Ухвала
від 06.07.2020 по справі 902/1188/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

06 липня 2020 р. Справа № 902/1188/15

Господарський суд Вінницької області в складі головуючого судді Тісецького С.С., при секретарі судового засідання Поцалюк Н.В., розглянувши в приміщенні суду матеріали у справі

за заявою : Головного управління ДПС у Вінницькій області

до : Приватного акціонерного товариства "Вінницьке мостобудівельне управління № 4"

про визнання банкрутом

представники сторін

арбітражний керуючий (ліквідатор) Болховітін В.М.

ГУ ПФУ у Вінницькій області: Пилипишина І.І., за довіреністю

ГУ ДПС у Вінницькій області: Подолян Я.В., за довіреністю

В С Т А Н О В И В :

В провадженні суду перебуває справа за заявою ГУ ДПС у Вінницькій області про банкрутство ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4".

Ухвалою суду від 10.09.2015 року порушено провадження у справі про банкрутство ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4", введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних дні, призначено розпорядником майна Юзвенка В.Г .

Ухвалою попереднього засідання від 03.12.2015 року затверджено реєстр вимог кредиторів приватного акціонерного товариства "Вінницьке мостобудівельне управління № 4" у такому вигляді:

- Вінницька об`єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Вінницькій області з сумою вимог, в тому числі: 1 526 350,63 грн. - основного боргу (третя черга задоволення); 901 756,25 грн. - неустойка (штраф, пеня) (шоста черга задоволення);

- ПАТ "Державний ощадний банк України" в особі філії - Вінницького обласного управління ПАТ "Державний ощадний банк України" з сумою вимог у розмірі 909 280,32 грн., як такі, що забезпечені заставою та погашаються позачергово та конкурсні вимоги у розмірі 2 436,00 грн. за сплату судового збору (перша черга задоволення).

Окремо внесені вимоги кредиторів щодо виплати заборгованості із заробітної плати, заборгованість по добовим працівникам, гарантій і компенсацій при службових відрядженнях, військовий збір, а також зобов`язання зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування та інше соціальне страхування, а саме: вимоги щодо виплати заборгованості із заробітної плати перед працюючими працівниками банкрута, а також по добовим працівникам МБУ-4 за 2013, 2015 роки у розмірі 595 597,54 грн. (перша черга задоволення); гарантія і компенсація при службових відрядженнях у розмірі 69 261,02 грн. (перша черга задоволення); військовий збір у розмірі 6 099,16 грн. (третя черга задоволення).

Кредиторські вимоги ПАТ "Державний ощадний банк України" в особі філії - Вінницького обласного управління ПАТ "Державний ощадний банк України" у розмірі 909 280,32 грн. забезпечені заставою майна боржника приватного акціонерного товариства "Вінницьке мостобудівельне управління № 4".

Ухвалою суду від 02.03.2016 року припинено процедуру розпорядження майном ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4" та повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого Юзвенка В.Г. у справі №902/1188/15; введено процедуру санації боржника строком на шість місяців - до 02.09.2016 року та призначено керуючим санацією боржника арбітражного керуючого Болховітіна В.М.

Ухвалою суду від 10.06.2016 року затверджено план санації ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4".

Ухвалою суду від 15.02.2017 року, окрім іншого, внесено зміни та доповнення до плану санації ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4"; продовжено строк процедури санації боржника та повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією) Болховітіна В.М. у справі № 902/1188/15 на шість місяців - до 27.06.2017 року.

Ухвалою суду від 20.02.2017 року визнано грошові вимоги Управління Пенсійного фонду України в місті Вінниці у розмірі 62 509,04 грн. та у розмірі 2 756,00 грн. - судового збору за подання заяви про визнання кредитором.

Ухвалою суду від 29.01.2018 року, зокрема, затверджено схвалену комітетом кредиторів боржника (протокол від 22.01.2018 року) мирову угоду від 22.01.2018 року, укладену між боржником - Приватним акціонерним товариством "Вінницьке мостобудівельне управління № 4" та кредитором - Вінницькою об`єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Вінницькій області; закрито провадження у справі № 902/1188/15; ухвалено, що повноваження арбітражного керуючого (керуючого санацією приватного акціонерного товариства "Вінницьке мостобудівельне управління № 4") Болховітіна В.М. продовжуються до проведення зборів/засідання відповідного органу приватного акціонерного товариства "Вінницьке мостобудівельне управління № 4", до компетенції якого належить призначення керівника (органів управління) боржника.

16.10.2019 року від Головного управління ДПС у Вінницькій області до суду надійшла заява б/н від 16.10.2019 року (вх. № 02.1-36/642/19) про розірвання мирової угоди у справі № 902/1188/15.

Ухвалою суду від 04.12.2019 року задоволено заяву ГУ ДПС у Вінницькій області. Розірвано мирову угоду від 22.01.2018 року, укладену між боржником - ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4" та кредитором - ГУ ДПС у Вінницькій області, схвалену комітетом кредиторів боржника (протокол від 22.01.2018 року) та затверджену ухвалою Господарського суду Вінницької області від 29.01.2018 року. Поновлено провадження у справі про банкрутство ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4". Призначено керуючим санацією боржника арбітражного керуючого Болховітіна В.М.

Постановою від 20.01.2020 року припинено процедуру санації ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4" та повноваження керуючого санацією - арбітражного керуючого Болховітіна В.М.; визнано ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4" банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців; ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Болховітіна В.М.

Ухвалою від 18.03.2020 року визнано поточні кредиторські вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області до банкрута в розмірі 2 330 601,80 грн., з яких: 163 904,75 грн. - єдиний внесок (друга черга задоволення); 1 312 187,15 грн. - основний борг (третя черга задоволення); 521 950,39 грн. - пеня (шоста черга задоволення); 332 559,51 грн. - штрафні санкції (шоста черга задоволення), а також в розмірі 4 204,00 грн. - витрат на сплату судового збору за подання заяви про визнання поточних кредиторських вимог (перша черга задоволення).

Ухвалою від 18.03.2020 року визнано поточні кредиторські вимоги ГУ ПФУ у Вінницькій області до банкрута в розмірі 42 965,88 грн. - друга черга задоволення; а також 4 204,00 грн. - витрат на сплату судового збору за подання заяви про визнання поточних кредиторських вимог - перша черга задоволення.

19.06.2020 року до суду від арбітражного керуючого Болховітіна В.М. надійшов остаточний звіт ліквідатора № 02-22/354 від 19.06.2020 року, в якому останній просить суд: затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та закрити провадження у справі про банкрутство; до звіту також додано ліквідаційний баланс банкрута та підтверджуючі документи.

22.06.2020 року до суду від арбітражного керуючого Болховітіна В.М. надійшов лист № 02-22/357 від 22.06.2020 року з додатками до остаточного звіту.

Ухвалою від 22.06.2020 року справу, в тому рахунку остаточний звіт ліквідатора № 02-22/354 від 19.06.2020 року, призначено до розгляду на 06.07.2020 року.

В судове засідання на визначену дату з`явились арбітражний керуючий та представники ГУ ПФУ у Вінницькій області та ГУ ДПС у Вінницькій області. Інші учасники справи в судове засідання не з`явились.

В ході розгляду справи арбітражний керуючий надав пояснення щодо обставин, викладених у остаточному звіті, просив затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та закрити провадження у даній справі.

Представники кредиторів не заперечили щодо затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу банкрута та закриття провадження у даній справі.

Суд, розглянувши наданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, дослідивши письмові докази надані на підтвердження викладених у звіті обставин, проаналізувавши норми діючого законодавства України, встановив слідуюче.

Так, за змістом звіту ліквідатора та наявних матеріалів справи, окрім іншого, вбачається наступне.

Ліквідатором видано наказ від 22.01.2020 року про прийняття повноважень з управління ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4". Актами прийому-передачі голова правління ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4" Ковтун В.П. передав ліквідатору документацію підприємства.

Згідно постанови Господарського суду Вінницької області від 20.01.2020 року проведено відповідні зміни в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Наказом від 22.01.2020 року попереджено працівників підприємства про їх майбутнє звільнення, відповідно до ст.61 КУ з процедур банкрутства. Наказом від 23.03.2020 року звільнено працівників ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4", відповідно до п.1 ст.40 КЗпП України, у зв`язку з банкрутством.

Направлено звернення до Замостянського відділу ДВС ГТУЮ у м. Вінниці та до Центрального ВДВС у м. Вінниці щодо зупинення виконавчих проваджень та дій із стягнення боргів з банкрута.

Замостянським відділом ДВС ГТУЮ у Вінницькій області винесено постанови від 23.01.2020 року про закінчення виконавчого провадження. Центральним ВДВС у місті Вінниці Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) закрито виконавче провадження 59703539 та вилучено запис з Єдиного реєстру боржників.

Ухвалою Господарського суду Вінницької області від 19.03.2020 року знято обтяження з нерухомого майна банкрута: номер запису про обтяження: 31193223 (спеціальний розділ).

За результатами проведення претензійної роботи по стягненню дебіторської заборгованості на рахунок підприємства надійшли кошти в сумі 75 129,75 грн.

На виконання ст.61 КУ з процедур банкрутства ліквідатором направлено до НКЦПФР заяву про зупинення обігу акцій, в зв`язку з відкриттям процедури ліквідації акціонерного товариства. Розпорядженням №17-ДР-3 від 11.02.2020 року зупинено обіг акцій ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4".

ГУ ДПС у Вінницькій області надано інформацію про відкриті рахунки в КБ "Приватбанк" м.Вінниця та рахунок в ГУ казначейській служби України. На запит ліквідатора ГУ Державної казначейської служби України у Вінницькій області повідомлено, що для ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4" рахунки не відкривались.

Також, в ході ліквідаційної процедури проведено інвентаризацію активів ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4". Згідно протоколу, наявні активи станом на 28.01.2020 року становлять 1 979 310,81 грн. (залишкова вартість) з яких: недобротні активи - 1 549 624,64 грн., оборотні активи - 389 686,17 грн., дебіторська заборгованість - 40 000,00 грн.

За результатами інвентаризації активів підприємства-банкрута проведено оцінку майна. Згідно витягу зі звіту вартість майна становить: транспортні засоби - 1 108 470,00 грн., обладнання та устаткування - 432 560,00 грн., виробничі запаси - 241 239,00 грн.

Оцінено виявлено майно (вагончик, дизель-генератор, вагончик-склад), ліквідаційна вартість становить 77 900,00грн.

Проведено оцінку нерухомого майна, що належить підприємству-банкруту вартість якого становить 2 440 100,00 грн..

На виконання ст. 75 КУ з процедур банкрутства, ліквідатором направлялись комітету кредиторів ГУ ДПС у Вінницькій області звернення щодо умов та порядку продажу майна, для погодження.

Комітетом кредиторів 06.02.2020 року та 16.03.2020 року надано згоду для проведення аукціонів з реалізації рухомого майна. 10.04.2020 року комітетом кредиторів надано згоду на продаж нерухомого майна, яке знаходиться за адресою: м. Вінниця вул. Промисловій, 3.

Через Електронну торгову систему Прозорро.Продажі реалізовано рухоме та нерухоме майно, що належить банкруту. Майно передано до покупців; приватним нотаріусом Вінницького міського нотаріального округу Сухановою Т.О. видано свідоцтва на придбання нерухомого майна від 21.05.2020 року за 467 та 03.06.2020 року за №522.

30.05.2020 року припинено договори відповідального зберігання та охорони.

Укладено договір з ФОП Присяжнюк М . М. на науково-технічне упорядкування справ постійного зберігання відповідно вимогам, інструкціям та рекомендаціям Державного комітету архівів України. Згідно акту №12 від 28.05.2020 року вартість роботи становить 36109,95 грн. Згідно довідки від 09.06.2020 року, після винесення ухвали суду про припинення підприємства, документи з кадрових питань (особового складу) будуть передані до архівного відділу Вінницької міської ради.

В ході здійснення ліквідаційної процедури ліквідатор не менш як один раз на місяць подавав комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансовий стан і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та під час проведення ліквідаційної процедури, про використання коштів боржника, а також іншу інформацію; закрито рахунки банкрута у банківських установах, виплачено вихідну допомогу звільненим працівникам банкрута, скасовано реєстрацію випуску акцій, проведено інші дії передбачені Кодексом України з процедур банкрутства. На підприємстві відсутні будь-які майнові активи та грошові кошти.

Відповідно бухгалтерських даних авансові платежі становили 96 646,78 грн., які внесені до реєстру кредиторів. Однак, при виплаті встановлено відсутність підтверджуючих документів на суму 49 370,68 грн., тому виплачено 47 276,10 грн. та внесено відповідні зміни до реєстру вимог кредиторів.

Під час ліквідаційної процедури на рахунок підприємства від реалізації майна надійшло 3 530 515,47 грн., від погашення дебіторської заборгованості 75 129,75грн.

Кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку ст. 64 Кодексу України з процедур банкрутства, а саме:

Вимоги першої черги: відшкодування судових витрат ГУ ДПС у Вінницькій області - 4 204,00 грн., відшкодування судових витрат ГУ ПФУ у Вінницькій області - 4 204,00 грн., вимоги кредиторів щодо виплати заборгованості із заробітної плати, згідно з реєстром вимог кредиторів - 695 580,92 грн., некомпенсовані авансові витрати працівників підприємства за період 2018-2019рр. - 47 276,10 грн., добові працівників підприємства за період 2011-2015рр. - 218 277,00 грн., нарахована з/плата за березень 2020 року - 711,38 грн., компенсація за невикористану відпустку - 293 580,99 грн., компенсація за невикористану відпустку станом на 23.03.2020 року - 273 657,10 грн., вихідна допомога звільненим працівникам станом на 23.03.2020 року - 48 532,58 грн.

Вимоги другої черги: ГУ ДПС у Вінницькій області - 163 904,75 грн., ГУ ПФУ у Вінницькій області - 42 965,88 грн.

Частково погашено вимоги третьої черги: ГУ ДПС у Вінницькій області (земля, ПДВ) - 977 014,70 грн., ГУ ДПС у Вінницькій області (ПДВ) - 36 681,95 грн.

Непогашені вимоги, згідно реєстру кредиторів: вимоги третьої черги: ГУ ДПС у Вінницькій області - 298 490,50 грн.; вимоги шостої черги: ГУ ДПС у Вінницькій області - 1 328 068,75 грн.

Витрати, пов`язані із здійсненням ліквідаційної процедури:

Оплачено: РКО банка 792,57 Науково-технічне упорядкування справ постійного зберігання 36 109,95 Оголошення в газету про втрату номерних знаків 60,00 Послуги керуючого санацією, згідно постанови 20.01.2020 року 27 265,04 Поштові витрати 1 366,94 Судовий збір за видачу копій судових рішень 284 Нотаріальне засвідчення вірності копій 600,00 Отримання витягів з ЄДР 459,00 Виготовлення електронних ключів 92,00 Внесення змін в ЄДР 580,00 копій бухгалтерської звітності з ГУС у Вінницькій області 122,40 купівля пломб та скоб на будівлі по вул. Промисловій, 3 296,00 заміна замків на адмінбудівлі вул. Промисловій, 3 879,00 канцтовари 2 582,44 послуги ліквідатора (з розрахунку три мінімальні з/плати) 72 094,31 додаткова грошова винагорода в розмірі 5% з стягнутої деб. заборгованості в сумі 75129,75 грн. (ст.30 Кодексу України з процедур банкрутства) 3 756,49 Додаткова грошова винагорода в розмірі 3% від погашення вимог ІІ та ІІІ черг (ст.30 Кодексу України з процедур банкрутства) 35 516,33 Відрядження в м.Сторожинець (пальне, добові) 6 682,95 Єдиний соціальний внесок 71 071,25 Компенсація витрат в процедурі санації (витяги з ЄДР - 146.00 грн.; кур`єрські послуги - 225.00 грн.; поштові витрати - 211.10 грн.), затверджені ухвалою суду від 18.03.2020 року 582,10 Винагорода керуючого санацією, затверджені ухвалою суду від 18.03.2020 року 67 014,00 Бухгалтерські послуги в процедурі санації, затверджені ухвалою суду від 18.03.2020 року 17 500,00 Бухгалтерські послуги (з розрахунку 7000,00 грн. на місяць) 44 596,77 послуги по підготовці та проведенню аукціонів 54 100,00 послуги з проведення інвентаризації м. Сторожинець 9000,00 послуги з проведення інвентаризації по вул. Промислова 5500,00 послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням інформаційної довідки та виготовленням технічного паспорта 16 000,00 послуги по проведенню оцінки майна 34 450,00 послуги відповідального зберігання по вул. Промисловій 85 645,16 послуги відповідального зберігання м.Стророжинець 15 483,87 послуги охорони м.Сторожинець 188 571,30 15.06.2020 року проведено засідання комітету кредиторів, на якому ліквідатор ознайомив кредиторів із звітом ліквідатора у справі про банкрутство ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4" та ліквідаційним балансом, також зі звітом про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками ліквідаційної процедури.

Так, на засіданні комітету кредиторів боржника 15.06.2020 року, окрім іншого, схвалено звіт ліквідатора ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4" та ліквідаційний баланс банкрута; прийнято рішення клопотати перед судом про затвердження звіту ліквідатора та припинення провадження у справі про банкрутство ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління №4".

Посилаюсь на наведене, арбітражний керуючий просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута та закрити провадження у даній справі.

Наведені у звіті ліквідатора обставини підтверджені відповідними письмовими доказами.

З урахуванням встановлених обставин, суд дійшов таких висновків.

Відповідно до ч. 1, ч. 3 ст. 3 ГПК України, судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Судочинство у господарських судах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Згідно ч. 6 ст. 12 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

При цьому, 21.10.2019 року введено в дію Кодекс України з процедур банкрутства.

Відповідно до п. 2 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу, з дня введення в дію цього Кодексу визнано таким, що втратив чинність, зокрема, Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

В силу ч. 3 ст. 13 ГПК України, кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

В силу ч. 1, ч. 2 ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Згідно ч. 1 ст. 74 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Відповідно до ч. 1 ст. 76 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

За змістом ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Європейський суд з прав людини у рішенні від 10.02.2010 у справі "Серявін та інші проти України" зауважив, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях, зокрема, судів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожний аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною залежно від характеру рішення.

У справі "Трофимчук проти України" Європейський суд з прав людини також зазначив, що хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожен довод.

Частина 1 ст. 2 КУ з процедур банкрутства передбачає, що провадження у справах про банкрутство регулюється цим Кодексом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 65 КУ з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Згідно ч. 6 ст. 65 КУ з процедур банкрутства, ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і закриття провадження у справі.

У постанові від 30.01.2019 року у справі № 921/879/15-г/11, Верховний суд зазначив, що виходячи з вимог Закону про банкрутство, ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи (вчинення належних дій по виявленню активів та пасивів боржника, зокрема, виявлення ліквідатором кредиторів та дотримання їх процесуальних прав під час розгляду їх грошових вимог, доведення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, доведення неможливості задоволення визнаних ліквідатором вимог кредиторів за наслідками ліквідації боржника), висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні.

Згідно ч. 2 ст. 65 КУ з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Відповідно відомостей з ліквідаційного балансу станом на 15.06.2020 року, у боржника відсутні майнові активи, за рахунок яких можливе задоволення грошових вимог кредиторів у повному обсязі.

При цьому, в зв`язку з недостатністю майна та грошових коштів, вимоги ГУ ДПС у Вінницькій області залишились не погашеними, а саме згідно відомостей реєстру вимог кредиторів станом на 16.06.2020 року, в загальному розмірі 1 626 559,25 грн, з яких: 298 490,50 грн. (третя черга) та 1 328 068,75 грн. (шоста черга).

Так, дослідивши остаточний звіт ліквідатора та надані докази у сукупності, суд дійшов висновку, що ліквідатором в повній мірі виконано обов`язки з розшуку кредиторів банкрута та виявленню майна (активів) банкрута.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 90 КУ з процедур банкрутства встановлено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відповідно до ч.ч. 3,4 ст. 90 КУ з процедур банкрутства, про закриття провадження у справі про банкрутство постановляється ухвала.

У випадках, передбачених пунктами 4 - 6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Відповідно до ч.8 ст. 41 КУ з процедур банкрутства, дія мораторію припиняється з дня закриття провадження у справі про банкрутство.

При цьому, ухвалою від 29.01.2018 року було припинено дію мораторію, введеного ухвалою Господарського суду Вінницької області від 10.09.2015 року у справі № 902/1188/15.

З огляду на встановлені обставини та наведені приписи законодавства, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а банкрут - ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4" ліквідації, що є наслідком закриття провадження у справі.

Відповідно до ч.4 ст. 9 КУ з процедур банкрутства, ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Керуючись ст.ст. 2, 9 (ч. 4), 41, 58-67, 90 (п. 5 ч.1) КУ з процедур банкрутства, ст.ст. 2, 3, 12, 18, 234, 235, 326 ГПК України суд, -

У Х В А Л И В :

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - Приватного акціонерного товариства "Вінницьке мостобудівельне управління № 4", (вул.Промислова, 3, м. Вінниця, 21011; код ЄДРПОУ 03449924) у справі №902/1188/15.

2. Приватне акціонерне товариство "Вінницьке мостобудівельне управління № 4" (код ЄДРПОУ 03449924) як юридичну особу ліквідувати.

3. Відповідно до положень ч. 4 ст. 90 КУ з процедур банкрутства, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

4. Припинити повноваження ліквідатора Приватного акціонерного товариства "Вінницьке мостобудівельне управління № 4" - арбітражного керуючого Болховітіна Віталія Михайловича по справі № 902/1188/15.

5. Закрити провадження у справі № 902/1188/15 про банкрутство.

6. Ухвалу направити згідно переліку рекомендованим листом; ГУ ДПС у Вінницькій області - vin.official@tax.gov.ua; ГУ ПФУ у Вінницькій області - gu@vn.pfu.gov.ua; арбітражному керуючому (ліквідатору ПрАТ "Вінницьке мостобудівельне управління № 4") Болховітіну В.М.: ІНФОРМАЦІЯ_1; ІНФОРМАЦІЯ_2; Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрального-Західного міжрегіонального Управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) - prymus@vn.dvs.gov.ua; Департаменту адміністративних послуг ВМР - cap@vmr.gov.ua

Згідно ч. 4 ст. 9 КУ з процедур банкрутства, ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені ст.ст. 254-256, пп. 17.5 п. 17 ч. 1 перехідних положень Господарського процесуального кодексу України.

Суддя Тісецький С.С.

Віддрук. прим.:

1- до справи;

2 - ПАТ "Державний ощадний банк України", м. Вінниця, вул. Соборна, 71, 21050.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення06.07.2020
Оприлюднено09.07.2020
Номер документу90281462
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/1188/15

Судовий наказ від 07.08.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 06.07.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Рішення від 06.07.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 22.06.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 22.06.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 25.05.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 13.05.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 29.04.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 01.04.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 01.04.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні