РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 вересня 2020 року справа № 580/4138/20
м. Черкаси
Черкаський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Паламаря П.Г.,
за участю секретаря Трегулова Б.Л.,
представника позивача - Керечанина Є.В. (за довіреністю),
представника відповідача - Авдєєнка В.А.(за довіреністю),
представника відповідача - Богуславець Ю.В.(за довіреністю),
свідка - ОСОБА_1 ,
свідка - ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Черкаської регіональної організації Політичної партії "Сила і честь" до Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області про визнання протиправними дій, скасування постанови та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
27.09.2020 до Черкаського окружного адміністративного суду звернулася Черкаська регіональна організація Політичної партії "Сила і честь" (18005, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Калініна, 71 кв.92) з позовом до Уманьської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області (20300, Черкаська область, м. Умань, вул. Європейська, 1, код ЄДРПОУ 43749118), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення (постанову) від 26.09.2020 Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь";
- зобов`язати Уманську міську територіальну виборчу комісію Уманського району Черкаської області розглянути питання та прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь".
- визнати дії Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області щодо не видачі Позивачу рішення (постанови) від 26.09.2020 Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь", як одноразове грубе порушення закону.
Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 28.09.2020 відкрито провадження у справі.
29.09.2020 протокольною ухвалою суду відкладено розгляд справи та надано час сторонам для подачі доказів.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначає, що відповідачем з порушенням вимог Виборчого законодавства України протиправно відмовлено у реєстрації кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь" на підставі невідповідності поданих документів вимогам Закону. Вказано, що жодного повідомлення про неточності або наявні недоліки в документах відповідач позивачу не вручав і не направляв. Зазначено, що позивачем у відповідності до довідки №59 від 25.09.2020 здійснено заміну перших сторінок територіальні виборчих списків. Вказано, що про неточності та недоліки в єдиному виборчому списку комісією позивачу не повідомлялись.
Відповідач подав відзив на адміністративний позов, в якому просив у задоволенні позову відмовити повністю, зазначивши при цьому, що оглядом документів поданих для реєстрації кандидатів в депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь" виявлено, що подані документи не відповідають ст. 222 ВК України, і недоліки позивачем не усунуті. За таких обставин, подані документи не відповідають вимогам закону, а відтак вважаються неподаними.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити у повному обсязі.
Представники відповідача у судовому засіданні проти задоволення позову заперечували та просили відмовити у його задоволенні.
Заслухавши пояснення представника позивача та представників відповідача, розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд зазначає таке.
Верховна Рада України постановою від 15 липня 2020 року №795-IX призначила чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, 25 жовтня 2020 року.
Центральна виборча комісія постановою від 8 серпня 2020 року №160 призначила перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, а постановою від 14 серпня 2020 року №176 призначила перші вибори депутатів районних рад на 25 жовтня 2020 року.
24.09.2020 у відповідності до довідки Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області №56 від 25.09.2020 щодо прийнятих документів для реєстрації кандидатів, Черкаською регіональною організацією Політичної партії "Сила і честь" подано до Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області заяву про реєстрацію кандидатів у депутати, рішення конференції організації партії про висунення кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області від організації партії, єдиний виборчий список та територіальний виборчий список кандидатів у депутати Уманської міської ради віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів; передвиборчу програму регіональної організації партії; заяви кандидатів в депутати про згоду балотуватися на відповідних місцевих виборах від позивача та заяви про відсутність заборгованості зі стати аліментів; документи про сплату грошової застави; автобіографії та фотокартки кандидатів у депутати; копії паспортів кандидатів в депутати; довіреність уповноваженого представника від регіональної організації партії подавати відповідні документи.
25.09.2020 у відповідності до довідки Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області №59 від 25.09.2020 щодо прийнятих документів для реєстрації кандидатів, Черкаською регіональною організацією Політичної партії "Сила і честь" подано до Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області:
-територіальні виборчі списки кандидатів в депутати міської ради висунутих місцевою організацією політичної партії в територіальному виборчому окрузі на 4 арк. (перші сторінки);
-заяви осіб, включених до виборчих списків організації партії на 30 арк.;
-автобіографії кандидатів 19шт.;
-заяви про відсутність заборгованості зі сплати аліментів у кількості 30арк.;
-фотографії 2шт.
Постановою Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області від 26.09.2020 №32 відмовлено у реєстрації кандидатів в депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь", оскільки територіальні виборчі списки не відповідають вимогам п. 3 ч. 1 ст. 222 ВК України і не вказано номер рішення конференції Черкаської регіональної організації Політичної Партії Сила і честь , додатком до якого є подані територіальні списки. Вказано, що позивачем в супереч вимог ч. 3 ст. 230 ВК України, не усунуто дані недоліки, а подані перші сторінки територіальних виборчих списків, не є належними документами (відсутня печатка, підпис керівника організації партії), паперові носії не відповідають ч. 5 ст. 219 ВК України - кількість кандидатів менше 5. Вказано, що єдиний виборчий список також не відповідає вимогам п. 3 ч. 1 ст. 222 ВК України, оскільки на 4 аркуші відсутні порядковий номер кандидата ОСОБА_3 1983 , прізвище, день та місяць народження, тощо.
Таким чином, на підставі п. 2 ч. 1 ст. 230 ВК України, відповідачем відмовлено у реєстрації кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь" включених до єдиного та територіального виборчого списку кандидатів.
Не погоджуючись з даною постановою позивач звернувся до суду.
Суд враховує, що відповідачем не прийнято жодного рішення про виявлені помилки та недоліки у поданих документах.
Надаючи правову оцінку встановленим фактичним обставинам, суд зазначає, що гарантії права громадян на участь у виборах, підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, визначає Виборчий кодекс України від 19.12.2019 №396-IX (далі - ВК України).
Згідно ч. 1 ст. 222 ВК України, виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, міська, районна у місті, сільська, селищна виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, включених до єдиного та територіальних виборчих списків організації партії, за умови отримання нею таких документів:
1)заяви про реєстрацію кандидатів у депутати, підписаної керівником організації партії та скріпленої печаткою відповідної організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії;
2)рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від організації партії, передбаченого частиною десятою статті 219 цього Кодексу, підписаного керівником місцевої організації партії та засвідчене печаткою місцевої організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, а також погоджене центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою цієї партії (із зазначенням найменування центрального керівного органу партії, номера та дати прийняття відповідного рішення, яке не додається);
3) єдиного виборчого списку та всіх територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних багатомандатних виборчих округів, за формами, встановленими Центральною виборчою комісією, на паперових носіях, які обов`язково повинні містити відомості, передбачені частиною десятою статті 220 цього Кодексу, підписаних керівником організації партії і скріплених печаткою організації партії або відповідної організації партії вищого рівня, та в електронному вигляді;
4)передвиборної програми організації партії, викладеної державною мовою, обсягом до 4000 друкованих знаків, затвердженої зборами, конференцією організації партії, на паперових носіях, засвідченої підписом керівника організації партії і скріпленої печаткою організації партії, організації партії вищого рівня або печаткою партії, та в електронному вигляді;
5)документа про внесення організацією партії грошової застави відповідно до статті 225 цього Кодексу;
6)заяв осіб, включених до виборчих списків організації партії, про згоду балотуватися кандидатами у депутати від цієї організації партії, які повинні також містити згоду на оприлюднення біографічних відомостей та обробку персональних даних, а також зобов`язання в разі обрання скласти інший представницький мандат (у разі відсутності такого мандата - зазначити про його відсутність);
7)заяви осіб, включених до виборчих списків республіканської в Автономній Республіці Крим організації партії, повинні також містити зобов`язання в разі обрання припинити діяльність, несумісну з мандатом депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим (у разі відсутності такої діяльності - зазначити про її відсутність), та зобов`язання в разі обрання протягом місяця після офіційного оприлюднення результатів виборів передати у порядку, встановленому законом, в управління іншій особі належні підприємства та корпоративні права (у разі відсутності таких підприємств чи корпоративних прав - зазначити про їх відсутність);
8)автобіографій кандидатів у депутати на паперовому носії та в електронному вигляді, що обов`язково повинні містити: прізвище, власне ім`я (всі власні імена) та по батькові (за наявності), всі попередні прізвища, власні імена, по батькові та дати їх зміни (якщо особа протягом останніх п`яти років до дня виборів змінювала прізвище та/або власне ім`я (одне з власних імен чи всі власні імена), та/або по батькові), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, посаду (заняття), місце роботи, партійність, адресу місця проживання, наявність чи відсутність представницького мандата, контактний номер телефону, відомості про наявність чи відсутність судимості, дату складання автобіографії та підпис кандидата у депутати (складається у друкованому вигляді);
10)заяви про наявність (відсутність) заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред`явлення виконавчого документа до примусового виконання, кожного кандидата у депутати;
11)по одній фотографії кандидата у депутати розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді;
12)копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки кожного кандидата у депутати.
Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати здійснюється представником організації партії, уповноваженим на це довіреністю від організації партії.
У разі виявлення територіальною виборчою комісією розбіжностей між єдиним виборчим списком та територіальними виборчими списками організації партії, наданими на паперових носіях та в електронному вигляді, перевагу має документ на паперових носіях.
Таким чином, підставою для реєстрації виборчою комісією кандидатів у депутати, висунутих організацією партії у багатомандатних виборчих округах є, зокрема, подання документів передбачених ч. 1 ст. 222 ВК України.
Відповідно до ч. 2 ст. 222 ВК України, територіальна виборча комісія видає особі, яка подала документи, зазначені у частині першій цієї статті, довідку про їх прийняття. Довідка має містити перелік прийнятих документів, число, місяць і рік, а також час їх прийняття, посаду і прізвище особи, яка прийняла документи.
З матеріалів справи встановлено, що позивачем подано до Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області документи передбачені ч. 1 ст. 222 ВК України, що узгоджується з довідками від 25.09.2020 №56 та №59, однак під час перегляду відповідачем останніх встановлено їх недоліки, а тому прийняте рішення про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь" .
Суд враховує, що у відповідності до ч. 1 ст. 230 ВК України, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:
1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;
2)відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1 - 5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);
3)встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;
4)висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
Отже, ст. 230 ВК України чітко визначає підстави для відмови у реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, і розширеному тлумаченню не підлягає.
Суд зазначає, що наявність помилок і неточностей у поданих документах не є тотожним визначенню неподання документів.
Відповідно до ч. 3 ст. 230 ВК України, помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
У разі відсутності в поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу, про це невідкладно повідомляється відповідний суб`єкт подання документів.
Виявлені недоліки у поданих документах можуть бути усунуті шляхом подання не пізніше наступного дня після отримання зазначеного повідомлення уточнених або інших документів для реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Якщо уточнені або інші документи не надійшли у цей строк, відповідні документи вважаються відсутніми.
Свідок - ОСОБА_1 пояснила, що дійсно подавала пакет документів відповідачу, однак рішень щодо наявності неточностей чи помилок не отримувала, а лише були надані їй усні зауваження про наявні недоліки, які нею виправлено.
Свідок - ОСОБА_2 пояснила, що документи подані представником відповідача до комісії мали недоліки, і в усному порядку їй надано було роз`яснення щодо можливості їх усунення. Вказала, що жодного рішення про наявні неточності чи недоліки комісія не приймала, оскільки Закон такого не вимагає.
Таким чином, судом встановлено, що представником позивача до комісії подані були документи визначені ст. 222 ВК України, однак відповідачем не прийнято рішення щодо виявлених недоліків, що в свою чергу перешкодило позивачу усунути недоліки.
Суд також вказує, що відповідачем в порушення ч. 3 ст. 230 ВК України, не враховано при прийнятті спірного рішення те що помилки і неточності, виявлені в поданих на реєстрацію документах, якщо їх наявність не є перешкодою для розуміння змісту викладених відомостей, не є підставою для відмови в реєстрації кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, а також відсутності рішення комісії щодо повідомлення суб`єкта подання документів про виявлені недоліки.
Суд також не погоджується з посиланням представника відповідача, що єдиний виборчий список, не відповідає законодавству, оскільки наявна неточність у порядковому номері кандидатів, а саме дублювання номерації та пропущення чергових послідовних показників, оскільки загалом це є лише помилкою яка виправляється шляхом зміни дублюючого числа 16 наступним порядковим номером, однак комісією не було вказано на це, відповідним рішенням.
Аналогічна помилка допущена на 4 аркуші єдиного виборчого списку - відсутні порядковий номер кандидата ОСОБА_3 1983 , прізвище, день та місяць народження, тощо. Однак, наявні дані, дозволяють ідентифікувати кандидата.
Із змісту спірної постанови вбачається, що підставою для відмови у реєстрації всіх кандидатів у депутати визначено, що всупереч положенням ч. 9 ст. 219 Виборчого кодексу України при формуванні територіального виборчого списку не дотримано вимог гендерного представництва.
З урахуванням того, що частиною 1 статті 230 ВК України визначені виключні підстави для відмови в реєстрації кандидата в депутати, то суд зазначає, що відмова в реєстрації кандидатів в депутати у багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів міських рад з підстав порушення ч. 9 ст. 219 ВК України не допускається.
Крім цього, суд враховує, що станом на момент прийняття оскаржуваної постанови були чинними роз`яснення Центральної виборчої комісії, затверджені постановою №362 від 23.09.2015 року, з подальшими змінами, якими Центральною виборчою комісією роз`яснено, що відмова в реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах рад з підстав недотримання положення Закону щодо представництва осіб однієї статі у виборчих списках кандидатів у депутати місцевих рад у багатомандатних виборчих округах на підставі пункту 1 частини першої статті 46 Закону не допускається. Відповідність вимогам закону вказаних роз`яснень Центральної виборчої комісії в подальшому встановлена ухвалою Вищого адміністративного суду України від 02.10.2015 року в справі №875/37/15.
При цьому, відсутність вказаного номера рішення позивача, додатком якого є територіальний виборчий список, не є недоліком який неможливо усунути у разі зазначення його кісією.
За таких обставин, суд зазначає, що відповідач передчасно прийняв оспорюване рішення без дотримання вимог ст. 222, 230 Виборчого кодексу України.
Як наслідок, наявні підстави для скасування спірного рішення та зобов`язання відповідача до вчинення дій.
При цьому, згідно ч. 4 ст. 230 ВК України, рішення про відмову в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови повинно містити вичерпні підстави відмови. Копія цього рішення не пізніше наступного дня після його прийняття видається (направляється) представнику організації партії (у разі висування такої особи організацією партії) та кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови (у разі самовисування).
Як встановлено судом, що і не заперечується представниками позивача та відповідача, спірну постанову від 26.09.2020 про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь" направлено на електронну адресу позивача 27.09.2020.
Згідно ч. 1 ст. 78 КАС України, обставини, які визнаються учасниками справи, не підлягають доказуванню, якщо суд не має обґрунтованого сумніву щодо достовірності цих обставин або добровільності їх визнання. Обставини, які визнаються учасниками справи, зазначаються в заявах по суті справи, поясненнях учасників справи, їх представників.
Враховуючи, що спірна постанова направлена відповідачем позивачу в порядку ч. 4 ст. 230 ВК України, в цій частині позовних вимог необхідно відмовити.
Також суд не приймає доводи представника позивача, що спірна постанова не була вивішена на дошці оголошень, оскільки доказів такого надано не було.
Виборчим комісіям, як спеціальним органам державної влади, притаманні певні принципи діяльності, дотримання яких перевіряє суд через алгоритм закладений у ч. 2 ст. 2 КАС України, з`ясовуючи чи прийнято оскаржуване рішення: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Тобто йдеться про принципи дотримання процедур і строків, яких повинна дотримуватися комісія під час ухвалення власних рішень.
Відповідно до ст. 33 Виборчого кодексу України виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.
Згідно із ч. 3 ст. 32 Виборчого кодексу України, виборчі комісії діють на підставі, у межах повноважень та у спосіб, встановлених Конституцією України, цим Кодексом та законами України.
Згідно з ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до частини 3 статті 139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись статтями 6, 14, 242-245, 255, 268, 272, 273, 275 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправною та скасувати постанову Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області від 26.09.2020 №32 щодо відмови в реєстрації кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь".
Зобов`язати Уманську міську територіальну виборчу комісію Уманського району Черкаської області розглянути питання та прийняти рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Уманської міської ради Уманського району Черкаської області висунутих Черкаською регіональною організацією Політичної Партії "Сила і честь".
Стягнути з бюджетних асигнувань Уманської міської територіальної виборчої комісії Уманського району Черкаської області (ідентифікаційний код 43749118) на користь Черкаської регіональної організації Політичної партії "Сила і честь" (ідентифікаційний код 33363204) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 4204 (чотири тисячі двісті чотири) грн.
В решті позовних вимог відмовити
Копію рішення направити особам, які беруть участь у справі.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом двох днів з дня проголошення рішення.
Суддя П.Г. Паламар
Суд | Черкаський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.09.2020 |
Оприлюднено | 30.09.2020 |
Номер документу | 91876968 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Карпушова Олена Віталіївна
Адміністративне
Черкаський окружний адміністративний суд
П.Г. Паламар
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні