Рішення
від 30.09.2020 по справі 240/16894/20
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 вересня 2020 року м. Житомир справа № 240/16894/20

категорія 101030200

Житомирський окружний адміністративний суд у складі :

головуючого судді Чернової Г.В.,

секретар судового засідання Черниш М.В.,

за участю: представника позивача Березовського В.П.,

представника третьої особи Діденко І.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Житомирської територіальної організації Політична партія "Європейська Солідарність" до Ружинської селищної територіальної виборчої комісії Бердичівського району Житомирської області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Житомирська обласна організація політичної партії "Наш Край" про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

29 вересня 2020 року Житомирська територіальна організація Політична партія "Європейська Солідарність" звернулася до суду з адміністративним позовом до Ружинської селищної територіальної виборчої комісії Бердичівського району Житомирської області (враховуючи уточнення які були надані представником позивача у судовому засіданні) про визнання протиправною та скасування постанови Ружинської селищної територіальної виборчої комісії від 26 вересня 2020 року № 13 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» у частині реєстрації кандидатів у депутати Ружинської селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Житомирської обласної організації політичної партії «Наш край» , та зобов`язати Ружинську селищну територіальну виборчу комісію Бердичівського району Житомирської області прийняти рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати до Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області, включених до єдиного та територіального виборчих списків організації партії Житомирської обласної організації політичної партії «Наш край» .

Позовні вимоги мотивовані тим, що всупереч вимогам ст. 219 Виборчого кодексу України Житомирська обласна організація політична партія «Наш край» висунула кандидатів лише до одного територіального виборчого списку № 1, не висунувши кандидатів у інші три округи. Крім того, зважаючи на пряму заборону включати першого кандидата до будь-якого територіального списку, стає очевидним, що навіть у цьому одному окрузі №1 третя особа висунула кількість кандидатів меншу, ніж встановлено законом. Незважаючи на це Ружинська селищна територіальна виборча комісія Бердичівського району Житомирської області прийняла постанову № 13 Про реєстрацію кандидатів у депутати Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року та зареєструвала кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіального виборчих списків Житомирської обласної організації політичної партії Наш край . Житомирська територіальна організація Політична партія "Європейська Солідарність" вважає, що прийняте рішення не відповідає вимогам чинного виборчого законодавства, а тому підлягає скасуванню.

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 30.09.2020 року відкрито провадження по справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання у справі на 30 вересня 2020 року 13:30 із повідомленням учасників справи.

Представник позивача в судове засідання призначене на 30 вересня 2020 року з`явився, позовні вимоги підтримав з підстав зазначених у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлена в порядку, передбаченому ч. 1 ст. 268 КАС України.

Відповідно до п.3 ст. 268 неприбуття у судове засідання учасника справи, повідомленого відповідно до положень цієї статті, не перешкоджає розгляду справи у судах першої та апеляційної інстанцій.

Представник третьої особи в судове засідання з`явився, заперечувала щодо задоволення позовних вимог, оскільки вважають, що при наявності будь-яких порушень чинного законодавства Ружинська селищна територіальна виборча комісія Бердичівського району Житомирської області при реєстрації кандидатів повинна була повідомити їх про певні порушення та надати термін для їх усунення. Крім того, пояснила, що дійсно Житомирською обласною організацією політична партія "Наш Край" були сформовані єдиний та територіальний список кандидатів, до яких увійшов перший кандидат що є порушенням чинного законодавства.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення учасників справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення проти них, дослідивши і оцінивши докази, судом встановлено наступне.

Відповідно до п.1 Постанови Верховної Ради України від 15.07.2020 р. № 795-ІХ Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських селищних та міських голів (крім визначених у п.2 та 3 цієї постанови) на неділю 25 жовтня 2020 р.

На підставі вказаної Постанови Центральною виборчою комісією прийнято Постанову від 08.08.2020 року № 160 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 р. , згідно п.1 якої призначено на неділю 25 жовтня 2020 року перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно додатків 1-24.

На підставі прийнятих вище рішень, з метою участі у виборчому процесі Житомирська обласна організація політична партія "Наш Край" подала до Ружинської селищної територіальної виборчої комісії Бердичівського району Житомирської області єдиний виборчий список на 2-х аркушах та територіальний виборчий список у територіальний виборчий округ №1 на 2-х аркушах кандидатів у депутати Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області.

За результатами розгляду поданих третьою особою документів, Ружинська селищна територіальна виборча комісія 26.09.2020 р. о 11:20 годині прийняла постанову № 13 Про реєстрацію кандидатів у депутати Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року .

Із змісту вказаної постанови вбачається, що відповідно до частини 6 статті 227 Виборчого кодексу України Ружинська селищна територіальна виборча комісія Бердичівського району Житомирської області постановила зареєструвати кандидатів у депутати до Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року згідно поданих єдиного та територіального виборих списків.

Позивач вважає таку постану протиправною та такою, що підлягає скасуванню, у зв`язку із чим звернувся до суду з даним позовом.

З урахуванням вищевикладеного, суд зазначає, що Виборчий кодекс України від 19.12.2019 № 396-IX відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Відповідно до статті 20 Виборчого кодексу України виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Згідно з частиною 1 статті 22 Виборчого кодексу України суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно з частиною 1 статті 196 Виборчого кодексу України виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи: 1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

Частиною 3 ст. 196 ВК України виборчий процес завершується через 15 днів після офіційного оприлюднення результатів виборів у порядку, передбаченого цим Кодексом.

Відповідно до ч.1 ст. 216 ВК України висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування.

Частиною 2 ст. 216 ВК України передбачено, що право висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) реалізується виборцями через місцеві організації політичних партій у порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно ч.3 ст. 216 ВК України організація партії може висувати кандидатів на місцевих виборах за умови, що відповідна організація партії зареєстрована в установленому законом порядку.

У відповідності до ч.1 ст. 217 ВК України висування кандидатів у депутати та на посаду сільського, селищного, міського голови місцевою організацією партії відбувається на підставі цього Кодексу, статуту політичної партії за рішенням вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних чергових, позачергових, перших, повторних, проміжних виборах, прийнятого після прийняття рішення про призначення відповідних виборів.

У разі прийняття політичною партією рішення про участь її місцевих організацій у виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у містах рад, а також депутатів міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч та більше), виборах міських голів у такому рішенні також зазначаються найменування центрального керівного органу партії, який погоджуватиме рішення зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії, а також прізвище, власне ім`я (усі власні імена) та по батькові (за наявності) керівників партії, уповноважених посвідчувати своїм підписом копії рішень зборів (конференції) місцевої організації партії про висування кандидатів у депутати, кандидата на посаду міського голови від місцевої організації партії.

Копія рішення вищого керівного органу партії про участь її місцевих організацій у відповідних виборах, засвідчена підписом керівника та печаткою партії, не пізніш як за 48 днів до дня голосування подається до Центральної виборчої комісії.

Центральна виборча комісія не пізніш як за 45 днів до дня голосування оприлюднює перелік політичних партій, якими прийнято рішення про участь їх місцевих організацій у відповідних місцевих виборах, на своєму офіційному веб-сайті.

Частиною 2 ст.217 ВК України передбачено, що організація партії може висунути особу, яка є членом цієї політичної партії, або безпартійного громадянина.

Згідно ч.4 ст.217 ВК України обласна організація партії, зокрема, може висунути кандидатів у депутати на виборах депутатів відповідних районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад (районів, міст, районів у містах, сіл, селищ, що входять до складу відповідної області, Автономної Республіки Крим згідно з адміністративно-територіальним устроєм);

У відповідності до ст. 218 ВК України висування кандидатів організацією партії проводиться на її зборах, конференції у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

Статтею 219 ВК України передбачений порядок висування кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше), зокрема:

1. Висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом.

2. Організація партії може висунути кандидатом у депутати особу, яка є членом цієї партії, або безпартійну особу, яка відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути обраною депутатом.

3. Організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії.

4. Кількість кандидатів у депутати, які включаються до єдиного виборчого списку організації партії, не повинна перевищувати кількісний склад депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради.

5. У єдиному виборчому списку визначається перший кандидат. З числа інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, організація партії на тих самих зборах, конференції формує і затверджує територіальні списки кандидатів у депутати у кожному територіальному виборчому окрузі. Територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати.

6. Кожен кандидат у депутати, включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата), також має бути включений до одного з територіальних виборчих списків. Кандидат не може бути включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата) організації партії більше ніж один раз, а також до двох чи більше різних територіальних виборчих списків.

7. Особа має право надати згоду балотуватися та бути включеною до єдиного та територіального виборчих списків лише однієї організації партії від організації однієї партії.

8. Черговість (порядкові номери) кандидатів у єдиному виборчому списку та у територіальних виборчих списках визначається на зборах, конференції організації партії під час висування кандидатів у депутати та формування відповідних списків.

9. Під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).

У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.

10. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії.

11. Форми єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від організації партії затверджуються Центральною виборчою комісією і не можуть бути змінені під час виборчого процесу.

Порядок реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті рад, а також кандидатів у депутати міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) передбачений у ст. 227 ВК України.

В судовому засіданні встановлено, що дляреєстрації кандидатів у депутати Житомирська організація політична партія Наш край подала до Ружинської селищної територіальної виборчої комісії Бердичівського району Житомирської області єдиний виборчий список до якого включила п`ять кандидатів у депутати, а також територіальний виборчий список по одному територіальному виборчому округу з тими ж кандитами, включаючи першого кандидата всупереч вимогам п. 5, 6 ст.219 Виборчого кодексу України.

Відповідно до п. 8 статті 199 Виборчого кодексу України перелік утворених багатомандатних виборчих округів не пізніше наступного дня після прийняття рішення про їх утворення оприлюднюється в спосіб, визначений територіальною виборчою комісією, з урахуванням положень цього Кодексу.

Відповідно до додатку до постанови №9 від 05 вересня 2020 року Ружинською селищною територіальною виборчою комісією Бердичівського району Житомирської області, утворено 4 територіальні виборчі округи з перших виборів депутатів Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області. Пунктом 2 визначено розміщення вказаної постанови для загального ознайомлення на стенді офіційних матеріалів комісії.

Отже, на переконання суду, Житомирська обласна організація політична партія "Наш Край" не була позбавлена можливості ознайомитися, щодо кількості територіальних виборчих округів перших виборів депутатів Ружинської селищної територіальної виборчої комісії Бердичівського району Житомирської області .

Частиною 1 ст. 230 ВК України передбачено, що територіальна виборча комісія відмовляє у реєстрації усіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій на місцевих виборах у разі:

1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;

2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);

3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;

4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

Крім цього, суд враховує, що станом на момент прийняття оскаржуваної постанови були чинними роз`яснення Центральної виборчої комісії, затверджені постановою №249 від 11.09.2020 року, з подальшими змінами, якими Центральною виборчою комісією роз`яснено, що у єдиному виборчому списку визначається перший кандидат. З числа інших кандидатів, включених до єдиного виборчого списку, організація партії на тих самих зборах, конференції формує і затверджує територіальні списки кандидатів у депутати в кожному територіальному виборчому окрузі. Територіальний виборчий список організації партії повинен включати не менше п`яти і не більше дванадцяти кандидатів у депутати. Кожен кандидат у депутати, включений до єдиного виборчого списку (крім першого кандидата), також має бути включений до одного з територіальних виборчих списків (частини п`ята, шоста статті 219 Кодексу). Кодекс не передбачає можливості невисування кандидатів у окремих територіальних виборчих округах.

Суд приходито до висновку, що Ружинською селищною територіальною виборчою комісією Бердичівського району Житомирської області при реєстрації кандидатів у депутати Житомирської обласної організації політичної партії "Наш Край" до Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року не були враховані порушення встановлені Виборчим кодексом України щодо порядку висування кандидатів, а тому постанова від 26 вересня 2020 року № 13 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» слід визнати протипавною та скасувати в частині реєстрації кандидатів у депутати Ружинської селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Житомирської обласної організації політичної партії «Наш край» та зобов`язати Ружинську селищну територіальну виборчу комісію Бердичівського району Житомирської області прийняти рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати до Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області, включених до єдиного та територіального виборчих списків організації партії Житомирської обласної організації політичної партії «Наш край» .

Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що доводи позивача знайшли своє підтвердження при розгляді справи по суті та ґрунтуються на вимогах закону.

В зв`язку із тим, що постанова № 13 від 26.09.2020 винесена всупереч вимогам чинного законодавства, суд вважає її такою, що підлягає скасуванню, а позовні вимоги задоволенню в повному обсязі.

Суд не приймає до уваги доводи третьої особи, що у позивача були відсутні підстави для звернення до суду з данним позов, оскільки судом встановлено, що позивач є політичною партією яка висунула кандидатів на відповідних виборах, а тому вона є суб`єктом виборчого процесу відповідно до статті 22 ВК України, та має право на звернення з позовною заявою до суду згідно положень статті 273 КАС України.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд виходить з наступного.

Частиною 9 статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Суд відмічає, що станом на момент вирішення справи, судовий збір позивачем не сплачено.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов Житомирської територіальної організації Політична партія "Європейська Солідарність" (вул. Івана Сльоти, 32/98, Житомир, 10001, код ЄДРПОУ 39682762) до Ружинської селищної територіальної виборчої комісії Бердичівського району Житомирської області (вул.О.Бурди, 44, Ружин, Житомирська область, 13600, і.к. 43781028) третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Житомирська обласна організація політичної партії "Наш Край" (вул. Перемоги, 53, Житомир, 10003, код ЄДРПОУ 40006563) про визнання протиправною та скасування постанови, зобов`язання вчинити дії задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати постанову Ружинської селищної територіальної виборчої комісії від 26 вересня 2020 року № 13 «Про реєстрацію кандидатів у депутати Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» у частині реєстрації кандидатів у депутати Ружинської селищної ради, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати Житомирської обласної організації політичної партії «Наш край» .

Зобов`язати Ружинську селищну територіальну виборчу комісію Бердичівського району Житомирської області прийняти рішення про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати до Ружинської селищної ради Бердичівського району Житомирської області, включених до єдиного та територіального виборчих списків організації партії Житомирської обласної організації політичної партії «Наш край» .

Стягнути з Ружинської селищної територіальної виборчої комісії Бердичівського району Житомирської області на користь Державної судової адміністрації України (01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 26255795) судовий збір в сумі 2102 (дві тисяч сто дві) гривні 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги у дводенний строк з дня його проголошення.

Рішення проголошено: 30 вересня 2020 року о 17:00.

Головуючий суддя Г.В. Чернова

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2020
Оприлюднено01.10.2020
Номер документу91875479
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/16894/20

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Постанова від 04.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 03.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Ухвала від 02.10.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Шидловський В.Б.

Рішення від 30.09.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Чернова Ганна Валеріївна

Ухвала від 30.09.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Чернова Ганна Валеріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні