Ухвала
від 06.04.2020 по справі 160/10256/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

06 квітня 2020 року Справа № 160/10256/19

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Букіна Л.Є., за участі: секретаря судового засідання - Главчев В.Ф.,

розглянувши у підготовчому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "СІА" до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа без самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Дніпровська міська рада про визнати протиправним та скасування витягу з технічної документації,-

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Дніпропетровського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом Приватного підприємства "СІА" до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа без самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Дніпровська міська рада про визнати протиправним та скасування витягу з технічної документації.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.11.2019 року відкрито провадження у справі, розгляд якої вирішено здійснювати у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.01.2020 року здійснено перехід у загальне позовне провадження та призначено підготовче засідання.

На електронну адресу суду 03.04.2020 року надійшло клопотання від представників сторін про відкладення розгляду справи у зв`язку із оголошенням карантину.

Розглядаючи подані клопотання суд виходить із того, що статтею 236 КАС України встановлені підстави для зупинення провадження у справі. Зокрема, суд має право зупинити провадження у справі в разі захворювання учасника справи, підтвердженого медичною довідкою, що перешкоджає прибуттю до суду, якщо його особиста участь буде визнана судом обов`язковою, - до одужання (п. 1 ч. 2 ст. 236 КАС України).

Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19" (зі змінами) установлено з 12 березня до 24 квітня 2020 р. на усій території України карантин. Цією постановою також затверджено необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, встановлені тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов`язки, що покладаються на них.

Обмежувальні карантинні заходи вжито розпорядженням голови Дніпропетровського окружного адміністративного суду №68 від 30.03.2020 року, зокрема заборонено пропуск громадян (крім працівників суду) до приміщень суду.

Відповідно до ч. 6 ст. 7 КАС України, у разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).

Водночас, при повній або частковій відсутності норм, які регулюють певні суспільні відносини, можливо застосувати аналогію закону, тобто, вирішення справи або окремого юридичного питання на основі правової норми, розрахованої на схожі випадки.

Слід зазначити, що застосування аналогії забороняється, якщо вона прямо заборонена законом, чи якщо закон пов`язує настання юридичних наслідків з наявністю конкретних норм.

При вирішенні справи по аналогії закону чи аналогії права обов`язковим є дотримання таких умов: аналогія допустима лише у випадку повної чи часткової відсутності правових норм; суспільні відносини, до яких застосовується аналогія, повинні знаходитися у сфері правового регулювання; повинна бути схожість між обставинами справи і наявною нормою за суттєвими юридичними ознаками; пошук норми, що регулює аналогічний випадок, повинен здійснюватися спочатку в актах тієї ж галузі права, у випадку відсутності - в іншій галузі права і у законодавстві в цілому; винесене у процесі використання аналогії правове рішення не повинно суперечити нормам закону, його меті; обов`язково повинно бути мотивоване пояснення причин застосування рішення по аналогії до конкретного випадку.

Отже, у разі, якщо спірні правовідносини не врегульовані законом, суд застосовує закон, що регулює подібні за змістом відносини (аналогія закону), а за відсутності такого - суд виходить із загальних засад законодавства (аналогія права).

Згідно ч.1 ст.44 КАС України, учасники справи мають рівні процесуальні права та обов`язки. Учасники справи мають право, зокрема, подавати докази; брати участь у судових засіданнях, якщо інше не визначено законом; брати участь у дослідженні доказів; ставити питання іншим учасникам справи, а також свідкам, експертам, спеціалістам; подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб (ч.2-3 ст.44 КАС України).

Суд зазначає, що клопотання від усіх учасників справи про розгляд справи у письмовому провадженні, що могло бути бути підставою для розгляду і вирішення та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи, до суду не надходили.

На підставі викладеного, задля захисту життя та здоров`я учасників справи та з метою недопущення порушення процесуальних справ учасників справи на участь у судовому засіданні та реалізації ними процесуальних прав, суд вважає за необхідне застосувати аналогію закону та зупинити провадження у справі до завершення карантину.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 236, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В:

Зупинити провадження у справі №160/10256/19 за позовом Приватного підприємства "СІА" до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа без самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача - Дніпровська міська рада про визнати протиправним та скасування витягу з технічної документації до завершення карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 р. № 211, або надходження до Дніпропетровського окружного адміністративного суду від усіх учасників справи клопотань про розгляд справи за їх відсутності (у письмовому провадженні).

Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та може бути оскаржена до Третього апеляційного адміністративного суду протягом 15 днів з дня її складення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Л.Є. Букіна

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.04.2020
Оприлюднено09.04.2020
Номер документу88614698
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/10256/19

Рішення від 07.07.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Ухвала від 06.04.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Ухвала від 03.03.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Ухвала від 30.01.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Ухвала від 03.01.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Букіна Лілія Євгенівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні