Справа № 639/3072/20
Провадження № 1-кс/639/1579/20
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 червня 2020 року м. Харків
Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Харкові клопотання прокурора Новобаварського відділу Харківської місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 про арешт майна по кримінальному провадженню №42020220000000205 від 15.04.2020 року за ознаками злочинів, передбачених ч.3 ст. 191 КК України,-
В С Т А Н О В И В:
15.06.2020 року на адресу суду надійшло клопотання прокурора Харківської місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 про накладення арешту на майно та документи, яке вилучене 12.06.2020 року при проведенні обшуку у нежитлових приміщеннях, будівлях, спорудах корпусах, конструкціях та гаражах де здійснюють свою діяльність службові особи КП «Тролейбусне депо №2», розташованого за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5.
В обґрунтування поданого клопотання зазначено, що в провадженні СВ Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області перебуває кримінальне провадження № 42020220000000205 від 15.04.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України за фактом заволодіння бюджетними коштами в ході впровадження системи «Електронний квиток» у міському електротранспорті м. Харкова.
Харківською місцевою прокуратурою № 2 здійснюється процесуальне керівництво досудовим розслідуванням у вказаному кримінальному провадженні.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи комунального підприємства «Харківпасс» за попередньою змовою з ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» заволоділи бюджетними коштами під час впровадження системи «Електронний квиток».
Так, 28.12.2016 року між Харківською міською радою (Замовник), ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр» (Інвестор) та комунальними підприємствами, які здійснюють перевезення пасажирів у міському електричному транспорті (метрополітені, трамваї, тролейбусі) м. Харкова підписано інвестиційний договір, б/н, на впровадження системи «Електронний квиток» (далі - Система). За умовами вказаного договору Замовник залучає Інвестора до участі у створенні та впровадженні зазначеної системи, а останній в свою чергу здійснює фінансування, проектування, створення, встановлення та введення в експлуатацію об`єкта інвестування, його подальше обслуговування та інші, визначені договірними відносинами обов`язки.
Відповідно до умов п. 3.2 Інвестиційного договору та п. 3.2 додаткової угоди до нього б/н від 26.06.2019 року, Система має бути введена в експлуатацію протягом 36 місяців після набрання чинності зазначеного договору, тобто 28.12.2019 шляхом підписання акту введення в експлуатацію об`єкта інвестування (п. 11.1 Договору). Однак, Система в експлуатацію не введена, але за наявною інформацією, переказ грошових коштів здійснюється між всіма учасниками інвестиційної діяльності з липня 2019 року.
Також, за наявною інформацією, на виконання умов конкурсу з відбору Інвестора для створення системи «Електронний квиток» та укладеного інвестиційного договору, сам Інвестор має відповідати вимогам постанови правління Національного банку України від 05.11.2014 № 705 «Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів» та повинен мати ліцензію Нацбанку, що дозволить забезпечувати йому приймання коштів, їх обробку, розподіл та перерахування учасникам інвестиційної діяльності з використанням об`єкту інвестування.
Крім того, Інвестор, ТОВ «Фінансова компанія «Платіжний центр», особисто, маючи всі відповідні дозвільні документи, може здійснювати фінансові операції в ході фактичного функціонування Системи або має право залучити для цього іншу фінансову установу. У той же час, комунальне підприємство «Харківпасс», залучене інвестором для приймання коштів, їх обробки, розподілу та перерахування учасникам інвестиційної діяльності не є фінансовою установою та не має права здійснювати фінансові операції зі зберігання та переказу коштів, а також не має дозвільних документів відповідно до Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні».
Враховуючи наявний факт безпідставності утримання КП «Харківпасс» відсотків з функціонування системи на користь Інвестора та свою користь, а також отримання грошових винагород від Перевізників у розмірі 20 тис. гри. щомісячно з кожного комунального підприємства, яке є учасником Системи є підстави, що отримані з перевезень кошти виводяться на підконтрольні фірми учасників злочинної діяльності, чим може бути заподіяно істотної шкоди охоронюваним законом інтересам держави у вигляді матеріальних збитків.
В ході оперативного супроводу кримінального провадження № 42020220000000205 від 15.04.2020 року за ч. 3 ст. 191 КК України, управлінням СБ України в Харківській області здійснюються заходи, направлені на встановлення обставин скоєння вказаного злочину та осіб причетних до нього, які можуть бути використані в якості доказів під час досудового розслідування.
Встановлено, що посадові особи комунального підприємства «Харківпасс», код ЄДРПОУ (36818918) за попередньою змовою з представниками ТОВ «Фінансова компанія» «Платіжний центр», код ЄДРПОУ (37875674) заволоділи бюджетними коштами в ході впровадження системи «Електронний квиток» у міському електротранспорті м. Харкова (метрополітені, трамваї, тролейбусі).
Наявна інформація свідчить про наявність документальних матеріалів щодо впровадження та функціонування системи «Електронний квиток» у наступних комунальних підприємств Харківської міської ради:
КП «Тролейбусне депо №2», розташоване за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5, ЄДРПОУ 37766007;
КП «Тролейбусне депо №3», розташоване за адресою: м. Харків, вул. Пантелеймона Свистуна, буд. 2-Б, ЄДРПОУ 37765993;
КП «Салтівське трамвайне депо», розташоване за адресою: м. Харків, проспект Тракторобудівників, буд. 109, ЄДРПОУ 37766028;
КП «Жовтневе трамвайне депо», розташоване за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, буд. 199-А, ЄДРПОУ 37765988.
В даних будівлях, приміщеннях та спорудах зберігаються та обробляються документальні матеріали (фінансово-бухгалтерська документація, договори, тощо) щодо впровадження та функціонування системи «Електронний квиток» у міському електричному транспорті.
Таким чином, є підстави вважати, що службовими особами КП «Тролейбусне депо №2», розташоване за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5, (код ЄДРПОУ 37766007), які здійснюють діяльність у сфері пасажирського наземного транспорту міського та приміського сполучення, вчиняються дії направлені на переховування, приховування, знищення документальних матеріалів (фінансово-бухгалтерської документації, договорів, тощо) щодо впровадження та функціонування системи «Електронний квиток» у міському електричному транспорті.
Керівником КП «Тролейбусне депо №2», розташоване за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5, ЄДРПОУ 37766007 є ОСОБА_4 .
Згідно відомостей з УСБУ в Харківській області встановлено, що за зазначеною адресою можуть знаходитися електронні файли підроблених документів, комп`ютерна техніка на якій виготовляються такі фіктивні документи, рукописні та печатні нотатки та документи, що можуть бути використані в злочинній діяльності, електронні носії інформації (флеш-накопичувачі), мобільні телефони та інші засоби зв`язку, на яких може міститися інформація про спілкування та переписку стосовно впровадження системи «E-ticket», банківські картки, грошові кошти здобуті від злочинної діяльності.
У зв`язку з вищезазначеними обставинами, на даний час необхідно провести комплекс заходів забезпечення кримінального провадження, з метою встановлення місць знаходження та вилучення речових доказів, швидкого та повного розслідування кримінального провадження з тим, щоб виявити обсяг наслідків, спричинених протиправною діяльністю, визначити обсяг вини, для правильної та неупередженої кваліфікації діяння, встановлення кола осіб, причетних до скоєння кримінальних правопорушень та притягнення винних осіб до відповідальності.
Відповідно до витягу інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об`єктів нерухомого майна, номер інформаційної довідки 210261244, щодо об`єкта нерухомого майна, нежитлові будівлі для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель літ. "А-4" (адміністративний корпус), літ."Б-1", "Б'-2" (виробничий корпус), літ. "В-1" (матеріальний склад та гараж), літ. "Г-1" (склад ПММ), літ. "Д-1" (мийно-прибиральний корпус), літ. "Е-2" (каса перерахунку (відділ руху)), літ. "Ж-1" (прохідна №1), літ. "З-1" (прохідна № 2), літ. "И-1" (прохідна № 3), літ. "Л-1" (матеріальний склад), нежитлові будівлі : літ."И-1" загальною площею 2,9 кв.м, літ."Г-1" загальною площею 62,0 кв.м, літ."З-1" загальною площею 60,8 кв.м, літ."Ж-1"загальною площею 18,5 кв.м, літ."Л-1" загальною площею 91,6 кв.м, розташовані за адресою: м. Харків, вулиця Ньютона, 5 на праві комунальної власності належить Територіальній громаді м. Харкова в особі Харківської міської ради (ЄДРПОУ: 04059243), країна реєстрації: Україна.
Ухвалою слідчого судді Жовтневого районного суду м. Харкова від 11.06.2020 року надано дозвіл на проведення обшуку у нежитлових приміщеннях, будівлях, спорудах корпусах, конструкціях та гаражах де здійснюють свою діяльність службові особи КП «Тролейбусне депо №2», розташованого за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5, ЄДРПОУ 37766007, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення.
12.06.2020 (слідча дія закінчена 12.06.2020 о 17 год. 34 хв.) на підставі вищевказаної ухвали слідчого судді проведено обшуку у нежитлових приміщеннях, будівлях, спорудах корпусах, конструкціях та гаражах де здійснюють свою діяльність службові особи КП «Тролейбусне депо №2», розташованого за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5, ЄДРПОУ 37766007, за наслідком чого виявлено та вилучено майно, зазначене в протоколі обшуку від 12.06.2020 року.
Встановлено, що вказане вилучене майно зберегло на собі сліди кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, та має бути використано для проведення подальших слідчих (розшукових) дій, має значення для подальшого встановлення кола осіб, причетних до вчинення вказаного кримінального правопорушення, а також містить інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
На теперішній час триває проведення слідчих (розшукових) дій, спрямованих навстановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні. Відсутність рішення про накладення арешту на вилучене майно унеможливлює належне проведення слідчих (розшукових) дій з таким майном.
Крім того, 13.05.2020 року постановою прокурора, у вказаному провадженні призначено судово-економічну експертизу.
З метою повного та об`єктивного дослідження, 18.05.2020 року експертом ОСОБА_5 до Новобаварського відділу Харківської місцевої прокуратури № 2 направлено клопотання експерта про надання додаткових документів, зокрема й тих, які вилучені під час обшуку у нежитловому приміщенні, де здійснюють свою діяльність службові особи КП «Тролейбусне депо №2», розташованого за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5.
На підставі вище викладеного, у сторони обвинувачення виникла необхідність у накладення арешту, а саме позбавлення службових осіб КП «Тролейбусне депо №2», розташованого за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5, ЄДРПОУ 37766007, Керівником яких є ОСОБА_4 , права на володіння, користування, відчуження та розпорядження зазначеним майном, оскільки існує сукупність підстав та розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Таким чином, встановлені достатні підстави вважати, що вказане майно відповідає наступним критеріям доказу: зберегли на собі його сліди та містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.
У судовому засіданні прокурор підтримав вимоги клопотання, посилаючись на наявність правових підстав для арешту зазначеного майна.
Представник власника майна, ОСОБА_6 у судове засідання не з*явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, звернулась до суду із заявою з проханням слухати справу за їх відсутністю.
Згідно вимог ч.1ст.172 КПК України, з урахуванням скорочених строків розгляду клопотання про накладення арешту на майно, розгляд справи проведено без участі власника майна, оскільки його участь не є обовязковою при вирішенні зазначеного питання.
Слідчий суддя, вислухавши думку прокурора, вивчивши документи та надані до суду матеріали в їх сукупності, приходить до наступних висновків.
Згідно з ч.5 ст.171 КПК України, у разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої статтею 235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна.
Майно, на яке слідчий просить накласти арешт, було вилучено 12.06.2020 року о 17 год. 34 хв.
Відповідно до ч.1ст. 117 КПК Українипропущений із поважних причин строк повинен бути поновлений за клопотанням заінтересованої особи ухвалою слідчого судді, суду.
Відповідно до ч.1ст. 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.
Відповідно до ч.2ст. 170 КПК Українизавданням арешту є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Відповідно до п.1 ч.2ст. 170 КПК Україниарешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.
Відповідно до ч.3ст. 170 КПК Україниу випадку, передбаченому п.1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним устатті 98 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 11ст. 170 КПК Українизаборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.
Відповідно доч. 2ст. 173 КПК Українипри вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати:
1) правову підставу для арешту майна;
2) можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другоїстатті 170 цього Кодексу);
3) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення або суспільно небезпечного діяння, що підпадає під ознаки діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність (якщо арешт накладається у випадках, передбачених пунктами 3,4 частини 2статті 170 цього Кодексу);
3.1) можливість спеціальної конфіскації майна (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому п.2 ч.2ст. 170 цього Кодексу);
4) розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому п.4 ч.2ст. 170 цього Кодексу);
5) розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження;
6) наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб.
Згідно ч.1 ст.98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, набуті кримінально протиправним шляхом.
Постановою слідчого від 13.06.2020 року вищевказані речі та документи визнані речовими доказами у кримінальному провадженні № 42020220000000205 від 15.04.2020 року за ознаками складу кримінального правопорушення - злочину, передбаченого, ч. 3 ст. 191 КК України у зв`язку з чим наявна необхідність у проведення слідчих дій з вилученим майном щодо арешту якого звертається сторона досудового розслідування.
Прокурором у поданому клопотанні доведено, що вилучені 12.06.2020 року в ході проведення обшуку у нежитлових приміщеннях, будівлях, спорудах корпусах, конструкціях та гаражах де здійснюють свою діяльність службові особи КП «Тролейбусне депо №2», документи, мають значення речових доказів по кримінальному провадженню, можуть містити інформацію, яка представляє інтерес для досудового розслідування, відомості, які можуть посприяти встановленню істини по справі та осіб, які причетні до вказаного злочину, а також необхідні для призначення судових експертиз, у зв*язку з чим клопотання про арешт майна підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 132, 167-174 КПК України ,слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання прокурора Новобаварського відділу Харківської місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 про арешт майна по кримінальному провадженню №42020220000000205 від 15.04.2020 року за ознаками злочинів, передбачених ч.3 ст. 191 КК України -задовольнити.
Накласти арешт на майно, шляхом заборони користування, володіння, розпорядження, яке вилучене 12.06.2020 року при проведенні обшуку у нежитлових приміщеннях, будівлях, спорудах корпусах, конструкціях та гаражах де здійснюють свою діяльність службові особи КП «Тролейбусне депо №2», розташованого за адресою: м. Харків, вул. Ньютона, буд. 5, ЄДРПОУ 37766007, за наслідком чого виявлено та вилучено майно, зазначене в протоколі обшуку від 12.06.2020, наступне:
Довідка про відкриті рахунки КП «Тролейбусне депо №2» в установах банків на 1 арк.
Інвестиційний договір від 28.12.2016 р. на 12 арк.
Додаткова угода про внесення змін до інвестиційного договору б/н від 28.12.2016 р. від 21.12.2018 р. на 7 арк.
Додаткова угода про внесення змін до інвестиційного договору б/н від 28.12.2016р. від 28.02.2019 р. на 6 арк.
Договір № 2-09-01/18 про надання місць для розміщення обладнання у транспортних засобах від 09.01.2018 р. на 4 арк.
Додаток № 1 до Договору про надання місць розміщення обладнання у транспортних засобах № 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. від 09.01.2018 р. на 13 арк.
Додаткова угода № 1 до Договору № 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. від 31.01.2018 р. на 1 арк.
Додаток № 1 до Договору про надання місць розміщення обладнання у транспортних засобах № 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. від 31.01.2018 р. на 13 арк.
Акт приймання електромонтажних робіт пристроїв для функціонування системи «Електронний квиток» у міському електротранспорті м. Харкова у рухомому складі КП «Тролейбусне депо №2» від 09.01.2018 р. на 7 арк.
Акт приймання електромонтажних робіт пристроїв для функціонування системи «Електронний квиток» у міському електротранспорті м. Харкова у рухомому складі КП «Тролейбусне депо №2» від 31.01.2018 р. на 3 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09 .01.2018 р.» за січень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за лютий 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за березень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за квітень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за травень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за червень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за липень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за березень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за серпень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за вересень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за жовтень 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за листопад 2018 р. на 1 арк.
Додаток № 2 до Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. «Розрахунок відшкодування витрат на забезпечення електропостачанням обладнання, встановленого на тролейбуси КП «Тролейбусне депо № 2» згідно Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р.» за грудень 2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 67 від 31.05.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 68 від 31.05.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (електр. ен.) на 1 арк.
Акт надання послуг № 83 від 30.06.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 84 від 30.06.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (електр. ен.) на 1 арк.
Акт надання послуг № 98 від 31.07.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 99 від 31.07.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (електр. ен.) на 1 арк.
Акт надання послуг № 112 від 31.08.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 113 від 31.08.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (електр. ен.) на 1 арк.
Акт надання послуг № 127 від 30.09.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 128 від 30.09.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (електр. ен.) на 1 арк.
Акт надання послуг № 149 від 30.10.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 150 від 31.10.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (електр. ен.) на 1 арк.
Акт надання послуг № 165 від 30.11.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 166 від 30.11.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (електр. ен.) на 1 арк.
Акт надання послуг № 194 від 31.12.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 195 від 31.12.2018 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (електр. ен.) на 1 арк.
Акт надання послуг № 14 від 31.01.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 28 від 28.02.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 44 від 31.03.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 59 від 30.04.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 59 від 30.04.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 75 від 31.05.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 90 від 30.06.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 105 від 31.07.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 122 від 31.08.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 140 від 30.09.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 153 від 31.10.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 175 від 30.11.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 194 від 31.12.2019 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 9 від 31.01.2020 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 3 від 29.02.2020 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Акт надання послуг № 37 від 31.03.2020 р. по Договору 2-09-01/18 від 09.01.2018 р. (ар. місця) на 1 арк.
Обороти рахунку 3771 за 2017 р. на 1 арк.
Обороти рахунку 3771 за 2018 р. на 1 арк.
Звіт по проводках за 2018 р. на 3 арк.
Звіт по проводках за 2018 р. на 2 арк.
Обороти рахунку 3771 за 2019 р. на 1 арк.
Звіт по проводках за 2019 р. на 2 арк.
Звіт по проводках за 2019 р. на 2 арк.
Обороти рахунку 3771 за 2019 р. на 1 арк.
Звіт по проводках за 2019 р. на 2 арк.
Звіт по проводках за 2019 р. на 2 арк.
Обороти рахунку 3771 січень 2020 р. травень 2020 р. на 1 арк.
Звіт по проводках за січень 2020 р. травень 2020 р. на 1 арк.
Звіт по проводках за січень 2020 р. травень 2020 р. на 1 арк.
Договір № 2-201117 на організацію справляння плати за проїзд, розподіл та перерахування коштів, плати за проїзд з використанням системи «Електронний квиток» від 30.11.2017 р. на 6 арк.
Додаткова угода до Договору № 2-201117 на організацію справляння плати за проїзд, розподіл та перерахування коштів, плати за проїзд з використанням системи «Електронний квиток» від 30.11.2017 р. від 01.12.2017 р. на 1 арк.
Договір № 2-281217 на організацію справляння плати за проїзд, розподілу та перерахування коштів, плати за проїзд з використанням системи «Електронний квиток» від 28.12.2017 р. на 6 арк.
Додаткова угода до Договору № 2-281217 на організацію справляння плати за проїзд, розподілу та перерахування коштів, плати за проїзд з використанням системи «Електронний квиток» від 28.12.2017 р. від 28.09.2018 р. на 1 арк.
Калькуляція вартості послуг до Договору № 2-281217 від 28.12.2017 р. на організацію справляння плати за проїзд, розподілу та перерахування коштів, плати за проїзд з використанням системи «Електронний квиток» на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.01.2018р. по 31.01.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.02.2018р. по 28.02.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.03.2018р. по 31.03.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.04.2018р. по 30.04.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.05.2018р. по 31.05.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.06.2018р. по 30.06.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.07.2018р. по 31.07.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.08.2018р. по 31.08.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.09.2018р. по 30.09.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.10.2018р. по 31.10.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.11.2018р. по 30.11.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. за період з 01.12.2018р. по 31.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 36 від 31.01.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 91 від 28.02.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 157 від 31.03.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 224 від 30.04.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 294 від 31.05.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 7 від 30.06.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 95 від 31.07.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 169 від 31.08.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 242 від 30.09.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 320 від 31.10.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 395 від 30.11.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 485 від 31.12.2018 р. за Договором № 2-281217 від 28.12.2017 р. на 1 арк.
Договір № 2-29/10-18/ЮБФ на організацію справляння плати за проїзди у міському електричному транспорті м. Харкова, реєстрація яких здійснена електронними квитками, придбаними юридичними особами у безготівковій формі від 29.10.2018 р. на 6 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-29/10-18/ЮБФ від 29.10.2018 р. за період з 01.11.2018р. по 30.11.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-29/10-18/ЮБФ від 29.10.2018 р. за період з 01.12.2018р. по 31.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 445 від 30.11.2018 р. до Договору № 3-29/10-18/ЮБФ від 29.10.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 521 від 31.12.2018 р. до Договору № 3-29/10-18/ЮБФ від 29.10.2018 р. на 1 арк.
Договір № 2-31/10-18/ЛП про організацію обліку реєстрації проїздів з використанням системи «Електронний квиток», здійснений пасажирами, яким надано право пільгового проїзду в міському електричному транспорті м. Харкова від 31.10.2018 р. на 6 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-31/10-18/ЛП від 31.10.2018 р. за період з 01.10.2018р. по 31.10.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-31/10-18/ЛП від 31.10.2018 р. за період з 01.11.2018р. по 30.11.2018 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 2-31/10-18/ЛП від 31.10.2018 р. за період з 01.12.2018р. по 31.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 369 від 31.10.2018 р. за Договором № 3-31/10-18/ЛП від 31.10.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 441 від 30.11.2018 р. за Договором № 3-31/10-18/ЛП від 31.10.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 517 від 31.12.2018 р. за Договором № 3-31/10-18/ЛП від 31.10.2018 р. на 1 арк.
Договір № 28/12-18/2 на організацію справляння плати за проїзд, розподілу та перерахування коштів, плати за проїзд з використанням системи «Електронний квиток» від 28.12.2018 р. на 8 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.01.2019р. по 31.01.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.02.2019р. по 28.02.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.03.2019р. по 31.03.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.04.2019р. по 30.04.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.05.2019р. по 31.05.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.06.2019р. по 30.06.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.07.2019р. по 31.07.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.08.2019р. по 31.08.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.09.2019р. по 30.09.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.10.2019р. по 30.10.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.11.2019р. по 31.11.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. за період з 01.12.2019р. по 31.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 2 від 31.01.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 13 від 28.02.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 25 від 31.03.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 37 від 30.03.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 41 від 30.04.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 50 від 30.06.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 61 від 31.07.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 70 від 31.08.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 78 від 30.09.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 90 від 31.10.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 100 від 30.11.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 114 від 31.12.2019 р. за Договором № 28/12-18/2 від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Договір № 28/12-18/2/ЛП про організацію обліку реєстрації проїздів з використанням системи «Електронний квиток», здійснених пасажирами, яким надано право пільгового проїзду в міському електричному транспорті м. Харкова від 28.12.2018 р. на 6 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.01.2019р. по 31.01.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.02.2019р. по 28.02.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.03.2019р. по 31.03.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.04.2019р. по 30.04.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.05.2019р. по 31.05.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.06.2019р. по 30.06.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.07.2019р. по 31.07.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.08.2019р. по 31.08.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.09.2019р. по 30.09.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.10.2019р. по 30.10.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.11.2019р. по 31.11.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. за період з 01.12.2019р. по 31.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 10 від 31.01.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 22 від 28.02.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 31 від 31.03.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 34 від 30.04.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 47 від 31.05.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 55 від 30.06.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 66 від 31.07.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 71 від 31.08.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 79 від 30.09.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 91 від 31.10.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 101 від 30.11.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 115 від 31.12.2019 р. за Договором № 28/12-18/2/ЛП від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Договір № 28/12-18/ЮБФ на організацію справляння плати за проїзди у міському електричному транспорті м. Харкова, реєстрація яких здійснена електронними квитками, придбаними юридичними особами у безготівковій формі від 28.12.2018 р. на 6 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.01.2019р. по 31.01.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.02.2019р. по 28.02.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.03.2019р. по 31.03.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.04.2019р. по 30.04.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.05.2019р. по 31.05.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.06.2019р. по 30.06.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.07.2019р. по 31.07.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.08.2019р. по 31.08.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.09.2019р. по 30.09.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.10.2019р. по 30.10.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.11.2019р. по 31.11.2019 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. за період з 01.12.2019р. по 31.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 6 від 31.01.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт надання послуг комісії № 19 від 28.02.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 182 від 31.03.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 234 від 30.04.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 293 від 31.05.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 350 від 30.06.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 412 від 31.07.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 468 від 31.08.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 527 від 30.09.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 588 від 31.10.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 649 від 30.11.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 712 від 31.12.2019 р. за Договором № 28/12-18/ЮБФ від 28.12.2018 р. на 1 арк.
Договір № 26/12-19/ЮБФ-2 на організацію справляння плати за проїзди у міському електричному транспорті м. Харкова, реєстрація яких здійснена електронними квитками, придбаними юридичними особами у безготівковій формі від 26.12.2019 р. на 6 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ЮБФ-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.01.2020р. по 31.01.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ЮБФ-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.02.2020р. по 28.02.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором 26/12-19/ЮБФ-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.03.2020р. по 31.03.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ЮБФ-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.04.2020р. по 30.04.2020 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 60 від 31.01.2020 р. за Договором № 26/12-19/ЮБФ від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 118 від 29.02.2020 р. за Договором № 26/12-19/ЮБФ від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 180 від 31.03.2020 р. за Договором № 26/12-19/ЮБФ від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) № 204 від 30.04.2020 р. за Договором № 26/12-19/ЮБФ від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Договір № 26/12-19/ЛП-2 про організацію обліку реєстрації проїздів з використанням системи «Електронний квиток», здійснених пасажирами, яким надано право пільгового проїзду в міському електричному транспорті м. Харкова від 26.12.2019 р. на 6 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ЛП-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.01.2020р. по 31.01.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ЛП-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.02.2020р. по 28.02.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором 26/12-19/ЛП-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.03.2020р. по 31.03.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ЛП-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.04.2020р. по 30.04.2020 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 4 від 31.01.2020 р. за Договором № 26/12-19/ЛП-2 від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 14 від 29.02.2020 р. за Договором № 26/12-19/ЛП-2 від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 26 від 31.03.2020 р. за Договором № 26/12-19/ЛП-2 від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 34 від 30.04.2020 р. за Договором № 26/12-19/ЛП-2 від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Договір № 26/12-19/ТД-2 на організацію справляння плати за проїзд, розподілу та перерахування коштів, плати за проїзд з використанням системи «Електронний квиток» від 26.12.2019 р. на 7 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ТД-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.01.2020р. по 31.01.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ТД-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.02.2020р. по 28.02.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором 26/12-19/ТД-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.03.2020р. по 31.03.2020 р. на 1 арк.
Звіт про наданні послуги за Договором № 26/12-19/ТД-2 від 26.12.2019 р. за період з 01.04.2020р. по 30.04.2020 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 4 від 31.01.2020 р. за Договором № 26/12-19/ТД-2 від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 13 від 29.02.2020 р. за Договором № 26/12-19/ТД-2 від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 25 від 31.03.2020 р. за Договором № 26/12-19/ТД-2 від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Акт надання послуг № 33 від 30.04.2020 р. за Договором № 26/12-19/ТД-2 від 26.12.2019 р. на 1 арк.
Обороти рахунку 3771 за 2017 р. з КП «Харківпасс» на 1 арк.
Обороти рахунку 3771 за 2018 р. з КП «Харківпасс» на 1 арк.
Звіт по проводках за 2018 р. з КП «Харківпасс» на 21 арк.
Звіт по проводках за 2018 р. з КП «Харківпасс» на 2 арк.
Звіт по проводках за 2018 р. з КП «Харківпасс» на 4 арк.
Обороти рахунку 3771 за 2019 р. з КП «Харківпасс» на 1 арк.
Звіт по проводках за 2019 р. з КП «Харківпасс» на 3 арк.
Звіт по проводках за 2019 р. з КП «Харківпасс» на 8 арк.
Звіт по проводках за 2019 р. з КП «Харківпасс» на 32 арк.
Обороти рахунку 3771 за січень 2020 р. травень 2020 р. з КП «Харківпасс» на 1 арк.
Звіт по проводках за січень 2020 р. травень 2020 р. з КП «Харківпасс» на 2 арк.
Звіт по проводках за січень 2020 р. травень 2020 р. з КП «Харківпасс» на 4 арк.
Звіт по проводках за січень 2020 р. травень 2020 р. з КП «Харківпасс» на 14 арк.
Посадові інструкції:
Перший заступник директора на 4 аркушах.
Заступник директора з загальних питань - на 3 аркушах;
Заступник директора з технічних питань - на 3 аркушах
Заступник директора з експлуатації на 5 аркушах;
Начальник господарського відділу на 3 аркушах;
Провідний інженер з охорони праці на 4 аркушах;
Інженер з цивільної оборони 1 категорії на 3 аркушах
Секретар на 2 аркушах;
Завідувач складом на 2 аркушах
Контрольний майстер на 2 аркушах
Інженер з комп`ютерних систем 1 категорії на 4 аркушах
Начальник планово-економічного відділу на 3 аркушах;
Економіст 1 категорії на 3 аркушах;
Економіст 2 категорії на 3 аркушах;
Інженер з організації та нормування праці 2 категорії на 3 аркушах;
Начальник відділу кадрів на 4 аркушах
Старший інспектор з кадрів на 3 аркушах;
Табельник на 2 аркушах;
Уповноважений з антикорупційної діяльності на 4 аркушах
Бухгалтер 2 категорії на 2 аркушах;
Менеджер (управитель) з персоналу на 3 аркушах
Завідувач господарством на 3 аркушах
Фахівець з державних закупівель на 4 аркушах
Фахівець з публічних закупівель на 4 аркушах
Контролер на контрольно-пропускному пункті на 2 аркушах
Начальник навчально-курсового комбінату на 2 аркушах
Методист навчально-курсового комбінату на 2 аркушах;
Викладач навчально-курсового комбінату на 3 аркушах;
Начальник відділу збору виручки на 3 аркушах;
Контролер пасажирського транспорту на 4 аркушах;
Інженер по збору виручки на 3 аркушах;
Касира квиткового 2 категорії на 3 аркушах;
Нарядник поїзних бригад на 3 аркушах;
Начальник відділу експлуатації на 4 аркушах;
Інженер з експлуатації на 3 аркушах;
Начальник маршруту міського транспорту на 4 аркушах;
Медична сестра на 2 аркушах;
Диспетчер з випуску - на 4 аркушах;
Начальник відділу організації безпеки дорожнього руху на 4 аркушах;
Ревізора з безпеки руху - на 4 аркушах;
Начальник відділу безпеки на 3 аркушах;
Заступник начальника відділу безпеки на 3 аркушах;
Начальник цеху ТО та РРС на 3 аркушах;
Начальник дільниці підготовки виробництва на 3 аркушах;
Майстер ТО-1 на 2 аркушах;
Майстер ТО-2 на 2 аркушах;
Майстер шиномонтажної ділянки на 3 аркушах;
Майстер щодобового обслуговування 3 аркушах.;
Техніка з нормування праці 3 на аркушах;
Майстер непланових ремонтів - на 3 аркушах;
Головний бухгалтер на 4 аркушах;
Бухгалтер 1 категорії на 2 аркушах;
Заступник головного бухгалтера на 3 аркушах;
Начальник технічного відділу на 3 аркушах;
Інженер-технолог на 3 арк.;
Начальник юридичного відділу на 4 арк.;
Юрисконсульт на 3 арк.;
Начальник енерго-механічної дільниці на 6 аркушах;
Майстер енерго-механічної дільниці на 3 аркушах;
Інформаційна довідка на 1 аркуші.
Визначити місцем зберігання речей та документів Новобаварський ВП ГУНП в Харківській області, розташований за адресою: просп. Любові Малої, 45, м. Харків.
Копії ухвали вручити процесуальному прокурору відділу прокуратури Харківської області, слідчому Новобаварського ВП ГУНП в Харківській області та власнику майна.
Арешт майна може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КПК України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.
Ухвала може бути оскаржена шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Харківського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня отримання копії ухвали.
Повний текст ухвали складено та оголошено 22.06.2020 року о 16 год. 30 хв.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Жовтневий районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 22.06.2020 |
Оприлюднено | 05.06.2024 |
Номер документу | 89963836 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Жовтневий районний суд м.Харкова
Чижиченко Д. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні