Рішення
від 11.02.2020 по справі 804/4511/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 лютого 2020 року Справа № 804/4511/18 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Врони О.В.,

за участю:

секретаря судового засідання Максименко Е.М.,

прокурора Мамаєвої Є.М.

представника відповідача - 2 Данкевича Є.І.

представника відповідача

третьої особи Івлєвої В.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовом першого заступника прокурора Дніпропетровської області в інтересах держави до Дніпровської міської ради, Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов першого заступника прокурора Дніпропетровської області в інтересах держави до Дніпровської міської ради, Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради (вул. Бригадна, 10, м. Дніпро, 49005), про:

- визнання протиправною бездіяльність Дніпровської міської ради та Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради щодо не оформлення права власності на будівлі та споруди комунального закладу освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, загальною площею 2090,3 кв.м., та правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовано заклад, загальною орієнтованою площею 1,0530 га, яку використовує комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування ;

- зобов`язання Дніпровської міської ради та Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів права власності на будівлі та споруди комунального закладу освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, загальною площею 2090,3 кв.м., та правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовано заклад, загальною орієнтованою площею 1,0530 га, яку використовує комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування.

В обгрунтування позову зазначено, що правовстановлюючі документи на будівлі, споруди та земельну ділянку комунального закладу освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради відсутні. Відсутність правовстановлюючих документів на будівлі, споруди та земельну ділянку під навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та здійснення навчально-виховного процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей. Позивач зазначає, що відповідачем порушено вимоги Земельного кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 23.06.2018 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання у справі призначено на 19.07.2018 року.

В засіданні 19.07.2018 року оголошено перерву у підготовчому засіданні до 27.08.2018 року для подання учасниками справи відзиву на позовну заяву та відповіді на відзив.

Представником відповідача-1 26.07.2018 року подано відзив на позовну заяву, в якому просив в задоволенні позову відмовити, обґрунтовуючи тим, що відповідно до Реєстру даних об`єктів права комунальної власності територіальної громади м. Дніпра, який знаходиться у вільному доступі на сайті міської ради, будівля КЗО СЗШ №10 ім. І.І.Мажури площею 3669,00 кв.м. перебуває у комунальній власності. Інформація щодо оформлення правовстановлюючих документів на право користування землею по фактичному розміщенню будівель та споруд загальносереднього навчального закладу №10 по вул. Бригадній, 10, у Дніпровській міській раді, відсутня. В даному випадку неможливо говорити про бездіяльність міської ради, оскільки не було відповідних звернень щодо оформлення правовстановлюючих документів на оспорювану земельну ділянку ані з боку позивача, ані з боку відповідача-2.

27.08.2018 року прокурором надано суду відповідь на відзив відповідача-1, в обгрунтування якої зазначено, що відповідач-1 фактично погоджується із закріпленими законодавцем нормами щодо оформлення земель під закладами освіти, проте відповідач-1 робить протилежні висновки. Реєстр, на який посилається відповідач-1 не є Державним реєстром речових прав на нерухоме майно або Реєстром прав власності на нерухоме майно в розумінні норм Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та не підтверджує державну реєстрацію відповідних прав, яка є обов`язковою.

В підготовчому засіданні 27.08.2018 року оголошено перерву у підготовчому засіданні до 18.09.2018 року для подання учасниками справи додаткових доказів.

17.09.2018 року прокурором надано до суду заяву про зміну позовних вимог, в якій викладено позовні вимоги в наступній редакції:

- визнати протиправною бездіяльність Дніпровської міської ради та Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради щодо не оформлення права власності на будівлі та споруди комунального закладу освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, загальною площею 2090,3 кв.м., та правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовано заклад, загальною орієнтованою площею 1,17 га, яку використовує комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування ;

- зобов`язання Дніпровської міської ради та Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів права власності на будівлі та споруди комунального закладу освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, загальною площею 2090,3 кв.м., та правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовано заклад, загальною орієнтованою площею 1,17 га, яку використовує комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.10.2018 року провадження в адміністративній справі № 804/4511/18 зупинено на час для примирення сторін до 20 грудня 2018р. 11 год. 30 хв.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.12.2018 року поновлено провадження у справі.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.12.2018 року провадження в адміністративній справі № 804/4511/18 зупинено до набрання законної сили судовим рішенням у господарській справі № 904/5525/18 за позовом прокуратури Дніпропетровської області в інтересах держави в особі Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури" Дніпровської міської ради, Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради до Дніпровської міської ради, Товариства з обмеженою відповідальністю "Промпоставка-А" про визнання незаконними та скасування рішення Дніпровської міської ради та визнання недійсним договору оренди землі.

В підготовчому засіданні 17.12.2019 року поновлено провадження у справі, надано право відповідачам надати відзив на уточнений адміністративний позов, оголошено перерву у підготовчому засіданні до 14.01.2020 року.

В підготовчому засіданні 14.01.2020 року закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 11.02.2020 року.

05.02.2020 року надійшли пояснення від відповідача-1 на змінену позовну заяву, в яких зазначено, що в даному випадку неможливо говорити про бездіяльність міської ради, оскільки не було відповідних звернень щодо оформлення правовстановлюючих документів на оспорювану земельну ділянку ані з боку позивача, ані з боку відповідача-2.

В судовому засіданні 11.02.2020 року представники сторін підтримали обрані правові позиції.

Заслухавши пояснення представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступного висновку.

Прокуратурою Дніпропетровської області під час вивчення стану додержання вимог законодавства органами влади та місцевого самоврядування в частині оформлення правовстановлюючих документів на будівлі та земельні ділянки закладів освіти встановлено, що за адресою: м. Дніпро, вул. Бригадна, буд. 10, функціонує комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, будівлі, споруди та земельна ділянка, якого використовується без оформлення та реєстрації права власності.

Відповідно до інформації КП Дніпропетровське міжміське бюро технічної інвентаризації за №8196 від 11.06.2018 року відомості щодо права власності за адресою: м. Дніпро, вул АДРЕСА_1 буд АДРЕСА_2 , відсутні.

Згідно з відомостями Реєстру прав власності на нерухоме майно, відомості про реєстрацію права власності на вказане майно відсутні.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд виходить з наступного.

Частиною 2 статті 18 Закону України від 23.05.1991 № 1060-XII Про освіту , який діяв до 28.09.2017 (далі Закон № 1060) передбачено, що навчальні заклади, засновані на загальнодержавній або комунальній власності, мають статус державного навчального закладу.

Відповідно до частини 1 статті 63 Закону № 1060 матеріально-технічна база навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інші цінності. Майно навчальних закладів та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених чинним законодавством.

Згідно з частинами 1, 3 статті 22 Закону від 05.09.2017 № 2145-VIII Про освіту , який діє з 28.09.2017 року (далі - Закон № 2145) юридична особа має статус закладу освіти, якщо основним видом її діяльності є освітня діяльність. Заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Відповідно до частини 1 статті 80 Закону № 2145 до майна закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належать: нерухоме та рухоме майно, включаючи будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло тощо; майнові права, включаючи майнові права інтелектуальної власності на об`єкти права інтелектуальної власності, зокрема інформаційні системи, об`єкти авторського права та/або суміжних прав; інші активи, передбачені законодавством. Майно закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти належить їм на правах, визначених законодавством.

Судом встановлено, що комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради є комунальною організацією, засновником є Дніпровська міська рада.

Відповідно до п. 1.7 Статуту КЗО СЗОШ № 10 ім. І.І. Манжури , головною метою комунального навчального закладу є забезпечення реалізації громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, науково-теоретичної, практичної підготовки учнів.

Згідно з п. 4.1 Статуту управління навчальним закладом здійснюється Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради. Безпосереднє керівництво закладом здійснює його директор.

Пунктом 5.1. Статуту передбачено, що матеріально-технічна база навчального закладу включає будівлю, споруди, землі, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші матеріальні цінності.

Водночас, пунктом 5.3 Статуту встановлено, що навчальний заклад відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

Як визначено пунктом 5.5 Статуту навчальний заклад має земельну ділянку площею 1,17 га за адресою: м. Дніпро, вул. Бригадна, б. 10, на якій розміщується приміщення школи, спортивний та географічний майданчики, зона відпочинку, господарські будівлі, футбольне поле.

Згідно з пунктом 2 частини 1 статті 3 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 01.07.2004 року №1952-ІV (далі - Закон №1952) загальними засадами державної реєстрації прав є обов`язковість державної реєстрації прав у Державному реєстрі прав.

На підставі частини 2 статті 3 Закону №1952 речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Частиною 3 статті 3 Закону №1952 визначено, що речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, визнаються дійсними за наявності однієї з таких умов:

1) реєстрація таких прав була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення;

2) на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов`язкової реєстрації.

Згідно зі статтею 5 Закону №1952 у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об`єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення.

Відповідно до частини 1 статті 3 Земельного кодексу України земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Згідно з пунктом а частини 2 статті 92 Земельного кодексу України права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають підприємства, установи та організації, що належать до державної та комунальної власності.

Згідно з частиною 2 статті 63 Закону № 1060 земельні ділянки державних навчальних закладів, установ та організацій системи освіти передаються їм у постійне користування відповідно до Земельного кодексу України.

Відповідно до частини 2 статті 80 Закону № 2145 порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

Згідно з частиною 1 статті 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку.

Права постійного користування земельною ділянкою із земель державної та комунальної власності набувають заклади освіти незалежно від форми власності (пункт ґ частини 2 статті 92 Земельного кодексу України).

Відповідно до частини 1 статті 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування (частина 2 статті 116 Земельного кодексу України).

Частиною 1 статті 124 Земельного кодексу України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Відповідно до частини 1 статті 122 Земельного кодексу України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно з частиною 1 статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою України, Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, у тому числі, у разі формування нової земельної ділянки.

Відповідно до частини 2 цієї ж статті особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Ради Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Частиною 1 статті 50 Закону України від 22.05.2003 року № 858-IV Про землеустрій встановлено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.

Відповідно до частини 3 вказаної статті проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають, у тому числі, довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

Згідно з частинами 3 та 6 статті 123 Земельного кодексу України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні, а у разі надання такого дозволу - у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та за необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Згідно зі статтею 125 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (стаття 126 Земельного кодексу України).

Прокуратурою Дніпропетровської області перевірено стан належного оформлення будівель та земельної ділянки КЗО СЗОШ № 10 ім. І.І. Манжури .

Як вже було зазначено судом, КЗО СЗОШ № 10 ім. І.І. Манжури знаходиться у підпорядкуванні Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради.

Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради правовстановлюючі документи на будівлі та земельну ділянку КЗО СЗОШ № 10 ім. І.І. Манжури не оформлені.

Кабінетом Міністрів України 17.10.2012 року прийнято розпорядження № 802-р Про здійснення протягом 2012 і 2013 років заходів, пов`язаних з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади , яким зобов`язано центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких перебувають дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади, здійснити протягом 2012 і 2013 років заходи, пов`язані з проведенням землевпорядних робіт, оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади. Державне агентство земельних ресурсів та його територіальні органи повинні забезпечити проведення землевпорядних робіт і оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, в установленому законодавством порядку.

Таким чином, необхідність оформлення відповідачем правовстановлюючих документів на земельну ділянку та споруди КЗО СЗОШ № 10 ім. І.І. Манжури прямо передбачена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 року № 802-р.

Суд звертає увагу, що вказаним розпорядженням Кабінет Міністрів України зобов`язав відповідачів вчинити дії, спрямовані на оформленням правовстановлюючих документів на земельні ділянки, на яких розміщені дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, а тому твердження про відсутність відповідних звернень щодо оформлення правовстановлюючих документів на оспорювану земельну ділянку з боку позивача та відповідача-2 не спростовує допущеної бездіяльності відповідачами.

Згідно з ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до частини 1 статті 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Згідно з частиною 2 статті 73 КАС України, предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Частиною 1 статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідачами не надано доказів вжиття ними заходів, спрямованих на належне оформлення права власності на будівлі і споруди та правовстановлюючих документів на земельну ділянку, а тому суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог.

Таким чином, суд доходить висновку щодо задоволення вимог в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду прокурором сплачено судовий збір у розмірі 3524,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням №1460 від 07.06.2018 року.

Отже, оскільки позовну заяву задоволено, сплачений судовий збір за подачу позову до суду в сумі 3524,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Керуючись, ст.ст. 139, 241 - 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

Позовну заяву першого заступника прокурора Дніпропетровської області в інтересах держави (просп. Дмитра Яворницького, 38, м. Дніпро, 49000) до Дніпровської міської ради (пр. Дмитра Яворницького 75, м. Дніпро, 49000), Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (просп. Дмитра Яворницького 75-А, м. Дніпро, 49000), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради (вул. Бригадна, 10, м. Дніпро, 49005), про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Дніпровської міської ради та Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради щодо не оформлення права власності на будівлі та споруди комунального закладу освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, загальною площею 2090,3 кв.м., та правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовано заклад, загальною орієнтованою площею 1,0530 га, яку використовує комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування .

Зобов`язати Дніпровську міську раду та Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів права власності на будівлі та споруди комунального закладу освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, загальною площею 2090,3 кв.м., та правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташовано заклад, загальною орієнтованою площею 1,0530 га, яку використовує комунальний заклад освіти Середня загальноосвітня школа № 10 ім. І.І. Манжури Дніпровської міської ради, з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування.

Стягнути на користь прокуратури Дніпропетровської області (49044, м. Дніпро, пр. Д.Яворницького, 38, код ЄДРПОУ 02909938) за рахунок бюджетних асигнувань Дніпровської міської ради (просп. Дмитра Яворницького, 75, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 26510514) судовий збір у розмірі 1762 грн. 00 коп.

Стягнути на користь прокуратури Дніпропетровської області (49044, м. Дніпро, пр. Д.Яворницького, 38, код ЄДРПОУ 02909938) за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (просп. Дмитра Яворницького 75-А, м. Дніпро, 49000, код ЄДРПОУ 40506248) судовий збір у розмірі 1762 грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови виготовлено 14 лютого 2020 року.

Суддя О.В. Врона

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.02.2020
Оприлюднено17.02.2020
Номер документу87584093
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/4511/18

Ухвала від 01.10.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 17.06.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 05.03.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 21.02.2024

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 30.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 23.11.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 19.05.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 18.05.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 10.05.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Рішення від 11.02.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні