ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
19.10.2020Справа № 910/18541/19 Господарський суд міста Києва у складі судді Чебикіної С.О. при секретарі судового засідання Макарчук С.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Вишгородської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю ДНІПРОЖИЛБУД про визнання укладеним договору, за участю представників позивача - Приходько І.А., довіреність № 2-28/1884 від 26.12.19 року, відповідача - Осадчого В.Б., ордер серія КС №440551 від 14.01.19 року,
ВСТАНОВИВ:
У грудні 2019 року позивач звернувся до Господарського суду міста Києва з позовом до відповідача про визнання укладеним договору про пайову участь (внесок) замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода між Вишгородською міською радою (ІКЮО: 04054866) та Товариством з обмеженою відповідальністю ДНІПРОЖИЛБУД (ІКЮО: 32344898) в редакції позивача.
Позовні вимоги обґрунтовані ухиленням замовника будівництва (відповідача) від укладення договору про пайову участь, що є порушенням ч.ч. 2,3,9 ст.40 Закону №3038-VI Про регулювання містобудівної діяльності .
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 28.12.2019 року відкрито провадження у справі та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 27.01.2020 року.
27.01.2020 року відповідачем в судовому засіданні надано суду відзив на позовну заяву, в якому він просив суд відмовити в позові з тих підстав, що норми ч.3 та ч.9 ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності набрали чинності лише з 1 січня 2013, тобто після здачі в експлуатацію об`єкта будівництва, а норми Закону України Про планування та забудову територій не передбачали обов`язковості укладання договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.
27.01.2020 року в судовому засіданні оголошено перерву на 24.02.2020 року.
12.02.2020 року позивачем через канцелярію суду подано відповідь на відзив, в якій посилається на норми ст.27-1 Закону України Про планування та забудову територій , які за своїм змістом відповідають нормам ч.3 та ч.9 ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
24.02.2020 року в судовому засіданні оголошено перерву на 11.03.2020 року.
28.02.2020 року відповідачем через канцелярію суду надано заперечення на відповідь на відзив, в яких відповідач просив суд відмовити в позові у зв`язку з пропуском строку позовної давності.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 11.03.2020 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 06.04.2020 року.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 06.04.2020 року відкладено розгляд справи без визначення дати наступного судового засідання, у зв`язку з попередженням виникнення та запобігання поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19.
07.09.2020 року через канцелярію суду від позивача надійшла заява, в якій просить суд призначити дату судового засідання для розгляду справи по суті.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 08.09.2020 року суд здійснив виклик сторін по справі у судове засідання на 28.09.2020 року.
28.09.2020 року в судовому засіданні оголошено перерву на 19.10.2020 року.
Заслухавши пояснення представника позивача та відповідача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні дані, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що декларацією про готовність об`єкта до експлуатації №КС14112094462 від 31.05.2012, об`єкт містобудування - напіввідкритої автостоянки на 16 машиномісць (2 черга будівництва) за адресою: Київська область, м.Вишгород, пр-т Шевченка, 3а, загальною площею 496,5 кв.м введений в експлуатацію. Зазначена декларація затверджена 05.06.2012 Інспекцією державного архітектурно - будівельного контролю в Київській області.
З названої декларації вбачається, що замовником об`єкта є Приватне акціонерне товариство Дніпрожилбуд (відповідач).
Рішенням виконавчого комітету Вишгородської міської ради Київської області від 17.04.2014 року №84 об`єкту - будівлі автостоянки біля багатоповерхового житлового будинку №3 на пл. Шевченка в м.Вишгород присвоєно відповідну поштову адресу та відповідача зобов`язано дотриматись вимог ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності (далі - Закон №3038-VI) укласти договір про пайову участь (внесок) замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода та сплатити внесок замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода.
Відповідно до акту ревізії окремих питань бюджету та окремих питань фінансово-господарської від 05.07.2016 №08-21/18 інспектором Державної фінансової інспекції в Київській області виявлено, що протягом періоду з 01.01.2013 по 01.04.2016 року ПАТ Дніпрожилбуд з Вишгородською міською радою договір про пайову участь (внесок) не укладався та пайові внески не сплачувалися, що є порушенням ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та призвело до неотримання пайового внеску міським бюджетом від ПАТ Дніпрожилбуд в сумі 250 000 грн.
Позивач листом від 04.08.2016 року вих. №2-29/1150 повідомив відповідача про необхідність укладення договору пайової участі та сплати пайового внеску у розмірі 250 000,00 грн.
Відповідач на вищевказаний лист 25.08.2016 року направив на адресу позивача відповідь, в якій не заперечував свого обов`язку зі сплати суми 250 000 грн. пайового внеску, зазначаючи про необхідність розібратися в цьому питанні.
16.05.2019 року Виконавчий комітет Вишгородської міської ради прийняв рішення №161, яким затвердив умови договору про пайову участь (внесок) замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода з ТОВ Дніпрожилбуд .
Пропозиція щодо укладення договору про пайову участь разом із копією зазначеного рішення і примірником договору про пайову участь позивачем надіслана відповідачу листом від 23.07.2019 року №2-29/10487, що підтверджується накладною №0730103181486 від 24.07.2019 року, описом вкладень у цінний лист, даними роздруківки результатів відстеження поштових відправлень, отриманими з офіційного веб-сайта Укрпошти, які містяться в матеріалах справи.
Листом від 19.08.2019 року №743/19 відповідач відмовив позивачу в укладенні договору про пайову участь.
Відповідно до ч. 1 ст. 173 Господарського кодексу України (далі - ГК України) господарським визнається зобов`язання, що виникає між суб`єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб`єкт (зобов`язана сторона, у тому числі боржник) зобов`язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб`єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб`єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку.
Частиною третьою статті 179 цього Кодексу передбачено, що укладання господарського договору є обов`язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов`язком для суб`єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов`язковості укладення договору для певних категорій суб`єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Згідно із ч. 1 ст. 174 ГК України господарські зобов`язання можуть виникати з господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.
Правові та організаційні основи містобудівної діяльності встановлені Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Процедура виконання будівельних робіт визначена Порядком виконання будівельних робіт, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" від 13.04.2011 №466. Процедура прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів визначена Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів" від 13.04.2011 №461.
Відповідно до ст. 34 Закону №3038-VI, а також Порядку №466 будівельні роботи можуть виконуватись замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт щодо об`єктів I - III категорії складності.
Частиною 5 ст. 39 Закону №3038-VI визначено, що датою прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об`єкта є дата реєстрації декларації про готовність об`єкта до експлуатації або видача сертифікатів.
У відповідності до Порядку залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі (внесків) замовників (інвесторів) у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м.Вишгорода, затвердженого рішенням Вишгородської міської ради від 17.11.2011 року №5/6 (далі - Порядок) замовник, який має намір здійснити будівництво об`єкта містобудування у м.Вишгороді, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода, крім випадків, передбачених п. 1.5. цього Порядку.
Пайова участь замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгород полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію, коштів до місцевого бюджету - Цільовий фонд Вишгородскої міської ради, положення про який затверджується міською радою.
Величина пайової участі (внеску) замовника у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода визначається у договорі, укладеному з Вишгородською міською радою, відповідно до встановленого розміру пайової участі (внеску) замовника, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об`єкта містобудування, визначеної згідно з державними будівельними нормами, без урахування:
- витрат з придбання та виділення земельної ділянки;
- звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж;
- влаштування внутрішньо- та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.
Згідно з п.2.4. Порядку розмір пайової участі у створенні і розвитку інженернотранспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації Вишгородською міською радою звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об`єкта, з техніко-економічними показниками.
Органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від замовника будівництва надання будь-яких послуг, у тому числі здійснення будівництва об`єктів та передачі матеріальних або нематеріальних активів (зокрема, житлових та нежитлових приміщень, у тому числі шляхом їх викупу), крім пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, передбаченої цією статтею, а також крім випадків, визначених частиною п`ятою Закону №3038-VI (ч. 7 ст. 40 Закону №3038-VI).
Відповідно до Закону №3038-VI, Кабінетом Міністрів України 13.04.2011 року прийнято постанови №461 Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів та №466 Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт , якими спрощено дозвільні процедури у будівництві, зокрема скорочено перелік документів, необхідних для отримання дозволу на виконання будівельних робіт, терміни видачі такого дозволу та запроваджено декларативний принцип щодо виконання будівельних робіт і прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів.
Підпунктом 5 пункту а) частини першої статті 28 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать залучення на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, та коштів населення, а також бюджетних коштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайових засадах об`єктів соціальної і виробничої інфраструктури та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища.
Відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 40 Закону №3038-VI замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов`язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.
Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.
Із положень чинного законодавства вбачається, що відповідач є особою, на яку Законом №3038-VI покладено обов`язок взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населеного пункту.
Згідно з ч.ч. 5, 8, 9 ст. 40 Закону №3038-VI величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.
Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об`єкта, з техніко-економічними показниками.
Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію.
Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін.
Невід`ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.
Відповідно до пункту 3.1. Порядку договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації Вишгородською міською радою звернення замовника про його укладення, але до прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію. Договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода укладається між Вишгородською міською радою і замовником, та підписується міським головою.
Отже, у відповідача в силу прямої вказівки закону виник обов`язок щодо укладення договору про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м.Вишгород.
Як вбачається з матеріалів справи, 31.05.2012 відповідачем зареєстровано об`єкт по вул.Шевченка 3А у м.Вишгород.
Таким чином, обов`язок звернутись до органу місцевого самоврядування з заявою про укладення договору пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту законом покладено саме на замовника такого будівництва - відповідача у справі.
Ухилення замовника від укладення договору пайової участі до прийняття об`єкту нерухомого майна до експлуатації, є порушенням зобов`язань та вимог, які прямо передбачені законом та встановленим органом місцевого самоврядування порядком.
Виходячи з приписів Закону №3038-VI, участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населеного пункту є обов`язковою для замовника будівництва у відповідному населеному пункті, що обумовлює право відповідного органу місцевого самоврядування вимагати від замовника будівництва виконання обов`язку щодо пайової участі.
Ухилення замовника будівництва від укладення договору про пайову участь до прийняття об`єкта нерухомого майна до експлуатації є порушенням зобов`язання, яке прямо передбачене чинним законодавством.
Невиконання такого зобов`язання не звільняє замовника будівництва від обов`язку укласти договір про пайову участь, у тому числі й після прийняття об`єкта будівництва в експлуатацію.
Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного суду України від 30.11.2016 у справі №922/6409/15.
Таким чином, враховуючи все вищевикладене, відповідач в силу закону зобов`язаний укласти з позивачем спірний договір про пайову участь на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м.Вишгород.
28.02.2020 року відповідачем через канцелярію суду надано заперечення на відповідь на відзив, в яких відповідач просив суд відмовити в позові у зв`язку з пропуском строку позовної давності.
Мотивуючи пропуск позивачем строку позовної давності, відповідач вказує на те, що 25.08.2016 року відповідач вперше листом №5/16 офіційно відмовився укладати договір про пайову участь, а тому строк звернення з позовом закінчився 31.08.2019 року.
Відповідно до статті 256 ЦК України позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.
Загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки (ст. 257 ЦК України).
За загальним правилом, передбаченим частиною першою статті 261 ЦК України, перебіг позовної давності починається від дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила.
Відповідно до частини третьої статті 267 цього Кодексу позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення.
За змістом частини першої статті 261 ЦК України позовна давність застосовується лише за наявності порушення права особи.
Станом на час виникнення спірних відносин, позивач неодноразово звертався до відповідача із пропозиціями щодо укладення договору про пайову участь (внесок) замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгород з метою врегулювання спірного питання у добровільному порядку (лист №2-29/11 від 04.08.2016, лист №2-29/1047 від 23.07.2019.
Проте, в порушення зобов`язання, яке прямо передбачене чинним законодавством листом від 19.08.2019 року №743/19 відповідач вперше відмовив позивачу в укладенні договору про пайову участь.
Враховуючи, що позивач отримавши вищевказаний лист відповідача з відмовою в укладенні договору про пайову участь від 19.08.2019 року довідатися про порушення свого права, то у розумінні ч. 1 ст. 261 ЦК України початок перебігу строку позовної давності необхідно обчислювати з 19.08.2019 року.
Оскільки даний позов було подано до суду 23.12.2019 року, то позивачем не пропущено встановлений законом три річний строк позовної давності.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що права позивача, за захистом яких він звернувся до суду, порушено відповідачем, а тому позовні вимоги про визнання укладеним договору про пайову участь (внесок) замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода між Вишгородською міською радою (ІКЮО: 04054866) та Товариством з обмеженою відповідальністю ДНІПРОЖИЛБУД (ІКЮО: 32344898) в редакції позивача є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 129 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача.
Керуючись ст. ст. 86, 129, 232, 233, 236 - 241 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Визнати укладеним договір про пайову участь (внесок) замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Вишгорода між Вишгородською міською радою (07301, Київська обл., м.Вишгород, пл. Шевченка, 1, код 04054866) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОЖИЛБУД" (02121, м. Київ, вул. Вербицького, 32-А, код 32344898) в наступній редакції:
"Договір
про пайову участь замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Вишгорода
м. Вишгород 2019 року
Вишгородська міська рада, в особі Вишгородського міського голови Момота Олексія Вікторовича, який діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , з однієї сторони, та
Товариством з обмеженою відповідальністю Дніпрожилбуд , щодо об`єкта містобудування - (код ЄДРПОУ 32344898, місцезнаходження за адресою: 02121, м. Київ, вул. Вербицького, буд. 32-А) в особі керівника Бесараба Володимира Дмитровича, який діє на підставі Статуту (далі - Замовник ), з другої сторони, (далі за текстом Договору - Сторони ),
враховуючи Акт ревізії окремих питань бюджету та окремих питань фінансово- господарської діяльності Вишгородської міської ради за період з 01.01.2013 по 01.04.2016 від 05.07.2016 №08-21/18, а саме:
Ревізією рішень виконавчого комітету Вишгородської міської ради за період з 01.01.2013 по 01.04.2016 встановлено, що виконавчим комітетом Вишгородської міської ради приймалися рішення щодо присвоєння об`єктам містобудування поштової адреси та укладання договорів про пайову участь (внесок) замовника (юридичної,фізичної особи) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Вишгорода, а саме:
- рішенням №84 від 17.04.2014 Про присвоєння поштової адреси ПАТ Дніпрожилбуд будівлі автостоянки біля багатоповерхового житлового будинку № 3 на пл. Шевченка в м. Вишгороді, що введений в експлуатацію ПАТ Дніпрожилбуд , згідно з Декларацією про готовність об`єкта до експлуатації, виданою Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в Київській області від 05.06.2012 р. № КС 14112094462, присвоєно поштову адресу: 07300, Київська обл., м. Вишгород, пл. Шевченка, № 3-А. В пункті 2 рішення зазначено, що ПАТ Дніпрожилбуд дотриматись вимог ст. 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , укласти договір про пайову участь (внесок) замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Вишгорода та сплатити внесок замовника (юридичної, фізичної особи) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Вишгорода. (Копія рішення виконавчого комітету Вишгородської міської ради №84 від 17.04.2014 в Додатку № 33 до акта ревізії)
та призвело до недоотримання пайового внеску міським бюджетом від ПАТ Дніпрожилбуд - 250 000,00 гри.,
уклали цей Договір про наступне:
І. Предмет Договору
1.1. Предметом цього Договору є пайова участь Замовника у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Вишгорода при здійсненні будівництва об`єкта містобудування на умовах, зазначених цим Договором.
1.2. Назва та місце розташування об`єкта містобудування - "Будівництво напіввідкритої автостоянки на 16 машиномісць (2 черга будівництва)" (декларація про готовність об`єкта до експлуатації від 05.06.2012 року №КС 14112094462) на земельній ділянці з кадастровим номером 3221810100:01:186:0701.
1.3. Цільове призначення об`єкта містобудування - Будівництво напіввідкритої автостоянки на 16 машиномісць (2 черга будівництва) .
Вартість будівництва складає 2500 тис. гривень, що зазначено в декларація про готовність об`єкта до експлуатації від 05.06.2012 р. № КС 14112094462.
II. Розмір пайової участі та умови оплати
2.1. Розмір пайової участі Замовника у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Вишгорода складає 250 000,00 гри. (двісті п`ятдесят тисяч 00 копійок). Замовник перераховує кошти на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Вишгорода у розмірі 250 000,00 гри. (двісті п`ятдесят тисяч 00 копійок), єдиним платежем, на рахунок Вишгородської міської ради, відповідно до розрахунку (згідно додатка № 1 до цього Договору) у строк протягом одного календарного місяця з дня укладення Договору.
2.2. Сплата коштів Замовником на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Вишгорода здійснюється у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Вишгородської міської ради, що має уточнюватися Замовником на момент перерахування коштів.
III. Права і обов`язки Сторін
3.1. Замовник зобов`язується перерахувати кошти в сумі, зазначеній у п.2.1. розділу 2 цього Договору у строк протягом одного календарного місяця з дня укладення Договору.
3.2. Виконавчий комітет Вишгородської міської ради проводить розрахунок пайової участі та контролює виконання умов Договору.
IV. Відповідальність Сторін та вирішення спорів
4.1. Сторони несуть відповідальність за виконання цього Договору в межах чинного законодавства.
4.2. Всі спірні питання вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку.
4.3. У випадку несвоєчасного внесення коштів як пайової участі в розвитку інфраструктури міста Вишгорода Замовник сплачує пеню в розмірі 0,1 % від загальної суми пайової участі, визначеної п. 2.1 розділу 2 цього Договору, за кожний день прострочення платежу.
V. Інші умови
5.1. Замовник підтверджує, що він ознайомлений в повному обсязі з умовами Порядку залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Вишгорода, затвердженого рішенням Вишгородсьокї міської ради № 22/36 від 04 квітня 2017 р. та погоджується з ними.
5.2. Зміни і доповнення до цього Договору вносяться за взаємною згодою Сторін шляхом укладання відповідних угод, які є невід`ємною частиною цього Договору, або в судовому порядку.
5.3. Одностороння зміна умов або одностороння відмова від цього Договору не допускається.
5.4. Цей Договір укладений Сторонами добровільно. При укладенні Договору Сторони не мають будь-яких претензій одна до одної.
5.5. Замовник є платником податку на прибуток на загальних підставах.
5.6. Договір складено в 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий - у виконавчому комітеті Вишгородської міської ради.
5.7. Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до повного його виконання.
5.8. Додатки до Договору:
№ 1 - розрахунок розміру пайової участі Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Вишгорода на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації.
VI. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ СТОРІН, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ:
Вишгородська міська рада Замовник
ТОВ Дніпрожилбуд
07300, Київська обл., м. Вишгород,
пл. Шевченка, 1 код ЄДРПОУ 32344898,
Одержувач: УК у Вишгородському районі; місцезнаходження
за адресою: 02121,
Код банку (МФО): 899998; м.Київ, вул. Вербицького,
буд. 32-А
Код отримувача (ЄДРПОУ): 37868556;
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
ККД: 24170000- Надходження коштів Телефон 1: НОМЕР_1
пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, р/р НОМЕР_2; тел./факс: (04596) 54-203
Міський голова Керівник
Момот О.В. Бесараб В.Д.
Додаток 1
до Договору
ЗАТВЕРДЖЕНО
Міський голова
О.Момот
2019
Розрахунок
розміру пайової участі Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Вишгорода на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації
Вишгородська міська рада, в особі Вишгородського міського голови Момота Олексія Вікторовича, який діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , з однієї сторони, та
Товариством з обмеженою відповідальністю Дніпрожилбуд , щодо об`єкта містобудування - (код ЄДРПОУ 32344898, місцезнаходження за адресою: 02121, м. Київ, вул. Вербицького, буд. 32-А) в особі керівника Бесараба Володимира Дмитровича, який діє на підставі Статуту (далі Замовник ), з другої сторони, (далі за текстом Договору - Сторони ),
відповідно до умов Договору про пайову участь Замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Вишгорода склали розрахунок розміру пайової участі по об`єкту містобудування:
Будівництво напіввідкритої автостоянки на 16 машиномісць (2 черга будівництва) (декларація про готовність об`єкта до експлуатації від 05.06.2012 р. № КС 14112094462).
1. Земельна ділянка: 3221810100:01:186:0701 на якій збудовано об`єкт, розташована у місті Вишгороді на площі Т. Шевченка.
2. Розрахунок здійснено на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації, розробленої згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами.
3. Згідно із затвердженою проектною документацією кошторисна вартість об`єкта будівництва без врахування вартості зовнішніх інженерних мереж та споруд на них становить:
Вартість будівництва складає 2500 тис. гривень, що зазначено в декларації про готовність об`єкта до експлуатації від 05.06.2012 р. № КС 14112094462.
4. Витрати на виділення або придбання земельної ділянки (Вз), звільнення
будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж (Вбм), влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж, споруд та транспортних комунікацій (Вім) згідно з наданою Замовником документацією
5. Розрахунок розміру пайової участі Замовників під час будівництва об`єктів, кошторисна вартість яких визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, здійснюється за формулою:
ПУ = [(ЗКВБ - Вз - Вбм - Вім) х 4 (10) %] - Взім, де:
ПУ - розмір пайової участі;
ЗКВБ - загальна кошторисна вартість будівництва;
Вз - витрати, пов`язані з придбанням та виділенням земельної ділянки;
Вбм - витрати, пов`язані зі звільненням будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, що включають також вартість придбання знесеного майна;
Вім - витрати на влаштування внутрі та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій;
Взім - кошторисна вартість інженерних мереж та/або об`єктів інженерної інфраструктури поза межами земельної ділянки.
Згідно Порядку залучення, розрахунку розмірів і використання коштів пайової участі замовників у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м.Вишгорода розмір пайової участі у розвитку інфраструктури міста з урахуванням інших передбачених законом відрахувань становить:
1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об`єкта - для нежитлових будівель та споруд;
Розрахунок:
ПУ = 2 500 000,00грн. х 10% = 250 000,00 (двісті п`ятдесят тисяч 00 копійок).
6. Цей Додаток є невід`ємною частиною Договору про пайову участь замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.
Вишгородська міська рада Замовник
ТОВ Дніпрожилбуд
07300, Київська обл., м. Вишгород,
пл. Шевченка, 1 код ЄДРПОУ 32344898,
Одержувач: УК у Вишгородському районі; місцезнаходження
за адресою: 02121,
Код банку (МФО): 899998; м.Київ, вул. Вербицького,
буд. 32-А
Код отримувача (ЄДРПОУ): 37868556;
Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП)
ККД: 24170000- Надходження коштів Телефон 1: НОМЕР_1
пайової участі у розвитку інфраструктури
населеного пункту, р/р НОМЕР_2;
тел./факс: (04596) 54-203
Міський голова Керівник
Момот О.В. Бесараб В.Д."
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ДНІПРОЖИЛБУД" (02121, м. Київ, вул. Вербицького, 32-А, код 32344898) на користь Вишгородської міської ради (07301, Київська обл., м.Вишгород, пл. Шевченка, 1, код 04054866) 1 921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одну) грн. 00 коп. судового збору.
Після вступу рішення в законну силу видати наказ.
Рішення господарського суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 241 ГПК України та підлягає оскарженню в порядку та у строк, які визначені розділом IV ГПК України.
Суддя С.О.Чебикіна
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 19.10.2020 |
Оприлюднено | 30.10.2020 |
Номер документу | 92526332 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Чебикіна С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні