Ухвала
від 04.08.2020 по справі 6/67-д
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

(про заміну сторони або третьої особи на правонаступника)

04 серпня 2020 року м. Житомир справа № 6/67-Д

категорія 111040200

Житомирський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Капинос О.В., розглянувши у письмовому провадженні клопотання про заміну позивача на його правонаступника в адміністративній справі за позовом Заступника прокурора Житомирської області в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у Житомирській області до Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 , Товариства з обмеженою відповідальністю "Союз-Ресурс" про визнання недійсною угоду, стягнення коштів,

встановив:

Заступник прокурора Житомирської області в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у м.Житомирім звернувся до Господарського суду Житомирської області з позовом до Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 , Товариства з обмеженою відповідальністю "Союз-Ресурс" про визнання недійсною угоду, стягнення коштів.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 03.02.2020 справу №6/67-Д направлено для розгляду до Житомирського окружного адміністративного суду.

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 12.02.2020 справу №6/67-Д прийнято до провадження та призначено до розгляду за правилами загального позовного провадження.

03.08.2020 від Головного управління ДПС у Житомирській області надійшла заява про заміну позивача по справі.

Прокурор та представник Головного управління ДПС у Житомирській області до суду прибули, подали заяви про розгляд заяви про заміну позивача за їх відсутності.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд дійшов висновку, що заява Головного управління ДПС у Житомирській області підлягає задоволенню з наступних підстав.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року № 229 Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів , керуючись Цивільним Кодексом України та Порядком здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 року № 1074 (із змінами), утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Міністерства доходів і зборів. Реорганізовано територіальні органи ДПС шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Міністерства доходів і зборів.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року № 229 реорганізовано ДПІ у м. Житомирі ДПС шляхом її приєднання до Житомирської О ДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області.

Також, з метою реалізації Постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року № 311 Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби , керуючись Цивільним кодексом України та Порядком здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, ^організацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 року № 1074 (із змінами), відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 30.10.2014 № 22 утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби. Реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року № 331 реорганізовано Житомирську ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області шляхом її приєднання до Житомирської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області.

Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України № 1200 від 18.12.2018 "Про Утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України11 вирішено утворити Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу; установити, що: Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; Державна митна служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну митну політику, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування митного законодавства; Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної Ьлужби у відповідних сферах діяльності; Державна фіскальна служба продовжує здійснювати повноваження та виконувати функції у сфері реалізації державної податкової політики, державної політики у сфері державної митної справи, державної політики з адміністрування єдиного внеску, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску до завершення здійснення заходів з утворення Державної податкової служби, Державної митної служби та центрального органу виконавчої влади, на який покладається обов`язок забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних правопорушень, об`єктом яких є фінансові інтереси держави та/або Місцевого самоврядування, що віднесені до його підслідності відповідно до Кримінального процесуального кодексу України.

Основні завдання та повноваження Державної податкової служби визначені в Положенні про Державну податкову службу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від №.03.2019 №227.

Відповідно до пункту 7 Положення Державна податкова служба здійснює повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку її територіальні органи.

Постановою Кабінету Міністрів України № 537 від 19.06.2019 "Про утворення Територіальних органів Державної податкової служби" утворено як юридичну особу публічного права, в тому числі, Головне управління ДПС у Житомирській області; визначено, що територіальні органи Державної податкової служби є правонаступниками майна, прав та обов`язків територіальних органів Державної фіскальної служби.

Наказом Державної податкової служби України № 14 від 12.07.2019 "Про затвердження йЬложень про територіальні органи ДПС" затверджено положення про Головне управління ЙПС у Житомирській області (далі - Положення)

І У Відповідно до пункту 1 Положення Головне управління ДПС у Житомирській області є територіальним органом Державної податкової служби України, який підпорядковується Державній податковій службі. Головне управління ДПС забезпечує реалізацію повноважень ДПС на території Житомирської області. Головне управління ДПС є правонаступником усіх прав та обов`язків Головного управління ДФС у Житомирській області.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 682-р "Питання Державної податкової служби" погоджено забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється.

Наказом Державної податкової служби України від 28.08.2019 № 36 та наказом розпочато виконання Державною податковою службою України функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями

під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено

на Державну податкову службу.

Наказом Головного управління ДПС у Житомирській області від 29.08.2019 № 6 розпочато виконання Головним управління ДПС у Житомирській області функцій і повноважень Головного управління ДФС у Житомирській області, що припиняється.

У свою чергу, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Головне управління ДФС у Житомирській області з 02.08.2019 перебуває в стані припинення, Головне управління ДПС у

Житомирській області зареєстровано 31.07.2019.

Статтями 1З та 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" передбачено, що виключно Кабінет Міністрів України наділено повноваженнями з утворення, реорганізації та ліквідації територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади як юридичних осіб публічного права.

Частиною 9 статті 5 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" встановлено, що порядок здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією чи ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначається Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074 затверджено Порядок здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - Порядок), який визначає механізм Здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - органи виконавчої влади) та їх територіальних органів.

Відповідно до пункту 5 Порядку орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.

Згідно з пунктом 12 Порядку орган виконавчої влади, утворений в результаті реорганізації, здійснює повноваження та виконує функції у визначених Кабінетом Міністрів України сферах компетенції з дня набрання чинності актом Кабінету Міністрів України щодо можливості забезпечення здійснення таким органом повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється. Орган виконавчої влади, щодо якого набрав чинності акт Кабінету Міністрів України про його припинення, продовжує здійснювати Повноваження та виконувати функції з формування і реалізації державної політики у визначеній Кабінетом Міністрів України сфері до набрання чинності актом Кабінету Міністрів України щодо можливості забезпечення здійснення утвореним органом виконавчої влади його повноважень та виконання функцій.

Таким чином, Головне управління ДПС у Житомирській області є правонаступником ДПІ у м.Житомирі Житомирської області.

Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Оскільки позивач - ДПІ у м.Житомирі Житомирської області вибув, його правонаступником є Головне управління ДПС у Житомирській області, тому суд вважає вимоги заяви обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 52, 243, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України,

ухвалив:

Клопотання Головного управління ДПС у Житомирській області про заміну сторони правонаступником - задовольнити.

Замінити позивача у справі з ДПІ у м.Житомирі Житомирської області на його правонаступника - Головне управління ДПС у Житомирській області (код ЄДРПОУ 43142501, вул.Юрка Тютюнника,7,м.Житомир, 10003).

Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

Ухвала набирає законної сили у порядку встановленому статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Сьомого апеляційного суду за правилами встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України

Суддя О.В. Капинос

Дата ухвалення рішення04.08.2020
Оприлюднено05.08.2020
Номер документу90775763
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —6/67-д

Рішення від 11.02.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 27.01.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 04.08.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 15.07.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 12.02.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 03.02.2020

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Терлецька-Байдюк Н.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні