Рішення
від 15.07.2020 по справі 570/3193/15-ц
РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 570/3193/15-ц

Номер провадження 2/570/7/2020

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 липня 2020 року

Рівненський районний суд Рівненської області в особі судді Штогуна О.С.

за участю секретаря судового засідання Соломицької Л.М.,

позивача ОСОБА_1 ,

представника позивача - адвоката Луцик К.В.,

представника відповідача ОСОБА_2 - ОСОБА_3 ,

представника відповідачів - адвоката Сенчука А.І.,

представника третьої особи ПП Експерт-Рівне-Земля - Довгаль М.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань Рівненського районного суду Рівненської області цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Обарівської сільської ради Рівненського району Рівненської області , ОСОБА_2 , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача: ПП Експерт-Рівне-Земля, Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області про визнання протиправним та скасування рішення , -

в с т а н о в и в :

Позивач звернувся у Рівненський районний суд Рівненської області з позовною заявою до Обарівської сільської ради та ОСОБА_2 , в якій просить визнати протиправним та скасувати рішення Обарівської сільської ради від 27 січня 2015 року №739 "Про розгляд заяви".

В обґрунтування позову ОСОБА_1 посилається на те, що на підставі договору купівлі продажу №3296 від 24 жовтня 2008 року він придбав приміщення банно-прального комбінату загальною площею 354 кв.м., який знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Згідно договору купівлі-продажу земельної ділянки від 17 лютого 2011 року №292 він придбав у Обарівської сільської ради земельну ділянку несільськогосподарського призначення загальною площею 0,28 га, для реконструкції придбаного раніше банно-прального комбінату під виробниче приміщення. Право власності на куплену земельну ділянку посвідчено Державним актом серії ЯК 3250810 від 06 жовтня 2011 року.

Рішенням Обарівської сільської ради від 27 січня 2015 року №739 затверджено проект землеустрою щодо відведення ОСОБА_2 земельних ділянок площею 0,0509 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0954) та площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953) для ведення особистого селянського господарства (за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення (рілля) в с.Обарів; передано у власність ОСОБА_2 земельні ділянки площею 0,0509 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0954) та площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953) для ведення особистого селянського господарства (за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення (рілля) в с.Обарів.

Водопостачання належних позивачу приміщень банно-прального комбінату здійснюється через питний водопровід села, електропостачання належних позивачу приміщень банно-прального комбінату здійснюється від ЗТП-416 через підземну кабельну лінію 0,4 кВ довжиною 185 м, які проходять через зазначені земельні ділянки, що передані у власність ОСОБА_2

Каналізаційні стоки від належних позивачу приміщень банно-прального комбінату підключені до існуючого септика, який знаходиться на земельній ділянці, яка передана у власності ОСОБА_2 .

Оскільки, в кадастровій зйомці, що міститься в проекті землеустрою земельних ділянок, які були передані у власність ОСОБА_2 рішенням Обарівської сільської ради №739 від 27 січня 2015 року не відображені належні позивачу водопровід, підземна кабельна лінія 0,4 кВ та споруда септика і вона не містить меж охоронних зон даних комунікацій та споруди позивач вважає, що даний проект землеустрою був виготовлений з порушенням положень земельного законодавства.

В результаті прийняття оспорюваного рішення, Обарівською сільською радою затверджено проект землеустрою, який не відповідає положенням законів та порушує права позивача. Позивач втратив можливість обслуговувати водопровід та підземну кабельну лінію, які проходять через земельну ділянку ОСОБА_2 . Відсутність обмежень у вигляді охоронюваних зон навколо трубопроводу та підземної лінії електропередачі може призвести до їх пошкодження.

З урахуванням наведеного вважає рішення Обарівської сільської ради №739 від 27 січня 2015 року протиправним та таким, що підлягає скасуванню.

Позивач, пославшись на обґрунтування викладенні в позовній заяві позов підтримав, просив його задоволити.

Представник позивача, позицію довірителя підтримала, просила позов ОСОБА_1 задоволити повністю.

Представник Обарівської сільської ради та ОСОБА_2 - адвокат Сенчук А.І. подав до суду відзив на позовну заяву, відповідно до якого його довірителі позовні вимоги ОСОБА_1 не визнають повністю. В обґрунтування заперечень на позовну заяву послався на те, що вона є безпідставною. Доводи позивача про те, що каналізаційні стоки від належних останньому приміщень підключені до існуючого септика, який знаходиться на земельній ділянці, яка належить ОСОБА_2 є надуманими, оскільки вони суперечать дійсним обставинам справи і доказам. В складі надвірних будівель (споруд) придбаного позивачем приміщення банно-прального комбінату септик не значиться. Поряд з цим, до 2011 року на тому місці, яке ОСОБА_1 безпідставно вважає своїм існуючим септиком, знаходилися лише обвалені залишки колишньої каналізаційно-насосної станції (КНС) площею 2.75 м. на 2.75 м., глибиною 2 м. (в них обвалилися права та ліва її стіни, а за ними - рухнула й земля). Щоб у це провалля не попадали діти, в грудні 2011 року чоловік відповідачки ОСОБА_2 - ОСОБА_3 засипав їх землею, про що він повідомив Обарівську сільську раду двома заявами, датованими 15 грудня 2011 року.

Щодо підземної кабельної лінії 0.4 кВт то вона була прокладена підпільно, невідомо ким і коли, причому незаконно, без відповідних дозволів, рішень і проектної документації, тобто з порушенням чинного законодавства. Саме тому на момент виділення Обарівською сільською радою земельної ділянки для ОСОБА_2 , відповідачам не було відомо про те, що через територію земельної ділянки пролягає підпільно прокладена підземна кабельна лінія 0,4 кВ. Цю обставину на той час позивач ОСОБА_1 приховав від відповідачів.

Позивач протиправно експлуатує підземну кабельну лінію КЛ-0,4 кВ, яка йому не належить. ОСОБА_1 , купивши у Обарівської сільської ради 17 лютого 2011 року земельну ділянку площею 0,28 га для реконструкції банно-прального комбінату під виробниче приміщення, приступаючи до реконструкції цього об`єкту, повинен був отримати відповідні технічні умови, дозволи і погодження не тільки від відповідних установ та організацій, а й від органу місцевого самоврядування і суміжних землекористувачів (землевласників). Але цієї вимоги він також не виконав, а став незаконно експлуатувати підземну кабельну лінію 0,4 кВ довжиною 185 м, прокладену з грубим порушенням правил енергетичної безпеки.

Крім того, не менш важливою є та обставина, що незаконне спорудження зазначеної підземної кабельної лінії 0,4 кВ, без відповідного проекту, рішень і дозволів призвело до того, що її незаконна експлуатація ОСОБА_1 загрожує життю і здоров`ю громадян шляхом ураження електричним струмом.

Окрім цього, поруч з підземною кабельною лінією 0.4 кВ від ЗТП-416 до приміщень ОСОБА_1 пролягає повітряна лінія електропередачі ЛЕП 10 кВ, що дає можливість ОСОБА_1 безперешкодно приєднати до неї свої виробничі приміщення. До речі, саме цією повітряною лінією електропередачі ЛЕП 10 кВ користується й відповідачка ОСОБА_2 встановивши на своїй земельній ділянці охоронну зону.

Представник відповідача ОСОБА_2 - ОСОБА_3 повністю підтримав позицію адвоката Сенчука А.І. та просив у задоволенні позову ОСОБА_1 відмовити.

Представник третьої особи ПП "Експерт-Рівне-Земля" надав пояснення в яких вказав на те, що позовні вимоги ОСОБА_1 він не підтримує вважає, що проект землеустрою щодо відведення ОСОБА_2 земельних ділянок площею 0,0509 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0954) та площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953) для ведення особистого селянського господарства (за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення (рілля) в с.Обарів був виготовлений відповідно до чинного законодавства.

Представник третьої особи Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області, будучи належним чином повідомленим про дату час і місце розгляду справи в судове засідання не з`явився, про причини неявки суд не повідомив, клопотань про відкладення чи розгляд справи без його участі до суду не подав.

Ознайомившись із позовною заявою, відзивом на неї, заслухавши пояснення позивача та його представника, пояснення представників відповідачів та представника третьої особи, дослідивши докази, суд прийшов до переконання, що позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.

Так, на підставі договору купівлі продажу від 24 жовтня 2008 року, зареєстрованого в реєстрі за №3296 ОСОБА_1 придбав будівлю банно-прального комбінату загальною площею 354 кв.м., яка знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 (т.3 а.с.186).

23 жовтня 2012 року рішенням Обарівської сільської ради Рівненського району Рівненської області №397 ОСОБА_1 передано у власність земельну ділянку за адресою: АДРЕСА_1 , площею 0,2569 га, кадастровий номер 5624687400:02:007:0767, цільове призначення для реконструкції банно-прального комбінату під виробниче приміщення, що підтверджено Державним актом серії ЯМ №170356 від 21 грудня 2012 року (т.1 а.с. 63).

04 травня 2012 року на виконання договору №2222 від 24 квітня 2012 року укладеного між ОСОБА_1 та ДП "Рівненський ЕТЦ" Держгірпромнагляду України був розроблений паспорт кабельної лінії 0,4 кВ, за умовами якого вказана кабельна лінія повинна пролягати в ґрунті від ЗТП-416 ПАТ "ЕЙ-І-ЕС Рівнеенерго" до виробничих приміщень за адресою: АДРЕСА_1 , та підлягала введенню в експлуатацію в 2014 році.

Схема та план траси проходження кабельної лінії 0,4 кВ, які є додатками до паспорта кабельної лінії погодженні керівником користувача земельної ділянки на якій знаходиться ЗТП-416 і бере початок вищевказана кабельна лінія, а саме директором Обарівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (т.3 а.с.285-290).

Відповідно до положень ч.1 ст.1 Закону України "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об`єктів" і п.1 Правил охорони електричних мереж затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 1997 р. N 209 об`єкти передачі електричної енергії (електричні мережі) включають в себе повітряні лінії електропередачі та кабельні лінії електропередачі. В свою чергу кабельні лінії електропередачі поділяються на підземні і підводні.

Згідно робочого проекту електропостачання реконструкції банно-прального комбінату під фабрику санітарно-гігієнічних виробів по АДРЕСА_1 серії РВ-08/2010-01 розробленого ПП "Рівнемедінжсервіс" і погодженого 24 жовтня 2012 року ПАТ "Рівнеобленерго", електропостачання реконструйованих будівель повинно було здійснюватися відповідно до технічних умов №01-11п Рвс, шляхом використання існуючої підземної кабельної лінії 0,4 кВ прокладеної від ЗТП-416 с.Обарів до будівлі фабрики санітарно-гігієнічних виробів (реконструйованого приміщення банно-прального комбінату), згідно плану траси кабельної лінії виконаної на основі паспорта кабельної лінії на напругу 0,4 кВ розробленого ДП "Рівненський ЕТЦ" Держгірпромнагляду України.

План траси КЛ- 0,4 кВ виконаний на основі паспорта кабельної лінії на напругу 0,4 кВ розробленого ДП "Рівненський ЕТЦ" Держгірпромнагляду України, який є додатком до робочого проекту був погоджений головою Обарівської сільської ради Тимощуком І . П. (т.3 а.с. 233-257).

10 жовтня 2014 року відповідно до вищезазначеного робочого проекту РВ-08/2010-01 ТзОВ - фірма "ЕЛЕКТРО-ТЕМП" виконало електромонтажні роботи по введенню в експлуатацію підземної лінії електропередачі 0,4 кВ та підключенню за її допомогою електропостачання від ЗТП-416 до приміщень фабрики санітарно-гігієнічних виробів по АДРЕСА_1 . Вказана обставина підтверджується виконавчою технічною документацією зовнішнього електропостачання 0,4 кВ фабрики санітарно-гігієнічних виробів по АДРЕСА_1 (т.3 а.с. 258-284).

Враховуючи наведене, суд приходить до переконання, що план та умови прокладання кабельної лінії 0,4 кВ від ЗТП-416 до виробничих приміщень за адресою: АДРЕСА_1 були погоджені позивачем з органом місцевого самоврядування та існуючими на той час користувачами земельної ділянки через яку планувалось прокладення даної підземної кабельної лінії. Поряд з цим, суд вважає повністю спростованим твердження представника відповідачів про те, що позивач протиправно експлуатує підземну кабельну лінію КЛ-0,4 кВ, яка йому не належить, оскільки він не отримав погодження на її прокладення від органу місцевого самоврядування і суміжних землекористувачів (землевласників).

27 січня 2015 року Обарівською сільською радою Рівненського району Рівненської області прийнято рішення №739 "Про розгляд заяви", яким вирішено:

1.Затвердити проект землеустрою щодо відведення у власність гр. ОСОБА_2 земельні ділянки площею 0,0509 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0954) та площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953) для ведення особистого селянського господарства (за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення (рілля)) в с.Обарів.

2.Передати у власність ОСОБА_2 земельні ділянки площею 0,0509 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0954) та площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953) для ведення особистого селянського господарства (за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення (рілля)) в с.Обарів.

3.Оформити право на земельну ділянку в порядку, визначеному законом.

Як вбачається із змісту проекту землеустрою щодо відведення у власність гр. ОСОБА_2 земельних ділянок площею 0,0509 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0954) та площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953) для ведення особистого селянського господарства (за рахунок земель запасу сільськогосподарського призначення (рілля)) в с.Обарів (далі - проект землеустрою щодо відведення у власність гр. ОСОБА_2 земельних ділянок) (т.4 а.с.158-197), він не відповідає положенням закону.

Зокрема, статтею 50 Закону України "Про землеустрій" (в редакції станом на 27 січня 2015 року, тобто момент винесення оскаржуваного рішення) передбачено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок. Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України. Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок, серед іншого, включає: перелік обмежень у використанні земельних ділянок, кадастровий план земельної ділянки.

Згідно частин першої, другої статті 198 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок. Кадастрова зйомка включає: а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки; б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами; в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості; г) встановлення меж частин земельної ділянки, які містять обтяження та обмеження щодо використання землі; ґ) виготовлення кадастрового плану.

Як вбачається із кадастрового плану земельної ділянки площею 0,3079 га, що включений до проекту землеустрою щодо відведення у власність гр. ОСОБА_2 земельних ділянок, на ньому відображено водопровід і повітряна лінія електропередачі 10 кВ та їх охоронні зони.

Відповідно до зображення у схемі і плані траси проходження кабельної лінії 0,4 кВ від ЗТП-416 до виробничих приміщень за адресою: АДРЕСА_1 , які є додатками до паспорта зазначеної лінії, вона проходить через вищевказану земельну ділянку площею 0,3079 га, фактично паралельно під повітряною лінією електропередачі 10 кВ. Однак, розташування підземної кабельної лінії 0,4 кВ і межі частин земельної ділянки, які містять обмеження щодо використання землі в зв`язку із її наявністю, на кадастровому плані земельної ділянки площею 0,3079 га не відображені. Також, відомості про зазначену підземну кабельну лінію відсутні у переліку обмежень встановлених для використання даної земельної ділянки.

Згідно положень п. б ч. 1 ст. 112 ЗК України уздовж ліній електропередачі створюються охоронні зони.

В силу вимог п.2 і п.5 Правил охорони електричних мереж затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 1997 р. N 209 для створення нормальних умов експлуатації електричних мереж, забезпечення їх збереження та дотримання вимог техніки безпеки, серед іншого, встановлюються охоронні зони.

Охоронні зони електричних мереж встановлюються уздовж підземних кабельних ліній електропередачі - у вигляді земельної ділянки, обмеженої вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх кабелів на відстань 1 метра.

В силу вимог ч. 5 ст. 111 ЗК України відомості про обмеження у використанні земель зазначаються у проектах землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Відомості про такі обмеження вносяться до Державного земельного кадастру.

Враховуючи, що перелік обмежень у використанні земельної ділянки площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953) та її кадастровий план, які включені до проекту землеустрою щодо відведення у власність гр. ОСОБА_2 земельних ділянок не містять відображення підземної кабельної лінії електропередачі 0,4 кВ, яка проходить через зазначену земельну ділянку від ЗТП 416 с.Обарів до виробничих приміщень за адресою: АДРЕСА_1 , та встановлених для неї охоронних зон, суд вважає, що вищевказаний проект землеустрою не відповідає вимогам ст. 50 Закону України "Про землеустрій".

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до положень ч.1, ч.6 ст. 186-1 ЗК України (в редакції станом на 27 січня 2015 року, тобто момент винесення оскаржуваного рішення) проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності підлягає обов`язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин.

Невідповідність положень проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівній документації є підставою для відмови у його погодженні.

Приймаючи до уваги, що проект землеустрою щодо відведення у власність гр. ОСОБА_2 земельних ділянок не відповідає вимогам ст. 50 Закону України "Про землеустрій", суд вважає рішення Обарівської сільської ради Рівненського району Рівненської області №739 від 27 січня 2015 року, яким його погоджено, є таким, що суперечить положенню ч.6 ст. 186-1 ЗК України, а відповідно є незаконним.

Згідно ч. 10 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" рішення органів місцевого самоврядування можуть бути визнані незаконними в судовому порядку з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України або прийняті з порушенням прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб.

Відсутність охоронних зон навколо підземної кабельної лінії електропередачі 0,4 кВ, яка проходить від ЗТП 416 с.Обарів до виробничих приміщень за адресою: АДРЕСА_1 , які належать ОСОБА_1 , порушує його право на створення нормальних умов експлуатації електричної мережі, забезпечення її збереження та дотримання вимог техніки безпеки.

В силу вимог статей 15 і 16 ЦПК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом чи судом у визначених законом випадках.

Враховуючи, що рішення Обарівської сільської ради №739 від 27 січня 2015 року є незаконним і таким, що порушує права позивача, суд вважає за необхідне, з метою захисту права позивача, скасувати дане рішення.

Поряд з цим, оскільки в переліку обмежень у використанні земельної ділянки площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953) та її кадастровому плані, які включені до проекту землеустрою щодо відведення у власність гр. ОСОБА_2 земельних ділянок відображено водопровід, по якому забезпечується водопостачання до виробничих приміщень за адресою: АДРЕСА_1 , та встановлено для нього охоронні зони, суд вважає посилання позивача на відсутність такого надуманим та повністю спростованим.

Окрім цього, оскільки позивачем не надано належних та допустимих доказів існування, місця розташування та експлуатації саме належного йому септика на території земельних ділянок площею 0,0509 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0954) та площею 0,3079 га (кадастровий номер 5624687400:02:007:0953), які відповідно до рішення Обарівської сільської ради Рівненського району Рівненської області №739 від 27 січня 2015 року передані у власність ОСОБА_2 , суд вважає дану обставину недоведеною.

Оскільки, позовна заява підлягає задоволенню повністю, в силу вимог ч.1 ст.141 ЦПК України, сплата судового збору покладається на відповідача.

На підставі наведеного, керуючись: ст.ст. 15, 16, 141, 259, 263-265, 354, 355 ЦПК України, суд,-

у х в а л и в:

Позов ОСОБА_1 до Обарівської сільської ради Рівненського району Рівненської області , ОСОБА_2 , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні позивача: ПП Експерт-Рівне-Земля, Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області про визнання протиправним та скасування рішення - задоволити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Обарівської сільської ради №739 від 27 січня 2015 року "Про розгляд заяви".

Стягнути солідарно з Обарівської сільської ради та ОСОБА_2 на користь ОСОБА_1 понесені судові витрати - судовий збір в розмірі 243 грн. 60 коп.

На рішення може бути подана апеляційна скарга безпосередньо до Рівненського апеляційного суду або через Рівненський районний суд Рівненської області протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення не було вручене у день його складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного тексту рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення складений 24 липня 2020 року.

Сторони справи.

Позивач: ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , паспорт громадянина України серії НОМЕР_1 , виданий Рівненським МУ УМВС України в Рівненській області 25 липня 1996 року, адреса місця реєстрації, АДРЕСА_2 .

Відповідач 1: Обарівська сільська рада Рівненського району Рівненської області, код ЄДРПОУ 04387272, місце розташування: с.Обарів, вул.Шкільна, буд.50 Рівненського району Рівненської області;

Відповідач 2: ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , паспорт громадянина України серії НОМЕР_2 , виданий Рівненським РВ УМВС України в Рівненській області 05 квітня 2000 року, адреса реєстрації місця проживання: АДРЕСА_1 .

Суддя Штогун О.С.

Дата ухвалення рішення15.07.2020
Оприлюднено29.07.2020
Номер документу90632255
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —570/3193/15-ц

Постанова від 30.06.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ткачук Олег Степанович

Ухвала від 17.03.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ткачук Олег Степанович

Ухвала від 04.02.2021

Цивільне

Касаційний цивільний суд Верховного Суду

Ткачук Олег Степанович

Постанова від 24.12.2020

Цивільне

Рівненський апеляційний суд

Гордійчук С. О.

Ухвала від 14.09.2020

Цивільне

Рівненський апеляційний суд

Гордійчук С. О.

Ухвала від 03.09.2020

Цивільне

Рівненський апеляційний суд

Гордійчук С. О.

Рішення від 15.07.2020

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Рішення від 15.07.2020

Цивільне

Рівненський районний суд Рівненської області

Штогун О.С.

Постанова від 10.03.2020

Цивільне

Рівненський апеляційний суд

Бондаренко Н. В.

Ухвала від 12.02.2020

Цивільне

Рівненський апеляційний суд

Бондаренко Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні