Рішення
від 10.03.2020 по справі 160/348/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 березня 2020 року Справа № 160/348/20 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Врони О.В., розглянувши у спрощеному позовному провадженні без виклику учасників справи (у письмовому провадженні) у м. Дніпрі адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Любимівка" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ :

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "Любимівка" до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про:

визнання протиправними та скасування рішення Комісії ГУ ДПС в Дніпропетровській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та рішення комісії ДФС з питань розгляду скарг:

- № 1373835/30718177 від 20.12.2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 та № 1403844/30718177 від 24.12.2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 17;

- № 45973/30718177/2 від 28.12.2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 та № 46230/30718177/2 від 28.12.2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 17.

2. Зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних, подані Товариством з обмеженою відповідальністю "Любимівка", датами їх фактичного отримання, а саме:

- від 28.11.2019 року № 18 на загальну суму 3 126 447, 96 грн. з ПДВ;

- від 28.11.2019 року № 17 на суму 4 444 356,60 грн. з ПДВ.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржувані рішення про відмову у реєстрації податкових накладних були прийняті відповідачем протиправно з порушенням норм чинного законодавства. Позивачем на вимогу фіскального органу після зупинення реєстрації податкових накладних, були надані усі належні документи та пояснення. Проте, відповідачем протиправно не були взято до уваги надані пояснення та документи в результаті чого відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстав надання платником податків первинних документів, які складені з порушенням. Зазначені дії контролюючого органу є протиправними, а прийняті рішення підлягають скасуванню.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 16.01.2020 року відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).

Представником Головного управління ДПС у Дніпропетровській області 17.02.2020 року подано відзив на позовну заяву, в якому просив в задоволенні позову відмовити, зазначивши, що реєстрація податкової накладної була зупинена у зв`язку з невідповідністю вимогам Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ №117 від 21.02.2018 року Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , який діяв на час направлення на реєстрацію податкової накладної. Оскаржуване рішення прийнято з підстави надання позивачем копій документів, які складені з порушеннями. Відповідач вважає визначені підстави в Рішеннях комісії для відмови в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування правомірними та такими, що прийняті відповідно до норм діючого законодавства та в установленому порядку, а вимоги позивача безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Представником ДПС України 17.02.2020 року подано відзив на позовну заяву, в якому просив в задоволенні позову відмовити, зазначивши, що вимоги про зобов`язання ДФС України зареєструвати податкові накладні є неправомірними, оскільки повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією відповідного органу. Без надання правової оцінки рішенню комісії регіонального рівня, зобов`язання ДФС України зареєструвати податкову накладну є передчасними.

Згідно з ч.ч. 3, 4 ст.262 КАС України підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов наступного висновку.

Судом встановлено, що ТОВ Любимівка (код ЄДРПОУ 30718177) зареєстровано в якості юридичної особи 11.12.2000 року; основним видом діяльності є - 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

Для вирощування кукурудзи згідно посівної площі ТОВ Любимівка придбано у контрагентів наступні витратні матеріали: добрива (МПП Єрідон , код ЄДРГІОУ 19420704), дизельне пальне (ТОВ Східна паливно-енергетична компанія , код ЄДРПОУ 41722793), насіння кукурудзи (ТОВ Агросем , код ЄДРПОУ 30967207).

Між ТОВ Любимівка (Поклажодавець, Постачальник) та ТОВ Компанія Грейнфілд (Балівський елеватор) (Зерновий склад, Покупець) було укладено два договори:

- договір № 68 про виконання послуг з приймання, сушки, зберігання та відпуску зернових, олійних культур та зерна кукурудзи від 24 червня 2019 року. За умовами даного договору ТОВ Компанія Грейнфілд надає ТОВ Любимівка комплекс послуг з приймання, сушки, підробці і знеособленому зберіганню зернових культур, олійних культур, зерен кукурудзи тощо; забезпечує їх збереження та відпуск (п. 1.1 Договору). Сторони Договору домовились, що при веденні обліку і оформленні документів вони керуються положеннями Інструкції про ведення обліку і оформлення операцій із зерном і продуктами його переробки на хлібоприймальних та зернопереробних підприємствах, затвердженої наказом Мінагрополітики України від 13.10.2008 року № 661 (п. 1.2. Договору). Продукція приймається Зерновим складом у фізичній вазі (п. 2.3. Договору) за адресою: вул. Заводська, 18а, с. Партизанське, Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52012 (п. 2.5. Договору). Поклажодавець зобов`язується доставити на Зерновий склад продукцію власними засобами і за свій рахунок з належно оформленими товарно- транспортними документами (п. 3.7. Договору) та своєчасно оплачувати рахунки Зернового складу за надані послуги (п. 3.10 Договору).

На виконання умов Договору № 68 від 24.06.2019 року ТОВ Любимівка передано на зберігання ТОВ Компанія Грейнфілд зерно кукурудзи 3 класу у загальній кількості 843,117 тон, що підтверджується реєстрами на прийняте зерно № 3071 від 24.10.2019 року, № 3069 від 24.10.2019 року, № 3070 від 24.10.2019 року, № 3144 від 25.10.2019 року, № 3142 від 25.10.2019 року, № 3143 від 52.10.2019 року, № 3034 від 23.10.2019 року, № 3608 від 23.10.2019 року, № 3465 від 31.10.2019 року та ТТН № 230100-4 від 24.10.2019 року, № 240100-5 від 24.10.2019 року, № 230100-6 від 24.10.2019 року, № 230100-5 від 24.10.2019 року, №240100-6 від 25.10.2019 року, № 240100-7 від 25.10.2019 року, № 240100-8 від 25.10.2019 року, № 230100-3 від 23.10.2019 року, №230100-2 від 23.10.2019 року, № 230100-1 від 23.10.2019 року, № 100800-1 від 22.10.2019 року, № 100800-2 від 22.10.2019 року, № 100800-3 від 22.10.2019 року, № 100800-4 від 22.10.2019 року, № 100800-5 від 22.10.2019 року, № 100800-6 від 22.10.2019 року, № 100800-7 від 22.10.2019 року, № 100800-8 від 22.10.2019 року, № 100800-9 від 22.10.2019 року, № 100800-12 від 30.10.2019 року, № 100800-11 від 30.10.2019 року, № 100800-10 від 30.10.2019 року.

ТОВ Любимівка належним чином виконані свої зобов`язання за договором та сплачені грошові кошти за зберігання, очистку, сушку, приймання кукурудзи на користь ТОВ Компанія Грейнфілд , що підтверджується актами надання послуг № 845 від 31.10.2019 року та № 958 від 28.11.2019 року та платіжними дорученнями № 33609 від 02.12.2019 року та № 33705 від 21.12.2019 року тощо;

- договір поставки № 26-К від 25 червня 2019 року та специфікація № 2 від 28.11.2019 року. За умовами цього Договору ТОВ Любимівка (Постачальник) зобов`язується поставити, а ТОВ Компанія Грейнфілд (Покупець) прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію, українського походження врожаю 2019 року на умовах, зазначених в Договорі (п. 1.1. Договору). Умови, строк поставки, базисні показники, кількість, асортимент, ціну та порядок оплати сільськогосподарської продукції визначено в Специфікації (-ях), що є невід`ємною частиною Договору (п. 1.2., 2.1., 3.1. Договору). Поставка сільськогосподарської продукції здійснюється на умовах EXW склад ТОВ Компанія Грейнфілд , що розташований за адресою: вул. Заводська, 18а, с. Партизанське, Дніпровський район, Дніпропетровська область у строк до 29.11.2019 року (п. 2, 3 Специфікації № 2 від 28.11.2019 року).

На виконання умов Договору поставки № 26-К від 25 червня 2019 року та Специфікації № 2 від 28.11.2019 року ТОВ Любимівка поставлено на адресу ТОВ Компанія Грейнфілд кукурудзу врожаю 2019 року у кількості 840,443 тони, що підтверджується видатковою накладною № 311 від 28.11.2019 року, складською квитанцією на зерно № 28737 від 28.11.2019 року та актом приймання-передавання зерна від 28.11.2019 року.

Оплата за поставлену сільськогосподарську продукцію з боку ТОВ Компанія Грейнфілд на користь ТОВ Любимівка підтверджується рахунком на оплату № 107 від 28.11.2019 року та банківською випискою по особовому рахунку від 29.11.2019 року АТ Перший Український Міжнародний Банк .

Між ТОВ Любимівка (Поклажодавець) та ТОВ Новомиколаївський елеватор (Зерновий склад) було укладено договір складського зберігання зерна № 32 від 04 жовтня 2019 року. За умовами даного договору ТОВ Любимівка зобов`язується передати плоди зернових, зернобобових та олійних культур, а саме кукурудзу, врожаю 2019 року на зберігання на Зерновий склад (п. 1.1 Договору). Продукція приймається Зерновим складом у фізичній вазі (п. 2.1. Договору). Поклажодавець доставляє своїм транспортом і за свій рахунок зерно на Зерновий склад (п. 2.3. Договору) та своєчасно розраховується с Зерновим складом за надані послуги (п. 4.2.1. Договору). На виконання умов Договору № 32 від 04 жовтня 2019 року ТОВ Любимівка передано на зберігання ТОВ Новомиколаївський елеватор зерно кукурудзи 3 класу у загальній кількості 1 180,440 тон, що підтверджується реєстрами на прийняте зерно № 306 від 10.10.2019 року, № 416 від 24.10.2019 року, № 431 від 25.10.2019 року та ТТН № 100700-1 від 10.10.2019 року, № 100700-3 від 10.10.2019 року, № 100700-2 від 10.10.2019 року, № 100700-17 від 24.10.2019 року, № 100700-18 від 24.10.2019 року, № 100700-6 від 24.10.2019 року, № 100700-7 від 24.10.2019 року, № 100700-8 від 24.10.2019 року, №100700-9 від 24.10.2019 року, № 100700- 10 від 24.10.2019 року, № 100700-11 від 24.10.2019 року, № 100700-12 від 24.10.2019 року, № 100800-3 від 22.10.2019 року, № 100700-13 від 24.10.2019 року, № 100700-14 від 24.10.2019 року, № 100700-15 від 24.10.2019 року, № 100700-16 від 24.10.2019 року, № 100700-21 від 25.10.2019 року, № 100700-22 від 25.10.2019 року, № 100700-2312 від 25.10.2019 року, № 100700-24 від 25.10.2019 року, № 100700-25 від 25.10.2019 року, № 100700-26 від 25.10.2019 року, № 100700-19 від 25.10.2019 року, № 100700-20 від 25.10.2019 року, № 100700-27 від 25.10.2019 року, № 100700-28 від 25.10.2019 року, № 100700-29 від 25.10.2019 року, № 100700-30 від 25.10.2019 року, № 100700-31 від 25.10.2019 року, № 100700-32 від 25.10.2019 року, № 100700-33 від 25.10.2019 року.

ТОВ Любимівка виконані свої зобов`язання за договором та сплачені грошові кошти на користь ТОВ Новомиколаївський елеватор за зберігання, приймання, оформлення складської квитанції та переоформлення кукурудзи, що підтверджується актами надання послуг № 144 від 31.10.2019 року та № 159 від 28.11.2019 року та платіжними дорученнями № 1447 від 01.11.2019 року та № 33602,69 від 28.11.2019 року тощо.

Окрім того, між ТОВ Любимівка та ТОВ Луї Дрейфус Компані Україна укладено договір поставки № К1911-3039 від 27.11.2019 року. За умовами цього Договору ТОВ Любимівка (Постачальник) зобов`язується поставити, а ТОВ Луї Дрейфус Компані Україна (Покупець) прийняти та оплатити сільськогосподарську продукцію (кукурудзу, урожаю 2019 року), українського походження врожаю 2019 року (п. 1.1. Договору) у строк до 03.12.2019 року (п. 5.2. Договору) на умовах EXW (франко склад/елеватор ТОВ Новомиколаївський елеватор) (п. 5.1. Договору) у кількості 1 150 метричних тон +/- 5% у заліковій вазі (п. 3.1. Договору) за ціною, визначеною у розділі 4 Договору.

На виконання умов договору поставки № К1911-3039 від 27.11.2019 року ТОВ Любимівка поставлено на адресу ТОВ Луї Дрейфус Компані Україна кукурудзу врожаю 2019 року у кількості 1 180,440 тон, що підтверджується видатковою накладною № 310 від 28.11.2019 року, довіреністю № 12 ААЄ № 895301 від 28.11.2019 року, складською квитанцією на зерно № 623 від 28.11.2019 року та актом приймання-передачі зерна № A0000000041 від 28.11.2019 року.

Оплата за поставлену сільськогосподарську продукцію з боку ТОВ Луї Дрейфує Компані Україна на користь ТОВ Любимівка підтверджується рахунком на оплату № 106 від 28.11.2019 року та банківською випискою по особовому рахунку від 29.11.2019 року AT Креді Агріколь Банк .

Відповідно до приписів п. 201.10. ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ Любимівка (код ЄДРПОУ 30718177) було складено податкові накладні № 17 від 28.11.2019 р. та № 18 від 28.11.2019 року.

Згідно зі змістом квитанцій №1 за результатами обробки податкових накладних документ прийнято. Реєстрація зупинена .

Графа виявлені помилки містить наступне змістове наповнення: відповідно до п.201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК в ЄРПН зупинена. ПН/РК відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 критеріїв ризиковості платника податку . Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН .

На виконання вимог п. 201.16.1. п.201.16.2. ст. 201 ПК України та пропозицій, викладених у вищезазначеній квитанції, ТОВ Любимівка 16.12.2019 року вих. № 684 та 19.12.2019 року вих. № 697 у встановленому законом порядку направило до контролюючого органу письмові пояснення та копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

За результатами розгляду поданих позивачем пояснень, комісією Державної податкової служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняті рішення за № 1373835/30718177 від 20.12.2019 року та № 1403844/30718177 від 24.12.2019 року про відмову в реєстрації податкових накладних, якими було відмовлено з підстав ненадання платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи) у тому числі рахунків-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності і певних типових форм та галузевої специфіки та наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.

За приписами п. 201.16.3 ст. 201 Податкового кодексу України рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

ТОВ Любимівка подано скарги вих. № 703 від 23.12.2019 на рішення від 20.12.2019 № 1373835/30718177 про відмову у реєстрації податкової накладної № 18 від 28.11.2019 на загальну суму з ПДВ 3 126 447,96 грн. та № б/н від 26.12.2019 року на рішення № 1403844/30718177 від 24.12.2019 року про відмову у реєстрації податкової накладної № 17 від 28.11.2019 на загальну суму з ПДВ 4 444 356,60 грн.

За результатом розгляду скарг ТОВ Любимівка комісією ДФС з питань розгляду скарг прийняті рішення № 45973/30718177/2 від 28.12.2019 року та № 46230/30718177/2 від 28.12.2019 року, яким скарги ТОВ Любимівка залишено без задоволення та залишені без змін рішення комісії контролюючого органу № 1373835/30718177 від 20.12.2019 року та № 1403844/30718177 від 24.12.2019 року.

Не погоджуючись з прийнятими рішеннями, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з наступного.

Пунктом 187.1 статті187 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI(далі - Податковий кодекс України) передбачено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з положеннями пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі - Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , ;Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).

Згідно з положеннями підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Пунктом 1 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №117 (який був чинний на момент винесення оскаржуваних рішень, далі - Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації) передбачено, що цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - комісії контролюючих органів), а також права та обов`язки її членів.

За приписами пункту 2 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Як зазначено у пункті 3 Порядку роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, комісія контролюючого органу діє в межах повноважень, визначених у Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У пункті 2 Порядку №117 надано визначення таких термінів:

- моніторинг - сукупність заходів та методів роботи контролюючих органів, що виявляє за результатами проведення аналізу наявної інформації в інформаційних ресурсах ДФС та/або за результатами проведення обробки та аналізу податкової інформації об`єктивні ознаки наявності ризиків порушення норм податкового законодавства;

- критерій оцінки ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, визначений показник моніторингу, що характеризує ризик;

- ризик порушення норм податкового законодавства ймовірність складання та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм підпункту а / б пункту 185.1 статті 185, підпункту а / б пункту 187.1 статті 187, абзацу першого пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (далі-Кодекс) за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено у такій податковій накладній/розрахунку коригування та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Відповідно до пункту 3 Порядку №117 податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в Реєстрі до проведення моніторингу, за результатами якого можливе зупинення їх реєстрації, перевіряються відповідно до таких ознак:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень та керівник посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, Р

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.03.2020
Оприлюднено16.03.2020
Номер документу88172015
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/348/20

Ухвала від 11.08.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Ухвала від 27.04.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 06.04.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Врона Олена Віталіївна

Ухвала від 11.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 19.11.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 21.10.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 14.09.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні