Ухвала
від 04.11.2020 по справі 518/847/20
ШИРЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Ширяївський районний суд Одеської області

04.11.2020 Справа №: 518/847/20 Провадження № 1-кс/518/194/2020

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.11.2020 року смт. Ширяєве

Слідчий суддя Ширяївського районного суду Одеської області ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Ширяївського ВП Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором Роздільнянської місцевої прокуратури в Одеській області ОСОБА_5 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019160460000215 від 10.09.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України, про арешт майна,

ВСТАНОВИВ:

02.11.2020 року до Ширяївського районного суду Одеської області надійшло вищевказане клопотання, в якому слідчий просить накласти арешт на майно, яке на праві власності належить підозрюваній ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Алчевськ, Луганської області, громадянки України, яка зареєстрована по АДРЕСА_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 , паспорт серії НОМЕР_1 , ІНН: НОМЕР_2 , а саме транспортний засіб автобус пасажирський марки «БАЗ» моделі А079.25, рік випуску 2008, колір бежевий, номер державної реєстрації НОМЕР_3 , шасі (кузов, рама) №VIN НОМЕР_4 .

В обґрунтування клопотання слідчий вказує, що в провадженні СВ Ширяївського ВП Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області перебуває кримінальне провадження №12019160460000215 від 10.09.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України.

Як підставу для накладення арешту слідчий вказує наступне.

У відповідності до вимог ч. 1 ст. 27 Закону України «Про вибори народних депутатів» від 17.11.2011 № 4061-VI зі змінами та доповненнями, на підставі Постанови Центральної виборчої комісії від 31.05.2019 № 919 «Про утворення окружних виборчих комісій з виборів народних депутатів України на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року» створена Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138 (далі ОВК №138). Окружна виборча комісія у відповідності до вимог п. 5 ст. 25 Закону України «Про вибори народних депутатів» від 17.11.2011 № 4061-VI є юридичною особою, має печатку, зразок якої затверджується Центральною виборчою комісією. Окружна виборча комісія є комісією вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій в межах відповідного одномандатного округу.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 27 Закону України «Про вибори народних депутатів» від 17.11.2011 № 4061-VI окружна виборча комісія утворюється у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії у кількості не менше дванадцяти і не більше вісімнадцяти осіб.

Частиною 6 статті 36 Закону України № 4061-VI визначено, що «За рішенням виборчої комісії, яке затверджується виборчою комісією вищого рівня, голова, заступник голови, секретар або інші члени окружної чи дільничної виборчої комісії (загальною кількістю не більше трьох осіб) протягом усього періоду повноважень виборчої комісії або частини цього періоду можуть виконувати свої повноваження у виборчій комісії відповідно до статті 47 цього Закону на платній основі на підставі цивільно-правового договору між ними і виборчою комісією. Зазначені особи на цей період звільняються від виконання виробничих або службових обов`язків за основним місцем роботи із збереженням загального та спеціального стажу». Аналогічна норма міститься в п. 1 Порядку оплати праці членів окружних та дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2012 № 848 зі змінами та доповненнями, згідно з якою «Голова, заступник голови, секретар або інші члени окружної чи дільничної виборчої комісії з виборів народних депутатів України (загальною кількістю не більше трьох осіб) за рішенням виборчої комісії протягом періоду повноважень виборчої комісії або частини цього періоду можуть здійснювати свої повноваження на платній основі».

Так, згідно Постанови ЦВК № 110 від 12 липня 2012 року № 110 Про Порядок фінансування окружних виборчих комісій та дільничних виборчих комісій закордонних виборчих дільниць за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів народних депутатів України - фінансове забезпечення підготовки та проведення чергових, позачергових, повторних, проміжних виборів депутатів за рахунок коштів Державного бюджету України, виділених на підготовку та проведення виборів депутатів, здійснюється Центральною виборчою комісією, яка є головним розпорядником цих коштів. Витрати на підготовку та проведення виборів депутатів здійснюються окружними виборчими комісіями, які є розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня, підзвітні та підконтрольні Центральній виборчій комісії. Обов`язок щодо розпорядження коштами Державного бюджету України окружною виборчою комісією покладається на голову комісії, а за його відсутності на заступника голови. Відповідальність за цільове використання бюджетних коштів покладається на розпорядників бюджетних коштів згідно із законодавством України.

Постановою ОВК №138 №3 від 06.06.2020 затверджено єдиний кошторис видатків окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України для підготовки і проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року по одномандатному виборчому округу № 138 на 2019 рік у сумі 9 551 223 гривень.

Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії «Про зміни в складі окружних виборчих комісій з виборів народних депутатів України на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року» від 19.07.2019 року за № 1750 та Додатку 10 ОСОБА_6 включено до складу ОВК № 138, розташованої за адресою: Одеська область, Ширяївський район, смт. Ширяєве, вул. Грушевського, 104, (код ЄДРПОУ 43038781) та призначено головою цієї комісії.

В подальшому, 20.07.2019 ОСОБА_6 складено присягу члена виборчої комісії та остання ознайомлена з повноваженнями голови комісії.

Згідно ст. 25 Закону України № 4061-VI, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів депутатів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про вибори депутатів.

Відповідно до ч. 1, 8 ст. 33 Закону України № 4061-VI основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. Засідання виборчої комісії веде голова комісії або його заступник.

Згідно ст. 36 Закону України № 4061-VI голова виборчої комісії зобов`язана додержуватися Конституції України, Закону України «Про вибори народних депутатів» та інших законів України та актів законодавства з питань підготовки і проведення виборів.

На вищевказаних підставах ОСОБА_6 , з 19 липня 2019 року будучи головою ОВК № 138, обіймала посаду, пов`язану з виконанням адміністративно-господарських та організаційно-розпорядчих функцій та згідно ч. 3 ст. 18 КК України відносилась до службових осіб.

Так, 30.07.2019 використовуючи свої організаційно-розпорядчі функції, ОСОБА_6 проведено засідання ОВК № 138 на якому, зокрема, розглядалось питання про нарахування грошової винагороди членам дільничних комісій, залученим від голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138, а також щодо виплати одноразової винагороди членам та залученим працівникам окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу №138. За результатами розгляду вказаних питань, комісією прийняті рішення про нарахування грошової винагороди членам дільничних виборчих комісій залученим від голови окружної виборчої комісії в розмірі 800 гривень з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138 та про визначення одноразової грошової винагороди членам окружної виборчої комісії, та залученим працівникам в розмірі у межах загальної економії фонду оплати праці згідно додатку.

У ході вказаного засідання 30.07.2020 у ОСОБА_6 виник злочинний умисел направлений на привласнення та розтрату залишку бюджетних коштів, які згідно затвердженого кошторису видатків знаходились на рахунку ОВК №138 та перебували в оперативному управлінні ОСОБА_6 .

При цьому, 30.07.2020 на засіданні комісії, питання щодо розміру грошової винагороди членам окружної виборчої комісії, та залученим працівникам згідно додатку до постанови № 32 не обговорювалось та до відома членів комісії не доводилось.

Так, відповідно до положень абз. 2 п. 15 Порядку № 122, що регулює питання нарахування та виплати одноразової грошової винагороди залученим працівникам, розмір одноразової грошової винагороди не може перевищувати розмір місячної заробітної плати члена відповідної виборчої комісії, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2004 року № 966 "Про умови оплати праці членів виборчих комісій".

У відповідності з додатком 1 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про умови оплати праці членів виборчих комісій, комісій всеукраїнського референдуму» від 28.07.2004 № 966 зі змінами та доповненнями (далі - Постанова КМУ № 966) місячна заробітна плата членів окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України встановлена в наступних розмірах: голова комісії - 1 830,00 грн., Заступник голови комісії - 1 760,00 грн., секретар комісії - 1 710,00 грн., член комісії - 1 680,00 грн.

Однак, вимогами абз. 4 п. 1 Постанови № 966 передбачено, що «... у разі, коли місячна заробітна плата, зазначена у додатках до цієї постанови, нижча від визначеного законом розміру мінімальної заробітної плати, заробітна плата встановлюється на рівні відповідного розміру мінімальної заробітної плати».

Згідно, статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» з 1 січня 2019 року встановлена мінімальна заробітна плата в розмірі 4173,00 гривні.

Враховуючи положення Постанови КМУ № 966 від 28.07.2004 та Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» нарахована одноразова грошова допомога членам та працівникам ОВК №138 не могла перевищувати встановлену законом на 01 січня 2019 року мінімальну заробітну плату в розмірі 4173.00 гривень.

Так, голова ОВК № 138 ОСОБА_6 , зловживаючи своїм службовим становищем, усвідомлюючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, маючи корисний умисел спрямований на привласнення та розтрату грошових коштів виділених з Державного бюджету на забезпечення виборчого процесу, у порушення п. 4 розділу ІІ Порядку нарахування та виплати одноразової грошової винагороди членам окружних і дільничних виборчих комісій з виборів народних депутатів України затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 12.07.2012 № 108 та п. 15 Порядку залучення спеціалістів, експертів та технічних працівників для організаційного, правового, технічного забезпечення здійснення повноважень виборчих комісій на час підготовки та проведення виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 19.07.2012 № 122, вчинила привласнення та розтрату коштів Державного бюджету за наступних обставин.

Реалізуючи свій злочинний умисел, керуючись корисливим мотивом, з метою привласнення та розтрати залишку бюджетних коштів, використовуючи свої організаційно-розпорядчі функції, ОСОБА_6 , після підписання постанови № 32 від 31.07.2019 про виплату одноразової грошової допомоги, підписала та затвердила печаткою ОВК №138 додаток № 1 до вказаної постанови, із зазначенням на власний розсуд завідомо завищених ніж передбачено чинним законодавством сум, для виплат одноразової грошової допомоги 25 особам, членам комісії та залученим працівникам, всього на загальну суму 811 163,31 грн., чим перевищила допустимий розмір виплат на суму 706 838,31 грн.

Крім того, в порушення вимог п. 3 ст. 47 Закону України №4061-VI, п. 2 Постанови КМУ №966 та п.2 р. І Порядку №108, ОСОБА_6 підписала та завірила печаткою постанову №30 від 31.07.2019 про виплату грошової винагороди 109 членам дільничних виборчих комісій залученим від голови окружної виборчої комісії на загальну суму 87 200 гривень.

У подальшому, 31.07.2019 ОСОБА_6 надала постанову № 32 від 31.07.2019 «Про виплату одноразової винагороди членам та залученим працівникам окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138» та додаток № 1 до неї, до бухгалтерії ОВК № 138, а також постанову № 30 від 31.07.2019 «Про нарахування грошової винагороди членам дільничних залученим від голови окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138» та додаток № 1 до вказаної постанови, для складання розрахунково-платіжної відомості на виплату заробітної плати та одноразової грошової винагороди членам окружної виборчої комісії, залученим спеціалістам, технічним працівникам Окружної виборчої комісії № 138, а також 109 членам дільничних виборчих комісій.

Після складання бухгалтерією розрахунково-платіжних відомостей на виплату заробітної плати та одноразової грошової винагороди, ОСОБА_6 , маючи оформлений сертифікат щодо кваліфікованого електронного підпису, а також електронний ключ для віддаленого електронного доступу через мережу «Інтернет» здійснювати послуги онлайн-банкінгу за програмою «Приват24», у тому числі за програмою для бізнесу, 02.08.2019 перебуваючи у кабінеті бухгалтерії Окружної виборчої комісії № 138 облаштованому у приміщенні Ширяївської районної державної адміністрації, яка розташована по вул. Грушевського, 104, смт. Ширяєве Одеської області, за допомогою комп`ютерної техніки під`єднаної до мережі «Інтернет», надала усну вказівку головному бухгалтеру ОСОБА_7 завантажити до банківської електронної системи акціонерного товариства комерційного банку «ПРИВАТБАНК» розрахунково-платіжні відомості щодо виплати одноразової грошової винагороди членам окружної виборчої комісії, залученим спеціалістам, технічним працівникам ОВК № 138, а також вдруге нарахованої грошової винагороди 109 членам дільничних виборчих комісії ОВК № 138, які залучені від голови окружної виборчої комісії.

Після завантаження вказаних розрахунково-платіжних відомостей до банківської електронної системи АТ КБ «ПРИВАТБАНК», ОСОБА_6 та головний бухгалтер ОСОБА_7 , маючи оформлені у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ «ПРИВАТБАНК» сертифікати щодо кваліфікованого електронного підпису, а також електронні ключі для віддаленого електронного доступу через мережу «Інтернет», наклали свої електронні підписи на завантажені у електронну програму АТ КБ «ПРИВАТБАНК» вказані розрахунково-платіжні відомості, унаслідок чого вказані відомості потрапили до банківської системи цієї фінансової установи, де у подальшому 08.08.2019 відбувалося зарахування бюджетних коштів на рахунки осіб, яким призначалися виплати.

Після цього, ОСОБА_6 , як голова Окружної виборчої комісії № 138, маючи одноособово право першого підпису, 02.08.2019 підписала, завірила печаткою та скерувала до Управління Державної казначейської служби України у Ширяївському районі (Код ЄДРПОУ 37977060, адреса: 66800, Одеська обл., Ширяївський район, смт. Ширяєве, вул. Шклярука, 11, наступні платіжні доручення:

платіжне доручення ОВК № 138 від 02.08.2019 № 22 щодо перерахування з рахунку ОВК №138 №35218077062311, відкритого в Державній казначейській службі України (МФО 43038781) на рахунок ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» № НОМЕР_5 , відкритого в ООДАТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» (МФО 2373306914) на ім`я заступника голови Окружної виборчої комісії № 138 ОСОБА_8 , безготівкових грошових коштів у розмірі 56 934,22 грн., з призначенням платежу «зарахування на вкладні рахунки заробітної плати за липень - серпень 2019 року». Вказані кошти 05.08.2019 у повному обсязі перераховано Управлінням ДКСУ у Ширяївському районі Одеської області за призначенням;

платіжне доручення ОВК № 138 від 02.08.2019 №21 щодо перерахування з рахунку ОВК № 138 № 35218077062311, відкритого в Державній казначейській службі України (МФО 43038781) на рахунок Головного Управління ДФС в Одеській області №37197201001531, відкритого в Казначейство України (МФО 39398646) безготівкових грошових коштів в розмірі 1 502 853,11 грн. з призначенням платежу «єдиний внесок із заробітної плати за липень - серпень 2019 року». Вказані кошти 05.08.2019 у повному обсязі перераховано Управлінням ДКСУ у Ширяївському районі Одеської області за призначенням.

Крім цього, ОСОБА_6 , як голова Окружної виборчої комісії № 138 06.08.2019 підписала, завірила печаткою та скерувала до Управління Державної казначейської служби України у Ширяївському районі платіжне доручення ОВК №138 від 06.08.2019 №23 щодо перерахування з рахунку ОВК № 138 № НОМЕР_6 , відкритого в Державній казначейській службі України (МФО 43038781) на рахунок ОВК № 138 № НОМЕР_7 , відкритого в Южне ГРУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» (МФО 43038781) безготівкових грошових коштів в розмірі 5 442 141,95 грн. з призначенням платежу «зарахування на вкладні рахунки заробітної плати за липень - серпень 2019 року». Вказані кошти 07.08.2019 у повному обсязі перераховано Управлінням ДКСУ у Ширяївському районі Одеської області за призначенням.

При цьому, ОСОБА_9 , незаконно розтратила бюджетні кошти в сумі 629011,31 гривень, шляхом нарахування одноразової грошової винагороди та здійснення відрахувань на оплату праці у завищеному розмірі, в інтересах 14 членів комісії та 10 залучених працівників окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 138, а також незаконно привласнила у власних інтересах грошові кошти в сумі 77 827 грн.

Крім цього, ОСОБА_6 незважаючи на те, що одноразова грошова винагорода членам ДВК нарахована за поданням голів ДВК, згідно їх постанов затверджених постановою Окружної виборчої комісії № 138 від 31.07.2019 № 31, як передбачено п. 2 та п. 3 розділу ІІ Порядку №108, у порушення п. 2 розділу І Порядку № 108 відповідно до постанови Окружної виборчої комісії № 138 від 31.08.2019 № 30 вдруге здійснила виплату одноразової грошової винагороди 109 членам дільничних виборчих комісій ОВК № 138, у сумі 800 грн. кожному, а всього на загальну суму 87 200 гривень.

Таким чином, за вищевказаних обставин, своїми умисними діями, які виразилися у розтраті коштів в сумі 716211,31 грн., а також у привласненні в особистих інтересах коштів у сумі 77 827 грн., ОСОБА_6 завдала збитків Державному бюджету в особливо великому розмірі, на загальну суму 794 038,31 гривень.

Таким чином, ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, тобто у привласненні, розтраті чужого майна, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненні в особливо великих розмірах.

ОСОБА_6 15.09.2020 повідомлено про підозру у вчинені кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Відповідно до ч. 6 ст. 12 КК України та примітки до ст. 45 КК України, ОСОБА_6 підозрюється у вчиненні особливо тяжкого корупційного кримінального правопорушення, за який законом передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

У ході досудового розслідування завдана неправомірними діями підозрюваної ОСОБА_6 шкода Державному бюджету на загальну суму 794 038,31 гривень не відшкодована.

У ході досудового розслідування встановлено, що у власності підозрюваної ОСОБА_6 перебуває наступне майно:

- транспортний засіб автобус пасажирський марки «БАЗ» моделі А079.25, рік випуску 2008, колір бежевий, номер державної реєстрації НОМЕР_3 , шасі (кузов, рама) №VIN НОМЕР_4 .

Право власності підозрюваної ОСОБА_6 на вказане майно підтверджується відповідно до Єдиного реєстру довіреностей від 03.04.2017 року.

Застосування арешту майна необхідне з метою уникнення ризиків пов`язаних з його відчуження.

Посилаючись на положення п.п. 3, 4 ч. 2, ч. 5 ст. 170 КПК України, ст. 59 КК України, просить задовольнити клопотання. При цьому, з метою запобігання відчуження підозрюваною ОСОБА_6 майна, яке підлягає арешту, просить розгляд вказаного клопотання провести без виклику підозрюваної відповідно до положень ч. 2 ст. 172 КПК України.

У судове засідання слідчий, повідомлений належним чином про дату, час та місце розгляду клопотання, не з,явився.

Прокурор у судовому засіданні підтримав клопотання, просив його задовольнити.

На підставі положень ч. 2 ст. 172 КПК України, клопотання розглянуто без виклику власника майна.

Дослідивши надані матеріали, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Згідно ч.2 ст.171 КПК України, у клопотанні слідчого про арешт майна повинно бути зазначено:

1) підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна;

2) перелік і види майна, що належить арештувати;

3) документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном;

4) розмір шкоди, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, у разі подання клопотання відповідно до частини шостої статті 170 цього Кодексу.

До клопотання також мають бути додані оригінали або копії документів та інших матеріалів, якими слідчий, прокурор обґрунтовує доводи клопотання.

У поданому клопотанні зазначено, що у власності підозрюваної ОСОБА_6 перебуває транспортний засіб автобус пасажирський марки «БАЗ» моделі А079.25, рік випуску 2008, колір бежевий, номер державної реєстрації НОМЕР_3 , шасі (кузов, рама) №VIN НОМЕР_4 . Згідно клопотання, право власності підозрюваної ОСОБА_6 на вказане майно підтверджується відповідно до Єдиного реєстру довіреностей від 03.04.2017 року.

Суд, дослідивши додані до клопотання документи, вважає, що слідчим доведено необхідність арешту майна, належного підозрюваній, з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання.

Водночас, доданий до клопотання Витяг з Єдиного реєстру довіреностей, згідно якого ОСОБА_6 20.04.2017 р. видано довіреність на користування та розпорядження вказаним транспортним засобом, не свідчить про перебування у власності ОСОБА_6 вказаного автобусу станом на день розгляду клопотання.

Процедура реєстрації транспортних засобів передбачена Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів , напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 року №1388.

Відповідно доп.3вказаного Порядку№ 1388, Державнийоблік зареєстрованих транспортних засобівпередбачає реєстрацію, накопичення, узагальнення, зберіганняі передачу інформації про такі засоби та відомостей про їхвласників, які вносяться до Єдиного державного реєстру транспортних засобів, держателем якого є МВС. Порядок ведення Єдиного державного реєстру затверджується МВС.

Таким чином, документом, що підтверджує право власності особи на транспортний засіб, є інформація, отримана з Єдиного державного реєстру транспортних засобів.

Виключний порядок надання інформації з Єдиного державного реєстру транспортних засобів фізичним та юридичним особам встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 260 «Деякі питання надання інформації про зареєстровані транспортні засоби та їх власників».

Доданий до клопотання витяг з бази даних "Армор" не є документом, що підтверджує право власності на транспортний засіб.

Крім того, слід зазначити, що остання довіреність на розпорядження вказаним майном видана ще 20.04.2017 р. на користування та розпорядження майном, що свідчить про те, що воно могло бути відчужено підозрюваною.

Накладення арешту на транспорний засіб, який не належить підозрюваній, а відчужений, є порушенням права власності особи (зокрема, порушенням права, гарантованого положеннями статті 1 Першого протоколу до Європейської конвенції з прав людини).

У клопотанні не зазначено, та у якості додатку не додано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або будь-якого іншого документа, що підтверджує існування права власності ОСОБА_6 на транспортний засіб станом на день розгляду клопотання.

Враховуючи вищевикладене, клопотання задоволенню не підлягає, оскільки слідчим не доведено право власності підозрюваної ОСОБА_6 на майно, щодо якого внесено клопотання.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст.170-173,309 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання слідчого СВ Ширяївського ВП Роздільнянського ВП ГУНП в Одеській області ОСОБА_4 , погодженого прокурором Роздільнянської місцевої прокуратури Одеської області ОСОБА_5 , про арешт майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12019160460000215 від 10.09.2019 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України, відмовити.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Одеського апеляційного суду протягом п,яти днів з дня оголошення.

Повний текст ухвали складено 06.11.2020 р.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудШиряївський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення04.11.2020
Оприлюднено03.06.2024
Номер документу92677446
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —518/847/20

Ухвала від 08.04.2021

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 08.04.2021

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 17.11.2020

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 17.11.2020

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 23.12.2020

Кримінальне

Ширяївський районний суд Одеської області

Тарасенко М. С.

Ухвала від 17.12.2020

Кримінальне

Ширяївський районний суд Одеської області

Тарасенко М. С.

Ухвала від 07.12.2020

Кримінальне

Ширяївський районний суд Одеської області

Алексєєва О. В.

Ухвала від 07.12.2020

Кримінальне

Ширяївський районний суд Одеської області

Алексєєва О. В.

Ухвала від 18.11.2020

Кримінальне

Ширяївський районний суд Одеської області

Алексєєва О. В.

Ухвала від 18.11.2020

Кримінальне

Ширяївський районний суд Одеської області

Алексєєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні