ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№1.380.2019.006637
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 травня 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Грень Н.М.,
за участю:
секретаря судового засідання Редкевич О.Р.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом Державної служби геології та надр України до спільного Українсько-Американського підприємства - товариства з обмеженою відповідальністю «Кисень компанія» про анулювання спеціального дозволу на користування надрами, -
в с т а н о в и в :
11.12.2019 до Львівського окружного адміністративного суду надійшов позов Державної служби геології та надр України до спільного Українсько-Американського підприємства - товариства з обмеженою відповідальністю «Кисень компанія» , в якому позивач просить суд:
- припинити право користування надрами шляхом анулювання дії спеціального дозволу на користування надрами №4737 від 22.10.2008, виданого спільному Українсько-Американському підприємству - товариству з обмеженою відповідальністю «Кисень компанія» .
В обґрунтування позовних вимог Державна служба геології та надр України зазначає, що з моменту отримання спеціального дозволу у відповідача, як у надрокористувача, виникли права та обов`язки, встановлені Кодексом України про надра, Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 та особливими (додатковими) умовами до спеціального дозволу на користування надрами. Так, відповідач зобов`язаний використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України. Оскільки, на момент подання позовної заяви до суду, відповідач порушень не усунув, Державна служба геології та надр України просить припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами №4737 від 22.10.2008.
Ухвалою судді від 13.12.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі без виклику сторін.
Ухвалою суду від 27.12.2019 призначено справу до розгляду в судовому засіданні з викликом сторін.
03.01.2020 від представника відповідача через канцелярію суду надійшов відзив на позовну заяву, у якому зазначено, що СУАП -ТОВ Кисень Компанія з поважних причин не приступило до користування надрами, оскільки не отримало документи, що посвідчують право на земельну ділянку, тому п. 6 ст. 26 Кодексу України Про надра до даних відносин не застосовується. З урахуванням вказаного, відповідач вважає що відсутні підстави для припинення права користування спеціальним дозволом у судовому порядку.
Ухвалою від 17.03.2020 призначено судове засідання у справі в режимі відеоконференції.
Представник позивача у судове засідання не прибув, належним чином повідомлений про дату час та місце розгляду справи.
Представник відповідача у судове засідання не прибув, належним чином повідомлений про дату час та місце розгляду справи.
Суд, вивчивши та дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, оцінивши докази у сукупності, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.
СУАП-ТОВ "КИСЕНЬ КОМПАНІЯ" надано спеціальний дозвіл на користування надрами № 4737 від 22.10.2008, з метою видобування піску строком на 14 років. Як додаток до спеціального дозволу укладено Угоду про умови користування надрами та складено Програму робіт.
На запит Держгеонадр від 20.06.2014 № 03/303-2149 Державне науково- виробниче підприємство Державний інформаційний геологічний фонд України надало інформацію щодо подання СУАП-ТОВ "КИСЕНЬ КОМПАНІЯ" форм звітності 5-гр за 2011-2013 роки.
Відповідно до вказаного листа, СУАП-ТОВ "КИСЕНЬ КОМПАНІЯ" протягом 2011-2013 року подавало щорічну статистичну звітність за формою 5-гр з нульовими показниками видобутку корисних копалин.
У зв`язку із цим, Державна служба геології та надр України наказом № 288 від 09.09.2014 зупинила дію спеціального дозволу на користування надрами №4737 від 22.10.2008 та надала СУАП-ТОВ "КИСЕНЬ КОМПАНІЯ" строк 30 календарних днів на усунення порушень, про що повідомила Відповідача листом від 18.09.2014 № 13018/02/14-14. На вказаний лист відповіді надано не було.
Надалі, Наказом Державної служби геології та надр України № 22 від 10.01.2019, Департаменту державного геологічного контролю було доручено провести планові перевірки надрокористувачів, щодо яких буде здійснюватися державний геологічний контроль у лютому 2019 року та направлено відповідачеві повідомлення про проведення планової перевірки № 1044/03/14-19 від 18.01.2019.
За результатами перевірки було складено Акт перевірки № 02-02/06/2019-007/П-026 від 28.02.2019, яким встановлено порушення законодавства у сфері надрокористування.
На підставі даного Акту було складено припис від 28.02.2019 року № 151-19/02, яким надано строк до 29.03.2019 на усунення порушень законодавства у сфері надрокористування, а саме:
1. Відсутні документи, що посвідчують право на земельну ділянку для потреб, пов`язаних з користуванням надрами.
Видобуток корисної копалини з часу отримання спеціального дозволу не проводився.
Чим порушено вимоги ст. ст. 125, 126 КУ № 2768, ст 18 КУ № 132/94.
2. На ділянці надр, наданій у користування, не проводяться роботи, передбачені спеціальним дозволом на користування надрами.
Видобуток корисної копалини з часу отримання спеціального дозволу не проводився.
Чим порушено вимоги ст.ст. 14, 24, 56 КУ № 132/94.
3. Не виконується мета спеціального дозволу на користування надрами, а саме видобування пісків в якості сировини для виробництва ніздрюватих бетонів, гідротехнічних споруд підводної та внутрішньої зон, компонента в`яжучого щільних силікатних бетонів, дорожнього будівництва не здійснюється.
Видобуток корисної копалини з часу отримання спеціального дозволу не проводився.
Чим порушено вимоги ст.ст. 14, 24, КУ № 132/94.
4. Не виконується 3-тя особлива умова спеціального дозволу на користування надрами від 22.10.2008 № 4737, а саме протягом трьох років з моменту отримання спеціального дозволу на промислову розробку не опрацьовано та подано на державну експертизу до ДКЗ України матеріали геолого-економічної оцінки запасів будівельних пісків Кобилецького родовища. Видобуток корисної копалини з часу отримання спеціального дозволу не проводився.
Чим порушено вимоги ст. 24 КУ № 132/94, ПКМУ № 615.
5. Не виконано рішення ДКЗ України, а саме протягом 3 років з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами не опрацьовано та подано на державну експертизу до ДКЗ України матеріали геолого-економічної оцінки запасів будівельного піску Кобилецького родовшца.Видобуток корисної копалини з часу отримання спеціального дозволу не проводився.
Чим порушено вимоги ст. 45 КУ № 132/94, ПКМУ № 1294.
6.Не в повному обсязі виконано приписи попередньої перевірки. А саме :
1) Відсутні документи, що посвідчують право на земельну ділянку для потреб, пов`язаних з користуванням надрами;
2) На ділянці надр, наданій у користування, не проводяться роботи, передбачені спеціальним дозволом на користування надрами;
3) Не виконується мета спеціального дозволу на користування надрами, а саме видобування пісків в якості сировини для виробництва ніздрюватих бетонів, гідротехнічних споруд підводної та внутрішньої зон, компонента в`яжучого щільних силікатних бетонів, дорожнього будівництва не здійснюється;
4) Не виконується 3-тя особлива умова спеціального дозволу на користування надрами від 22.10.2008 № 4737, а саме протягом трьох років з моменту отримання спеціального дозволу на промислову розробку не опрацьовано та подано на державну експертизу до ДКЗ України матеріали геолого-економічної оцінки запасів будівельних пісків Кобилецького родовища;
5) Не виконано рішення ДКЗ України, а саме протягом 3 років з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами не опрацьовано та подано на державну експертизу до ДКЗ України матеріали геолого-економічної оцінки запасів будівельного піску Кобилецького родовища.
На час обстеження родовища розробка родовища не проводилась.
Чим порушено вимоги ст. 7 ЗУ № 877
Держгеонадрами прийнято рішення зупинити дію вищезазначеного дозволу та надані надрокористувачу строк 30 днів для усунення порушень, про що СУАП ТОВ Кисень компанія повідомлено, шляхом направлення на юридичну адресу листа № 10154/03/14-19 від 04.06.2019, однак відповіді надано не було.
23.07.2019 Західним міжрегіональним відділом ДДГК Держгеонадр направлено на адресу Держгеонадр Подання № 512-19/02 на анулювання дії спеціального дозволу на користування надрами № 4737 від 22.10.2008, та зазначено, що СУАП ТОВ Кисень компанія не усунуто порушень вимог законодавства у сфері надрокористування.
Надалі, Держгеонадра направило на адресу надрокористувача лист № 16968/01/14- 19 від 19.08.2019 з проханням надати до Держгеонадр у 15-денний строк, з моменту отримання листа, власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами, шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами у зв`язку з порушення вимог передбачених спеціальним дозволом.
Вказаний лист отримано СУАП ТОВ Кисень компанія 27.08.2019.
Частиною другою статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів - у судовому порядку.
Оскільки у встановлений строк, відповідь (згода/незгода) СУАП ТОВ Кисень компанія до Державної служби геології та надр України не надійшла, позивач вважає, що він позбавлений можливості самостійно анулювати спеціальний дозвіл, а тому він звернувся з даним позовом до суду.
При вирішенні спору суд керувався наступним.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У частині першій статті 11 Кодексу України про надра визначено, що державне управління у галузі геологічного вивчення, використання і охорони надр здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, органи влади Автономної Республіки Крим, місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування відповідно до законодавства України.
Державна служба геології та надр України є центральним органом виконавчої влади, який наділений функціями для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1174 /далі Положення №1174/.
Відповідно до підпунктів 9, 10 пункту 4 Положення про Державну службу геології та надр України Держгеонадра України відповідно до покладених на неї завдань видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.
Крім того, згідно з підпунктом 12 пункту 4 Положення Держгеонадра України відповідно до покладених завдань здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням.
Відповідно до вимог абзацу 1 статті 13 Кодексу України про надра користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи.
Надра надаються у користування підприємствам, установам, організаціям і громадянам лише за наявності у них спеціального дозволу на користування ділянкою надр (стаття 19 цього Кодексу).
Відповідно до частини другої статті 16 Кодексу України про надра спеціальні дозволи на користування надрами надаються переможцям аукціонів, крім випадків, визначених Кабінетом Міністрів України, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, або Кабінетом міністрів Автономної Республіки Крим щодо розробки родовищ корисних копалин місцевого значення на території Автономної Республіки Крим. Порядок проведення аукціонів з продажу спеціальних дозволів на користування надрами та порядок їх надання встановлюються Кабінетом Міністрів України.
На виконання частини другої статті16 Кодексу України про надра постановою Кабінету Міністрів України №615 від 30.05.2011 затверджено Порядок надання спеціальних дозволів на користування надрами, який регулює питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін. Дія цього Порядку поширюється на всі види користування надрами. Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Відповідно до пункту 10 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами невід`ємною частиною дозволу є угода про умови користування надрами, що укладається між органом з питань надання дозволу і надрокористувачем і містить програму робіт, яка оформляється як додаток, та особливі умови надрокористування, що передбачають: вимоги до ефективності робіт; сучасні технології видобування та переробки корисних копалин; порядок видобування корисних копалин, зокрема з метою запобігання негативним екологічним наслідкам і забезпечення безпеки забудованих територій; види, обсяги і строки виконання робіт на ділянці надр; підстави для припинення діяльності, пов`язаної з використанням ділянки надр.
В частині сьомій статті 4-1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарювання" №2806 від 06.09.2005 передбачено, що дозвільний орган, що видав документ дозвільного характеру, може звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання документа дозвільного характеру, зокрема, в разі здійснення суб`єктом господарювання певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, на які отримано документ дозвільного характеру, з порушенням вимог законодавства, щодо яких дозвільний орган видавав припис про їх усунення із наданням достатнього часу для їх усунення.
Згідно із частиною другою статті 24 Кодексу користувачі надр зобов`язані використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції, тощо.
Права та обов`язки користувача надр виникають з моменту отримання спеціального дозволу на користування надрами /частина третя статті 24 Кодексу/.
За змістом статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у разі: 1) якщо відпала потреба у користуванні надрами; 2) закінчення встановленого строку користування надрами; 3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано у користування; 4) користування надрами з застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення; 5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; 6) якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами; 7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої у користування ділянки надр.
Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.
Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами.
Згідно з підпунктом 1 пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 №615 дія дозволу може бути зупинена органом з питань надання дозволу безпосередньо або за поданням центральних органів виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері здійснення державного гірничого нагляду, епідеміологічного нагляду (спостереження), державного нагляду (контролю) за додержанням вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, органів місцевого самоврядування, органів ДФС у разі порушення надрокористувачем умов користування надрами, передбачених дозволом або угодою про умови користування ділянкою надр.
У пункті 23 вказаного Порядку визначено, що право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Статтею 56 Кодексу України про надра передбачено, що основними вимогами в галузі охорони надр є: забезпечення повного і комплексного геологічного вивчення надр; додержання встановленого законодавством порядку надання надр у користування і недопущення самовільного користування надрами; раціональне вилучення і використання запасів корисних копалин і наявних у них компонентів; недопущення шкідливого впливу робіт, пов`язаних з користуванням надрами, на збереження запасів корисних копалин, гірничих виробок і свердловин, що експлуатуються чи законсервовані, а також підземних споруд; охорона родовищ корисних копалин від затоплення, обводнення, пожеж та інших факторів, що впливають на якість корисних копалин і промислову цінність родовищ або ускладнюють їх розробку; запобігання необґрунтованій та самовільній забудові площ залягання корисних копалин і додержання встановленого законодавством порядку використання цих площ для інших цілей; запобігання забрудненню надр при підземному зберіганні нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захороненні шкідливих речовин і відходів виробництва, скиданні стічних вод; додержання інших вимог, передбачених законодавством про охорону навколишнього природного середовища.
Відповідно до частини першої статті 57 Кодексу України про надра у разі порушення вимог статті 56 та інших статей цього Кодексу користування надрами може бути обмежено, тимчасово заборонено (зупинено) або припинено центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або іншим державним органом, уповноваженим на застосування таких заходів реагування, в порядку, встановленому законодавством.
Зі змісту наведених правових норм вбачається, що однією з підстав зупинення дії дозволу на спеціальне використання надр є порушення надрокористувачем умов та порядку користування надрами, невиконання обов`язків, визначених статтею 24 Кодексу України про надра. При цьому право тимчасово зупиняти дію спеціального дозволу надано органу, який видав спеціальний дозвіл.
Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, у зв`язку з невиконанням особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами, а саме: видобуток корисної копалини з часу отримання спеціального дозволу не проводився, не усунув порушень та не виконав вимоги припису про усунення виявлених порушень, Державна служба геології та надр України правомірно зупинила дію спеціального дозволу на користування надрами, виданого відповідачу 22.10.2008 №4737, звернувшись в подальшому до надрокористувача про висловлення позиції (згоди/незгоди) щодо припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціальних дозволів.
Верховним Судом України у постановах від 25 червня 2011 року у справі № 21-36а11, від 19 вересня 2011 року у справі № 21-164а11 та від 10 грудня 2013 року у справі № 21-450а13 та Верховним Судом у постановах від 10 травня 2018 року у справі №802/4846/13-а, від 26 червня 2018 року у справі №802/923/14-а, від 06 листопада 2018 року у справі №805/4098/17а було зроблено правовий висновок про те, що право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку. У разі відсутності спору відповідач має право у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 3, 7 частини першої статті 26 Кодексу, самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів це право припиняється у судовому порядку.
Зазначена норма спрямована на захист інтересів надрокористувачів шляхом надання їм права вимагати (шляхом надання/висловлення письмової незгоди) від уповноваженого органу судової, а не адміністративної процедури припинення права користування надрами. При цьому, законом презюмується, що саме судовий порядок є додатковою гарантією ефективного захисту прав надрокористувача, що і було забезпечено позивачем у цій справі шляхом звернення до суду.
Отже, орган, який надав надра у користування, повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому пунктом 5 частини першої статті 26 Кодексу України "Про надра", лише за наявності згоди на це користувача надрами.
Як вбачається з матеріалів справи, Державна служба геології та надр України направила СУАП ТОВ Кисень Компанія лист від 19.08.2019 №16968/01/14-19 з проханням надати у 15-денний строк, з моменту отримання листа, власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами.
Відповідач не надав згоду на припинення права користування надрами.
У свою чергу, відповідно до пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України №615 від 30.05.2011, право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".
Як встановлено судом, підставою для припинення права користування надрами є пункти 5, 6 частини першої статті 26 Кодексу України про надра -порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр; якщо користувач без поважних причин протягом двох років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу - 180 календарних днів не приступив до користування надрами.
Системний аналіз наведених вище правових норм дає підстави стверджувати, що анулювання раніше зупиненого спеціального дозволу можливе, зокрема, у разі, якщо надрокористувачем не усунуто порушення, які стали підставою для зупинення дії дозволу та щодо яких позивачем було винесено припис про їх усунення.
Судом встановлено, що взяті відповідачем зобов`язання з приводу необхідності виконання умов спеціального дозволу на користування надрами №4737 від 22.10.2008, угоди про умови користування надрами від 22.10.2008 (Додаток №1) та додатку №2 до названої угоди іменованого - Програма робіт, а також припису №151-19/02 від 28.02.2019 не відкликані, не скасовані та не визнані протиправними, а відтак перелічені у названих документах вимоги є чинним та підлягали виконанню відповідачем.
Щодо покликання відповідача на те, що СУАП ТОВ Кисень Компанія з поважних причин не приступило до користування надрами оскільки не отримало документи, що посвідчують право на земельну ділянку.
Суд зважає на таке покликання відповідача, однак зазначає, що відповідач не звертався до позивача з метою продовження терміну для усунення порушень вказаних у приписі №151-19/02 від 28.02.2019, а також не надав суду доказів вжиття заходів з метою отримання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, що свідчить про бездіяльність відповідача.
Окрім того, суд зауважує, що відсутність документів, що посвідчують право на земельну ділянку не є єдиним порушенням відповідача, зафіксованим в акті перевірки. Інших зафіксованих в акті перевірки порушень відповідач не усунув.
Отже, як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, відповідач не вжив заходів для усунення порушень, які стали підставою для зупинення дії спеціального дозволу, та не спростував вказані доводи позивача належними доказами.
Таким чином, Державна служба геології та надр України відповідно до вимог наведених вище правових норм правомірно звернулась до суду з даним позовом, а тому суд дійшов висновку про підставність позовних вимог та про їх задоволення.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Такі витрати позивачем понесені не були, а тому відсутні підстави для їх стягнення з відповідача.
Керуючись ст.ст. 6, 9, 73-76, 242, 244, 245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
в и р і ш и в:
позов задовольнити повністю.
Припинити право користування надрами шляхом анулювання дії спеціального дозволу на користування надрами №4737 від 22.10.2008, виданого спільному Українсько-Американському підприємству - товариству з обмеженою відповідальністю «Кисень компанія» .
Судові витрати з відповідача не стягувати.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення суду.
Згідно з пунктом 3 Розділу VI Прикінцевих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), строки, визначені для апеляційного оскарження продовжуються на строк дії такого карантину.
Суддя Грень Н.М.
Повний текст рішення складено та підписано 01.06.2020.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2020 |
Оприлюднено | 04.06.2020 |
Номер документу | 89569583 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні