ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
28 лютого 2020 р. м. Чернівці справа № 824/1318/19-а
Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Левицький В.К., розглянув за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу
за позовом об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Головна 82"
до Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради,
Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради,
треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_1 , ОСОБА_2 ,
третя особа, яка не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ТОВ "Альтфатер-Чернівці"
про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій.
В С Т А Н О В И В:
Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Головна, 82" (далі - позивач) звернулося до суду з вказаним позовом, в якому, з урахуванням позову у нової редакції, просить:
- визнати дії Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради щодо складення акту від 22.10.2019 р. протиправними;
- визнати дії Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради щодо звернення листом від 23.10.2019 р. № 1137 до Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради щодо встановлення сміттєвих контейнерів за адресою м. Чернівці, АДРЕСА_2/ АДРЕСА_2 згідно схеми погодженої рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у місті Чернівці ради від 25.04.2012 №39/5 протиправними;
- визнати дії Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради щодо визначення місця розташування сміттєвого майданчика за адресою АДРЕСА_2 згідно схеми погодженої рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у місті Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5 протиправними;
- зобов`язати Управління контролю за благоустроєм міста міської ради Чернівецької міської ради утриматись від вчинення дій щодо встановлення сміттєвих контейнерів та відновлення "кишені" для сміттєвих контейнерів на тротуарі за адресою м. Чернівці, АДРЕСА_2/ АДРЕСА_2 згідно схеми погодженої рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у місті Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5;
- зобов`язати Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради утриматись від дій щодо встановлення сміттєвих контейнерів та відновлення "кишені" для сміттєвих контейнерів на тротуарі за адресою м. Чернівці, АДРЕСА_2/АДРЕСА_2.
В обґрунтування позивних вимог позивач вказував, що відповідачами вчинено протиправні дії щодо фактичного встановлення сміттєвих контейнерів за адресою АДРЕСА_1 , 82 поза межами своїх повноважень, необґрунтовано, без дотримання принципу рівності перед законом, допустивши несприятливі наслідки для прав та інтересів власників та користувачів будинків та будівель.
Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду відкрито провадження в адміністративній справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження, встановленими ст. ст. 257 - 262 КАС України без повідомлення (виклику) учасників справи (у письмовому провадженні).
Ухвалою Чернівецького окружного адміністративного суду від 11.12.2019 р. клопотання позивача задоволено. Залучено до участі в справі як третій осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , третю особу, яка не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача на стороні відповідача ТОВ "Альтфатер-Чернівці".
Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради (далі - Управління) подало до суду відзив, в якому вказувало, що не має жодного відношення до розміщення (встановлення) сміттєвих контейнерів в м. Чернівцях, зокрема за адресою АДРЕСА_2/АДРЕСА_2 та не здійснювало їх перенесення з перехрестя АДРЕСА_21 на АДРЕСА_1,14 і не займалося розміщенням тих чи інших контейнерів на АДРЕСА_1. Управління стверджувало, що не визначає місця розташування сміттєвих контейнерів та їх відповідне розміщення, оскільки це не входить до його повноважень.
Крім того, Управління зазначало, що позивачем не надано доказів щодо того, що саме Управління здійснювало перенесення сміттєвого майданчику з перехрестя АДРЕСА_21 на АДРЕСА_1, видавало будь-які дозволи на демонтаж сміттєвого майданчику між будинками 5 та 7 по АДРЕСА_1, чи встановлювало контейнера за адресою АДРЕСА_1 14.
Окрім того, у відзиві Управління зазначало, що на підставі рішення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради "Про погодження актів (схем) місць розміщення контейнерних майданчиків для зберігання побутових відходів на території району та відміна раніше прийнятого рішення" від 25.04.2012 р. № 39/5 був визначений перелік розміщення точок збору твердих побутових відходів (далі - ТПВ), до якого, зокрема також входить адреса АДРЕСА_1 (відповідно до схеми дислокації контейнерів на АДРЕСА_1 12 погодженої МіськСЕС, ДМБКтаЗВ, відділом з питань благоустрою та санітарно-екологічного стану районної у місті ради.
На той час (2012 р.) на місці новозбудованої будівлі торгового офісу приміщень, якій присвоєно адресу АДРЕСА_1 знаходилось нежитлове приміщення, яке територіально відносилось до адреси АДРЕСА_19, тому існуючий контейнерний майданчик у розміщений відповідності до вищезазначеного рішення.
Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (далі - Департамент) продав до суду відзив, в якому вказував на не обґрунтованість та безпідставність заявленого позову.
В обґрунтування відзиву Департамент зазначав, що рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради "Про погодження актів (схем) місць розміщення контейнерних майданчиків для зберігання побутових відходів на території району та відміна раніше прийнятого рішення" від 25.04.2012 р. №39/5 визначено місце розміщення збору твердих побутових відходів (далі -ТПВ) на АДРЕСА_1
Місце розміщення - кишеня для збору ТПВ на АДРЕСА_1 є частиною цієї вулиці та об`єктом з елементами благоустрою міста.
Уповноваженою комісією, яка складалася з представників Департаменту, Управління з благоустрою міста, виконавця послуг та інших осіб, дозволено лише перенесення двох контейнерів для ТПВ та двох контейнерів для ПЕТ пляшок з АДРЕСА_2 до існуючого сміттєвого майданчика на перехрестя АДРЕСА_21 .
Перенесення місця розміщення контейнерного майданчика з АДРЕСА_1 (14) в будь-яке інше місце вказана комісія не вирішувала.
При чому, у відповідності до п.6.4. Тимчасових Правил благоустрою м. Чернівців (п. 5.23.4. "Правил благоустрою м. Чернівців) рішення цієї комісії про перенесення місця розміщення контейнерного майданчика, при його наявності, мало бути узгоджене із Департаментом, департаментом містобудування, відділами з питань благоустрою та санітарно-екологічного стану районної у місті ради (чи інспекцією/управлінням з благоустрою) та Чернівецьким міським управлінням Головного управління Держсанепідслужби у Чернівецькій області.
Натомість, позивач, в обґрунтування позовних вимог, таких не додав до позову, оскільки означені рішення та погодження відсутні.
Дозвіл на ліквідацію місця розміщення контейнерного майданчика на АДРЕСА_19/(14) позивачу також не видавався.
Дозволи (ордери) від 06.04.2017 р. № 13-ф та № 14-ф видані не для порушення (ліквідація, перенесення) об`єкта благоустрою - кишені на АДРЕСА_1 відтак, на думку Департаменту, ці дозволи не мають відношення до справи.
Департамент також вказував, що протокольним рішенням 57 сесії VII скликання Чернівецької міської ради від 05.07.2018 р. № 835/57, міська рада вирішила доручити Департаменту терміново вжити заходів щодо повернення контейнерів ТПВ на майданчик поряд з будинком АДРЕСА_2 , тобто у місце збору ТПВ, визначене рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5, яке, з часу його визначення, не змінено.
На переконання Департаменту, вказані рішення є чинні та є обов`язковими до виконання всіма розміщеними на території м. Чернівців підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.
Крім цього, протокольне рішення щодо повернення контейнерів ТПВ на АДРЕСА_1 направлене на захист прав та інтересів мешканців навколишніх будинків, які не згідні із перенесенням визначеного на АДРЕСА_1 місця збору ТПВ, про що свідчать їхні звернення від 03.07.2018 р.
Беручи до уваги вищенаведене, Департамент вважає, що позивач не надав доказів неправомірності дій відповідачів щодо встановлення контейнерів та відновлення кишені на тротуарі за адресою АДРЕСА_1/ АДРЕСА_2.
Позивач скористався правом, передбаченим ст. 163 КАС України, та подав до суду відповідь на відзив.
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ТОВ "Альтфатер-Чернівці" подала до суду письмові пояснення у вигляді роз`яснень, в який вказувала на правомірність дій відповідачів у спірних правовідносинах.
Зокрема, ТОВ "Альтфатер-Чернівці" вказувало, що точка збору ТПВ за адресою АДРЕСА_19 розміщена на підставі рішення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівцях ради Про погодження актів (схем) місць розміщення контейнерних майданчиків для зберігання побутових відходів на території району та відміни раніше прийнятого рішення від 25.04.2012 р. № 39/5 розташована за адресою АДРЕСА_1 (п. 2.47 додатку до рішення виконавчого комітету Шевченківської районної у місті ради № 39/5 від 25.04.2012 р.). На той час (2012 р.) на місці новозбудованої будівлі торгово-офісних приміщень, якій присвоєно адресу АДРЕСА_2 знаходилось нежитлове приміщення, яке територіально відносилось до адреси АДРЕСА_1 тому існуючий контейнерний майданчик розміщений у відповідності до вищезазначеного рішення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівцях ради.
У письмових поясненнях ТОВ "Альтфатер-Чернівці" також зазначав, що питання щодо можливого переносу контейнерного майданчику з адреси АДРЕСА_1 в інше місце розташування неодноразово розглядалось представниками виконавчих органів Чернівецької міської ради, зокрема: департаментом житлово-комунального господарства міської ради, інспекцією з благоустрою при виконавчому комітеті міської ради, департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради, КЖРЕП № 5, Держпродспоживслужбою, в присутності заявників та мешканців сусідніх будинків по АДРЕСА_2.
За результатами розгляду даних звернень було вирішено в якості експерименту тимчасово перенести 2 контейнери з АДРЕСА_19 на точку збору ТВП розташовану на розі АДРЕСА_21.
Однак, через деякий час мешканці буд. № 3, 5 АДРЕСА_1 звернулись до виконавчих органів Чернівецької міської ради з приводу повернення контейнерів на існуючу точку збору ТПВ за адресою АДРЕСА_19 оскільки їм це створювало незручності, так як контейнерний майданчик на АДРЕСА_21 знаходиться на значній відстані (більше 100 м) від даних будинків.
З огляду на вищевикладене, контейнера для збору твердих побутових відходів було повернуто на існуючу точку збору ТПВ на АДРЕСА_1.
Крім того, мешканці АДРЕСА_1 в липні 2018 р. приходили на засідання 57 сесії VII скликання Чернівецької міської ради з метою повернення контейнерів для збору ТПВ наконтейнерний майданчик біля буд. АДРЕСА_2 , що було виконано.
Стосовно знищеної кишені для збору ТПВ ТОВ "Альтфатер-Чернівці" вказував, що згідно наданої заяви представником ОСОБА_1., Гелеткою О .В. мали бути проведені роботи з мощення прилеглої території гранітною бруківкою. Дозвіл на замощення існуючої кишені для розміщення контейнерів для збору ТПВ департаментом житлово-комунального господарства міської ради, ТОВ Альтфатер Чернівці та іншими службами не надавався.
Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_1 , ОСОБА_2 правом, передбаченим ст. 165 КАС України, не скористалися, письмові пояснення з викладенням своїх аргументів і міркувань на підтримку або заперечення проти позову до суду не надали.
З`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши письмові докази, судом встановлено наступне.
Рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради "Про погодження актів (схем) місць розміщення контейнерних майданчиків для зберігання побутових відходів на території району та відміна раніше прийнятого рішення" від 25.04.2012 р. № 39/5 погоджено акти (схеми) місць розміщення контейнерних майданчиків для зберігання побутових відходів на території району за адресами (згідно додатку).
Згідно переліку адрес розміщення контейнерних майданчиків для зберігання побутових відходів на території району, який затверджений вказаним рішенням, визначено перелік місць розміщення точок для збору ТПВ, до якого, зокрема, також входить адреса АДРЕСА_1 (п. 2.47) (Т. 1 а.с. 226 - 229).
Дослідженням акту (схеми) дислокації контейнерів на АДРЕСА_1, затвердженого рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради від 25.04.2012 р. № 39/5 встановлено, що акту (схема) дислокації контейнерів погоджено: МіськСЕС, ДМБКтаЗВ, відділом з питань благоустрою та санітарно-екологічного стану районної у місті ради (а.с. 230).
Із досліджуваного акту (схеми) видно, що місце - кишеня розміщення контейнерних майданчиків на АДРЕСА_1 обладнане за вказаною адресою.
З матеріалів справи видно, що 06.04.2017 р. Інспекція з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради видала ОСОБА_1 дозвіл (ордер) на порушення об`єктів благоустрою № 13-ф, згідно якого дозволено провести розкопку тротуара по АДРЕСА_2 (Т. 1 а.с. 17, 233, 234).
06.04.2017 р. Інспекція з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради видала ОСОБА_1 дозвіл (ордер) на порушення об`єктів благоустрою № 14-ф, згідно якого дозволено провести розкопку дороги та тротуара по АДРЕСА_25 (Т. 1 а.с. 18).
28.02.2018 р. комісією у складі голови комісії - першого заступника директора Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради Буряк О.К. та членів комісії - представників: комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства № 5 Харитон Г.П. ; Інспекції з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради Обшанського О.В.; управління містобудування та архітектури Департаменту МБК та ЗВ Чернівецької міської ради Хілько Н.О.; Чернівецького міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області Лазаревич С.Ю.; Фірми Альтфатер Чернівці Бутра В.З. складено акт щодо перенесення сміттєвого майданчика з АДРЕСА_2 на перехрестя АДРЕСА_22 та АДРЕСА_23 у м. Чернівці (Т. 1 а.с. 13, Т. 2 а.с. 16).
Дослідженням акту від 28.02.2018 р. встановлено, що підставою для його складання слугувало звернення практикуючого юриста Гелетки О. В . , який діє в інтересах громадянки ОСОБА_1 щодо перенесення сміттєвого майданчику, який знаходиться напроти нежитлової (громадської) будівлі за адресою АДРЕСА_5 .
Згідно із змістом акту від 28.02.2018 р. комісією вирішено дозволити перенесення двох контейнерів для ТПВ та двох контейнерів для ПЕТ пляшок з АДРЕСА_2 до існуючого сміттєвого майданчика на перехрестя АДРЕСА_21 із влаштуванням огороджувальних металевих конструкцій.
Водночас, в акті член комісії - представник КЖРЕП № 5 Харитон Г.П. власноручно зробив зауваження, а саме заперечував з приводу перенесення контейнерів, так як є неодноразові звернення мешканців щодо не перенесення контейнерів для сміття.
02.07.2018 р. Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради направив на адресу ТОВ Альтфатер Чернівці лист, в якому, посилаючись на Тимчасові правила благоустрою м. Чернівців та акт від 28.02.2018 р., просив перенести два контейнери для ТПВ та два контейнери для вторинної сировини з АДРЕСА_2 до існуючого сміттєвого майданчика на перехрестя АДРЕСА_21 (Т. 1 а.с. 26).
03.07.2018 р. мешканці будинків в„– 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 по АДРЕСА_24 звернулися із заявами до Чернівецького міського голови Каспрука О.П. та директора Департаменту житлово-комунального господарства Кушнірика Я.С., в яких висловили категоричне заперечення щодо перенесення контейнерного майданчика з АДРЕСА_1 який був влаштований тут понад 35 років і не створював труднощі для дорожньої, житлової та міської інфраструктури (Т. 2 а.с. 9, 10).
Заслухавши мешканців будинку АДРЕСА_2 та депутата міської ради VІІ скликання Максимюка В.С. , 57 сесією VII скликання Чернівецької міської радою прийнято протокольне рішення № 835/57, яким доручено Департаменту житлово-комунального господарства міської ради терміново вжити заходів щодо повернення контейнерів ТПВ на майданчик поряд з будинком АДРЕСА_2 .1 а.с. 23-24, 202).
За результатами розгляду звернення громадян щодо перенесення контейнерного майданчика, 17.07.2018 р. Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради листом за вих. № Ко-2091/0-03/01, беручи до уваги протокольне рішенням 57 сесії VII скликання Чернівецької міської ради від 05.07.2018 р. № 835/57, повідомив Чернівецьку міську раду та мешканців будинків № 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 на АДРЕСА_13 що всі 4 контейнери для збору твердих побутових відходів повернуто на попереднє місце їх дислокації (АДРЕСА_19). Крім того, у листі зазначено, що інспекцією благоустрою при виконавчому комітеті міської ради буде рекомендовано власнику нежитлових приміщень відновити кишені для встановлення контейнерів для збору твердих побутових відходів біля будинку АДРЕСА_2 відповідно до існуючої схеми їх дислокації (Т. 2 а.с. 11).
Листами Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради від 27.08.2018 р. № Ко-2091/0-03/01 та від 28.09.2018 р. № Ко-2091/0-03/01, адресовані Чернівецькій міській раді та мешканцям будинків № 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8 на АДРЕСА_14 на АДРЕСА_13 , повідомлено, що інспекцією з благоустрою при виконавчому комітеті міської ради готуються документи щодо надання власнику приміщень припису для відновлення кишені з метою встановлення контейнерів для збору твердих побутових відходів біля будинку АДРЕСА_2 , а контейнери для збору ТПВ знаходяться на контейнерному майданчику біля будинку АДРЕСА_2 . 2 а.с. 12, 13).
20.09.2019 р. ТОВ Альфатер Чернівці направило на адресу Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради лист, в якому повідомило, що у ніч на 20.09.2019 р. невідомими особами самовільно було перенесено контейнери для збору побутових відходів з адреси АДРЕСА_19 на інший контейнерний майданчик по АДРЕСА_22 (в кількості 2 контейнери для ТВП та 2 сітки для роздільного збирання відходів) (Т. 1 а.с. 203).
У відповідь на вказаний лист, 20.09.2019 р. Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради листом за вих. № 995 проінформувало ТОВ Альфатер Чернівці , як надавача послуг, про необхідність повернення його контейнерів на попереднє місце розташування (Т. 1 а.с. 204).
30.09.2019 р. користувачі та власники будинків по АДРЕСА_13 та по АДРЕСА_21 м . Чернівці звернулися із колективною заявою до Чернівецького міського голови, секретаря Чернівецької міської ради, управління контролю за благоустроєм міста міської ради, Департаменту житлово-комунального господарства міської ради, Чернівецького управління ГУ Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, ТОВ Альфатер Чернівці , в якому просили скасувати протокольне рішення Чернівецької міської ради від 05.07.2018 р. № 835/57 та вижити заходів щодо дотримання вимог санітарниєх норм та правил благоустрою при розміщенні сміттєвих контейнерів біля перехрестя АДРЕСА_1 (Т. 1 а.с. 96-98).
21.10.2019 р. Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради направило на адресу Департаменту житлово-комунального господарства міської ради, Управління Держпродспоживслужби міста Чернівців, ТОВ Альфатер Чернівці , КЖРЕП №5 факсограму, в якій повідомило, що 22.10.2019 р. о 10 год. 30 хв. відбудеться комісійний розгляд питання щодо контейнерного майданчика та самовільно перенесених контейнерів з АДРЕСА_19 та утворення стихійного сміттєзвалища. Збір запрошених на АДРЕСА_19 (Т.1 а.с. 241).
22.10.2019 р. комісією у складі: начальник управління контролю за благоустроєм міста міської ради Обшанський С.В.; начальник інспекції з благоустрою, заступник начальника управління контролю за благоустроєм міста міської ради Назаров В.Г.; начальник відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду Департаменту житлово-комунального господарства міської ради Гордієнко О.Ю.; начальник КЖРЕП № 17 Щербул Л.О. ; начальник відділу проектів та розвитку ТОВ Альтфатер Чернівці Будза Д.К.; головний спеціаліст ЧМУ ГУ Держпродспоживслужби в Чернівецькій області Ясінська П. П.; фахівець І-ї категорії ЧМУ ГУ Держпродспоживслужби в Чернівецькій області Захарчук Р.Ю., складено акт, в якому зафіксовано, що 22.10.2019 р. виходом на адресу АДРЕСА_16 , спільно провели розгляд звернення мешканців даної вулиці з приводу відсутності контейнерів на точці збору ТВП (твердих побутових відходів) за адресою АДРЕСА_1 та сміття на тротуарах (Т.2 а.с. 17).
Вирішено:
- голові ОСББ Головна 82 ОСОБА_13. рекомендовано укласти угоду на вивіз сміття (твердих побутових відходів) із спеціалізованою організацією;
- управлінню контролю за благоустрою міста міської ради звернутися до Департаменту житлово-комунального господарства міської ради щодо встановлення контейнерів згідно схеми, затвердженої рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5;
- управлінню контролю за благоустрою міста міської ради звернутися до правоохоронних органів з приводу блокування автомобілями існуючої точки збору ТПВ (контейнерного майданчику), розташованого відповідно до рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5. Дані транспорті засоби блокують даний майданчик для збору ТВП, що призводить до утворення стихійних смітників на даній адресі (АДРЕСА_1 ).
23.10.2019 р. Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради направило на адресу Управління патрульної поліції в Чернівецькій області лист, в якому повідомлено про виявлення 22.10.2019 р. за результатами звернення мешканців АДРЕСА_1 утримання двох транспортних засобів біля існуючого контейнерного майданчику за адресою АДРЕСА_1, що унеможливлює вивіз сміття спеціалізованою організацією та призводить до утворення стихійних смітників (Т. 1 а.с. 243).
23.10.2019 р. Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради направило на адресу Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради лист за вих. № 1137, яким повідомлено, що за результатами спільного розгляду звернення мешканців АДРЕСА_1 з приводу утворення стихійних смітників на контейнерному майданчику по АДРЕСА_1, прийнято рішення щодо встановлення контейнерів на точці збору ТПВ за адресою АДРЕСА_1 відповідно до схеми, погодженої рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5. З огляду на викладене, Управління просило зобов`язати фірму Альтфатер-Чернівці встановити контейнери за вищевказаною адресою у відповідності до вищевказаної схеми. До вказаного листа додано копію акту (Т.2 а.с. 14).
06.11.2019 р. Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради направив на адресу Шевченківського ВП Чернівецького ВП ГУНП в Чернівецькій області та гр. ОСОБА_13 лист, в якому повідомив, що розміщення контейнерів для збору побутових відходів на АДРЕСА_1 навпроти будинку в„– 14 . Протягом вересня - жовтня поточного року розмістити контейнери навпроти вказаного будинку не було можливості, оскільки, за вказаною адресою цілодобово були припарковано дві машини. На даний час, контейнери знаходяться навпроти будинку АДРЕСА_2 . 1 а.с. 138).
28.11.2019 р. Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради направив на адресу Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради лист за вих.№ 03/01-06/4777, яким повідомив, що контейнери для збору ТПВ повернуто на адресу АДРЕСА_1 (Т.2 а.с. 15).
Вважаючи дії відповідачів щодо фактичного встановлення сміттєвих контейнерів протиправними, позивач звернувся до суду з вказаним позовом.
Розглянувши матеріали справи, повно та всебічно з`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши письмові докази по справі, проаналізувавши законодавство, яке регулює спірні правовідносини, суд дійшов висновку, що адміністративний позов не підлягає задоволенню з таких підстав.
Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правовий статус і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначено Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 р. № 280/97-ВР (далі - Закон № 280/97-ВР, в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).
Статтею 4 Закону № 280/97-ВР визначено, що місцеве самоврядування в Україні здійснюється на принципах: народовладдя; законності; гласності; колегіальності; поєднання місцевих і державних інтересів; виборності; правової, організаційної та матеріально-фінансової самостійності в межах повноважень, визначених цим та іншими законами; підзвітності та відповідальності перед територіальними громадами їх органів та посадових осіб; державної підтримки та гарантії місцевого самоврядування; судового захисту прав місцевого самоврядування.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону № 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.
Виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи (ст. 11 Закону № 280/97-ВР).
Приписами ч. 1 та 3 ст. 24 Закону № 280/97-ВР встановлено, що правовий статус місцевого самоврядування в Україні визначається Конституцією України, цим та іншими законами, які не повинні суперечити положенням цього Закону. Органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Пунктом 44 ч. 1 ст. 26 Закону № 280/97-ВР встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.
Згідно з п. 6, 7 та 17 п. а ст. 30 Закону № 280/97-ВР до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо:
- вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин;
- організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян;
- видача дозволу на порушення об`єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених законом.
Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини визначає Закон України Про благоустрій населених пунктів від 06.09.2005 р. № 2807-IV (далі - Закон № 2807-IV, в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).
Частиною 1 ст. 10 Закону № 2807-IV визначено, що до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: 1) затвердження місцевих програм та заходів з благоустрою населених пунктів; 2) затвердження правил благоустрою територій населених пунктів; 3) створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб`єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб); 4) визначення на конкурсних засадах підприємств, установ та організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об`єктів благоустрою.
Згідно ч. 2 ст. 10 Закону № 2807-IV до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить, в т.ч: забезпечення виконання місцевих програм та здійснення заходів з благоустрою населених пунктів; організація забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях; затвердження схем санітарного очищення населених пунктів та впровадження систем роздільного збирання побутових відходів; здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо; видача дозволу на порушення об`єктів благоустрою у випадках та порядку, передбачених цим Законом.
До об`єктів благоустрою населених пунктів належать: 1) території загального користування; 2) прибудинкові території; 3) території будівель та споруд інженерного захисту територій; 4) території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору. До об`єктів благоустрою можуть належати також інші території в межах населеного пункту (ст. 13 Закону № 2807-IV).
Згідно ст. 14 Закону № 2807-IV об`єкти благоустрою використовуються відповідно до їх функціонального призначення для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням вимог правил благоустрою території населених пунктів, інших вимог, передбачених законодавством.
Обмеження при використанні об`єктів благоустрою встановлено ст. 16 Закону № 2807-IV.
Частинами 1-4 ст. 20 Закону № 2807-IV встановлено, що організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Благоустрій здійснюється в обов`язковому порядку на всій території населеного пункту (села, селища, міста). Фінансування місцевих програм з благоустрою населених пунктів проводиться за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів.
Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов`язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.
У відповідності до ч. 1 ст. 34 Закону № 2807-IV правила благоустрою території населеного пункту - нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту.
Відповідно до п.6.4 Тимчасових Правил благоустрою м. Чернівців , затверджених рішенням 60 сесії VI скликання Чернівецької міської ради від 03.02.2015 р. № 1489, які діяли до 20.10.2018 р., місця (майданчики) передбачені для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів визначаються виконавцями послуг з утримання будинків, споруд і прибудинкових територій, суб`єктами підприємницької діяльності, що обслуговують житлові будинки, житлово-будівельними кооперативами, житловими кооперативами, об`єднаннями співвласників багатоквартирних будинків спільно з надавачем послуг і узгоджуються з департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради, управліннями житлового господарства районної в місті ради, відділами з питань благоустрою та санітарно-екологічного стану районної у місті ради та Чернівецьким міським управлінням Головного управління Держсанепідслужби у Чернівецькій області, асфальтуються або бетонуються, забезпечується достатнє освітлення місць (майданчиків) та вільний проїзд.
Згідно п. 5.23.4. Правил благоустрою м. Чернівців , затверджених рішенням Чернівецької міської ради від 20.12.2018 р. № 1575, місця (майданчики) передбачені для розміщення контейнерів для збору твердих побутових відходів визначаються виконавцями послуг з утримання будинків, споруд і прибудинкових територій, суб`єктами підприємницької діяльності, що обслуговують житлові будинки, житлово-будівельними кооперативами, житловими кооперативами, об`єднаннями співвласників багатоквартирних будинків спільно з надавачем послуг і узгоджуються з департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради, департаментом житлово-комунального господарства міської ради, інспекцією з благоустрою при виконавчому комітеті міської ради, Чернівецьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, асфальтуються або бетонуються, забезпечується достатнє освітлення місць (майданчиків) та вільний проїзд.
Судом встановлено, що рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради "Про погодження актів (схем) місць розміщення контейнерних майданчиків для зберігання побутових відходів на території району та відміна раніше прийнятого рішення" від 25.04.2012 р. № 39/5 визначено перелік місць розміщення точок для збору ТПВ, до якого, зокрема, також входить адреса АДРЕСА_1.
Згідно акту (схеми) дислокації контейнерів на АДРЕСА_1, затвердженого рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5, дислокації контейнерів погоджено: МіськСЕС, ДМБКтаЗВ, відділом з питань благоустрою та санітарно-екологічного стану районної у місті ради. Місце розміщення - кишеня для ТВП на АДРЕСА_1 є частиною вулиці та об`єктом з елементами благоустрою міста.
У поданих до суду заявах по суті спору Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради та ТОВ Альфатер Чернівці зазначали, що на той час (2012 р.) на місці новозбудованої будівлі торгово-офісних приміщень, якій присвоєно адресу АДРЕСА_1 знаходилось нежитлове приміщення, яке територіально відносилось до адреси АДРЕСА_19, тому існуючий контейнерний майданчик розміщений у відповідності до вищезазначеного рішення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівцях ради.
Докази на спростування наведеної обставини, позивач згідно вимог ч. 1 ст. 77 КАС України не надав та не обґрунтував.
Стосовно доводів позивача щодо перенесення місця розміщення контейнерного майданчика з АДРЕСА_19 (14), суд зазначає наступне.
З матеріалів справи видно, що уповноваженою комісією, яка складалася з представників Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради, комунального житлово-ремонтного експлуатаційного підприємства № 5, Інспекції з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради, управління містобудування та архітектури Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради, Чернівецького міського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області, ТОВ Альтфатер Чернівці , дозволено лише перенесення двох контейнерів для ТВП та двох контейнерів для ПЕТ пляшок з АДРЕСА_2 до існуючого сміттєвого майданчика на перехрестя АДРЕСА_21 із влаштуванням огороджувальних металевих конструкцій.
Таким чином, перенесення місця розміщення контейнерного майданчика з АДРЕСА_1 (14) в будь-яке інше місце вказана комісія не вирішувала.
Суд звертає увагу, що в матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази узгодження згаданою комісією про перенесення місця розміщення контейнерного майданчика АДРЕСА_1 (14) у порядку встановленому п.6.4 Тимчасових Правил благоустрою м. Чернівців та/або п. 5.23.4 Правил благоустрою м. Чернівців, зокрема з департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради, департаментом житлово-комунального господарства міської ради, інспекцією з благоустрою при виконавчому комітеті міської ради, Чернівецьким міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області.
Під час розгляду справи по суті позивач не надав до суду належні та допустимі докази прийняття комісією рішення про перенесення місця розміщення контейнерного майданчика з АДРЕСА_1 (14) в будь-яке інше місця, а також погодження його в порядку встановленому п.6.4 Тимчасових Правил благоустрою м. Чернівців та/або п. 5.23.4 Правил благоустрою м. Чернівців.
Стосовно тверджень позивача про демонтаж сміттєвого майданчику біля будинку АДРЕСА_2 на підставі дозволів виданих Інспекцією з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради, суд зазначає наступне.
06.04.2017 р. Інспекція з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради видала ОСОБА_1 дозвіл (ордер) на порушення об`єктів благоустрою № 13-ф, згідно якого дозволено провести розкопку тротуара по АДРЕСА_2.
06.04.2017 р. Інспекція з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради видала ОСОБА_1 дозвіл (ордер) на порушення об`єктів благоустрою № 14-ф, згідно якого дозволено провести розкопку дороги та тротуара по АДРЕСА_25.
Отже, дозволи (ордера) № 13-ф та № 14-ф від 06.04.2017 р. надавалися Інспекцією з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради не для порушення (ліквідацію, перенесення) об`єкта благоустрою - кишені на АДРЕСА_1 (14), а для розкопки тротуару та дороги.
Таким чином, твердження позивача про демонтаж сміттєвого майданчику біля будинку АДРЕСА_2 на підставі дозволів виданих Інспекцією з благоустрою при виконавчому комітеті Чернівецької міської ради спростовується матеріалами справи.
Не заслуговують уваги також уваги доводи позивача щодо надання 28.02.2018 р. комісією дозволу на демонтаж та перенесення сміттєвого майданчику з АДРЕСА_1 (14) на перехрестя АДРЕСА_21, оскільки актом від 28.02.2018 р. комісією було вирішено лише перенесення двох контейнерів для ТВП та двох контейнерів для ПЕТ пляшок на перехрестя АДРЕСА_21, але аж ні як не перенесення контейнерів для ТПВ та демонтаж (ліквідацію) сміттєвого майданчику (точка збору ТПВ) за адресою АДРЕСА_19 (14) та його перенесення на перехрестя АДРЕСА_21.
Відповідно до ч. 1, 10 ст. 59 Закону № 280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Частиною 1 ст. 73 Закону № 280/97-ВР встановлено, що акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Судом встановлено та підтверджується матеріалами справи, що рішення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради "Про погодження актів (схем) місць розміщення контейнерних майданчиків для зберігання побутових відходів на території району та відміна раніше прийнятого рішення" від 25.04.2012 р. № 39/5, яким визначено перелік місць розміщення точок для збору ТПВ, до якого, зокрема, також входить адреса АДРЕСА_1 (14), в судовому порядку не визнавалося незаконним.
З матеріалів справи видно, що протокольним рішенням 57 сесії Чернівецької міської ради VII скликання № 835/57 від 05.07.2018 р. доручено департаменту житлово-комунального господарства терміново вжити заходів щодо повернення контейнерів на майданчик поряд з будинком АДРЕСА_19 , тобто у місце збору ТПВ, визначене рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5, яке, з часу його визначення, не змінено.
Судом також встановлено, що протокольне рішення 57 сесії Чернівецької міської ради VII скликання № 835/57 від 05.07.2018 р. в судовому порядку не визнавалося незаконним.
Враховуючи наведене, суд приходить до переконання, що рішення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5 та протокольне рішення 57 сесії Чернівецької міської ради VII скликання № 835/57 від 05.07.2018 р. є чинними та обов`язковими до виконання всіма розміщеними на території м. Чернівців підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.
Беручи до уваги наведене, суд вважає, що відповідачі під час складання акту від 22.10.2019 р., звертаючись із листом від 23.10.2019 р. № 1137, а також вчиняючи дії щодо визначення місця розташування сміттєвого майданчику за адреса АДРЕСА_1 (14) згідно схеми погодженої рішенням виконавчого комітету Шевченківської районної у місті Чернівці ради від 25.04.2012 р. №39/5 діяли на підставі, у межах повноважень та у спосіб визначений законами України, а також актів органу місцевого самоврядування.
Згідно ст. 129 Конституції України основними засадами судочинства є, в т.ч: змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
За змістом ч. 1 ст. 9 та ч. 1 ст. 77 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Положеннями ч. 1, п. 4, 5, 9 ч. 5 ст. 160 КАС України встановлено, що у позовній заяві позивач викладає свої вимоги щодо предмета спору та їх обґрунтування. В позовній заяві зазначаються: зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини; обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача.
Отже, адміністративне судочинство спрямоване на справедливе вирішення судом спорів з метою захисту саме порушених прав осіб у сфері публічно-правових відносин. Обов`язковою умовою визнання протиправними рішення суб`єкта владних повноважень є доведеність позивачем порушених його прав, свобод та інтересів цим рішенням суб`єкта владних повноважень, тобто, обов`язковою умовою задоволення позову є доведеність позивачем порушення його прав та інтересів з боку відповідача.
Статтею 72 КАС України визначено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.
Відповідно до ст. 73 КАС України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.
Згідно статей 74 - 76 КАС України суд не бере до уваги докази, які одержані з порушенням порядку, встановленого законом. Обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно ч. 1 - 3 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суд звертає увагу, що під час розгляду справи по суті позивач не обґрунтував зміст своїх вимог та не довів належними засобами доказування обставини, на яких ґрунтуються його позовні вимоги, натомість відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, довели належними засобами доказування правомірність та обґрунтованість своїх дій у спірних правовідносинах.
Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та наявні докази, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для задоволення позовних вимог позивача.
Стосовно розподілу судових витрат.
Згідно ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Частиною 5 ст. 139 КАС України встановлено, що у разі відмови у задоволенні вимог позивача, звільненого від сплати судових витрат, або залишення позовної заяви без розгляду чи закриття провадження у справі, судові витрати, понесені відповідачем, компенсуються за рахунок коштів, передбачених Державним бюджетом України, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Якщо сторону, на користь якої ухвалено рішення, звільнено від сплати судових витрат, з іншої сторони стягуються судові витрати на користь осіб, що їх понесли, пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимог, а інша частина компенсується за рахунок коштів, передбачених Державним бюджетом України, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Якщо обидві сторони звільнені від сплати судових витрат, вони компенсуються за рахунок держави у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
У зв`язку з відмовою в задоволенні позову повністю та за відсутності понесених відповідачами витрат, судом не проводиться розподіл судових витрат.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 9, 72 - 77, 139, 243, 245, 246 та 255 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
У задоволенні адміністративного позову об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Головна 82" до Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради, Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , третя особа, яка не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ТОВ "Альтфатер-Чернівці" про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинення певних дій, - відмовити повністю.
Згідно ст. 255 КАС України рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У відповідності до ст. ст. 293, 295 КАС України рішення суду першої інстанції може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково. Апеляційна скарга на рішення до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повне найменування учасників справи:
позивач - об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Головна, 82" (АДРЕСА_2, м. Чернівці, код ЄДРПОУ 36237091);
відповідач - Управління контролю за благоустроєм міста Чернівецької міської ради (вул. Руська, 183, м. Чернівці);
відповідач - Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради (вул. Героїв Майдану, 176, м. Чернівці, код ЄДРПОУ 25082708);
третя особа - ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 );
третя особа - ОСОБА_2 ( АДРЕСА_20 );
третя особа - ТОВ "Альтфатер-Чернівці" (вулиця Лесина, будинок 4, м. Чернівці, код ЄДРПОУ 23247708).
Суддя В.К. Левицький
Суд | Чернівецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2020 |
Оприлюднено | 02.03.2020 |
Номер документу | 87921972 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Левицький Василь Костянтинович
Адміністративне
Чернівецький окружний адміністративний суд
Левицький Василь Костянтинович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні