Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про відмову у заміні сторони виконавчого провадження
16 листопада 2020 р. Справа №2а/0570/13260/2011
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Суддя Донецького окружного адміністративного суду Тарасенко І.М., розглянувши питання про заміну боржника у виконавчому провадженні № 46499047, відкритого за результатом ухвалення постанови у справі № 2а/0570/13260/2011 за позовом управління Пенсійного фонду України в м. Добропілля до Державного підприємства Добропіллявугілля про стягнення з відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій у суді 2031132,85 грн., -
В С Т А Н О В И В:
Добропільське об`єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області (далі - заявник, Пенсійний фонд) подана заява про заміну сторони виконавчого провадження: боржника у виконавчому провадженні № 46499047 - ДП Добропіллявугілля на товариство з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля . В обґрунтування даної заяви, Пенсійний фонд, зазначив, що згідно пункту 1 наказу Міністерства вугільної промисловості України № 50 від 07.02.2011 року Про припинення діяльності ДП Добропіллявугілля припиняється діяльність ДП Добропіллявугілля , цілісний майновий комплекс якого передано в оренду, шляхом його реорганізації через приєднання до орендаря - ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля . Пунктом 5 зазначеного наказу встановлено, що ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля є правонаступником усіх прав та обов`язків ДП Добропіллявугілля , що також підтверджується передавальним балансом від 04.01.2011 року в якому ДП Добропіллявугілля передав ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля прийняв поточні зобов`язання за розрахунками з бюджетом в сумі 50625,00 тис. грн. З листа Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13.04.2016 року № 01/12-3962, убачається, що 22.12.2010 року Регіональне відділення Фонду державного майна України по Донецькій області та ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля уклали договір оренди цілісного майнового комплексу ДП Добропіллявугілля . Пунктом 1.7 цього Договору передбачено, що Орендар виступає правонаступником усіх прав та обов`язків реорганізованого підприємства ДП Добропіллявугілля в установленому порядку. Отже, заявник вказує на те, що юридичним фактом, з яким пов`язано правонаступництво ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля всіх прав та обов`язків ДП Добропіллявугілля в даному випадку є не рішення про приєднання та припинення останнього як юридичної особи, а укладення договору оренди цілісного майнового комплексу в силу прямого припису Закону, який діяв на час укладення такого договору. За таких обставин, на думку Пенсійного фонду, для визначення факту правонаступництва самостійне правове значення має саме укладення договору оренди цілісного майнового комплексу, а не дотримання процедури припинення ДП Добропіллявугілля та внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
Дослідивши матеріали справи суд встановив наступне.
Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 08 грудня 2011 року, позов управління Пенсійного фонду України в місті Добропіллі до Державного підприємства Добропіллявугілля про стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій за списком № 2 у сумі 2031132,85 грн. - задоволено у повному обсязі: стягнуто з Державного підприємства Добропіллявугілля (код ЄДРПОУ 32186934) на користь управління Пенсійного фонду України в місті Добропіллі заборгованість з фактичних витрат по виплаті та доставці пенсій, призначених на пільгових умовах за списком № 2 у розмірі 2031132,85 грн.
31 липня 2012 року по вказаній постанові виданий виконавчий лист.
Постановою відділу ДВС Добропільського МРУЮ від 29.01.2015 року відкрито виконавче провадження № 46499047 про стягнення з Державного підприємства Добропіллявугілля на користь управління ПФУ в м. Добропіллі та Добропільського району Донецької області заборгованість з фактичних витрат по виплаті та доставці пенсій, призначених на пільгових умовах за Списком № 2 у розмірі 888553,79 грн.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 16 березня 2015 року, замінено у виконавчому проваджені № 46499047 сторону виконавчого провадження - стягувача іншою юридичною особою, а саме управління ПФУ в м. Добропіллі та Добропільському районі Донецької області (вул. Комсомольська, 28а, м. Добропілля, Донецька область, 85000, р/р НОМЕР_1 , МФО 335106, ЄДРПОУ 37755477) та замінено у виконавчому проваджені № 46499047 сторону виконавчого провадження - боржника іншою юридичною особою, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля (вул. Красноармійська, 1а, м. Добропілля, м. Білицьке, Донецька область, 85043, р/р НОМЕР_2 у ПАТ ПУМБ , м. Донецьк, МФО 334851, р/р НОМЕР_3 у філіалі - Донецьке обласне відділення ТВБВ № 10004/01 АТ Ощадбанк , МФО 335106, код ЄДРПОУ 37014600, свідоцтво ПДВ № 200032612, ІПН 370146005078.
Ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 21 липня 2015 року, апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля на вищевказану ухвалу від 16.03.2015 року задоволено частково: скасовано ухвалу Донецького окружного адміністративного суду від 16 березня 2015 року у справі № 2а/0570/13260/2011 в частині задоволення заяви управління Пенсійного фонду України в м. Добропіллі та Добропільському районі Донецької області про заміну у виконавчому провадженні № 46499047 сторони виконавчого провадження - боржника іншою юридичною особою, а саме товариства з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля .
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 10 жовтня 2016 року, у задоволенні заяви Добропільського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про заміну сторін у виконавчому провадженні № 46499047, а саме з Державного підприємства Добропіллявугілля на Товариство з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля - відмовлено в повному обсязі.
Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 15 грудня 2017 року, у задоволенні заяви Добропільського об`єднаного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області про заміну сторони виконавчого провадження, а саме: з Державного підприємства Добропіллявугілля на Товариство з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля - відмовлено в повному обсязі.
Представник Добропільського об`єднаного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області до судового засідання не з`явився, про місце, дату та час розгляду справи повідомлений належним чином.
Представник ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля надав суду відзив на заяву щодо заміни сторони, в якому заперечував проти задоволення заяви Пенсійного фонду про заміну боржника в виконавчому провадженні № 46499047, мотивуючи це тим, що відповідно до постанови Донецького окружного адміністративного суду по справі № 2а/0570/13260/2011 предметом розгляду справи є заборгованість ДП Добропіллявугілля , яка утворилась за період з 01.01.2011 року по 01.11.2011 року. Тобто, моментом виникнення зобов`язання є 25 число поточного місяця. Зазначена заборгованість виникла, в зв`язку з веденням господарської діяльності ДП Добропіллявугілля після передачі цілісного майнового комплексу в оренду. На момент укладення договору оренди, а саме 22 грудня 2010 року та передачі цілісного майнового комплексу ДП Добропіллявугілля ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля зазначеного зобов`язання не існувало і воно не може бути передане в момент укладання договору. Крім того, ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля у своєму відзиві зазначило, що 05 жовтня 2020 року Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 1215-р Деякі питання утворення акціонерного товариства за участю державних вугледобувних підприємств та публічного акціонерного товариства Центренерго . Зазначеним розпорядженням прийнято рішення щодо утворення акціонерного товариства за участі державних шахт та ПАТ Центренерго , в тому числі за участі шахт Добропіллявугілля . Розпорядженням затверджено відповідний план заходів. Згідно п. 2 Плану заходів, вжито заходів щодо припинення договору оренди єдиного майнового комплексу ДП Добропіллявугілля за договором від 22.12.2010 року. Крім того, на виконання зазначеного розпорядження КМ України була підписана додаткова угода про розірвання договору оренди ЦМК ДП Добропіллявугілля . Отже, на думку представника ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля відсутні правові підстави для задоволення заяви про заміну сторони у виконавчому провадженні.
Представником ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля також було надано клопотання про відкладення розгляду заяви про заміну сторони на іншу дату, у зв`язку із необхідністю надання нових доказів, а саме додаткової угоди до договору оренди ЦМК ДП Добропіллявугілля про розірвання.
Суд відмовляє у задоволенні вищевказаного клопотання у зв`язку із тим, що відповідно до ч. 2 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомленні про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Отже, законотворець чітко визначив строк на розгляд питання про заміну сторони виконавчого провадження.
Наказом Міністерства вугільної промисловості України від 7 лютого 2011 року № 50 (тут і далі - у редакції від 23 липня 2014 року) відповідно до Господарського та Цивільного кодексів, Законів України Про управління об`єктами державної власності , Про оренду державного та комунального майна , Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2010 року № 1559-р Про передачу в оренду цілісного майнового комплексу державного підприємства Добропіллявугілля на підставі договору оренди від 22 грудня 2010 року б/н цілісного майнового комплексу Державного підприємства Добропіллявугілля (далі - ДП Добропіллявугілля ), укладеного між регіональним відділенням Фонду державного майна України по Донецькій області як орендодавцем та Товариством з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля (далі - ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля ) як орендарем, враховуючи листи регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області від 24 грудня 2010 року № 07-06-02-14341 та від 6 січня 2011 року № 07-06-02-00141 припинено діяльність Державного підприємства Добропіллявугілля шляхом його реорганізації через приєднання до Товариства з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля .
Останній згідно з п. 5 даного Наказу є правонаступником усіх прав та обов`язків Державного підприємства Добропіллявугілля . Цим наказом утворена комісія з припинення діяльності Державного підприємства Добропіллявугілля .
Відповідно до п.п. 3.3, 3.5, 3.8 вищевказаного Наказу зобов`язано Голову комісії з припинення діяльності ДП Добропіллявугілля : у встановленому порядку повідомити державного реєстратора про прийняте рішення щодо припинення діяльності юридичної особи та подати йому необхідні документи для внесення до Єдиного державного реєстру відповідних записів; підготувати передавальний баланс (акт) станом на 31 вересня 2014 року, але не раніше закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторів, та у тижневий термін подати його Міненерговугілля України на затвердження; після завершення процедури припинення діяльності ДП Добропіллявугілля надати Департаменту майнових відносин та управління корпоративними правами Міненерговугілля України інформацію про внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності.
Частинами 1, 2 ст. 104 Цивільного кодексу України визначено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. юридична особа вважається такою, що припиняється з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про її припинення, що кореспондується із нормами ст. 4 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 15 травня 2003 року № 755-IV.
Відповідно до ч.ч. 2-4 ст. 107 Цивільного кодексу України після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення) або розподільчий баланс (у разі поділу), який має містити положення про правонаступництво щодо майна, прав та обов`язків юридичної особи, що припиняється шляхом поділу, стосовно всіх її кредиторів та боржників, включаючи зобов`язання, які оспорюються сторонами. Передавальний акт та розподільчий баланс затверджуються учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про її припинення, крім випадків, встановлених законом. Порушення положень частин другої та третьої цієї статті є підставою для відмови у внесенні до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи та державній реєстрації створюваних юридичних осіб - правонаступників.
Тобто, передавальний акт визначає об`єм прав та зобов`язань, що передаються правонаступнику.
У розумінні п. 4 ст. 1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців державна реєстрація юридичних осіб - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Згідно зі ст. 15 цього Закону документи, що подаються для державної реєстрації, повинні відповідати певним вимогам, зокрема, передавальний акт (у разі злиття, приєднання, перетворення) та розподільчий баланс (у разі поділу або виділу) юридичної особи повинні відповідати вимогам, встановленим законом.
Листом Департаменту корпоративних та майнових відносин Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 4 липня 2016 року заявника повідомлено про наступне.
Згідно зі ст. 14 Закону України Про оренду державного та комунального майна , на підставі договору оренди від 22 грудня 2010 року б/н цілісного майнового комплексу Державного підприємства Добропіллявугілля наказом Міністерства вугільної промисловості від 7 лютого 2011 року № 50 (зі змінами) прийнято рішення щодо припинення діяльності ДП Добропіллявугілля шляхом його реорганізації через приєднання до орендаря - ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля (далі - Наказ). Пунктом 1.7 розділу 1 договору оренди та пунктом 5 Наказу встановлено, що ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля є правонаступником усіх прав та обов`язків ДП Добропіллявугілля . На дату підписання акта приймання-передачі державного майна ЦМК ДП Добропіллявугілля за договором оренди від 22 грудня 2010 року б/н складено та затверджено Мінвуглепромом передавальний та розподільчий баланси станом на 4 січня 2011 року. Водночас, пп. 3.5 п. 3 Наказу зобов`язано Голову комісії з припинення діяльності ДП Добропіллявугілля підготувати передавальний баланс (акт) станом на 31 вересня 2014 року, але не раніше закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторів, та у тижневий термін подати його Міненерговугілля України на затвердження. Разом із цим, підприємством не подано до Міністерства на затвердження остаточний передавальний баланс незважаючи на чисельні звернення останнього до підприємства щодо прискорення виконання Наказу та невідкладеного подання на затвердження передавального балансу. Враховуючи, що такі вимоги підприємством не виконуються, Міністерство звернулось до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області щодо вжиття заходів, передбачених договором оренди. Наразі відповідь від Регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області Міністерством не отримана.
Таким чином, суд дійшов висновку, що Головою комісії з припинення діяльності ДП Добропіллявугілля передавальний баланс (акт), який визначає об`єм прав та зобов`язань, що передаються правонаступнику, Міненерговугіллю України на затвердження не поданий, що унеможливлює здійснення процедури припинення діяльності Державного підприємства Добропіллявугілля шляхом його реорганізації через приєднання до Товариства з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля .
Як вбачається з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Державне підприємство Добропіллявугілля (код ЄДРПОУ 32186934) перебуває в стані припинення, втім, станом на теперішній час запис про державну реєстрацію припинення зазначеної юридичної особи державним реєстратором не внесено.
Статтею 111 ЦКУ встановлений порядок ліквідації юридичної особи, згідно якої з дати внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу щодо ліквідації юридичної особи ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов`язана вжити всіх необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості юридичної особи, що ліквідується, та письмово повідомити кожного з боржників про припинення юридичної особи в установлені цим Кодексом строки. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) заявляє вимоги та позови про стягнення заборгованості з боржників юридичної особи.
Під час проведення заходів щодо ліквідації юридичної особи до завершення строку пред`явлення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) закриває рахунки, відкриті у фінансових установах, крім рахунка, який використовується для розрахунків з кредиторами під час ліквідації юридичної особи. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо інвентаризації майна юридичної особи, що припиняється, а також майна її філій та представництв, дочірніх підприємств, господарських товариств, а також майна, що підтверджує її корпоративні права в інших юридичних особах, виявляє та вживає заходів щодо повернення майна, яке перебуває у третіх осіб. У випадках, установлених законом, ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує проведення незалежної оцінки майна юридичної особи, що припиняється. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) вживає заходів щодо закриття відокремлених підрозділів юридичної особи (філій, представництв) та відповідно до законодавства про працю здійснює звільнення працівників юридичної особи, що припиняється. Ліцензії, документи дозвільного характеру та інші документи, а також печатки та штампи, які підлягають поверненню органам державної влади, органам місцевого самоврядування, повертаються їм ліквідаційною комісією (ліквідатором). Для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку. До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів. Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи. Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету. Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 ЦКУ.
До затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів. Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.
Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.
Документи, що підлягають обов`язковому зберіганню, передаються в установленому законодавством порядку відповідним архівним установам.
Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.
Зазначений порядок ліквідації ДП Добропіллявугілля передбачений наказом Мінвуглепрому від 07.02.2011 року.
Відповідно до ч. 8 ст. 4 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у разі приєднання юридичних осіб здійснюється державна реєстрація припинення юридичних осіб, що припиняються у результаті приєднання, та державна реєстрація змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються. Приєднання вважається завершеним з дати державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі, щодо правонаступництва юридичної особи, до якої приєднуються.
За інформацією, наявною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на час розгляду заяви ДП Добропіллявугілля перебуває у стані припинення шляхом ліквідації.
Враховуючи вищевикладене, посилання позивача на договір оренди, як на самостійну підставу виникнення в момент його укладання у ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля зобов`язання щодо відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій, які є предметом справи, є безпідставним та не відповідає вимогам ст. 11,104 ЦК України, ст. 14 ЗУ Про оренду державного та комунального майна (надалі Закон № 2269-ХП та вимогам наказу Мінвуглепрому №50 від 07.02.2011 року.
Тобто, правонаступництво товариством з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля прав та обов`язків Державного підприємства Добропіллявугілля станом на теперішній час фактично не відбулося.
Аналогічного висновку дійшов і Вищий адміністративний суд України, зазначивши про це в ухвалах від 16 січня 2015 року К/9991/30414/12, 29 квітня 2014 року К/9991/30046/12, 29 травня 2014 року К/9991/28593/12.
Крім того, відповідно до ухвали суду від 10.10.2016 року про заміну сторони судом встановлено, що наказом Міністерства вугільної промисловості України від 7 лютого 2011 року № 50 відповідно до Господарського та Цивільного кодексів. Законів України Про управління об`єктами державної власності . Про оренду державного та комунального майна . Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2010 року № 1559-р Про передачу в оренду цілісного майнового комплексу державного підприємства Добропіллявугілля на підставі договору оренди від 22 грудня 2010 року б/н цілісного майнового комплексу державного підприємства Добропіллявугілля , укладеного між регіональним відділенням Фонду державного майна України по Донецькій області як орендодавцем та товариством з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля як орендарем, враховуючи листи регіонального відділення Фонду державного майна України по Донецькій області від 24 грудня 2010 року № 07-06-02-14341 та від 6 січня 2011 року № 07-06-02-00141 припинено діяльність Державного підприємства Добропіллявугілля шляхом його реорганізації через приєднання до Товариства з обмеженою відповідальністю ДТЕК Добропіллявугілля .
Тобто судом 10.10.2016 року та 15.12.2017 року вже надано належну оцінку в якості підстави для правонаступництва не лише наказу № 50, а і розпорядженню КМУ № 1559-Р від 28.07.2010 року, договору оренди.
Станом на 10.10.2016 та 15.12.2017 року судом вже були встановлені підстави для правонаступництва, інших підстав в заяві від 29.10.2020 року не зазначено, в зв`язку з чим судом фактично буде проведено переоцінку наявних одних і тих же підстав.
Отже, виходячи з вищевикладеного, суд приходить до висновку що, позивачем не надано доказів та аргументів, щодо можливості заміни боржника у виконавчому провадженні № 46499047 з ДП Добропіллявугілля на ТОВ ДТЕК Добропіллявугілля .
Керуючись статтями 2, 3, 52, 241, 248, 251, 256, 294, 295 підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В:
Заяву Добропільського об`єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області про заміну боржника у виконавчому провадженні № 46499047, відкритого за результатом ухвалення постанови у справі № 2а/0570/13260/2011 за позовом управління Пенсійного фонду України в м. Добропілля до Державного підприємства Добропіллявугілля про стягнення з відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій у суді 2031132,85 грн. - залишити без задоволення.
Повний текст ухвали складений 16 листопада 2020 року.
Текст ухвали розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).
Ухвала набирає законної сили за правилами, встановленими статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на ухвалу може бути подана безпосередньо до Донецького окружного адміністративного суду в порядку і строки, встановлені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя І.М. Тарасенко
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.11.2020 |
Оприлюднено | 17.11.2020 |
Номер документу | 92888228 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Тарасенко І.М.
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні