ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 320/9183/20 Суддя (судді) першої інстанції: Харченко С.В.
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 жовтня 2020 року м. Київ
Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Беспалова О. О. суддів: Пилипенко О.Є., Ключковича В. Ю. за участю секретаря: Присяжної Д. В.
представника позивача Сивак О.В., представника відповідача Семирянка О.М., представника третьої особи Дьяконової О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Києві апеляційну скаргу Київської обласної організації політичної партії "Березанська громада" на рішення Київського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року (місце ухвалення: місто Київ, час ухвалення: не зазначений, дата складання повного тексту: 07.10.2020року) у справі за адміністративним позовом Київської обласної організації політичної партії "Березанська громада" до Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області, третя особа: Київська обласна організація політичної партії "Слуга народу" про визнання протиправною та скасування постанови,-
В С Т А Н О В И В :
Київська обласна організація Політичної партії "Березанська громада" звернулась до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області, третя особа: Київська обласна організація Політичної партії "Слуга народу", в якому просить суд визнати протиправною та скасувати постанову відповідача від 30.09.2020 № 32 "Про реєстрацію кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Київської обласної організації Політичної партії "Слуга народу".
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року у задоволенні позивних вимог Київської обласної організації політичної партії "Березанська громада" відмовлено у повному обсязі.
Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням позивачем подано апеляційну скаргу, в якій він просить скасувати оскаржуване рішення суду першої інстанції з огляду на порушення норм матеріального і процесуального права та ухвалити нове судове рішення, яким позов задовольнити у повному обсязі.
Свої вимоги апелянт обґрунтовує тим, що відмовляючи у задоволенні позовних вимог судом першої інстанції не надано належної оцінки порушенню відповідачем строків прийняття рішення про реєстрацію кандидатів у депутати інших осіб з числа кандидатів, визначених у виборчому списку Київської обласної організації Політичної партії "Слуга народу", а також, зроблено безпідставні висновки щодо дотримання третьою особою у списку кандидатів гендерної квоти.
До Шостого апеляційного адміністративного суду відзив на апеляційну скаргу не надходив.
В судовому засіданні 11.10.2020 року представником відповідача вимоги апеляційної скарги підтримано у повному обсязі.
Крім того, представником відповідача в судовому засіданні зазначено, що на засіданні Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області, що відбулось 28.09.2020 року було прийнято протокольне рішення про відмову у реєстрації усього списку кандидатів в депутати Київської обласної організації політичної партії "Слуга народу" до Березанської міської ради Броварського району Київської області.
Третьою особою, 11.10.2020 року подано до Шостого апеляційного адміністративного суду письмові пояснення на апеляційну скаргу, зареєстровані за № 38601, відповідно до змісту яких Київською обласною організацією політичної партії "Слуга народу" щодо задоволення вимог апеляційної скарги заперечно.
У відповідності до ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Заслухавши суддю-доповідача, осіб що з`явились, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до наступного висновку.
Як вбачається з матерів справи, 24.09.2020 Київською обласною організацією Політичної партії "Слуга народу" подано до Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області заяву про реєстрацію кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області разом з документами, передбаченими частиною першою статті 222 Виборчого кодексу України.
Березанською міською територіальною виборчою комісією Броварського району Київської області прийнято постанову за № 27 від 28.09.2020 року "Про відмову в реєстрації кандидатів у депутати ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , Роздобудька Олега Віталійовича Березанської міської ради Броварського району Київської області, висунутих Київською обласною організацією Політичної партії "Слуга народу" на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року".
В подальшому, 30.09.2020 року відповідачем прийнято рішення № 32 "Про реєстрацію кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області, включених до єдиного та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати від Київської обласної організації Політичної партії "Слуга народу", яким зареєстровано кандидатами у депутати інших осіб з числа кандидатів, визначених у виборчому списку Київської обласної організації Політичної партії "Слуга народу".
Київська обласна організація політичної партії "Березанська громада" вважаючи рішення Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області від 30.09.2020 року № 32 протиправним звернулась до суду з даним позовом.
Надаючи правову оцінку обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Приписами ст. 36 Конституції України, закріплено право громадян України на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.
Згідно ст. 71 Конституції України вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.
Гарантії права громадян на участь у виборах, підготовка та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів визначені та регулюються положеннями Виборчого кодексу України від 19.12.2019 № 396-ІХ (далі - ВК України).
Згідно п. 3 ч. 1 ст. 3 Виборчого кодексу України відповідно до Конституції України в Україні проводяться, зокрема місцеві вибори.
Відповідно до ч. 3 ст. 219 ВК України організація партії висуває кандидатів з числа осіб, зазначених у частині другій цієї статті, у вигляді єдиного виборчого списку, який формується та затверджується на зборах, конференції організації партії.
Згідно ч. 10 ст. 219 ВК України рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати від партії приймається шляхом затвердження єдиного виборчого списку та територіальних виборчих списків кандидатів у депутати, віднесених організацією партії до відповідних територіальних виборчих округів, які додаються до такого рішення і є його невід`ємною частиною. Рішення зборів, конференції організації партії про висування кандидатів у депутати підписується керівником організації партії і скріплюється печаткою цієї місцевої організації партії або печаткою організації партії вищого рівня, а також погоджується центральним керівним органом партії, що засвідчується печаткою партії
Стаття 227 ВК України визначає порядок реєстрації кандидатів у депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, районних у місті, а також міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше).
Так, згідно з ч. 1 вказаної статті кандидати у депутати, включені організацією партії до єдиного та територіальних виборчих списків, реєструються територіальною виборчою комісією Автономної Республіки Крим, відповідною територіальною обласною, районною, міською, районною у місті, сільською, селищною виборчою комісією за умови подання комісії документів, передбачених статтею 222 цього Кодексу.
Згідно ч. 6 ст. 227 ВК України територіальна виборча комісія не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви організації партії про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.
Статтею 230 ВК України визначено порядок та підстави відмови в реєстрації кандидата (кандидатів) у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Частиною першою статті 230 цього Кодексу встановлено, що територіальна виборча комісія відмовляє в реєстрації всіх кандидатів у депутати, включених до виборчих списків місцевих організацій політичних партій або до переліку кандидатів у депутати в багатомандатних виборчих округах на відповідних місцевих виборах, у разі:
1) порушення встановленого цим Кодексом порядку висування кандидатів, у тому числі перевищення встановленої цим Кодексом кількості кандидатів у депутати у єдиному виборчому списку та територіальному виборчому списку організації партії на виборах депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), кандидатів у депутати в кожному багатомандатному окрузі на виборах депутатів сільських, селищних, міських рад (територіальних громад з кількістю виборців до 10 тисяч), які можуть бути висунуті організаціями партій;
2) відсутності хоча б одного з документів, зазначених у пунктах 1-5 частини першої статті 222, пунктах 1, 2, 4 частини першої статті 223 цього Кодексу, невідповідності таких документів вимогам цього Кодексу (в тому числі щодо розміру грошової застави);
3) встановлення нею наявності у передвиборній програмі організації партії положень, спрямованих на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення;
4) висування кандидатів у депутати від організації партії, яка здійснює пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів, їхньої символіки та щодо якої в установленому Кабінетом Міністрів України порядку прийнято рішення про невідповідність її діяльності, найменування та/або символіки вимогам Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".
Як вбачається із змісту апеляційної скарги, апелянтом вказується на допущення третьою особою недотримання гендерної квоти при формування списку кандидатів в депутати до Березанської міської ради Броварського району Київської області.
Зокрема, апелянтом зазначено, що згідно спірного рішення Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області, при реєстрації кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області, включених до єдиного та територіального виборчих списків кандидатів у депутати від Київської обласної організації політичної партії Слуга народу у другій п`ятірці єдиного виборчого списку зазначено 4 чоловіки і 1 одна жінка, а у третій п`ятірці - 4 жінки і 1 чоловік.
Так дійсно, згідно вимог частини 9 ст. 219 Виборчого кодексу України під час формування єдиного та територіальних виборчих списків організація партії повинна забезпечити присутність у кожній п`ятірці (місцях з першого по п`яте, з шостого по десяте і так далі) кожного виборчого списку чоловіків і жінок (не менше двох кандидатів кожної статі).
У разі формування організацією партії єдиного та територіальних виборчих списків з кількістю кандидатів у депутати, яка не є кратною п`яти, до останніх у списку кандидатів (від 1 до 4) застосовується вимога щодо почергового включення кандидатів різної статі до списку.
Слід зауважити, дана вимога стосується саме єдиного виборчого списку кандидатів у депутати, що подається до територіальної виборчої комісії.
Судом досліджено наявну в матеріалах справи копію єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області від Київської обласної організації політичної партії Слуга народу (а.с.78-81).
Такий складається із 26-ти кандидатів, та кожна із п`ятірок відповідають вимогам п. 9 ст. 219 ВК України.
Також, судом встановлено, що постановою Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області від 28.09.2020 року № 27 відмовлено у реєстрації чотирьох кандидатів у депутати від Київської обласної організації політичної партії Слуга народу , що у єдиному списку значились під номерами : 1, 3, 6 та 7. Саме з огляду на зазначене рішення список кандидатів у депутати Київської обласної організації політичної партії Слуга народу змінив гендерну черговість кандидатів.
Слід зауважити, що рішенням Київського окружного адміністративного суду від 04.10.2020 року у справі № 320/9126/20 за позовом Київської обласної організації політичної партії Слуга народу до Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області, яке набрало законної сили, скасовано постанову Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області від 28.09.2020 року № 27.
З огляду на викладені обставини, колегія суддів приходить до переконання, що при поданні Київською обласною організацією політичної партії Слуга народу до Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області документів для реєстрації кандидатів у депутати, єдиний виборчий список кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області від Київської обласної організації політичної партії Слуга народу відповідав вимогам п. 9 ст. 219 ВК України, а відтак доводи апелянта у цій частині є безпідставними.
Щодо прийняття відповідачем спірної постанови поза межами строку встановленого ч. 6 ст. 228 ВК України суд зазначає наступне.
Так із змісту частин першої та другої Виборчого кодексу України, сільська, селищна, міська виборча комісія реєструє кандидатів у депутати, висунутих організацією партії в багатомандатному виборчому окрузі, або кандидата в депутати, висунутого шляхом самовисування, за умови подання до відповідної комісії документів, передбачених статтею 223 цього Кодексу.
Подання документів до виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування.
Відповідно до п. 59 Календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року затвердженого постановою ЦВК від 8 серпня 2020 року № 163 строк подання заяв про реєстрацію кандидатів у депутати закінчується за тридцять днів до дня голосування (до 24 вересня 2020 року включно).
Згідно з ч.6 ст.228 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія не пізніше як на п`ятий день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидатів у депутати та доданих до неї необхідних документів приймає рішення про реєстрацію кандидатів у депутати або про відмову в їх реєстрації.
Відповідно до п. 63 Календарного плану основних організаційних заходів з підготовки та проведення місцевих виборів 25 жовтня 2020 року затвердженого постановою ЦВК від 8 серпня 2020 року № 163 розгляд заяв про реєстрацію кандидатів у депутати здійснюється не пізніш як на п`ятий день з дня прийняття заяви про реєстрацію кандидата (кандидатів) та доданих до неї необхідних документів (не пізніше 29 вересня 2020 року).
Як вбачається з матерів справи, заяву про реєстрацію кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області разом з документами, передбаченими частиною першою статті 222 Виборчого кодексу України Київською обласною організацією Політичної партії "Слуга народу" подано до Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області 24.09.2020 року.
Відтак рішення про реєстрацію, або про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області Київської обласної організації Політичної партії "Слуга народу" відповідачем могло бути прийнято не пізніше 29.09.2020 року.
Натомість, спірну постанову прийнято лише 30.09.2020 року, тобто поза межами строку встановленого частиною 6 статті 228 ВК України.
При цьому, колегія суддів вважає безпідставними пояснення представника відповідача надані в судовому засіданні 11.10.2020 року, що 28.09.2020 року на засіданні Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області було прийнято протокольне рішення про відмову у реєстрації усього списку кандидатів в депутати Київської обласної організації політичної партії "Слуга народу" до Березанської міської ради Броварського району Київської області.
Як вбачається з матеріалів справи, 28.09.2020 року на засіданні Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області ставились питання щодо реєстрації 26-ти кандидатів у депутати від Київської обласної організації політичної партії "Слуга народу" та питання щодо відмови у реєстрації 4- кандидатів у депутати від третьої особи.
При цьому рішення прийнято лише щодо відмови у реєстрації чотирьох кандидатів у депутати, тоді як рішення щодо реєстрації решти кандидатів у депутати від третьої особи, зокрема щодо 22 кандидатів, відповідачем прийнято лише 30.09.2020 року.
Протиправність бездіяльності Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області щодо неприйняття рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області Київської обласної організації Політичної партії "Слуга народу" своєчасно, також встановлено рішенням Київського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року у справі № 320/9185/20, залишеною без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 11 жовтня 2020 року.
Поряд із цим колегія суддів вважає за необхідне зазначити, що статтею 11 ВК України встановлено, що громадяни України, які є виборцями, мають право висування кандидатів на виборах, яке реалізується ними через політичні партії (далі - партії) та їхні місцеві організації або шляхом самовисування у порядку, встановленому цим Кодексом.
Центральна виборча комісія в своїй постанові № 316 від 29 вересня 2020 року зазначила, що за положеннями частини восьмої статті 7 ВК України не допускаються обмеження стосовно участі громадян України у виборчому процесі, крім обмежень, передбачених Конституцією України та Кодексом.
Відповідно до статті 71 Конституції України вибори до органів державної влади та органів місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.
Статтею 21 Основного Закону України передбачено, що всі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.
Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками (частина друга статті 24 Конституції України).
Визначене частиною першою статті 38 Конституції України право громадян України, зокрема, бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування за своїм змістом, як установлено Рішенням Конституційного Суду України від 4 грудня 2001 року N 16-рп/2001, "по суті є правом".
Відповідно до частини першої статті 24 Конституції України в цьому праві, як і в інших конституційних правах і свободах, громадяни є рівними.
Статтею 6 ВК України визначено, що виборчі права громадян України - це гарантовані Конституцією України та цим Кодексом їхні права на участь у виборах, які проводяться в Україні. Основні виборчі права громадян України включають: 1) право вільно обирати (право голосу на виборах); 2) право бути обраним.
Європейський суд з прав людини у низці рішень зазначав, що остаточне рішення з приводу права "бути обраним" приймає Суд. Він повинен упевнитися, що такі обмеження не обмежують ці права до такої міри, що вони втрачають реальний зміст, що ці обмеження переслідують правомірну мету і що використовувані засоби є співмірними (див., зокрема, mutatis mutandis Рішення від 8 липня 1986 року у справі Літгоу та інші проти Сполученого Королівства , рішення від 2 вересня 1998 року у справі Ахмед та інші проти Сполученого Королівства; рішення від 30 березня 2004 року у справі Херст проти Сполученого Королівства).
При розгляді цього питання, суд зосереджує свою увагу, головним чином, на двох критеріях: чи мало місце свавілля або відсутність пропорційності і чи вплинуло обмеження на вільне вираження думки народу.
Враховуючи правові висновки Європейського суду з прав людини, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що приймаючи спірну постанову поза межами граничного строку реєстрації кандидатів, відповідач фактично ставить питання про обмеження волевиявлення народу під час вибору представницького органу держави, а саме шляхом прийняття спірного рішення, про реєстрацію кандидатів в депутати не у строки встановлені Виборчим кодексом України.
Крім того, колегія суддів вважає за необхідне зауважити, що заяву про реєстрацію кандидатів у депутати Березанської міської ради Броварського району Київської області Київською обласною організацією Політичної партії "Слуга народу" подано своєчасно та разом з усіма документами, передбаченими частиною першою статті 222 Виборчого кодексу України.
Відтак, винесення спірної постанови про реєстрацію кандидатів в депутати від третьої особи, фактично відновлює порушене право на участь у виборах депутатів Березанської міської ради Броварського району Київської області Київської обласної організації Політичної партії "Слуга народу".
Таким чином, доводи апеляційної скарги не спростовують позицію суду першої інстанції та відхиляються колегією суддів за необґрунтованістю.
Згідно ч. 1 ст. 315 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.
У відповідності до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Підсумовуючи вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив оскаржуване рішення відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.
Щодо сплати судового збору.
Апелянтами при зверненні з апеляційною скаргою, а також на момент їх вирішення не було сплачено судовий збір.
Відповідно до частини дев`ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягненим судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до частини другої статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
При задоволенні позову стороні, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа (ч.1 ст. 139 КАС України).
Частиною першою стані 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на І січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подасться до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано юридичною особою ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 р. № 3674-VI ставка судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" передбачено, що з 1 січня 2020 року установлено прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 2102 грн.
Враховуючи те, що суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог, суд приходить до висновку про необхідність стягнення з Київської обласної організації політичної партії "Березанська громада" витрати зі сплати судового збору у розмірі 3153,00 грн за подання апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст. 229, 271, 272, 308, 310, 315, 316, 321, 322 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Київської обласної організації політичної партії "Березанська громада" на рішення Київського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року у справі за адміністративним позовом Київської обласної організації політичної партії "Березанська громада" до Березанської міської територіальної виборчої комісії Броварського району Київської області, третя особа: Київська обласна організація політичної партії "Слуга народу" про визнання протиправною та скасування постанови залишити без задоволення.
Рішення Київського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2020 року залишити без змін.
Стягнути з Київської обласної організації Політичної партії Березанська громада (ідентифікаційний код 43763573, місцезнаходження: вул. Шевченків Шлях, буд. 50, м. Березань, Київська область, 07540) на користь Державного бюджету України: отримувач коштів - ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 37993783; банк отримувача - Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача - UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету - 22030106 судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 3153,00 грн.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач О. О. Беспалов
Суддя О.Є. Пилипенко
Суддя В. Ю. Ключкович
(Повний текст постанови складено 11.10.2020 року)
Суд | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.10.2020 |
Оприлюднено | 13.10.2020 |
Номер документу | 92135982 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Беспалов Олександр Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні