Рішення
від 09.06.2020 по справі 127/4254/20
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 127/4254/20

Провадження № 2/127/668/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09.06.2020 року Вінницький міський суд Вінницької області

в складі: головуючого судді Федчишена С.А.,

при секретарі Підвисоцькій О.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Вінниці цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до голови правління Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Ніни Олексіївни, товариства з обмеженою відповідальністю Центр муніципальних систем управління , за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 про визнання дій протизаконними, скасування рішень та про зобов`язання вчинити певні дії,-

встановив:

ОСОБА_1 звернулась в суд з позовом до голови правління Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 , товариства з обмеженою відповідальністю Центр муніципальних систем управління , за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 про визнання дій протизаконними, скасування рішень та про зобов`язання вчинити певні дії. Позов мотивовано тим, що ОСОБА_1 , є співвласником об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця створеного 02.12.2016 року та зареєстрованого в СДРПОУ за №40996721. На підставі прийнятого статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , співвласниками встановлена форма управління об`єднанням, шляхом самозабезпечення (без вибору управителя будинку). Відповідно до статті 11 Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" №2866-14, після набуття статусу юридичної особи, об`єднання прийняло на власний баланс житловий будинок від МКПЖЕК-12 міста Вінниця, після чого основний внесок за послугою управління (утримання) будинком співвласниками встановлено у розмірі 5грн. 16 коп/за кв.м загальної площі квартири. 19.06.2019року, були проведені загальні збори співвласників будинку ОСББ, з питанням визначення щодо проведення капітального ремонту ліфтів та встановлення додаткового (другого) внеску на такий капітальний ремонт з розрахунком на 1 кв.м. загальної площі квартири в розмірі 2 грн./кв.м з загальної площі квартири. Протоколом ОСББ Стельмаха 47 Вінниця віл 19.06.2019 року №12 та затвердженими підсумками загальних зборів було встановлено, що нарахування будуть здійснюватись з вересня 2019 року на протязі 12 місяців по 24грн.36 коп.(за рік) з 1 кв. метра загальної площі квартири. На виконання даного рішення співвласників будинку, управлінням ОСББ були нараховані повні суми внесків для сплати за 12 місяців та створено оголошення, яке знаходилось на дошках оголошень будинку. Як під час загальних зборів співвласників будинку, так й після проведення зборів (опитування співвласників згідно процедури проведення загальних зборів за Статутом ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , здійснюється ще в термін 15 діб після загальних зборів), від співвласників будинку надходили запитання до Голови ОСББ, щодо пільг та субсидій, які будуть використовуватися під час внесків від співвласників будинку. Але як під час зборів, так й під час надання інформації в Оголошенні , правлінням ОСББ було об`явлено для співвласників будинку, що пільги та субсидії під час внесків на капітальний ремонт - не розповсюджуються. Не зважаючи на рішення співвласників будинку, щодо розділення внесків на 12 місячний термін, під час надходження Єдиного рахунку в поштові скриньки нарахованих сум підприємствами за комунальні послуги кожному співвласнику будинку, визначених ТОВ Центр муніципальних систем управління , склали відомості сплати в Фонд ОСББ повної суми за 12 місяців. При цьому рядок Фонду ОСББ не входила в розділ Управління (утримання) будинком та обмежила права співвласників будинку на обчислення та визначення сум в гривнах соціальними службами для нарахування пільг та субсидій за дану комунальну послугу (відповідно рішення органів місцевого самоврядування, гранична сума для надання пільг та субсидій на 2019-2020 рік складає від 6 грн. до 7 грн./кв.м та залежить від загальної площі приміщення, зареєстрованих осіб та сукупного доходу, яка в сукупності обраховується інформаційно - соціальними службами міста). З метою урегулювання порушення законних прав співвласників, щодо визначення часток внесків і платежів на утримання, експлуатацію та ремонт спільного майна, передбачених статтею 20 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку", на підставі статті 10 даного Закону, що спори про здійснення прав співвласників вирішуються за згодою сторін або в судовому порядку, позивачем 26.10.2019 року, після надходження Єдиного рахунку , з метою згоди сторін та досудового спору, були відправлені на адресу ТОВ Центр муніципальних систем управління та Голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця відповідні заяви, щодо усунення даних правопорушень. 28.10.2019року ТОВ Центр муніципальних систем управління отримав даний запит на інформацію та вимоги про припинення нарахування включати окремим рядком Фонд ОСББ суми та включенням відомостей загальної суми нарахування за рік. Пізніше 28.11.2018 року від Товариства надійшли відомості від 22.11.2019 року №471, що: - на підставі звернення Голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 від 01.09.2019 рою. ТОВ ЦМСУ було здійснено нарахування за послугу - ремонтний фонд (окремим рядком у Єдиному Рахунку за надані житлово-комунальні та інші послуги) по всім особовим рахункам ОСББ загальними сумами, починаючи з 01.09.2019року, з направленням коштів на окремий рахунок ремонтного фонду ОСББ, що був зазначений у наведеному листі голови правління; - на підставі листа Голови правління ОСББ ОСОБА_3 від 02.10.2019 року про відкликання попереднього звернення з проханням здійснити нарахування одноразово (загальною сумою) по ремонтному фонду ОСББ згідно доданої до листа довідки, відповідно з 02.10.2019 року ТОВ ЦМСУ були проведені коригування в нарахуваннях зазначеної послуги. На вимогу позивача до ТОВ Центр муніципальних систем управління надати копії даних матеріалів та здійснити без відтермінування включення даних внесків, за рішенням загальних зборів в загальну статтю послуги управління (утримання) будинком , на підставі статті 12 Закону України №417-УІІІ, для здійснення соціального захисту громадян, які не в змозі сплачувати такі внески, позивачу було відмовлено в задоволенні. Крім всього Товариство отримало повідомлення усунути недоліки, одразу після виходу редакції Єдиного рахунку з нарахованими послугами за вересень 2019 року для споживачів комунальних послуг, яка поступає в період часу 15-20 жовтня. Отже, ТОВ Центр муніципальних систем управління вчасно не задовольнило вимог позивача та одночасно не узгодило таки противоправні дії з Головою правління ОСББ, так як таких відомостей від Товариства в листі не значиться. Слідує відзначити, що об`єднання співвласників сплачує Товариству за обробку рахунків помісячну плату, яка за вересень 2019 року склала 503грн.88коп. Відповідно позивач, який є співвласником ОСББ, з кількості квадратних метрів квартири, також вніс суму даному Товариству, адже має право ставити вимоги до Товариства щодо здійснення свого зобов`язання. Крім вказаної вимоги, ТОВ Центр муніципальних систем управління були порушені строки відповіді на звертання громадян, що порушило Закон Про звернення громадян в обсязі передбаченої відповіді, яка надається на протязі 15 діб або вказуються причини не задоволення заяви. Відправлений лист на відповідача в особі Голови правління ОСББ ОСОБА_3 , був повернутий в зв`язку з закінченням встановленого строку зберігання через місяць. Такі обставини, на думку позивача, пов`язані з тим, що Голова правління ОСББ ОСОБА_3 здійснює протиправні дії, щодо відмови на такі відповіді не перший раз, що розглядається на даний час в провадженні Великої палати Верховного суду України в справі №127/15798/19 (провадження №11-1060апп19). Отримуючи кореспонденцію з прізвищем позивача, остання приймає рішення його не забирати. Ураховуючи безпідставні самостійні дії, щодо надання Головою ОСББ Стельмаха 47 Вінниця відомостей в ТОВ Центр муніципальних систем управління щодо прохання здійснити нарахування одноразово (загальною сумою) по ремонтному фонду ОСББ, згідно доданої до листа довідки без рішення загальних зборів, останні підпадають під дії статті 227 ЦК України в частині здійснення правочину без відповідного дозволу. На підставі статті 7 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку", співвласниками будинку був прийнятий підзаконний акт - Статут ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , на підставі якого були визначені питання діяльності об`єднання, у тому числі проведення загальних зборів співвласників будинку. Протоколом загальних зборів від 18 червня 2017 року №3 в питанні №1, щодо вибору форми управління об`єднанням, були затверджені висновки голосування співвласників будинку та вибрана форма управління будинком шляхом самозабезпечення (без залучення приватної особи або підприємства для управління будинком та без заключення договорів на управління будинком) та таке рішення відповідає приписам статті 9 Закону України №417-УІІІ в частині управління будинком співвласниками та статті 4 Закону №2866-111 в частині, що господарче забезпечення діяльності об`єднання може здійснюватися власними силами об`єднання (шляхом самозабезпечення) або шляхом залучення на договірних засадах суб`єктів господарювання. Тож, дії відповідачів, щодо створення окремої строчки нарахувань щодо відомостей додаткового (другого) окремого рахунку внесків на витрати з управління (утримання) будинком в відомості Єдиного рахунку загальною сумою з одночасним не поданням таких сум для обчислення та відшкодування за нормами державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування, для надання державних соціальних гарантій - противоправні. Відповідно розділу IV Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця та статті 1 даного розділу, співвласники будинку мають право, за рішенням загальних зборів в об`єднанні, створювати ремонтний, резервний, та інші фонди, кошти яких спрямовуються на цілі, визначені загальними зборами. Але як статтею 2 Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , так й відомостями статті 16 Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" щодо прав об`єднання, визначено, що ОСББ має право встановлювати порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів. Отже, відрахування до резервного та ремонтного фонду здійснюється ОСББ саме з коштів (балансу) об`єднання, а не одразу співвласниками на банківський рахунок (спеціальний рахунок). Такі обов`язки співвласників визначені статтею 21 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку". загальними зборами власників будинку виключно встановлений, терміном на 1 рік, додатковий (другий ) внесок в розмірі 2 грн./кв.м. який по назві узгоджується з відомостями частини 1 статті 12 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку", та не складає відомості що такий платіж є благодійним. Листом від 22.11.2019 року №471 ТОВ Центр муніципальних систем управління надало відомості в першому пункті, що саме ТОВ ЦМСУ було здійснено нарахування на послугу - ремонтний фонд, а частиною другою - були проведені коригування в нарахуваннях зазначеної послуги. З огляду на відомості Переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та положень статті 12 та 21 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку", дії другого відповідача, щодо включення не існуючої житлової послуги Фонд ОСББ - вважає противоправними. Просить визнати з 01.09.2019 року рішення Голови правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 та Товариства з обмеженою відповідальністю "Центр муніципальних систем управління", щодо створення окремого рядку та послуги Фонд ОСББ в відомостях Єдиного Рахунку за надані житлово-комунальні та інші послуги, а також включення та нарахування суми внеску в обсязі загальної річної суми на капітальний ремонт будинку АДРЕСА_1 - недійсним. Визнати з 01.09.2019 року порушеними права ОСОБА_1 та окремих категорій громадян, серед співвласників багатоповерхового будинку, щодо отримання пільги на оплату житлово- комунальних послуг та призначення житлові субсидії відповідно вимог Закону України №2017-19 "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії". Визнати з 01.09.2019 року рішення Голови правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 про накопичення сум від співвласників будинку, здійснених за додатковим внеском, на окремому спеціальному банківському рахунку ремонтного фонду, без встановлення суми відрахувань з основного балансового рахунку послуги управління (утримання) будинком та без рішенням загальних зборів співвласників будинку АДРЕСА_1 - протизаконним. Визнати дії, які повинні були здійснені за заявою та запитом на інформацією, ОСОБА_1 , стосовно відшкодування сум при отриманні пільги на оплату житлово-комунальних послуг та призначенні житлові субсидії, встановленим Законом України №2017-19 "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії" та відповідно Закону України №393\96-ВР Про звертання громадян : Головою правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 - бездіяльними, а Товариства з обмеженою відповідальністю "Центр муніципальних систем управління" - протизаконними. Зобов`язати Голову правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 здійснити з 01.09.2019 року - включення додаткового внеску в основний рахунок послуги управління (утримання ) будинком в розмірі 2 грн./за кв.м від загальної площі квартири , строком на 1 рік, відповідно рішення та умов загальних зборів Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця від 19 червня 2019 року. Зобов`язати Голову правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 здійснити з 01.09.2019 року перерахування сум за послугою управління (утримання ) будинком з включенням додаткового внеску в основний рахунок послуги управління (утримання ) будинком в розмірі 2 грн./за кв.м від загальної площі квартири- помісячно, з наданням інформації в органи соціального захисту для обчислення сум відшкодування за пільгами та призначеними субсидіями відповідно вимог Закону України №2017-19 "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії". Зобов`язати Голову правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 після здійснення перерахунку послуги управління (утримання) будинком в строки з 01.09.2019 року до вступу рішення суду в силу, відшкодувати збитки співвласникам будинку в розмірі частини суми додаткового внеску 2 грн\кв.м від загальної площі, які будуть нараховані співвласникам будинку в вказаний строк часу від обчислення державними органами соціального захисту, відповідно вимог Закону України №2017-19 "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії", шляхом переводу особистих матеріальних коштів посадової особи ОСОБА_3 на особові рахунки співвласників будинку за основною послугою управління (утримання) будинком та розміром суми, яка буде встановлена обчисленням суми пільг або призначеної субсидії за дану житлово-комунальну послугу. Зобов`язати Голову правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 в зв`язку з обставинами викладеними в матеріалах позову відшкодувати моральну шкоду ОСОБА_1 , інваліда І групи захворювання в сумі 7700грн., та зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр муніципальних систем управління", в зв`язку з обставинами викладеними в матеріалах позову, відшкодувати моральну шкоду ОСОБА_1 , інваліда І групи захворювання в сумі 3300грн. Встановити Голові правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 , та Товариству з обмеженою відповідальністю "Центр муніципальних систем управління" відповідальність за фактами викладеними в позові, відповідно Закону №1618-ІV Цивільно- процесуального Кодексу України .

Ухвалою суду від 24.02.2020 року відкрито провадження по справі за правилами спрощеного позовного провадження.

В судовому засіданні позивач позов підтримала за обставин викладених в ньому, просила позов задовольнити.

Третя особа на стороні позивача ОСОБА_2 в судовому засіданні позов підтримав за обставин викладених в ньому, просив позов задовольнити.

Відповідач ОСОБА_3 та її представник в судовому засіданні позов не визнали, заперечували щодо його задоволення.

Представник ТОВ Центр муніципальних систем управління в судовому засіданні позов не визнав, заперечував щодо його задоволення.

Заслухавши пояснення учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд приходить до висновку про відсутність правових підстав для задоволення позову, з наступних підстав.

При розгляді справи судом встановлено наступні факти та відповідні їм правовідносини.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 є співвласником ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , що створене 02.12.2016р. та присвоєно йому код ЄДРПОУ 40996721 та була ознайомлена з нормами Статуту ОСББ, зокрема щодо повноважень загальних зборів об`єднання; щодо встановленої форми управління, зокрема, шляхом самозабезпечення.

19.06.2019 року відбулися загальні збори з розгляду питання щодо проведення капітального ремонту ліфтів та встановлення додаткового (другого) внеску на такий капітальний ремонт із розрахунку 2 грн./ кв. м загальної площі квартири.

19 червня 2019 року відбулись загальні збори співвласників об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця 1 та 2 питання порядку денного яких були: Капітальний ремонт ліфтів (термін експлуатації закінчився в листопаді 2018 року) по програмі 30% на- 70% необхідно створити Ремонтний фонд та відкрити спец, рахунок та встановити внесок на ремонт 2 грн. з одного кв. м. житлової площі (термін дії до накопичення необхідної суми на ремонт ліфтів) відповідно.

По першому питанню порядку денного з результатом за 89 кв. співвласників загальною площею 4772 м. кв. що становить 93,8 % від загальної площі було прийняте рішення провести капітальний ремонт ліфтів будинку та створи для цього окремий Ремонтний фонд без включення до послуги управління будинком ) з відкриттям для нього окремого спеціального рахунку.

Визначення розміру внеску до вказаного фонду проводилось під час голосування по другому питанню.

По другому питанню порядку денного з результатом за 77 кв. співвласників загальною площею 4084 м. кв., що становить 80,3% від загальної площі було прийняте рішення затвердити внески до Ремонтного фонду в розмірі 2 грн. на кв. м. Нарахування вказаного внеску було вирішено проводити до моменту накопичення необхідної суми коштів.

Після проведення підрахунку голосів результати голосування було оприлюднено шляхом розміщення відповідного оголошення на дошці оголошень.

Крім того, ОСОБА_1 цілком усвідомлює, що протоколом загальних зборів ОСББ від 19.06.2019року встановлено, що нарахування будуть здійснюватись з вересня 2019 року на протязі 12 місяців по 24 грн. 36 коп. (за рік) з 1 кв. метра загальної площі квартири.

ОСОБА_1 поінформована про нарахування загальної суми внесків для сплати за 12 місяців та як під час загальних зборів, так і з оприлюдненого оголошення позивач була поінформована, що На внесок 2 грн. 00 коп. ремонтного фонду, пільги та субсидії не розповсюджуються .

З вище викладеного вбачається та не заперечується і самою ОСОБА_1 , остання не вносила пропозиції в ході загальних зборів співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця від 19.06.2019р. та не наполягала на прийнятті іншого рішення, не оскаржила рішення загальних зборів, які, на її думку, порушують її права та обрала неналежного відповідача - голову правління ОСББ ОСОБА_3 , оскільки голова правління ОСББ згідно п. 16 Розділу III Статуту: забезпечує виконання рішень загальних зборів та рішень правління . Для голови правління Статутом не передбачено повноважень змінювати чи переглядати рішення загальних зборів, а тільки забезпечити виконання .

Взаємовідносини співвласників з питань утримання будинку врегульовані Статутом.

Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ Статуту Вищим органом управління об`єднання є загальні збори .

Пунктом 5 цього ж розділу встановлено межі виключної компетенції загальних зборів. Зокрема де виключної компетенції загальних зборів об`єднання відносяться: визначення переліку та розмірів внесків і платежів співвласників; визначення порядку сплати внесків і платежів співвласників .

З викладеного вбачається, що ні встановити додаткові внески, ні визначити їх перелік, ні встановити порядок їх сплати не входить в повноваження голови правління ОСББ, а тому позовні вимоги до голови управління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 слід залишити без задоволення.

Позовна вимога визнати з 01.09.2019 року рішення голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 та ТОВ ЦМСУ щодо створення окремого рядку та послуги Фонд ОСББ в відомостях Єдиного Рахунку за надані житлово-комунальні та інші послуги, а також включення та нарахування суми внеску в обсязі загальної річної суми на капітальний ремонт будинку АДРЕСА_1 - недійсним задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Оформлення Єдиного Рахунку здійснюється за правилами, встановленими для рекламної продукції, а сам Єдиний Рахунок є тільки інформаційним відображенням розрахункових даних, які надаються надавачами житлово-комунальних послуг. Жодного іншого юридичного статусу дані, внесені до Єдиного Рахунку не мають, а служать виключно цілям інформування.

Відповідно до ст. 23 Закону України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку розмір внеску на утримання і ремонт приміщень або іншого майна, що перебуває у спільній власності, визначаються статутом об`єднання та/або рішенням загальних зборів.

Статтею 22 Закону визначається, що з метою надання населенню, що проживає із багатоквартирних будинках, в яких створено об`єднання, пільг та субсидій для відшкодування витрат на управління багатоквартирним будинком внески і платежі визначаються у розмірах, затверджених загальними зборами об`єднання, але не більше встановленого згідно із законодавством граничного розміру відповідних витрат.

Відповідно до пункту 16 Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , голова правління має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності.

Між ОСББ Стельмаха 47 Вінниця та ТОВ ЦМСУ укладено Договір приєднання надання пакету білінгових послуг, що розміщено/оприлюднено на веб-сайті ТОВ ЦМСУ , шляхом подання Заяви про приєднання від 15.02.2019 №44/19. За умовами зазначеного договору ТОВ ЦМСУ надає ОСББ Стельмаха 47 Вінниця послуги з обробки даних - білінг, що включає проведення нарахування за комунальні та інші послуги (перелік яких визначається ОСББ) за наданими ОСББ даними, необхідними для проведення нарахувань (тарифи, площі і тощо).

01.10.2019року, на виконання рішення загальних зборів, головою правління було направлено лист на ТОВ ЦМСУ з проханням включити до Єдиних рахунків співвласників багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_2 окремим рядком послуги Ремонтний фонд в розмірі 2 грн. на м. кв. розпочинаючи з 01.09.2019 року та до моменту отримання відповідного листа.

01.10.2019року відбулось засідання правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця на якому було прийняте рішення направити на ТОВ ЦМСУ уточнюючий лист з проханням відображення в Єдиних рахунках в стрічні ремонтний фонд усієї суми до сплати. Таке рішення було прийняте в зв`язку з численними зверненнями співвласників Будинку з питаннями щодо можливості дострокової сплати необхідної суми.

При цьому співвласникам було повідомлено (шляхом розміщення відповідного оголошення), що вони вільні самостійно приймати рішення щодо порядку сплати вказаної суми та обрати такий варіант який їм підходить більше.

На виконання договірних відносин з ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ТОВ ЦМСУ на підставі звернення голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 від 01.09.2019. ТОВ ЦМСУ було здійснено нарахування за послугу ремонтний фонд (окремим рядком у Єдиному Рахунку за надані житлово-комунальні та інші послуги) по всім особовим рахункам ОСББ (за винятком квартир першого поверху) загальними сумами, починаючи з 01.09.2019р., з направленням коштів на окремий рахунок ремонтного фонду ОСББ, що був зазначений у наведеному листі голови правління ОСББ; та на підставі листа голови правління ОСББ ОСОБА_3 від 02.10.2019. про відкликання попереднього звернення з проханням здійснити нарахування одноразово (загальною сумою) по ремонтному фонду ОСББ згідно доданої до листа довідки, з 02.10.2019р. ТОВ ЦМСУ були проведені коригування в нарахуваннях зазначеної послуги.

З викладеного вбачається, що ні голова правління ОСББ ні будь - яка посадова особа ОСББ, жодним чином не впливає на вигляд Єдиного Рахунку.

Правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об`єднань власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захисту їхніх грав та виконання обов`язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку визначаються Законом України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку .

Відповідно до ч. 2 ст. 10 цього Закону вищим органом управління об`єднання є загальні збори.

Відповідно до п.2 розділу II Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , який відповідно до абз. 1. ч.1, ст. 7 Закону України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку , був складений відповідно до типового статуту затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 27.08.2003 № 141, загальні збори вправі приймати рішення з усіх питань діяльності об`єднання.

Відповідно до ч. 9 цієї статті До виключної компетенції загальних зборів співвласників відноситься: ... попереднє (до їх укладення) погодження умов договорів, укладених на суму, що "перевищує зазначену в статуті об`єднання, договорів, предметом яких є цінні папери, майнові права або спільне майно співвласників чи їх частина... (абзац. 6) ... визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників... абзац 7) ... прийняття рішення про реконструкцію та ремонт багатоквартирного будинку або гро зведення господарських споруд... (абзац 8).

Відповідно до ч. 15 цієї ж статті рішення про визначення переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, порядок управління та користування спільним майном, передачу у користування фізичним та юридичним особам спільного майна, а також про реконструкцію та капітальний ремонт багатоквартирного будинку або зведення господарських споруд вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менш як дві третини загальної кількості усіх співвласників, а в разі якщо статутом не передбачено прийняття таких рішень, - більшістю голосів. З інших питань рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості співвласників.

Не підлягає задоволенню позовна вимога визнати з 01.09.2019 року порушеними права ОСОБА_1 та окремих категорій громадян, серед співвласників багатоповерхового будинку, щодо отримання пільги на оплату житлово-комунальних послуг та призначення житлової субсидії відповідно вимог Закону України Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії , з наступних підстав.

ОСОБА_1 користується пільгою на оплату житлово-комунальних послуг та призначення житлової субсидії відповідно вимог Закону України Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії відповідно до обсягів оплати. Ніякої оплати відповідно до рішення загальних зборів ОСББ щодо встановлених цільових внесків на співфінансування капітального ремонту ліфтів в належному Позивачці на правах співвласності будинку вона не здійснила.

Окрім цього, жодних повноважень надавати пільги в оплаті чи позбавляти права на пільги голова правління ОСББ, як і ТОВ ЦМСУ не мають. Тому позовна вимога з наданням належних доказів позбавлення пільг повинна бути скерована до відповідного суб`єкта, який уповноважений законом встановлювати пільги, субсидії та їх розмір.

Пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України №409 від 06.08.2014 року Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово- комунального обслуговування встановлено соціальні нормативи, в межах яких держава надає громадянам пільги або субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком.

Так соціальний норматив для оплати житлової послуги - послуги з управління багатоквартирним будинком; витрат на управління багатоквартирним будинком, що визначаються за такою формулою: СНжп = (Пмін х Ксрв) / СРзпж, де СНжп - соціальний норматив житлової послуги, витрат на управління -багатоквартирним будинком, гривень на 1 кв. метр; Пмін - встановлений на законодавчому рівні на відповідну дату розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, гривень; Ксрв - коефіцієнт середнього в Україні розміру витрат домогосподарств на утримання житла, що становить 0,15; СРзпж - середній розмір загальної площі житла на одне домогосподарство одержувачів пільг або субсидій у багатоквартирних будинках, що становить 48,87 кв. метра.

На момент проведення загальних зборів розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць становив 1853,00 грн. Провівши розрахунок за вищенаведеною формулою: (1853,00 X 0,15)/48,87=5,69 грн.

Таким чином соціальний норматив житлової послуги на червень 2019 року становив 5,69 грн. на м. кв. Розпочинаючи з липня 2019 року соціальний норматив (за цією ж формулою) складав 5,94 грн. на м. кв.

Відповідно до ч. 8 ст. 22 Закону України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку з метою надання населенню, що проживає в багатоквартирних будинках, в яких створено об`єднання, пільг та субсидій для відшкодування витрат на управління багатоквартирним будинком внески і платежі визначаються у розмірах, затверджених загальними зборами об`єднання, але не більше встановленого згідно із законодавством граничного розміру відповідних витрат.

Розмір внеску на ремонт та обслуговування спільного майна (управління будинком) ОСББ Стельмаха 47 Вінниця на червень 2019 року становив 5,16 грн. на м. кв. Включивши внесок до ремонтного фонду до складу витрат на ремонт та обслуговування спільного майна (управління будинком), про що просить позивач, розмір такого внеску становив би 7,16 грн. на м. кв., що значно перевищує затверджений згідно з законом граничний розмір (5,69 грн. на м. кв. до 30.06.2019р. та 5,94 грн. з 01.07.2019р.). Саме такі дії й були б порушенням закону.

Відповідно до абз. 7, ч. 9, статті 10 Закону України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку до виключної компетенції загальних зборів співвласників відноситься:... визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників...

Відповідно до абз.6, ч.1, ст. 16 цього ж Закону Об`єднання має право відповідно до законодавства та статуту об`єднання: ... встановлювати порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів…

Відповідно до ч. 2 ст. 21 цього ж Закону порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів, встановлюються загальними зборами об`єднання відповідно до законодавства та статутуоб`єднання.

Відповідно до ч. 1, ст. 20 Закону частка співвласника у загальному обсязі внесків і платежів на утримання, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного і капітального ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку встановлюється пропорційно до загальної площі квартири (квартир) та/або нежитлових приміщень, що перебувають у його власності.

Відповідно до ч. 4 цієї статті спори щодо визначення частки співвласника у загальному обсязі внесків і платежів на утримання, експлуатацію, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного і капітального ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку вирішуються в судовому порядку.

Позовна вимога визнати з 01.09.2019 року рішення Голови правління ОСББ про накопичення сум від співвласників будинку, здійснених за додатковим внеском, на окремому спеціальному банківському рахунку ремонтного фонду, беї встановлення суми відрахувань з основного балансового рахунку послуги управління (утримання) будинком та без рішення загальних зборів співвласників будинку АДРЕСА_2 , задоволенню не підлягає з наступних підстав.

В повноваження голови правління входить забезпечення виконання рішень загальних зборів та рішень правління ОСББ.

На виконання рішення про збір цільових коштів на співфінансування капітального ремонту ліфтів голова правління зобов`язана була забезпечити їх відокремлене облікування від інших коштів об`єднання. Також безпосередньо рішенням загальних зборів голова правління ОСББ була зобов`язана відкрити окремий банківський рахунок для накопичення додаткових внесків, що і було зроблено. Усі операції з відкриття окремого банківського рахунку здійснено у повній відповідності з вимогами діючого законодавства.

Враховуючи викладене, приймаючи рішення щодо проведення капітального ремонту ліфтів будинку, створення ремонтного фонду на проведення вказаних робіт та відкриття окремого рахунку загальні збори співвласників ОСББ Стельмаха 47 Вінниця діяли в рамках наданих їм повноважень та в рамках закону. Таким чином, рішення загальних зборів співвласників ОСББ Стельмаха 47 Вінниця були прийняті відповідно до Закону та Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця та є правомірними.

Відповідно до ч. 5 ст. 10 Закону України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку рішення загальних зборів, прийняте відповідно до статуту, є обов`язковим для всіх співвласників.

Відповідно до п. 16 розділу II Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця на виконання своїх повноважень голова правління: ... забезпечує виконання рішень загальних зборів та рішень правління...

Таким чином написання головою правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 листів на ТОВ ЦМСУ з проханням проведення нарахувань є ніщо інше як виконання рішення загальних зборів співвласників затверджених протоколом загальних зборів співвласників №12 від 19.06.2019 року та рішення правління затвердженого протоколом засідання правління від 01.10.2019 року.

З огляду на вищенаведене твердження позивача, щодо неправомірності прийнятих головою правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця рішень є хибними та не відповідають об`єктивній дійсності, оскільки вказані рішення були прийняті загальними зборами співвласників та правлінням ОСББ, а не головою правління особисто.

Не підлягає задоволенню позовна вимога визнати дії, які повинні були здійснені за заявою та запитом на інформацію, ОСОБА_1 , стосовно відшкодування сум при, отриманні пільги на оплату житлово-комунальних послуг та призначенні житлові субсидії встановленим Законом України Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії та відповідно до Закону України Про звернення громадян : Головою правління ОСББ ОСОБА_3 - бездіяльними, а ТОВ ЦМСУ - протизаконними , з наступних підстав.

На запит позивача від 24.10.2019року, ТОВ ЦМСУ 22.11.2019 №471 була надіслана поштовим відправленням 26.11.2019р. і 02.12.2019р. і вручена позивачу, тобто в передбачений статтею 20 Закону України Про звернення громадян місячний строк.

Щодо голови правління ОСББ ОСОБА_3 , то жодного письмового звернення від ОСОБА_1 нею не було отримано, доказів зворотнього позивач суду не надала.

Не підлягає задоволенню позовна вимога зобов`язати Голову правління ОСББ ОСОБА_3 здійснити з 01.09.2019 року - включення додаткового внеску в основний рахунок послуги управління (утримання) будинком в розмірі 2 грн.\за кв.м від загальної площі квартири строком на 1 рік, відповідно рішення та умов загальних зборів ОСББ від 19 червня 2019 року , з наступних підстав.

Рішенням загальних зборів голову правління ОСББ було зобов`язано відкрите окремий банківський рахунок, тому ОСОБА_3 не могла включити додатковий внесок в основний рахунок, а рішень загальних зборів ОСББ від 19.06.2019 року, позивач не оскаржує.

Не підлягає задоволенню позовна вимога зобов`язати Голову правління ОСББ ОСОБА_3 здійснити з 01.09.2019року перерахування сум за послугою управління (утримання) будинком з включенням додаткового внеску в основний рахунок послуги управління (утримання) будинком в розмірі 2 грн. \за кв.м від загальної площі квартири-помісячно, з наданням інформації в органи соціального захисту для обчислення сум відшкодування за пільгами та призначеними субсидіями, відповідно вимог Закону України Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії , з наступних підстав.

Рішенням загальних зборів голову правління ОСББ було зобов`язано відкрити окремий банківський рахунок та здійснювати збір коштів до накопичення повної суми на ремонт ліфтів, а дане рішення загальних зборів, позивач не оскаржує.

Враховуючи те, що попередні вимоги задоволенню не підлягають, суд приходить до висновку, що не підлягає задоволенню і позовна вимога зобов`язати Голову правління ОСББ ОСОБА_3 після здійснення перерахунку послуги управління (утримання) будинком в строки з 01.09.2019року до вступу рішення суду в силу, відшкодувати збитки співвласникам будинку в розмірі частини суми додаткового внеску 2 грн\кв.м від загальної площі, які будуть нараховані співвласникам будинку в вказаний строк часу від обчислення державними органами соціального захисту, відповідно вимог Закону України Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії , шляхом переводу особистих матеріальних кошті посадової особи ОСОБА_3 на особові рахунки співвласників будинку за основною послугою управління (утримання) будинком та розміри суми, яка буде встановлена обчисленням суми пільг або призначеної субсидії за дану житлово-комунальну послугу .

Позовна вимога зобов`язати голову правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця в зв`язку з обставинами викладеними в матеріалах позову відшкодувати моральну шкоду ОСОБА_1 , інваліда І групи захворювання в сумі 7700грн., та зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр муніципальних систем управління", в зв`язку з обставинами викладеними в матеріалах позову, відшкодувати моральну шкоду ОСОБА_1 , інваліда І групи захворювання в сумі 3300грн., задоволенню не підлягає з наступних підстав.

Згідно ст.23 ч. 1, 2 ЦК України особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав. Моральна шкода полягає у фізичному болю та стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров`я; у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім`ї чи близьких родичів; у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв`язку із знищенням чи пошкодженням її майна; у приниженні честі та гідності фізичної особи, а також ділової репутації фізичної або юридичної особи.

Згідно п. 5 постанови Пленуму Верховного Суду України №4 від 31.03.1995року Про судову практику в справах про відшкодування моральної (немайнової) шкоди обов`язковому з`ясуванню при вирішенні спору про відшкодування моральної (немайнової) шкоди підлягають: наявність такої шкоди, протиправність діяння її заподіювача, наявність причинного зв`язку між шкодою та протиправними діями заподіювача та вини останнього в її заподіянні. Суд, зокрема, повинен з`ясувати чим підтверджується факт заподіяння позивачеві моральних чи фізичних страждань або втрат немайнового характеру, за яких обставин чи якими діями (бездіяльністю) вони заподіяні, в якій грошовій сумі чи в якій матеріальній формі позивач оцінює заподіяну йому шкоду та з чого він при цьому виходить, а також інші обставини, що мають значення для вирішення спору.

Згідно ч.1 ст. 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Враховуючи вище викладене, суд приходить до висновку, що позивачем не доведено належними доказами факт вчинення протиправних дій відповідачами, не доведено заподіяння й моральної шкоди, не наведено конкретні негативні явища, які з останнім сталися внаслідок дій відповідачів та не обґрунтовано розмір шкоди, а тому моральна шкода не підлягає стягненню.

Крім того, не підлягає задоволенню і вимога встановити Голові правління Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 та Товариству з обмеженою відповідальністю "Центр муніципальних систем управління" відповідальність за фактами викладеними в позові, відповідно Закону №1618-ІУ Цивільно- процесуального Кодексу України .

Згідно ст. 141 ЦПК України та враховуючи те, що позивач звільнена від сплати судового збору, суд вважає за необхідне судовий збір компенсувати за рахунок держави.

Клопотання представника відповідача голови правління Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 - адвоката Бардина М.Б. про стягнення з позивача на користь ОСББ Стельмаха 47 Вінниця 3900,00грн. у відшкодування витрат на правову допомогу, підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 59 Конституції України кожен має право на професійну правничу допомогу.

Право сторони на відшкодування понесених витрат на оплату послуг адвоката вбачається з рішень Європейського суду з прав людини, практика якого в силу ст. 17 ЗУ Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини та ч. 4 ст. 10 ЦПК України має використовуватись судами як джерело права, зокрема, п. 95 рішення у справі "Баришевський проти України" від 26.02.2015 року, п.п. 34-36 рішення у справі "Гімайдуліна та інші проти України" від 10.12.2009 року, п. 80 рішення у справі "Двойних проти України" від 12.10.2006 року, п. 88 рішення у справі "Меріт проти України" від 30.03.2004 року.

Згідно з ч. ч. 1, 2 ст. 15 ЦПК України учасники справи мають право користуватися правничою допомогою. Представництво у суді як вид правничої допомоги здійснюється виключно адвокатом (професійна правнича допомога), крім випадків, встановлених законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 133 ЦПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Згідно з п.1 ч.3 ст. 133 ЦПК України до витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати на професійну правничу допомогу.

Відповідно до ч. 1-3 ст. 137 ЦПК України витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом із іншими судовими витратами. Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі відповідних доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі відповідних доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Відповідно до ст. 141 ЦПК України інші судові витрати, пов`язані з розглядом справи, покладаються: 1) у разі задоволення позову - на відповідача; 2) у разі відмови в позові - на позивача; 3) у разі часткового задоволення позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

При вирішенні питання про розподіл судових витрат суд враховує: 1) чи пов`язані ці витрати з розглядом справи; 2) чи є розмір таких витрат обґрунтованим та пропорційним до предмета спору з урахуванням ціни позову, значення справи для сторін, в тому числі чи міг результат її вирішення вплинути на репутацію сторони або чи викликала справа публічний інтерес; 3) поведінку сторони під час розгляду справи, що призвела до затягування розгляду справи, зокрема, подання стороною явно необґрунтованих заяв і клопотань, безпідставне твердження або заперечення стороною певних обставин, які мають значення для справи, безпідставне завищення позивачем позовних вимог тощо; 4) дії сторони щодо досудового вирішення спору та щодо врегулювання спору мирним шляхом під час розгляду справи, стадію розгляду справи, на якій такі дії вчинялися.

Як передбачено ч. 8 ст. 141 ЦПК України розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо).

Такі докази подаються до закінчення судових дебатів у справі або протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду за умови, що до закінчення судових дебатів у справі сторона зробила про це відповідну заяву.

Склад та розмір витрат, пов`язаних з оплатою правової допомоги, входить до предмета доказування у справі. На підтвердження цих обставин суду повинні бути надані договір про надання правової допомоги (договір доручення, договір про надання юридичних послуг та ін.), документи, що свідчать про оплату гонорару та інших витрат, пов`язаних із наданням правової допомоги, оформлені у встановленому законом порядку (квитанція до прибуткового касового ордера, платіжне доручення з відміткою банку або інший банківський документ, касові чеки, посвідчення про відрядження). При стягненні витрат на правову допомогу слід враховувати, що особа, яка таку допомогу надавала, має бути адвокатом (стаття 6 ЩЗУ Про адвокатуру та адвокатську діяльність ) або іншим фахівцем у галузі права незалежно від того, чи така особа брала участь у справі на підставі довіреності, чи відповідного договору (статті 12, 46, 56 ЦПК України). Витрати на правову допомогу мають бути документально підтверджені та доведені. Відсутність документального підтвердження витрат на правову допомогу, а також розрахунку таких витрат є підставою для відмови у задоволенні вимог про відшкодування таких витрат. Таку правову позицію щодо застосування норм права висловив Верховний Суд у постанові від 23 січня 2019 року по справі № 552/2145/16-ц.

На підтвердження понесених витрат, представником відповідача ОСББ Стельмаха 47 Вінниця було надано договір №14/20 про надання юридичних послуг від 05.06.2020року укладеної між адвокатом ОСОБА_8 та ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , акт приймання - передачі наданих юридичних послуг від 09.06.2020року; квитанції від 09.06.2020року на суму 3900грн. про оплату адвокатських послуг.

Тому, суд вважає, що представником відповідача ОСББ Стельмаха 47 Вінниця надано необхідні докази про понесення судових витрат в загальному розмірі 3900,00 гривень.

З огляду на зазначене, суд вважає, що заявлений розмір витрат на оплату послуг адвоката у цьому випадку є співмірним із складністю справи та обсягом виконаних робіт (наданих послуг), а також часом, витраченим на виконання цих робіт (послуг).

За таких обставин, суд приходить до висновку, що з ОСОБА_1 слід стягнути на користь ОСББ Стельмаха 47 Вінниця 3900,00грн. у відшкодування витрат на правову допомогу.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 4, 12,13, 76-81, 89, 141, 258, 259, 263-265, 352, 354, 355 ЦПК України, суд -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову ОСОБА_1 до голови правління Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Ніни Олексіївни, товариства з обмеженою відповідальністю Центр муніципальних систем управління , за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 про визнання дій протизаконними, скасування рішень та про зобов`язання вчинити певні дії - відмовити.

Судовий збір компенсувати за рахунок держави.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця 3900,00грн. у відшкодування витрат на правову допомогу.

Апеляційна скарга на рішення суду першої інстанції подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. В разі проголошення вступної та резолютивної частини, в той же строк з дня складання повного судового рішення.

Вказані строки продовжуються на строк дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України.

Повне судове рішення складено 10.06.2020року.

ОСОБА_1 , АДРЕСА_3 , ІПН НОМЕР_1 .

Голова правління Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Ніни Олексіївни, АДРЕСА_4 , код ЄДРПОУ 40996721.

Товариство з обмеженою відповідальністю Центр муніципальних систем управління , м. Вінниця ,вул. Єрмака, 7а, код ЄДРПОУ 38511903.

ОСОБА_2 , АДРЕСА_2 , ІПН НОМЕР_2 .

Суддя:

Дата ухвалення рішення09.06.2020
Оприлюднено11.06.2020
Номер документу89724838
СудочинствоЦивільне
Сутьзобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —127/4254/20

Ухвала від 18.07.2022

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Ухвала від 20.01.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Ухвала від 03.12.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Постанова від 29.09.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Стадник І. М.

Постанова від 29.09.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Стадник І. М.

Ухвала від 14.09.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Стадник І. М.

Ухвала від 27.08.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Стадник І. М.

Рішення від 09.06.2020

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Федчишен С. А.

Рішення від 09.06.2020

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Федчишен С. А.

Ухвала від 24.02.2020

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Федчишен С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні