Ухвала
від 07.10.2020 по справі 300/2399/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про витребування доказів

"07" жовтня 2020 р. справа № 300/2399/20

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Чуприни О.В., розглянувши в порядку письмового провадження питання про витребування доказів із власної ініціативи у адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Департаменту Державної виконавчої служби Міністерства юстиції України про визнання протиправною та скасування постанови державного виконавця про закінчення виконавчого провадження ВП №45652384 від 04.09.2020, -

В С Т А Н О В И В:

В провадженні Івано-Франківського окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 (надалі по тексту також - позивач, ОСОБА_1 ) до Департаменту Державної виконавчої служби Міністерства юстиції України (надалі по тексту також - відповідач) про визнання протиправною та скасування постанови державного виконавця про закінчення виконавчого провадження ВП №45652384 від 04.09.2020.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.10.2020 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження в порядку статті 287 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту також - КАС України).

Як слідує із змісту позовної заяви, ОСОБА_1 вважає протиправним винесення державним виконавцем постанови від 04.09.2020 про закінчення виконавчого провадження №45652384, оскільки до Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську Івано-Франківської області як і до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області не було подано корегуючу та скасовуючу звітність до попередньо поданої звітності відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб ОСОБА_1 з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу в період з 14.01.2003 по 01.08.2005 та з 01.08.2005 року по 19.10.2005.

Суд, розглянувши доводи, викладені ОСОБА_1 у позовній заяві, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, вважає за необхідне вказати на наступне.

Із рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.06.2020 у справі №809/1138/17 встановлено (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89670841), що постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.06.2013 у справі №2а-3201/12/0970 адміністративний позов ОСОБА_1 задоволено частково. Визнано протиправною бездіяльність Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА, щодо неподання до Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську корегуючої та скасовуючої звітності до попередньо поданої звітності відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб ОСОБА_1 , з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу в період з 14 січня 2003 року по 01 серпня 2005 року та з 01 серпня 2005 року по 19 жовтня 2005 року.

Зобов`язано Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА подати до Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську корегуючу та скасовуючу звітність до попередньо поданої звітності відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб ОСОБА_1 з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу в період з 14 січня 2003 року по 01 серпня 2005 року та з 01 серпня 2005 року по 19 жовтня 2005 року. В задоволені решти позовних вимог відмовлено (http://reyestr.court.gov.ua/Review/32059576).

За наслідками розгляду апеляційної скарги Львівським апеляційним адміністративним судом постановою від 20.10.2014 скасовано постанову суду першої інстанції від 25.06.2013 у справі №2а-3201/12/0970 та прийняти нову постанову про часткове задоволення позовних вимог.

Визнано протиправними дії Івано-Франківської обласної державної адміністрації з подачі недостовірної звітності до Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську стосовно трудового стажу ОСОБА_1 , стажу державного службовця та страхового стажу.

Визнано протиправною бездіяльність Івано-Франківської обласної державної адміністрації щодо неподання до Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську Івано-Франківської області корегуючої та скасовуючої звітності до попередньо поданої звітності відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб ОСОБА_1 , з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу в період з 14.01.2003 по 01.08.2005 та з 01.08.2005 по 19.10.2005 .

Зобов`язано Івано-Франківську обласну державну адміністрацію подати до Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську корегуючу та скасовуючу звітність до попередньо поданої звітності відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб ОСОБА_1 з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу в період з 14.01.2003 по 01.08.2005 та з 01.08.2005 по 19.10.2005.

В задоволенні адміністративного позову в іншій частині позовних вимог відмовлено (http://reyestr.court.gov.ua/Review/41029645).

Івано-Франківським окружним адміністративним судом 19.11.2014 видано у справі №2а-3201/12/0970 виконавчий лист.

26.11.2014 позивач подав до Державної виконавчої служби України заяву про примусове виконання вказаного виконавчого листа від 19.11.2014.

Державним виконавцем відділу примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України 01.12.2014 відкрито виконавче провадження ВП №45652384 з примусового виконання вищевказаного виконавчого листа та надано боржнику - Івано-Франківській обласній державній адміністрації семиденний строк з моменту винесення постанови про відкриття виконавчого провадження для самостійного виконання рішення суду.

В подальшому, постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.10.2017 у справі №809/1138/17, яка залишена без змін постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 01.02.2018, визнано протиправною та скасовано постанову про закінчення виконавчого провадження ВП №45652384 від 21.07.2017.

В подальшому, постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 28.02.2020, касаційну скаргу Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України задоволено частково. Постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.10.2017 та постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 01.02.2018 скасовано, а справу направлено на новий розгляд до Івано-Франківського окружного адміністративного суду.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.06.2020 у справі №809/1138/17 визнано протиправною та скасовано постанову про закінчення виконавчого провадження ВП №45652384 від 21.07.2017.

Дане рішення 07.08.2020 набрало законної сили (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89670841).

Попередньо, 28.08.2018 державний виконавець виніс постанову про відновлення виконавчого провадження ВП №45652384.

Втім, за аргументами ОСОБА_1 у даній справі (№300/2399/20), 04.09.2020 державний виконавець безпідставно виніс постанову про закінчення виконавчого провадження ВП №45652384, оскільки не мав та не має доказів виконання боржником - Івано-Франківською обласною державною адміністрацією, рішення суду у виконавчому провадженні ВП №45652384.

Відповідно до частини 1 статті 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Зважаючи на характер спірних правовідносин, визначених в позовній заяві, та встановлених обставин, в суду відсутня можливість повного та всебічного розгляду даної адміністративної справи без підтвердження належними та допустимими доказами обставин, які потребують доказування.

Згідно зі статтею 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Крім того, суд вживає передбачені законом заходи необхідні для з`ясування обставин справи, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.

Враховуючи викладене, з метою належного з`ясування обставин справи, суд дійшов висновку про необхідність витребування у Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області необхідних доказів та письмового пояснення.

Про витребування доказів за власною ініціативою суд постановляє ухвалу (частини 3, 8 статті 80 КАС України).

У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.

Адміністративна справа з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця вирішується судом протягом десяти днів після відкриття провадження у справі (частина 4 статті 287 КАС України).

Враховуючи наведене, керуючись статтею 80, статтями 243, 248, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Витребувати у Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області (ідентифікаційний код юридичної особи 20551088), вул. Січових Стрільців, 15, м. Івано-Франківськ, 76018) письмове пояснення та засвідчені і оформлені відповідно до вимог статті 94 КАС України письмові докази на обґрунтування чи спростування наступних обставин:

1.1. чи подавалися Івано-Франківською облдержадміністрацією чи Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації в період з 2003 року по вересень 2020 року до Управління Пенсійного фонду України в місті Івано-Франківську та до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківської області у відношенні до ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) , розмежовуючи такі дані за відповідними роками :

- звітність (звичайна/поточна ) відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб (Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування) з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу в період з 14.01.2003 по 01.08.2005 та з 01.08.2005 року по 19.10.2005;

- ''корегуючу '' та/чи ''скасовуючу '' звітність до попередньо поданої звітності відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб (Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування) з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу в період з 14.01.2003 по 01.08.2005 та з 01.08.2005 року по 19.10.2005.

Якщо така/такі події мали місце, то подати в суд:

- усі відповідні звітності у відношенні до ОСОБА_1 за вказаний період і супровідні листи, якими така звітність скеровувалася до Управління Пенсійного фонду України в місті Івано-Франківську та до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківської області, в тому числі подану 02.06.2020 за 2004-2005 роки (тип форми вЂ�вЂ�скасовуюча'' та вЂ�вЂ�коригуюча'' ) і 23.01.2018 за 2003 рік (тип форми вЂ�вЂ�скасовуюча'' та вЂ�вЂ�коригуюча'' ) ;

- усі інші документи , які надходили до Управління Пенсійного фонду України в місті Івано-Франківську та до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківської області від Івано-Франківської облдержадміністрації чи Департаменту будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації у відношенні до формування персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) в період з 2003 року по вересень 2020 року;

- лист Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 10.08.2020 за №975/0/2-20/01/26 та лист Головного управління ПФУ в Івано-Франківській області від 17.07.2020 за №0900-0602-6/12912 із усіма додатками, долученими до таких листів .

1.2. яким чином , виконуючи приписи виконавчого листа Івано-Франківського окружного адміністративного суду, виданого 19.11.2014 у справі №2а-3201/12/0970, щодо зобов`язання Івано-Франківську обласну державну адміністрацію вчинення дій по поданні до Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську Івано-Франківської області корегуючої та скасовуючої звітності до попередньо поданої звітності відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб ОСОБА_1 з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу в період з 14.01.2003 року по 01.08.2005 року та з 01.08.2005 року по 19.10.2005 року, облдержадміністрацією враховано висновки мотивувальної частини постанови Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.06.2013 справі №2а-3201/12/0970 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/32059576) і постанови Львівського апеляційного адміністративного суду від 20.10.2014 у справі №2а-3201/12/0970 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/41029645) в частині:

- вЂ�вЂ�…до звітів, які подавалися страхувальником позивача до органу Пенсійного фонду України мали бути подані відомості про стаж роботи позивача у днях і місяцях і цей стаж визначається страхувальником за всі періоди трудових відносин позивача на підставі трудової книжки та інших документів що підтверджують стаж роботи.'' ;

- вЂ�вЂ�…останній був зобов`язаний щомісяця сплачувати за ОСОБА_1 внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування і при поновленні його на роботі мав подати до органу Пенсійного фонду скасовуючі та корегуючі звіти до його індивідуальних даних системи персоніфікованого обліку.'' ;

- вЂ�вЂ�…страхувальником позивача, в даному випадку Департаментом будівництва, житлового-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської ОДА не було подано до управління Пенсійного фонду скасовуючу та корегуючу звітність до попередньо поданої звітності відносно даних персоніфікованої облікової картки реєстру застрахованих осіб ОСОБА_1 з врахуванням виплаченого середнього заробітку за час вимушеного прогулу'' ;

- вЂ�вЂ�…суд приходить до висновку, що судовими рішеннями, якими позивача було поновлено на роботі було визначено всю суму середнього заробітку ОСОБА_1 за час вимушеного прогулу, тобто за період з 14 січня 2003 року по 01 серпня 2005 року та з 01 серпня 2005 року по 19 жовтня 2005 року, а не за лютий місяць 2008 року чи вересень 2010 року.'' ;

- вЂ�вЂ�…суд приходить до переконливого висновку, що суми за нарахований у судових рішеннях середній (середньоденний) заробіток за час, коли позивач перебував у вимушеному прогулі, мали бути рознесені по реквізитах у звітах щомісячно, а саме як середньомісячні суми нарахованого середнього заробітку (доходу) та місячні суми обчислених з цих сум внесків за всі місяці вимушеного прогулу, за які вони нараховані. Саме за такими відомостями з персоніфікованого обліку мали бути обчислені коефіцієнт заробітної плати та пенсія ОСОБА_1 '' ;

- вЂ�вЂ�Страхувальник позивача так і його правонаступник був зобов`язаний, відповідно до вищевказаних норм Закону та на виконання судових рішень утримати з нарахованого судом середнього (середньоденного) заробітку (доходу) ОСОБА_1 та сплатити за кожний місяць вимушеного прогулу за позивача внески (збір) до Пенсійного фонду. Крім того, суд вбачає, що страхувальником порушено обов`язок щодо повідомлення протягом 10 днів після набрання чинності судовими рішеннями, органу пенсійного фонду про внесені зі звітністю за попередні роки недостовірні відомості щодо застрахованої особи ОСОБА_1 та подати скасовуючу та корегуючу звітність, щодо його індивідуальних даних, що містяться у його обліковій картці системи персоніфікованого обліку.'' ;

- вЂ�вЂ� ... необхідно погодитись з ОСОБА_1 , щодо неправомірності дій Івано-Франківської ОДА з подачі недостовірної звітності до Управління Пенсійного фонду України в м. Івано-Франківську стосовно трудового стажу останнього, стажу державного службовця та страхового стажу.

2. Про виконання вимог пункту 1 даної ухвали суду Головному управлінню Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області слід інформувати суд, подаючи відповідні пояснення та письмові докази, в термін до 13 жовтня 2020 року.

3. З метою оперативного отримання судом пояснення, письмових доказів про обставини, визначені в пунктах 1 даної ухвали суду, Головному управлінню Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області слід відправити такі документи та пояснення за електронною адресою Івано-Франківського окружного адміністративного суду - inbox@adm.if.court.gov.ua або за допомогою факсимільного зв`язку 0342-78-42-88, а також із одночасним скеруванням їх в паперовій формі за поштовою адресою суду (вул. Незалежності, 46, м. Івано-Франківськ, 76018).

4. Копію цієї ухвали надіслати учасникам справи.

Ухвала, окремо від рішення суду, не оскаржується.

Суддя /підпис/ Чуприна О.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2020
Оприлюднено07.10.2020
Номер документу92039123
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/2399/20

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Постанова від 10.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 03.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Шинкар Тетяна Ігорівна

Рішення від 19.10.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 07.10.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

Ухвала від 25.09.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Чуприна О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні