Ухвала
від 07.04.2020 по справі 824/861/19-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про роз`яснення судового рішення

07.04.20 м. Чернівці Справа № 824/861/19-а

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Анісімова О.В., розглянувши в порядку письмового провадження заяву представника Державної податкової служби України про роз`яснення судового рішення в адміністративній справі за позовом Кіцманського виробничого управління житлово-комунального господарства до Державної фіскальної служби України про зобов`язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

Кіцманське виробниче управління житлово-комунального господарства (далі - Кіцманське ВУЖКГ або позивач) звернулось до суду з позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач) про:

- зобов`язання Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні Кіцманського виробничого управління житлово-комунального господарства № 16 від 14.02.2019 року та № 7 від 19.03.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

05.09.2019 року рішенням Чернівецького окружного адміністративного суду позов Кіцманського виробничого управління житлово-комунального господарства до Державної фіскальної служби України про зобов`язання вчинити дії задоволено у повному обсязі. Визнано протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України щодо не реєстрації податкових накладних Кіцманського виробничого управління житлово-комунального господарства №16 від 28.02.2019 року та №7 від 19.03.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні Кіцманського виробничого управління житлово-комунального господарства №16 від 28.02.2019 року та №7 від 19.03.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних. Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України на користь Кіцманського виробничого управління житлово-комунального господарства судові витрати у вигляді сплаченого платіжним дорученням №74 від 09.07.2019 року судового збору в розмірі 2007 (дві тисячі сім) грн. 00 коп.

31.03.2020 року від представника Державної податкової служби України до суду надійшла заява про роз`яснення судового рішення від 05.09.2019 року у вказаній адміністративній справі №824/861/19-а.

Відповідно частини 3 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає заяву про роз`яснення судового рішення у порядку, в якому було ухвалено відповідне судове рішення, протягом десяти днів з дня її надходження. У разі необхідності суд може розглянути питання роз`яснення судового рішення в судовому засіданні з повідомленням учасників справи та державного виконавця. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час та місце судового засідання, не перешкоджає розгляду заяви.

Враховуючи, що рішення суду у справі №824/861/19-а було ухвалено в порядку письмового провадження і відсутня необхідність заслухати заявника, суд вважає за можливе вирішити дане клопотання про роз`яснення судового рішення без повідомлення учасників справи.

В обґрунтування заяви про роз`яснення судового рішення зазначено, що вищезазначене рішення суду є не зрозумілим (неясним) у частині, що стосується дат реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних Кіцманського ВУЖКГ №16 від 28.02.2019 року та №7 від 19.03.2019 року.

Розглянувши вказану заяву, суд виходить з наступного.

Відповідно до положень частин 1-2 статті 254 КАС України за заявою учасника справи, державного виконавця суд роз`яснює ухвалене ним судове рішення, яке набрало законної сили, не змінюючи змісту судового рішення, шляхом постановлення ухвали.

Подання заяви про роз`яснення судового рішення допускається, якщо воно ще не виконано або не закінчився строк, протягом якого судове рішення може бути подане для примусового виконання.

Досліджуючи наявність підстав для роз`яснення судового рішення, суд звертає увагу на те, що стаття 254 КАС України передбачає можливість роз`яснення судом ухваленого ним рішення з метою усунення такого недоліку, як незрозумілість судового рішення (наприклад, можливість неоднакового тлумачення висновків суду), що перешкоджає його належному виконанню.

Незрозумілість судового рішення є оцінним поняттям, а доцільність роз`яснення судового рішення приймається на розсуд суду, який має відштовхуватись від раціональних критеріїв.

З аналізу поданої представником Державної податкової служби України заяви вбачається, що останнім перед судом поставлено питання, які стосуються виключної компетенції суб`єкта владних повноважень в частині застосування норм законодавства, якими останній керується при здійсненні владних управлінських функцій.

Так, представник Державної податкової служби України у поданій заяві зазначає, що податкові накладні №16 від 28.02.2019 року та №7 від 19.03.2019 року Кіцманським ВУЖКГ неодноразово надходили на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, що підтверджується матеріалами справи. Оскільки в рішенні судом не зазначено дату реєстрації податкових накладних то Державна податкова служба України допускає декілька варіантів його виконання - або реєстрація податкових накладних з дати набрання рішення законної сили, або однією з дат надходження податкових накладних на реєстрацію.

З метою забезпечення визначеності у цих правовідносинах суд зазначає, що аналіз положень пункту 201.10 статті 201 ПК України свідчить про те, що податкові накладні / розрахунки коригування підлягають реєстрації датою їх надання в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику у томі разі, якщо надіслані податкові накладні / розрахунки коригування сформовано не з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі якщо не зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті.

При цьому, датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Враховуючи вищезазначене, з метою уникнення неоднозначного тлумачення та усунення суперечок щодо розуміння резолютивної частини рішення Чернівецького окружного адміністративного суду у справі №824/861/18-а щодо дати реєстрації податкових накладних, суд вважає за необхідне роз`яснити рішення суду.

Оскільки рішенням суду від 05.09.2019 року у справі №824/861/19-а зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні Кіцманського виробничого управління житлово-комунального господарства №16 від 28.02.2019 року та №7 від 19.03.2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд роз`яснює, що податкові накладні №16 від 28.02.2019 року та №7 від 19.03.2019 року підлягають реєстрації Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх першочергового подання на реєстрацію, а саме: податкова накладна №16 від 28.02.2019 року - 13.03.2019 року; податкова накладна №7 від 19.03.2019 року - 12.04.2019 року.

За таких обставин, заява представника Державної податкової служби України про роз`яснення судового рішення підлягає задоволенню.

На підставі наведеного та керуючись статтями 241, 243, 248, 254 КАС України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Заяву представника Державної податкової служби України про роз`яснення судового рішення - задовольнити.

2. Роз`яснити, що податкові накладні №16 від 28.02.2019 року та №7 від 19.03.2019 року підлягають реєстрації Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх першочергового подання на реєстрацію, а саме: податкова накладна №16 від 28.02.2019 року - 13.03.2019 року; податкова накладна №7 від 19.03.2019 року - 12.04.2019 року.

Згідно статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

У відповідності до статей 293, 295 Кодексу адміністративного судочинства України ухвали суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку окремо від рішення суду повністю або частково. Апеляційна скарга на ухвалу подається до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення (складання).

Суддя О.В. Анісімов

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.04.2020
Оприлюднено09.04.2020
Номер документу88620313
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/861/19-а

Ухвала від 20.11.2023

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

Ухвала від 07.04.2020

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

Ухвала від 26.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 21.01.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 02.12.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 23.10.2019

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Рішення від 05.09.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

Ухвала від 26.07.2019

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні