ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 травня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/5644/19 Головуючий в 1 інстанції: Балан Я.В.
Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду
у складі: головуючої судді - Шевчук О.А.,
суддів: Бойка А.В., Федусика А.Г.
при секретарі Жигайлової О.Е.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження апеляційну скаргу Державного агенства рибного господарства України на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2020 року, ухвалене у відкритому судовому засіданні о 12:31 год за правилами загального позовного провадження у м.Одесі у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "МЕРКУРІЙ-АКВА" до Державного агенства рибного господарства України про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИЛА:
У вересні 2019 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до відповідача про визнання протиправним дії Державного агентства рибного господарства України, щодо відмови у внесенні даних Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА до Переліку місць базування суден флоту рибної промисловості за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА за вх.№17/5343 від 21.03.2019 року; зобов`язання Державного агентства рибного господарства України, внести дані Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА за вх.№17/5343 від 21.03.2019 року.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідачу були надані усі необхідні документи передбачені Положенням про місце базування суден флоту рибної промисловості, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №375 від 19.07.2017 року, а тому, у Держрибагенства були відсутні підстави для відмови у внесенні даних ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості за його заявою.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2020 року адміністративний позов задоволено частково. Дії Державного агентства рибного господарства України щодо відмови у внесенні даних Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА до Переліку місць базування суден флоту рибної промисловості за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА вх.№17/5343 від 21.03.2019 року, листом - визнано протиправними. Зобов`язано Державне агентство рибного господарства України (код ЄДРПОУ 37472282) повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА (код ЄДРПОУ 38798270) вх.№17/5343 від 21.03.2019 року, про внесення даних Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, у встановленому законодавством порядку з прийняттям за наслідками розгляду вмотивованого рішення суб`єкта владних повноважень. У задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.
Не погоджуючись з рішенням відповідач надав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою у задоволенні позову відмовити. Доводами апеляційної скарги зазначено, що у зв`язку з невідповідністю поданих ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА документів вимогам чинного законодавства, Держрибагентство не має можливості щодо внесення даних позивача до Переліку місць базування суден флоту рибної промисловості. Апелянт зазначає, про невідповідність договору особистого строкового сервітуту як документа, на підставі якого позивачем використовується земельна ділянка, вимогам законодавства. Крім того, апелянт зазначає, що діяв у межах своїх повноважень відмовляючи позивачу у внесенні даних до Переліку місць базування суден флоту рибної промисловості.
У відзиві на апеляційну скаргу ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА зазначає, що отримали у сервітутне користування від Кароліно-Бугазької сільської ради Овідіопольського району реальну частку території села Кароліно-Бугаз, яка визначена відповідно до паспорту прив`язки, тобто надані Держрибагенству документи дають можливість встановити реальне місце базування суден флоту рибної промисловості без кадастрового номеру. Крім того, ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА зазначає, що підставою для відмови у внесенні даних до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, з боку відповідача, була саме неможливість визначення місця базування, а не невідповідність поданих документів вимогам Положення про місце базування суден флоту рибної промисловості.
Особи, що беруть участь у справі, про дату, час і місце судового розгляду були сповіщені належним чином відповідно до ст. 124-130 КАС України, в судове засідання не з`явились, враховуючи що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в судовому засіданні не обов`язкова, колегія суддів у відповідності до ч. 2 ст. 313 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності сторін.
Згідно ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Перевіривши матеріали справи, правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі, обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстроване 30.08.2013 року, номер запису: 1 557 102 0000 002255.
До видів діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА згідно код КВЕД відносяться: 03.11 Морське рибальство; 03.12 Прісноводне рибальство; 03.21 Морське рибництво (аквакультура) (основний); 03.22 Прісноводне рибництво (аквакультура); 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками; 47.23 Роздрібна торгівля рибою, ракоподібними та молюсками в спеціалізованих магазинах (а.с.34-36).
18.02.2019 року, Кароліно-Бугаська сільська рада Овідіопольського району Одеської області, на підставі рішення Кароліно-Бугаської сільської ради Про погодження ТОВ Меркурій-Аква місця розташування групи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності по вул. Кароліни Собанської № 1548-VІІ від 24.05.2018 року (а.с.15), Паспорту прив`язки розміщення групи стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в с . Кароліно-Бугаз, по вул. Кароліни Собанської 2-А, виданого 15.02.2019 року Управлінням містобудування та архітектури Овідіопольської районної державної адміністрації №03/01-12 (а.с.29-333) та Товариство з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА , уклали Договір особистого строкового сервітуту №143 (а.с.13-14).
Згідно Предмету договору особистого строкового сервітуту №143 від 18.02.2019 року, Кароліно-Бугаська сільська рада Овідіопольського району Одеської області надає, а Товариство з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА приймає у термінове платне сервітутне користування реальну частку території села Кароліно-Бугаз для встановлення, обслуговування та експлуатації групи стаціонарних тимчасових споруд (у кількості п`ять штук по 30 кв.м. кожна) для провадження підприємницької діяльності - розміщення місця базування флоту підприємства та рибоприймального пункту за адресою: 67844 , Одеська область, Овідіопольський район , село Кароліно- Бугаз, вулиця Кароліни Собаньської , 2-А, загальною площею 150,00 квадратних метрів, на час дії паспорту прив`язки виданого TOB МЕРКУРІЙ-АКВА Управлінням містобудування та архітектури Овідіопольської районної державної адміністрації, реєстрованого 15.02.2019 року за №03/01-12 та дійсного до 15.02.2022 року. При цьому строк дії договору після продовження дії паспорту прив`язки, також продовжується на той же термін, що зазначений у паспорті прив`язки. У користування передається реальна частка території загальною площею 150 квадратних метрів (а.с.13).
Факт передачі реальної частки території села Кароліно-Бугаз підтверджується Актом прийому-передачі до договору особистого строкового сервітуту (а.с.17).
21.03.2019 року, для здійснення господарської діяльності, Товариство з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА звернулось до Державного агентства рибного господарства України з заявою про внесення даних до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, відповідно до Положення про місце базування суден флоту рибної промисловості (а.с.12).
До вищевказаної заяви ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА було надано копії: договору особистого строкового сервітуту №143 від 18.02.2019 року (а.с.13-14), Акт огляду місця базування суден флоту рибної промисловості (а.с.18), наказ про призначення відповідального за порядок виходу та приходу суден, що не підлягають нагляду класифікаційного товариства (а.с.19), заяву про проведення огляду місця базування.
Державне агентство рибного господарства України листом №3-9.2-17/2144-19 від 17.04.2019 року, повідомило ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА , що у наданому договорі особистого строкового сервітуту відсутній кадастровий номер земельної ділянки, що унеможливлює проведення ідентифікації на Публічній кадастровій карті України, відведення у встановленому законодавством порядку земельної ділянки берегової території, на якій розміщено місце базування суден флоту рибної промисловості (а.с.21-22).
Тобто, у зв`язку з невідповідністю, на думку відповідача, поданих ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА документів вимогам чинного законодавства, Держрибагентство не має можливості щодо внесення даних позивача до Переліку місць базування суден флоту рибної промисловості.
Не погоджуючись з діями Державного агентства рибного господарства України, щодо відмови у задоволенні заяви ТОВ МЕРКУРІЙ АКВА про внесення даних до Переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, вважаючи їх протиправними, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
Приймаючи рішення про задоволенням в частині позовні вимоги, судом першої інстанції зазначено, що Держрибагентство, відповідаючи на заяву встановленого Положенням №375 зразка Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА листом, а не приймаючи відповідного наказу - діяло не у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України, без дотримання вимог частини другої статті 2 КАС України. Також, суд дійшов висновку Положення №375 не містить вказівок на обов`язкову наявність у земельної ділянки кадастрового номеру для проведення ідентифікації на Публічній кадастровій карті України, а лише вимагає від заявника надати документ, на підставі якого адміністрацією використовується земельна ділянка, у даному випадку - Договір особистого строкового сервітуту №143 від 18.02.2019 року.
При цьому судом першої інстанції відмовлено в задоволенні позовних вимог щодо зобов`язання відповідача, внести дані до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, оскільки зазначене є дискреційними повноваженнями, тому судом було зобов`язано повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА вх.№17/5343 від 21.03.2019 року, про внесення даних Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, у встановленому законодавством порядку з прийняттям за наслідками розгляду вмотивованого рішення суб`єкта владних повноважень.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.
Щодо доводів апелянта про те, що законодавством не передбачено видання наказу про відмову у внесенні до Переліку, колегія суддів зазначає наступне.
Державне агентство рибного господарства України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства і який реалізує державну політику у сфері рибного господарства та рибної промисловості, охорони, використання та відтворення водних біоресурсів, регулювання рибальства, безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства.
Згідно статті 46 Закону України Про рибне господарство, промислове рибальство та охорону водних біоресурсів №3677-VI від 08.07.2011 року (далі - Закон №3677-VI), перелік морських рибних портів, портопунктів та місць базування суден флоту рибної промисловості для вивантаження водних біоресурсів (структурно відокремлена частина рибогосподарського підприємства) затверджується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері рибного господарства.
Морські рибні порти, портопункти та місця базування суден флоту рибної промисловості мають забезпечувати безпечну стоянку суден (плавзасобів) флоту рибної промисловості та дотримання законодавства про охорону навколишнього природного середовища, у тому числі шляхом участі в межах визначеної законодавством компетенції у виявленні випадків скидання суднами (плавзасобами) забруднюючих речовин у межах акваторії порту, портопунктів та місць базування суден.
19.07.2017 року, Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №375, затверджено Положення про місце базування суден флоту рибної промисловості, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 09 серпня 2017 року за №971/30839 (далі - Положення №375), яким встановлено вимоги до облаштування місць базування суден флоту рибної промисловості та організації їх безпечної експлуатації.
Згідно п.2 частини ІІ Положення №375, перелік місць базування суден флоту рибної промисловості (далі - Перелік) затверджується Держрибагентством.
Внесення місця базування до Переліку здійснюється на підставі письмової заяви на внесення даних до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, яка надсилається до Держрибагентства поштою або з використанням засобів телекомунікаційного зв`язку.
До заяви додаються акт огляду місця базування суден флоту рибної промисловості, складений посадовою особою Управління державного нагляду за безпекою мореплавства флоту рибної промисловості Держрибагентства або міжвідомчою комісією, в якому зазначено, що місце базування після фактичного огляду придатне до експлуатації, та завірені в установленому законодавством порядку копії таких документів:
документ, на підставі якого адміністрацією використовується земельна ділянка;
документ, що підтверджує право власності або користування гідротехнічною спорудою (за наявності);
наказ адміністрації про призначення особи, відповідальної за забезпечення безпечної експлуатації місця базування, оформлення виходу суден у рейс, приходу суден з рейсу.
Внесення місця базування до Переліку є підставою для його експлуатації.
Згідно Положення про Державне агентство рибного господарства України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №895 від 30 вересня 2015 року, Держрибагентство у межах повноважень, передбачених законом, на основі і на виконання Конституції та законів України, актів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Мінагрополітики, видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує та контролює їх виконання.
З огляду на викладенні обставини, судова колегія прийшла до висновку, що за результатами розгляду будь-яких основних питань діяльності Держрибагентством має видаватися відповідний наказ, проте, матеріалми справи встановлено, що Держрибагенство, листом №3-9.2-17/2144-19 від 17.04.2019 року, повідомило ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА , що у наданому договорі особистого строкового сервітуту відсутній кадастровий номер земельної ділянки, що унеможливлює проведення ідентифікації на Публічній кадастровій карті України та у зв`язку з невідповідністю поданих документів вимогам чинного законодавства, Держрибагенство не має можливості внесення даних товариства до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості (а.с.21-22).
Таким чином, колегія суддів вважає правильним висновок суду першої інстанції, що рішення про внесення даних до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості або про відмову внесення даних до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, повинно оформлятися розпорядчим індивідуальним правовим актом у формі наказу Держрибагентства, тобто Держрибагентство, відповідаючи на заяву встановленого Положенням №375 зразка Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА листом, а не приймаючи відповідного наказу - діяло не у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України, без дотримання вимог частини другої статті 2 КАС України.
Щодо позиції апелянта, про необхідність зазначення кадастрового номеру земельної ділянки, яка використовується позивачем слід зазначити наступне.
Колегією суддів встановлено, що апелянт в апеляційній скарзі зазначає, що у наданому позивачем до заяви договорі особистого строкового сервітуту як документу, на підставі якого адміністрацією позивача використовується земельна ділянка, відсутній кадастровий номер земельної ділянки, що унеможливлює проведення ідентифікації на Публічній кадастровій карті України, тому Державне агентство рибного господарства України дійшло до висновку, що ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА не надали документ, на підставі якого позивачем використовується земельна ділянка.
В свою чергу судом встановлено, що 18.02.2019 між Кароліно-Бугазькою сільською радою Овідіопольського району Одеської області (Розпорядник) та ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА (Сервітуарій) укладено договір особистого строкового сервітуту №143, відповідно до п.1 якого Розпорядник надає, а Сервітуарій приймає в термінове платне сервітутне користування реальну частку території села Кароліно-Бугаз для встановлення, обслуговування та експлуатації ГРУПИ стаціонарних тимчасових споруд (у кількості п`яти штук по 30 кв.м. кожна) для провадження підприємницької діяльності - для розміщення місця базування флоту підприємства та рибоприймального пункту за адресою: 67844, Одеська область, Овідіопольський район , село Кароліно- Бугаз, вулиця Кароліни Собаньської , 2-А, загальною площею 150,00 квадратних метрів, на час дії паспорту прив`язки виданого ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА управлінням містобудування та архітектури Овідіопольської районної державної адміністрації реєстраційний номер від 15.02.2019р. за 03/01-12, дійсного до 15.02.2022р.. При цьому строк дії договору після продовження дії паспорту прив`язки, також продовжується на той же термін, що зазначений у паспорті прив`язки.
18.02.2019р. відповідно до акту прийому-передачі до договору особистого строкового сервітуту, Кароліно-Бугазька сільська рада Овідіопольського району Одеської області передали, а ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА прийняли в термінове платне сервітутне користування реальну частку території села Кароліно-Бугаз для встановлення, обслуговування та експлуатації групи стаціонарних тимчасових споруд (у кількості 5 штук по 30 кв.м. кожна) для провадження підприємницької діяльності - для розміщення місця базування флоту підприємства та рибоприймального пункту за адресою: 67844, Одеська область , Овідіопольський район, село Кароліно-Бугаз, вулиця Кароліни Собаньської , 2-А, загальною площею 150,00 квадратних метрів, на час дії паспорту прив`язки виданого ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА управлінням містобудування та архітектури Овідіопольської районної державної адміністрації реєстраційний від 15.02.2019р. за 03/01-12, дійсного до 15.02.2022р.
Слід зазначити, що відповідно до ч.1 ст.60 Закону України Про органи місцевого самоврядування , територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров`я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об`єкти, визначені відповідно до закону як об`єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
Рішенням Одеської обласної ради від 10.09.2010 №1190-\/ Про зміну меж села Кароліно-Бугазької сільської ради Овідіопольського району Одеської області затверджено межі села Кароліно-Бугаз Кароліно-Бугазької сільської ради Овідіопольського району, загальною площею 811,760 га згідно з описом та балансом території.
Відповідно до ч.5 ст.60 Закону України Про органи місцевого самоврядування , органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об`єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, укладати договори в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійні договори, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об`єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Стаття 28 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , встановлює особливості державної реєстрації прав на земельні ділянки державної та комунальної власності, а саме, рішення органів державної влади або органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у власність або користування (постійне користування, оренду, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) можуть прийматися за відсутності державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на таку земельну ділянку в Державному реєстрі прав.
Таким чином, у даному випадку документом, на підставі якого позивачем ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА використовується земельна ділянка, є саме Договір особистого строкового сервітуту №143 від 18.02.2019 року, укладений між Кароліно-Бугаською сільською радою Овідіопольського району Одеської області та позивачем.
Колегія суддів зазначає, що Положення про місце базування суден флоту рибної промисловості, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 19.07.2017р. №375, не передбачає вимоги заявника щодо обов`язкової наявності у земельної ділянки кадастрового номеру для можливості проведення ідентифікації на публічній кадастровій карті України земельної ділянки берегової території, на якій розміщене місце базування суден флоту рибної промисловості.
Таким чином, судова колегія приходить до висновку, що надані ТОВ МЕРКУРІЙ-АКВА Держрибагенству документи дають можливість встановити реальне місце базування суден флоту рибної промисловості без кадастрового номеру.
З огляду на викладене, дії Держрибагенства щодо відмови у задоволенні заяви позивача на внесення даних до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості за вх.№17/5343 від 21.03.2019, яка оформлена листом від 17.04.2019р. №3-9.2-17/2144/19, через відсутність кадастрового номеру земельної ділянки суперечать Положенню №375, тому суд першої інстанції дійшов вірного висновку про зобов`язання Державне агентство рибного господарства України повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА вх.№17/5343 від 21.03.2019 року, про внесення даних Товариства з обмеженою відповідальністю МЕРКУРІЙ-АКВА до переліку місць базування суден флоту рибної промисловості, у встановленому законодавством порядку з прийняттям за наслідками розгляду вмотивованого рішення суб`єкта владних повноважень.
На підставі вищевикладеного, колегія суддів апеляційної інстанції вважає, що рішення суду ґрунтується на всебічному, повному та об`єктивному розгляді всіх обставин справи, які мають значення для вирішення спору, відповідає нормам матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, викладених у зазначеній постанові, у зв`язку з чим підстав для її скасування не вбачається.
Відповідно до ч.1 ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів, -
ПОСТАНОВИЛА:
Апеляційну скаргу Державного агенства рибного господарства України - залишити без задоволення.
Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 18 лютого 2020 року залишити без змін.
Відповідно до ст. 329 КАС України постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Повний текст судового рішення складено 01.06.2020 року.
Головуюча суддя: О.А. Шевчук
Суддя: А.В. Бойко
Суддя: А.Г. Федусик
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2020 |
Оприлюднено | 02.06.2020 |
Номер документу | 89543638 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Шевчук О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні