Постанова
від 29.09.2020 по справі 127/4254/20
ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

Справа № 127/4254/20

Провадження № 22-ц/801/1716/2020

Категорія: 55

Головуючий у суді 1-ї інстанції Федчишен С. А.

Доповідач:Стадник І. М.

ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

29 вересня 2020 року м. Вінниця

Вінницький апеляційний суд в складі колегії суддів судової палати з розгляду цивільних справ:

головуючого, судді-доповідача Стадника І.М.,

суддів: Войтка Ю.Б., Міхасішина І.В.

з участю секретаря судового засідання Безрученко Н.Р.,

розглянув у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань №2 апеляційну скаргу ОСОБА_1

на рішення Вінницького міського суду Вінницької області від 09 червня 2020 року, ухвалене під головуванням судді Федчишина С.А., повний текст якого складений 10 червня 2020 року

в справі № 127/4254/20

за позовом ОСОБА_1 (позивач)

до голови правління Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Ніни Олексіївни, Товариства з обмеженою відповідальністю Центр муніципальних систем управління (відповідачі)

за участю ОСОБА_2 (третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача)

про визнання дій протизаконними, скасування рішень та про зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

ОСОБА_1 звернулась в суд з позовом до голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Н.О., ТОВ Центр муніципальних систем управління , за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні позивача ОСОБА_2 про визнання дій протизаконними, скасування рішень та про зобов`язання вчинити певні дії.

Позовні вимоги обґрунтувала тим, що вона є співвласником ОСББ Стельмаха 47 Вінниця створеного 02.12.2016 року та зареєстрованого в СДРПОУ за № 40996721. На підставі прийнятого статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , співвласниками встановлена форма управління об`єднанням шляхом самозабезпечення (без вибору управителя будинку). Відповідно до статті 11 Закону України "Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку" №2866-14, після набуття статусу юридичної особи, об`єднання прийняло на власний баланс житловий будинок від МКПЖЕК-12 міста Вінниця, після чого основний внесок за послугою управління (утримання) будинком співвласниками встановлено у розмірі 5 грн 16 коп./за кв. м загальної площі квартири.

19.06.2019 були проведені загальні збори співвласників будинку ОСББ, з питанням визначення щодо проведення капітального ремонту ліфтів та встановлення додаткового (другого) внеску на такий капітальний ремонт з розрахунком на 1 кв. м. загальної площі квартири в розмірі 2 грн/кв. м з загальної площі квартири. Протоколом ОСББ Стельмаха 47 Вінниця від 19.06.2019 №12 та затвердженими підсумками загальних зборів було встановлено, що нарахування будуть здійснюватися з вересня 2019 року впродовж 12 місяців по 24 грн 36 коп. (за рік) з 1 кв. м загальної площі квартири. На виконання даного рішення співвласників будинку, управлінням ОСББ були нараховані повні суми внесків для сплати за 12 місяців та створено оголошення, яке знаходилось на дошках оголошень будинку.

Під час зборів, і під час надання інформації в Оголошенні , правлінням ОСББ було оголошено для співвласників будинку, що пільги та субсидії під час внесків на капітальний ремонт - не розповсюджуються, оскільки такі запитання надходили до Голови ОСББ.

Незважаючи на рішення співвласників будинку щодо розділення внесків на 12-місячний термін, під час надходження Єдиного рахунку в поштові скриньки нарахованих сум підприємствами за комунальні послуги кожному співвласнику будинку, визначених ТОВ Центр муніципальних систем управління , склали відомості сплати в Фонд ОСББ повної суми за 12 місяців. При цьому рядок Фонду ОСББ не входив в розділ Управління (утримання) будинком та обмежив права співвласників будинку на обчислення та визначення сум в гривнах соціальними службами для нарахування пільг та субсидій за дану комунальну послугу (відповідно рішення органів місцевого самоврядування, гранична сума для надання пільг та субсидій на 2019-2020 рік складає від 6 грн до 7 грн/кв. м та залежить від загальної площі приміщення, зареєстрованих осіб та сукупного доходу, яка в сукупності обраховується інформаційно - соціальними службами міста).

З метою урегулювання порушення законних прав співвласників щодо визначення часток внесків і платежів на утримання, експлуатацію та ремонт спільного майна, позивачем 26.10.2019 після надходження Єдиного рахунку , з метою згоди сторін та досудового спору, були відправлені на адресу ТОВ Центр муніципальних систем управління та Голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця відповідні заяви про усунення даних правопорушень.

На вказані заяви 28.11.2018 від Товариства надійшли відомості від 22.11.2019 № 471 про те, що: - на підставі звернення Голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 від 01.09.2019 ТОВ ЦМСУ було здійснено нарахування за послугу - ремонтний фонд (окремим рядком у Єдиному Рахунку за надані житлово-комунальні та інші послуги) по всім особовим рахункам ОСББ загальними сумами, починаючи з 01.09.2019 з направленням коштів на окремий рахунок ремонтного фонду ОСББ, що був зазначений у наведеному листі голови правління; - на підставі листа Голови правління ОСББ Гулюк Н.О. від 02.10.2019 року про відкликання попереднього звернення з проханням здійснити нарахування одноразово (загальною сумою) по ремонтному фонду ОСББ згідно доданої до листа довідки, відповідно з 02.10.2019 ТОВ ЦМСУ були проведені коригування в нарахуваннях зазначеної послуги.

На вимогу позивача до ТОВ Центр муніципальних систем управління надати копії даних матеріалів та здійснити без відтермінування включення даних внесків, за рішенням загальних зборів в загальну статтю послуги управління (утримання) будинком , на підставі статті 12 Закону України №417-УІІІ, для здійснення соціального захисту громадян, які не в змозі сплачувати такі внески, позивачу було відмовлено в задоволенні. Крім всього Товариство отримало повідомлення усунути недоліки, одразу після виходу редакції Єдиного рахунку з нарахованими послугами за вересень 2019 року для споживачів комунальних послуг, яка поступає в період часу 15-20 жовтня.

Отже на думку позивача ТОВ Центр муніципальних систем управління вчасно не задовольнило її вимоги та одночасно не узгодило такs протиправні дії з Головою правління ОСББ, так як таких відомостей від Товариства в листі не значиться.

Крім того, об`єднання співвласників сплачує Товариству за обробку рахунків помісячну плату, яка за вересень 2019 року склала 503 грн 88 коп і відповідно вона як співвласник ОСББ, з кількості квадратних метрів квартири, також внесла суму цьому Товариству, адже має право ставити вимоги до Товариства щодо здійснення свого зобов`язання.

Крім вказаної вимоги ТОВ Центр муніципальних систем управління були порушені строки відповіді на звернення громадян, що порушило Закон Про звернення громадян в обсязі передбаченої відповіді, яка надається на протязі 15 діб або вказуються причини не задоволення заяви. Відправлений лист на відповідача в особі Голови правління ОСББ ОСОБА_3 був повернутий в зв`язку з закінченням встановленого строку зберігання через місяць. Такі обставини, на думку позивача, пов`язані з тим, що Голова правління ОСББ Гулюк Н.О. здійснює протиправні дії, щодо відмови на такі відповіді не перший раз, що розглядається на даний час в провадженні Великої палати Верховного суду України в справі №127/15798/19 (провадження №11-1060апп19). Отримуючи кореспонденцію з прізвищем позивача, остання приймає рішення його не забирати. Ураховуючи безпідставні самостійні дії, щодо надання Головою ОСББ Стельмаха 47 Вінниця відомостей в ТОВ Центр муніципальних систем управління щодо прохання здійснити нарахування одноразово (загальною сумою) по ремонтному фонду ОСББ, згідно доданої до листа довідки без рішення загальних зборів, останні підпадають під дії статті 227 ЦК України в частині здійснення правочину без відповідного дозволу.

На підставі статті 7 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку» , співвласниками будинку був прийнятий підзаконний акт - Статут ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , відповідно до якого були визначені питання діяльності об`єднання, у тому числі проведення загальних зборів співвласників будинку.

Тож дії відповідачів щодо створення окремого рядка нарахувань щодо відомостей додаткового (другого) окремого рахунку внесків на витрати з управління (утримання) будинком в відомості Єдиного рахунку загальною сумою з одночасним не поданням таких сум для обчислення та відшкодування за нормами державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування, для надання державних соціальних гарантій на думку позивача є протиправними.

Відповідно розділу IV Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця та статті 1 даного розділу, співвласники будинку мають право, за рішенням загальних зборів в об`єднанні, створювати ремонтний, резервний, та інші фонди, кошти яких спрямовуються на цілі, визначені загальними зборами. Але як статтею 2 Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , так й відомостями статті 16 Закону України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку щодо прав об`єднання, визначено, що ОСББ має право встановлювати порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників, у тому числі відрахувань до резервного та ремонтного фондів. Отже, відрахування до резервного та ремонтного фонду здійснюється ОСББ саме з коштів (балансу) об`єднання, а не одразу співвласниками на банківський рахунок (спеціальний рахунок). Такі обов`язки співвласників визначені статтею 21 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку . Загальними зборами власників будинку виключно встановлений, терміном на 1 рік, додатковий (другий ) внесок в розмірі 2 грн./кв. м. який по назві узгоджується з відомостями частини 1 статті 12 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку» , та не складає відомості що такий платіж є благодійним. Листом від 22.11.2019 року №471 ТОВ Центр муніципальних систем управління надало відомості в першому пункті, що саме ТОВ ЦМСУ було здійснено нарахування на послугу - ремонтний фонд, а частиною другою - були проведені коригування в нарахуваннях зазначеної послуги. З огляду на відомості Переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та положень статті 12 та 21 Закону України від 29.11.2001 року №2866-111 Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку , дії другого відповідача, щодо включення не існуючої житлової послуги Фонд ОСББ - вважає противоправними.

За таких обставин просила: визнати з 01.09.2019 рішення Голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Н.О. та ТОВ Центр муніципальних систем управління щодо створення окремого рядка та послуги Фонд ОСББ в відомостях Єдиного Рахунку за надані житлово-комунальні та інші послуги, а також включення та нарахування суми внеску в обсязі загальної річної суми на капітальний ремонт будинку АДРЕСА_1 - недійсним; визнати з 01.09.2019 порушеними її права та окремих категорій громадян, серед співвласників багатоповерхового будинку, щодо отримання пільги на оплату житлово- комунальних послуг та призначення житлової субсидії відповідно вимог Закону України № 2017-19 Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії ; визнати з 01.09.2019 рішення Голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Н.О. про накопичення сум від співвласників будинку, здійснених за додатковим внеском, на окремому спеціальному банківському рахунку ремонтного фонду, без встановлення суми відрахувань з основного балансового рахунку послуги управління (утримання) будинком та без рішенням загальних зборів співвласників будинку АДРЕСА_1 протизаконним; визнати дії, які повинні були здійснені за її заявою та запитом на інформацією стосовно відшкодування сум при отриманні пільги на оплату житлово-комунальних послуг та призначенні житлові субсидії Головою правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Н.О. - бездіяльними, а ТОВ Центр муніципальних систем управління - протизаконними; зобов`язати Голову правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Н.О. здійснити з 01.09.2019 включення додаткового внеску в основний рахунок послуги управління (утримання ) будинком в розмірі 2 грн/за кв. м від загальної площі квартири, строком на 1 рік, відповідно до рішення та умов загальних зборів Об`єднання співвласників багатоповерхового будинку Стельмаха 47 Вінниця від 19 червня 2019 року; зобов`язати Голову правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Н.О. здійснити з 01.09.2019 перерахування сум за послугою управління (утримання) будинком з включенням додаткового внеску в основний рахунок послуги управління (утримання ) будинком в розмірі 2 грн./за кв. м від загальної площі квартири - помісячно, з наданням інформації в органи соціального захисту для обчислення сум відшкодування за пільгами та призначеними субсидіями відповідно вимог Закону України № 2017-19 Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії ; зобов`язати Голову правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 після здійснення перерахунку послуги управління (утримання) будинком в строки з 01.09.2019 до вступу рішення суду в силу, відшкодувати збитки співвласникам будинку в розмірі частини суми додаткового внеску 2 грн/кв. м від загальної площі, які будуть нараховані співвласникам будинку в вказаний строк часу від обчислення державними органами соціального захисту, відповідно вимог Закону України № 2017-19 Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії , шляхом переводу особистих матеріальних коштів посадової особи ОСОБА_3 на особові рахунки співвласників будинку за основною послугою управління (утримання) будинком та розміром суми, яка буде встановлена обчисленням суми пільг або призначеної субсидії за дану житлово-комунальну послугу; зобов`язати Голову правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 відшкодувати їй моральну шкоду в сумі 7700 грн, та зобов`язати ТОВ Центр муніципальних систем управління відшкодувати їй моральну шкоду в сумі 3300 грн; встановити Голові правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 , та ТОВ Центр муніципальних систем управління відповідальність за фактами викладеними в позові, відповідно Закону №1618-ІV Цивільно- процесуального Кодексу України .

Рішенням Вінницького міського суду Вінницької області від 09 червня 2020 року в задоволенні позову відмовлено.

Не погодившись із судовим рішенням позивач подала апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, невідповідність його висновків дійсним обставинам справи, просила скасувати рішення та ухвали нове про відмову в задоволенні позову.

Доводи апеляційної скарги полягають у тому, що суд першої інстанції не врахував доводи позивача щодо державних соціальних гарантій при нарахуванні пільг та субсидій, неналежного виконання головою правління ОСББ рішень загальних зборів та правління та прийшов до помилкового висновку про відмову в задоволенні позову.

Від відповідачів голови правління ОСББ та ТОВ Центр муніципальних систем управління суду надійшли відзиви на апеляційну скаргу, у яких останні просять апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції залишити без змін як законне і обґрунтоване.

В судовому засіданні представник апелянта - адвокат Горбатюк В.В. і третя особа без самостійних вимог на стороні позивача ОСОБА_2 вимоги апеляційної скарги підтримали на умовах, викладених у ній, і просили задовольнити.

Відповідач ОСОБА_3 та її представник - адвокат Довбиш О.Л. проти вимог апеляційної скарги заперечували, просять залишити в силі рішення суду першої інстанції як законне і обґрунтоване.

Представник ТОВ Центр муніципальних систем управління , повідомленого в установленому законом порядку про дату, час і місце судового засідання, до суду не з`явився, подав суду заяву про розгляд справи в їх відсутність.

Апеляційний суд дійшов висновку про залишення апеляційної скарги без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін з таких підстав.

Згідно з статтею 263 ЦПК України судове рішення повинно ґрунтуватися за засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права із дотриманням норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Відповідно до статті 375 ЦПК України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судом встановлено, що позивач є одним із співвласників багатоквартирного житлового будинку і засновників створеного 02.12.2016 ОСББ Стельмаха 47 Вінниця , яке діє відповідно до Статуту.

Згідно пункту 1 розділу 2 Статуту, метою створення об`єднання є забезпечення і захист прав співвласників, дотримання ними своїх обов`язків, належне утримання та використання спільного майна будинку, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та цим Статутом.

Рішенням загальних зборів від 19.06.2019, яке є чинним, вирішено провести капітальний ремонт ліфтів та встановлено тариф додаткового (другого) внеску на такий капітальний ремонт із розрахунку 2 грн/кв. м загальної площі квартири.

За змістом протоколу загальних зборів по першому питанню порядку денного з результатом за 89 квартирних співвласників загальною площею 4772 м. кв., що становить 93,8 % від загальної площі, було прийняте рішення провести капітальний ремонт ліфтів будинку та створи для цього окремий Ремонтний фонд без включення до послуги управління будинком з відкриттям для нього окремого спеціального рахунку.

По другому питанню порядку денного з результатом за 77 квартирних співвласників загальною площею 4084 м. кв., що становить 80,3% від загальної площі, було прийняте рішення затвердити внески до Ремонтного фонду в розмірі 2 грн на кв. м. Нарахування вказаного внеску було вирішено проводити до моменту накопичення необхідної суми коштів.

Після проведення підрахунку голосів результати голосування було оприлюднено шляхом розміщення відповідного оголошення на дошці оголошень.

Взаємовідносини співвласників з питань утримання будинку врегульовані Статутом, прийнятим і зареєстрованим відповідно до Закону.

Відповідно до статті 4 Закону України Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - Закон) ОСББ створюється для забезпечення і захисту прав співвласників та дотримання їхніх обов`язків, належного утримання та використання спільного майна, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та статутними документами. Основна діяльність ОСББ полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов`язань, пов`язаних з діяльністю об`єднання.

Об`єднання власників квартир, житлових будинків є юридичною особою, яка створюється та діє відповідно до статуту та закону.

Відповідно до ч. 2 ст. 10 Закону вищим органом управління об`єднання є загальні збори.

Відповідно до ч. 9 цієї статті до виключної компетенції загальних зборів співвласників відноситься: попереднє (до їх укладення) погодження умов договорів, укладених на суму, що "перевищує зазначену в статуті об`єднання, договорів, предметом яких є цінні папери, майнові права або спільне майно співвласників чи їх частина (абзац. 6), визначення порядку сплати, переліку та розмірів внесків і платежів співвласників (абзац 7), прийняття рішення про реконструкцію та ремонт багатоквартирного будинку або про зведення господарських споруд (абзац 8).

Статтею 18 Закону об`єднання зобов`язане: забезпечувати належний санітарний, протипожежний і технічний стан неподільного та загального майна, що належить членам ОСББ; забезпечувати виконання вимог статуту об`єднання; виконувати свої договірні зобов`язання; забезпечувати дотримання інтересів усіх членів об`єднання, асоціації при встановленні умов і порядку володіння, користування і розпорядження спільною власністю, розподілі між членами об`єднання, асоціації витрат на експлуатацію та ремонт неподільного та загального майна; припиняти дії третіх осіб, що утруднюють або перешкоджають реалізації прав володіння, користування і розпорядження неподільним та загальним майном членами ОСББ.

Пунктом 3 розділу 2 Статуту ОСББ Стельмаха 47 Вінниця передбачено, що завданням та предметом об`єднання є: забезпечення реалізації прав співвласників на володіння та користування спільним майном; забезпечення належного утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території; сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами; забезпечення виконання співвласниками своїх зобов`язань, пов`язаних з діяльністю об`єднання.

Згідно з положеннями статті 48 ЦПК України сторонами в цивільному процесі є позивач і відповідач. Позивачем і відповідачем можуть бути фізичні і юридичні особи, а також держава.

Відповідач - це особа, яка, на думку позивача порушила, не визнала чи оспорила суб`єктивні права, свободи чи інтереси позивача. Відповідач притягається до справи у зв`язку з позовною вимогою, яка пред`являється до нього.

Відповідно до частини четвертої статті 263 ЦПК України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування відповідних норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

У постанові Великої Палати Верховного Суду від 17 квітня 2018 року у справі N 523/9076/16-ц зроблено висновок, що пред`явлення позову до неналежного відповідача не є підставою для відмови у відкритті провадження у справі, оскільки заміна неналежного відповідача здійснюється в порядку, визначеному ЦПК України. За результатами розгляду справи суд відмовляє в позові до неналежного відповідача та приймає рішення по суті заявлених вимог щодо належного відповідача. Тобто, визначення відповідачів, предмета та підстав позову є правом позивача. Натомість, встановлення належності відповідачів й обґрунтованості позову - обов`язком суду, який виконується під час розгляду справи.

ОСОБА_1 звернулася до суду із цим позовом не до ОСББ як юридичної особи, а до голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 , як до фізичної особи.

Згідно Статуту голова правління обирається загальними зборами, діє за їх дорученням та в межах статутних повноважень, виконуючи дії, спрямовані на досягнення мети за завдань об`єднання.

Тобто, голова правління є лише виконавцем покладених на нього ОСББ обов`язків, а відтак не є належним відповідачем у справі щодо вимог про визнання рішень Голови правління недійсними, чи визнання протиправними дій чи бездіяльності.

Оскільки позовні вимоги ОСОБА_1 пред`явлено виключно до голови правління ОСББ Гулюк Н.О. як до фізичної особи, з урахуванням наведеного, колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції про залишення без задоволення цих позовних вимог саме з таких підстав.

Крім того, жодних повноважень надавати пільги в оплаті чи позбавляти права на пільги як голова правління ОСББ, як і ТОВ ЦМСУ не мають, а тому суд першої інстанції дійшов вірного висновку про відмову в задоволенні вимоги щодо визнання порушеним права ОСОБА_1 та окремих категорій громадян, серед співвласників багатоповерхового будинку, щодо отримання пільги на оплату житлово-комунальних послуг та призначення житлової субсидії відповідно вимог Закону України Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії .

Доводи та твердження апеляційної скарги, які зводяться до того, що саме з вини Голови правління ОСББ ОСОБА_3 та її протиправних рішень порушено право позивача на отримання соціальних гарантій при нарахуванні пільг та субсидій є безпідставними.

Вирішуючи вимоги в частині визнання дій ТОВ Центр муніципальних систем управління протизаконними і зобов`язання останнього відшкодувати їй моральну шкоду в сумі 3300 грн, а також встановити відповідальність ТОВ Центр муніципальних систем управління за фактами викладеними в позові, суд вірно виходив з того, що між ОСББ Стельмаха 47 Вінниця та ТОВ ЦМСУ укладено Договір приєднання надання пакету білінгових послуг, що розміщено/оприлюднено на веб-сайті ТОВ ЦМСУ , шляхом подання Заяви про приєднання від 15.02.2019 №44/19.

За умовами цього договору ТОВ ЦМСУ надає ОСББ Стельмаха 47 Вінниця послуги з обробки даних - білінг, що включає проведення нарахування за комунальні та інші послуги (перелік яких визначається ОСББ) за наданими ОСББ даними, необхідними для проведення нарахувань (тарифи, площі і тощо).

01.10.2019 на виконання рішення загальних зборів головою правління було направлено лист на ТОВ ЦМСУ з проханням включити до Єдиних рахунків співвласників багатоквартирного житлового будинку АДРЕСА_1 окремим рядком послуги Ремонтний фонд в розмірі 2 грн на м. кв. розпочинаючи з 01.09.2019 та до моменту отримання відповідного листа. Крім того було вирішено направити уточнюючий лист з проханням відображення в Єдиних рахунках в стрічні ремонтний фонд усієї суми до сплати. Таке рішення було прийняте з урахуванням численних звернень співвласників будинку з питаннями щодо можливості дострокової сплати необхідної суми. При цьому шляхом розміщення відповідного оголошення співвласникам було повідомлено, що вони вільні самостійно приймати рішення щодо порядку сплати вказаної суми та обрати такий варіант який їм підходить більше.

На виконання договірних відносин з ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ТОВ ЦМСУ на підставі звернення голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця ОСОБА_3 від 01.09.2019 ТОВ ЦМСУ було здійснено нарахування за послугу ремонтний фонд, яке відображено окремим рядком у Єдиному Рахунку за надані житлово-комунальні та інші послуги, по всім особовим рахункам ОСББ (за винятком квартир першого поверху) загальними сумами, починаючи з 01.09.2019, з направленням коштів на окремий рахунок ремонтного фонду ОСББ, що був зазначений у наведеному листі голови правління ОСББ та на підставі листа голови правління ОСББ Гулюк Н.О. від 02.10.2019 про відкликання попереднього звернення з проханням здійснити нарахування одноразово (загальною сумою) по ремонтному фонду ОСББ згідно доданої до листа довідки, з 02.10.2019 ТОВ ЦМСУ були проведені коригування в нарахуваннях зазначеної послуги.

Вирішуючи позовні вимоги в частині стягнення з відповідачів - Голови правління ОСББ Стельмаха 47 Вінниця Гулюк Н.О. та ТОВ ЦМСУ на користь позивача відшкодування моральної шкоди у розмірі, суд вірно виходив із недоведеності належними доказами факту вчинення протиправних дій відповідачами та не обґрунтовано розмір шкоди.

Отже колегія суддів вважає, що суд першої інстанції об`єктивно дослідивши обставини справи, які мають значення для її правильного вирішення, надавши належну оцінку наявним у справі доказам, ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, що відповідно до ст. 375 ЦПК України є підставою для залишення апеляційних скарг без задоволення, а судового рішення - без змін.

На підставі викладеного, керуючись ст. 367, 368, 375, 382, 384 ЦПК України, Суд, -

постановив:

Апеляційну скаргу ОСОБА_1 залишити без задоволення, а рішення Вінницького міського суду Вінницької області від 09 червня 2020 року, - без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття, проте може бути оскаржена в касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення її повного тексту.

Повний текст постанови складено 01.10.2020

Головуючий І.М. Стадник

Судді Ю.Б. Войтко

І.В. Міхасішин

Дата ухвалення рішення29.09.2020
Оприлюднено02.10.2020
Номер документу91935943
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —127/4254/20

Ухвала від 18.07.2022

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Ухвала від 20.01.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Ухвала від 03.12.2020

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Олійник Алла Сергіївна

Постанова від 29.09.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Стадник І. М.

Постанова від 29.09.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Стадник І. М.

Ухвала від 14.09.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Стадник І. М.

Ухвала від 27.08.2020

Цивільне

Вінницький апеляційний суд

Стадник І. М.

Рішення від 09.06.2020

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Федчишен С. А.

Рішення від 09.06.2020

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Федчишен С. А.

Ухвала від 24.02.2020

Цивільне

Вінницький міський суд Вінницької області

Федчишен С. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні