Ухвала
від 02.01.2009 по справі 2-а-29/08
ГЛУХІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа№ 2-а-29/08

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 січня 2009 року місто Глухів

Глухівський міськрайсуд С умської області в особі судд і Демченка О.С., при секретарі Дмитренко О.С., розглянувши у в ідкритому судовому засіданн і справу адміністративної юр исдикції за позовом ОСОБА_1 до Управління Пенсійного ф онду України у місті Глухові (далі - УПФУ у м. Глухові) про ст ягнення недоплаченої щоміся чної державної соціальної до помоги, передбаченої Законом України «Про соціальний зах ист дітей війни»,

встановив.

За поданим до Глухівськог о міськрайсуду 19 листопада 2008 р оку та підтриманим в суді поз овом мешканець міста Глухів ОСОБА_1, який народився І НФОРМАЦІЯ_1 у місті Глухів і є громадянином України, прос ить суд судовим рішенням зоб ов'язати УПФУ у м. Глухові нара хувати недоплачену йому у 2006-200 8 роках як особі, яка має стату с дитини війни, передбачену с таттею 6 Закону України „Про с оціальний захист дітей війни " №2195-IV від 18 листопада 2004 року (дал і - Закон №2195-IV) щомісячну держав ну соціальну допомогу у вигл яді підвищення до пенсії у ро змірі 30 % мінімальної пенсії з а віком. При цьому позивач пос илається на те, що дію статті 6 зазначеного Закону було зуп инено і звужено певними поло женнями Законів України «Про Державний бюджет України на 2006 рік», «Про Державний бюджет України на 2007 рік» та «Про Держ авний бюджет України на 2008 рік » всупереч частини З статті 22 Конституції України, що знай шло своє підтвердження в Ріш енні Конституційного Суду Ук раїни № 6-рп/2007 від 09 липня 2007 року та в Рішенні Конституційног о Суду України № 10-рп/2008 від 22 тра вня 2008 року, у зв'язку з чим за пе ріод з січня 2006 року по жовтень (включно) 2008 року йому було нед оплачено підвищення до пенсі ї на загальну суму 3726 грн. 70 коп..

За змістом позовної заяви т а пояснення в суді позивача о станній до звернення до суду з даним позовом не звертався до відповідача з вимогами пр о проведення донарахування д о пенсії, яку він отримував за віком у 2006-2008 роках, відповідно до статті 6 Закону № 2195-IV.

3 наданого суду заперечення відповідача на позов вбачає ться, що відповідач позов не в изнає, посилаючись на те, що пр отягом 2006-2008 років УПФУ у м. Глух ові, як територіальний орган Пенсійного Фонду України, не мав достатніх правових підс тав для нарахування і сплати позивачу передбаченого перв инною редакцією статті 6 Зако ну № 2195-IV підвищення до пенсії. В ідповідач вважає, що відпові дно до статті 7 Закону № 2195-IV фіна нсове забезпечення передбач ених цим Законом державних с оціальних гарантій мало бути і має здійснюватись за рахун ок коштів Державного бюджету України; що виплата таких кош тів мала і має бути передбаче на Державним бюджетом Україн и, який на кожний бюджетний р ік затверджує відповідним за коном Верховна Рада України, а вже похідно від цього випл ата таких коштів мала і має бу ти передбачена в бюджеті Пен сійного Фонду України, який (б юджет) щорічно затверджуєтьс я Кабінетом Міністрів Україн и; і що Законом № 2195-IV чи іншими н ормативно-правовими актами о рганів державної влади Украї ни взагалі не визначені як ор ган, який повинен обраховува ти підвищення до пенсії дітя м війни, так і конкретний розм ір мінімальної пенсії за вік ом, виходячи з якого слід обч ислювати, нараховувати і спл ачувати підвищення до пенсії дітям війни.

З'ясувавши предмет спору, по дії і факти, які передували зв ерненню позивача до суду з да ним позовом, суд дійшов висно вку, що відкрита за таким позо вом справа не підлягає розгл яду в порядку адміністративн ого судочинства, а тому - підля гає закриттю.

При цьому суд виходить із зм істу правовідносин, в яких пр отягом 2006 - 2008 років перебували п озивач і відповідач, а також п оложень Конституції та іншог о діючого законодавства Укра їни, виходячи з яких мають вир ішуватись дані спірні правов ідносини.

Так, за змістом статті 1 Зако ну № 2195-IV, який визначає правови й статус дітей війни, основи ї х соціального захисту та гар антує їх соціальну захищеніс ть шляхом надання пільг і дер жавної соціальної підтримки , дитиною війни визнається ос оба, яка є громадянином Украї ни та якій на час закінчення (2 вересня 1945 року) Другої світов ої війни було менше 18 років, а д ержавною соціальною гаранті єю - встановлений цим Законом мінімальний розмір державно ї соціальної допомоги, а тако ж пільги з метою надання соці альної підтримки дітям війни .

Первинною редакцією статт і 6 Закону № 2195-IV було передбачен о, що дітям війни пенсії або що місячне довічне грошове утри мання чи державна соціальна допомога, що виплачується за мість пенсії, підвищуються н а 30% мінімальної пенсії за вік ом, а статтею 7 цього ж Закону п ередбачено, що фінансове заб езпечення державних соціаль них гарантій, передбачених ц им Законом, здійснюється за р ахунок коштів Державного бюд жету України.

В частині 2 статті 3 Закону № 2 195-IV закріплено, що встановлені цим Законом державні соціал ьні гарантії дітям війни не м ожуть бути обмежені або скас овані іншими нормативно-прав овими актами, а статтею 4 цього ж Закону передбачено, що Кабі нет Міністрів України розроб ляє і включає до загальнодер жавних програм відповідні по ложення щодо соціального зах исту дітей війни та здійснює контроль за їх виконанням, і щ о положення про соціальний з ахист дітей війни повинні бу ти відображені в програмах д іяльності Кабінету Міністрі в України, які схвалюються Ве рховною Радою України.

Пунктом 1 Прикінцевих полож ень Закону № 2195-IV передбачено, щ о цей Закон набирає чинності з 01 січня 2006 року, а пунктом 3 цих же положень Кабінет Міністр ів України зобов'язувався у д вомісячний строк:

подати до Верховної Ради Ук раїни пропозиції щодо привед ення законодавчих актів у ві дповідність із цим Законом;

привести свої нормативно- правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити приведення мі ністерствами та іншими центр альними органами виконавчої влади своїх нормативно-прав ових актів у відповідність і з цим Законом; та

вжити заходів щодо приведе ння пенсій пенсіонерів, які в ийшли на пенсію до 1992 року, у ві дповідність із встановленим законом прожитковим мінімум ом.

Аналіз оприлюдненого післ я прийняття Закону № 2195-IV поточ ного законодавства України д ає підстави констатувати, що наведені у пункті 3 Прикінцев их положень Закону № 2195-IV припи си, спрямовані на реалізацію цього Закону, Кабінетом Міні стрів України не були викона ні, тоді як ще до набрання цим Законом чинності пунктом 17 ст атті 77 Закону України № 3235-IV від 20 грудня 2005 року «Про Державний бюджет України на 2006 рік» з мет ою приведення окремих норм з аконів у відповідність з цим Законом дію статті 6 Закону № 2195-IV було зупинено на 2006 рік. В под альшому, Законом України №3367-І V від 19 січня 2006 року «Про внесен ня змін до Закону України «Пр о Державний бюджет України н а 2006 рік» пункт 17 статті 77 з Зако ну № 3235-IV було виключено, а статт я 110 цього Закону була викладе на в редакції, відповідно до я кої пільги дітям війни, перед бачені статтею 6 Закону № 2195-IV, пі длягали запровадженню у 2006 ро ці поетапно, за результатами виконання бюджету у першому півріччі, у порядку, визначен ому Кабінетом Міністрів Укра їни за погодженням з Комітет ом Верховної Ради України з п итань бюджету. При цьому, поло ження Закону України „Про Де ржавний бюджет України на 2006 р ік", який діяв протягом 2006-го бю джетного року, не містили в со бі будь-яких застережень щод о подальшого (після закінчен ня 2006-го бюджетного року) запро вадження передбачених статт ею 6 Закону № 2195-IV пільг дітям вій ни.

Наведені положення Закону України «Про Державний бюдж ет України на 2006 рік» щодо зміс ту і запровадження дії статт і 6 Закону №2195 -IV неконституційн ими не визнавались, в іншому с удовому порядку не скасовува лись, а у 2006 році позивач, як дит ина війни, взагалі не отримув ав будь-якого підвищення до п енсії.

Пунктом 12 статті 71 Закону Укр аїни № 489-V від 19 грудня 2006 року «Пр о Державний бюджет України н а 2007 рік» було зупинено на 2007 рік дію статті 6 Закону № 2195-IV. Рішен ням Конституційного Суду Укр аїни № 6-рп/2007 від 09 липня 2007 року п ункт 12 статті 71 Закону України № 489-V від 19 грудня 2006 року було ви знано таким, що не відповідає Конституції України (неконс титуційним), у зв'язку з чим по ложення пункту 12 статті 71 Зако ну України № 489-V від 19 грудня 2006 ро ку в числі інших положень цьо го Закону втратило чинність з дня ухвалення зазначеного Рішення Конституційним Судо м України. Але й після цього у 2007 році позивач не отримував б удь-якого підвищення до пенс ії, передбаченого статтею 6 За кону № 2195-IV.

Підпунктом 2 пункту 41 Розділ у II Закону України № 107-VI від 28 гру дня 2007 року «Про Державний бюд жет України на 2008 рік» текст ст атті 6 Закону № 2195-IV було викладе но в такій редакції: «Дітям ві йни (крім тих, на яких поширюєт ься дію Закону України «Про с татус ветеранів війни, гаран тії їх соціального захисту») до пенсії або щомісячного до вічного грошового утримання чи державної соціальної доп омоги, що виплачується заміс ть пенсії, виплачується підв ищення у розмірі надбавки, вс тановленої для учасників вій ни». Виходячи з наведеної ред акції статті 6 Закону № 2195-IV пози вачу, як дитині війни, з 01 січня 2008 року до цього часу відповід ачем щомісячно виплачується підвищення до пенсії у розмі рі, який відповідає 10% прожитк ового мінімуму для осіб, які в тратили працездатність. Разо м з цим, Рішенням Конституцій ного Суду України № 10-рп/2008 від 22 травня 2008 року пункт 41 Розділу II Закону України № 107-VI від 28 груд ня 2008 року в числі інших положе нь цього Закону було визнано неконституційним, а тому - втр атив чинність з дня ухваленн я зазначеного Рішення Консти туційного Суду України.

За змістом наведених Рішен ь Конституційного Суду Украї ни в обох зазначених випадка х положення Законів України «Про Державний бюджет Україн и на 2007 рік» та «Про Державний б юджет України на 2008 рік» в част ині зупинення дії та зміни ре дакції статті 6 Закону № 2195-IV Кон ституційним Судом України бу ли визнані неконституційним и і втратили чинність у зв'язк у з тим, що зупинення чи зміна законом про державний бюджет України дій інших законів Ук раїни чи їх положень в частин і раніше наданих пільг та вст ановлення іншого (додатковог о) правового регулювання від носин, ніж передбачено іншим и законами України, не відпов ідає ряду положень Конституц ії України. Даний факт в конте ксті позовних вимог позивача дає суду підстави визнати, що саме у зв'язку із внесенням (п рийняттям) наведених положен ь Законів України «Про Держа вний бюджет України на 2006 рік» , «Про Державний бюджет Украї ни на 2007 рік» та «Про Державний бюджет України на 2008 рік» на за конодавчому рівні було факти чно унеможлено реалізацію ст атті 6 Закону № 2195-IV щодо підвище ння дітям війни пенсій на 30% мі німальної пенсії за віком, і щ о саме у зв'язку з цим позивач (як і інші пенсіонери - діти ві йни) протягом 2006 і 2007 років взага лі не отримував зазначеного підвищення до пенсії, а у 2008 роц і отримував таке підвищення в значно менших розмірах, які не відповідали і не відповід ають у даний час положенням с татті 6 Закону № 2195-IV. Тобто, в рез ультаті прийняття Верховною Радою України (єдиним законо давчим органом державної вла ди) положень нормативно-прав ових актів, які були визнані К онституційним Судом України неконституційними і втратил и чинність, позивач зазнав ма йнової шкоди (не одержав дохо дів, які міг би реально одержа ти за звичайних обставин, якб и його право на одержання цих доходів не було порушено) в ро зумінні пункту 2 частини 2 стат ті 22 Цивільного кодексу Украї ни (далі - ЦК України). Той же фак т дає суду підстави визнати й те, що у даному випадку питанн я (спір) про відшкодування зав даних позивачу збитків (майн ової шкоди) має вирішуватись відповідно до положень стат ті 1175 ЦК України, яка (стаття) пе редбачає, що шкода, завдана фі зичній особі в результаті пр ийняття органом державної вл ади нормативно-правового акт а, що був визнаний незаконним і скасованим, відшкодовуєть ся державою незалежно від ви ни посадових чи службових ос іб такого органу. Такий поряд ок відшкодування позивачу за вданої йому майнової шкоди в ідповідає положенням частин и 2 статті 3 та частини З статті 152 Конституції України, за яки ми держава відповідає перед людиною за свою

діяльність, а матеріальна ч и моральна шкода, завдана осо бі актами і діями, що визнані н еконституційними, відшкодов ується державою у встановлен ому законом порядку. Таким чи ном, наведеними у цьому абзац і ухвали положеннями Констит уції та ЦК України конкретно визначено підстави і порядо к відшкодування фізичній осо бі майнової шкоди, завданої в результаті прийняття законі в чи окремих їх положень, що бу ли визнані незаконними.

Висновок суду про те, що дан ий спір не підлягає вирішенн ю в порядку адміністративног о судочинства (як спір між фіз ичною особою та суб'єктом вла дних повноважень) з точки зор у процесуального законодавс тва ґрунтується на тому, що, на думку суду, УПФУ у м. Глухові, я к і взагалі Пенсійний фонд Ук раїни, у даних спірних правов ідносинах не мають усіх визн ачених нормами Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни (далі - КАС України) озна к суб'єктів владних повноваж ень.

Так, відповідно до частини 1 статті 2 КАС України завдання ми адміністративного судочи нства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, пра в та інтересів юридичних осі б у сфері публічно-правових в ідносин від порушень з боку о рганів державної влади, орга нів місцевого самоврядуванн я, їхніх посадових і службови х осіб, інших суб'єктів при зді йсненні ними владних управлі нських функцій на основі зак онодавства, в тому числі на ви конання делегованих повнова жень.

Поняття «суб'єкт владних по вноважень» визначено пункто м 7 статті 3 КАС України, згідно з яким це - орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних упр авлінських функцій на основі законодавства, в тому числі й на виконання делегованих по вноважень. Відтак, необхідно ю ознакою суб'єкта владних по вноважень, як сторони по спра ві адміністративної юрисдик ції, є здійснення цим суб'єкто м владних управлінських функ цій відносно іншої особи, як д ругої сторони у такій справі , саме у тих правовідносинах, з яких існує (виник) спір. Якщо ж у спірних правовідносинах с уб'єкт (орган державної влади , орган місцевого самоврядув ання, їхня посадова чи службо ва особа) не здійснює зазначе них владних управлінських фу нкцій щодо іншої особи, яка є у часником спору, то такий суб'є кт не перебуває «при здійсне нні управлінських функцій» і не має встановлених нормами КАС України ознак суб'єкта вл адних повноважень, а тому в та ких випадках спір між таким с уб'єктом та іншим учасником с пору не повинен вирішуватися за правилами КАС України.

Даючи оцінку повноваження м УПФУ у м. Глухові та Пенсійно му фонду України з точки зору наявності у цих органів усіх необхідних для суб'єкта влад них повноважень в розумінні норм КАС України ознак, в тому числі управлінських функцій щодо реалізації забезпеченн я прав позивача (інших пенсіо нерів - дітей війни) на отриман ня з 01 січня 2006 року передбачен ого статтею 6 Закону № 2195-IV щоміс ячного підвищення до пенсії у розмірі 30% мінімальної пенсі ї за віком, суд звертається до вже наведених положень стат ей 4 і 7 Закону 2195-IV, Преамбули, ста тей 5 і 6 Закону України «Про за гальнообов'язкове державне п енсійне страхування» № 1058-IV від 09 липня 2003 року (далі - Закон № 1058-IV ), який набрав чинності з 01 січн я 2004 року, пунктів 6, 12 і 13 Прикінце вих положень цього ж Закону т а Положення про Пенсійний фо нд України, затвердженого Ук азом Президента України № 121/2001 від 01 березня 2001 року (далі -Поло ження).

Як вже зазначалось, статтею 4 Закону № 2195-IV передбачено, що К абінет Міністрів України роз робляє і включає до загально державних програм відповідн і положення щодо соціального захисту дітей війни та здійс нює контроль за їх виконання м, і що положення про соціальн ий захист дітей війни повинн і бути відображені в програм ах діяльності Кабінету Мініс трів України, які схвалюютьс я Верховною Радою України, а с таттею 7 цього ж Закону передб ачено, що фінансове забезпеч ення державних соціальних га рантій, передбачених цим Зак оном, здійснюється за рахуно к коштів Державного бюджету України.

За змістом вступної частин и Закону № 1058-ІV цей Закон, розро блений відповідно до Конс титуції України та Основ законодавства України п ро

загальнообов'язкове держа вне соціальне страхування, в изначає принципи, засади і ме ханізми функціонування сист еми загальнообов'язкового де ржавного пенсійного страхув ання, призначення, перерахун ку і виплати пенсій, надання с оціальних послуг з коштів Пе нсійного фонду, що формуютьс я за рахунок страхових внеск ів роботодавців, бюджетних т а інших джерел, передбачених цим Законом. Зміна умов і норм загальнообов'язкового держа вного пенсійного страхуванн я здійснюється виключно шлях ом внесення змін до цього Зак ону.

Відповідно до статті 5 Закон у №1058-IV цей Закон регулює відно сини, що виникають між суб'єкт ами системи загальнообов'язк ового державного пенсійного страхування. Дія інших норма тивно-правових актів може по ширюватися на ці відносини л ише у випадках, передбачених цим Законом, або в частині, що не суперечить цьому Закону. В иключно цим Законом визначаю ться види пенсійних виплат; у мови набуття права та порядо к визначення розмірів пенсій них виплат; порядок здійснен ня пенсійних виплат за загал ьнообов'язковим державним пе нсійним страхуванням; порядо к використання коштів Пенсій ного фонду та організація і п орядок здійснення управлінн я в системі загальнообов'язк ового державного пенсійного страхування.

Відповідно до статті 6 Закон у № 1058-ІV непрацездатні громадя ни крім пенсійних виплат із с истеми пенсійного забезпече ння мають право отримувати д оплати, надбавки та підвищен ня до зазначених виплат, дода ткову пенсію в порядку та за р ахунок коштів, визначених за конодавством.

Відповідно до пункту 6 Прикі нцевих положень Закону № 1058-IV д о прийняття відповідного зак ону до пенсій, передбачених ц им Законом, установлюються н адбавки та здійснюються їх п ідвищення згідно із Законом України «Про пенсійне забезп ечення». Зазначені надбавки та підвищення встановлюютьс я в розмірах, що фактично випл ачувалися на день набрання ч инності цим Законом з наступ ною індексацією відповідно д о законодавства про індексац ію грошових доходів населенн я. Виплати їх здійснюється за рахунок коштів державного б юджету України.

За змістом пунктів 1, 2, 3, 4, 8 і 9 По ложення про Пенсійний фонд У країни та наведених норм Зак ону № 1058-IV Пенсійний фонд Украї ни є центральним органом вик онавчої влади, що здійснює ке рівництво та управління солі дарною системою загальнообо в'язкового державного пенсій ного страхування, яка базуєт ься на засадах солідарності і субсидування та здійснення виплат пенсій і надання соці альних послуг за рахунок кош тів Пенсійного фонду України на умовах та в порядку, передб ачених Законом № 1058-ІV. Діяльніс ть Пенсійного фонду України спрямовується та координуєт ься Кабінетом Міністрів Укра їни через Міністра праці та с оціальної політики України. Джерелами формування коштів Пенсійного фонду України є: с трахові внески; кошти держав ного бюджету та державних ці льових фондів, що перерахову ються до Пенсійного фонду Ук раїни у випадках, передбачен их законодавством; благодійн і внески юридичних та фізичн их осіб; добровільні внески н а загальнообов'язкове держав не пенсійне страхування; бан ківські кредити; інші надход ження відповідно до законода вства. Бюджет Пенсійного фон ду України щороку затверджує ться Кабінетом Міністрів Укр аїни.

Зіставлення наведених нор м Закону № 2195-IV від 18 листопада 2004 року, Закону № 1058-IV від 09 липня 2003 р оку, Закону № 3235-IV від 20 грудня 2005 р оку, Закону № 3367-IV від 19 січня 2006 ро ку, Закону № 489-V від 19 грудня 2006 ро ку, Закону № 107-VI від 28 грудня 2007 ро ку та Положення про Пенсійни й фонд України з урахуванням Рішень Конституційного Суду України № 6-рп/2007 від 09 липня 2007 ро ку та № 10-рп/2008 від 22 травня 2008 року дає суду підстави визнати, що Пенсійний Фонд України та йо го територіальні органи (у да ному випадку - УПФУ у м. Глухов і) протягом 2006-2008 років на законо давчому, державному програмн ому і фінансовому рівнях не б ули наділені владними управл інськими функціями щодо реал ізації забезпечення прав поз ивача (інших пенсіонерів - діт ей війни) на отримання передб аченого статтею 6 Закону № 2195-IV щ омісячного підвищення до пен сії у розмірі 30% мінімальної п енсії за віком, оскільки за на даними діючим

пенсійним та іншим законод авством України повноваженн ями ( а також, виходячи з полож ень частини 2 ст. 19 Конституції ) Пенсійний фонд України та йо го територіальні органи не м али достатніх правових підст ав для нарахування і сплати п озивачу (як і іншим пенсіонер ам - дітям війни) передбаченог о первинною редакцією статті 6 Закону № 2195-ІV підвищення до пе нсії, тоді як застосування та кими органами аналогії закон у чи аналогії права у вирішен ні таких питань виходить за м ежі наданих таким органам по вноважень.

Наведене й дає суду підстав и визнати, що даний спір (дана справа) не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства, а підлягає розг ляду (вирішенню) в порядку цив ільного судочинства, виходяч и з наведених положень Конст итуції та ЦК України, які регл аментують підстави і порядок відшкодування шкоди, завдан ої фізичній особі в результа ті прийняття органом державн ої влади нормативно-правовог о акту, що був визнаний незако нним, та в порядку, визначеном у Цивільним процесуальним ко дексом України.

Враховуючи викладене, кер уючись ст.ст. 1-4 та п. 1 ч. 1 ст. 157 К одексу адміністративного су дочинства України, суд

ухвалює.

Закрити провадження у дан ій справі у зв'язку з тим, що сп раву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Роз'яснити позивачеві, що ро згляд таких справ віднесено до юрисдикції загального суд у за місцем знаходження відп овідача.

Ухвала суду може бути оска ржена до Харківського Апеляц ійного адміністративного су ду шляхом подання заяви про а пеляційне оскарження ухвали суду та подання апеляційної скарги на ухвалу суду.

Заява про апеляційне оскар ження ухвали суду може бути п одана протягом 5 днів після от римання повного тексту ухвал и суду, а апеляційна скарга - п ротягом 10 днів після подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.

Ухвала суду набере законно ї сили після спливу строку на подання заяви про апеляційн е оскарження ухвали суду, якщ о така заява не буде подана.

СудГлухівський міськрайонний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення02.01.2009
Оприлюднено04.03.2011
Номер документу8957560
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-29/08

Ухвала від 21.12.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Ковганич С. В.

Ухвала від 20.12.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Ковганич С. В.

Ухвала від 19.12.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Ковганич С. В.

Ухвала від 07.06.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Ковганич С. В.

Ухвала від 06.06.2017

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Ковганич С. В.

Ухвала від 15.10.2015

Адміністративне

Тульчинський районний суд Вінницької області

Саламаха О. В.

Ухвала від 25.09.2013

Адміністративне

Нововолинський міський суд Волинської області

Галушка О. Г.

Ухвала від 17.07.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Межевич М.В.

Постанова від 14.01.2008

Адміністративне

Згурівський районний суд Київської області

Денисенко Н.О.

Ухвала від 02.01.2009

Адміністративне

Глухівський міськрайонний суд Сумської області

Демченко О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні