Рішення
від 16.04.2020 по справі 2040/6575/18
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 квітня 2020 р. № 2040/6575/18

Харківський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Панова М.М., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державного кадастрового реєстратора Міськрайонного управління у Харківському районі та м. Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Давидової Олени Миколаївни, треті особи - Інженер-землевпорядник Рибянець Андрій ОСОБА_2 , Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗІК", Південноміська рада Харківського району Харківської області, Головне управління Держгеокадастру у Харківській області про скасування рішення, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд визнати незаконним, протиправним та скасувати Рішення № РВ-6301480152018 від 06.02.2018 Державного кадастрового реєстратора Міськрайонного управління у Харківському районі та м. Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Давидової Олени Миколаївни про відмову у внесені відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру за заявою ОСОБА_1 на підставі технічної документації з землеустрою.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 29.08.2018 було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 26.11.2019 закрито провадження у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Державного кадастрового реєстратора Міськрайонного управління у Харківському районі та м. Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Давидової Олени Миколаївни, треті особи - Інженер-землевпорядник Рибянець Андрій ОСОБА_2 , Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗІК", Південноміська рада Харківського району Харківської області, Головне управління Держгеокадастру у Харківській області про скасування рішення.

Не погоджуючись з судовим рішенням першої інстанції позивачем, ОСОБА_1 , 18.12.2019 було подано апеляційну скаргу на ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 26.11.2019.

Постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 13.02.2020 апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено. Ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 26.11.2019 року по справі №2040/6575/18 скасовано. Справу за позовом ОСОБА_1 до Державного кадастрового реєстратора Міськрайонного управління у Харківському районі та м. Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Давидової Олени Миколаївни, треті особи - Інженер-землевпорядник Рибянець Андрій ОСОБА_2 , Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗІК", Південноміська рада Харківського району Харківської області, Головне управління Держгеокадастру у Харківській області про скасування рішення направлено до суду першої інстанції.

Відповідно п. 1 ст. 37 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, який брав участь у вирішенні адміністративної справи в суді першої інстанції, не може брати участі у вирішенні цієї самої справи в судах апеляційної і касаційної інстанцій, а також у новому її розгляді у першій інстанції після скасування попередніх рішення, постанови або ухвали про закриття провадження в адміністративній справі.

Відповідно до витягу з протоколу автоматичного розподілу судової справи між суддями від 25.02.2020 дана справа згідно вимог ч. 1 ст. 37 Кодексу адміністративного судочинства України передана на розгляд судді Панову М.М.

Ухвалою суду від 02.03.2020 прийнято до розгляду адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Державного кадастрового реєстратора Міськрайонного управління у Харківському районі та м. Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Давидової Олени Миколаївни, треті особи - Інженер-землевпорядник Рибянець Андрій ОСОБА_2 , Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗІК", Південноміська рада Харківського району Харківської області, Головне управління Держгеокадастру у Харківській області про скасування рішення. Розгляд справи ухвалено здійснювати в порядку спрощеного провадження.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що оскаржуване рішення відповідача є протиправним та таким, що суперечить нормам законодавства, яке регулює спірні правовідносини.

Ухвалою суду від 02.03.2020 було прийнято до розгляду дану адміністративну справу та ухвалено розгляд справи здійснювати в порядку спрощеного провадження в порядку, передбаченому статтею 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Так, 22.11.2018 представником Півдненноміської ради було подано до суду пояснення, в якому він заперечує проти задоволення позовних вимог та зазначає, що оскаржуване рішення не порушує права позивача. Також зазначає, що кадастровим реєстратором вчинені вчинені всі передбачені законодавством дії.

22.11.2018 представником Головного управління Держгеокадастру у Харківській області було подано до суду пояснення в якому зазначає, що позивачем не надано документів, які передбачені Законом України "Про Державний земельний кадастр" та Постанови Кабінету Міністрів "Про затвердження порядку ведення Державного земельного кадастру" від 11.10.2012. Заперечує проти задоволення позовних вимог.

08.01.2019 позивачем подано до суду відповідь на пояснення Головного управління Держгеокадастру у Харківській області, в якій зазначає, що наведені третьою стороною норми законодавства не стосуються обставин, про які зазначено в позовній заяві. Також позивач зазначає, що ним були подано державному кадастровому реєстратору всі документи, визначені ч. 4 ст. 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр". Позовну заяву просить задовольнити.

15.01.2019 позивачем було подано відповідь на пояснення Південноміської ради Харківського району Харківської області, в якій просить суд визнати незаконним та необґрунтованим та таким, що не відповідають завданню адміністративного судочинства пояснення Південноміської ради від 22.11.2018. Позовні вимоги просить суд задовольнити.

Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач 24.01.2018 звернулась до відповідача із заявою про державну реєстрацію земельної ділянки площею 0,2 га, яка розташована за адресою: м. Південне, вул. Радянська та вул. Українська, 59/ АДРЕСА_1 .

З Рішення №РВ-6301480152018 від 06.02.2018 Державного кадастрового реєстратора Міськрайонного управління у Харківському районі та м. Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Давидової Олени Миколаївни про відмову у внесені відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру вбачається, що на державну реєстрацію подано технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) за адресою: АДРЕСА_2 , яка згідно документів, що входять до складу документації із землеустрою, планується для передачі в користування ОСОБА_1 .

Відмовляючи у проведенні державної реєстрації земельної ділянки, відповідач послався на ст. 123 Земельного кодексу України, згідно якої особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

У спірному рішенні зазначено, що для можливості проведення державної реєстрації земельної ділянки позивачу необхідно надати розроблений та погоджений у встановленому законом порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Позивач не погодилася з вказаним рішенням, оскільки вважає, що зазначена земельна ділянка вже сформована та вже надавалась в користування, а тому переоформлення права користування на цю земельну ділянку має відбуватись на підставі саме технічної документації з землеустрою, а не на підставі проекту відведення земельної ділянки.

Отже, в даному випадку позивач оскаржує Рішення №РВ-6301480152018 від 06.02.2018 Державного кадастрового реєстратора, яким їй запропоновано надати розроблений та погоджений у встановленому законом порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Судом встановлено, що 11.05.1995 Південноміською радою Харківського району Харківської області було прийнято рішення №260 про надання СП Мереф`янський ринок права постійного користування земельною ділянкою площею 0,2 га для обслуговування будівель і споруд ринку та організації торгівлі з видачею Державного акту на право постійного користування земельною ділянкою від 08.09.1995 серія ХР 25-20-001034 на підставі вказаного рішення та плану закріплення земельної ділянки та ситуативної схеми розміщення земельної ділянки.

26.06.2004 між позивачем та Харківською обласною спілкою споживчих товариств в особі директора СП Мереф`янський ринок був укладений договір купівлі-продажу будівель В-1 та Р-1 , що розміщені за адресою: Харківська обл., Харківський р-н, м. Південне, вул. Радянська/вул. Українська, буд. 59/44.

За актом прийому-передачі основних засобів від 29.07.2004 позивач отримала від СП Мереф`янський ринок м`ясний магазин В-1 , м`ясо-молочну харчову контрольну станцію Р-1 та незабудовану асфальтовану територію площею 1736 кв.м.

Право власності позивача на будівлі В-1 та Р-1 , що розміщені за адресою: Харківська АДРЕСА_3 н АДРЕСА_4 м АДРЕСА_5 буд. АДРЕСА_6 / АДРЕСА_1 зареєстроване 23.06.2014 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, як на єдиний об`єкт нерухомого майна з реєстраційним №395597363251.

30.09.2004. Південноміською радою Харківського району Харківської області було прийнято рішення про надання позивачеві права на виготовлення технічної документації на земельну ділянку площею 0,2 га за адресою: АДРЕСА_5 вул АДРЕСА_5 вул АДРЕСА_5 . АДРЕСА_2 для розміщення будівель ринку та для організації ринкової торгівлі.

Позивач звернулась до Міськрайонного управління Держкомзему у м. Люботин і Харківському районі Харківської області з інформаційним запитом про надання роз`яснень щодо припинення права користування земельною ділянкою СП Мереф`янський ринок , з огляду на вищевказане.

Міськрайонним управлінням Держкомзему у м. Люботин і Харківському районі Харківської області на запит ОСОБА_1 надано відповідь листом від 21.05.2012 №2336 з визначенням для позивача, з посиланням на положення законодавства, порядку, способу та підстав перереєстрації на її ім`я правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,2 га, на якій розміщені належні їй будівлі В-1 та Р-1 .

Станом на 30.12.2016 Державний акт на право постійного користування землею від 08.09.1995 серія ХР 25-20-001034 за СП Мереф`янський ринок , що діяв та не був скасований, перебував на обліку в державному органі, який до 01.01.2013 проводив державну реєстрацію прав на землю та здійснював ведення та адміністрування земельного кадастру та інше - в Управлінні Держгеокадастру в Харківському районі Харківської області.

05.10.2015 державним кадастровим реєстратором Управління Держгеокадастру у Харківському районі Харківської області Садовською Г.В. було прийнято рішення про державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 6325111000:00:006:0083 на підставі технічної документації з землеустрою, яка виготовлена ФОП ОСОБА_3 , що містить копію Державного акту на право постійного користування землею від 08.09.1995 серія ХР 25-20-001034.

Проведення зазначеної реєстраційної дії стало наслідком для подальшого проведення державної реєстрації права власності Південноміської ради на земельну ділянку з кадастровим номером 6325111000:00:006:0083 згідно рішення Державного реєстратора Харківського районного управління юстиції Харківської області Боклаг Сергія Сергійовича від 19.10.2015.

Не погодившись із даними рішеннями 02.08.2016 позивач звернувся до суду з позовом до Управління Держгеокадастру у Харківському районі Харківської області, Головного управління юстиції Харківської області, в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просила скасувати незаконне рішення державного кадастрового реєстратора Управління Держгеокадастру у Харківському районі Харківської області Садовської Г.В. від 05.10.2015 "Про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки з кадастровим №6325111000:00:006:0083", прийняте при державній реєстрації земельної ділянки з кадастровим №6325111000:00:006:0083 на підставі технічної документації з землеустрою, яка не відповідає вимогам законодавства України, та з порушенням порядку, встановленого законом; скасувати незаконне та протиправне рішення державного реєстратора Управління юстиції в Харківському районі Харківської області Боклаг С.С. №25390773 від 19.10.2015 про державну реєстрацію права власності Південноміської ради на земельну ділянку з кадастровим № 6325111000:00:006:0083, прийняте в порушення порядку реєстрації права власності територіальної громади на земельну ділянку та за відсутності підстав, передбачених законами України.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду по справі №820/4143/16 від 21.02.2017 адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління Держгеокадастру у Харківському районі Харківської області, Державного реєстратора Харківського районного управління юстиції Харківської області Боклаг Сергія Сергійовича, Державного кадастрового реєстратора Управління Держземагенства у Харківському районі Харківської області Садовської Ганни Валеріївни, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору: Харківська районна державна адміністрація в Харківській області, Південноміська рада Харківського району Харківської області про скасування рішень - задоволено в повному обсязі. Скасовано рішення державного кадастрового реєстратора Управління Держгеокадастру у Харківському районі Харківської області Садовської Ганни Валеріївни від 05.10.2015 про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо державної реєстрації земельної ділянки за кадастровим номером 6325111000:00:006:0083. Скасовано рішення державного реєстратора Управління юстиції в Харківському районі Харківської області Боклаг Сергія Сергійовича про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексний номер 25390773 від 19.10.2015 щодо земельної ділянки за кадастровим номером 6325111000:00:006:0083, дата державної реєстрації - 05.10.2015.

Ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 15.05.2017 апеляційну скаргу Південноміської ради Харківського району Харківської області залишено без задоволення. Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 21.02.2017 по справі №820/4143/16 залишено без змін.

Так, постанова Харківського окружного адміністративного суду по справі 3820/4143/16 від 21.02.2017 набрала законної сили 15.05.2017.

Постановою Верховного Суду від 27.11.2018 по справі №820/4143/16 касаційну скаргу Південноміської ради Харківського району Харківської області задоволено частково. Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 21 лютого 2017 року та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 15 травня 2017 року скасовано, а провадження у справі закрито.

Суд зазначає, що відповідно ч. 1 ст. 79-1 Земельного кодексу України, формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

Згідно ч. 2 ст. 79-1 Земельного кодексу України, формування земельних ділянок здійснюється: у порядку відведення земельних ділянок із земель державної та комунальної власності; шляхом поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок; шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, проектами землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб, проектами землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; шляхом інвентаризації земель у випадках, передбачених законом; за проектами землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв).

Відповідно ч. 3 ст. 79-1 Земельного кодексу України, сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі.

Згідно ч. 4 ст. 79-1 Земельного кодексу України, земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера.

Відповідно ч. 5 ст. 79-1 Земельного кодексу України, формування земельних ділянок (крім випадків, визначених у частинах шостій - сьомій цієї статті) здійснюється за проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Згідно ч. 1 ст. 123 Земельного кодексу України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).

Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.

Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.

Відповідно ч. 2 ст. 123 Земельного кодексу України, особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

У разі звернення з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки особи, яка є державним партнером (концесієдавцем) відповідно до законів України "Про державно-приватне партнерство", "Про концесію" та зацікавлена в отриманні в користування земельної ділянки для здійснення державно-приватного партнерства, у тому числі реалізації проекту, що здійснюється на умовах концесії, або уповноваженої нею особи до клопотання додається копія рішення про доцільність здійснення державно-приватного партнерства, зокрема у формі концесії.

Згідно ч. 3 ст. 123 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування об`єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього Кодексу.

У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення документації із землеустрою або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення документації із землеустрою без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Умови і строки розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок визначаються договором, укладеним замовником з виконавцем цих робіт відповідно до типового договору. Типовий договір на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки затверджується Кабінетом Міністрів України.

У разі встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або формування земельної ділянки, необхідної для здійснення державно-приватного партнерства (реалізації проекту, що здійснюється на умовах концесії), замовником документації із землеустрою є державний партнер (концесієдавець), а також за його дорученням державне або комунальне підприємство, установа, організація чи господарське товариство, 100 відсотків акцій (часток) якого належать державі, Автономній Республіці Крим, територіальній громаді або іншому господарському товариству, 100 відсотків акцій (часток) якого належать державі.

Відповідно ч. 4 ст. 123 Земельного кодексу України, проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Як раніше зазначалось, відмовляючи у проведенні державної реєстрації земельної ділянки, відповідач послався на ст. 123 Земельного кодексу України, згідно якої особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

У спірному рішенні зазначено, що для можливості проведення державної реєстрації земельної ділянки позивачу необхідно надати розроблений та погоджений у встановленому законом порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Постанова Харківського окружного адміністративного суду по справі №820/4143/16 від 21.02.2017, якою скасовано рішення державного кадастрового реєстратора Управління Держгеокадастру у Харківському районі Харківської області Садовської Г.В. від 05.10.2015 "Про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки з кадастровим №6325111000:00:006:0083" набрала законної сили 15.05.2017. Лише 27.11.2018 вона була скасована Постановою Верховного Суду, а провадження у справі закрито.

Судом встановлено, що з 15.05.2017 по 27.11.2018 земельна ділянка площею 0,2 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_7 . Південне, вул. Радянська та вул. Українська, АДРЕСА_2 не була сформованою в силу ч. 4 ст. 79-1 Земельного кодексу України, згідно якої земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера, оскільки в той час була чинною постанова Харківського окружного адміністративного суду по справі №820/4143/16 від 21.02.2017, якою було скасовано рішення про присвоєння даній земельній ділянці кадастрового номеру.

Таким чином, на момент спірних правовідносин: 24.01.2018 (звернення позивача до відповідача); 06.02.2018 (прийняття спірного рішення), в силу вимог ч. 4 ст. 79-1 Земельного кодексу України, згідно якої земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера, земельна ділянка площею 0,2 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_2 , не могла вважатись сформованою, з підстав скасування рішення про присвоєння їй кадастрового номеру.

Враховуючи вищевикладене, відповідач правомірно, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України, відмовив позивачу у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру за заявою ОСОБА_1 на підставі технічної документації з землеустрою, зазначивши, що для можливості проведення державної реєстрації земельної ділянки позивачу необхідно надати розроблений та погоджений у встановленому законом порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, як це передбачено ст.ст. 79-1, 123 Земельного кодексу України щодо одержання у користування земельної ділянки, яка не є сформованою.

На підставі наведеного вище, суд приходить до висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 14, 243-246, 258, 262, 293, 295-297, п. 3 Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_8 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Державного кадастрового реєстратора Міськрайонного управління у Харківському районі та м. Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Давидової Олени Миколаївни (м-н. Свободи, буд. 5, Держпром, 6 під., 2 пов., м. Харків, 61022, ЄДРПОУ 39792822), треті особи: Інженер-землевпорядник Рибянець Андрій Сергійович (вул. Сумська, 102-А, м. Харків, 61078, РНОКПП НОМЕР_2 ), Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗІК" (вул. Сумська, 102-А, м. Харків, 61078, код ЄДРПОУ 14079703), Південноміська рада Харківського району Харківської області (вул. Гагаріна, буд. 82, м. Південне, 62461, ЄДРПОУ 04058700), Головне управління Держгеокадастру у Харківській області (вул. Космічна, буд. 21, 8-9 пов., м. Харків, 61145, ЄДРПОУ 39792822) про скасування рішення - відмовити.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня проголошення рішення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення, з урахуванням приписів п. 3 Прикінцевих положень КАС України.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду із врахуванням приписів Закону України №540-IX від 30 березня 2020 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)» .

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя М.М.Панов

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.04.2020
Оприлюднено17.04.2020
Номер документу88809778
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2040/6575/18

Постанова від 11.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 11.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 29.12.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Рибачук А.І.

Ухвала від 24.12.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 26.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 26.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 20.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 12.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Сіренко О.І.

Ухвала від 09.10.2020

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні