УХВАЛА
28 вересня 2020 року
м. Київ
справа № 640/3084/19
адміністративне провадження № К/9901/22992/20
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду:
суддя-доповідач - Гусак М. Б., судді -Гімон М. М., Усенко Є.А.,
перевіривши касаційну скаргу Київської митниці Держмитслужби (правонаступника Київської митниці ДФС) на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 1 квітня 2020 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 липня 2020 року у справі №640/3084/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім експрес Лок до Київської митниці ДФС про визнання протиправним та скасування рішення про коригування митної вартості,
УСТАНОВИЛА:
Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім експрес Лок звернулося до суду з позовом, в якому просило: визнати протиправним та скасувати рішення Київської митниці ДФС про коригування митної вартості від 5 грудня 2018 року № 125110/2018/110674/2; зобов`язати Київську митницю ДФС підготувати висновок про повернення з Державного бюджету України суму надмірно сплаченого податку на додану вартість та ввізного мита за митною декларацією ІМ40 ДЕ № UA125110/2018/424015 і подати його для виконання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Київській області.
Окружний адміністративний суд м. Києва рішенням від 1 квітня 2020 року, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 липня 2020 року, позов задовольнив частково: визнав протиправним та скасував рішення Київської митниці ДФС про коригування митної вартості від 5 грудня 2018 року № 125110/2018/110674/2. В іншій частині позовних вимог відмовив.
Київська митниця Держмитслужби (як правонаступник Київської митниці ДФС) звернулася з касаційною скаргою, в якій просить скасувати рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 1 квітня 2020 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 липня 2020 року у справі №640/3084/19 й прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити повністю.
При вирішенні питання щодо можливості відкриття касаційного провадження за зазначеною касаційною скаргою суд виходить з такого.
Згідно з частиною першою статті 13 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право на апеляційний перегляд справи та у визначених законом випадках - на касаційне оскарження судового рішення.
Відповідно до частини першої статті 328 КАС України учасники справи, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та (або) обов`язки, мають право оскаржити в касаційному порядку рішення суду першої інстанції після апеляційного перегляду справи, а також постанову суду апеляційної інстанції повністю або частково у випадках, визначених цим Кодексом.
Аналіз наведених норм дає підстави для висновку про те, що особи, які беруть участь у справі, у разі, якщо не погоджуються із ухваленими судовими рішеннями після їх перегляду в апеляційному порядку, можуть скористатися правом їх оскарження у касаційному порядку лише у визначених законом випадках.
За правилами пункту 2 частини п`ятої статті 328 КАС України не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності та інших справах, розглянутих за правилами спрощеного позовного провадження (крім справ, які відповідно до цього Кодексу розглядаються за правилами загального позовного провадження), крім випадків, якщо: касаційна скарга стосується питання права, яке має фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики; особа, яка подає касаційну скаргу, відповідно до цього Кодексу позбавлена можливості спростувати обставини, встановлені оскарженим судовим рішенням, при розгляді іншої справи; справа становить значний суспільний інтерес або має виняткове значення для учасника справи, який подає касаційну скаргу; суд першої інстанції відніс справу до категорії справ незначної складності помилково.
Суд першої інстанції, врахувавши вимоги частин третьої та четвертої статті 257 КАС України, розглянув цю справу за правилами спрощеного позовного провадження.
Предмет спору цієї справи не містить ознак, за яких її не можна було розглядати за правилами спрощеного провадження.
Винятків, які б виключали можливість застосування положень пункту 2 частини п`ятої статті 328 КАС України, не вбачається.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 333 КАС України суд касаційної інстанції відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі, якщо касаційну скаргу подано на судове рішення, що не підлягає касаційному оскарженню.
Керуючись статями 328, 333 КАС України, колегія суддів
УХВАЛИЛА:
Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою Київської митниці Держмитслужби на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 1 квітня 2020 року та постанову Шостого апеляційного адміністративного суду від 30 липня 2020 року у справі №640/3084/19.
Копію ухвали про відмову у відкритті касаційного провадження разом з касаційною скаргою та доданими до скарги матеріалами направити скаржнику, а копію касаційної скарги залишити в суді касаційної інстанції.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Судді: підписМ. Б. Гусак підписМ. М. Гімон підписЄ. А. Усенко
Суд | Касаційний адміністративний суд Верховного Суду |
Дата ухвалення рішення | 28.09.2020 |
Оприлюднено | 01.10.2020 |
Номер документу | 91883859 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гусак М.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні