Рішення
від 06.11.2020 по справі 240/19215/20
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 листопада 2020 року м. Житомир справа № 240/19215/20

категорія 101030600

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Липи В.А.,

секретар судового засідання Кутня Т.В.,

за участю: представника позивача Соломонюк Ірини Володимирівни,

представника відповідача Байби Інни Леонідівни,

представника відповідача Кирилюка Віталія Леонідовича,

представника відповідача Зозулі Володимира Миколайовича,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Житомирської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" до Коростишівської міської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області про визнання незаконними дій, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

Житомирська обласна організація Всеукраїнського об`єднання "Свобода" звернулася до суду із позовом до Коростишівської міської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області, у якому просить:

- визнати незаконними дії Коростишівської міської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області щодо позбавлення права кандидатів в депутати з єдиного виборчого списку, висунутих Житомирською обласною організацією Всеукраїнського об`єднання Свобода на участь у розподілі решти депутатських мандатів;

- зобов`язати Коростишівську міську територіальну виборчу комісію Житомирського району Житомирської області включити до розподілу решти депутатських мандатів кандидатів в депутати з єдиного виборчого списку, висунутих Житомирською обласною організацією Всеукраїнського об`єднання Свобода.

В обґрунтування позову зазначив, що відповідачем протиправно порушено право Житомирської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" на участь у розподілі решти депутатських мандатів, та протоколом Коростишівської міської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області про результати виборів депутатів Корстишівської міської ради Житомирського району в єдиному багатомандатному виборчому окрузі виключено позивача із переліку партій, які мають право брати участь у розподілі решти депутатських мандатів відповідно до ч.4 ст.260 Виборчого кодексу України.

Ухвалою суду від 04.11.2020 вказану позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін у судове засідання на 08 год 30 хв 05.11.2020.

Про час, дату та місце розгляду справи учасники справи повідомлені у відповідності до вимог ст.268 Кодексу адміністративного судочинства України.

Представник відповідача до судового засідання надав відзив на позовну заяву, у якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Заперечуючи проти позовних вимог стверджує, що посилання позивача на порушення його прав на участь у розподілі депутатських мандатів до вказаної міської ради - не відповідає дійсності. Позивач отримав таку кількість депутатських мандатів, яку мав отримати відповідно до кількості виборців, що підтримали його під час голосування. Відповідач зауважив, що під час встановлення результатів виборів до Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області діяв виключно у відповідності до чинного законодавства України.

Представник позивача у судовому засіданні просив оголосити перерву, у зв`язку із наданням часу для ознайомлення із відзивом на позовну заяву та уточненням позовних вимог.

У судовому засіданні оголошено перерву до 14 год 00 хв 05.11.2020.

Представником позивача через відділ документального забезпечення подано уточнену позовну заяву, у якій просить:

- визнати незаконними дії Коростишівської міської виборчої комісії Житомирського району Житомирської області щодо позбавлення права кандидатів в депутати з єдиного виборчого списку, висунутих Житомирською обласною організацією Всеукраїнського об`єднання Свобода на участь у розподілі решти депутатських мандатів;

- скасувати Протокол Коростишівської міської територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів Коростишівської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі;

- зобов`язати Коростишівську міську виборчу комісію Житомирського району Житомирської області скласти "Уточнений" Протокол Коростишівської міської територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів Коростишівської міської ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі та включити до розподілу решти депутатських мандатів кандидатів в депутати з єдиного виборчого списку, висунутих Житомирською обласною організацією Всеукраїнського об`єднання Свобода;

- вирішити питання про розподіл судових витрат відповідно до положень КАС України.

Також, представником позивача подано заперечення на відзив, у яких просить задовольнити позов у повному обсязі. Зі змісту заперечень на відзив слідує, що позивач підтримує позицію викладену у позовній заяві.

05.11.2020 оголошено перерву до 08 год 30 хв 06.11.2020.

У судовому засіданні представник позивача підтримав уточнену позовну заяву та просив позов задовольнити у повному обсязі.

Представники відповідача проти позову заперечували, з підстав викладених у відзиві на позов.

Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов до наступних висновків.

Постановою Центральної виборчої комісії №160 від 8 серпня 2020 року Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міський голів 25 жовтня 2020 року призначено на неділю, 25 жовтня 2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів, зокрема до Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області.

Конференцією Житомирської обласної Організацією Всеукраїнського об`єднання Свобода 19 вересня 2020 року було висунуто єдиний виборчий список кандидатів в депутати до Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області на місцевих виборах, що відбулись 25 жовтня 2020 року в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

02 листопада 2020 року Коростишівською міською територіальною виборчою комісією складено протокол про результати виборів депутатів Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Вважаючи, що права Житомирської обласної Організації Всеукраїнського об`єднання Свобода, при встановленні результатів виборів депутатів до Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, були порушені в частині права позивача на участь у розподілі решти депутатських мандатів, позивач звернувся до суду із вказаним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, суд зазначає наступне.

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Спірні правовідносини регулюються Конституцією України та положеннями Виборчого Кодексу України № 396-IХ від 19.12.2019 р. (далі - ВК України).

Згідно з пунктом 20 частини першої статті 92 Конституції України організація і порядок проведення виборів і референдумів визначаються виключно законами України.

Виборчий кодекс України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Відповідно до статті 1 ВК України вибори в Україні є основною формою народного волевиявлення, способом безпосереднього здійснення влади Українським народом.

Суд зазначає, що згідно із частиною 1 статті 20 ВК України, виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 32 ВК України в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів.

До виборчих комісій належать: 1) Центральна виборча комісія; 2) окружні виборчі комісії; 3) територіальні виборчі комісії; 4) дільничні виборчі комісії.

Частиною четвертою статті 33 ВК України передбачено, що територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів.

Згідно із частиною 1 статті 202 ВК України територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та в порядку, передбачених цим Кодексом та законами України.

Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 202 ВК України повноваження виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів поширюються: зокрема територіальної виборчої комісії - на територію відповідного виборчого округу або частини виборчого округу в межах адміністративно-територіальної одиниці стосовно відповідних місцевих виборів.

Положеннями пункту 2 частини 1 статті 255 ВК України закріплено, що територіальні виборчі комісії встановлюють підсумки голосування шляхом складання відповідного протоколу з таких місцевих виборів: міська (міста з кількістю виборців 10 тисяч і більше) виборча комісія - протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів міської ради в межах територіального виборчого округу на підставі протоколів районних в місті виборчих комісій про підсумки голосування в межах частини цього округу.

За приписами частини 3 статті 256 ВК України територіальна виборча комісія на підставі відомостей, зазначених у пункті 12 частини першої цієї статті (сумарна кількість голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу) , визначає організації партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають організації партій, на підтримку територіальних виборчих списків від яких у межах єдиного багатомандатного округу подано 5 і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки від усіх організацій партій, у межах єдиного багатомандатного округу.

Відповідно до частини 3 статті 257 ВК України територіальна виборча комісія встановлює кількість голосів виборців, необхідних для отримання одного депутатського мандата (виборча квота). Виборча квота обчислюється як ціла частина результату ділення загальної кількості голосів, поданих на підтримку усіх територіальних виборчих списків організацій партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів, встановленої відповідно до частини другої цієї статті, на кількість депутатських мандатів, встановлену шляхом віднімання від кількісного складу Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), сумарної кількості гарантованих для кожної партії мандатів відповідно до частини першої статті 260 цього Кодексу.

Встановлення кількості мандатів, отриманих територіальними виборчими списками кандидатів від організацій партій урегульовано положеннями статті 258 ВК України.

Відповідно до приписів частини 1 вказаної статті у кожному територіальному окрузі депутатські мандати розподіляються між територіальними виборчими списками кандидатів від організацій партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів, пропорційно до кількості голосів виборців, поданих на підтримку відповідного територіального виборчого списку, у кількості, визначеній відповідно до частин другої - четвертої цієї статті.

Для визначення кількості депутатських мандатів, отриманих територіальним виборчим списком кандидатів від організації партії, кількість голосів виборців, поданих у територіальному виборчому окрузі на підтримку відповідного територіального виборчого списку (пункт 9 частини першої статті 256 цього Кодексу), ділиться на виборчу квоту, визначену відповідно до частини третьої статті 257 цього Кодексу. Ціла частина отриманої частки становить кількість депутатських мандатів, що отримали кандидати у депутати, включені до відповідного територіального виборчого списку від цієї організації партії (ч.2 ст. 258 ВК України).

Згідно із частиною 6 статті 258 ВК України територіальна виборча комісія заносить до протоколу про результати виборів депутатів цифрами по кожному територіальному округу такі відомості:

1) визначену відповідно до частини другої цієї статті кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами у депутати, включеними до кожного територіального виборчого списку кожної організації партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів;

2) сумарну кількість депутатських мандатів, розподілених у кожному територіальному окрузі, визначену відповідно до частини четвертої цієї статті;

3) визначену відповідно до частини третьої цієї статті кількість невикористаних голосів виборців, поданих у територіальному окрузі на підтримку виборчого списку кожної організації партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів.

У відповідності до положень частини 3 статті 258 ВК України територіальна виборча комісія встановлює кількість голосів виборців, поданих на підтримку територіального виборчого списку відповідної організації партії, які залишилися невикористаними при розподілі мандатів депутатів у цьому територіальному окрузі (далі - кількість невикористаних голосів виборців, поданих у територіальному окрузі), шляхом віднімання від кількості голосів виборців, поданих на підтримку відповідного територіального виборчого списку (пункт 9 частини першої статті 256 цього Кодексу), добутку виборчої квоти на кількість мандатів, отриманих кандидатами у депутати, включеними до відповідного територіального виборчого списку від цієї організації партії.

Територіальна виборча комісія підсумовує кількість мандатів, отриманих кандидатами у депутати, включеними до територіальних виборчих списків усіх організацій партій, у відповідному територіальному окрузі, встановлюючи сумарну кількість мандатів, розподілених у відповідному територіальному окрузі (ч.4 ст. 258 ВК України).

У відповідності до положень частини 6 статті 258 ВК територіальна виборча комісія заносить до протоколу про результати виборів депутатів цифрами по кожному територіальному округу такі відомості:

1) визначену відповідно до частини другої цієї статті кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами у депутати, включеними до кожного територіального виборчого списку кожної організації партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів;

2) сумарну кількість депутатських мандатів, розподілених у кожному територіальному окрузі, визначену відповідно до частини четвертої цієї статті;

3) визначену відповідно до частини третьої цієї статті кількість невикористаних голосів виборців, поданих у територіальному окрузі на підтримку виборчого списку кожної організації партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів.

За приписами частини 1 статті 259 ВК України територіальна виборча комісія визначає порядок кандидатів у депутати в кожному територіальному виборчому списку кожної організації партії, встановлений з урахуванням результатів голосування виборців у відповідному територіальному виборчому окрузі, у порядку, встановленому частиною другою цієї статті.

Згідно із частиною 4 статті 259 ВК України обраними депутатами від організації партії у відповідному територіальному виборчому окрузі вважаються кандидати у депутати у кількості, яка відповідає кількості мандатів, отриманих кандидатами у депутати, включеними до територіального виборчого списку цієї організації партії, зазначеній у пункті 1 частини шостої статті 258 цього Кодексу, в порядку черговості у територіальному виборчому списку цієї організації партії, визначеному відповідно до частини другої цієї статті.

Встановлення кількості мандатів та визначення депутатів, обраних у єдиному багатомандатному окрузі визначено положеннями статті 260 ВК.

Так, частиною 1 вказаної статті передбачено, що шляхом віднімання кількості мандатів, розподілених у територіальних виборчих округах, від загальної кількості депутатських мандатів, що дорівнює кількісному складу Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради, встановлюється кількість мандатів, які підлягають розподілу в єдиному багатомандатному окрузі.

Місцева організація політичної партії, партія, яка отримала право на участь у розподілі депутатських мандатів на відповідних місцевих виборах, гарантовано отримує один депутатський мандат, який розподіляється в порядку черговості відповідно до затвердженого партією єдиного виборчого списку.

За результатами проведених підрахунків, що підтверджено протоколом Коростишіської міської територіальної виборчої комісії від 02 листопада 2020 року, Житомирська обласна організація Всеукраїнського об`єднання "Свобода" отримала 373 голоси виборців, які підтримали територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від вказаної місцевої організації політичної партії, в усіх територіальних виборчих округах з виборів до Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області, що не заперечується позивачем.

Згідно із частиною 2 статті 260 ВК України на підставі відомостей, зазначених у пункті 3 частини шостої статті 258 цього Кодексу, територіальна виборча комісія встановлює загальну кількість невикористаних голосів виборців, поданих у єдиному багатомандатному окрузі на підтримку єдиного виборчого списку кожної організації партії.

Відповідно до частини 3 статті 260 ВК України для визначення кількості мандатів, отриманих єдиним виборчим списком кандидатів від організації партії, загальна кількість невикористаних голосів виборців, поданих у єдиному багатомандатному окрузі на підтримку єдиного виборчого списку кандидатів від відповідної організації партії, визначена відповідно до частини другої цієї статті, ділиться на виборчу квоту, визначену відповідно до частини третьої статті 257 цього Кодексу. Ціла частина отриманої частки становить кількість депутатських мандатів, яку отримали кандидати у депутати, включені до відповідного єдиного виборчого списку від цієї організації партії. Дробові залишки до трьох знаків після коми враховуються при розподілі відповідно до частини четвертої цієї статті решти депутатських мандатів.

Згідно із частиною 4 статті 260 ВК України організації партій, єдині виборчі списки від яких мають більші порівняно з іншими дробові залишки після ділення відповідно до частини третьої цієї статті, отримують по одному додатковому депутатському мандату, починаючи з єдиного виборчого списку кандидатів від організації партії, що має найбільший дробовий залишок. Якщо дробові залишки у двох чи більше виборчих списках кандидатів від організацій партій однакові, першим додатковий депутатський мандат отримує той виборчий список організації партії, за кандидатів у депутати від якої віддано більшу кількість голосів виборців у єдиному багатомандатному окрузі.

Розподіл додаткових депутатських мандатів, які визначені відповідно до частини першої цієї статті та підлягають розподілу в єдиному багатомандатному окрузі, закінчується після вичерпання загальної кількості депутатських мандатів, які визначені відповідно до частини першої цієї статті та підлягають розподілу в єдиному багатомандатному окрузі.

Отже, враховуючи наведені вище правові положення, для розподілу відповідно до ч.4 ст.260 Виборчого кодексу решти депутатських мандатів, тобто для отримання додаткового депутатського мандату, необхідно визначити виборчу квоту, яка згідно протоколу про результати виборів становить 428, що не заперечувалося позивачем при розгляді справи.

Поряд із зазначеним, необхідною умовою для визначення кількості мандатів є встановлення невикористаної кількості голосів, яка відповідно до положень ч.3 ст.258 ВК та сторінок протоколу 24,35 складає 0.

Так, визначення кількості депутатських мандатів розраховується шляхом ділення загальної кількості голосів виборців , яка у даному випадку складає 373 на виборчу квоту -428.

Отже, з наведеного розрахунку слідує, що ціла частина отриманої частки, яка становить кількість депутатських мандатів дорівнює 0 (373/428=0,8714).

Тоді як, дробові залишки за відсутності цілої частини при розподілі відповідно до ч.4 ст.260 решти депутатських мандатів не враховуються.

Тому, з урахуванням вимог ч.3 ст.260 ВК України, обчисленої кількості голосів виборців, необхідних для отримання одного депутатського мандата (виборчої квоти), яка становить 428, загальної кількості невикористаних голосів, поданих на підтримку ЖООВО "Свобода", яка складає 0, позивач право на участь при розподілі решти депутатських мандатів, тобто право на додатковий депутатський мандат, не набув.

Згідно із частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Беручи до уваги викладене, суд зазначає, що представником позивача під час розгляду даної справи не надано суду жодних доказів, передбачених ст. 71 Виборчого кодексу України на підтвердження протиправності дій відповідача щодо позбавлення права кандидатів в депутати з єдиного виборчого списку, висунутих Житомирською обласною організацією Всеукраїнського об`єднання "Свобода" на участь у розподілі решти депутатських мандатів.

Згідно із ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Отже, суд приходить до переконання про не доведення позивачем обставин, на які він посилалися в позові, у зв`язку із чим, у суду відсутні правові підстави для визнання протиправними дій Коростишівської міської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області, а тому у задоволенні позову слід відмовити за його необґрунтованістю та безпідставністю.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд виходить з наступного.

Частиною дев`ятою статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до частини другої статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Частиною першою статті 4 Закону України Про судовий збір встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" від 14.11.2019 № 294-IX установлено з 1 січня 2020 року прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 2102 гривні.

Ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тобто, 2102,00 грн.

Зі змісту позовної заяви вбачається, що позивачем заявлено вимогу немайнового характеру, тобто при зверненні до адміністративного суду підлягав до сплати судовий збір у розмірі 2102,00 грн.

За таких обставин, враховуючи, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, доказів на підтвердження звільнення позивача від сплати судового збору суду не надано, суд приходить до висновку про необхідність стягнення до Державного бюджету України з позивача судового збору в розмірі 2102,00 грн.

Керуючись статтями 77, 90, 242, 244-246, 271, 272, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

вирішив:

У задоволенні позову Житомирської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" (вул. Небесної Сотні, 60, м. Житомир, 10029, код ЄДРПОУ 33686723) до Коростишівської міської територіальної виборчої комісії Житомирського району Житомирської області (вул. Володимирська, 1, м. Коростишів, Житомирська обл., 12501, код ЄДРПОУ 43787543) про визнання незаконними дій, зобов`язання вчинити дії відмовити.

Стягнути з Житомирської обласної організації Всеукраїнського об`єднання "Свобода" на користь Державного бюджету в особі Державної судової адміністрації України (01601, м. Київ, вул. Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 26255795) судові витрати у розмірі 2102,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення суду може бути оскаржене до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги у дводенний строк з дня його проголошення.

Рішення проголошено: 06 листопада 2020 року о 10:00.

Головуючий суддя В.А. Липа

Дата ухвалення рішення06.11.2020
Оприлюднено09.11.2020

Судовий реєстр по справі —240/19215/20

Постанова від 09.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 08.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 08.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 07.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 07.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 07.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 07.11.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Рішення від 06.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Липа Володимир Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні