Ухвала
від 09.09.2020 по справі 855/2/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 855/2/20

УХВАЛА

09 вересня 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

судді-доповідача: Беспалова О. О.

суддів: Ключковича В. Ю., Парінова А. Б.

за участю секретаря: Присяжної Д. В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Києві клопотання представника товариства з обмеженою відповідальністю "Рисоіл-Херсон" про призначення економічної експертизи у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Спеціальна компанія Морський порт Херсон" до Міністерства інфраструктури України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "Рисоіл-Херсон" про визнання протиправними та скасування наказів, зобов`язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

ТОВ Спеціальна компанія Морський порт Херсон звернулося до Шостого апеляційного адміністративного суду з адміністративним позовом до Міністерства інфраструктури України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "Рисоіл-Херсон" про визнання протиправними та скасування наказів, зобов`язання вчинити дії

Ухвалами Шостого апеляційного адміністративного суду від 30.01.2020 р. відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до розгляду в попередньому судовому засіданні.

До Шостого апеляційного адміністративного суду від представника товариство з обмеженою відповідальністю "Рисоіл-Херсон" надійшло клопотання про призначення у справі економічної експертизи, проведення якої просила доручити Київському науково-дослідному інституту судових експертиз. Зобов`язувались сплатити витрати на проведення експертизи.

На вирішення експерта просив поставити наступні питання:

- чи підтверджується документально та нормативно, на підставі показників фінансової звітності за період 1-4 квартал 2019 року та за2019 рік, регістрами бухгалтерського обліку за 2019 рік та первинними документами ПЗВНІФ Прем`єр капітал (ЄДРІСІ 233220) за період 2019 року вартість чистих активів, на підставі якої у Звіті про незалежну оцінку ринкової вартості цінних паперів - 1-го інвестиційного сертифікату товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "Український капітал" (пайовий закритий венчурний недиверсифікований інвестиційний фонд "Прем`єр капітал") номінальною вартістю 1 000 гривень (код ЄДРПОУ/ЄДРІСІ 33134452-233220, код ISIN-UA4000173066), що надавався товариством з обмеженою відповідальністю "Спеціальна компанія Морський порт Херсон" була розрахована вартість 1-ого інвестиційного сертифікату товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "Український капітал" (пайовий закритий венчурний недиверсифікований інвестиційний фонд "Прем`єр капітал") станом на 15 листопада 2019 року?

- чи відповідали економічні показники, у тому числі ліквідності та платоспроможності пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал" на протязі 2019 року вимогам законодавства України, у тому числі нормативам НКЦПФР, щодо ліквідності пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал" (ЄДРІСІ 233220) та його цінних паперів?

- чи корелюють ціни договорів щодо відчуження цінних паперів пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал", наведених у відкритому джерелі, на сайті НКЦПФР https://stockmarket.gov.ua/db/trade/, з показниками вартості чистих активів і ліквідності пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал" на відповідну дату?

- чи обґрунтовано відповідають ціни договорів щодо відчуження цінних паперів пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал", наведених у відкритому джерелі, на сайті НКЦПФР https://stockmarket.gov.ua/db/trade/, індикаторам ринкової вартості цінних паперів? Якщо ні, то обґрунтувати невідповідність.

Сторонами до суду подано письмове клопотання про вирішення питання про призначення експертизи за їх відсутності.

Представниками позивача та відповідача клопотання представника третьої особи щодо призначення експертизи підтримано.

Розглянувши заявлене клопотання, колегія суддів звертає увагу на наступне.

Відповідно до статті 102 Кодексу адміністративного судочинства України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов:

1) для з`ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо;

2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності.

У разі необхідності суд може призначити декілька експертиз, додаткову чи повторну експертизу. При призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. З урахуванням обставин справи суд має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза).

Питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом.

Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз`яснення яких, на їх думку, потребує висновку експерта. У разі відхилення або зміни питань, запропонованих учасниками справи, суд зобов`язаний мотивувати таке відхилення або зміну.

Питання, які ставляться експерту, і його висновок з них не можуть виходити за межі спеціальних знань експерта.

Призначений судом експерт невідкладно повинен повідомити суд про неможливість проведення ним експертизи через відсутність у нього необхідних знань або без залучення інших експертів.

Згідно з статтею103 Кодексу адміністративного судочинства України остаточний зміст питань, за якими має бути проведена експертиза, визначаються судом.

Про призначення експертизи суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій (яким) доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи.

Якщо суд доручає проведення експертизи кільком експертам чи експертним установам, суд в ухвалі призначає провідного експерта або експертну установу.

Ухвала про призначення експертизи направляється особам, яким доручено проведення експертизи, та учасникам справи. Об`єкти та матеріали, що підлягають дослідженню, направляються особі, якій доручено проведення експертизи (провідному експерту або експертній установі).

У разі необхідності суд може заслухати експерта щодо формулювання питання, яке потребує з`ясування, та за його клопотанням дати відповідні роз`яснення щодо поставлених питань. Суд повідомляє учасників справи про вчинення зазначених дій, проте їх неявка не перешкоджає вчиненню цих дій.

В ухвалі про призначення експертизи суд попереджає експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.

У разі виникнення сумніву щодо змісту та обсягу доручення призначений судом експерт невідкладно подає суду клопотання щодо його уточнення або повідомляє суд про неможливість проведення ним експертизи за поставленими питаннями.

Приймаючи до уваги предмет спору та обставини справи, враховуючи, що для з`ясування обставин, які мають значення для справи, необхідно дослідити питання, які потребують спеціальних знань, у сфері іншій, ніж право, суд погоджується з думкою представника третьої особи про необхідність призначення експертизи.

Відповідно до пункту 4 частини другої статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України суд має право зупинити провадження у справі в разі призначення судом експертизи - до одержання її результатів.

Таким чином, оскільки проведення експертизи потребує тривалого часу, суд вважає за необхідне зупинити провадження у даній адміністративній справі до одержання результатів судово-економічної експертизи.

На підставі вищенаведеного, статті 102, 103, пункту 4 частини другої статті 236, статті 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В :

Клопотання товариство з обмеженою відповідальністю "Рисоіл-Херсон" про призначення економічної експертизи задовольнити.

Призначити економічну експертизу в адміністративній справі №855/2/20.

Проведення експертизи доручити Київському науково - дослідному інституту судових експертиз (03057, м. Київ, вул. Смоленська, 6, код ЄДРПОУ 02883096).

На вирішення експерта поставити наступні питання:

- чи підтверджується документально та нормативно, на підставі показників фінансової звітності за період 1-4 квартал 2019 року та за2019 рік, регістрами бухгалтерського обліку за 2019 рік та первинними документами ПЗВНІФ Прем`єр капітал (ЄДРІСІ 233220) за період 2019 року вартість чистих активів, на підставі якої у Звіті про незалежну оцінку ринкової вартості цінних паперів - 1-го інвестиційного сертифікату товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "Український капітал" (пайовий закритий венчурний недиверсифікований інвестиційний фонд "Прем`єр капітал") номінальною вартістю 1 000 гривень (код ЄДРПОУ/ЄДРІСІ 33134452-233220, код ISIN-UA4000173066), що надавався товариством з обмеженою відповідальністю "Спеціальна компанія Морський порт Херсон" була розрахована вартість 1-ого інвестиційного сертифікату товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія з управління активами "Український капітал" (пайовий закритий венчурний недиверсифікований інвестиційний фонд "Прем`єр капітал") станом на 15 листопада 2019 року?

- чи відповідали економічні показники, у тому числі ліквідності та платоспроможності пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал" на протязі 2019 року вимогам законодавства України, у тому числі нормативам НКЦПФР, щодо ліквідності пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал" (ЄДРІСІ 233220) та його цінних паперів?

- чи корелюють ціни договорів щодо відчуження цінних паперів пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал", наведених у відкритому джерелі, на сайті НКЦПФР https://stockmarket.gov.ua/db/trade/, з показниками вартості чистих активів і ліквідності пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал" на відповідну дату?

- чи обґрунтовано відповідають ціни договорів щодо відчуження цінних паперів пайового закритого венчурного недиверсифікованого інвестиційного фонду "Прем`єр капітал", наведених у відкритому джерелі, на сайті НКЦПФР https://stockmarket.gov.ua/db/trade/, індикаторам ринкової вартості цінних паперів? Якщо ні, то обґрунтувати невідповідність.

Витрати на проведення економічної (фінансово-економічної) експертизи покласти на товариство з обмеженою відповідальністю "Рисоіл-Херсон" (вул. Болсуновська, б. 13 - 15, офіс 507, м. Київ, 01014, номер засобу зв`язку: (067)-753-15-94, код ЄДРПОУ 43357003).

Попередити експерта про кримінальну відповідальність, передбачену статтями 384 та 385 Кримінального кодексу України.

Зобов`язати здійснити попередню оплату вартості експертизи, докази чого надати суду після поновлення провадження у справі.

Зобов`язати учасників справи надати на вимогу експерта необхідні документи.

Направити матеріали справи до Київського науково - дослідного інституту судових експертиз, який знаходиться за адресою:03057, м. Київ, вул. Смоленська, 6.

Зупинити провадження в адміністративній справі №855/2/20 до одержання Шостим апеляційним адміністративним судом результатів експертизи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддями та може бути оскаржена до Верховного Суду в порядку і строки, передбачені статтями 295, 296 КАС України.

Суддя-доповідач О. О. Беспалов Суддя В. Ю. Ключкович Суддя А. Б. Парінов

(Повний текст ухвали складено 09.09.2020 року)

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.09.2020
Оприлюднено10.09.2020
Номер документу91413860
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —855/2/20

Ухвала від 25.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 28.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 22.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 21.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 11.02.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 13.01.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 14.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні