П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 120/5328/20-а
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Слободонюк Михайло Васильович
Суддя-доповідач - Ватаманюк Р.В.
06 жовтня 2020 року м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Ватаманюка Р.В.
суддів: Полотнянка Ю.П. Мацького Є.М. ,
за участю:
секретаря судового засідання: Стаднік Л. В.,
представника позивача: Найчука Д. С.,
представника третьої особи: Михальнюка М. В,
представника відповідача: Козачок - Фесенко Ю. В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Політичної партії "Республіканська партія" на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року (складене 02 жовтня 2020 року о 20:25 год.) у справі за адміністративним позовом Політичної партії "Республіканська партія" (далі - позивач), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія" (далі - третя особа) до Хмільницької міської територіальної виборчої комісії Хмільницького району Вінницької області (далі - відповідач) про про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинення певних дій,
В С Т А Н О В И В :
позивач 30.09.2020 звернувся із позовом до Вінницького окружного адміністративного суду в якому просив:
- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Хмільницької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія", викладене у постанові № 9 від 25.09.2020;
- зобов`язати відповідача протягом одного дня з дня набрання судовим рішенням у цій справі законної сили повторно розглянути заяву Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія" про реєстрацію кандидатів у депутати Хмільницької міської ради від Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія" з урахуванням документів, поданих для внесення змін в списку та прийняття рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Хмільницької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія".
Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 02.10.2020 в задоволенні позову відмовлено повністю.
Стягнуто з Політичної партії "Республіканська партія" на користь Державного бюджету України судовий збір у розмір 2102,00 грн.
Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить суд скасувати вказане рішення та прийняти нове, яким позов задовольнити повністю.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт вказав, що судом першої інстанції безпідставно не враховано те, що територіальною виборчою комісією, в порушення вимог виборчого законодавства не повідомлено позивача про перевищення встановленої Виборчим кодексом України кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів міської ради.
Також вказано, що партійна організація не отримувала повідомлення про невідповідність їх документів закону чи відсутності частини з них у зв`язку з чим партійною організацією вчинено всі необхідні дії для реєстрації кандидатів на посади депутатів шляхом подання передбачених законом документів у визначені виборчим законом строки, що давало їм підгрунтя розраховувати на реєстрацію висуванців кандидатами на посади депутатів міської ради.
Крім того, позивач вказує, що судом першої інстанції не було враховано, що члени Хмільницької міської територіальної виборчої комісії Хмільницького району Вінницької області не дали можливість Хмільницькій міській партійній організації Політичної партії "Республіканська Партія" усунути виявлені недоліки та поспішно прийняли рішення про недопуск партії до місцевих виборів.
В судовому засіданні представник позивача та представник третьої особи підтримали вимоги апеляційної скарги та просили суд задовольнити її повністю.
Представник відповідача заперечила проти апеляційної скарги.
Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, заслухавши пояснення представників учасників справи, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін з таких підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Судом першої інстанції встановлені та неоспорені сторонами такі обставини.
Постановою Верховної ради України від 15.07.2020 "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25.10.2020.
На підставі даного законодавчого акту, Центральною виборчою комісією прийнято постанову від 08.08.2020 № 160 "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 р.", згідно п.1 якої призначено на неділю 25.10.2020 перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно додатків 1-24.
Постановою Центральної виборчої комісії №208 від 30.08.2020 "Про початок виборчого процесу місцевих виборів 25 жовтня 2020 року" оголошено з 05.09.2020 початок виборчого процесу місцевих виборів, призначених на 25.10.2020.
З метою участі у виборчому процесі, на зборах Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія" прийнято рішення № 3 від 23.09.2020 про висування кандидатів у депутати Хмільницької об`єднаної територіальної громади Хмільницького району Вінницької області на перших місцевих виборах 25.10.2020 та затверджено єдиний і територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія", що є додатком до рішення даних зборів.
Згідно Єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Хмільницької ОТГ Хмільницького району Вінницької області, висунутих Хмільницькою міською партійною організацією Політичної партії "Республіканська партія", слідує, що у ньому зазначено 36 кандидатів у депутати від даної партійної організації.
24.09.2020 о 23:10 уповноваженим представником Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія" подано до Хмільницької міської територіальної виборчої комісії заяву про реєстрацію кандидатів у депутати Хмільницької ОТГ Хмільницького району Вінницької області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати даної партійної організації, затверджених на її зборах 23.09.2020 з відповідним пакетом документів, про що відповідачем надано довідку № 85 від 24.09.2020.
За результатами розгляду поданих документів Хмільницькою міською територіальною виборчою комісією 25.09.2020 о 17 год. 30 хв. прийнято постанову № 9 про відмову в реєстрації всіх кандидатів у депутати Хмільницької міської ради, висунутих Хмільницькою міською партійною організацією Політичної партії "Республіканська партія" у зв`язку із порушенням вимог ч. 1 ст. 230 Виборчого кодексу України.
Із змісту вказаної постанови вбачається, що підставою для відмови у реєстрації всіх кандидатів у депутати визначено ту обставину, що всупереч положенням статті 219 Виборчого кодексу України партійною організацією було перевищено встановлену цим Кодексом кількість кандидатів у депутати в єдиному виборчому списку партійної організації на виборах депутатів міської ради. Тобто, з дозволеної максимальної кількості кандидатів у депутати - 34, в єдиному виборчому списку зазначено 36.
Вважаючи вказану постанову протиправною та такою, що підлягає скасуванню, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Приймаючи оскаржуване рішення суд першої інстанції дійшов висновку, що Хмільницькою міською територіальною виборчою комісією прийнято постанову від 25.09.2020 № 9 на підставі поданих Хмільницькою міською партійною організацією Політичної партії "Республіканська партія" документів у відповідності до вимог виборчого законодавства, у зв`язку з чим, така постанова є правомірною та не підлягає скасуванню.
Апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції за такими доводами.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 38 Конституції України закріплено право громадян брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 230 Виборчого кодексу України, територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій.
Процедура та порядок висування та реєстрації кандидатів на місцеві вибори врегульовано розділом ХХХVІІ Виборчого кодексу України.
Згідно ч. 1 ст. 216 Виборчого кодексу України висування кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови розпочинається за сорок днів до дня голосування і закінчується за тридцять днів до дня голосування.
Статтею 219 Виборчого кодексу України передбачено, що висування кандидатів у депутати організацією партії, формування та затвердження єдиного та територіальних виборчих списків здійснюються на її зборах, конференції організації партії у порядку, встановленому статутом партії та цим Кодексом (ч. 1).
Організація партії може висунути кандидатом у депутати особу, яка є членом цієї партії, або безпартійну особу, яка відповідно до статті 193 цього Кодексу має право бути обраною депутатом (ч. 2).
Організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії (ч. 3).
Кількість кандидатів у депутати, які включаються до єдиного виборчого списку організації партії, не повинна перевищувати кількісний склад депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради (ч. 4).
Відповідно до інформації, оприлюдненої на офіційному веб-сайті Державного реєстру виборців, кількість виборців по Хмільницькій громаді станом на 31.08.2020 становить 33493 особи.
Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 197 Виборчого кодексу України загальний склад (кількість депутатів) місцевої ради становить при чисельності виборців від 30 тисяч до 50 тисяч виборців - 34 депутати.
Отже, з наведених норм слідує, що перевищення встановленої виборчим законодавством кількості кандидатів у депутати є безумовною підставою для відмови в реєстрації всіх кандидатів у депутати включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій. Гранична кількість кандидатів у депутати, які можуть включатися до єдиного виборчого списку організації партії на виборах депутатів Хмільницької міської ради становить 34.
Як вбачається з матеріалів справи, єдиний виборчий список кандидатів у депутати Хмільницької міської ради, висунутих Хмільницькою міською партійною організацією Політичної партії "Республіканська партія", поданий до Хмільницької міської територіальної виборчої комісії 24.09.2020, містить 36 кандидатів, в тому числі і 36 заяв про згоду балотуватись до відповідної ради, що свідчить про порушення позивачем ч. 4 ст. 219 Виборчого кодексу України та є самостійною і безумовною підставою згідно п. 1 ч. 1 ст. 230 цього ж Кодексу для відмови у реєстрації поданих партійною організацією списків кандидатів у депутати.
При цьому, на момент прийняття оскаржуваної постанови від 25.09.2020 №9 Хмільницька міська територіальна виборча комісія не мала жодної інформації щодо відмови балотуватись певних кандидатів від Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія" та не мала жодних відомостей щодо приведення кількості кандидатів у депутати у відповідність до вимог виборчого законодавства, а тому прийняла оскаржувану постанові на підставі поданих організацією партії у визначений законом час списків.
Відтак, вказане свідчить про те, що Хмільницькою міською територіальною виборчою комісією прийнято постанову від 25.09.2020 № 9 на підставі поданих Хмільницькою міською партійною організацією Політичної партії "Республіканська партія" документів у відповідності до вимог виборчого законодавства, у зв`язку з чим, така постанова є правомірною та не підлягає скасуванню.
В той же час, позивач в обгрунтування апеляційної скарги вказав, що 24.09.2020 під час першого звернення до територіальної виборчої комісії при подачі пакету документів із визначеним числом кандидатів у депутати у кількості 34 особи, відповідачем повідомлено позивачу про не дотримання гендерного співвідношення. Так, на зборах організації була оголошена перерва, дане питання було винесено на розгляд. Після прийняття рішення партійна організація подала уже змінений єдиний та територіальний списки до територіальної виборчої комісії із визначенням кількості 36 осіб.
Однак, кандидати від Хмільницького осередку політичної партії ОСОБА_1 та ОСОБА_2 24.09.2020 наприкінці доби звернулись до ради місцевого осередку партії із заявами про виключення їхніх кандидатур з виборчих списків кандидатів у депутати. І зобов`язались у відповідності до ч. 4 ст. 227 Виборчого кодексу України подати особисто заяву про відкликання їх згоди балотуватися кандидатом у депутати від організації партії.
Водночас, дані особи відповідні заяви до територіального виборчого округу вчасно не подали, що потягнуло за собою порушення права політичної партії на участь у виборчих перегонах.
Стосовно таких доводів позивача колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до ч. 10 ст. 219 Виборчого кодексу України рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії.
Згідно матеріалів справи, на момент подання Хмільницькою міською організацією Політичної партії "Республіканська партія" до Хмільницької міської територіальної виборчої комісії пакету документів про реєстрацію кандидатів у депутати (24.09.2020), єдиний виборчий список партійної організації з кількістю кандидатів у депутати 36 не був змінений, рішення партійної організації від 24.09.2020 про виключення ОСОБА_1 та ОСОБА_2 з виборчих списків до виборчої комісії подано не було, як і не було подано заяв відповідних осіб про відкликання їх заяв про згоду балотуватися кандидатом у депутати.
Відповідне рішення партійної організації від 24.09.2020 було подано до Хмільницької міської територіальної виборчої комісії лише 27.09.2020 о 16:33 год, а заяви ОСОБА_1 та ОСОБА_2 - 26.09.2020, тобто уже після того, як відповідачем було прийнято оскаржувану постанову № 9 від 25.09.2020 року.
Таким чином, вказані документи не могли бути враховані відповідачем, оскільки ч. 2 ст. 227 Виборчого кодексу України вказано, що подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування, тобто до закінчення доби 24.09.2020.
Отже вказані обставини не свідчать про порушення Хмільницькою міською територіальною виборчою комісією порядку прийняття постанови від 25.09.2020 № 9 та не є підставою для її скасування.
При цьому, судом першої інстанції доречно вказано на визначену Виборчим кодексом процедуру визнання особи такою, що є виключеною з виборчих списків організації партії за заявою такої особи про відкликання попередньої заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати від організації партії.
Зокрема, за змістом ч. 4 ст. 227 Виборчого кодексу України особа, включена організацією партії до єдиного та/або єдиного та відповідного територіального виборчих списків, має право до дня реєстрації її кандидатом відкликати свою заяву про згоду балотуватися кандидатом у депутати від організації партії. Заява про відкликання заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати від організації партії може бути засвідчена в порядку, встановленому Законом України "Про нотаріат", або особисто подана відповідною особою до територіальної виборчої комісії. З моменту отримання територіальною виборчою комісією заяви про відкликання заяви про згоду балотуватися кандидатом у депутати від організації партії така особа вважається виключеною із виборчого списку (виборчих списків) цієї організації партії, що враховується при прийнятті територіальною виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів, включених до виборчих списків. Про отримання такої заяви відповідна виборча комісія письмово повідомляє організацію партії не пізніше наступного дня після отримання заяви. Повторна заява особи про її згоду балотуватися від організації партії не приймається.
З наведеного слідує, що особа - кандидат у депутати дійсно має право відкликати свою заяву про згоду балотуватися кандидатом у депутати від організації партії, і саме з моменту отримання територіальною виборчою комісією такої заяви відповідна особа вважається виключеною із виборчого списку партії. Проте, відповідні правові приписи стосуються саме тих випадків, коли порушення порядку висування кандидатів не існує.
В той же час подання Хмільницькою міською партійною організацією Політичної партії "Республіканська партія" до територіальної виборчої комісії єдиного виборчого списку кандидатів у депутати із уже існуючим порушенням, пов`язаним із перевищення встановленої кількості кандидатів у депутати, незалежного від подання в подальшому заяв осіб ( ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ) про відкликання їхніх заяв про згоду балотуватися кандидатами у депутати від організації партії, не свідчить про те, що відповідне порушення перестало існувати та не є підставою вважати таке порушення усунутим.
Щодо тверджень позивача про те, що при прийнятті виборчою комісією документів Хмільницькій міській організації Політичної партії "Республіканська партія" було видано довідку, де було зазначено, що документи прийнято суд зазначає наступне.
Частинами 1 та 2 статті 227 Виборчого кодексу України зазначено, що кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу. Подання документів до відповідної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.
Частиною 6 ст. 227 Виборчого кодексу України вказано, що територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.
З наведеного слідує, що отримання територіальною виборчою комісією пакету документів для реєстрації кандидатів у депутати не означає про автоматичне прийняття такою комісією позитивного рішення для того суб`єкта звернення, оскільки на стадії прийняття документів здійснюється лише перевірка їх фактичної наявності, а питання їх безпосереднього розгляду та оцінки - вирішується на засіданні територіальної виборчої комісії у визначений законом строк. Тим більше, положення виборчого законодавства не містять імперативної заборони для відповідача не приймати документи, які подаються відповідним суб`єктом виборчого процесу.
Відтак, сам факт прийняття 24.09.2020 Хмільницькою міською територіальною виборчою комісією документів для реєстрації кандидатів у депутати від Хмільницької міської організації Політичної партії "Республіканська партія" зобов`язував відповідача відповідно до ч. 6 ст. 227 Виборчого кодексу України розглянути такі документи та прийняти визначене законом рішення, а не безумовно зареєструвати таких кандидатів у депутати.
Щодо надання партійній організації часу для усунення виявлених недоліків та уточнення поданих документів, судом першої інстанції було вірно вказано, що відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 230 Виборчого кодексу України дані обставини могли мати місце лише у випадку відсутності у поданих на реєстрацію документах інформації, яка обов`язково повинна бути зазначена відповідно до вимог цього Кодексу. Проте, таких підстав у комісії не було, оскільки надані третьою особою документи за формальним критерієм містили всю інформацію, яка мала би бути в них зазначена. Подання нових документів в цьому разі не передбачено.
Таким чином, на підставі викладеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що оскільки за результатом розгляду справи не встановлено протиправності дій відповідача при винесені оскаржуваної постанови, підстави для визнання протиправною та скасування постанови Хмільницької міської територіальної виборчої комісії № 9 від 25.09.2020 про відмову в реєстрації кандидатів у депутати Хмільницької міської ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати Хмільницької міської партійної організації Політичної партії "Республіканська партія" відсутні, а відтак у задоволенні адміністративного позову слід відмовити.
На підставі викладеного суд апеляційної інстанції вважає, що суд першої інстанції дійшов правильного висновку щодо відмови в задоволенні заявлених позовних вимог.
Оскільки доводи апеляційної скарги позивача не ґрунтуються на вимогах законодавства та не спростовують висновків суду першої інстанції, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, та ухвалив судове рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд виходить з такого.
Частиною 9 ст. 273 КАС України вказано, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
При поданні апеляційної скарги в цій справі скаржником не сплачено судовий збір, а тому з урахуванням вимог ч. 9 ст. 273 КАС України питання про його стягнення суд вирішує цією постановою.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Законом України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" встановлено розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу в розрахунку на місяць станом на 01 січня 2020 року - 2102, 00 грн.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Підпунктом 2 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, а тому сума судового збору, яка підлягала сплаті при поданні апеляційної скарги становила, 3153,00 грн.
Враховуючи, що при поданні апеляційної скарги судовий збір позивачем сплачено не було, колегія суддів, відповідно до приписів статті 139 КАС України, дійшла висновку про необхідність стягнення з позивача судового збору за подання апеляційної скарги у розмірі 3153,00 грн.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 272, 273, 308, 310, 315, 316, 321, 322 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Політичної партії "Республіканська партія" залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року - без змін.
Стягнути з Політичної партії "Республіканська партія" (Україна, 03150, місто Київ, вулиця Предславинська, 31/11, код ЄДРПОУ 40034957) на користь Державного бюджету України несплачений судовий збір в розмірі 3153 грн. за подання апеляційної скарги на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 02 жовтня 2020 року за реквізитами стягувача: Державна судова адміністрація України, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача UA908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106.
Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає згідно ч. 3 ст. 272 КАС України.
Головуючий Ватаманюк Р.В. Судді Полотнянко Ю.П. Мацький Є.М.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.10.2020 |
Оприлюднено | 07.10.2020 |
Номер документу | 92020124 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Ватаманюк Р.В.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні