ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про забезпечення позову
19 березня 2020 року СєвєродонецькСправа № 360/954/20
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Борзаниця С.В., розглянувши у письмовому провадженні заяву адвоката Фоменка Дениса Андрійовича - представника позивачів ОСОБА_37 ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 про забезпечення позову в адміністративній справі № 360/954/20 за позовом ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 до Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
17.03.2020 до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява адвоката Фоменка Дениса Андрійовича - представника позивачів ОСОБА_37 ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 про забезпечення позову шляхом:
- заборонити керівному органу політичної партії Європейська солідарність ( Блок Петра Порошенка - Солідарність ) до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 приймати рішення про відкликання за народною ініціативою депутатів Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_17 та ОСОБА_19 на підставі документів, поданих Сєвєродонецькою міською виборчою комісією Луганської області;
- заборонити керівному органу політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 приймати рішення про відкликання за народною ініціативою депутата Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_21 на підставі документів, поданих Сєвєродонецькою міською виборчою комісією Луганської області;
- заборонити керівному органу політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка (Радикальна партія Олега Ляшка) до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 приймати рішення про відкликання за народною ініціативою депутата Сєвєродонецької міської ради ОСОБА_1 на підставі документів, поданих Сєвєродонецькою міською виборчою комісією Луганської області;
- заборонити Сєвєродонецькій міській виборчій комісії Луганської області до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 повідомляти на пленарному засіданні Сєвєродонецької міської ради про відкликання за народною ініціативою депутатів Сєвєроднецької міської ради: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16 , ОСОБА_18 , ОСОБА_20 , ОСОБА_22 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , та визнання обраними, наступних за черговістю кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, яка висувала відповідного депутата;
- заборонити Центральній виборчій комісії до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 вносити зміни до відомостей про обраних депутатів Сєвєродонецької міської ради та приймати будь-які рішення на підставі документів, поданих Сєвєродонецькою міською виборчою комісією Луганської області, які стосуються відкликання за народною ініціативою депутатів Сєвєроднецької міської ради: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 .
В обґрунтування заяви зазначено, що в провадженні Луганського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа №360/954/20 за позовом ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 до Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області про визнання дій протиправними, скасування рішень та зобов`язання вчинити певні дії.
Підставою для звернення до суду з даним позовом стало те, що Сєвєродонецька міська виборча комісія Луганської області на своєму засіданні, яке було розпочато 07.02.2020 та продовжено 13.02.2020, склала протоколи про узагальнення підсумків перевірки відповідності документів, переданих до комісії офіційним представником ініціативної групи при ініціюванні відкликання депутатів Сєвєроднецької міської ради: ОСОБА_5 , ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20. ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 .
На підставі вищевказаних протоколів, на засіданні 13.02.2020 Сєвєродонецька міська виборча комісія розглянула питання та прийняла рішення, письмово оформлені у вигляді постанов про звернення до вищого керівного органу партії, місцева організація якої висувала відповідного депутата, щодо відкликання за народною ініціативою депутатів Сєвєродонецької міської ради: ОСОБА_5 , ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 . , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 .
Обставини щодо складання Сєвєродонецькою міською виборчою комісією Луганської області протоколів про узагальнення підсумків збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання за народною ініціативою позивачів - депутатів Сєвєродонецької міської ради, а також прийняття відповідачем 13.02.2020 рішень, оформлених у вигляді постанов про звернення до вищого керівного органу партії, місцева організація якої висувала відповідного депутата, щодо відкликання за народною ініціативою позивачів - депутатів місцевої ради, підтверджуються відеозаписом відповідного засідання виборчої комісії.
Відеозапис засідання Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 13.02.2020 доданий до позовної заяви.
З метою отримати документи, які мають значення для правильного і своєчасного розгляду даної справи, позивачі звертались до Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області, однак відповідачем запитувані документи не були надані позивачам, з посиланням на те, що вони були втрачені, у зв`язку з чим відкрите кримінальне провадження № 12020130370000317.
Відтак, оригінали документів, які знаходяться у Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області, не можуть бути подані разом із даною заявою.
На думку представника заявників, дії Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області щодо узагальнення матеріалів по відкликанню їх за народною ініціативою та прийняття виборчою комісією рішення про звернення до керівного органу партії щодо відкликання за народною ініціативою депутатів Сєвєроднецької міської ради: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9. , ОСОБА_10 , ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_32 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , є протиправними. Оскільки збори виборців 26.01.2020 року щодо ініціювання відкликання 25-ти депутатів Сєвєродонецької міської ради за народною ініціативою були проведені з грубими порушеннями статей 38-40 Закону України Про статус депутатів місцевих рад . Про дату, місце та час їх проведення за два дні до дня проведення зборів не були повідомлені місцеві засоби масової інформації. На зборах виборців були присутні лише 150 виборців замість 300 осіб необхідних для відкликання депутата міської ради міста обласного значення (ч. 2 ст. 38 ЗУ Про статус депутатів місцевих рад ). До початку зборів відбувалася реєстрація учасників, проте значна кількість виборців, що зареєструвалися, пішли з приміщення ще до відкриття зборів. Частина листів реєстрації були заповнені завчасно, ще до початку проведення зборів. На зборах була створена лічильна комісія, проте підрахунок голосів ЗА жодного разу не проводився, тобто фактично присутні не приймали участі у голосуванні. Відтак неможливо визначити кількість виборців, які проголосували за пропозиції про відкликання позивача та інших депутатів, тобто у протоколі зборів виборців та витязі з цього протоколу зазначено недостовірні відомості. В порушення Закону України Про статус депутатів місцевих рад , який передбачає індивідуальний характер відкликання депутата, в даному випадку відкликалась група депутатів від різних політичних партій, а не конкретний депутат. Пропозиція про відкликання депутатів місцевої ради, її обговорення та прийняття рішення стосувалися не конкретного депутата, а групи депутатів. Перед голосуванням питання про внесення пропозиції про відкликання конкретного депутата не було оголошено, не були повідомлені підстави, передбачені статтею 37 Закону для цього, не оголошувалося і не проводилося обговорення рішення та підрахунок голосів. Загалом для прийняття рішення про внесення пропозиції про відкликання 25 депутатів вистачило 9 хвилин. В порушення ч. 3 ст. 40 Закону України Про статус депутатів місцевих рад форма підписного листа для збирання підписів виборців на підтримку пропозиції про відкликання конкретного депутата не затверджувалась. На зборах виборців була затверджена форма підписного листа на підтримку пропозиції про відкликання групи депутатів Сєвєродонецької міської ради в кількості 25 осіб, який не може використовуватися для збору підписів на підтримку пропозиції про відкликання конкретного депутата. Підписні листи, під якими збирали підписи за відкликання позивачів, не були ідентичними тому, який затверджувався на зборах, тобто не відповідали встановленій формі, тому відповідно до пункту четвертого частини четвертої статті 41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад такі підписні листи не повинні були враховуватися. Сєвєродонецька міська виборча комісія Луганської області фактично не перевіряла підписні листи. Комісія не допустила до перевірки члена комісії ОСОБА_33 , яка повинна була перевіряти підписні листи. Орган ведення реєстру виборців та право поліція до перевірки не залучалися, хоча виявили готовність приймати участь у перевірці підписів, проте комісія ухилилася від залучення цих органів до участі у перевірці.
Представник заявника вважає, що вищевказані порушення вимог статей 38-40 Закону України Про статус депутатів місцевих рад від 11.07.2002 № 93-ІV (далі - Закон № 93-ІV), при ініціюванні відкликання депутатів місцевої ради за народною ініціативою та оформлення підписних листів виборців, відповідно до частини шостої статті 41 Закону України Про статус депутатів місцевих рад є підставою для прийняття рішення про припинення ініціативи щодо відкликання депутата місцевої ради.
Представник заявника зазначив, що існує реальна загроза, що невжиття заходів забезпечення позову, може істотно ускладнити виконання рішення суду в даній справі та унеможливить ефективний захист і поновлення порушених прав цих позивачів. Прийняття виборчою комісією рішення про визнання обраним наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації партії, яка висувала відповідного депутата, направлення його до Центральної виборчої комісії, а також повідомлення комісією на черговому засіданні міської ради про прийняте рішення, тобто про початок повноважень депутатів ораних замість позивачів, істотно ускладнить виконання рішення суду в даній справі та унеможливить ефективний захист і поновлення порушених прав позивачів.
Відповідно до частини першої статті 154 КАС України заява про забезпечення позову розглядається судом, у провадженні якого перебуває справа або до якого має бути поданий позов, не пізніше двох днів з дня її надходження, без повідомлення учасників справи.
Про забезпечення позову або про відмову у забезпеченні позову суд постановляє ухвалу (частина п`ята статті 154 КАС України).
Розглянувши заяву про забезпечення позову, оцінивши обґрунтування необхідності забезпечення позову та дослідивши матеріали позовної заяви, суд встановив таке.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 5 Закону України від 11.07.2002 № 93-IV Про статус депутатів місцевих рад (далі - Закон № 93-IV) повноваження депутата місцевої ради припиняються достроково за наявності перелічених підстав, засвідчених офіційними документами, без прийняття рішення відповідної ради у разі його відкликання виборцями у встановленому цим Законом порядку.
Порядок відкликання депутата місцевої ради за народною ініціативою визначений розділом V Закону № 93-IV.
Статтею 46 Закону № 93-IV визначено, що рішення, дії або бездіяльність виборчої комісії, окремих осіб, які входять до її складу, можуть бути оскаржені в порядку, встановленому законом про місцеві вибори.
Положеннями частини першої статті 150 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) визначено, що суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову.
Забезпечення позову допускається як до пред`явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо:
1) невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або
2) очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю (частина друга статті 150 КАС України).
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 151 КАС України позов може бути забезпечено забороною відповідачу вчиняти певні дії.
Частиною другою цієї ж статті передбачено, що суд може застосувати кілька заходів забезпечення позову. Заходи забезпечення позову мають бути співмірними із заявленими позивачем вимогами. Суд також повинен враховувати співвідношення прав (інтересу), про захист яких просить заявник, із наслідками вжиття заходів забезпечення позову для заінтересованих осіб.
Системний аналіз наведених норм дає підстави для висновку, що заходи забезпечення позову можуть вживатися виключно у випадках, коли невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю.
За своїм змістом забезпечення позову - це сукупність процесуальних дій, які гарантують виконання рішення суду в разі задоволення позовних вимог, яке допускається, якщо не вжиття цих заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся.
Заявник обов`язково повинен обґрунтувати своє клопотання і з цією метою подати докази наявності фактичних обставин, з якими пов`язує застосування певного заходу забезпечення позову. Доказами у даному випадку вважатимуться будь-які відомості, що вказують на ймовірне порушення чиїхось прав (свобод, інтересів) під час провадження у справі. При цьому тягар доказування при розгляді клопотання покладається виключно на заявника.
У свою чергу суд, розглядаючи заяву про забезпечення позову, має з урахуванням доказів, наданих позивачем на підтвердження своїх вимог, пересвідчитися, зокрема, в тому, що між сторонами дійсно виник спір та існує реальна загроза невиконання чи утруднення виконання можливого рішення суду про задоволення позову; з`ясувати обсяг позовних вимог, дані про особу відповідача, а також відповідність виду забезпечення позову, який просить застосувати особа, котра звернулася з такою заявою, позовним вимогам.
Згідно з Рекомендацією № R (89) 8 про тимчасовий судовий захист в адміністративних справах, прийнятою Комітетом Ради Європи 13 вересня 1989 року, рішення про вжиття заходів тимчасового захисту може, зокрема, прийматися у разі, якщо виконання адміністративного акта може спричинити значну шкоду, відшкодування якої неминуче пов`язано з труднощами, і якщо на перший погляд наявні достатньо вагомі підстави для сумнівів у правомірності такого акта. Суд, який постановляє вжити такий захід, не зобов`язаний одночасно висловлювати думку щодо законності чи правомірності відповідного адміністративного акта; його рішення стосовно вжиття таких заходів жодним чином не повинно мати визначального впливу на рішення, яке згодом має бути ухвалено у зв`язку з оскарженням адміністративного акта.
Тобто, інститут забезпечення адміністративного позову є однією з гарантій захисту прав, свобод та законних інтересів юридичних та фізичних осіб - позивачів в адміністративному процесі, механізмом, який покликаний забезпечити реальне та неухильне виконання судового рішення прийнятого в адміністративній справі.
При цьому заходи забезпечення мають бути вжиті лише в межах позовних вимог та бути адекватними та співмірними з позовними вимогами.
Співмірність передбачає співвідношення негативних наслідків від вжиття заходів забезпечення позову з тими негативними наслідками, які можуть настати в результаті невжиття цих заходів, з урахуванням відповідності права чи законного інтересу, за захистом яких заявник звертається до суду, майнових наслідків заборони відповідачу здійснювати певні дії.
Адекватність заходу до забезпечення позову, що застосовується судом, визначається його відповідністю вимогам, на забезпечення яких він вживається. Оцінка такої відповідності здійснюється судом, зокрема, з урахуванням співвідношення права (інтересу), про захист яких просить заявник, з майновими наслідками заборони відповідачеві вчиняти певні дії.
Отже, при вирішенні питання про забезпечення позову суд має здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням такого: розумності, обґрунтованості і адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; наявності зв`язку між конкретним заходом до забезпечення позову і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий захід забезпечити фактичне виконання судового рішення в разі задоволення позову; імовірності утруднення виконання або невиконання рішення суду в разі невжиття таких заходів; запобігання порушенню у зв`язку із вжиттям таких заходів прав та охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками даного судового процесу.
Аналогічна правова позиція міститься у постановах Верховного Суду від 25 квітня 2019 року у справі № 826/10936/18, від 30 вересня 2019 року у справі № 826/10936/18, від 22 листопада 2019 року у справі № 640/18007/18, від 20 грудня 2019 року у справі № 640/9158/19.
Матеріалами справи підтверджується, що постановами Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області позивачі дійсно зареєстровані депутатами Сєвєродонецької міської ради Луганської області (арк.спр. 76-82).
Матеріалами справи підтверджується, що рішеннями Політради Політичної партії ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК від 10 березня 2020 року після розгляду звернення Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області щодо відкликання за народною ініціативою депутатів вирішено відкликати таких депутатів Сєвєродонецької міської ради Луганської області VІІ скликання: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_18 , ОСОБА_20 , ОСОБА_22 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 (арк.спр.130-145).
Постановами Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 11.03.2020 за №№ 56-71 щодо зазначених вище депутатів внесені зміни до відповідних постанов щодо реєстрації цих депутатів, виключивши з них позиції щодо реєстрації депутатами Сєвєродонецької міської ради Луганської області ОСОБА_5 , ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16 , ОСОБА_18 , ОСОБА_20 , ОСОБА_22 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 (арк.спр.146-161).
Судом переглянуті зафіксовані на дисках фрагменти відеозапису засідання Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 13.02.2020 стосовно позивачів, згідно яких дійсно члени Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області шляхом голосування приймали рішення у вигляді постанови про звернення до вищого керівного органу відповідної партії щодо відкликання за народною ініціативою депутатів Сєвєродонецької міської ради - позивачів по справі, а також оголошувалося безпосередньо звернення стосовно позивачів до вищого керівного органу відповідної партії.
Таким чином, при розгляді заяви про забезпечення позову судом були досліджені докази, які дійсно підтверджували обставини прийняття відповідачем стосовно усіх позивачів рішень у вигляді постанови про звернення до вищого керівного органу партії Європейська солідарність ( Блок Петра Порошенка - Солідарність ), політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина , політичної партії Радикальна партія Олега Ляшка (Радикальна партія Олега Ляшка), політичної партії ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК щодо відкликання позивачів як депутатів Сєвєродонецької міської ради за народною ініціативою, а також оголошувалося безпосередньо звернення стосовно позивачів до вищого керівного органу вказаних партій.
Тобто, судом перевірено, що дійсно наявні обставини, стосовно яких між сторонами виник спір.
Вирішуючи питання про наявність чи відсутність підстав для забезпечення позову, враховуючи зазначені доводи та надані докази, суд виходить з такого.
Дійсно, статтею 5 Закону України Про статус депутатів місцевих рад визначений вичерпний перелік підстав дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради, серед яких відсутня така можливість припинення повноважень депутата місцевої ради, як визнання неправомірним дострокового відкликання депутата, на місце якого зареєстрований наступний за списком.
У разі прийняття відповідачем рішення про визнання обраним наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації відповідної партії істотно ускладнить виконання рішення суду в даній справі в разі можливого задоволення позовних вимог, що унеможливить ефективний захист і поновлення порушених прав позивачів.
Заявлені заходи забезпечення адміністративного позову не стосуються вирішення питання по суті спору, а лише тимчасово зупинять вирішення спірного питання стосовно дострокового припинення повноважень позивачів як депутатів місцевої ради.
Суд враховує ті обставини, що станом на момент розгляду заяви про забезпечення позову не виявлені докази порушень з боку позивачів як депутатів, що свідчить про можливість виконання останніми своїх обов`язків на період до набрання законної сили рішення суду у справі № 360/701/20.
Також судом враховуються положення статтей 155, 157 КАС України, згідно яких за клопотанням учасника справи суд може допустити заміну одного заходу забезпечення позову іншим або скасувати заходи забезпечення позову з власної ініціативи або за вмотивованим клопотанням учасника справи.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що невжиття заходів із забезпечення позову може істотно ускладнити виконання рішення суду та поновлення оспорюваних прав позивачів в разі можливого задоволення позовних вимог.
Таким чином, суд вважає наявними підстави для забезпечення позову.
Щодо способу забезпечення позову суд зазначає таке.
Згідно постанов Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області від 11.03.2020 за №№ 56-71 щодо депутатів Сєвєродонецької міської ради Луганської області ОСОБА_37 ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_18 , ОСОБА_20, ОСОБА_22 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 внесені зміни до відповідних постанов щодо реєстрації цих депутатів, виключивши з них позиції щодо реєстрації. Копії вказаних постанов вирішено невідкладно надіслати до Центральної виборчої комісії, Сєвєродонецької міської ради (арк.спр. 146-161).
Згідно з частиною дев`ятою статті 41 Закону № 93- IV на підставі рішення вищого керівного органу партії про відкликання депутата, обраного шляхом висування місцевою організацією партії, за народною ініціативою, а у випадку якщо депутат був обраний шляхом самовисування, - на підставі свого рішення, передбаченого частиною шостою цієї статті, відповідна територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня отримання/прийняття відповідного рішення зобов`язана у порядку, передбаченому законом про місцеві вибори, визнати обраним депутатом наступного за черговістю кандидата у депутати від місцевої організації партії або призначити проміжні вибори депутата у відповідному одномандатному виборчому окрузі.
Відповідно до частини першої статті 90 Закону № 595-VIII у разі якщо депутат, який обирався в багатомандатному виборчому окрузі, достроково припинив повноваження або його повноваження достроково припинені на підставах і в порядку, передбачених Конституцією та законами України, за рішенням територіальної виборчої комісії обраним депутатом визнається наступний за черговістю кандидат у депутати від місцевої організації партії.
Згідно з частиною другою статті 90 Закону № 595-VІІІ реєстрація особи, обраної депутатом відповідно до частини першої цієї статті, та видання їй тимчасового посвідчення депутата здійснюються територіальною виборчою комісією з дотриманням порядку, передбаченого статтею 89 цього Закону. Територіальна виборча комісія направляє копії рішень про визнання обраним та реєстрацію депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати від місцевої організації партії до Центральної виборчої комісії невідкладно після їх прийняття.
Заявник в якості підстав для забезпечення позову посилається на положення частини третьої статті 4 Закону № 93-ІV, згідно якої повноваження депутата місцевої ради, обраного замість того депутата, який вибув, або на повторних виборах, починаються з дня заслуховування на черговому після виборів депутата місцевої ради пленарному засіданні відповідної місцевої ради повідомлення територіальної виборчої комісії про підсумки виборів.
Однак по справі стосовно позивачів були відсутні такі процедури, як обрання замість того депутата, який вибув, або проведення повторних виборів .
Спірні правовідносини врегульовані частиною сьомою статті 5 Закону № 93-ІV, згідно якої у разі дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради вибори чи заміщення депутата, який достроково припинив повноваження, проводяться відповідно до закону про місцеві вибори, що також кореспондується з положеннями частини дев`ятої статті 41 цього Закону.
Процедура саме заміщення визначена частинами першою та другою статті 90 Закону № 595-VIII, положення яких обумовлює дотримання порядку, передбаченого статтею 89 цього Закону.
Таким чином, саме положеннями статтей 89, 90 Закону № 595-VIII врегульовані питання заміщення депутата, який достроково припинив повноваження.
Враховуючи вище викладене, вимоги про заборону відповідачу до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 повідомляти на пленарному засіданні Сєвєродонецької міської ради про відкликання за народною ініціативою депутатів Сєвєроднецької міської ради: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7, ОСОБА_8 , ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16 , ОСОБА_18 , ОСОБА_20 , ОСОБА_22 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , та визнання обраними, наступних за черговістю кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, яка висувала відповідного депутата, є нормативно не обґрунтованими та не підлягають задоволенню.
Враховуючи предмет спору та надані матеріали, керуючись положеннями частини сьомої статті 5, частини дев`ятої статті 41 Закону № 93-ІV, статтями 89, 90 Закону № 595-VIII, статтями 150, 151 КАС України суд вважає за необхідне забезпечити позов наступним чином.
Заборонити відповідачу до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 приймати рішення про визнання обраним та реєстрацію депутатом Сєвєродонецької міської ради VІІ скликання наступного за черговістю кандидата в депутати від місцевої організації партії замість депутатів Сєвєроднецької міської ради VІІ скликання: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 .
Суд зазначає, що іншої процедури заміщення депутата, який достроково припинив повноваження, ніж передбаченої положеннями частини сьомої статті 5, частини дев`ятої статті 41 Закону № 93-ІV, статтями 89, 90 Закону № 595-VIII, законодавчо не визначено.
У разі направлення відповідачем до Центральної виборчої комісії копії рішень про визнання обраним та реєстрацію депутатом Сєвєроднецької міської ради VІІ скликання наступного за черговістю кандидата в депутати від місцевої організації партії замість депутатів Сєвєроднецької міської ради VІІ скликання: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13, ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , або у разі направлення інших рішень стосовно дострокового припинення повноважень за народною ініціативою вказаних депутатів суд вважає за необхідне заборонити Центральній виборчій комісії до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 вносити зміни до відомостей про обраних депутатів Сєвєродонецької міської ради VІІ скликання стосовно депутатів Сєвєроднецької міської ради VІІ скликання: ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 .
Вимоги заявника щодо заборони Центральній виборчій комісії до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 приймати будь-які рішення на підставі документів, поданих Сєвєродонецькою міською виборчою комісією стосовно позивачів не підлягають задоволенню, оскільки виходять за межі предмету спору та мають загальний характер.
Суд вживає заходи щодо забезпечення позову виключно в рамках заявлених вимог відповідно до пункту 4 частини першої статті 151 КАС України (шляхом заборони іншим особам вчиняти дії, що стосуються предмета спору) та не може обмежувати дії іншим особам стосовно процедур, які не стосуються предмета спору.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З матеріалів справи судом встановлено, що кожним позивачем сплачений судовий збір за подання заяви про забезпечення позову у розмірі 630,60 грн (арк. спр. 122-129).
Таким чином, на користь кожного з позивачів підлягають стягненню витрати зі сплати судового збору в розмірі 630,60 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області.
Керуючись статтями 139, 150, 151, 154, 241-243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Заяву адвоката Фоменка Дениса Андрійовича - представника позивачів ОСОБА_37 ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 про забезпечення позову в адміністративній справі № 360/954/20 за позовом ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 до Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.
Заборонити Сєвєродонецькій міській виборчій комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 приймати рішення про визнання обраним та реєстрацію депутатом Сєвєродонецької міської ради VІІ скликання наступного за черговістю кандидата в депутати від місцевої організації партії замість депутатів Сєвєроднецької міської ради VІІ скликання: ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ), ОСОБА_6 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_3 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП НОМЕР_4 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_3 ), ОСОБА_9 ( ІНФОРМАЦІЯ_5 , РНОКПП НОМЕР_5 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_4 ), ОСОБА_10 ( ІНФОРМАЦІЯ_6 , РНОКПП НОМЕР_6 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_5 ), ОСОБА_11 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 , РНОКПП НОМЕР_7 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_6 ), ОСОБА_12 ( ІНФОРМАЦІЯ_8 , РНОКПП НОМЕР_8 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_7 ), ОСОБА_13 ( ІНФОРМАЦІЯ_9 , РНОКПП НОМЕР_9 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_8 ), ОСОБА_14 ( ІНФОРМАЦІЯ_10 , РНОКПП НОМЕР_10 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_9 ), ОСОБА_15 ( ІНФОРМАЦІЯ_11 , РНОКПП НОМЕР_11 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_10 ), ОСОБА_16 ( ІНФОРМАЦІЯ_12 , РНОКПП НОМЕР_12 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_11 ), ОСОБА_17 ( ІНФОРМАЦІЯ_13 , РНОКПП НОМЕР_13 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_12 ), ОСОБА_18 ( ІНФОРМАЦІЯ_14 , РНОКПП НОМЕР_14 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_13 ), ОСОБА_19 ( ІНФОРМАЦІЯ_14 , РНОКПП НОМЕР_15 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_14 ), ОСОБА_20 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 , РНОКПП НОМЕР_16 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_15 ), ОСОБА_21 ( ІНФОРМАЦІЯ_16 , РНОКПП НОМЕР_17 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_16 ), ОСОБА_22 ( ІНФОРМАЦІЯ_17 , РНОКПП НОМЕР_18 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_17 ), ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_18 , РНОКПП НОМЕР_19 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_18 ), ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_19 , РНОКПП НОМЕР_20 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_19 ), ОСОБА_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_20 , РНОКПП НОМЕР_21 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_20 ), ОСОБА_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_21 , РНОКПП НОМЕР_22 , адреса: АДРЕСА_21 ).
Заборонити Центральній виборчій комісії (ідентифікаційний код 21661450, місцезнаходження: 01133, м. Київ, площа Лесі Українки, буд. 1) до набрання законної сили рішенням суду у справі № 360/954/20 вносити зміни до відомостей про обраних депутатів Сєвєродонецької міської ради VІІ скликання стосовно депутатів Сєвєроднецької міської ради VІІ скликання: ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ), ОСОБА_6 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_3 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 ), ОСОБА_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП НОМЕР_4 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_3 ), ОСОБА_9 ( ІНФОРМАЦІЯ_5 , РНОКПП НОМЕР_5 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_4 ), ОСОБА_10 ( ІНФОРМАЦІЯ_6 , РНОКПП НОМЕР_6 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_5 ), ОСОБА_11 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 , РНОКПП НОМЕР_7 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_6 ), ОСОБА_12 ( ІНФОРМАЦІЯ_8 , РНОКПП НОМЕР_8 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_7 ), ОСОБА_13 ( ІНФОРМАЦІЯ_9 , РНОКПП НОМЕР_9 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_8 ), ОСОБА_14 ( ІНФОРМАЦІЯ_10 , РНОКПП НОМЕР_10 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_9 ), ОСОБА_15 ( ІНФОРМАЦІЯ_11 , РНОКПП НОМЕР_11 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_10 ), ОСОБА_16 ( ІНФОРМАЦІЯ_12 , РНОКПП НОМЕР_12 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_11 ), ОСОБА_17 ( ІНФОРМАЦІЯ_13 , РНОКПП НОМЕР_13 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_12 ), ОСОБА_18 ( ІНФОРМАЦІЯ_14 , РНОКПП НОМЕР_14 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_13 ), ОСОБА_19 ( ІНФОРМАЦІЯ_14 , РНОКПП НОМЕР_15 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_14 ), ОСОБА_20 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 , РНОКПП НОМЕР_16 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_15 ), ОСОБА_21 ( ІНФОРМАЦІЯ_16 , РНОКПП НОМЕР_17 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_16 ), ОСОБА_22 ( ІНФОРМАЦІЯ_17 , РНОКПП НОМЕР_18 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_17 ), ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_18 , РНОКПП НОМЕР_19 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_18 ), ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_19 , РНОКПП НОМЕР_20 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_19 ), ОСОБА_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_20 , РНОКПП НОМЕР_21 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_20 ), ОСОБА_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_21 , РНОКПП НОМЕР_22 , адреса: АДРЕСА_21 ) у зв`язку з процедурою їх відкликання за народною ініціативою.
У задоволенні решти вимог про забезпечення позову в адміністративній справі № 360/954/20 за позовом ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 до Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_6 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 , РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_7 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , РНОКПП НОМЕР_3 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_2 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_8 ( ІНФОРМАЦІЯ_4 , РНОКПП НОМЕР_4 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_3 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_9 ( ІНФОРМАЦІЯ_5 , РНОКПП НОМЕР_5 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_4 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_10 ( ІНФОРМАЦІЯ_6 , РНОКПП НОМЕР_6 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_5 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_11 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 , РНОКПП НОМЕР_7 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_6 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_12 ( ІНФОРМАЦІЯ_8 , РНОКПП НОМЕР_8 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_7 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_13 ( ІНФОРМАЦІЯ_9 , РНОКПП НОМЕР_9 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_8 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_14 ( ІНФОРМАЦІЯ_10 , РНОКПП НОМЕР_10 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_9 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_15 ( ІНФОРМАЦІЯ_11 , РНОКПП НОМЕР_11 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_10 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_16 ( ІНФОРМАЦІЯ_12 , РНОКПП НОМЕР_12 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_22 кім АДРЕСА_23 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_17 ( ІНФОРМАЦІЯ_13 , РНОКПП НОМЕР_13 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_12 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_18 ( ІНФОРМАЦІЯ_14 , РНОКПП НОМЕР_14 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_13 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_19 ( ІНФОРМАЦІЯ_14 , РНОКПП НОМЕР_15 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_14 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_20 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 , РНОКПП НОМЕР_16 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_15 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_21 ( ІНФОРМАЦІЯ_16 , РНОКПП НОМЕР_17 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_16 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_22 ( ІНФОРМАЦІЯ_17 , РНОКПП НОМЕР_18 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_17 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_18 , РНОКПП НОМЕР_19 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_18 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_2 ( ІНФОРМАЦІЯ_19 , РНОКПП НОМЕР_20 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_19 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_20 , РНОКПП НОМЕР_21 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_20 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Сєвєродонецької міської виборчої комісії Луганської області (ідентифікаційний код 33968676, місцезнаходження: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, буд. 32, кім. 20) на користь ОСОБА_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_21 , РНОКПП НОМЕР_22 , адреса: АДРЕСА_21 ) сплачений судовий збір у розмірі 630,60 грн (шістсот тридцять гривень 60 коп.).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п`ятнадцяти днів з дня проголошення ухвали.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, строк на апеляційне оскарження обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяС.В. Борзаниця
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.03.2020 |
Оприлюднено | 19.03.2020 |
Номер документу | 88296765 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні