Рішення
від 07.05.2020 по справі 320/3430/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 травня 2020 року м. Київ № 320/3430/19

Київський окружний адміністративний суд у складі судді Колеснікової І.С., розглянувши у письмовому провадженні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом Державної служби геології та надр України

до товариства з обмеженою відповідальністю Керам-Еталон

про анулювання спеціального дозволу

В С Т А Н О В И В:

До Київського окружного адміністративного суду звернулась Державна служба геології та надр України з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Керам-Еталон про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 29.12.2014 №4632.

Позов мотивовано наявністю правових підстав для анулювання виданого відповідачу спеціального дозволу на користування надрами з огляду на порушення відповідачем як надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом та угодою про умови користування ділянкою надр, та невиконанням відповідачем у встановлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 08.08.2019 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання, запропоновано відповідачу подати відзив на позовну заяву.

Відповідачем подано відзив на позовну заяву, згідно якого позов не визнано. Зазначено про необґрунтованість доводів позивача щодо наявності підстав для анулювання відповідачу спеціального дозволу на користування надрами, з огляду на виконання відповідачем припису про усунення порушень шляхом подання до Департаменту державного геологічного контролю всіх витребовуваних у приписі документів.

Протокольною ухвалою суду від 04.09.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.

Представник позивача під час судового розгляду позов підтримав, просив задовольнити позовні вимоги з огляду на невиконання відповідачем припису в частині надання проекту геологічного вивчення ділянки надр та погодження проекту дослідно-промислової розробки ділянки, відносно якої відповідачу видано спірний дозвіл на користування надрами.

Представником відповідача проти позову заперечено, наголошено на необґрунтованості вимог позивача щодо наявності підстав для анулювання спеціального дозволу на користування надрами з огляду на неодноразове надання позивачу документів на виконання вимог припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування.

На підставі поданих представниками сторін у судовому засіданні 30.10.2019 письмових клопотань про розгляд справи у письмовому проваджені судом вирішено здійснювати подальший розгляд справи у письмовому провадженні.

Дослідивши наявні у матеріалах справи докази та з`ясувавши обставини справи, судом встановлено таке.

Товариство з обмеженою відповідальністю Керам-Еталон , ідентифікаційний код 32269046, місцезнаходження: 08637, Київська область, Васильківський район, село Погреби, вул. Жовтнева, 43-А, зареєстроване як юридична особа 09.12.2002, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №13331450000001707.

Державною службою геології та надр України видано 29.12.2014 товариству з обмеженою відповідальністю Керам-Еталон , ідентифікаційний код 32269046, спеціальний дозвіл на користування надрами №4632 з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення глин та суглинків Хамбиківської ділянки, до якого між ТОВ Керам-Еталон та Державною службою геології та надр України підписано 17.09.2018 угоду №4632 про умови користування надрами з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення.

Наказом Державної служби геології та надр України від 28.11.2017 №523 затверджено річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державною службою геології та надр України на 2018 рік, додатком до якого визначено проведення державного геологічного контролю відносно ТОВ Керам-Еталон , дата початку проведення заходу - 14.08.2018.

Наказом Державної служби геології та надр України від 12.07.2018 №243 визначено провести планові перевірки надрокористувачів, зазначених у Переліках надрокористувачів, щодо яких буде здійснюватися державний геологічний контроль у серпні 2018 року, в тому числі щодо ТОВ Керам-Еталон , дозвіл №4632 від 29.12.2014.

Державною службою геології та надр України направлено товариству з обмеженою відповідальністю Керам-Еталон повідомлення від 18.07.2018 №13634/03/14 про проведення планової перевірки, яке отримано товариством 21.07.2018, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №0311322530248 з відміткою про отримання.

Центральним міжрегіональним відділом Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України видано направлення від 10.08.2018 №709-14/06 на проведення планової перевірки дотримання вимог законодавства у сфері надрокористування ТОВ Керам-Еталон (код ЄДРПОУ 32269046), яке знаходиться за адресою: вул. Зарічна, 43-А, с. Заріччя, Васильківський р-н, Київська обл., 08637, якому надано спеціальний дозвіл на користування надрами №4632 від 29.12.2014.

Центральним міжрегіональним відділом Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України складено акт перевірки від 21.08.2018 №06-04/22/2018-17/п (147) про недопущення до перевірки, згідно якого посадовими особами Центрального міжрегіонального відділу Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України було здійснено виїзд до ТОВ Керам-Еталон за адресою, зазначеною у спеціальному дозволі на користування надрами №4632 від 29.12.2014 (08637, Київська область, Васильківський район, с. Заріччя, вул. Зарічна, 43-А) та встановлено, що територія ТОВ Керам-Еталон огороджена парканом та охороняється, зв`язок з директором або уповноваженою особою не встановлено, на ділянці Хамбиківська будь-яка техніка відсутня, роботи, пов`язані з геологічним вивченням надр, у тому числі дослідно-промисловою розробкою не проводяться, охороною було відмовлено у проведенні перевірки у зв`язку з відсутністю директора або уповноваженої особи надрокористувача, чим порушено вимоги статті 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю у сфері господарської діяльності та пункту 5.3 Угоди про умови користування надрами, яка є невід`ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами №4632 від 29.12.2014 в частині обов`язку надрокористувача допускати представників Держгеонадр України для здійснення державного геологічного контролю.

Центральним міжрегіональним відділом Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України винесено відносно ТОВ Керам-Еталон припис від 21.08.2018 №767-14/06, згідно якого у строк до 21.09.2018 слід усунути порушення вимог законодавства у сфері надрокористування та подати в письмовій формі до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України матеріали згідно додатку №1, які підтверджують факт усунення порушень.

Згідно додатку №1 Питання що підлягають перевірці до припису від 21.08.2018 №767-14/06, передбачається встановлення наявності оригіналів документів, зокрема, проекту геологічного вивчення ділянки надр та проекту дослідно-промислової розробки ділянки надр.

На виконання вимог припису від 21.08.2018 №767-14/06 ТОВ Керам-Еталон подано до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України листи: від 18.09.2018 №15/18, із долученням спеціального дозволу на користування надрами №4632 від 29.12.2014, угоди про умови користування №4632 від 17.09.2018, затвердженого та погодженого проекту дослідно-промислової розробки ділянки надр, листа щодо погодження проекту дослідно-промислової розробки Хамбиківської ділянки цегельної сировини №6769/03/10-18 від 19.04.2018, висновку експертизи 16В№04-1.6.10-55244 щодо відповідності проектної документації нормативним актам з питань охорони праці, документи, що засвідчують право на земельну ділянку для потреб, пов`язаних з користуванням надрами, звіту за 2017 рік про виконання програми робіт, яка є додатком до угоди про умови користування надрами від 29.12.2014 №4632, звітного балансу обліку запасів корисних копалин за 2017 рік, форми №3-гр Перелік об`єктів робіт та досліджень з геологічного вивчення надр на 2015-2019 роки, детальної геолого-екномічної оцінки Хамбиківського-І родовища цегельної сировини Васильківського району, Київської області; від 18.09.2018 №16/18, в якому зазначено про призупинення ТОВ Керам-Еталон виробничої діяльності по виготовленню керамічної цегли та проведення гірничих робіт і видобутку корисних копалин за адресою 08637, Київська область, Васильківський район, с. Заріччя, вул. Зарічна, 43-А.

Центральним міжрегіональним відділом Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України подано директору Департаменту державного геологічного контролю подання від 12.10.2018 №1090-14/06 на зупинення спеціального дозволу на користування надрами №4632 від 29.12.2014 у зв`язку з ненаданням ТОВ Керам-Еталон (з урахуванням листа ТОВ Керам-Еталон від 18.09.2018 №15/18) матеріалів згідно додатку №1 до припису від 21.08.2018 №767-14/06, а саме: проекту геологічного вивчення ділянки надр; проекту дослідно-промислової розробки ділянки надр та погодження Держпраці; матеріалів щодо виконання умов Міністерства екології та природних ресурсів України, Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області, Держгірпромнагляду України; дотримання вимог Закону України Про оцінку впливу на довкілля .

Листом №19/18 від 19.11.2018 ТОВ Керам-Еталон додатково подано до Центрального міжрегіонального відділу Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України проект дослідно-промислової розробки ділянки надр, висновок експертизи 16В №04-1.6.10-55244 щодо відповідності проектної документації нормативним актам з питань охорони праці, детальну геолого-економічну оцінку Хамибківського -І родовища цегельної сировини Васильківського району Київської області, матеріали щодо виконання умов Міністерства екології та природних ресурсів України, Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області, Держгірпромнагляду України.

Наказом Державної служби геології та надр України від 26.11.2018 №443 зупинено дію дозволу №4632 від 29.12.2014, виданого ТОВ Керам-Еталон , та надано 30 календарних днів для усунення порушень.

Зазначений наказ доведено до відома ТОВ Керам-Еталон листом Державної служби геології та надр України від 04.12.2018 №24329/03/14-18, який отримано товариством 18.12.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №0311325498124.

Листами №02/19 від 15.01.2019 та 01/19 ТОВ Керам-Еталон повідомлено Центральний міжрегіональний відділ Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України про подання витребуваних документів на виконання припису від 21.08.2018 №767-14/06 та додано копії листів ТОВ Керам-Еталон від 17.09.2018 №15/18, 16/18, від 19.11.2018 №19/18.

Центральним міжрегіональним відділом Департаменту геологічного контролю Державної служби геології та надр України подано директору Департаменту державного геологічного контролю подання від 22.01.2019 №137-14/06 на анулювання спеціального дозволу на користування надрами №4632 від 29.12.2014 у зв`язку з ненаданням ТОВ Керам-Еталон (з урахуванням листів ТОВ Керам-Еталон від 15.01.2019 №02/19 та від 15.01.2019 №01/19) проекту геологічного вивчення ділянки надр Хамбиківського родовища, погодження проекту дослідно-промислової розробки Хамбиківської ділянки цегельної сировини з Держпраці, дотримання вимог Закону України Про оцінку впливу на довкілля .

Державною службою геології та надр України направлено ТОВ Керам-Еталон листа від 19.03.2019 №5208/03/14-19 про надання згоди/незгоди на припинення права користування надрами, який отримано товариством 25.03.2019, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №0311326376065 з відміткою про отримання.

Листом №13/19 від 26.04.2019 ТОВ Керам-Еталон повторно подано до Державної служби геології та надр України проект геологічного вивчення ділянки надр Хамбиківської ділянки цегельної сировини, копію листа погодження проекту дослідно-промислової розробки Хамбиківської ділянки цегельної сировини №6769/03/10-18 від 19.04.2018, висновок експертизи 16В №04-1.6.10-55244 щодо відповідності проектної документації нормативним актам з питань охорони праці, та повідомлено про проведення робіт щодо виправлення проекту дослідно-промислової розробки Хамбиківської ділянки надр проектною організацією.

Вважаючи невиконання відповідачем вимог припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері надрокористування в частині ненадання витребуваних документів підставою для анулювання спеціального дозволу на користування надрами, позивач звернувся з позовом до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає таке.

Відповідно до статті 19 Кодексу України про надра від 27.07.1994 №132/94-ВР (далі по тексту - Кодекс України про надра) , надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр. Право на користування надрами засвідчується актом про надання гірничого відводу.

Згідно статті 20 Кодексу України про надра, для геологічного вивчення, в тому числі для дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, надра надаються у користування без надання гірничого відводу після одержання спеціального дозволу на геологічне вивчення надр.

Як встановлено судом Державною службою геології та надр України видано товариству з обмеженою відповідальністю Керам-Еталон спеціальний дозвіл на користування надрами №4632 від 29.12.2014 з метою геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення глин та суглинків Хамбиківської ділянки.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедуру продовження строку дії, переоформлення, поновлення дії, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін визначено Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 (в редакції, чинній на час виникнення між сторонами спірних відносин, далі по тексту - Порядок №615).

Відповідно до пункту 22 Порядку №615, дія дозволу зупиняється органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням Мінекоенерго, центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі: 1) порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; 2) виникнення внаслідок проведення робіт, пов`язаних з користуванням ділянкою надр, безпосередньої загрози життю чи здоров`ю працівників або населення; 4) невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища; 5) наявності підстав, передбачених Законом України Про санкції ; 6) невиконання умов висновків з оцінки впливу на довкілля та/або висновків державної екологічної експертизи; 7) відсутності висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи діяльності з видобування корисних копалин, геологічного вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ, з подальшим видобуванням нафти, газу (промислова розробка родовищ).

Дія дозволу також зупиняється органом з питань надання дозволу за поданням Мінекоенерго за зверненням до Мінекоенерго Держекоінспекції та/або її територіальних органів щодо невиконання умов висновків з оцінки впливу на довкілля та/або висновків державної екологічної експертизи, відсутності висновку з оцінки впливу на довкілля та/або висновку державної екологічної експертизи діяльності з видобування корисних копалин, геологічного вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ, з подальшим видобуванням нафти, газу (промислова розробка родовищ).

Після зупинення дії дозволу надрокористувач зобов`язаний зупинити проведення на наданій йому в користування ділянці надр робіт, передбачених дозволом.

Зупинення дії дозволу не звільняє надрокористувача від обов`язку проводити на ділянці надр роботи, пов`язані із запобіганням виникненню аварійної ситуації або усуненням її наслідків.

Зупинення дії дозволу не є підставою для переривання строку його дії.

Дія дозволу поновлюється органом з питань надання дозволу після усунення надрокористувачем причин, що призвели до зупинення його дії.

У разі визнання за рішенням суду, що набрало законної сили, незаконним (безпідставним) зупинення та/або анулювання дозволу строк дії дозволу та відповідно строк користування надрами продовжується органом з питань надання дозволу на строк такого зупинення та/або анулювання.

Як убачається зі змісту наказу Державної служби геології та надр України від 26.11.2018 №443, яким зупинено дію дозволу №4632 від 29.12.2014, виданого ТОВ Керам-Еталон , підставою для зупинення дії дозволу є підпункти 1,4 пункту 22 Порядку №615 (порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр; невиконання в установлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування або охорони навколишнього природного середовища).

Згідно пункту 23 Порядку №615, право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності .

За змістом частини сьомої статті 4 1 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності від 0 6.09.2005 №2806-IV, дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) встановлення факту надання в заяві про видачу документа дозвільного характеру та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації; 2) здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.

Законом можуть передбачатися інші підстави для анулювання документа дозвільного характеру.

За приписами статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.

Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами.

Аналіз наведених положень законодавства дає підстави для висновку, що право користування надрами припиняється органом, який надав надра в користування, самостійно або в судовому порядку в окремих випадках та за наявності відповідної умови, а саме - незгоди користувача.

Таким чином, орган, який надав надра у користування, має право у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 3, 7 частини першої статті 26 Кодексу України про надра, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, за умови незгоди користувача, право користування надрами припиняється у судовому порядку.

Отже, в судовому порядку за умови незгоди користувача право користування надрами може бути припинено у наступних випадках: користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами.

Обґрунтовуючи наявність підстав для анулювання виданого відповідачу спеціального дозволу, позивач стверджує про порушення відповідачем як надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом та угодою про умови користування ділянкою надр, та невиконання відповідачем у встановлений строк приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування.

За змістом частини шостої статті 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 0 5.04.2007 №877-V (далі по тексту - Закон №877-V), за результатами здійснення планового або позапланового заходу посадовою особою органу державного нагляду (контролю), у разі виявлення порушень вимог законодавства, складається акт, в якому зазначається стан виконання вимог законодавства суб`єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.

Частинами сьомою, восьмою статті 7 Закону №877-V визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб`єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Втім, позивачем не проводилась перевірка ТОВ Керам-Еталон за результатами якої було б складено акт із детальним описом виявленого порушення з посиланням на відповідні вимоги законодавства.

Таким чином, у визначений Законом №877-V спосіб позивачем не встановлювались порушення ТОВ Керам-Еталон вимог спеціального дозволу на користування надрами від 29.12.2014 №4632, на підставі яких суд мав би визначити обґрунтованість звернення позивача з даним позовом до суду та наявність підстав для припинення права відповідача на користування надрами згідно оскаржуваного спеціального дозволу.

Аналогічну за змістом правову позицію висловлено Верховним Судом, зокрема, у своїй постанові від 10.10.2018 у справі №П/811/43/17 (77025241).

Водночас, невиконання надрокористувачем вимог приписів уповноважених органів щодо усунення порушень законодавства у сфері надрокористування не є передбаченою Кодексом України про надра підставою для припинення у судовому порядку права відповідача на користування надрами згідно виданого йому спеціального дозволу.

Відтак, за наведеного правового регулювання та відсутності законодавчих підстав для припинення в судовому порядку права ТОВ Керам-Еталон на користування надрами на підставі виданого йому спеціального дозволу на користування надрами від 29.12.2014 №4632, суд дійшов висновку про безпідставність та необґрунтованість позовних вимог, відповідно, у задоволенні позову слід відмовити.

Оскільки відповідачем не надано доказів понесення ним судових витрат, судові витрати присудженню на користь відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову відмовити.

Позивач - Державна служба геології та надр України (ідентифікаційний код 37536031, місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16).

Відповідач - товариство з обмеженою відповідальністю Керам-Еталон (ідентифікаційний код 32269046, місцезнаходження: 08637, Київська область, Васильківський район, село Погреби, вул. Жовтнева, 43-А).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Згідно пункту 3 розділу VI Прикінцеві положення Кодексу адміністративного судочинства України процесуальні строки, визначені цим рішенням, продовжуються на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Суддя Колеснікова І.С.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення - 07 травня 2020 року.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.05.2020
Оприлюднено13.05.2020
Номер документу89184172
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/3430/19

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 08.09.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Постанова від 22.07.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Ухвала від 30.06.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Бєлова Людмила Василівна

Рішення від 07.05.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 23.09.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 08.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 09.07.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні