УХВАЛА
17 березня 2020 року
м. Київ
справа № 761/16878/19
провадження № 61-3671 ск 20
Верховний Суд у складі судді Другої судової палати Касаційного цивільного суду Антоненко Н. О., вирішуючи питання про відкриття касаційного провадження за касаційною скаргою Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Шевченківського районного суду міста Києва від 05 вересня 2019 року та на постанову Київського апеляційного суду від 14 січня 2020 року в справі за позовом ОСОБА_1 до Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Територіального медичного об`єднання Санаторного лікування у місті Києві про зобов`язання вчинити дії, стягнення заборгованості по заробітній платі та відшкодування моральної шкоди,
ВСТАНОВИВ :
24 лютого 2020 року Департамент охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) засобами поштового зв`язку подав до Верховного Суду касаційну скаргу на зазначені судові рішення.
Враховуючи положення абзацу другого частини першої статті 390 ЦПК України строк на касаційне оскарження Департамент охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не пропустив, оскільки повний текст оскаржуваної постанови суду апеляційної інстанції складений 23 січня 2020 року.
За даною касаційною скаргою не може бути вирішене питання про відкриття касаційного провадження, оскільки в касаційній скарзі не зазначено підставу (підстави) касаційного оскарження, передбачену (передбачені) частиною другою статті 389 ЦПК України та не сплачений судовий збір.
Відповідно до частини другої статті 389 ЦПК України підставами касаційного оскарження судових рішень, зазначених у пункті 1 частини першої цієї статті, є неправильне застосування судом норм матеріального права чи порушення норм процесуального права виключно у таких випадках:
1) якщо суд апеляційної інстанції в оскаржуваному судовому рішенні застосував норму права без урахування висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постанові Верховного Суду, крім випадку наявності постанови Верховного Суду про відступлення від такого висновку;
2) якщо скаржник вмотивовано обґрунтував необхідність відступлення від висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постанові Верховного Суду та застосованого судом апеляційної інстанції в оскаржуваному судовому рішенні;
3) якщо відсутній висновок Верховного Суду щодо питання застосування норми права у подібних правовідносинах;
4) якщо судове рішення оскаржується з підстав, передбачених частинами першою, третьою статті 411 цього Кодексу.
Згідно з пунктом 5 частини другої статті 392 ЦПК України в касаційній скарзі повинно бути зазначено підставу (підстави), на які (яких) подається касаційна скарга з визначенням передбаченої (передбачених) статтею 389 цього Кодексу підстави (підстав).
У разі подання касаційної скарги на підставі пункту 1 частини другої статті 389 ЦПК України в касаційній скарзі зазначається постанова Верховного Суду, в якій викладено висновок про застосування норми права у подібних правовідносинах, що не був врахований в оскаржуваному судовому рішенні.
У випадку подання касаційної скарги на підставі пункту 2 частини другої статті 389 ЦПК України в касаційній скарзі зазначається обґрунтування необхідності відступлення від висновку щодо застосування норми права у подібних правовідносинах, викладеного у постанові Верховного Суду.
У разі подання касаційної скарги на судове рішення, зазначене у пунктах 2 і 3 частини першої статті 389 ЦПК України, в касаційній скарзі зазначається обґрунтування того, в чому полягає неправильне застосування норм матеріального права чи порушення норм процесуального права, що призвело до ухвалення незаконного судового рішення (рішень).
Ураховуючи викладене, Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) необхідно надати уточнену касаційну скаргу з посиланням на підставу (підстави) касаційного оскарження, передбачену (передбачені) статтею 389 ЦПК України.
До касаційної скарги додане клопотання про відстрочення сплати судового збору, в якому департамент просить відстрочити сплату судового збору через відсутність коштів, яке не підлягає задоволенню, оскільки обставини, на які він посилається, не передбачені статтею 8 Закону України Про судовий збір як умова для відстрочення сплати судового збору.
Відповідно до частини третьої статті 6 Закону України Про судовий збір за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.
Департамент охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оскаржує рішення суду першої інстанції та постанову апеляційного суду в частині розірвання трудового договору та внесення записів до трудової книжки.
За подачу касаційної скарги справляється судовий збір, який відповідно до підпункту 7 пункту 1 частини другої статті 4 Закону України Про судовий збір становить 200 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні заяви.
На момент звернення до суду за подачу позову немайнового характеру сплаті підлягав 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тобто 768,4 грн.
Судовий збір за подання касаційної скарги складає 1536,8 грн (768,4 х 200% = 1536,8), який відповідно до статті 6 Закону України Про судовий збір має бути перерахований до УК у Печерському районі м. Києва, 22030102, код ЄДРПОУ: 38004897, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, номер рахунку отримувача (стандарт IBAN) UA288999980313151207000026007, ККДБ: 22030102, призначення платежу: Судовий збір (Верховний Суд, 055) .
На підтвердження сплати судового збору необхідно надати суду відповідний документ.
Згідно з частиною другою статті 393 ЦПК України у разі, якщо касаційна скарга оформлена з порушенням вимог, установлених статтею 392 цього Кодексу, застосовуються положення статті 185 цього Кодексу, про що суддею постановляється відповідна ухвала.
Керуючись статтями 185, 392, 393 ЦПК України, Верховний Суд у складі судді Другої судової палати Касаційного цивільного суду,
УХВАЛИВ :
У задоволенні клопотання Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про відстрочення сплати судового збору за подання касаційної скарги відмовити.
Касаційну скаргу Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на рішення Шевченківського районного суду міста Києва від 05 вересня 2019 року та на постанову Київського апеляційного суду від 14 січня 2020 року залишити без руху.
Надати для усунення недоліків касаційної скарги строк до 17 квітня 2020 року, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення цієї ухвали.
У разі невиконання в установлений строк вимог цієї ухвали касаційна скарга вважатиметься неподаною та буде повернута особі, яка подала касаційну скаргу.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Н. О. Антоненко
Суд | Касаційний цивільний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2020 |
Оприлюднено | 23.03.2020 |
Номер документу | 88338982 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Касаційний цивільний суд Верховного Суду
Антоненко Наталія Олександрівна
Цивільне
Касаційний цивільний суд Верховного Суду
Антоненко Наталія Олександрівна
Цивільне
Касаційний цивільний суд Верховного Суду
Антоненко Наталія Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні