ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про заміну сторони виконавчого провадження
25 травня 2020 року м. Київ № 826/13240/18
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши у порядку письмового провадження заяву про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Енерджі
до Державної фіскальної служби України
Головного управління ДФС у м. Києві
про визнання протиправними дій, скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Енерджі з позовом до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у м. Києві в якому просить суд:
- визнати протиправними дії суб`єкта владних повноважень - Державної фіскальної служби України, які виразилися у зупиненні реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №39 від 31.05.2018, складеної товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Енерджі , а також визнати протиправним та скасування рішення Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №790135/41414347 від 13.06.2018, яким відмовлено у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №39 від 31.05.2018, складеної товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Енерджі .
- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №39 від 31.05.2018, складену та подану товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Енерджі , ідентифікаційний код 41414347, продавцем в якій зазначено товариством з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Енерджі , ідентифікаційний код 41414347, а покупцем Товариство з обмеженою відповідальністю БЕНКОТТО (іпн 368447426555 ).
- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань суб`єктів владних повноважень - з Державної фіскальної служби України та Головного управління Державної фіскальної служби України у м. Києві понесені позивачем судові витрати, які полягають у сплаті судового збору в розмірі 3524 (три тисячі п`ятсот двадцять чотири) грн. 00 коп.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 23.08.2018 року відкрито провадження у адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.06.2019 року вирішено адміністративну справу № 826/13240/18 по суті та видано виконавчі листи.
До суду з заявою про заміну сторони виконавчого провадження у справі №826/13240/18 звернувся представник позивача.
У судове засідання 13.05.2020 року представники учасників справи не з`явились.
Згідно з частиною другою статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Досліджуючи питання наявності підстав для заміни сторони виконавчого провадження, суд встановив наступне.
Судом встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України №227 від 06 березня 2019 року затверджено положення про Державну податкову службу України.
Так, у відповідності до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України №1200 від 18 грудня 2018 року "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби" утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.
Згідно з абзацом 6 пункту 2 цієї ж постанови Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 06 березня 2019 року № 227 затверджено Положення про Державну податкову службу України, у відповідності до пункту 1 якого Державна податкова служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 31 липня 2019 року до реєстру було внесено запис про реєстрацію Державної податкової служби України як юридичної особи публічного права (ідентифікаційний код 43005393).
У той же час, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відомості щодо перебування в стані припинення Державної фіскальної служби України.
Відповідно до статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником. Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Ухвалу суду за результатами вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження може бути оскаржено в порядку, встановленому цим Кодексом. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.
З огляду на зазначене, суд прийшов до висновку про заміну боржника правонаступником - з Державної фіскальної служби України (адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код 39292197) на Державну податкову службу України (адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код 43005393) та з Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, ЄДРПОУ 39439980) на Головне управління Державної податкової служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, ЄДРПОУ 43141267).
Керуючись положеннями статей 241, 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Заяву представника Товариства з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія Енерджі про заміну сторони виконавчого провадження -задовольнити.
Замінити боржника у виконавчих листах №826/13240/18 від "11" лютого 2020 року з Державної фіскальної служби України (адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код 39292197) на Державну податкову службу України (адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ідентифікаційний код 43005393).
Замінити боржника у виконавчих листах №826/13240/18 від "11" лютого 2020 року з Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, ЄДРПОУ 39439980) на Головне управління Державної податкової служби у м. Києві (04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, ЄДРПОУ 43141267).
Ухвала суду набирає законної сили після з моменту її підписання та може бути оскаржена за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Суддя Качур І.А.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.05.2020 |
Оприлюднено | 25.05.2020 |
Номер документу | 89404995 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Качур І.А.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Безименна Наталія Вікторівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Епель Оксана Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні