ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
27 лютого 2020 року м.Дніпросправа № 804/14971/15
Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Баранник Н.П. (доповідач),
суддів: Малиш Н.І., Щербака А.А.,
за участю секретаря судового засідання: Яковенко О.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпрі апеляційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2019 року у справі № 804/14971/15 (суддя Верба І.О., повний текст рішення складено 15.10.2019р.) за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства Дніпровський металургійний комбінат до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, третя особа: Товариство з обмеженою Відповідальністю Альтсервіс про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Публічне акціонерне товариство "Дніпровський металургійний комбінат ім. Ф.Е. Дзержинського" (правонаступником є Публічне акціонерне товариство Дніпровський металургійний комбінат ) (далі позивач) звернулося до суду з позовом до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Дніпропетровську Міжрегіонального головного управління ДФС (правонаступником є Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби) (далі відповідач, Офіс ВПП) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 07.04.2015 № 0000154603.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2019 року було задоволено позовні вимоги позивача. Суд скасував у повному обсязі оскаржене позивачем податкове повідомлення-рішення відповідача від 07.04.2015 року № 0000154603.
Із рішенням суду не погодився відповідач та подав апеляційну скаргу. Посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, невідповідність висновків суду фактичним обставинам справи, відповідач просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.
Відповідач стверджує, що оскаржене позивачем податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі акту перевірки, в ході якої були виявлені порушення позивачем вимог податкового законодавства. Так, перевіркою виявлено відсутність всіх необхідних документів, які в сукупності надавали б право платнику податків на податковий кредит, перевіркою податкової інформації підтверджується неможливість виконання контрагентом позивача ТОВ Альтсервіс відображених у податковому обліку господарських операцій.
В судовому засіданні представники відповідача підтримали доводи та обґрунтування апеляційної скарги, наполягали на задоволенні вимог скарги.
Представник позивача в судовому засіданні заперечував проти задоволення скарги відповідача, просить залишити рішення суду першої інстанції без змін.
Заслухавши представників сторін, вивчивши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, враховуючи наступне.
З матеріалів справи встановлено, що у період з 23.02.2015 по 16.03.2015 року контролюючим органом було проведено позапланову документальну перевірку Публічного акціонерного товариства "Дніпровський металургійний комбінат ім. Ф.Е. Дзержинського" (далі ПАТ "ДМКД") з питання завищення податкового кредиту у вересні 2014 в розмірі 852 178,40 грн по операціях з ТОВ "Альтсервіс".
За результатами перевірки 20.03.2015 складено акт № 142/28-01-46-05393043 з додатками (т.1 а.с.15-26, т.2 а.с.233-244, т.3 а.с.26-54). За висновками акту під час перевірки виявлені наступні порушення:
- пунктів 198.1, 198.2, 198.6 статті 198, статті 201 ПК України, в результаті чого встановлено завищення податкового кредиту у вересні 2014 на 852 178 грн.. Платником порушено пункт 200.2 статті 200 ПК України, в частині заниження суми, яка підлягає сплаті до бюджету в розмірі 852 178 грн;
- пункту 7 розділу III, підпункту 1 пункту 4 Розділу V "Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість", затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 13.11.2013 № 678, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.12.2013 за № 2094/24626 (діючий на момент вчинення порушення), в частині відображення в податкових деклараціях з ПДВ за вересень 2014 суми реального придбання товарів (робіт, послуг) та суми податкового кредиту при відсутності права на це згідно з податковою накладною оформленою з порушенням вимог статті 201 Податкового кодексу;
- пункту 201.6 ПК України, внаслідок відображення податкової накладної оформленої на нереальну поставку та складену з порушенням вимог податкового законодавства в реєстрі отриманих податкових накладних;
- пункту 201.15 статті 201 ПК України та пункту 2 розділу III, пункту 2 розділу IV "Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних", затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.2013 № 708.
07.04.2015 Спеціалізованою державною податковою інспекцією з обслуговування великих платників у м. Дніпропетровську Міжрегіонального головного управління Міндоходів (правонаступник Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби) прийнято податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 07.04.2015 №0000154603, яким платнику податку збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 1278 267 грн, із них за основним платежем - 852178 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) 426 089 грн (т.1 а.с.27).
Не погодившись з податковим повідомленням-рішенням, платник податків подав скаргу до Міжрегіонального головного управління ДФС-Центрального офісу з обслуговування великих платників від 17.04.2015 № 01/520 (т.1 а.с.35).
Рішенням Міжрегіонального головного управління ДФС-Центрального офісу з обслуговування великих платників від 25.06.2015 № 16000/10/28-10-10-4-33 податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 07.04.2015 № 0000154603 залишено без змін, а скарга платника без задоволення (т.1 а.с.36-41).
Платник податків подав до ДФС України скаргу від 10.07.2015 № 01/877 на податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 07.04.2015 № 0000154603 (т.1 а.с.42-49).
Рішенням ДФС України від 02.09.2015 № 18763/6/99-99-10-01-04-25 оскаржене податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скарга без задоволення (т.1 а.с.50-54).
Вважаючи податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 07.04.2015 №0000154603 протиправним, позивач звернувся до суду з вимогами про його скасування.
Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги позивача та скасовуючи оскаржене рішення відповідача, прийшов до висновку, що позивач надав суду достатні та допустимі докази на спростування висновків контролюючого органу про допущення позивачем порушень норм податкового законодавства. В той же час, відповідач, як суб`єкт владних повноважень, не довів суду правомірність та законність прийняття рішення, яке оскаржує позивач.
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог, враховуючи наступне.
Обставини, встановлені контролюючим органом та відображені в акті перевірки.
У вересні 2014 року ПАТ "Дніпровський металургійний комбінат ім. Ф.Е. Дзержинського" по взаємовідносинах з ТОВ "Альтсервіс" (код ЄДРПОУ 39096884) включено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість за податковими накладними на загальну суму 5 113 070,41 грн, в тому числі ПДВ 852 178,40грн, що складені в межах виконання договорів будівельного підряду ТОВ "Альтсервіс" від 01.07.2014 № 4-1216-02, від 14.07.2014 № 14-1215-02 та від 24.09.2014 №14-1651-02.
За даними бухгалтерського обліку ПАТ "ДМКД" (згідно даних журналу-ордеру № 6 за вересень 2014) операція з отримання послуг від ТОВ "Альтсервіс" та розрахунки за них відображені наступним чином:
- Д-т 15202 "Модернізація, реконструкція, добудова" К-т 631040 "Розрахунки з підрядниками по капітальної будівництву, реконструкції та модернізації" (договір № 14-1216-02);
- Д-т 151040 "Незавершене капітальне будівництво" з К-т 631040 "Розрахунки з підрядниками по капітального будівництву, реконструкції та модернізації" (договір № 14-1215-02 та №14-1651-02);
- Д-т 64152 "Розрахунки по ПДВ (по декларації)" К-т 631040 "Розрахунки з підрядниками по капітальної будівництву, реконструкції та модернізації";
- Д-т 631040 "Розрахунки з підрядниками по капітального будівництву, реконструкції та модернізації" К-т 31168 "Поточні рахунки в національній валюті. ПАТ Промінвестбанк".
Згідно Реєстру отриманих податкових накладних, ПАТ "ДМКД" до складу податкового кредиту за вересень 2014 року включено податкові накладні, складені ТОВ "Альтсервіс":
- № 1 від 30.09.2014 на суму 3084619,20 грн, у тому числі ПДВ 514103,20 грн, за договором № 14-1216-02 від 01.07.2014;
- № 2 від 30.09.2014 на суму 887875,92 грн, у тому числі ПДВ 147979,32 грн, за договором № 14-1651-02 від 24.09.2014;
- № 3 від 30.09.2014 на суму 1 140 575,28 грн, у тому числі ПДВ 190095,88 грн, за договором № 14-1215-02 від 14.07.2014.
Всього ПАТ "ДМКД" до складу податкового кредиту за вересень 2014 року включено податкові накладні, складені ТОВ "Альтсервіс" на загальну суму 852 178 грн.
Відповідно до наданих до перевірки актів приймання виконаних будівельних робіт (додаток № 2.1 - 2.6 до акту перевірки) за формою КБ-2в, за вересень 2014 року, кількість робітників, що необхідна для виконання обсягу робіт, зазначеного в актах за ф.КБ-2 в складає 774 особи (розрахунок здійснено виходячи з 8-годиного робочого дня (відповідно до діючого трудового законодавства) та робочих днів у вересні 2014 року). Або згідно актів виконаних робіт по договору № 14-1216-02 витрачено 91451 людино/годин, по договору № 14-1215-02 - 32300 людино/годин, по договору № 14-1651-02 - 2842 людино/годин, тобто виходячи з фактичної чисельності ТОВ "Альтсервіс" (за даними звіту 1 ДФ) станом на 30.09.2014 - 10 осіб, для виконання робіт на ПАТ "ДМКД" по зазначеним договорам вони повинні були працювати 619 годин на добу, що не є фізично можливим та підтверджує відсутність реального здійснення ремонтних робіт. Крім того, навіть 25 осіб, витрати по відрядженням яких ПАТ "ДМКД" компенсовано товариству "Альтсервіс" в рамках договорів № 14-1215-02 та № 14-1216-02, для виконання обсягу робіт, вказаного в актах за формою КБ-2в, повинні були працювати 463 години на добу; 30 осіб, яким надано пропуск у вересні 2014 року на територію ПАТ "ДМКД" 206 годин на добу.
За даними комп`ютерної автоматизованої системи "Картка платника", АІС "Податковий блок": кількість штатних працівників за даними звіту за ф.1-ДФ "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку ТОВ "Альтсервіс" за ІІІ квартал 2014 року складала 6 осіб. Кількість працівників ТОВ "Альтсервіс", які отримали дохід у ІІІ кварталі 2014 року складала 10 осіб. Згідно наданих до перевірки "Реєстрів сумарних витрат на відрядження", що розшифровують інші витрати Довідки про вартість робіт, ПАТ "ДМКД" здійснено компенсацію товариству "Альтсервіс" витрат на відрядження 25 осіб, що зазначені як такі, що безпосередньо здійснювали ремонтно-будівельні роботи по договорам № 14-1216-02 та № 14-1215-02. При цьому, будь-яких документів з приводу залучення до виконання будівельних робіт на ПАТ "ДМКД" субпідрядних організацій, до перевірки не надано.
ПАТ "ДМКД" надано перелік працівників (39 осіб) (додаток № 2.7 до акту перевірки) ТОВ "Альтсервіс", які отримали пропуск для виконання робіт на території ПАТ "ДМКД" в 2014 році, що не відповідає фактичній штатній чисельності ТОВ "Альтсервіс".
Дані наданих до перевірки "Реєстрів сумарних витрат на відрядження" та "Списку робітників ТОВ "Альтсервіс", що отримували пропуски у 2014 році не містять ідентифікаційних номерів та/або паспортних даних зазначених у них фізичних осіб, що виключає можливість встановлення переліку юридичних осіб (фізичних осіб - підприємців), якими здійснювалося нарахування (виплата) доходу на користь таких фізичних осіб як в межах трудового законодавства, так і за цивільно-правовими угодами.
79. Зазначене свідчить про неможливість виконання підприємством ТОВ "Альтсервіс" обсягів робіт, зазначених в актах виконаних будівельних робіт за ф.КБ-2в, власними силами.
Згідно наданих до перевірки договорів підрядник мав право залучати до виконання робіт на ПАТ "ДМКД" субпідрядні організації. В наданих ПАТ "ДМКД" первинних документах, відсутня інформація щодо залучення та виконання робіт субпідрядними організаціями на території ПАТ "ДМКД".
Одночасно, угодами передбачено: ознайомлення працівників підрядника з діючим режимом роботи на підприємстві та вимог охорони праці і пожежної безпеки та забезпечення пропуску: працівників, автотранспорту, механізмів, матеріалів відповідно до інструкцій щодо пропускного і внутрішньооб`єктного режиму. В ході проведення поточної перевірки ПАТ "ДМКД відповідні документи до перевірки не надано.
З метою відпрацювання ризикового кредиту з ПДВ направлено запит до ДПІ за місцем реєстрації контрагента від 04.12.2014 № 32339/7/28-01-46-01-55. У відповідь отримано аналітичну інформацію, складену за результатами здійсненого аналізу наявних в ДПІ даних (у зв`язку з неможливістю проведення зустрічної звірки за відсутності платника податку за юридичною адресою), а саме: за місцем юридичної адреси м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, 28-А, офіс 338 підприємство не знаходиться. ТОВ "Альтсервіс" зареєстровано як платник податків 14.02.2014 в ДПІ у Кіровському районі м. Дніпропетровська. Стан платника " 28" - прийнято рішення про припинення (розпочато ліквідаційну процедуру). Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних-підприємців, а саме: дані про перебування юридичної особи в процесі припинення - з 21.10.2014 в стані припинення. Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог зазначено 30.12.2014 року.
ТОВ "Альтсервіс" складено документи для ПАТ "ДМКД" на ідентифіковану послугу, тобто послугу, що ідентифікується лише за найменуванням, та відповідно не є реальною, так як документально оформлена послуга не підтверджує її фактичне надання ТОВ "Альтсервіс" (відсутність трудових ресурсів для виконання ремонтних робіт).
Відсутність необхідних трудових ресурсів в ТОВ "Альтсервіс" для здійснення ремонтних робіт, визначених в договорах з ПАТ "ДМКД", дає змогу стверджувати про неможливість здійснення господарської діяльності в розумінні п. п. 14.1.36 Податкового кодексу та частин першої і другої ст.3 Господарського кодексу України.
Враховуючи вищезазначене, ПАТ "ДМКД" здійснено безпідставне документальне оформлення нереальної господарської операції, з придбання послуг в ТОВ "Альтсервіс" що призвело до порушення підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 "Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88.
Як встановлено судом, 14.07.2014 між ПАТ "ДМКД" (замовник) та ТОВ "Альтсервіс" (підрядник) укладено договір № 14-1215-02 з додатками до нього (т.2 а.с.196-205, т.4 а.с.106-125).
Згідно пункту 1.1 договору замовник доручає, а підрядник зобов`язується на свій ризик, власними силами і в терміни, визначені договорами, виконати у відповідності із затвердженою проектно-кошторисною документацією, будівельно-монтажні роботи: антикорозійний захист металоконструкцій. Склад і обсяги робіт, виконуваних за цим договором, визначається в локальному кошторисі, перелік яких зазначений в додатку № 2. Перелік об`єктів, на яких будуть виконуватися роботи, зазначено в додатку № 5 до цього договору (пункт 1.2 договору). Пунктом 1.4 договору визначено місце виконання робіт: Україна, м. Дніпродзержинськ, вул. Кирова, 18-Б.
Згідно пункту 2.1 договору вартість робіт за цим договором визначається відповідно до договірної ціни (додаток № 1), розрахованої на підставі локального кошторису (додаток № 2), відповідно до проектно-кошторисною документацією, і становить 4 303 301, 95 грн, в тому числі ПДВ 717 216,99 грн. У вартість робіт включені всі витрати підрядника, пов`язані з виконанням підрядником робіт, в тому числі загальновиробничі витрати, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, витрати на відрядження працівників підрядника і будь-які інші витрати, пов`язані з виконанням робіт, якщо інше не зазначено в цьому договорі.
Щомісячна здача-приймання виконаних робіт здійснюється на підставі актів приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в актів прийому-передачі використаних матеріалів та обладнання підрядником (за формою 03) і довідок про вартість виконаних підрядних робіт за формою № КБ-3 з додатком всієї покладеної виконавчої документації (наприклад, актів на приховані роботи, актів передачі виконаних робіт під наступні роботи, геодезичних зйомок і т.п. відповідно до вимог ДБН Д.1.1.-2000) (пункт 5.2 договору).
Згідно пункту 6.1 договору, оплата виконаних робіт здійснюється замовником за фактично виконаний обсяг робіт на підставі підписаних обома сторонами актів приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних підрядних робіт за формою № КБ-3.
15.09.2014 між ПАТ "ДМКД" та ТОВ "Альтсервіс" укладено додаткову угоду № 1 до договору № 14-1215-02 ( т.2 а.с.206), відповідно до якої:
- замовник доручає, а підрядник зобов`язується на свій ризик, власними силами виконати додаткові будівельно-монтажні роботи на об`єктах замовника, зазначені в додатку № 5-а до цього додатковою угодою.
- вартість робіт за цією додатковою угодою становить 2 270 004 грн, в т.ч. ПДВ 378 334 грн;
- строк виконання робіт 31.10.2014, згідно графіку виконання будівельно-монтажних робіт (додаток № 3-а).
Відповідно до додатків № 5-а та № 3-а до вказаної додаткової угоди, ТОВ "Альтсервіс" зобов`язаний у вересні 2014 виконати: "будівельно-монтажні роботи: антикорозійний захист металоконструкцій", а саме: очистка металоконструкцій; знежирення поверхонь і ґрунтування; фарбування.
На підтвердження виконання договору № 14-1215-02 з метою податкового та бухгалтерського обліку складені:
- акт № 13 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 19 251,52 грн, у т.ч. ПДВ 3 208,59 (т.1 а.с.177-180, т.3 а.с.202-203,т.4 а.с.156-159);
- акт № 14 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 40 117,68 грн, у т.ч. ПДВ 6 686,28 (т.1 а.с.173-176, т.3 а.с.204-204, т.4 а.с.150-153);
- акт №15 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 32 820,92 грн, у т.ч. ПДВ 5 470,15 (т.1 а.с.169-172, т.3 а.с.206-207, т.4 а.с.143-145);
- акт №16 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 36 452,08 грн, у т.ч. ПДВ 6 075,35 (т.1 а.с.165-168, т.3 а.с.208-209, т.4 а.с.136-139);
- акт № 17 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 31 141,37 грн, у т.ч. ПДВ 5 190,23 (т.1 а.с.161-164, т.3 а.с.210-211, т.4 а.с.129-132);
- акт №18 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 366 707,94 грн, у т.ч. ПДВ 61 117,97 (т.181 а.с.184, т.3 а.с.212-213, т.4 а.с.191-194);
- акт № 19 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 11,54 грн, у т.ч. ПДВ 1,92 (т.1 а.с.146-149, т.3 а.с.214-215, т.4 а.с.184-187);
- акт № 20 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 89 155,20 грн, у т.ч. ПДВ 14 859,20 (т.1 а.с.142-145, т.3 а.с.216, т.4 а.с.177-180);
- акт № 21 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 2 351,93 грн, у т.ч. ПДВ 391,99 (т.1 а.с.138-141, т.4 а.с.170-173);
- акт № 22 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 5 822,38 грн, у т.ч. ПДВ 970,40 (т.1 а.с.134-137, т.4 а.с.163-166);
- акт № 23 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в за вересень 2014 на суму за звітний місяць 13 225 грн, у т.ч. ПДВ 2 204,17 (т.1 а.с.130-133, т.3 а.с.235-236, т.4 а.с.223-226);
- акт № 24 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 38 892,05 грн, у т.ч. ПДВ 6 482,01 (т.1 а.с.197-200, т.3 а.с.233 звор.бік-234, т.4 а.с.217-220);
- акт № 25 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в за вересень 2014 на суму за звітний місяць 14 969,68 грн, у т.ч. ПДВ 2 499,95 (т.1 а.с.189-192, т.3 а.с.231 звор.бік-233, т.4 а.с.205-208);
- акт № 26 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в за вересень 2014 на суму за звітний місяць 166,34 грн, у т.ч. ПДВ 27,72 (т.1 а.с.185-188, т.3 а.с.229 звор.бік-231, т.4 а.с.198-201);
- акт № 27 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 4 689,32 грн, у т.ч. ПДВ 781,55 (т.1 а.с.209-212, т.3 а.с.228-229, т.4 а.с.244-247);
- акт № 28 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 419,62 грн, у т.ч. ПДВ 69,94 (т.1 а.с.205-208, т.3 а.с.226-227, т.4 а.с.237-240);
- акт № 29 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 88 079 грн, у т.ч. ПДВ 14 679,83 (т.1 а.с.201-204, т.3 а.с.224-225, т.4 а.с.230-233);
- акт № 30 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 49 861,54 грн, у т.ч. ПДВ 8 310,26 (т.1 а.с.154-157, т.3 а.с.222-223, т.5 а.с.10-13);
- акт № 31 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 829,81 грн, у т.ч. ПДВ 138,30 (т.1 а.с.150-153, т.3 а.с.220-221, т.5 а.с.3-6);
- акт № 32 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 90,70 грн, у т.ч. ПДВ 15,12 (т.1 а.с.158-160, т.3 а.с.218-219);
- акт № 34 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 01.09.2014 по 30.09.2014 на суму за звітний місяць 300 757,75 грн, у т.ч. ПДВ 50 127,96 (т.1 а.с.193-196, т.3 а.с.217, т.4 а.с.212-215);
- довідка про вартість виконаних робіт та витрати (ф. № КБ-3) за вересень 2014 на суму за звітний місяць (т.1 а.с.128, т.3 а.с.237, т.4 а.с.126);
- приймально-здавальні акти: №16683 від 16.09.2014 (ґрунтовка ГФ-021, уайт-спірит), № 16682 від 16.09.2019 (Емаль ПФ-115), № 16680 від 16.09.2014 (ґрунтовка ГФ-021, Емаль ПФ-115), № 16684 від 16.09.2014 (Емаль ПФ-115, Емаль 1126), № 16685 від 16.09.2014 (Емаль ПФ-115, Емаль 1126), № 16688 від 16.09.2014 (Емаль ПФ-115), № 16687 від 16.09.2014 (Емаль ПФ-115), № 17158 від 26.09.2014 (Емаль ПФ-115), № 17157 від 26.09.2014 (уайт-спірит), 17156 від 26.09.2014 (ґрунтовка), № 17083 від 22.09.2014 (уайт-спірит), № 16815 від 17.09.2014 (ґрунтовка, уайт-спірит), № 16383 від 10.09.2014 (уайт-спірит), № 16374 від 10.09.2014 (Емаль ПФ-1126, уайт-спірит), № 16304 від 08.09.2014 (уайт-спірит), № 16373 від 10.09.2014 (Емаль ПФ-115), № 16802 від 17.09.2014 (уайт-спірит), № 16804 від 17.09.2014 (ґрунтовка, уайт-спірит), № 16689 від 16.09.2014 (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-1126), № 16690 від 16.09.2014 (Емаль ПФ-115, ґрунтовка, уайт-спірит), № 17083 від 22.09.2014 (уайт-спірит), № 16686 від 16.09.2014 (емаль ПФ-1126), № 16681 від 16.09.2014 (Емаль ПФ-115), № 16803 від 17.09.2014 (ґрунтовка, уайт-спірит), № 15 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 17 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 24 від 30.09.2014 (уайт-спірит), № 26 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 25 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 31 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 27 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 28 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 16 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 13 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 21 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 23 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит), № 19 від 30.09.2014 (емаль, ґрунт, уайт-спірит), № 32 від 30.09.2014 (емаль, ґрунт, уайт-спірит), № 18 від 30.09.2014 (ґрунт, уайт-спірит), № 29 від 30.09.2014 (ґрунт, уайт-спірит), № 22 від 30.09.2014 (емаль, ґрунт, уайт-спірит), № 20 від 30.09.2014 (ґрунт, уайт-спірит), № 30 від 30.09.2014 (емаль, уайт-спірит) (т.3 а.с.243-246, 248, т.4 а.с.4-15);
- акти прийому-передачі використаних матеріалів (т.3 118-120, т.4 а.с.17-47);
- акти на закриття прихованих робіт: від 14.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 14.09.2014 на очистку поверхонь металоконструкцій; від 14.09.2014 на очистку поверхонь металоконструкцій; від 15.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 15.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 15.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 16.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 16.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 16.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 17.09.2014 на знепилювання і знежирення поверхні; від 17.09.2014 на ґрунтування поверхонь металоконструкцій; від 17.09.2014 на ґрунтування поверхонь металоконструкцій; від 24.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 24.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар; від 23.09.2014 на очистку поверхонь металоконструкцій; від 23.09.2014 на очистку поверхонь металоконструкцій; від 23.09.2014 на очистку поверхонь металоконструкцій; від 27.09.2014 на знепилювання і знежирення поверхні металоконструкцій; від 27.09.2014 на знепилювання і знежирення поверхні металоконструкцій; від 27.09.2014 на знепилювання і знежирення поверхні металоконструкцій; від 27.09.2014 на ґрунтування поверхонь металоконструкцій; від 27.09.2014 на ґрунтування поверхонь металоконструкцій; від 27.09.2014 на ґрунтування поверхонь металоконструкцій; від 27.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 27.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 27.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 29.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 29.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар, від 29.09.2014 на фарбування поверхонь металоконструкцій в 1 шар;
- журнали виконання антикорозійних робіт;
- реєстр сумарних витрат на відрядження за вересень 2014 на суму за звітний місяць (без ПДВ) 3 960 грн (т.1 а.с.129, т.3 а.с.241, т.4 а.с.128);
- податкова накладна № 3 від 30.09.2014 за номенклатурою "Будівельно-монтажні роботи по антикорозійному захисту металевих конструкцій по проекту "Реконструкція доменного цеху зі спорудженням комплексу з підготовки та вдування пиловугільного палива в доменні печі №№ 1М, 8, 9, 12" на суму 1 140 575,27 грн, у тому числі ПДВ 190 095,88 грн (т.1 а.с.219, т.4 а.с.73);
- рахунок-фактура № СФ-0000008 від 30.09.2014 на оплату будівельно-монтажних робіт по антикорозійному захисту металевих конструкцій на суму 1140 575,27 грн, у т.ч. ПДВ 190 095,88 грн (т.3 а.с.237 звор.бік).
Розрахунки за роботи між сторонами договору здійснено у безготівковій формі, що підтверджується виписками ПАТ "ПРОМІНВЕСТБАНК" про сплату ПАТ "ДМКД" на р/р ТОВ "Альтсервіс" грошових коштів 10.09.2014 у розмірі 750 000 грн, у тому числі ПДВ 125 000 грн; 18.09.2014 у розмірі 483 338,57 грн, у тому числі ПДВ 80 556,43 грн; 24.10.2014 у розмірі 400 000 грн, у тому числі ПДВ 666 66,67 грн; 28.10.2016 у розмірі 640 073,31 грн, у тому числі ПДВ 106678,89 грн; 11.10.2016 у розмірі 306 050,03 грн, у тому числі ПДВ 51 008,34 грн (т.1 а.с.213, 214, т.3 а.с.238-240, т.4 а.с.66, 68).
У зв`язку із виконанням робіт за договором "ТОВ Альтсервіс" листами просила дозволити ввезення ТМЦ на територію комбінату, продовжити дозвіл на в`їзд на територію транспорту (т.3 а.с.73, 83-85, 87-102).
У зв`язку із виконанням робіт за договором "ТОВ Альтсервіс" листами просила дозволити пропуск на територію комбінату персоналу ТОВ Альтсервіс" в кількості 120 осіб (т.3 а.с.75-82).
За результатами виконання робіт ТОВ "Альтсервіс" передано замовнику документацію по антикорозійному захисту при реконструкції доменного цеху: акти на закриття скритих робіт, журнал виконання антикорозійних робіт, сертифікати та паспорти на матеріали, копію ліцензії (т.6 а.с.160-250, т.7 а.с.1-6)
Також 01.07.2014 між ПАТ "ДМКД" (замовник) та ТОВ "Альтсервіс" (підрядник) укладено договір № 14-1216-02 з додатками до нього (т.2 а.с.185-195, т.4 а.с.74-94). За умовами договору замовник доручає, а підрядник зобов`язується на свій ризик, власними силами і в терміни, визначені договорами, виконати у відповідності із затвердженою проектно-кошторисною документацією, наступні будівельно-монтажні роботи: реконструкція сортопрокатного цеху. Перший пусковий комплекс (перша черга). Антикорозійний захист металоконструкцій. Пунктом 1.4 договору передбачено місце виконання робіт: Україна, м. Дніпродзержинськ, вул. Кирова, 18-Б. Вартість робіт за цим договором визначається відповідно до договірної ціни (додаток № 1), розрахованої на підставі локального кошторису (додаток № 2), відповідно до проектно-кошторисною документацією, і становить 8 991847,20 грн, в тому числі ПДВ 1 498 641,20 грн. У вартість робіт включені всі витрати підрядника, пов`язані з виконанням підрядником робіт, в тому числі загальновиробничі витрати, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, витрати на відрядження працівників підрядника і будь-які інші витрати, пов`язані з виконанням робіт, якщо інше не зазначено в цьому договорі (пункт 2.1 договору).
На підтвердження виконання договору № 14-1216-02 з метою податкового та бухгалтерського обліку складені:
- акт № 3 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в за вересень 2014 року "Реконструкція сортопрокатного цеху. Перший пусковий комплекс (перша черга). Склади заготовок і готової продукції, становий прокат. Антикорозійний захист металоконструкцій" (т.1 а.с.90-93, т.3 а.с.113-115, т.4 а.с.98-101);
- довідка про вартість виконаних робіт та витрати ф. № КБ-3 за вересень 2014 року на суму за звітний місяць від 30.09.2019 (т.1 а.с.88, т.3 а.с.116, т.4 а.с.95);
- акти прийому-передачі використаних матеріалів (т.3 а.с.118-120);
- реєстр сумарних витрат на відрядження за вересень 2014 на суму за звітний місяць (без ПДВ) 12 540 грн (т.1 а.с.89, т.3 а.с.117, т.4 а.с.97);
- податкова накладна № 1 від 30.09.2014 за номенклатурою "Будівельно-монтажні роботи по антикорозійному захисту металевих конструкцій по проекту "Реконструкція сортопрокатного цеху. Перший пусковий комплекс (перша черга)" на суму 3 084 619,20 грн, у тому числі ПДВ 514 103,20 грн (т.1 а.с.218, т.3 а.с.126, т.4 а.с.71);
- рахунок-фактура № СФ-0000006 від 30.09.2014 на оплату за виконані роботи на суму 3 084 619,20 грн, в т.ч. ПДВ 514 103,20 грн (т.3 а.с.120).
Розрахунки за роботи між сторонами договорів здійснено у безготівковій формі, що підтверджується виписками ПАТ "ПРОМІНВЕСТБАНК" про сплату ПАТ "ДМКД" на р/р ТОВ "Альтсервіс" грошових коштів 10.09.2014 у розмірі 750 000 грн, у тому числі ПДВ 125 000 грн; 18.09.2014 у розмірі 2 007 174 грн, у тому числі ПДВ 334 592 грн; 17.10.2014 у розмірі 1 000 000 грн, у тому числі ПДВ 166 666,67 грн; 10.10.2016 у розмірі 390 669,23 грн, у тому числі ПДВ 65 111,54 грн; 11.10.2016 у розмірі 693 949,97 грн, у тому числі ПДВ 115 658,33 грн (т.1 а.с.213, 214, т.3 а.с.121-124, т.4 а.с.67, 69).
У зв`язку із виконанням робіт за договором "ТОВ Альтсервіс" листами просила дозволити пропуск на територію комбінату персоналу ТОВ Альтсервіс" в кількості 6 осіб (т.3 а.с.74).
Крім того, 24.09.2014 ПАТ "ДМКД" (замовник) та ТОВ "Альтсервіс" (підрядник) уклали договір № 14-1651-02 з додатками до нього (т.2 а.с.210-223, т.5 а.с.21-48). За умовами договору замовник доручає, а підрядник зобов`язується на свій ризик, власними силами і в терміни, визначені Договорами, виконати у відповідності із затвердженою проектно-кошторисною документацією, будівельно-монтажні роботи з монтажу та виготовленню вентиляційних і аспіраційних установок. Згідно пункту 2.1 договору вартість робіт за цим договором визначається відповідно до договірної ціни (додаток № 1), розрахованої на підставі локального кошторису (додаток № 2) та протоколу узгодження вартості виготовлення воздуховодів (додаток № 6), відповідно до проектно-кошторисною документацією, і становить 3 508 459,20 грн, в т.ч. ПДВ 584 743,20 грн. У вартість робіт включені всі витрати підрядника, пов`язані з виконанням підрядником робіт, в тому числі загальновиробничі витрати, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, витрати на відрядження працівників підрядника і будь-які інші витрати, пов`язані з виконанням робіт, якщо інше не зазначено в цьому договорі.
Відповідно до додатків № 2 та № 5 до договору № 14-1651-02 ТОВ "Альтсервіс" зобов`язаний у вересні 2014 виконати: "будівельно-монтажні роботи: Антикорозійний захист металоконструкцій", а саме: ЗКУ: виготовлення воздуховодів; монтаж воздуховодів; Силос: виготовлення воздуховодів; монтаж воздуховодів; ППО: виготовлення воздуховодів; монтаж воздуховодів.
На підтвердження виконання договору № 14-1651-02 з метою податкового та бухгалтерського обліку складені:
- акт № 1 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в за вересень 2014 (т.1 а.с.104-109, т.3 а.с.129-134, т.5 а.с.61-66);
- розрахунок вартості виготовлення воздуховодів до акту № 1 за вересень 2014 (т.1 а.с.95-98, т.3 а.с.153-156);
- акт № 2 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в за вересень 2014 (т.1 а.с.110-114, т.3 а.с.135-139, т.5 а.с.73-77);
- розрахунок вартості виготовлення воздуховодів до акту № 2 за вересень 2014 (т.1 а.с.101-103, т.3 а.с.157-159);
- акт № 3 приймання виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в з 24.09.2014 - 30.09.2014 на суму за звітний місяць (т.1 а.с.115-127, т.3 а.с.140-152, т.5 а.с.83-95);
- розрахунок вартості виготовлення воздуховодів до акту № 3 за вересень 2014 на суму за звітний місяць (т.1 а.с.99-100, т.3 а.с.160-162);
- довідка про вартість виконаних робіт та витрати (ф. № КБ-3) за вересень 2014 на суму за звітний місяць (в т.ч. ПДВ 20%) 887 875,94 грн, та 8 878,76 грн - відшкодування витрат з ремонту доріг (т.1 а.с.94, т.3 а.с.164);
- податкова накладна № 2 від 30.09.2014 за номенклатурою "Будівельно-монтажні роботи по монтажу та виготовленню вентиляційних та аспіраційних установок по проекту "Реконструкція доменного цеху зі спорудженням комплексу з підготовки та вдування пиловугільного палива в доменні печі №№ 1М, 8, 9, 12" на суму 887 875,94 грн, у тому числі ПДВ 147 979,32 грн (т.1 а.с.220, т.3 а.с.163, т.4 а.с.72);
- акти приймання-передачі використаних матеріалів підрядником (т.3 а.с.197);
- рахунок-фактура № СФ-0000007 від 30.09.2014 на оплату будівельно-монтажних робіт по монтажу та виготовленню вентиляційних та аспіраційних установок на суму 887 875,94 грн, в т.ч. ПДВ у розмірі 20% - 147 979,32 грн (т.3 а.с.198).
Випискою ПАТ "ПРОМІНВЕСТБАНК" підтверджується оплата 13.10.2014 ПАТ "ДМКД" на р/р ТОВ "Альтсервіс" у розмірі 867 875,94 грн (т.3 а.с.199).
Згідно підпункту "а" пункту 198.1 статті 198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.
Згідно пункту 198.2 статті 198 ПК України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.
Відповідно до пункту 198.6 статті 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв`язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов`язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної вдається покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг). Податкова накладна є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом (підпункти 201.4, 201.6 статті 201 ПК України).
Сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду (пункт 200.1 статті 200 ПК України).
Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначає Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" № 996-XIV від 16.07.1999 (далі - Закон № 996-XIV). Відповідно до статті 1 Закону № 996-XIV первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Згідно зі статтею 1 Закону № 996-ХIV господарська операція - це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства.
За змістом частин першої та другої статті 9 Закону № 996-ХIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Об`єктом оподаткування є певні операції між конкретними суб`єктами господарювання, а не договори/правочини, укладені між ними, або незаявленими в таких операціях третіми особами.
Тільки встановлення мети та факту порушення встановлено порядку оподаткування, ухилення від оподаткування або створення умов для порушення чинного законодавства, відсутності наміру здійснити реальну господарську операцію та її нездійснення із штучним складанням первинних документів може служити підставою для висновку про відсутність оподатковуваної операції та/або відсутність належних первинних документів, що не може мати наслідком внесення в податковий облік відомостей щодо здійснення таких операції, та, відповідно, отримання податкових переваг у вигляді податкового кредиту або валових витрат.
Окремою підставою для відсутності у платника податків права на отримання податкових переваг є відсутність необхідних первинних документів, що підтверджують здійснення операцій, істотні недоліки таких документів, або складання таких документів при фактичному нездійсненні заявлених операцій, тобто відображення у первинних документах недостовірних даних.
Для бухгалтерського обліку мають значення лише ті документи, які підтверджують фактичне здійснення господарських операцій. При цьому, договір не є первинним обліковим документом для цілей бухгалтерського обліку.
Господарська операція пов`язана з фактом руху активів платника податків та руху його капіталу. Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків, як обов`язкова ознака господарської операції, кореспондує з нормами ПК України.
Відображення у податковому обліку оподатковуваних операцій має бути підтверджено первинними, відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, які містять відомості про господарську операцію, підтверджують її фактичне здійснення та понесення витрат. І тільки за повної відсутності таких документів, або у разі, коли такі документи є недостовірними, тобто не відображають реальних подій (господарської операції), податковий кредит може вважатися не підтвердженим.
Первинний документ має дві обов`язкові ознаки: він має містити відомості про господарську операцію і підтверджувати її реальне (фактичне) здійснення.
Матеріалами справи підтверджується наявність первинних документів, які вимагаються правилами ведення податкового та бухгалтерського обліку, на підтвердження виконання робіт.
Отримані результати робіт прямо пов`язані з господарською діяльністю платника податків, об`єкти введені в експлуатацію та їх реконструкція оформлена відповідними дозвільними документами.
Оформлення виконаних робіт здійснено належним чином складеними актами приймання виконаних робіт, довідками кб-3, актами прийому - передачі використаних матеріалів, актами на закриття прихованих матеріалів, які є первинними документами для відображення таких операцій в бухгалтерському та податковому обліку.
Належними первинними документами підтверджено рух грошових коштів, що призвело до зміни майнового стану учасників господарської операції.
Виконані господарські операції мали економічну та ділову мету.
На ТМЦ, як були використані під час виконання робіт, та які потребують сертифікації, до матеріалів справи надано документи, підтверджуючі якість товарів та їх відповідність технічним вимогам.
ТОВ "Альтсервіс" письмово зверталось до ПАТ "ДМК" за отриманням пропусків представникам організації для проведення робіт. Відсутність у пропусках ідентифікаційних номерів та/або паспортних даних осіб, які виконували роботи, не спростовує факт виконання робіт, оскільки пропуск є внутрішнім документом ПАТ "ДМК", який надає право доступу на територію позивача, а не первинним документом, на підставі якого здійснюється бухгалтерський та податковий облік.
Висновки контролюючого органу про відсутність у позивача права на включення до складу податкового кредиту суми ПДВ у розмірі 852 178 грн при здійсненні операції з ТОВ "Альтсервіс", з огляду на відсутність документального підтвердження господарських операцій, відсутність паспортів якості та сертифікатів на деякі поставлені ТМЦ, неможливість контролюючого органу ідентифікувати кожну особу - працівника ТОВ "Альтсервіс", який виконував роботи на території позивача, є необґрунтованими та помилковими.
Доводи контролюючого органу щодо проведення робіт не підрядником, а іншими юридичними особами, не виключає можливого порушення норм законодавства такими особами, однак, відповідальність має індивідуальний характер та у розглянутому випадку не може покладатись на позивача.
За правилами частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Висновки відповідача стосовно допущення позивачем порушень податкового законодавства у періоді, що перевірявся, не підтверджені належними доказами, а тому у суду першої інстанції були підстави для скасування оскарженого позивачем податкового повідомлення-рішення.
Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, тому апеляційну скаргу відповідача слід залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін.
Керуючись п.1 ч.1 ст.315, ч.1 ст.316, ст.ст.322, 325, 329 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби - залишити без задоволення.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2019 року у справі № 804/14971/15 - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного суду в порядку та строки , визначені статтями 328,329 КАС України.
Вступну та резолютивну частини постанови проголошено 27.02.2020
Повний текст постанови виготовлено 16.03.2020
Головуючий - суддя Н.П. Баранник
суддя Н.І. Малиш
суддя А.А. Щербак
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2020 |
Оприлюднено | 17.03.2020 |
Номер документу | 88206156 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні