Дата документу 29.07.2020 Справа № 554/3846/19
Провадження № 1-кс/554/10378/2020
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 липня 2020 року м.Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду м.Полтави ОСОБА_1 :
при секретарі ОСОБА_2
за участю прокурора - ОСОБА_3
підозрюваного ОСОБА_4
розглянувши увідкритому судовомузасіданні клопотання слідчогоПершого слідчоговідділу Територіальногоуправління Державногобюро розслідувань ОСОБА_5 про продовження строку досудового розслідування за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №62019170000000066 від 04 лютого 2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3, ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, -
в с т а н о в и в :
Слідчий Першого СВ ТУ ДБР у м. Полтаві ОСОБА_5 звернувся до суду з клопотанням про продовження строку досудового розслідування, погоджене заступником прокурора Полтавської області ОСОБА_6 . В якому прохали: продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №62019170000000066від 04.02.2019за підозрою ОСОБА_4 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України до шести місяців.
В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав. Прохав продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні до шести місяців.
В судовому засіданні підозрюваний ОСОБА_4 відносно клопотання заперечував.
В судове засідання адвокат не з`явилася, будучи у встановлений КПК України спосіб повідомлена. Надала суду клопотання про слухання справи по розгляду клопотання за її відсутності, в якому прохала відмовити у задоволенні клопотання.
Заслухавши думку прокурора, підозрюваного, дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновку про задоволення клопотання.
Встановлено, що ТУ ДБР у м. Полтаві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженню внесеного до ЄРДР за №№62019170000000066 від 04 лютого 2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3, ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України. Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_4 обіймаючи посаду заступника начальника Харківської митниці ДФС, будучи наділеною правом укладання договорів, підпису актів приймання виконаних будівельних робіт, а також довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми № КБ-3, достовірно знаючи порядок оформлення необхідних документів щодо кількості та вартості виконаних будівельних робіт, а також усвідомлюючи необхідність оформлення таких документів, зловживаючи своїм службовим становищем, у жовтні 2018 року, керуючись корисливим умислом, діючи умисно, шляхом підроблення документів, розтратив бюджетні кошти за наступних обставин. Установлено, що відповідно до наказу державної фіскальної служби України від 30.10.2017 №56-Г про внесення змін до наказу ДФС від 28.04.2017 №26-Г, реставраційного завдання та звіту про проведення технічного обстеження будівельних конструкцій та інженерних мереж виконаного ТОВ «Антипюр 2007», КП «Харківським архітектурно-проектним центром» розроблено робочий проект реставрації службово-виробничої будівлі Харківської митниці ДФС за адресою: Харківська область, м. Харків, вул. Короленка, 16-Б. Заступником начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 09.10.2018 з ПП «Альпакс-СК» укладено договір №210 підряду на роботи з реставрації службово-виробничої будівлі Харківської митниці ДФС за адресою: Харківська область, м. Харків, вул. Короленка, 16-Б. Предметом вказаного договору визначено виконання підрядником робіт з реставрації службово-виробничої будівлі Харківської митниці ДФС за адресою: Харківська область, м. Харків, вул. Короленка, 16-Б. Згідно з п. 3.1. договору загальна вартість робіт складає 1425 018,00 грн. Відповідно до умов договору, найменування та обсяг робіт, виконання яких доручається підряднику визначені у договірній ціні, локальному кошторисі та відомості ресурсів. Так, п.п. 5.2.2 зазначеного договору підряду № 210 визначено, що замовник здійснює контроль за виконанням робіт у строки, встановлені цим Договором. Для здійснення технічного та авторського нагляду та контролю за виконанням робіт підрядник зобов`язаний на вимогу замовника надавати йому необхідні інформацію та документи (журнал авторського, технічного нагляду, журнал виробництва робіт, зварювальних та бетонних робіт тощо), що передбачено вимогами п.п. 6.4 Договору. Також, з метою забезпечення здійснення технічного нагляду під час будівництва між ТОВ «Інжиніринг-ТЕХ» в особі директора ОСОБА_7 , як «Виконавець» та Харківською митницею ДФС, в особі заступника начальника митниці ДФС ОСОБА_4 , як «Замовник» укладено Договір №84 від 11.10.2018. Пунктом 3Постанови КМУ від 01.08.2005 за №668встановлено, що закінчені роботи - це роботи, виконані підрядником відповідно до договору підряду,проектної та кошторисної документації. Відповідно до п. 2 «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури», затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 за №903, технічний нагляд забезпечує замовник протягом усього періоду будівництва об`єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва. Також, п. 99 Постанови КМУ №668 зазначено, що розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Так, заступник начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 , діючи умисно, зловживаючи своїм службовим становищем, з метою розтрати бюджетних коштів, шляхом внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей щодо виконаних будівельних робіт з реставрації службово-виробничої будівлі Харківської митниці ДФС за адресою: Харківська область, м. Харків, вул. Короленка, 16-Б, реалізовуючи свій злочинний умисел, направлений на розтрату бюджетних грошових коштів, підписав завідомо неправдивий документ, а саме: акт № 1/210 від 19.11.2018 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за листопад 2018 року, акт №2/210 від 19.12.2018 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за грудень 2018 року, у яких зазначено невідповідність обсягів фактично виконаних робіт в частині шпаклювання стін фасадів мінеральною шпаклівкою Ceresit 3,049 м2, додавання на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норми 15-184-1 до 5 мм. 3,049 м2, розбирання цегляних стін 33,59 м3, розбирання деревяних плінтусів 1,0425 м., розбирання покриття підлоги дощатої 0, 616 м2, розбирання покриттів підлог з лінолеуму та реліну 0, 616 м2, улаштування ущільнених трамбівками підстилаючих піщаних шарів 1,805 м3, щебеневих шарів 5,415 м3, бетонних шарів 2,888 м3, улаштування гідроізоляції прокладної в один шар 0,255 м2, плівка гідроізоляційна 28,05 м2, клей бустилат 0,0051т, улаштування стяжок легкобетонних товщиною 20мм 0,361 м2, додавання 60мм товщини легкобетонних стяжок до т. 80 мм 0,361 м2, бетолайт 2,504 м3, шлакопортландцемент загальнобудівельного та спеціального призначення, марка 500 1,173т, улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм 0,255 м2, фіброволокно для стяжки пола - 0,82 кг, додавання 15 мм товщини стяжок цементних до т. 35 мм - 0,255 м2, грунтування стяжки 0,186 м2, ceresit R777 дисперсійна грунтовка для всмоктуючих мінеральних підстав 2,04 л, улаштування покриттів з натурального лінолеуму на клеї Forbo 418 0,186 м2, натуральний лінолеум, товщина 3 мм 18,974 м2, клей Forbo 418 5,58 кг, улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші 0,069 м2, плитки керамічні для підлог неслизькі 7,038 м2, ceresit СМ117 клеюча суміш 26,22 кг, затирка для швів Quick-mix FMT 2,79 кг., шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою ceresit 0,252 м2, грунтування бетонних і обштукатурених поверхонь бітумною грунтовкою, перший шар 1,66 м2, грунтовка глубокопроникаюча ст-17 Супер 33,1 л, поліпшене фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування 0,135 м2, установлення штепсельних розеток заглибленого типу при схованій проводці 0,08 шт., розетка штепсельна для схованої електропроводки 2-х полюсна з заземленням 8шт, блок з 3-х штепсельних розеток з рамкою 1 шт., які фактично не виконані, що призвело до завищення вартості виконаних робіт в сумі 213263,65 грн. Крім того, в додаток до вказаного акту у невстановленому місці заступник начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 , діючи умисно, зловживаючи своїм службовим становищем, достовірно знаючи, про невідповідність обсягів фактично виконаних робіт, з метою розтрати бюджетних коштів, підписав завідомо неправдивий документ, а саме довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 за листопад 2018 року, за 19.12.2018 та за грудень 2018 року, щодо вартості виконаних будівельних робіт на суму 1425018,00 гривень. У подальшому, в листопаді - грудні 2018 року завідомо неправдиві документи, а саме: акт № 1/210 від 19.11.2018 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 від 19.12.2018 та акт № 2/210 від 19.12.2018 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в за грудень 2018 року та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 за грудень 2018 року, скеровано до Держказначейської служби України, на підставі чого на розрахунковий рахунок ПП «Альпакс-СК», відкритий у АТ «ТасКомБанк» за № НОМЕР_1 , перераховано бюджетні кошти у розмірі 1425018,00 гривень, з яких, відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи №43 від 02.03.2020, завищення вартості виконаних робіт склала 213263,65 грн. Крім того, ОСОБА_4 обіймаючи посаду заступника начальника Харківської митниці ДФС, будучи наділеною правом укладання договорів, підпису актів приймання виконаних будівельних робіт, а також довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми № КБ-3, достовірно знаючи порядок оформлення необхідних документів щодо кількості та вартості виконаних будівельних робіт, а також усвідомлюючи необхідність оформлення таких документів, зловживаючи своїм службовим становищем, повторно у березні 2019 року, керуючись корисливим умислом, діючи умисно, шляхом підроблення документів, розтратив бюджетні кошти за наступних обставин. Установлено, що відповідно до довідки про зміни кошторису на 2018 рік 3507010 «Керівництво та управління у сфері фіскальної політики», договору від 30.10.2018 №236, листа-замовлення, завдання на проектування та технічного висновку «Про стан будівельних конструкцій та інженерних мереж нежитлової будівлі виробничо-господарського призначення, що зайнята органами управління. Адміністративний будинок інв.№10320019006 (м. Харків, вул. Короленка, 14) та можливості проведення капітального ремонту», КП «Харківським архітектурно-проектним центром» розроблена проектна документація на об`єкт будівництва: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі виробничо-господарського призначення, що зайнята органами управління. Адміністративний будинок інв.№10320019006 (м. Харків, вул. Короленка, 14)». Заступником начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 28.03.2019 з ПП «Альпакс-СК» укладено договір №75 підряду на роботи з капітального ремонту нежитлової будівлі виробничо-господарського призначення, що зайнята органами управління. Адміністративний будинок інв.№10320019006 за адресою: м. Харків, вул. Короленка, 14. Предметом вказаного договору визначено виконання підрядником робіт з капітального ремонту нежитлової будівлі виробничо-господарського призначення, що зайнята органами управління. Адміністративний будинок інв.№10320019006 за адресою: м. Харків, вул. Короленка, 14. Згідно з п. 3.1. договору загальна вартість робіт складає 1452 778,80 грн. Відповідно до умов договору, найменування та обсяг робіт, виконання яких доручається підряднику визначені у договірній ціні, локальному кошторисі та відомості ресурсів. Так, п.п. 5.2.2 зазначеного договору підряду № 75 визначено, що замовник здійснює контроль за виконанням робіт у строки, встановлені цим договором. Для здійснення технічного та авторського нагляду та контролю за виконанням робіт підрядник зобов`язаний на вимогу замовника надавати йому необхідні інформацію та документи (журнал авторського, технічного нагляду, журнал виробництва робіт, зварювальних та бетонних робіт тощо), що передбачено вимогами п.п. 6.4 Договору. Також, з метою забезпечення здійснення технічного нагляду під час будівництва між ТОВ «Інжиніринг-ТЕХ» в особі директора ОСОБА_7 , як «Виконавець» та Харківською митницею ДФС, в особі заступника начальника митниці ДФС ОСОБА_4 , як «Замовник» укладено Договір №84 від 01.04.2019. Пунктом 3Постанови КМУ від 01.08.2005 за №668встановлено, що закінчені роботи - це роботи, виконані підрядником відповідно до договору підряду,проектної та кошторисної документації. Відповідно до п. 2 «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури», затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 за №903, технічний нагляд забезпечує замовник протягом усього періоду будівництва об`єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва. Також, п. 99 Постанови КМУ №668 зазначено, що розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Так, заступник начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 , діючи умисно, зловживаючи своїм службовим становищем, з метою розтрати бюджетних коштів, шляхом внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей щодо виконаних будівельних робіт з капітального ремонту нежитлової будівлі виробничо-господарського призначення, що зайнята органами управління. Адміністративний будинок інв.№10320019006 за адресою: м. Харків, вул. Короленка, 14, реалізовуючи свій злочинний умисел, направлений на розтрату бюджетних грошових коштів, підписав завідомо неправдивий документ, а саме: акт № 1/75 від 03.04.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в, акт №2/75 від 23.04.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в, акт №3/75 від 11.06.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в, акт №4/75 від 06.08.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та акт №5/75 від 02.10.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в, у яких зазначено невідповідність обсягів фактично виконаних робіт в частині демонтаж дверних коробок в кам`яних стінах з відбиванням штукатурки на укосах 0,10 шт., знімання дверних полотн 0,2149 м2, демонтаж віконних коробок в кам`яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах 0,01 шт., знімання засклених віконних рам 0,0018 м2, опорядження стін пластиковими панелями шириною до 400 мм (демонтаж) 0,17768 м2, розбирання покриттів підлог з лінолеуму та реліну 0,404 м2, розбирання дерев`яних щитових перегородок 0,087 м2, нанесення на дощатий настил вогнебіозахисного покриття 0,404 м2, ДСА-1 8,08 кг., улаштування покриття із деревостружних плит площею покриття до 10 м2 0,404 м2, плита магнезитова 41,208 м2, улаштування покриття з лінолеуму площею покриття до 10 м2 0,268 м2, клей для лінолеума Tomsit L240D 14,74 кг., улаштування каркасу підвісних стель «Армстронг» - 0,229 м2, укладання плит стельових в каркас стелі 0,212 м2, система стель типу «Армстронг» - 22,9 м2, шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою «Ceresit» - 1,54255 м2, шпаклівка СТ126 213,5565 кг., оббивання поверхонь стін штукатурною сіткою 1,54255 м2, облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1м2 понад 7 до 12 шт 0,0727 м2, грунтовка глибокопроникна Ceresit СТ17 3,194 л., плитки керамічні для стін 7,3427 м2, клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ11 37,804 кг., Ceresit СЕ33 супер кольоровий шов 3,29331 кг., пластикові хрестики 52 шт., обклеювання стін шпалерами простими та середньої щільності 1,0505 м2, фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по шпалерах за 2 рази 1,56215 м2, шпаклівка «Ceresit» СТ29 старт 15,66 кг., додавання на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норми 15-182-1, 15-182-2 0,087 м2, поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування 0,087 м2, обклеювання шпалерами тисненими та щільними 0,51165 м2, заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни, серія блоку ДГ-21-9 4 блоки, дверний блок 4 шт., дюбелі розпірні 0,038 шт., заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1м2 з металопластику в камяних стінах житлових і громадських будівель 0,0018 м2, вікна металопластикові 0,18 м2, установлення металевих дверних коробок із навішуванням дверних полотн 0,13409 м2, гвинти самонарізні 345 шт., дверний металевий блок (2,1х1м) 1 шт., дверний металевий блок (2,1х0,825м) 1 шт., дверний металевий протипожежний блок (2,1х0,93м) 2 шт., дверний металевий протипожежний блок (2,1х1,35м) 2 шт., улаштування перегородок на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними листами або гіпсоволокнистими плитами в один шар з ізоляцією у житлових і громадських будівлях 0,087 м2, листи гіпсокартонні для перегородок, товщина 12 мм 18,27 м2, плити теплоізоляційні із мінеральної вати на товщ. 100 мм. 8,961 м2, стрічка армувальна 14,79 м2, склострічка 17,4 мп., звукоізоляційна смуга з пінополіуретану 15,28 м., дюбель 4х100 мм. 22 шт., профіль 28/27 7,221 м., профіль 60/27 20,967 м., саморіз 3,5х9,5 53 шт., установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці - 0,58 шт., розетка штепсельна для прихованого монтажу ЕВРО, 2-х полюсна з 3-м заземлюючим контактом 16А220В 58 шт., коробки для установки вимикачів і розеток 58 шт., рамка для 2-х штепсельних розеток 2 шт., рамка для 3-х штепсельних розеток 7 шт., рамка для 4-х штепсельних розеток 6 шт., монтаж світильників для люмінісцентних ламп, які встановлюються на штирах, кількість ламп понад 4 шт. до 6 шт. 0,09 шт., світильник світлодіодний 35Вт - 9 шт., монтаж сигнальних ліхтарів з написом «вхід», «вихід», «в`їзд», «під`їзд» - 0,03 шт., світильник світлодіодний з акумуляторною батареєю з написом «вихід» - 3 шт., які фактично не виконані, що призвело до завищення вартості виконаних робіт в сумі 177049,71 грн. Крім того, в додаток до вказаного акту у невстановленому місці заступник начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 , діючи умисно, зловживаючи своїм службовим становищем, достовірно знаючи, про невідповідність обсягів фактично виконаних робіт, з метою розтрати бюджетних коштів, підписав завідомо неправдивий документ, а саме довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 за квітень, червень, серпень та жовтень 2019 року щодо вартості виконаних будівельних робіт на суму 1452778,80 гривень. У подальшому, в квітні жовтні 2019 року завідомо неправдиві документи, а саме: акт № 1/75 від 03.04.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3, акт №2/75 від 23.04.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3, акт №3/75 від 11.06.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3, акт №4/75 від 06.08.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 та акт №5/75 від 02.10.2019 приймання виконаних будівельних робіт форми № КБ-2в з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3, скеровано до Держказначейської служби України, на підставі чого на розрахунковий рахунок ПП «Альпакс-СК», відкритий у АТ «ТасКомБанк» за № НОМЕР_1 , перераховано бюджетні кошти у розмірі 1452778,80 гривень, з яких, відповідно до висновку судової будівельно-технічної експертизи №51 від 27.03.2020, завищення вартості виконаних робіт склала 177049,71 грн. Крім того, заступник начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 будучи службовою особою, усвідомлюючисуспільно небезпечнийхарактер своїхдій,передбачаючи настанняу зв`язкуз цимсуспільно-небезпечнихнаслідків табажання настаннятаких наслідків,маючи умиселна підробленняофіційних документів,бажаючи доведенняпочатого нимзлочину докінця,за результатамичасткового виконанняробіт подоговору підряду№210на роботиз реставраціїслужбово-виробничоїбудівлі Харківськоїмитниці ДФСза адресою:Харківська область,м.Харків,вул.Короленка,16-Бта договорупідряду №75на роботиз капітальногоремонту нежитловоїбудівлі виробничо-господарськогопризначення,що зайнятаорганами управління.Адміністративний будинокінв.№10320019006за адресою:м.Харків,вул.Короленка,14,у невстановленийдосудовим розслідуваннямчас тамісці підписавзавідомо неправдивийдокумент,а саме:акт №1/210від 19.11.2018приймання виконанихбудівельних робітформи №КБ-2вроку тадовідку провартість виконанихбудівельних робітта витратиформи №КБ-3від 19.12.2018та акт№ 2/210від 19.12.2018приймання виконанихбудівельних робітформи №КБ-2вза грудень2018року тадовідку провартість виконанихбудівельних робітта витратиформи №КБ-3за грудень2018року,акт №1/75від 03.04.2019приймання виконанихбудівельних робітформи №КБ-2вта довідкапро вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати форми№ КБ-3,акт №2/75від 23.04.2019приймання виконанихбудівельних робітформи №КБ-2вта довідкапро вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати форми№ КБ-3,акт №3/75від 11.06.2019приймання виконанихбудівельних робітформи №КБ-2вта довідкапро вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати форми№ КБ-3,акт №4/75від 06.08.2019приймання виконанихбудівельних робітформи №КБ-2вта довідкупро вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати форми№ КБ-3та акт№5/75від 02.10.2019приймання виконанихбудівельних робітформи №КБ-2вз довідкоюпро вартістьвиконаних будівельнихробіт тавитрати форми№ КБ-3,у якихзазначено невідповідністьобсягів фактичновиконаних робіт тазавірив їх відтиском гербової печатки, тим самим надавши вказаним документам статусу офіційних.Після підписання заступником начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 вищевказаних документів, останнім разом з фінансово-бухгалтерською документацією подано вказані документи до Держказначейської служби України, на підставі чого на розрахунковий рахунок ПП «Альпакс-СК», відкритий у АТ «ТасКомБанк» за № НОМЕР_1 , перераховано бюджетні кошти за договором підряду №210 від 09.10.2018 у сумі 1425 018,00 грн., з яких завищення вартості виконаних робіт склала 213263, 65 грн. та договором підряду №75 від 28.03.2019 у сумі 1452 778,80 грн., з яких завищення вартості виконаних робіт склала 177049,71 грн.
29.05.2020 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України заступнику начальника Харківської митниці ДФС ОСОБА_4 .
Згідно положеньст.219КПК України,встановлений двомісячнийстрокдосудового розслідуванняу кримінальномупровадженні №62019170000000066від 04.02.2019,за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.2,3ст.191,ч.2ст.364,ч.1ст.366КК Українизакінчується29.07.2020,однак закінчитидосудове розслідуваннядо даногостроку непредставляється можливим,оскільки необхідно встановити та допитати службових осіб ПП «Альпакс СК», ТОВ «Інжинірінг ТЕХ» щодо обставин укладення, повноти виконання договорів підряду №210, №75 та технічного нагляду, обставин підписання та складання актів виконаних робіт, тощо. У органу досудового розслідування є обґрунтовані підстави вважати, що у діях службових осіб ПП «Альпакс СК» вбачаються ознаки складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України та ТОВ «Інжиніренг ТЕХ» - ч. 1 ст. 367 КК України. Необхідно виконати вимоги ст. 290 КПК України. Вказані процесуальні дії не були завершені раніше у зв`язку із складністю кримінального провадження,які полягають у необхідності виконання значного обсягу слідчих та процесуальних дій. Також, відповідно до статті 29Закону України"Прозахист населеннявід інфекційниххвороб" з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», відповідно до якої установлено з 12 березня 2020 р. на усій території України карантин, у зв`язку з чим проведення частини слідчих дій із залученням громадян (допити, одночасні допити, слідчі експерименти) є неможливим.
Відповідно дост. 219 КПК України(в редакціїЗакону № 2147-VIII від 03.10.2017) досудове розслідування повинно бути закінчено протягом двох місяців з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину. Строк досудового розслідування може бути продовжений у порядку, передбаченому параграфом 4глави 24 цього Кодексу.
За ст.294КПК України якщо досудове розслідування злочину або кримінального проступку до моменту повідомлення особі про підозру неможливо закінчити у строк, зазначений в абзаці другому частини першої статті 219 цього Кодексу, вказаний строк може бути неодноразово продовжений слідчим суддею за клопотанням прокурора або слідчого, погодженого з прокурором, на строк, встановлений пунктами 1 - 3 частини другої статті 219 цього Кодексу. Якщо внаслідок складності провадження неможливо закінчити досудове розслідування з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні кримінального проступку (дізнання) у строк, зазначений у пункті 1 абзацу третього частини першої статті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строку, встановленого пунктом 1 частини другої статті 219цього Кодексу,районним (міським) або іншим прирівняним до нього прокурором. Якщо з дня повідомлення особі про підозру у вчиненні злочину досудове розслідування (досудове слідство) неможливо закінчити у строк, зазначений у пункті 2 абзацу третього частини першої статті 219 цього Кодексу, він може бути продовжений в межах строків, встановлених пунктами 2 та 3 частини другої статті 219 цього Кодексу: до трьох місяців керівником місцевої прокуратури, заступником Генерального прокурора; до шести місяців слідчим суддею за клопотанням слідчого, погодженим з керівником регіональної прокуратури або його першим заступником чи заступником, заступниками Генерального прокурора; до дванадцяти місяців слідчим суддею, за клопотанням слідчого, погодженим з Генеральним прокурором чи його заступниками. Строк досудового розслідування злочину може бути продовжений до трьох місяців, якщо його неможливо закінчити внаслідок складності провадження, до шести місяців внаслідок особливої складності провадження, до дванадцяти місяців внаслідок виняткової складності провадження. Клопотання про продовження строку досудового розслідування подається не пізніше п`яти днів до спливу строку досудового розслідування, встановленого статтею 219 цього Кодексу.
Слідчий суддя задовольняє клопотання, якщо особа, яка звернулася з відповідним клопотанням, доведе, що для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, що всі необхідні слідчі дії виконати не представилося можливим.
На підставі викладеного, приходжу до висновку про задоволення клопотання про продовження строку досудового розслідування, оскільки слідчим доведено, що слідчі та процесуальні дії не були здійснені раніше з об`єктивних причин та потребують додаткового часу не менше 6 місяців.
Керуючись ст.ст. 219, 294, 295,336 КПК України ,-
у х в а л и в :
Клопотання слідчогоПершого слідчоговідділу Територіальногоуправління Державногобюро розслідувань ОСОБА_5 про продовження строку досудового розслідування за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №62019170000000066 від 04 лютого 2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3, ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України задовольнити.
Продовжити строк досудового розслідування у кримінальному провадженні №62019170000000066 від 04 лютого 2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2, 3, ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України до 6 (шести) місяців, тобто до 29 листопада 2020 року.
Учасники справиможуть отриматиінформацію уданій справіна офіційномувебпорталі судовоївлади Україниза веб-адресоюhttp://court.gov.ua/sud1622/з зазначенням індивідуального номеру провадження.
Ухвала набирає чинності з моменту її підписання суддею 29 липня 2020 року.
Повний текст ухвали складеного 29 липня 2020 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2020 |
Оприлюднено | 09.02.2023 |
Номер документу | 90656343 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про продовження строку досудового розслідування |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Блажко І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні