Ухвала
від 11.11.2020 по справі 420/6072/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

11 листопада 2020 р. м.ОдесаСправа № 420/6072/20

П`ятий апеляційний адміністративний суд в складі колегії суддів:

доповідача, судді: Димерлія О.О.

суддів: Танасогло Т.М., Єщенко О.В.

розглянувши в порядку письмового провадження клопотання скаржника - ГУ ДПС в Одеській області про проведення розгляду справи за його участі, -

В С Т А Н О В И В:

У провадженні П`ятого апеляційного адміністративного суду на розгляді знаходиться апеляційна скарга Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 23.09.2020 р. по справі № 420/6072/20 за позовом Приватного акціонерного товариства Пересувна механізована колона - 15 Дунайводбуд до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 14.04.2020р. №0010750511.

Ухвалою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 11 листопада 2020р. відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 23.09.2020 р. по справі № 420/6072/20 за позовом Приватного акціонерного товариства Пересувна механізована колона - 15 Дунайводбуд до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 14.04.2020р. №0010750511.

Водночас, в апеляційній скарзі ГУ ДПС в Одеській області викладено клопотання про проведення розгляду справи за його участі.

Так, дослідивши наведенні скаржником в клопотанні про проведення розгляду справи за його участі доводи, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до частин 1, 2 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Згідно з пунктом 6 частини 6 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що не перевищує ста розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до частини 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Згідно з приписами ч.6 ст.262 Кодексу адміністративного судочинства України суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін: 1) у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу; 2) якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Також, практика Європейського суду з прав людини з питань гарантій публічного характеру провадження у судових органах в контексті пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною на підставі Закону України "Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950року, Першого протоколу та протоколів №2, 4, 7 та 11 до Конвенції" від 17 липня 1997року №475/97-ВР, свідчить про те, що публічний розгляд справи може бути виправданим не у кожному випадку (рішення від 8 грудня 1983року у справі "Ахеn v. Germany", заява №8273/78, рішення від 25 квітня 2002року "Varela Assalino contre le Portugal", заява №64336/01). Так, у випадках, коли мають бути вирішені тільки питання права, то розгляд письмових заяв, на думку Європейського суду з прав людини, є доцільнішим, ніж усні слухання, і розгляд справи на основі письмових доказів є достатнім. Заявник (в одній із зазначених справ) не надав переконливих доказів на користь того, що для забезпечення справедливого судового розгляду після обміну письмовими заявами необхідно було провести також усні слухання. Зрештою, у певних випадках влада має право брати до уваги міркування ефективності й економії. Зокрема, коли фактичні обставини не є предметом спору, а питання права не становлять особливої складності, та обставина, що відкритий розгляд не проводився, не є порушенням вимоги пункту 1 статті 6 Конвенції про проведення публічного розгляду справи.

До того ж, кожен з учасників справи має право безпосередньо знайомитися з її матеріалами, зокрема, аргументами іншої сторони, та реагувати на вказані аргументи з урахуванням приписів чинного процесуального законодавства.

Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, та зважаючи, що предмет доказування, характер даних спірних правовідносин, на думку суду, не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного, всебічного, та об`єктивного розгляду справи, та відповідно, у контексті вище окреслених приписів чинного процесуального законодавства, дана справа є справою незначної складності, колегія суддів дійшла висновку щодо відсутності законодавчо передбачених підстав для задоволення клопотання ГУ ДПС в Одеській області, та проведення розгляду справи за його участі.

Керуючись п.10 ч.1 ст.4, ч.6 ст.7, ст.ст.12, 257, 262 п.3 ч.1 ст.311 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В :

У задоволенні клопотання ГУ ДПС в Одеській області про проведення розгляду справи за його участі, відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя Димерлій О.О. Судді Єщенко О.В. Танасогло Т.М.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2020
Оприлюднено13.11.2020
Номер документу92785958
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/6072/20

Ухвала від 16.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 01.02.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Димерлій О.О.

Рішення від 23.09.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 24.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 14.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

Ухвала від 14.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні