).

13.Розпорядження від 25.10.2019 р. № 69 на 1 арк. (20 сторінка).

14.Розпорядження від 08.11.2019 р. № 71-К на 1 арк. (21 сторінка).

15.Розпорядження від 13.11.2019 р. № 72 на 1 арк. (22 сторінка).

16.Розпорядження від 15.11.2019 р. № 72-К на 2 арк. (23 стор. розпорядження, 24 службова записка).

17.Розпорядження від 21.11.2019 р. № 74-К на 2 арк. (25 стор. розпорядження, 26 службова записка).

18.Розпорядження від 21.11.2019 р. № 75 на 1 арк. (27 сторінка).

19.Наказ від 26.11.2018 р. № 95 на 1 арк. (28 сторінка).

20.Наказ від 11.12.2019 р. № 60 на 1 арк. (29 сторінка).

21.Розпорядження від 16.12.2019 р. на 2 арк. (30 стор. розпорядження, 31 службова записка).

22.Розпорядження від 17.12.2019 р. № 83 на 1 арк. (32 сторінка)

23.Наказ від 29.12.2018 р. № 107 на 1 арк. (33 сторінка).

24.Наказ від 29.12.2018 р. № 106 на 1 арк. (34 сторінка).

25.Наказ від 29.07.2019 р. № 39-В на 1 арк. (35 сторінка).

26.Наказ від 01.10.2019 р. № 49 на 1 арк. (36 сторінка).

27.Наказ від 21.10.2019 р. № 52 на 1 арк. (37 сторінка).

28.Наказ від 01.11.2019 р. № 53-В на 1 арк. (38 сторінка).

29.Наказ від 08.11.2019 р. № 53-К на 1 арк. (39 сторінка).

30.Наказ від 08.11.2019 р. № 54 на 1 арк. (40сторінка).

31.Розпорядження від 13.09.2019 р. № 56-К на 2 арк. (41 стор. розпорядження, 42 службова записка).

32.Розпорядження від 30.09.2019 р. № 62-К на 2 арк. (43 стор. розпорядження, 44 службова записка).

33.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 03 вересня 2018р. по 07 вересня 2018р. на 1 арк. (45 сторінка)

34.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 07 вересня 2018р. на 1 арк. (46 сторінка)

35.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 14 вересня 2018р. на 1 арк. (47 сторінка)

36.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 17 вересня 2018р. по 17 жовтня 2018р. на 1 арк. (48 сторінка)

37.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 21 вересня 2018р. на 1 арк. (49 сторінка)

38.Службова записка ОСОБА_7 про відрядження з 24 вересня 2018р. на 1 арк. (50 сторінка)

39.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 25 вересня 2018р. на 1 арк. (51 сторінка)

40.Службова записка ОСОБА_8 про відрядження 12 жовтня 2018р. на 1 арк. (52 сторінка)

41.Службова записка ОСОБА_9 про відрядження 08 жовтня 2018р. на 1 арк. (53 сторінка)

42.Службова записка ОСОБА_9 про відрядження 02 жовтня 2018р. на 1 арк. (54 сторінка)

43.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 18 жовтня 2018р. по 18 листопада 2018р. на 1 арк. (55 сторінка)

44.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 12 жовтня 2018р. на 1 арк. (56 сторінка)

45.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 13 жовтня 2018р. на 1 арк. (57 сторінка)

46.Службова записка ОСОБА_10 про відрядження 12 жовтня 2018р. на 1 арк. (58 сторінка)

47.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 19 листопада 2018р. по 19 грудня 2018р. на 1 арк. (59 сторінка)

48.Службова записка ОСОБА_7 про відрядження 16 листопада 2018р. на 1 арк. (60 сторінка)

49.Службова записка ОСОБА_9 про відрядження 15 листопада 2018р. на 1 арк. (61 сторінка)

50.Службова записка ОСОБА_7 про відрядження 20 листопада 2018р. на 1 арк. (62 сторінка)

51.Службова записка ОСОБА_9 про відрядження 22 жовтня 2018р. на 1 арк. (63 сторінка)

52.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження з19 листопада 2018р. по 19 грудня 2018р. на 1 арк. (64 сторінка)

53.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження з 01 листопада 2018р. по 02 листопада 2018р. на 1 арк. (65 сторінка)

54.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження з 07 листопада 2018р. по 08 листопада 2018р. на 1 арк. (66 сторінка)

55.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 03 грудня 2018р. по 28 грудня 2018р. на 1 арк. (67 сторінка)

56.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження з 28 грудня 2018р. по 29 грудня 2018р. на 1 арк. (68 сторінка)

57.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 27 грудня 2018р. на 1 арк. (69 сторінка)

58.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 11 січня 2019р. на 1 арк. (70 сторінка)

59.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 09 січня 2019р. по 11 січня 2019р. на 1 арк. (71 сторінка)

60.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 07 лютого 2019р. по 08 лютого 2019р. на 1 арк. (72 сторінка)

61.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 12 лютого 2019р. по 22 лютого 2019р. на 1 арк. (73 сторінка)

62.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 22 лютого 2019р. на 1 арк. (74 сторінка)

63.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 26 лютого 2019р. на 1 арк. (75 сторінка)

64.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 12 лютого 2019р. по 25 лютого 2019р. на 1 арк. (76 сторінка)

65.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 20.03.2019 р. на 1 арк. (77 сторінка).

66.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 11.03.2019 р. по 15.03.2019 р. на 1 арк. (78 сторінка).

67.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 28.03.2019 р. на 1 арк. (79 сторінка).

68.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 04.04.2019 р. на 1 арк. (80 сторінка).

69.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 10.04.2019 р. на 1 арк. (81 сторінка).

70.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 11.04.2019 р. на 1 арк. (82 сторінка).

71.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження з 11.06.2019 р. по 14.06. 2019 р. на 1 арк. (83 сторінка).

72.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 06.06.2019 р. на 1 арк. (84 сторінка).

73.Службова записка ОСОБА_11 про відрядження 19.06.2019 р. на 1 арк. (85 сторінка).

74.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 18.06.2019 р. по 27.06.2019 р. на 1 арк. (86 сторінка).

75.Службова записка ОСОБА_5 , ОСОБА_12 про відрядження з 27.05.2019 р. по 31.05.2019 р. на 1 арк. (87 сторінка).

76.Службова записка ОСОБА_12 , ОСОБА_13 про відрядження з 22.07.2019 р. по 31.07.2019 р. на 1 арк. (88 сторінка).

77.Службова записка ОСОБА_5 про відрядження з 15.07.2019 р. по 31.07.2019 р. на 1 арк. (89 сторінка).

78.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 23.07.2019 р. на 1 арк. (90 сторінка).

79.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 17.07.2019 р. на 1 арк. (91 сторінка).

80.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 12.07.2019 р. на 1 арк. (92 сторінка).

81.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 11.07.2019 р. на 1 арк. (93 сторінка).

82.Службова записка ОСОБА_12 , ОСОБА_13 про відрядження з 02.09.2019 р. по 06.09.2019 р. на 1 арк. (94 сторінка).

83.Службова записка ОСОБА_12 про відрядження з 09.09.2019 р. по 13.09.2019 р. на 1 арк. (95 сторінка).

84.Службова записка ОСОБА_12 про відрядження з 16.09.2019 р. по 20.09.2019 р. на 1 арк. (96 сторінка).

85.Службова записка ОСОБА_6 про відрядження 05.09.2019 р. на 1 арк. (97 сторінка).

86.Книга наказів, яка розпочата 01.08.2017 р. на 12 арк. (з 98 сторінки по 109 сторінку).

87.Копія положення про Шевченківську-Куп`янську філію КП «Обласний інформаційно-технічний центр 2018 рік» на 11 арк.

88.Загальний стан підприємства на 9 арк. (з 1 сторінки по 9 сторінку)

89.Інформація по котельні по вул.Загреблянська, м. Куп`янськ на 1 арк. (10 сторінка)

90.Інформація по котельні по пл.Стадіонна, м. Куп`янськ на 1 арк. (11 сторінка)

91.Інформація по котельні по вул.1 травня 55, м. Куп`янськ на 1 арк. (12 сторінка)

92.Інформація по котельні по вул.Лікарняна,2 м. Куп`янськ на 1 арк. (13 сторінка)

93.Інформація по котельні по вул.Крута, 1, м. Куп`янськ на 1 арк. (14 сторінка)

94.Інформація по котельні по вул.Дмітріївська, м. Куп`янськ на 1 арк. (15 сторінка)

95.Інформація по котельні по вул.Цукрозаводська, м. Куп`янськ на 1 арк. (16 сторінка)

96.Інформація по котельні по смт.Ківшарівка-1 на 1 арк. (17 сторінка)

97.Інформація по топковій ДНЗ№15 «Дельфин», смт. Ківшарівка на 1 арк. (18 сторінка)

98.Інформація по котельні по смт.Ківшарівка МСЧ на 1 арк. (19 сторінка)

99.Інформація по топковій ДНЗ№12 «Іскорка», смт. Ківшарівка на 1 арк. (20 сторінка)

100.Інформація по топковій ДНЗ№10 «Теремок», смт. Ківшарівка на 1 арк. (21 сторінка)

101.Інформація по котельні по вул.Центральна, 100, смт. Куп`янськ-Вузловий на 1 арк. (22 сторінка)

102.Інформація по котельні по вул.Тополина,4, смт. Куп`янськ-Вузловий на 1 арк. (23 сторінка)

103.Інформація по котельні по вул.Сонячна, 2, смт. Куп`янськ-Вузловий на 1 арк. (24 сторінка)

104.Інформація по котельні по вул.Залізничників, 3, смт. Куп`янськ-Вузловий на 1 арк. (25 сторінка)

105.Інформація по котельні по вул.Червона, смт. Куп`янськ-Вузловий на 1 арк. (26 сторінка)

106.Інформація по котельні по вул.Індустріальна,1, смт. Куп`янськ-Вузловий на 1 арк. (27 сторінка)

107.Звіти диспетчерської служби з 01.11.19 р. по 04.11.19 р. на 4 арк. (з 28 сторінки по 31 сторінку)

108.Звіти диспетчерської служби з 15.11.19 р. по 19.11.19 р. на 5 арк. (з 31 сторінки по 36 сторінку)

109.Звіти диспетчерської служби з 21.11.19 р. по 23.11.19 р. на 3 арк. (з 37 сторінки по 39 сторінку)

110.Звіти диспетчерської служби з 25.11.19 р. по 30.11.19 р. на 6 арк. (з 40 сторінки по 45 сторінку)

111.Звіти диспетчерської служби з 01.12.19 р. по 22.12.19 р. на 22 арк. (з 46 сторінки по 67 сторінку)

112.Звіт диспетчерської служби за 27.02.19 р. на 1 арк. (68 сторінка)

113.Інформація про включення в роботу котелень по ОІТЦ станом на 8-00 18.11.2019 р. 1 арк. (69 сторінка)

114.Інформація про включення в роботу котелень по ОІТЦ станом на 8-00 19.11.2019 р. 2 арк. (з 70 сторінки по 71 сторінку)

115.Інформація про включення в роботу котелень по ОІТЦ станом на 8-00 21.11.2019 р. 1 арк. (72 сторінка)

116.Інформація про включення в роботу котелень по ОІТЦ станом на 8-00 25.11.2019 р. 1 арк. (73 сторінка)

117.Купянск параметры работы котельных на 22-23.12.2019 г. 1 арк. (74 сторінка)

118.Купянск параметры работы котельных на 24-25.12.2019 г. 1 арк. (75 сторінка)

119.Купянск параметры работы котельных на 25-26.12.2019 г. 1 арк. (76 сторінка)

120.Параметры по котельным на 24.11.2019-25.12.2019 г. 1 арк. (77 сторінка)

121.Температурний графік середньодобова температура за листопад 1 арк. (78 сторінка)

122.Збитки по енергоресурсам за листопад 2017 року по Куп`янсько-Чугуївській філії 1 арк. (79 сторінка)

123.Звіт по енергоресурсам за листопад 2017 року - 1 арк. (80 сторінка)

124.Схема теплопостачання та інформація по котельні по вул. Червона, смт. Куп`янськ-Вузловий 3 арк. (з 81 сторінки по 83 сторінку)

125.Схема теплопостачання та інформація по котельні по вул. Цукрозаводська, м. Куп`янськ 3 арк. (з 84 сторінки по 86 сторінку)

126.Звіт по натуральним показникам за опалювальні періоди 2017-2018 рр. та 2018-2019 рр. 1 арк. формата А1 (87 сторінка)

127.Табель учета рабочего времени за август 2017 г. административный персонал на 12 арк. (з 1 сторінки по 12 сторінку)

128.Табель учета рабочего времени за август 2017 г. Дергачівська-Солоницівська філія на 2 арк. (з 13 сторінки по 14 сторінку)

129.Табель учета рабочего времени за август 2017 г. Барвінківська філія на 4 арк. (з 15 сторінки по 18 сторінку)

130.Табель учета рабочего времени за сентябрь 2017 г. Абонентной группы Купянско-Шевченковской филии на 1 арк. (19 сторінка)

131.Табель обліку робочого часу за вересень 20017 року м.Куп`янськ на 1 арк. (20 сторінка)

132.Табель учета рабочего времени центрально оперативно-диспетчерской служы за сентябрь 2017 г. на 1 арк. (21 сторінка)

133.Табель обсягу використання робочого часу за вересень 2017 року Дергачівсько-Солоницівської філії на 2 арк. (з 22 сторінки по 23 сторінку)

134.Табель учета рабочего времени за сентябрь 2017 г. Барвенково на 4 арк. (з 24 сторінки по 27 сторінку)

135.Табель учета рабочего времени за сентябрь 2017 г. Куп`янсько-Шевченківська філія на 4 арк. (з 28 сторінки по 31 сторінку)

136.Табель учета рабочего времени за сентябрь 2017 г. Управління ОІТЦ на 3 арк. (з 32 сторінки по 34 сторінку)

137.Табель учета рабочего времени за сентябрь 2017 г. відділ збуту на 1 арк. (35 сторінка)

138.Табель учета рабочего времени за сентябрь 2017 г. Дергачівська-Солоницівська філія на 3 арк. (з 36 сторінки по 38 сторінку)

139.Табель учета рабочего времени за октябрь 2017 г. Управління ОІТЦ на 3 арк. (з 39 сторінки по 41 сторінку)

140.Табель учета рабочего времени за октябрь 2017 г. відділ збуту на 1 арк. (42 сторінка)

141.Табель учета рабочего времени центрально оперативно-диспетчерской служы за октябрь 2017 г. на 1 арк. (43 сторінка)

142.Табель учета рабочего времени за ноябрь 2017 г. Управління ОІТЦ на 3 арк. (з 44 сторінки по 46 сторінку)

143.Табель учета рабочего времени за ноябрь 2017 г. відділ збуту на 1 арк. (47 сторінка)

144.Табель учета рабочего времени за декабрь 2017 г. Управління ОІТЦ на 4 арк. (з 48 сторінки по 51 сторінку)

145.Табель учета рабочего времени центрально оперативно-диспетчерской служы за декабрь 2017 г. на 1 арк. (52 сторінка)

146.Табель учета рабочего времени за январь 2018 г. на 4 арк. (з 53 сторінки по 56 сторінку)

147.Табель учета рабочего времени за февраль 2018 г. на 4 арк. (з 57 сторінки по 60 сторінку)

148.Табель учета рабочего времени за март 2018 г. на 4 арк. (з 61 сторінки по 64 сторінку)

149.Табель учета рабочего времени за апрель 2018 г. на 4 арк. (з 65 сторінки по 68 сторінку)

150.Табель учета рабочего времени центрально оперативно-диспетчерской служы за апрель 2018 г. на 1 арк. (69 сторінка)

151.Табель учета рабочего времени за май 2018 г. на 4 арк. (з 70 сторінки по 73 сторінку)

152.Табель учета рабочего времени центрально оперативно-диспетчерской служы за май 2018 г. на 1 арк. (74 сторінка)

153.Список працівників, які перебували у відпустці за 01.05.18-30.06.18 на 2 арк. (з 75 сторінки по 76 сторінку)

154.Табель учета рабочего времени центрально оперативно-диспетчерской служы за июнь 2018 г. на 2 арк. (з 77 сторінки по 78 сторінку)

155.Табель учета рабочего времени за июль 2018 г. на 4 арк. (з 79 сторінки по 82 сторінку)

156.Табель учета рабочего времени центрально оперативно-диспетчерской служы за июль 2018 г. на 1 арк. (83 сторінка)

157.Табель учета рабочего времени за июль 2018 г. на 4 арк. (з 84 сторінки по 87 сторінку)

158.Табель учета рабочего времени за август 2018 г. на 4 арк. (з 88 сторінки по 91 сторінку)

159.Табель учета рабочего времени за сентябрь 2018 г. на 4 арк. (з 92 сторінки по 95 сторінку)

160.Табель учета рабочего времени центрально оперативно-диспетчерской служы за сентябрь 2018 г. на 1 арк. (96 сторінка)

161.Табель учета рабочего времени за октябрь 2018 г. на 4 арк. (з 97 сторінки по 100 сторінку)

162.Табель учета рабочего времени за октябрь 2018 г. відділ збуту на 1 арк. (101 сторінка)

163.Табель учета рабочего времени за октябрь 2018 г. Чугуївський район на 2 арк. (з 102 сторінки по 103 сторінку)

164.Табель обліку робочого часу центрально оперативно-диспетчерської служби за жовтень 2018 г. на 1 арк. (104 сторінка)

165.Табель учета рабочего времени за ноябрь 2018 г. на 4 арк. (з 105 сторінки по 108 сторінку)

166.Табель учета рабочего времени за декабрь 2018 г. на 4 арк. (з 109 сторінки по 112 сторінку)

167.Табель обліку робочого часу центрально оперативно-диспетчерської служби за грудень 2018 г. на 1 арк. (113 сторінка)

168.Табель обліку робочого часу центрально оперативно-диспетчерської служби за листопад 2018 г. на 1 арк. (114 сторінка)

169.Табель учета рабочего времени за январь 2019 г. на 4 арк. (з 115 сторінки по 118 сторінку)

170.Табель учета рабочего времени за февраль 2019 г. на 4 арк. (з 119 сторінки по 122 сторінку)

171.Табель учета рабочего времени за март 2019 г. на 4 арк. (з 123 сторінки по 126 сторінку)

172.Табель обліку робочого часу центрально оперативно-диспетчерської служби за лютий 2018 г. на 1 арк. (127 сторінка)

173.Табель учета рабочего времени за апрель 2019 г. на 4 арк. (з 128 сторінки по 131 сторінку)

174.Табель учета рабочего времени за май 2019 г. на 4 арк. (з 132 сторінки по 135 сторінку)

175.Список працівників, які перебували у відпустці за 01.05.19-30.06.19 на 3 арк. (з 136 сторінки по 138 сторінку)

176.Табель учета рабочего времени за июнь 2019 г. на 4 арк. (з 139 сторінки по 142 сторінку)

177.Табель учета рабочего времени за июль 2019 г. на 4 арк. (з 143 сторінки по 146 сторінку)

178.Табель обліку робочого часу центрально оперативно-диспетчерської служби за липень 2018 г. на 1 арк. (147 сторінка)

179.Табель учета рабочего времени за август 2019 г. на 4 арк. (з 148 сторінки по 151 сторінку)

180.Табель учета рабочего времени за сентябрь 2019 г. на 4 арк. (з 152 сторінки по 155 сторінку)

181.Табель учета рабочего времени за октябрь 2019 г. на 4 арк. (з 156 сторінки по 159 сторінку)

182.Посадова Інструкція начальника виробничо-технічної служби КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 4 арк. (з 1 сторінки по 4 сторінку)

183.Посадова Інструкція провідного інженера виробничо-технічної служби КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 3 арк. (з 5 сторінки по 7 сторінку)

184.Посадова Інструкція провідного інженера виробничо-технічної служби КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 3 арк. (з 8 сторінки по 10 сторінку)

185.Посадова Інструкція провідного інженера виробничо-технічної служби КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 3 арк. (з 11 сторінки по 13 сторінку)

186.Посадова Інструкція головного спеціаліста виробничо-технічної служби КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 4 арк. (з 14 сторінки по 17 сторінку)

187.Посадова Інструкція начальника відділу організації праці та заробітної плати КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 4 арк. (з 18 сторінки по 21 сторінку)

188. Посадова Інструкція провідного інженера групи наладки виробничо-технічної служби КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 3 арк. (з 22 сторінки по 24 сторінку)

189. Посадова Інструкція провідного інженера групи наладки виробничо-технічної служби КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 3 арк. (з 25 сторінки по 27 сторінку)

190. Посадова Інструкція начальника відділу збуту КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 4 арк. (з 28 сторінки по 31 сторінку)

191. Посадова Інструкція провідного інженера відділу збуту КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 3 арк. (з 32 сторінки по 34 сторінку)

192.Посадова Інструкція провідного інженера відділу аналізу проблем експлуатації КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 3 арк. (з 35 сторінки по 37 сторінку)

193.Посадова Інструкція провідного бухгалтера відділу збуту КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 3 арк. (з 38 сторінки по 40 сторінку)

194. Посадова Інструкція провідного інженера відділу організації праці та заробітної плати КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 4 арк. (з 41 сторінки по 44 сторінку)

195. Посадова Інструкція інженера з охорони праці КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 9 арк. (з 45 сторінки по 53 сторінку)

196. Посадова Інструкція заступника директора з охорони праці та техніки безпеки КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 11 арк. (з 54 сторінки по 64 сторінку)

197. Положення про виробничо-технічну службу КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 11 арк. (з 65 сторінки по 75 сторінку)

198. Положення про центральну оперативно-диспетчерську службу КП «Обласний інформаційно-технічний центр» на 5 арк. (з 76 сторінки по 80 сторінку)

199. Лист Куп`янської міської ради заступнику голови Харківської обладміністрації ОСОБА_14 про переоснащення котельних м. Куп`янська: пл.. Стадіонна, вул.. Лікарняна,2, вул.. Перша Цукрозаводська, вул.. Тополина,4 на 1 арк. (1 сторінка)

200. Лист КП «ОІТЦ» в КНП «Куп`янське територіальне медичне об`єднання» про терміни початку опалювального сезону 2019-2020 рр. на 1 арк. ( 2 сторінка)

201. Лист КП «ОІТЦ» в НАК «Нафтогаз України» про перелік котелень м. Куп`янська, які сплановано задіяти на виробництво теплової енергії в опалювальному сезоні 2019-2020 рр. на 2 арк. (з 3 сторінки по 4 сторінку)

202. Лист КП «ОІТЦ» до Куп`янської міської ради Харківської області про надання дозволу на списання обладнання котелень на 3 арк. (з 5 сторінки по 7 сторінку)

203. Лист КП «ОІТЦ» в Куп`янський РВ АТ «Харківобленерго» з проханням не припиняти електропостачання на котельні м. Куп`янська на 1 арк. (8 сторінка)

204. Лист КП «ОІТЦ» на ТОВ «ІНДІГО ГРУП» з вимогою надати документи по технічному переоснащенню котелень по вул. Лікарняна,2 та вул. Тополина,4 м. Куп`янськ на 1 арк. (9 сторінка)

205. Лист КП «ОІТЦ» до Куп`янської міської ради Харківської області з переліком зауважень та пропозицій по технічному переоснащенню котельні по вул. Тополіна, 4 м. Куп`янська на 1 арк. (10 сторінка)

206. Лист КП «ОІТЦ» на ТОВ «ІНДІГО ГРУП» з вимогою призначити відповідальну особу по проведенню робіт з реконструкції котелень по вул. Лікарняна,2 та вул. Тополина,4 м. Куп`янськ на 1 арк. (11 сторінка)

207. Лист КП «ОІТЦ» до Куп`янської міської ради Харківської області щодо укладання додаткової угоди до договору на користування майном на опалювальний сезон 2019-2020рр на 2 арк. (з 12 сторінки по 13 сторінку)

208. Лист КП «ОІТЦ» до Куп`янської міської ради Харківської області з проханням замовлення та розробки проектної документації на встановлення твердопаливних котлів на котельних по вул.. Крута, 1, вул.. Червона, вул. Сонячна, 2 смт. Куп`янськ-Вузловий на 2 арк. (з 14 сторінки по 15 сторінку)

209. Лист Куп`янської міської ради з проханням взяти котельню по вул. Тополина, 4 м. Куп`янська у тимчасову дослідно-промислову експлуатацію на 1 арк. (16 сторінка)

210. Лист Куп`янської міської ради з проханням взяти котельню по вул. Лікарняна м. Куп`янська у тимчасову дослідно-промислову експлуатацію на 1 арк. (17 сторінка).

Вилучені в ході проведення обшуків предмети та документи мають значення речових доказів по кримінальному провадженню, оскільки є засобами вчинення кримінального правопорушення та в подальшому будуть необхідні для проведення судових почеркознавчих, будівельно-технічних та товарознавчих експертиз, а також судових технічних експертиз документів.

У судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 та слідчий ОСОБА_4 клопотання підтримали та просили зазначене клопотання задовольнити.

Представник КП «Обласний інформаційний технічний центр» у судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином (судовою повісткою), заяв чи клопотань на адресу суду не надходило.

Відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України, клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

Враховуючи вищевикладене, судовий розгляд за клопотанням про арешт майна проведено за відсутності представника КП «ОІТЦ», оскільки його відсутність у судовому засіданні не перешкоджає з`ясуванню обставин справи та розгляду клопотання по суті.

Вислухавши пояснення прокурора та слідчого, вивчивши доводи клопотання та надані до суду копії матеріалів кримінального провадження, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Щодо дотримання прокурором строку звернення до суду із клопотанням про арешт майна, слідчий суддя враховує наступні обставини.

27.12.2019 року на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова проведено обшук в приміщенні КП «Обласний інформаційний технічний центр» за адресою: м. Харків, вул. Гімназійна Набережна, буд. 16, 2 поверх, під час якого виявлено та вилучено документи та речі, про арешт яких прокурором заявлено клопотання.

28.12.2019 року слідчим поштою на адресу Жовтневого районного суду м. Харкова направлено клопотання про арешт тимчасово вилученого майна.

Ухвалою слідчого судді від 03.01.2020 року по справі №639/9022/19 (провадження №1-кс/639/30/20) клопотання про арешт майна повернуто прокурору для усунення недоліків протягом 72 (сімдесяти двох) годин з моменту отримання копії ухвали.

Копія ухвали надійшла до прокуратури Харківської області 09 січня 2020 року.

11.01.2020 року прокурором повторно поштою на адресу Жовтневого районного суду м. Харкова направлено клопотання про арешт майна.

Ухвалою слідчого судді від 14.01.2020 року по справі №639/9022/19 (провадження №1-кс/639/126/20) клопотання про арешт майна повернуто прокурору для усунення недоліків протягом 72 (сімдесяти двох) годин з моменту отримання копії ухвали.

17.01.2020 року прокурором повторно поштою на адресу Жовтневого районного суду м. Харкова направлено клопотання про арешт майна.

Ухвалою слідчого судді від 20.01.2020 року по справі №639/9022/19 (провадження №1-кс/639/171/20) клопотання про арешт майна повернуто прокурору для усунення недоліків протягом 72 (сімдесяти двох) годин з моменту отримання копії ухвали.

Копія ухвали надійшла до прокуратури Харківської області 23 січня 2020 року.

Згідно з вимогами ч. 1, 2 ст. 115 КПК України, строки, встановлені цим Кодексом, обчислюються годинами, днями і місяцями. При обчисленні строку годинами строк закінчується в останню хвилину останньої години.

Відповідно до ч. 1 ст. 116 КПК України, процесуальні дії мають виконуватися у встановлені цим Кодексом строки. При цьому, строк не вважається пропущеним, якщо скаргу або інший документ здано до закінчення строку на пошту або передано особі, уповноваженій їх прийняти.

Після усунення недоліків клопотання про арешт майна прокурором направлено поштою на адресу Жовтневого районного суду м. Харкова 25 січня 2020 року, тобто в межах встановленого слідчим суддею 72 годинного строку з моменту отримання копії ухвали суду.

Таким чином, при зверненні до суду прокурором дотримано строки подання клопотання про арешт майна, які передбачені абз. 2 ч. 5 ст. 171, ч. 3 ст. 172 КПК України.

Вирішуючи клопотання про арешт майна по суті, слідчий суддя зазначає наступне.

Згідно з ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 170 КПК України, завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Вимогами п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення, зокрема: збереження речових доказів.

У випадку, передбаченому п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу (ч. 3 ст. 170 КПК України).

Відповідно до ч. 1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Згідно з ч. 2 ст. 167 КПК України, тимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей, документів, грошей тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони: 1) підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди.

Постановою старшого слідчого СУ ГУНП в Харківській області ОСОБА_15 від 28.12.2019 року визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №42019220000000565 та долучено до кримінального провадження в якості речових доказів документи, вилучені під час обшуку в приміщенні за адресою: м. Харків, вул. Гімназійна Набережна, буд. 16, 2 поверх, власником яких являється КП «Обласний інформаційний технічний центр».

У зв`язку з викладеним, встановлено, що вилучені під час обшуку 27.12.2019 року перелічені вище документи відповідають критеріям, зазначеним у ч. 2 ст. 167 КПК України.

Повернення вищевказаних документів може негативно вплинути на з`ясування істини по кримінальному провадженню, оскільки повернення зазначених документів унеможливить проведення судових почеркознавчих, будівельно-технічних та товарознавчих експертиз, а також судових технічних експертиз документів, що будуть проводитись в рамках кримінального провадження.

Завданням накладення арешту на майно є запобігання можливості особам, у яких воно вилучене, приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення чи відчуження майна, що відповідає вимогам абз. 2 ч. 1 ст. 170 КПК України.

Таким чином, клопотання прокурора прокуратури Харківської області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні №42019220000000565 від 28.08.2019 року є законним та обґрунтованим, у зв`язку з чим вказане клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст. 131, 132, 167, 170 - 173, 309, 372, 376 КПК України, слідчий суддя, -

п о с т а н о в и в:

Клопотання прокурора прокуратури Харківської області ОСОБА_3 про арешт майна, подане у кримінальному провадженні №42019220000000565 від 28.08.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України задовольнити.

Накласти арешт на виявлені та вилучені під час обшуку документи та речі, а саме:

- вилучені в ході проведення обшуку 27.12.2019 року на підставі ухвали слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова за адресою: м. Харків, вул. Гімназійна Набережна, буд. 16, 2 поверх, власником яких являється КП «ОІТЦ», документи, а саме: на всі документи, перелік яких зазначено в клопотанні прокурора від 24.01.2020 року.

Місцем зберігання виявлених та вилучених в ході обшуку документів визначити матеріали кримінального провадження №42019220000000565 від 28.08.2019.

Ухвала може бути оскаржена до Харківського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом 5 (п`яти) днів з дня її проголошення.

Ухвала про арешт майна підлягає негайному виконанню після її оголошення.

Повний текст ухвали складено та оголошено 30.01.2020 року.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення30.01.2020
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу87259322
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —639/9022/19

Ухвала від 16.09.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 02.03.2020

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Цілюрик В. П.

Ухвала від 02.03.2020

Кримінальне

Харківський апеляційний суд

Цілюрик В. П.

Ухвала від 07.02.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 06.02.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

Ухвала від 30.01.2020

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Харкова

Курило В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні